Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10470) Rolesz92


Rolesz92
tag

Passzív vízhűtés kellene olyan, ami garantáltan nem szivárog nem lesz tiszta víz a gépem:D(még kezdő vagyok vízhűtés téren, de már kb 1 éve nézegetem a vízhűtéseseket,de szeretném segítségetek kérni.(teljesen passzív 1db ventilátor sem,és valahogy 1 de ha lehetne 2db HDD hangját el kéne nyomni (nem 10.000rmp)). Nézegettem a subcooling.hu-t de szakértelem híján kérdezném R. Zoli-t hogy hogyan lehetne ez az egész kivitelezhető.
Jelenlegi rendszerem:
Alaplap: Asus M2N-E Proci: Am2 X2 4200+ ram: 2*1GB VGA: 7600GT HDD: 320GB..
Mivel láttam, hogy ezekre speciális blok nem kapható ezért vennék egy ilyen rendszert:
Alaplap:Asus olyan, amire van fet és chipset blok is Proci:Q6600 ram:marad VGA:csak 8800GTS-re van teljes blokk de kérdésem lenne hogy ez jó-e 9600GT-re mert legszívesebben ezt venném,ha 9600GT-re nem teljesen stimmel akkor egy 8800GT-re rámegy ez a blokk?
HDD: mostani mellé egy 500GB-os
Vízhűtés (Olyat mondjatok, ami lazán elviszi az utóbbi rendszert):
Pumpa Laing D5 ehhez kéne, valami speciális csatlakozza, ez van ezen az oldalon vagy ezt, hogy lehetne megoldani és hogy ez 1-es vagy 2-es fokozatban (elvileg abban semmi hangja nincs) elbírná-e ezt a rendszert?
Radiátor: MO-RA 2 Core (ez elbírja még nyáron is? Mondjuk 30 fokos szobában?)
Cpu univerz: D-TEK Fuzion (úgy látom ez a legjobb)
Vga: EK-FC8800 GTS (G92) – Acetal (ez még milyen vga-ra stimmel teljessen?)
Ram 2db: Koolance RAM Dual Cooler (ez jó vagy inkább külön külön vegyek)?
Hdd 2db: Silentstar Dual Boxxx (mennyire teszi halkká a winyót vagy inkább maradjon csak 1 winyó hogy teljesen halk legyen vagy ez hogyan kivitelezhető?)
Chip: Cape GP-42-X2 vagy Heatkiller NB(melyiket érdemes)?
Mofset Itel: Asus Universal MOSFET (nagyában azt se tudom mi ez.Kell erre hűtés?)