Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #10417 üzenetére

    Előfordulhat ilyen is. Nyilván az implementációtól nagyon sok függ. Azért a Frostbite-ban a Mantle implementáció a BF4 óta nagyon sokban változott, tehát lehet, hogy egy még újabb architektúrára már nem reagálna így. Önmagában a BF4 egy pilot projekt volt egy olyan ösvényen, amit a DICE előtt senki sem járt. Az optimális használatot pedig ilyenkor ki kell tapasztalni.

    Egyébként ugyanezzel a gonddal a Thief is küszködött, és arra kiadtak egy javítást egy évvel később. Persze elsődlegesen nem a gondok korrigálása miatt adták ki, hanem ki akartak próbálni az async shadert élesben.

    Viszont lehet vele mit kezdeni. Az AMD ezért ír GCN4 és GCN5 szimulátorokat, hogy a hardver hiányában is előre legyen optimalizálás. Ezt a lehetőséget a többi cégnek is érdemes észben tartani.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés