Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Az látszik egyébként, hogy nagyon sok múlik a fejlesztőkön a DX12-ben. A legjobb minőséget az Ashes of the Singularity jelenti, de ott nulláról írták motort, illetve a bevonták a fejlesztésben az összes gyártót. Jó minőség még a Hitman, a Total War Warhammer, illetve a Quantum Break. A Forza és a Gears of War közepes, de utóbbi régi alapot használt, így sok volt a korlát, míg a Forza csapata PC-n szűz volt. A legrosszabb minőséget a Rise of the Tomb Raider képviseli. Sok helyen a DX11 kód is gyorsabb, a memoriaigénye indokolatlan. Nem véletlenül nem ajánlja az MS, hogy nagy legyen az allokációs szelet, illetve azt, hogy UAV és SRV legyen direkten a root signature-ben. Tipikus idióta hozzáállás azt feltételezni, hogy az API fejlesztője rosszul tudja, hogyan működik igazan hatékonyan a rendszer.

Új hozzászólás Aktív témák