Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-06 17:10:11

LOGOUT.hu



Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8801) Joshi válasza izomman1 (#8799) üzenetére


Joshi
titán

Mindenképpen várni kell egy normális hardverre ami ezeket a VR cuccokat érdemben ki tudja hajtani, nem csodálom hogy az Oculus(Facebook) kivár.

(#8802) tobias88888 válasza Joshi (#8797) üzenetére


tobias88888
őstag

Dehogy. Az szép fov lenne. "Csak" 1440*1600 szemenként, amit korábban levezettem már hogy iRacing esetén 200as Pixel Density-vel kb lehetetlenség még normálisan kihajtani. Valamivel szebb lesz, de még nem az igazi az biztos, gyorsulniuk kell a gpu-knak

(#8803) izomman1 válasza Joshi (#8801) üzenetére


izomman1
senior tag

Abba gondoljatok bele, hogy a Microsoft egy minimum hardver alapot tett le a Mixed Reality headset re amit jópár gyártó elkezd nemsokára ( holnaptól) gyártani.. Szerintetek nem lenne mögötte a gyártókkal megállapodás , hogy a Microsoft biztosítja a megfelelő szoftvereket? Így elég nagy bukó lenne a gyártóknak ilyenbe beszállni.. nem hinném.. Ez nem valószínű hogy el fog halni.. Sőt jövő karácsonykor már lehet 200 dolcsiért fogják a mixed reality headset eket dobálni na akkor fog igazán elterjedni a VR .. Oculus 800 dolcsiról indult most tart 400 nál kicsit több mint 1 év után.. Simán feleződni fog a mixed reality ára is 1 év múlva ha a kiinduló ár csak 400 -500 dolcsi volt.. Az Oculus nem tudom meddig tud még árba versenyezni nyilván már nagyon közel vannak a bekerülési költségükhöz... ( Hacsak nem 80 % os profittal dobták piacra a 800 dolcsis Riftet annó :-)

(#8804) tobias88888 válasza #54625216 (#8800) üzenetére


tobias88888
őstag

A Rift-re a cover az miért jó? Nem nagyon olvastam még róla. Pl ez

Hol lehet kapni amúgy a Rifthez dioptriás lencsét? Szemüveg nélkül használom, de ha 1.5 órás futamot akarok majd vele menni, lehet hogy kelleni fog hogy ne fáradjon el a szemem. (szemüveggel nem annyira kényelmes)

(#8805) Joshi válasza izomman1 (#8803) üzenetére


Joshi
titán

Persze lehet elmélkedni. A szemnek az se mindegy hogy valamit 2m-ről néz vagy az orra hegyéről. Ilyen és hasonló dolgokról se beszél senki, csak hát az ember fizikai korlátai végesek. Az émelygést szerintem még sokáig nem fogják tudni megoldani, egyelőre ezt tartom a legnagyobb problémának.

(#8806) kiskuplung válasza tobias88888 (#8802) üzenetére


kiskuplung
őstag

Persze, hardverből is meg lehet oldani a dolgot, idővel.
De én egy kicsit a világ legjobb 3D programozóitól (Abrash, Carmack) várom a megoldást, akik szerencsére pont az Oculus/Facebooknál vannak.
Én ugyan nem vagyok 3D programozó, de biztos van még lehetőség trükközésre, ami nem megy az élmény és a képminőség rovására, viszont a teljesítményt nagyban növeli.

izomman1: bocsi, ezt nem tudtam... És nincsenek elvonási tüneteid? Én már semmit se indítok el, ami nem VR-os, még a DooM 2016-ot is félbehagytam, pedig nagyon tetszett.

tobias: https://vr-lens.eu/

[ Szerkesztve ]

(#8807) chris0000


chris0000
őstag

kicsit olyan ez az Oculus,mintha ezen keresztül látnám a játékokat... :)

(#8808) Németh Péter válasza chris0000 (#8807) üzenetére

Engem igazából semennyire nem zavar a mostani FOV. Ami igazán bejönne az a nagyobb felbontás, de már a mostani is vállalható.

