Hirdetés
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
A közelgő ünnepek kapcsán szoktak nagyobb akciók lenni zseblámpákra?
Illetve (ha van) akkor hogyan lehet kuponhoz jutni?Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
kirkri
addikt
-
stinky14
csendes tag
válasz Turbobacsi #6994 üzenetére
Akkor majd jövő hét szerdán minden kiderül már csak azért is várok nagyobb rendeléssel, hogy el tudjak használni legalább egyet.
-
stinky14
csendes tag
válasz Turbobacsi #6961 üzenetére
Vásárlásnál egy terméknél több kupon is felhasználható? 11.11re van pár.
-
Gabesz25
tag
posta.hu semmit, mivel Németországban vagyok. próbáltam német posta oldalon utánanézni, de semmi. itteni fórumokon 20-40 nap szállítási időt írnak, szerencsés esetben 10 nap. Ha a vámot kell fizetnem, akkor kapok értesítőt, hogy hová kell mennem érte (ha jól értelmeztem). úgyhogy várakozok még. köszi azért
-
Defibri
csendes tag
Sziasztok!
Ha a telefonnak:
- Wifi-t ledobó és szétkapcsoló gondja van
- az akkumulátor lemerül 1-3 percen belül
- és ha úgy van kedve a telefonnak olykor folyamatosan újraindul mennyi esélyem van, hogy javításra küldés helyett egy újat küldessek az eladóval? ( dispute megnyitva, videót küldtem róla)Mit írjak még az alinak? vagy az eladóval kell leboltolnom, hogy mi legyen? ( én személy szerint 3 napot adnék neki, hogy postázzon egy újat, vagy full refundot kérek és visszaküldöm)
Köszi a válaszotok!
-
Gabesz25
tag
sziasztok
első alis rendelésemen vagyok túl, október 16án rendeltem telefonhoz új kijelzőt. kaptam TN számot RP*****SG, az alapján "26-10-2015 Arrival at Destination Post".
ez az utolsó bejegyzés, azóta semmi nem történt. kérdésem csak annyi lenne, hogy ez normális és esetleg a vámon tartják még?
köszi -
Zoty4
őstag
11.11-i buli hánytól indul a mi óránk szerint?
-
agroman
senior tag
nem igazan ertem ezt az ali shipped method-ot.
nemreg kaptam egy pakkot ezzel es csak egy kulon weboldalon volt kovetheto, raadasul csak kinan belul.
amikor kezhez kaptam ott volt a csomagon a chinapost-os tracking number is (RX****CN), amit le is ellenoriztem, ugyan azok a bejegyzesek voltak, csak azzal lathattam volna ahogy beerkezik az orszagba es mikor hozza a postas.[ Szerkesztve ]
------
-
Melack
veterán
Dispute-ot escaláltam. Azt kb mennyi idő alatt bírálják el?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
peestike
őstag
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy most kaptam track számot az eladótól, formátuma: RRxxxxxxxxxVN. Mit gondoltok, fake szám, avagy valós? Soha nem láttam még ilyen VN végű számot.... Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
MegaNorby
tag
Hellósztok,
Ha lejárt a bankkártyám hogyan lehet a régi adatait törölni és az új bankkártya adatait menteni?
[̲̅$̲̅(ツ)$̲̅] (ツ)╭∩╮ ᕦ(ツ)ᕤ
-
A texasi
aktív tag
Ennek nincs jelentősége;
nem a "sajátos szóhasználat" a döntő az Ali szemében!Ha hamis terméket kaptál, vitát nyitsz
Counterfeit Product megjelöléssel és
indoklásnál feltünteted, hogyFake Good,
természetesen bizonyító képekkel!A Case Management Team nagyon "harap"
a hamis terméket értékesítő eladókra;
büntetést fizettetnek meg vele az AliExpress felé,
továbbá el is távolítják az oldalról az ilyen eladót,
ha több alkalommal is bebizonyosodik róla,
hogy csaló!(2 eladó távozását segítettem eddig elő;
tapasztalatból írom!) -
#16729600
törölt tag
-
kirkri
addikt
válasz altegn0 #6972 üzenetére
A két dolgot külön kell választani.
- Az, hogy letagadom a csomagot annak reményében, hogy visszakapom a pénzem, az inkorrekt.
- Részben van igazad, de ennyire nem fekete és fehér a dolog. Ugyanis, ha majd azt tapasztaljuk, hogy egyre több terméknél van az, hogy nem postázza az eladó Magyarországra, akkor lehet háborogni. Ez a típusú üzleti kapcsolat a bizalomra épül. Hogy mennyire fizetjük ki a TN-t, azt nem tudom megbecsülni. Az Aliexpressen általában TN-el együtt is olcsóbbak ugyanazon termékek, mint az eBay-en TN nélkül.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz altegn0 #6970 üzenetére
Erre nem szeretnék válaszolni...
Ha sok csomagot tagadnak le a vevők adott országból, akkor az eladók tiltó listára teszik azt az országot.
Vagy az ilyen országokba kizárólag csak regisztráltan hajlandóak postázni (természetesen drágábban). Sajnos mindkét megoldásra van már példa az inkorrekt vásárlók miatt.21 éve a Prohardveren! ™
-
altegn0
újonc
"Hanem azért, hogy amennyiben elkallódik egy csomag és a vevő claimet nyit, rá tudjanak nézni, hogy a TN mit mutat. Ha van TN adat, akkor egyértelmű a csomag útja, ha nincs, akkor a vevő visszakapja a pénzt. Nincs vita, mert egyértelműek a szabályok. Ezáltal nem kell annyi ügyfélszolgálatost foglalkoztatnia az Alinak.
Hoztak egy szabályt, aztán, hogy az eladó tartja magát hozzá és valós TN-t ad, vagy kockáztat és kamu TN-t, az a saját felelőssége."
Mi van akkor, ha kamu TN-t ad, de a csomag megjön és claim-et nyitok rá?[ Szerkesztve ]
-
lkksioskdl3
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
Ne haragudjatok, hogy egyenként nem köszönöm meg, csak annyira sokan vagytok!Szabályosan bontva volt. 1$ érték volt benne. (meg van csak, zavar hogy felbontották.)
Sajnos postásunk nem csinál mást, minthogy ami befér az betuszkolja a posta ládába, ami meg nem azért be el kell menni. A csengőt messziről kerüli. Egyszer konkrétan kihajlította a postaláda szélét( kb úgy 45°ban), hogy beférjen a küldemény.
[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz lamazonia #6966 üzenetére
Ha jól gondolom, akkor neked nem a dispute keretében ajánlott 5 dollárt, hanem egy üzenetben írta.
Mert ha a dispute keretében ajánlotta volna fel (egészen pontosan elutasítja a te kérelmed a teljes visszatérítésről és megajánl neked egy alacsonyabb összeget) akkor rögtön lett volna escalate gombod.21 éve a Prohardveren! ™
-
lamazonia
tag
ez ígytörént ahogy leírtad.
5$ felajánlott, feljebb írtam.
escalate gomb nem jelent meg, kiderült hogy a dispute után 3 nappal jelenik meg.
most várok erre, aztán eszkalálok.
aztán meg rendelhetek újra, és újra várhatok ...közben pedig egy fake zörög a fülemben. és alig várom hogy legyen egy eredetim ...
Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
-
kirkri
addikt
válasz lamazonia #6960 üzenetére
A My orders menüpontban a megvásárolt termék mellett van egy Open dispute szöveg.
Erre rányomsz, majd a következő oldalon lesz szintén egy Open dispute gomb.A reklamációs oldalon kiválasztod, hogy megkaptad a terméket.
1; Did you receive your package - Yes
Majd alább kiválasztod, hogy hamis terméket kaptál.
