Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-12 12:27:04

LOGOUT.hu

Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67201) Nippel


Nippel
tag

Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy Fanatec DD pro szetet, ami most okoz egy kis fejtörést, hogy használnám PS5 és PC-n is emiatt esett a választásom erre a darabra viszont amit nem tudok ha én PC-n szeretnék mondjuk Forza-t játszani akkor ez a PS gombkiosztású is tudja irányítani?
Válaszokat köszönöm!

(#67202) zsozsa74 válasza Nippel (#67201) üzenetére


zsozsa74
őstag

Pc-n nem számítanak a konzolos korlátozások. Mindent is lehet...

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#67203) tom120514 válasza Chris1983107 (#67199) üzenetére


tom120514
őstag

Hardverapron van állvány meg cockpit is egy-egy, nézz rá. Nem tudom melyik jó, tapasztalatból annyit tudok javasolni hogy olcsó Playseat ne legyen.

Never go full retard.

(#67204) fatal` válasza Chris1983107 (#67199) üzenetére


fatal`
titán

Mennyi helyed van, vagy mennyit tudsz csinálni? Ez eléggé behatárolja a lehetőségeket.

(#67205) proci985


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

Fanatec CSW2.5 + Rally wheel update

sikerult kiharomszogezni a hetvegen. a kormany minden esetben akkor dobta le magat, amikor hatsokerekes autoval a jobb elso kerek levegoben volt levagasnal. szoval sikerult reprodukalni a hibat. aztan ezutan egy ponton a kormanyt egyaltalan nem talalta meg, viszont elmult az osszes FFB anomalia. WRC'23 alatt.

egyelore lebontottam es visszaepitettem a muanyag felfogatast. valszeg ranezek a firmwarefrissitesre is, hatha tudom forceolni. vagy atviteli a hiba, de ez siman lehet firmware bug is.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#67206) dhcodoki válasza Chris1983107 (#67199) üzenetére


dhcodoki
senior tag

noblem1983-nak is jelezném.
Lentebb tárgyaltuk, hogy a Trak Racer TR8 pro-t néztem ki, mert ár/érték szempontból jónak tűnik, viszont most belebotlottam a GT Omega Prime Lite-ba [link] és nagyon szimpi, ráadásul még egy kicsit olcsóbb is. Itt egy teszt videó: [link]


Van itt valaki, aki rendelt ilyet?

(#67207) Chris1983107 válasza dhcodoki (#67206) üzenetére


Chris1983107
tag

(#67208) dhcodoki válasza Chris1983107 (#67207) üzenetére


dhcodoki
senior tag

:R :R :R

(#67209) Zoli54213


Zoli54213
aktív tag

Megérkezett a GT csl DD pro kormányom, és a loadcell brake kitem :) Még csak egy 5 percre tudtam megnézni, mert dolgozok, de ami foglalkoztat, hogy normális ha a LC-es fékpedált nem lehet konkrétan lenyomni?

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#67210) #214 válasza Zoli54213 (#67209) üzenetére


#214
tag

Igen, az alapból olyan. Vannak utólagos elasztomer modok és rugók, amivel személyre lehet szabni. Ezért kell ehhez már fix pedál és ülés lefogatás. :K

[ Szerkesztve ]

(#67211) Zoli54213 válasza #214 (#67210) üzenetére


Zoli54213
aktív tag

Húú, hát számítottam rá hogy keményebb lesz, de hogy ennyire... :D Konkrétan nem lehet lenyomni a pedált. Brutális. Létezik olyan autó a valóságban ahol ennyire kemény a fék? Én még olyanban nem ültem.

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#67212) RobbyJr válasza Zoli54213 (#67211) üzenetére


RobbyJr
őstag

GT autókba még keményebb, nem beszélve az F1-es autókról.

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#67213) Zoli54213 válasza RobbyJr (#67212) üzenetére


Zoli54213
aktív tag

Az durva. Nekem nagyon új ez az egész :) G25 után ez más világ lesz, már most érződik.

GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i

(#67214) #214 válasza Zoli54213 (#67211) üzenetére


#214
tag

A komolyabb, pedálgépes versenyautókban általában nincs fékrásegítő, így gyakorlatilag a lábaddal kifejtett erővel direktben nyomod neki a fékbetéteket a tárcsának. Ha jól tudom F1-ben 150 kg-s nyomást is simán produkálnak a pilóták.

(#67215) biker válasza #214 (#67214) üzenetére


biker
nagyúr

tudtommal csak forma autóban nincs fékrásegítés, minden másban van.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#67216) Pista0001 válasza biker (#67215) üzenetére


Pista0001
addikt

A versenykamionokban sincs szerintem. :B

(#67217) Bandit21 válasza Zoli54213 (#67213) üzenetére


Bandit21
addikt

Megszokod majd hamar.
Eddig a fekero azzal függött össze hogy mennyit mozdul a pedál.
Innentől pedig azzal hogy milyen erősen taposod. Szokni kell, de jó lesz.

Nekem a rugó nem vált be az összefoglalóban írtak miatt (karcolja a tengelyt).

Minimális pedál út viszont a kis érintős orr stabilizáló fekezeshez hiányzott.
A brg SIM mod féle 3-as szett megoldotta első vásárlóként kb 10 ezer volt postával.

A brake force -ot állítsd be úgy, hogy egymás után rövid szünettel tudj kényelmesen 2 mp-es satu féket nyomni. (Nálam ez 65% körül van de sok nagy fekes pályán le szoktam venni mert szar a térdem).

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#67218) Bandit21 válasza #214 (#67214) üzenetére


Bandit21
addikt

3-5 g - s front lassulás mellett nem olyan nehéz.

...

De nyilván nehéz de ha 15 kg a lába akkor 4 g nél ha csak rá rakja az 60 kg.
Amit nyom az meg szintén többszörös.

De lehet rossz úton járok.

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#67219) #214 válasza biker (#67215) üzenetére


#214
tag

Én úgy tudom, hogy versenyautókban általában inkább nincs, mint van. Nem kizárt, hogy ebben az ügyfél versenyzős (pl. GT, TCR) érában már több autóba raknak.

(#67220) bnorci71 válasza Chris1983107 (#67199) üzenetére


bnorci71
addikt

-a szék lábát DIY összekötöd a pedállal
.Whell Stand itt is van lehetőség a görgős szék lábának beakasztására
-jLaci74 társ felkeresése

#67206 dhcodoki
szerintem ezek az alu rigek mind "egyformák" mindegy melyiket veszed standard Bosch gépépítő elemekből dolgoznak.
De lehet tévedek sose láttam még közelről.
előbb említett fórumtárs is készít ilyeneket

fékrásegítés real
ha nincs, nagyobb "főfékhenger" kel ennyi. Azért nincs mert így csak a pilóta által szabályzott nyomás van csak. Az ezerkecskén se volt anno :)
Motorokon sincs rásegítés mégis 2 újjal lehet húznia féket.

"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

(#67221) noblem1983 válasza dhcodoki (#67206) üzenetére


noblem1983
senior tag

Ez se rossz, múlt héten több verziónál Out of Stock volt de Magyarországra ahogy látom épp nem szállítanak és szállítási problémákat is látok kiírva.

Lamborghini fan Uplay/Origin-noblem1983, PSN: noblem1983_2

(#67222) Danecay


Danecay
őstag

Sziasztok!

Lehet fura lesz a kérdés, de használt már valaki valamilyen szimulátort, bal oldali közlekedés gyakorlására mielőtt élesben a szituációba került? :) Úgy néz ki, idén sikerült olyan nyaralási úti célt választani, ahol fennáll ez a helyzet, amivel még nekem és feltehetően a legtöbbünknek nem volt dolga.
Úgy gondolom, hogy hamar át tud billeni az ember agya, de ahhoz valószínűleg nem árt majd pár 10 km. :) Jó lenne először offline gyakorolni egy kicsit :D

(#67223) Gigi01 válasza Danecay (#67222) üzenetére


Gigi01
őstag

ETS2 esetleg?

(#67224) Danecay válasza Gigi01 (#67223) üzenetére


Danecay
őstag

A célnak lehet megfelel, de én inkább valamilyen személy/verenyautó kategóriában gondolkodtam imkább :D

[ Szerkesztve ]

(#67225) Bandit21 válasza Danecay (#67224) üzenetére


Bandit21
addikt

BeamNG-be mindent lehet állítani, napszak gravitáció, meglepne, ha pont ezt nem lehetne.