(#8809) #54625216 válasza izomman1 (#8803) üzenetére


#54625216
törölt tag

A Microsoft sosem a szoftvereket biztosítja, hanem a szabványt.
Valójában az egész MS nem más, mint egy nagy szabványhivatal, ami még a 80-as évekből jön, a DOS-os időszakból. Akkoriban minden szoftver- és hardvergyártónak magának kellett gondoskodnia a hardver meghajtásáról, azaz ha kijött egy új VGA kártya, akkor jött vele az Autocad 10, 11, 12 driver is, különben a program nem tudta kihasználni a kártya extra tulajdonságait (értsd: 640x480-nál nagyobb felbontást). Ugyanígy ha megjelent egy új szoftver, akkor a fejlesztőknek kellett gondoskodniuk az összes piacon lévő hardver támogatásáról.
Ezt oldotta meg a windows azzal, hogy a hardver- és szoftvergyártók között szabványt teremtett: a hardvergyártónak elég volt a windows drivert mellékelni, a szoftvergyártónak meg gondoskodni a windows kompatibilitásról.

A microsoft egész üzleti modellje azóta arra épült, hogy ha megjelent egy új technológia, ami iparági szabvánnyá kezdett vállni, akkor azonnal kijöttek a saját windows-os megoldásukkal és lenyomták a piaci erőfölényükkel. Pl. glide->directx, Netscape->IE, stb.
Így az egész MS modell öngerjesztővé vállt: az erőfölénnyel lenyomják a saját szabványaikat az iparág torkán, a szabvány pedig biztosítja a további erőfölényt.
Ez persze nem mindig jött össze, a Java ellen bepróbálkoztak az ActiveX-el, flash ellen a silverlight-al, iPod ellen a Zune-vel, iOS és Android ellen a Windows Phone-al, iPad ellen a Surface-el.
Ezekből a projectekből látszik igazán, hogy az MS csak addig erőlteti a saját megoldását, amíg el nem dől, hogy iparági szabvánnyá válik-e vagy sem. Ha nem, akkor kukázzák.

Ebből számomra az következik, hogy a WMR csak addig fog élni, amíg ki nem derül, hogy elterjed-e mint uralkodó VR szabvány a windows környezetben, vagy csak egy lesz a "futottak még" megoldások közül.

(#8810) #54625216 válasza tobias88888 (#8804) üzenetére


#54625216
törölt tag

A riftre azért jó a vr-cover, mert kényelmesebb, cserélhető, mosható, kicsivel növeli a fov-ot és több helyet hagy az orrnak, mint az eredeti oculusos megoldás. Ez teljesen jól működik nálam, szvsz megéri az árát.

Szemüveglencséből kuplung kolléga már belinkelte a vr-lens.eu-t. Ez gyakorlatilag egy (pontosabban kettő) 3D nyomtatott keret, amibe belevágnak egy (kettő) egyedileg rendelhető, hagyományos szemüveglencsét. A keretet aztán rá kell pattintani az oculus lencséjére. Teljesen jól működik. Kicsit levesz a fov-ból (pár fokot), viszont védi is a lencsét. Hátránya, hogy ha sokat kell ki-be rakosgatni (ha másoknak demózod a riftet, akkor ki kell szedni), akkor idővel elnyűheti a rift belső szövetét, illetve maga a keret idővel (egy-két év) ellazulhat és újat kell rendelni belőle. Mindezzel együtt gyakorlatilag ez jelenleg a legjobb megoldás szemüvegeseknek (ha nem szereted a kontaktlencsét), amíg a következő verziós HMD-kbe ki nem találnak valami okosabb megoldást.

(#8811) tobias88888 válasza kiskuplung (#8806) üzenetére


tobias88888
őstag

Persze lehetne csak oda renderelni nagy felbontású képet ahova nézel, nem új ötlet, de ennek szerintem bekavar a szem gyors mozgása. Lehet hogy korábban még teljesen jobbra néztél, a következő frame-nél (11ms) meg már középre nézel vagy akár balra (fogalmam sincs mennyire gyors a szem, ezt nyilván ők tudják). És akkor egy pillanatra jön is a homályos kép

[ Szerkesztve ]

(#8812) izomman1 válasza #54625216 (#8809) üzenetére


izomman1
senior tag

Ami azt illeti hiányzik, de most úgyse látok nagy címet amit tolnom kéne VR on és még nem toltam... Gyakorlatilag nagyon várt játékom is csak decemberben jön ( Fallout 4 VR ) Tudni kell váltani időben különben még költségesebb a váltás.. :-) Microsoft egyébként nagy játékgyártó is.. Azért van pár AAA kategóriás címük és lesz is.. De majd elválik.. Minden esetre inkább legyen egy csúcs hardverem ami jópár évig jó lesz és később majd kitisztul a tartalom is rá ( bővül..)

(#8813) barcalaci84 válasza tobias88888 (#8802) üzenetére


barcalaci84
őstag

pont az lenne a lényeg h ne kelljen majd supersamplinget használni (a 2x -nek pedig amúgy se sok értelme van egyik játéknál sem szerintem , legalábbis én 1,5 felett már nem látom h használna valamit)

a magasabb kijelző felbontás pedig azért igencsak sokat dob...
lásd pl a pimax 4k-ban (ami mégcsak nem is oled és nem is az újfajta LCD-s megoldás) nincs screendoor és nagyon sokat dob a magasabb felbontás (csak ott meg más gondok vannak) supersampling nélkül is jobb a látvány mint cv1 -ben supersamplinggel...
samsungos cucc szimeseknek igen csak jónak tűnik szerintem így elsőre...aztán majd kiderül az elsőtesztek után:)

(#8814) Raymond válasza tobias88888 (#8802) üzenetére


Raymond
félisten

Csak itt az a szep hogy a nagyobb fizikai febontas miatt nem kell akkora supersampling (pixel density) :)

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#8815) izomman1


izomman1
senior tag

santa cruze oculus os prototipus is ezt a követési rendszert használja mint a Windows mixed reality.. A jövő ez
és nem a falra szerelhető szenzorok.. Ráadásul igy az eszközt is egyre olcsóbban lehet adni egyre jobb minőségben.. ( lásd 400-500 dolláros induló ár a Rift és Vive 800 dolláros induló árával szemben)
Jövő karácsonykor szerintem világszerte nem (HTC Vive és Rift kb ennyi ha jól tudom) hanem több millió felhasználói bázis lesz..Vagy lehet eléri a 10 milliót is ha 200 dolcsiért fognak menni a most kijött headsetek...
Egyébként egyetértek a supersampling nem tud túl sokat dobni a látványon ha rácsos kijelzőn nézed a világot.. Ez a Samsung tényleg jó lehet .. csak kaparintsam meg! :-P

[ Szerkesztve ]

(#8816) Csavez™ válasza izomman1 (#8815) üzenetére


Csavez™
veterán

Ott van ez a játék na...

[link]

(#8817) izomman1 válasza izomman1 (#8815) üzenetére


izomman1
senior tag

nem 1 millió felhasználó ez lemaradt az előző hozzászoóásomból..

(#8818) izomman1 válasza Csavez™ (#8816) üzenetére


izomman1
senior tag

Egy ilyen székbe már már elfelejted, hogy nem a játékba vagy .. klassz bár én annyira nem vagyok nagy szimulátoros .. Jobban optimalizált szerencsére a PC2 egyébként.. mint az 1.. szerencsére.. Csak nekem a kormány méret túl nagynak tűnt az elődhöz képest.. kicsit fura..

[ Szerkesztve ]

(#8819) Raymond válasza Csavez™ (#8816) üzenetére


Raymond
félisten

Ki lehet birni :P

Eleg durva beallitasokon meneted, hozza a 1080Ti a 90-et igy?