Received counterfeit goods
A következő pontban kiválasztod, hogy milyen összeget kérsz vissza, ami esetedben teljes visszatérítés.
2; Your Refund Request: - Full refund
Majd azt kell kiválasztani, hogy vissza akarod-e küldeni a problémás terméket.
Do you want to ship the goods back - No
Alább pedig a szöveges mezőbe, "Please write your request detail." leírod angolul, hogy hamis terméket kaptál. Esetleg érdemes a linket is beírni, hogy mi alapján gondolod, hogy a termék hamis.
Illetve fényképezd le a fülest úgy, hogy látszódjanak azok a pontok amiről beazonosítható, hogy hamis a termék. Ezt feltöltöd a "Please Upload Attachments: " pontnál.Ezzel a reklamáció elindul. Innentől számítva van az eladónak 5 napja reagálni a reklamációdra. Ha nem teszi, akkor automatikusan visszakapod a pénzed. Valószínűleg nem ez fog történni, hanem ajánlani fog neked egy pár dolláros kompenzációt, vagy elutasítja a reklamációd. Ilyenkor résen kell lenni, mert számodra is adott számú nap áll rendelkezésedre, hogy reagálj az ajánlatára, ha ez alatt nem teszel semmit, akkor automatikusan elfogadod az ajánlatát.
Szóval, ha nem azt a választ kapod, hogy elfogadta a teljes visszatérítést, akkor nyomd az escalate dispute gombot, és ezután már az Aliexpress fog dönteni. TeXaSeee fórumtárs tapasztalata szerint ilyen esetekben mindig teljes visszatérítést ítél az Ali, a problémás termék visszaküldése nélkül.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Turbobacsi
senior tag
válasz lkksioskdl3 #6956 üzenetére
már én is jártam így, ráadásul egy telefonnal
ha minden benne volt a csomagodban, nem tudsz mit csinálni, mint húzni egy tiszta alsót"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
lamazonia
tag
üdv,
új vagyok, de remélem nem nagyon lemaradva.
több dolgot rendelve eddig, mindig minden frankó volt.
most nem rég rendeltem egy xiaomi piston 3at, megjött. kísértetiesen hasonlít az eredetire, de ezek alapján: http://en.miui.com/thread-176173-1-1.html fake.
dispute-t nyitottam, de kínai barátom bizonygatja hogy 100% original, viszont felajánl 5$-t.
de én nem 12$ért akarok egy fake-t, hanem egy originalt szeretnék.
hogyan kell escalálni? mit lehet ilyenkor tenni? azt bánom hogy csomagolását/borítékot már kidobtamAz elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
-
beg
veterán
válasz lkksioskdl3 #6956 üzenetére
Ha hivatalosan bontották, akkor posta feliratú ragasztó szalaggal zárják vissza, plusz kapsz egy jegyzőkönyv szerű fecnit, hogy ők voltak. Ugyanez akkor is, ha ők már szakadtan kapták. Ha ezek hiányoznak, akkor a környékeden keresd a hibát.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
kirkri
addikt
válasz lkksioskdl3 #6956 üzenetére
1; - Amennyiben a vámosok bontják fel, akkor tesznek rá egy értesítőt, hogy vámeljárás miatt volt kibontva. (És visszazárják a csomagot.)
2; - Ha a csomag megérkezik a Nemzetközi Posta Kicserélő Központba és ki van szakadva a csomagolás, akkor lezárják egy postás ragasztószalaggal és jelzik, hogy a küldemény bontva/sérült csomagolással érkezett az országba.
Arra most nem emlékszem pontosan, hogy a ragasztószalagokon van-e az értesítés, vagy papír formában van a csomaghoz csatolva.Szóval elvileg a bontás már később keletkezett a csomagodon.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
agroman
senior tag
válasz lkksioskdl3 #6956 üzenetére
sehogy. ha nem regisztralt kuldemeny volt, amikor a postastol veszed at es akivel felvetetsz azonnal jegyzokonyvet sehogy nem tudod bizonyitani.
