Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz nyisziati #40090 üzenetére

    Nem fontos azért. Minek? Alapértelmezett az összes oldalon, aki elsőként találkozik vele próbálja ki. Kapcsolatfelvétel egy chat robottal, aztán ha jól van beállítva továbbít egy operátorhoz. Ezen nincs mit magyarázni és fairi is rámutatott arra hogy egyszerűen elérhető.

    Nem kell keresgélni, ott van képernyőn, a böngészős oldalon meg le sem lehet "tagadni" eleve vásárlási oldal alap eleme mert csak vásárlásnál vannak problémák és egyértelműek a szövegei. Az app-ban is ugyan nem EVA robot hanem fülhallgatós mikrofon a chat elérés, ránézve nekem az jut az eszembe.
    Legtöbben inkább azt kérnék hogy az legyen megosztva az hogy miként lehet kikapcsolni.
    De átgondolom a kérésed újból.

    Most tényleg egy fizikailag létező üzlet ügyfélszolgálatát említetted fel?

Új hozzászólás Aktív témák