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#8820) fulton válasza #54625216 (#8810) üzenetére


fulton
addikt

nem megy ez az artika, tudod kivel szórakozzanak...elmennek a fények aztán visszajön aztán elmegy...full sötét.és hangokat hallani meg mászkálnak mellettem...áhh..nem gondoltam hogy ez ilyen lesz.,

ja és várom mikor jön vissza a fény és áll majd előttem a mókus..na nem

szerk: hang nélkül am nem para. Nem ilyedek..csak mikor "be vagyok izolálva a fülesbe" kéép és hang is.

[ Szerkesztve ]

(#8821) Csavez™ válasza Raymond (#8819) üzenetére


Csavez™
veterán

ÁÁÁ... 50-60 fps.

(#8822) Raymond válasza Csavez™ (#8821) üzenetére


Raymond
félisten

Akkor nem lenne erdemes a Reflections, Environment Map es Shadow Detail-t legalabb egyel lejebb allitani? Ezek zabaljak az eroforrasokat rendesen es max a Shadow Detail-nel ha megmutatkozik jatek kozben a magasabb beallitas.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#8823) abydos válasza chris0000 (#8753) üzenetére


abydos
aktív tag

Be kell raknod a fegyvert vissza a slotba, akkor menti el

VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)

(#8824) Németh Péter válasza Raymond (#8822) üzenetére

Mivel lehet kiírni az FPS-t VR alatt?

(#8825) kiskuplung válasza Németh Péter (#8824) üzenetére


kiskuplung
őstag

Tényleg olvasd vissza a fórumot, ez már ezerszer volt :)

[link]

(#8826) izomman1 válasza kiskuplung (#8825) üzenetére


izomman1
senior tag

elvileg jól működik : [link]

(#8827) Németh Péter válasza kiskuplung (#8825) üzenetére

Köszi!

(#8828) kiskuplung válasza fulton (#8820) üzenetére


kiskuplung
őstag

Ezt gondolom nekem címezted, vagy Nálad teljesen random, hogy kire nyomsz választ? :)

Odáig eljutottál már, ahol ilyen kis zöld rudakkal kell fényt csinálni? Attól parásabb már nem lesz, ígérem. A további pályákon egyelőre csak emberekkel kell harcolni, teljesen normális akciójátékként, semmi horror nem lesz.

(#8829) #54625216 válasza izomman1 (#8815) üzenetére


#54625216
törölt tag

Adhatják a HMD-ket $50-ért is, a PC-s VR csak akkor fog igazán elterjedni, ha nem kerül egy vagyonba hozzá a PC, ami meghajtja.
Márpedig ha közben tolják az egyre nagyobb felbontást és fov-ot, akkor a PC sosem éri utól a VR HMD-ket.
Vagy nagyon szétszakad a piac "gagyi VR-ra" és "igazi VR-ra" attól függően, hogy kinek milyen PC-je van. Az intel vga-k támogatása a WMR specben pl. erre enged következtetni.

A külső kamerás tracking annyiból jó megoldás, hogy elég sok eszközt lehet követni vele, ráadásul az eszközök is olcsók tutnak maradni, mert gyakorlatilag IR ledek kellenek bele, pár gomb és bluetooth. A valve rendszere ugyan pontosabb, de mivel az eszköz maga matekozik a saját maga trackelésével, így azok jóval drágábbak is.
A WMR kamerás rendszere meg ugye majd kiderül, hogy mennyire működik, főleg a kontrollerek trackelésekor. Pl. nem tudom hogy oldják meg a Space Pirate Trainernél a pajzsra váltást, amikor a hátad mögé kell nyúlni a kontrollerrel, vagy a Dead and Burried-ben vicces lenne a párbaj mód, ha mindenkinek a lábát kellene bámulnia, hogy fel tudja venni a pisztolyt :)) .

A supersampling pont az alacsonyabb felbontású kijelzőkön tud javítani, mert kevésbé aliasos a kép, amit meg kell jeleníteni. Minél nagyobb a display felbontása, annál kisebbek a pixelek, tehát annál kevésbé zavaró egy-egy pixel hibája.