------
-
lkksioskdl3
aktív tag
sziasztok!
Ma érkezett egy csomag aliról. A gond csak az volt, hogy szabályosan ki volt nyitva.
Benne volt minden.Az lehet hogy vám ellenőrzés miatt volt(nem gondolom).
Legvalószínűbb, hogy postás. Ha igen akkor a postán, hogy tudom bizonyítani, hogy felbontották?üdv.
-
kirkri
addikt
válasz Gabesz1019 #6952 üzenetére
Írhatsz az eladónak, de sokra nem mész vele, ha már elküldte "sima" légipostával. Ha még nem küldte, akkor kaphatsz valós TN-t. Valószínűleg így is megjön minden probléma nélkül, bár ez gondolom nem vigasztal. Mostanában nagyon elharapódzott ez a kamu TN dolog az Alin.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Turbobacsi
senior tag
válasz Gabesz1019 #6952 üzenetére
hasonlóan jártam: rendeltem 2 endoszkóp kamerát, ugyanattól az eladótól: az olcsóbbhoz seller shipping method volt írva, a drágábbhoz CN posta. Feladta egyben, egy számsorozatos számot kaptam hozzá, ami ugye semmire nem jó. Érdeklődésemre kaptam egy CN-es TN-t, ami működik, már úton van (elvileg) hozzánk.
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
Gabesz1019
senior tag
21€ értékben rendeltem cuccot. Az volt a shippingnél, hogy singapore post. Ehhez képest kaptam ezt. Szombaton rendeltem a cuccot, ma kaptam a TN-t. Ilyenkor mi a teendő? Írjak Alinak, hogy singapore volt írva de nem ahhoz tartozó TN-t kaptam. Vagy semmire sem megyek vele? Esetleg az eladót kérdezzem meg, hogy ez most mi?
-
kirkri
addikt
válasz #16729600 #6949 üzenetére
Szerintem nem sértettél meg senkit. (Ha az enyém lenne az Aliexpress, akkor persze más lenne a helyzet. ) Értem amit mondasz, és megértem a bosszúságod is. Tőbb éve vásárolok az Alin, nagyon sok bosszantó dologgal találkoztam már, szóval a rendszer koránt sem tökéletes. Valószínűleg úgy vannak vele, hogy amennyiben az eladók 90%-nak megfelel így a rendszer, akkor megvizsgálják, hogy a maradék 10% megnyeréséhez érdemes-e több pénzt/embert befektetni az üzletbe.
Azt írod, hogy eszed ágában sem lenne az Alin vásárolni és hónapokat várni, ha lett volna az EU-ból, akár tízszeres áron is megvetted volna amire szükséged volt.
Ebben az esetben nem lett volna egyszerűbb EMS-el rendelni? Persze drágább, de egy pár nap múlva nálad van.(#6950) Gabesz1019: Sajnos ezt sehol nem tudod követni, nem valós a TN.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
#16729600
törölt tag
Én sem gondolom, hogy spontán az unfair ügymenet, hanem direkt. Egy a baj az eszmefuttatásoddal, mégpedig, hogy elfelejtkezel a legfontosabb harmadik félről.Rólunk vevőkről.Lehet billió dolláros a kóceráj, ellenben, nélkülünk vevők nélkül a pics@ba összedől.( ha a tapasztalatok rosszak ) .Én pld. az életben nem vettem volna semmit innen, ha lett volna már EU-ban forgalmazásban MI4C tok, ha találtam volna Amazonon fémszínű irattartó szekrény magasító lábat.Lehetne 7 helyett 70 EUR, akkor is onnan venném és nem várnék hónapokig a ki tudja milyen bóvli szarságokra. Paece, ha valakinek megsértettem volna a kedvenc online felületét.
-
kirkri
addikt
-
Gabesz1019
senior tag
YF-el kezdődő TN az milyen postához tartozik?