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#67226) zsalesz


zsalesz
tag

Úgy emlékszem Raceroomban azt írták, hogy 06.20 és 06.23 között ingyen ki lehet próbálni minden pályát és minden autót. Az előbb néztem még mindig engedi...

(#67227) JulesTS válasza Zoli54213 (#67211) üzenetére


JulesTS
őstag

Vedd le minimumra a BRF-et. Aztán ha megszoktad, lehet feljebb venni. Ha meg zavar hogy nem mozdul nyomásra, akkor lehet utángyártott elasztomer után nézni (de egyébként a kemény pedál is megszokható).

(#67228) GalaHU válasza Danecay (#67222) üzenetére


GalaHU
őstag

kb 10 perc átszokni, ne parázd túl.. :)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#67229) JulesTS válasza zsalesz (#67226) üzenetére


JulesTS
őstag

Általában amikor vissza kell állítani a korlátokat, el szoktak b...ni valamit és olyan is letiltódik, ami meg lett vásárolva. Ilyenkor visszaengednek mindent. A vége 2..3 hetes ingyenes tartalom szokott lenni...

(#67230) Danecay válasza GalaHU (#67228) üzenetére


Danecay
őstag

10 perc alatt os meg lehet törni a bérautót :)

(#67231) András12345


András12345
aktív tag

Sziasztok!
Megjött a VRS pedálszettem, Daytonaudio shakerekkel, és egy erősítővel :D
Nemsokára tesztelem-rakok fel képeket!

Melyik effektről volt szó múltkor simhubban, ami nagyon jól visszaadja a tapadásvesztést?

(#67232) tome0001 válasza András12345 (#67231) üzenetére


tome0001
Topikgazda

Itt és itt találod a választ, Zsozsa írása alapján

(#67233) bnorci71 válasza Danecay (#67230) üzenetére


bnorci71
addikt

koncentráció,
tavaly a gyereknél voltunk Írországban bal oldalról nagyon szar volt egy darabig próbáltam előre végiggondolni hová is kel kanyarodni a körforgóba merre nézni először és merre bemenni aztán elengedtem, nem kellett vezetnem :)
Amikor ő jön haza neki már a jobb oldalon ülés és forgalom a furcsa

"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

(#67234) Danecay válasza bnorci71 (#67233) üzenetére


Danecay
őstag

És ez most számomra jót vagy rosszat jelent? :)

(#67235) András12345 válasza tome0001 (#67232) üzenetére


András12345
aktív tag

Köszi!
Végül arra maradt időm/erőm mára hogy megnézzem hogy működik-e, és elrendezzem a kábeleket valamennyire. A Vrs pedál nagyon hiányzott, ez már most biztos :D
Holnap lesz időm finomhangolni :DD
Addig 1-2 kép:

(#67236) mmdms válasza Danecay (#67234) üzenetére


mmdms
addikt

Gyozike is megoldotta... en nem aggodnek a helyedben. :)

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#67237) bnorci71 válasza Danecay (#67234) üzenetére


bnorci71
addikt

nem tudom :F
neked kel tudni, mi csak leírjuk a saját tapasztalatot

"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

(#67238) zsalesz válasza JulesTS (#67229) üzenetére


zsalesz
tag

Na jól van. Remélem most is lesz még vagy 3 hét. :Y

(#67239) Találtgyerek válasza András12345 (#67235) üzenetére


Találtgyerek
addikt

Gratulálok hozzá! Kíváncsi leszek, mennyit dob majd az élményen és az időkön, hogy ezen már shakerek is vannak.
Kuplung egyébként oda se férne már. :D

06-3o/9759I39

(#67240) JulesTS válasza mrst3ph3n (#67174) üzenetére


JulesTS
őstag

Sikerült? Milyen volt?

(#67241) JulesTS válasza #214 (#67198) üzenetére


JulesTS
őstag

Szigorúnak szigorú, de konzekvens és kiszámítható, korrekt (két kerék mindig legyen vonalon belül) és a büntetés is olyan, hogy ne tudj előnyt szerezni vágással. Ezzel szemben az AC-ben pálya felületet lehet szabályosnak, vagy szabálytalannak kijelölni és meg lehet határozni, hogy mennyi időt tölthetsz a tilosban. Pl. Zolder sikán annyira vágható, hogy szabálytalanul vett sikánnal 2mp előnyhöz lehet jutni. Kamion EB-n oda rajzoltak a sikánba penalty marker bólyákat amiket nem szabadott érinteni és verseny után manuálisan nézték vissza a replay-t. Két renitenst ki is zártak emiatt. Másik bajnokságban meg a Hungaroringen a sikánt gyakorlatilag ki lehetett hagyni és volt is aki kihagyta...
Aztán ott van az ACC, ha nagyot vágsz ami előnyszerzéssel jár, akkor kapsz egy figyelmeztetést. Három figyelmeztetés után meg büntetés jön. Ez tök jó, de van aki figyelmeztetés nélkül szabályosan végig vezeti az autót és vannak olyanok akik úgy veszik, hogy van 3 joker alkalmuk amikor nagyobbat is vághatnak büntetlenül...

(#67242) Danecay válasza bnorci71 (#67237) üzenetére


Danecay
őstag

Tapasztalatot? Nem úgy volt, hogy végül nem is vezettél? :)

#67236 mmdms
Köszi! Annyira azért nem paráztam rá, csak gondoltam miért is ne? Mondjuk én valamilyen vezetést oktató programra gondoltam inkább mint az ajánlottakra, de biztosan azok is megfelelnének. Persze az is meglehet, hogy nem is próbálkozom semmivel, csak gondoltam bedobom, hátha valaki másnak is eszébe jutott már és alkalmazta is :)

(#67243) Géjza válasza Danecay (#67242) üzenetére


Géjza
őstag

FH4-ben a szigeten fordított közlekedés van (mondjuk azt nem tudom, hogy a kormány is a jobb oldalon van-e a gaméban). :)

(#67244) tom120514 válasza Danecay (#67242) üzenetére


tom120514
őstag

Szerintem ha amúgy rutinos sofőr vagy, még nehezebb. Mi ketten, gyakorlottak és vezetni szerető pár, együtt vezettünk, jobb egynek (ott bal 1) is fontos része volt abban hogy minden egyben maradt:)), megúsztuk de volt necces helyzet pedig nem siettünk sehová. A durva az, amikor két európai turista megy szemben a szűk úton és mindkettő inog, melyik is a jó oldal :DD Ha kis sziget, akkor jobb, mert ott számítanak rá a helyiek is.

Never go full retard.

(#67245) fatal`


fatal`
titán

Ennek lenne értelme, ha nem limitált lenne :DDD

€129.99

[ Szerkesztve ]

(#67246) adrian360 válasza fatal` (#67245) üzenetére


adrian360
őstag

mielött valaki félre érti, csak ez kerül 129.99€-ba :

kell még hozzá clubsport vagy podium hub, hogy használni lehessen.

(#67247) fatal` válasza adrian360 (#67246) üzenetére


fatal`
titán

Meg endurance module.

Jogos a pontosítás, bár szerintem senki nem gondolja, hogy Podium hub + Endurance Modul meg APM kerül 129.99-be :D

(#67248) bnorci71 válasza Danecay (#67242) üzenetére


bnorci71
addikt

nem kellett vezetnem ,de ettől függetlenül próbáltam "mindig" végiggondolni hová is kellene mennem ha én vezetek hová kel fordulni az akart a tapasztalat része és a tanács lenni, hogy koncentráció és előre gondold végig hová is kel kanyarodni fordulni.
Amit szoktak még mondani, hogy arra kel figyelni mindig te legyél az út közepén, csak úgy mint itthon tehát ne a padka legyen melletted mert akkor ugye rossz oldalon vagy :Y

"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"

(#67249) GalaHU válasza fatal` (#67245) üzenetére


GalaHU
őstag

Nyugi, egy hónap múlva más matricával korlátlanul rendelhető lesz. :)

Egyébként tényleg jópofa…

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#67250) adrian360 válasza fatal` (#67247) üzenetére


adrian360
őstag

"bár szerintem senki nem gondolja"
abban a világban, ahol egy áthúzott karikába is simán tesznek X-et, én inkább nem gondolok semmit :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.