(#8830) proci985 válasza #54625216 (#8829) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

ja, kb errol is szolt carmack keynoteja, hogy 200USDs HMD kell.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#8831) Németh Péter válasza #54625216 (#8829) üzenetére

Szerintem az elterjedés önmagában nem cél. A piaci szereplők profitot szeretnének elérni. A pénz úgyis a prémium szegmensben van, akik veszik a teljes árú programokat, meg rendszeresen cserélik a HMD-ket. Az nem cél, hogy legyártsák A HMD-t, mi minden szempontból tökéletes és olcsó és amihez van ingyen, vagy bagóért minőségi tartalom. A pénz abban van, ha több millió dollár befolyik VR tartalomból és VR eszközök eladásából.

(#8832) proci985 válasza Németh Péter (#8831) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

nezd meg carmack keynotejat, pont, hogy az elterjedesrol beszel egy csomot.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#8833) Németh Péter válasza proci985 (#8832) üzenetére

Elkezdtem nézni, de másfél óra hosszú!

(#8834) Raymond válasza Németh Péter (#8833) üzenetére


Raymond
félisten

LOL :)) Egyszer evente van ez, annyit meger, foleg hogy eleg sok erdekeset mond :)

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#8835) fulton válasza kiskuplung (#8828) üzenetére


fulton
addikt

addig még nem:) majd óvatosan tologatom

(#8836) fulton válasza fulton (#8835) üzenetére


fulton
addikt

Ez milyen lehet próbálta már valaki: The Invisible Hours

(#8837) Menthirist válasza Németh Péter (#8833) üzenetére


Menthirist
veterán

Ó akkor még Carmack visszafogta magát :D Mindig is híres volt arról hogy baromi érdekes jövővázoló előadásokat tudott tartani 3 órában a quakecon-okon :D De élmény hallgatni :)
Egy zseni, nem kétség :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#8838) izomman1 válasza #54625216 (#8829) üzenetére


izomman1
senior tag

Nyilván WMR esetén a hátad mögé nyúlás kizárt.. a santa cruze se fogja ezt megoldani.. Mégis ez irányba fejleszt az Oculus is.. mert praktikus egyszerű és olcsó ha nem kell szenzorokat telepítgetni ide oda..
Azért arra számítok a játékok 80 - 90 % át majd lehet használni WMR el is.. És összességében mivel magasabb a felbontás szép letisztult lencsék vannak benne jó beépített fülhallgatóval kényelmes PSVR jellegű fejpánttal.. szóval nyerő lesz jópár évig (2019 ig biztos amikor is jön majd szerintem az Oculus 2.0 a) .. Hamarosan jönnek a tesztek a WMR re , mert már itt a 10/17 ! 😊
Santa cruze ra vissza térve én arra számítok, hogy majd az Oculus játékok majd futtathatók lesznek rajta és mindez vezeték és számítógép nélkül.. de hogy milyen áron az nagy kérdés mert tuti nem 200 dollárért fogják adni.. 400 tól olcsóbbra nem várnám.. A nagy előrelépés az Oculustól sajnos még sokáig várat magára (Rift 2.0 )

[ Szerkesztve ]

(#8839) izomman1


izomman1
senior tag

Space Pirate Trainer játékot egyébként pont a Tested csapat tesztelte a WMR -ekkel.. Egész jól működött bár a hátat mögé nyúlás nyilván kizárt.