-
kirkri
addikt
válasz #16729600 #6937 üzenetére
Nem jó az elgondolásod. Nagyon is tisztában vannak vele, hogy mit csinálnak. Sok-sok 10/100 millió dollárjuk van arra, hogy olyan rendszert csináljanak amilyet akarnak. És Kínában sem mindenki hülye.
Nem azért kell TN-t adniuk az eladóknak, hogy te tudd figyelgetni hol járt a csomagod.
Hanem azért, hogy amennyiben elkallódik egy csomag és a vevő claimet nyit, rá tudjanak nézni, hogy a TN mit mutat. Ha van TN adat, akkor egyértelmű a csomag útja, ha nincs, akkor a vevő visszakapja a pénzt. Nincs vita, mert egyértelműek a szabályok. Ezáltal nem kell annyi ügyfélszolgálatost foglalkoztatnia az Alinak.
Hoztak egy szabályt, aztán, hogy az eladó tartja magát hozzá és valós TN-t ad, vagy kockáztat és kamu TN-t, az a saját felelőssége. Az eszkalált claimek elbírálása sem azért tart sokszor hetekig, mert nem lehetne pillanatok alatt eldönteni, hanem, mert az Alinak kamatozik a pénz addig is amíg a claim valakinek a javára nem zárul.A működő TN-t nem fogja az Ali rákényszeríteni az eladóra, mert ha az eladónak növeli a költségeit a kötelezően előírt TN-el, akkor az kénytelen drágábban adni a portékáját, vagy kizárólag csak az eBay-en hirdet.
Pénzről szól minden.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
-
RBJ
addikt
Van egy regisztrált, valós tn el egy csomag. Elvileg 10.25. óta az országban van.
Eddig ülnek rajta a magyar postán vagy nyomtalanul el fog tűnni?Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
#16729600
törölt tag
válasz Don't Panic #6936 üzenetére
Jaj dehogy stresszelek. Csak megállapítottam, hogy lenne még hová fejlődnie az alinak.Mondjuk vicik-vacak olcsó cuccok rendelésére jó az oldal, úgy kell kezelni mint a céllövöldét, vagy leesik a tikitaki, meg a kacsintós brifkó a pálcáról, vagy sem.
-
Don't Panic
senior tag
-
#16729600
törölt tag
Azért ez az Aliexpress nevű képződmény igencsak egy amatőr szörnyszülött üzleti koraszülött (egyenlőre ) még. Seperc alatt lehetne egy scriptet alkalmazni, ami szűrné a vevőknek adott kamukérivaslapát TN- eket meg nyomkövetős oldalakat.Miért kell várni akárhány napot is a refundra, egy olyan üzletkötésnél, aminek a kiindulási alapja eleve átbaszás? Hétvégén rendeltem egy terméket [link], ahol ott van szépen ( betűvel ) leírva ,ala besenyőpistabácsi, hogy 'Austria via China Post Registered Air Mail.Erre kapok egy ilyen ultra gáz TN-t, még gázabb nyomkövetési oldallal.:
Újra fel kell tennem a költői kérdést. Ilyenkor miért is kell várni, akár egy másodpercet is a dispute nyitással? Eleve átbaszásból indul az eladó...
[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
Bepróbálkozott, hátha nem ismered. Mondjuk attól függetlenül, hogy nem kaptál normális TN-t még megjöhet a rendelésed.
Úgy vettem észre, hogy a feladástól számított 60 napig tudja kitolni az ilyen esetekben az eladó a dispute-ot. Ezért nem tudsz te sem eszkalálni november 14-ig.
21 éve a Prohardveren! ™
-
vasi89
addikt
Hali!
