Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ferenck #58064 üzenetére

    Hazugság az indoklásuk.
    Hol a bizonyíték arra hogy nem kapták meg az adatokat? Illene mellékelni az alátámasztását.
    Az a gond hogy törvénysértő az áfa levonásuk, mert a NAV már megkapta az AliExpress-től az áfát és a mivel ők az elsődleges levonásra feljogosítottak pont tőlük nem lehet visszakérni az áfát.
    A Magyar Postának kellene az áfabevallását módosítani, ugyanis ha a vám-árúnyilatkozat nem áll rendelkezésre nem folytathatják le a vámolást, azt a címzettől kötelesek bekérni.
    Miért ez történt, ha nem minden információ áll rendelkezésükre: A jelzett küldeményre az automatikus postai vámkezelési módot alkalmaztuk.
    Az áfa és vám törvény nem írja elő hogy milyen módot alkalmazzanak, ezért hazugság amit írnak.
    A NAV-nál költségvetési csalás bűntette miatt kellene feljelentést tenni a Magyar Posta ellen.

    Mivel ezekkel a szemetekkel ezek szerint nem lehet mit csinálni, megpróbálhatjuk a szerintem törvénytelen eljárást és az AliExpress-től visszakérni az áfát,bár a jogszabályok alapján erre ők nem kötelezhetőek, hiszen a holland adóhatóság felé kell sztornóztatni a z áfalevonást, ami alapján a hollandok visszakérik a NAV-tól az áfát. Látszik a folyamatból hogy ez azért nem így kéne hogy működjön.

Új hozzászólás Aktív témák