(#8840) Raymond válasza izomman1 (#8838) üzenetére


Raymond
félisten

"kényelmes PSVR jellegű fejpánttal"

Ha elnezted volna - a most megjeleno MS HMD-k mind PSVR szeru felhajthato vosor-t hasznalnak a Samsung-on kivul :) Na nem mintha nem lenne mindegy, a jobb felbontas es lencsek tobbet er.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#8841) #54625216 válasza izomman1 (#8838) üzenetére


#54625216
törölt tag

Mindig belefutunk abba, hogy egymásnak ellentmondó elvárások között kell rendet vágni:

- legyen olcsó a VR, de készüljön prémium minőségben
- legyen minimum 4K, 200fov, de ne kelljen hozzá erős gép
- ne legyen szenzoros a tracking, de legyen legalább 5x5m pontos roomscale
- legyen hozzá több tartalom, de frissítsék a hardvert lehetőleg félévente
- és így tovább

Az első laboratóriumi prototípusok és a gazdaságilag életképes, sorozatgyártott termékek között normálisan van 5-7 év fejlesztési, gyártáselőkészítési időszak, amit most az oculus és a többiek heroikus munkával és dollármilliárdok elégetésével leszorítottak 2-3 évre.
Akármit is vergődünk tehát, az egymásnak ellentmondó kívánságokhoz képest mindig lesznek kompromisszumok a termékekben, ezért érdemes fantáziálás helyett az olyan arcokra figyelni, mint Carmack, aki a frontvonalból osztja az észt, hogy milyen technológiai és gazdasági problémákkal kell napi szinten megküzdeniük. Így talán jobban meg lehet érteni, hogy mi miért történik és hogy mire lehet a közeljövőben számítani.

Ami a WMR-t illeti, derüljön ki előbb, hogy a speceken túl hogyan muzsikál a gyakorlatban. Csodát az MS sem tud produkálni (amúgy sem a csodatételeiről híres) azaz a valódi kérdés, hogy a WMR milyen - a többiekétől eltérő - kompromisszumokat vállalt és azok mennyiben működőképesebbek.
Ha viszont arra számítasz, hogy a WMR majd megtartja a rift és a vive előnyeit azok kompromisszumai nélkül, akkor szvsz jó ha előre felkészülsz a csalódásra.
De ne legyen igazam...

(#8842) kiskuplung válasza izomman1 (#8838) üzenetére


kiskuplung
őstag

Ízlés dolga, de én tuti nagy visszalépésnek élném meg, ha a mostani (szerintem tökéletes) Touch-os vezérléshez képest korlátozásokkal működne az új verziós (kb 2 év múlva talán esedékes) CV2, és nem matathatnék a kedvemre.
Szerintem az immerzió nagy része pont a Touch-ból fakad. Ha azon kellene gondolkodnom, hogy jaj, most nem foghatom meg ezt a kilincset és közben nem sasolhatok a hátam mögé egyszerre, az pont az élményt venné el.

(#8843) izomman1 válasza #54625216 (#8841) üzenetére


izomman1
senior tag

Mondom nekem nem gáz, hogy a hátam mögé nem fogok tudni nyúlni a WMR -ben..
Ha csak a játékok 50 % működne WMR ben, de az csúcs minőségben ( nem annyira pixelesen) akkor is boldog leszek.. mert jelenleg úgy néz ki ez lesz a csúcs.. prémium minőség.. ( én erre hajtok ) :-)
Carmack igen sokat letett az asztalra és ért a témához, de lassan kezdenek a versenytársak is felnőni a feladathoz. Ráadásul Carmack tudása is szerintem a Samsungos készülékben benne lesz... Nagyon hasonlít a Rifthez.. a lencse is hasonló a fülhallgató is.. stb.. (Partnerkapcsolat révén )

(#8844) izomman1 válasza kiskuplung (#8842) üzenetére


izomman1
senior tag

Kinek a pap kinek a papné... nem vagyunk egyformák kinek mi az igénye..
Ha megnézted egyébként a Santa cruze ptorotipus kontrollerét gyakorlatilag vissza lépés mert az minimális ujj követés sincs benne.. Mégis e felé a követési technológia felé lépett az Oculus.. ( Nekem a Vive wand is tökéletesen megtette) - Egyébként a hírek szerint a látó meződtől szélesebb lesz a kontrollerek követése..
Nem úgy kell elképzelni, hogy csak ha lenézel az oldaladra csatolt fegyveredre akkor tudod felvenni.. Ma - holnap szerintem millió tesztet fogunk látni mit tud a kütyü.. :-)

[ Szerkesztve ]

(#8845) kiskuplung


kiskuplung
őstag

Ha már tesztek...

Ebben a videóban amúgy nagyon durván késik a kontroller : [link]

Bár lentebb a kommentekben azt írják, hogy ez biztos csak a TV-re küldött kép latency-je miatt van...

De van egy rész ahol ki is esik a tracking zone-ból (felfelé mozgatják aztán hirtelen vissza). Nekem ez nem túl meggyőző :(

(#8846) izomman1 válasza kiskuplung (#8845) üzenetére


izomman1
senior tag

Oh ... A Rift követését se mondanám túl precíznek (sok USB kikapcsol és hiányos a követés room scale be).. Volt részem tesztelni igaz csak a 2 szenzoros megoldást..
De majd elválik mi sül ki ebből a WMR új eszközből..

(#8847) kiskuplung válasza izomman1 (#8846) üzenetére


kiskuplung
őstag

Én nem tudom elképzelni hogy mit lehetne a Touch pontosságán javítani. Szerintem hibátlan. Szoktam szórakozni azzal hogy kinyújtom a mutatóujjaimat és közelítem egymáshoz a kontrollereket, és pont ott érnek össze,ahol várom. A két "gyűrűt" is tudom egymáson görgetni, pont úgy, ahogy érzem is. Nagyon jó szerintem :)

(#8848) izomman1 válasza kiskuplung (#8847) üzenetére


izomman1
senior tag

Sokszor leírtam már.. Room scale be 2 szenzorral nekem föld közelében test közelében- sarkok közelében - szenzorhoz túl közel állva kihagyott (2,5*3 m en - van egy minimum távolság amihez közelebb nem lehetsz a szenzortól)
Gyors teniszes játékokat (vagy golf ) egész egyszerűen nem tudtam játszani ( Vive ommal igen az az etalon) mert minden 3. vagy 4. ütést kihagyta.. Hozzá kell tegyem az Oculus Home os játékok jól működnek de a Steam VR os alkalmazások már más tészta.. sok külföldi oldalon is erre panaszkodtak igaz a 3. szenzor valamit javít a helyzeten de még akkor se érhet fel egy Vive lézeres követéssel ( akkor is ha test közelbe akarod használni - golf) ki fog hagyni..

[ Szerkesztve ]

(#8849) #54625216 válasza izomman1 (#8848) üzenetére


#54625216
törölt tag

Na pont ez az, hogy ha az oculusra fejlesztett játékok jól mennek rifttel, az alapvetően vive-ra fejlesztett steam játékokban meg akadozik a tracking, az annyit jelent, hogy a steam kompatibilitás mégsem olyan egyszerű, hogy megírjuk a drivert steamvr-hoz és ráírjuk a dobozra, hogy steamvr kompatibilis.
A legtöbb esetben a játékfejlesztőnek is kell tweakelnie, tesztelnie a programját, mire kompromisszumok nélkül kompatibilis lesz a hardverrel.
Az ilyenek miatt mondom, hogy óvatosan kell kezelni az új hmd-ket bármilyen csoda paraméterekkel jöjjenek is, mert más dolog, hogy elindul vele a steames játék, és megint más a felhasználói élmény. A marketing meg mindig arról szól, hogy nagyobb felbontás a vive-hoz képest, a szoftver ellátottság meg steam vr kompatibilitással letudva, tehát olyan mint a vive, csak jobb.

[ Szerkesztve ]

(#8850) izomman1 válasza #54625216 (#8849) üzenetére


izomman1
senior tag

Igen ez lehet így van.. Decemberbe jön csak a steam VR támogatás.. és hogy milyen lesz? jó kérdés csak reménykedni tudok, hogy azért hozza majd az elvárt színvonalat, mert ha nem nagy bukó lesz a több tucat gyártónak akik így hirtelen beszálltak. a VR piacra..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.