Belefutottam egy érdekes esetbe, szerencsére nem sok pénz ~1500ft, de nem akarom ezt sem veszni hagyni. A sztori az h rendeltem led-es izzókat, még szeptember közepén. Azóta sem jött meg illetve ha írtam az eladónak akkor visszaküldte a yawen tn-t ami ugye kamu. Nem vártam tovább indítottam egy disputeot h hamis a TN és h nem is érkezett meg a cucc. Na az eladó elutasította és beillesztette a YN-es screenshotot ami szerit már 1 hónapja az országban van.. Eszkalálni sem enged az ali mert az az üzenet jött fel h az eladó megígérte h megkapom nov14-ig. Na ilyenkor mi a teendő? Nem akarok tovább várni rá mert úgysem fogom megkapni.
-
Vertigo18
addikt
8 nap alatt sima, ingyenes postával Aliról Xiaomi 10000 Mah-s power bankra szilikon tok, azért jó időt futott, nem? Hétvégével együtt 8 nap!
Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!
-
Defibri
csendes tag
Sziasztok kedves fórumozók!
Segítségetek szeretném kérni, leírom rövid történetemet.
ALiexpressen új vagyok, Ebayen már néhány éve, de sosem volt gondom a termékekkel, amit rendeltem.
Vettem egy Huawei P6-t, ami meg is érkezett 3 hét alatt ( ÁFA nem jött rá, úgy tűnik benne voltam az 1%-ban, de lehet hoszú hétvége előtt vámolták 23-a körül és tovább dobták... ).Első észrevételek:
- A doboz koszos volt, belül is voltak kis foltok rajta, egy szám át volt írva rajta a dobozon tollal.
- A telefon wifi-re csatlakozva nemhogy ledobál, de még a környező pc-ken, smartphone-okon is megszűnik a net kapcsolat, majd helyreáll, majd újra le és végtelen ciklusban működik így... ( Kínai hekkerek most lopták le a céges adatainkat? 3 helyen próbáltam különböző wifikkel és mindháromnál fennállt a probléma.)
- Az akksi random %-ról de 50%-tól inkább ha úgy tartja kedve 40-70mop alatt lemerül.Szeretném a véleményetek kérni. Írtam az eladónak, hogy ha 3 napon belül nem válaszol dispute-ot nyitok, de utána nem tudom mit kérjek. Full refund, mert rossz a telefon? A wifi-t még talán egy SW frissítés megoldaná, de az akksi gondolom kuka ( nem cserélhető).. Most érkezett 2 napja és nem szeretnék addig hozzányúlni, amíg nem oldódik meg a helyzet.
Ha visszaküldöm a postát is fizettessem ki vele? mikor kapom vissza az összeget?
Köszönöm, hogy elolvastátok és előre is köszönöm annak aki segít!
Üdvözlettel és szép napok Nektek!
J
[ Szerkesztve ]
-
MrRL19
senior tag
válasz Predator2 #6920 üzenetére
én 2éve vásárolok alin (alipay) soha nem volt gondom semmivel ,ha vitában voltam pénzt vissza kaptam párnap alatt simán van olyan mint a paypal JA és nem kell össze vissza aktiválni meg mit tudom én ...
(havi legalább 2-3or rendelek és nem 20-30$-ért...)
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
petir
senior tag
sziasztok
fizetésnél elkövettem egy hibát, veletlenul hozzaadtam a kartya adataim az aliba marmint engedtem , hogy mentse nem figyeltem a pipára...soha nem mentettem vele sokadik rendelesem de baki volt.. hogy tudom eltavolitani ? illetve hol ?
-
andris5
tag
válasz KamuMazsola #6904 üzenetére
A 99-el egyetértek (ugye itt később kialakul egy vita erről) de erről a "Telefonra vám nincs" dologról írnál valamit ha megkérlek, erről semmit nem tudok. Van valami hivatkozásod hozzá? Miért nincs?
-
Predator2
addikt
Inkább maradtam az ebay-nél. Tartottam tőle, hogy esetleg később gond lesz.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
KamuMazsola
őstag
-
Predator2
addikt
Helló
Kinéztem magamnak egy led szalagot (5050-es 2m). Azt szeretném megtudni, merjen itt vásárolni az ember?
Nem erősségem az angol sajnos.Ez csak erre a vásárlásra érvényes, vagy bekapcsolok vele valami havidíjas szolgáltatást?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Nataniel
senior tag
válasz maj-viktor #6898 üzenetére
Na,azon én is néznék megjegyzem, amikor hamis termék disputot nyitottam, rögtön rámirt az eladó, hogy sajnálja a kialakult helyzetet,küld újjat,vagy visszafizeti az árát, stb... mondtam, fizesse vissza, erre azt reagálta hogy oké, adjak paypal számlaszámot (gondoltam magamban, hogy meg a jó fenéket... mellesleg amúgy sincs )
Erre csak annyit reagáltam neki,hogy igy is bajban van, ne játszon velem... mit gondolsz, mi történt?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE 6/128 | Xbox One S 1TB | Playstation 5 1TB Üdv: Sunny
-
beg
veterán
válasz Turbobacsi #6913 üzenetére
Tudok még ujjal mutogatni a környezetemben kb. 10 másik emberre, akinek ugyan ez a tapasztalata. Ezek szerint az összes vogel ugyan abba a fészekbe csücsül? Elég nagy véletlen lenne. Olvass bele a külföldi rendelés topikba, ott is mindenki áfázik, 100-ból egy vagy kettő csúszik át. De neked ez 50% elmondásod szerint. Érdekes.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz Turbobacsi #6911 üzenetére
130 eurós tételekről volt szó. Neked ilyen ár mellett 10 csomagból 5 átjön a vámon és mentesen, ha mindezt kínából rendeled sima postával. Aha. Taníts minket mester, mert akkor mi valamit rosszul csinálunk, ugyanis ilyen árú rendelésem egy sem jött át áfa mentesen az utóbbi 3 évben. Nem egy és nem kettő ilyen rendelésről van szó.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Turbobacsi
senior tag
válasz KamuMazsola #6910 üzenetére
ezzel tisztában vagyok, azért mondtam 50-50% arányt, mert a saját tapasztalat ennél jóval jobb
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
KamuMazsola
őstag
válasz Turbobacsi #6908 üzenetére
Ilyen összegű vásárlásnál amúgy is illik ezzel kalkulálni, legfeljebb a végén ha szerencsés az illető, marad egy kis zsebpénze! Jobb egy ilyen meglepetés, mintsem a pofáraesés!
[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
molvany
senior tag
-
Turbobacsi
senior tag
válasz KamuMazsola #6904 üzenetére
ezért ezt cáfolnám, ennél jóval jobb az arány, mondjuk legyen 51/49%
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
Zoty4
őstag
Par napja volt szo a bankkartya/deviza arfolyamokrol. Azt meg tudja valaki nekem mondani, hogy mastercarddal vasarolva $ vagy € arat erdemes valasztani fizetesnel ha Huf (forintos a bankkartya)?
-
Benzema
csendes tag
válasz KamuMazsola #6904 üzenetére
köszönöm válaszát
-
Benzema
csendes tag
sziasztok. rendelni szeretnék 130 euro értékben telefont. mennyi körülbelül a valószínűsége h vámot és áfát kell fizetnem? olvasgattam és azt írják mostanában már nem nagyon csúsznak át dolgok.
-
plaschil
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni egy Honor 6 árának megkeresésében Aliexpress-en. Az érdekelne, hogy egy 16 GB-os (vagy 32) Dual SIM-es verzió mennyibe kerül átszámolva, mindennel együtt?
Nem igazán ismerem az oldalt, nem is tudom, mi az amire figyelni kell, de találtam ilyen telefont 230 dollár és 310 dollárért is. Nem szeretnék belefutni valami hamisítványba, vagy esetleg megbízhatatlan eladóba.
Tudnátok nekem segíteni a keresésben egy-egy linkkel?Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest