Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#751) Jorus válasza Qru (#750) üzenetére


Jorus
nagyúr

Valójában nem Spec B természetesen (és nem is Legacy Kombi), de az eladó nem nagyon van képben, egészen pontosan elég szőke nő. :) Amikor a srác rákérdezett, hogy a jobb oldalon levő karcok csak a műanyag elemeket érintik-e, vagy mást is, akkor azt válaszolta, hogy ő ehhez nem ért, nem tudja mi az a kerékjárati ív, meg hogy mi műanyag és mi nem, de szívesen készít róla közeli képeket is. :D

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#752) Qru válasza Jorus (#751) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:D Akkor csak nagyot akart mondani.

Remélhetőleg nem csak tankolta hanem azért olajcserére is elvitte a nőci... :D

#nincsbennetarcsi

(#753) Jorus


Jorus
nagyúr

A gyülekezőkor még szakadt az eső, de aztán fenn a Börzsönyben már havaj-dizsi meleg volt. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#754) Parci válasza Jorus (#753) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

szép gépek ezek. de még mindig a mi outbackünk a legszebb formájú mind közül :B

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#755) Qru válasza Jorus (#753) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Áá, csinik. Láttam FB-on is a képeket a Subaru csoportban. Egy részletesebb beszámoló jöhet. :K

Milyen volt a palacsinta?

#nincsbennetarcsi

(#756) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

na, urak...

most mondja egy barátom, hogy a subaruklubos fórum fizetős lett, azért nem látni belőle semmit. értesítést mondjuk nem küldtek, pedáns.

ezen felül a fáccsés subaru csoportban ott egy kép egy balesetről, amin ropira van törve a francba a város közepén egy tuningolt impreza sti, a kommentekben meg mindenki a kocsit sajnálja és nulla felháborodás, hogy ki az anyám tyúkja mert ilyen tempóval vezetni a városban, mégis mire gondolt. megy a pityergés, meg mathe szilárd keménykedik, mert hogy az ő kocsija volt régebben.

én akkor most szépen kilogolok a jó büdös francba ebből a közösségből :((( :((( :(((

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#757) Qru válasza Parci (#756) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Eddig se olvastam a Subikulbot de eztán pláne nem fogom. :D

Láttam róla a videót... :(

#YTalert

#nincsbennetarcsi

(#758) Jorus válasza Parci (#756) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nem konkrétan a fórum lett fizetős, hanem csak a pártoló tagok láthatják. Mondjuk szentem ez f*sság, eddig se volt egy túl látogatott fórum, ezek után meg simán lehet, hogy meg is kotlik érdeklődés hiányában. Az az elképzelés a klub vezetésének részéről, hogy így majd többen lesznek pártoló tagok - fogalmazzunk úgy, hogy nem szakterületük a kommunikáció és az információs szupersztráda. Volt amúgy több lemondás, meg veszekedés, meg ilyesmik, de elég gyerekesnek tűnt, utoljára a 2000-es évek elején láttam hasonló színvonalat a fórumokon. :)

A tali ettől függetlenül jó volt, bár nekem más elképzeléseim vannak egy gulyáslevesről és egy palacsintáról, de klasszikus vendéglátós szinten simán elment. Közel 50 autó volt, és 100+ résztvevő, jó hangulatban telt a gyülekező, a vonulás, az ottani trécs, az ebéd, szinte mindenki családdal, párokkal jött, szal az ott szentem tök okés volt.

Egyre inkább hajlok afelé, hogy jövőre kéne nekem egy Impreza második autónak. Egy régi, egy lerúgott, kicsit rozsdás Sport vagy GT, ami bubog. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#759) Parci válasza Jorus (#758) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

miután épp az ország egyik, ha nem a legnagyobb fórumát vezetem, 17 éve, ezért van fogalmam a témáról: öngólt lőnek ezzel. ha az a cél, hogy inkább legyenek kevesen, de azok csupa hardcore, akkor sikerült. ha fizetős taglétszámot akartak növelni, az 100%, hogy nem. pláne úgy, hogy erről még csak nem is kommunikáltak :DDD

a tali biztos jó volt.

viszont a hozzáállás, mathe szilárd eddigi kommentjei és úgy az egész nekem nem játszik. :(

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#760) Jorus válasza Parci (#759) üzenetére


Jorus
nagyúr

Igen, ha vkinek, akkor neked van rálátásod a kérdésre. :) Émmeg szintén 17 éve moderátorkodom, illetve szerkesztőként vagyok jelen pár fórumon; közülük a Bikemag anno a legmenőbb bringás off- és online magazin és fórum volt, aztán jól nem sikerült a tulajoknak a kizárólag online felületre váltás, az offline megjelenésből származó reklámbevételek átvitele online felületre. Szal az így kampó is lett 2010-re, amikor én, mint szerkesztő/író eljöttem tőlük, és már csak a fórumot kapirgálom. A magazin egyébként még műxik, de ez lópikola... Klásszikus példa arra, amikor nem adja ki.

Egyébként tuti rossz a subiklubos irány, mert pont a hardkór arcok azok, akiknek valamiért a legjobban fáj a pártolói díj megfizetése. Jellemzően a konszolidáltabb arcok fizetik be, mint mondjuk én. Idénre asszem talán, ha 50 pártoló tag jött össze, az 250k, amiből közel 100 ropi elment a gulyásra meg a paleszra. :D

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#761) Parci válasza Jorus (#760) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

fun fact: valamikor ősrégen, az aktuális computexen találkoztunk egy magyar-amerikai sráccal, aki a bikemag alapítója volt. gondolom azóta már ötször változott minden, meg nem is olvastam soha (mostanában nézegettem, amikor levadásztam a cannondale rush cangámat az aprón), de mivel a ph másik alapítója, haverom nagy bringás, ők egész éjjel dumáltak :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#762) Jorus válasza Parci (#761) üzenetére


Jorus
nagyúr

Jepp, ő Dave Erickson volt, az MBAH (Mountain Bike Action Hungary) alapítója, ebből lett később - Dave távozása után - a BikeMag. :K

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#763) Parci válasza Jorus (#762) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

tényleg ő volt, így már ismerős a neve :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#764) Qru válasza Jorus (#758) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Egy jó GC8, azt támogatom! :K

Ezzel mi lett vajon? Utolért valakit?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#765) Parci válasza Qru (#764) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ma mesélte pályázós, versenyzős haverom (toyota corolla ts széttuningolva), hogy újabban egyre több a subarus baleset. kakucson is, városban is, és jellemzően nincs rájuk jobb magyarázat, mint hogy a sofőr többet képzel magáról, mint a valóság.

amúgy sem az én világom ez a fast and furious hülyegyerekség, de tényleg látványos, hogy alig lehet törésmentes sti-ket venni........

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#766) Qru válasza Parci (#765) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A mítosz megfertőzi őket és azt hiszik bármint lehet mert ott az awd. Újdonsült tulajként én is majdnem odavertem a rakparton a gépet csak a szerencsének köszönhető, hogy összeszedtem és nem hajtottam kiflibe a verdát. Aztán inkább elmentem egy subarkulb-os vezetéstechnikai tréningre. Jó az awd de azzal sem lehet átírni a fizika törvényeit.

Másrészt esik az áruk így már a boyracer hülyegyerekek költségvetésébe is belefér, azok meg.. lásd fent.

#nincsbennetarcsi

(#767) outsiders


outsiders
aktív tag

Sziasztok Urak,

erről mik a vélemények? A motor teljesítménye nekem elegendő. Köszi ha rákukkantotok :R

Balázs

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#768) Jorus válasza Qru (#766) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nekem anno nagyon jó lecke volt, hogy indultunk haverokkal jó pár vidéki amatőr rallyn, nyél f*s kocsikkal eleinte (belezett 1.0 Swift), aztán szépen erősödtek a vasak (amennyit épp meg tudtunk spórolni a kaján/pián :D), de fontosabb volt a futómű/fék/váltó/difi, mint a motor effektív ereje, és persze az "erősödött" vas is, csak egy házilag tákolt KitCar lett (igaz, gyári KitCar versenymotor, 4 gangos tolókerekes Hewland szekis ralikrossz váltó, sperrdifi, gyári Skoda HP Racing állítható magasságú, keménységű, oda-és visszaútcsillapítású rugók és gátlók, 285-ös veztengely, HF-bővítés, programozható MOTEC ECU, 4-1-be leömlő, 50-es rendszer, Punto-fékek (az passzolt, és hűtött volt :D), GL-es szilentek, semmi burkolat, de azért az már f*sza volt valamelyest. Persze az értelmezhető teljesítményt és nyomatékot a hegyezett veztengely miatt 6000 és 7500 rpm között adta le, ezért egy járdára felálláshoz is padlógáz kellett. Csak az volt a "baj", hogy az az egy autóm volt, tehát azzal jártam hétköznap is, és városban a tolókerekes váltó miatti hang, az ultra magas fordulat, az égett ferodol-szag a kuplung felől, a veseleverő futómű, az elmelegedő motor miatt erre a funkcióra finoman szólva nem volt alkalmas. Nyáron, dugóban araszoláskor minimális a hűtés hatásfoka, így ahhoz, hogy ne forrjon fel a víz, nyélen kellett járatni a fűtést, maxra tekert ventikkel, közben ég a kuplung, mert oké, hogy csak 1-ben kell kuplungolni, de 3500 rpm alatt el sem indult, csak csúsztatott kuplunggal. :D Mondjuk az érdekes élmény, amikor kiszállsz nyáron a 40 fokos júliusi hőségben az autódból csuromvizesen, és kicsit dideregsz, mert odabenn kb. 50 fok volt. :D
Szal és akkor aztán szétszedtük és eladtuk, és jött az 1.9 PDTDI B6 Passat 105 lóval, aztán a 2.0 CRTDI 140 lóval, és aztán meg az
OBK. ;]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#769) Qru válasza outsiders (#767) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pont azt akartam írni, hogy 200k km-nél cserés a vezérlés, a vízpumpa meg a gyertyák is... arra azért nézz rá hiába írják, hogy cserélve lett (vízpumpa cserét pl szeretik elsumákolni).

Haveromnak van ilyen csak automata váltós azzal kicsit lomha de ezzel a manuálissal bőven élhető lesz (rövidebbek a fokozatok ebben cserébe ez 5 gangos az automata meg csak 4).
Kérdezz rá a hogy a motorban és a váltóban meg a difiben mikor volt olaj cserélve utóbbiaknál minden 60k km után kell (mondjuk mindegy mit hazudnak vétel után cseréltesd, nem nagy tétel).

Hirtelen ennyi jutott eszembe...
A többi a szokásos, volt-e törve - rétegvastagság mérés, stb.

mod:

Jorus: Hát ez nálam kimaradt, az első erősebb autóm ez a kis Bubi. Cégesből volt pár erősebb de azokkal sosem mertem állatkodni... pont azért mert az elsővel rögtön az árokban végeztem az M3-ason. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#770) Parci válasza outsiders (#767) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ismerős a kocsi, mintha sokat láttam volna már árulva, ami sosem jó jel. de sajnos ennyi, nem emlékszem pontosan és tutira, szóval csak légy óvatos.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#771) Jorus válasza outsiders (#767) üzenetére


Jorus
nagyúr

Lekérdeztem neked az autó adatait a KEKKH-nél, és jelenleg ki van vonva a forgalomból, de a futásteljesítmény reális lehet - igaz, nem tül sokat mentek vele.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#772) outsiders válasza Jorus (#771) üzenetére


outsiders
aktív tag

Köszönöm, egy ÚR vagy :R :R :R Felszereltségben inkább csak közepes, mentek el ennél jobban felszereltek mostanában. Ennek is most vitték le az árát nemrég 2 milláról, árulták egy ideje, most lett szerintem elfogadható vétel :B Ezzel és egy Legacy kombival szemezek most perpill, az az Emil Freynél van meglehetősen olcsón, bevallottan foglalkozós állapotban. Jelentkezek ha lesz több infóm ;)

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#773) Jorus


Jorus
nagyúr

Asszony által kitalált nagyszatyor-rögzítő kampók jól vizsgáztak a mai Tesco-zás során, még a szokásosan sodrósan vett kanyarokban sem dobták el magukat a spenótok és füge chutney-k. :D (A kampók száma és mérete a tartani kívánt csomag magasságától függően variálható.)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#774) Parci válasza outsiders (#772) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

felszereltséggel szerintem ne foglalkozz, örülni kell ugyanis, ha találsz egyetlen normális, tényleg jó állapotú autót..

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#775) Parci válasza Jorus (#773) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

jó ötlet, berakok egy rövid gumipókot. nekünk mondjuk a gyerekülés is oda van kötve :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#776) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

na most van ott a tuti vétel a subaru fáccse csoportban! outback 2.5xt, 1,89m ft :K

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#777) Qru válasza Jorus (#773) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Profi megoldás. :C

mod:

Parci: Láttam az csinos darab. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#778) Qru válasza outsiders (#772) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha Forester itt egy jó összefoglaló róla:

[Kell-e félni egy Subaru Forestertől?

#nincsbennetarcsi

(#779) outsiders válasza Qru (#778) üzenetére


outsiders
aktív tag

Köszönöm :R

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#780) Jorus


Jorus
nagyúr

Haver új szerzeménye. :) A héten elhozza szemrevételezni.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#781) Qru válasza Jorus (#780) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jáj kiégett a szemem... de randa trucsi orra van. :D De biztos szépet lép.

Gyorsan ellensúlyozom:

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#782) Jorus válasza Qru (#781) üzenetére


Jorus
nagyúr

Habos. :D A héten én is elviszem mosni az enyémet, ragad a hétvégi sártól. :D

Elég picinek tűnik egyébként, ahhoz képest, hogy E-klássze. Egyébként 2014-es E63 AMG S, 5.5-ös V8-as, 585 ló, 800 Nm, szal elég beteg.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#783) Parci válasza Jorus (#782) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

lyézus mária, lehet mást csinálni egy ilyen géppel, mint idővel meghalni? :U

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#784) Qru válasza Jorus (#782) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jah, Bögrével nyomtunk egy közös mosatást.

Tegnap a Cserhátban a szerpentinen megkergettem egy új Passatot. Aztán pár kanyar után lehúzódott rájött, hogy nem egy ligában focizunk. Nagyon szépen lehetett látni, hogy az orrnehéz mivolta miatt a nózijával esik le az ívről. Mondjuk síkterepen már elhúzott de hát egyenesben nem kunszt gyorsan menni... :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#785) Jorus válasza Parci (#783) üzenetére


Jorus
nagyúr

Érteni én sem értem, na aggódj. :) Egyébként egy 3.0T Q60S Infiniti helyére jött második autónak, az is 405 ló volt, azért, csak könyebb.

Prémiumtagság lejáratáról azért jöhetett volna vmi emil - csak azt vettem észre, hogy befekededtem. :D Na, megyek a kasszához.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#786) Jorus


Jorus
nagyúr

Qru: Subiklubra felkerült egy leinformált 2005-ös Lega sedan, kéziváltós 3.0R. :)

"gymkhana » 2017.05.22. 22:10

Először is el kell, hogy mondjam, ez a hirdetés nem jöhetett volna létre, ha ez a jószág kombi lenne. Mert akkor nyilván már én feszítenék benne. De mivel én kombibuzi vagyok, gondoltam felteszem itt a klubban, hátha nem kerülne idegen kézbe:
Külföldön élő ismerősöm jelezte (tudván, hogy Subarufan vagyok), hogy a barátjának eladóvá vált ez a szépség. 2005-ös. Garantáltan 160ezer km van benne, végig vezetett szervízkönyves, top állapotban!
Ha valakit érdekelne, sürgősen lépni kell, mert nem tartogatja foglaló nélkül. Én be tudom hozni, papírozni, és ha valami nem úgy van, ahogy elmondtam, nem kell átvenni, visszaadom az előleget. Névre írva 2,5 millióba lenne."

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#787) Qru válasza Jorus (#786) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:Y :C

Kár, hogy nincs rá most manna. :(((

De köszi, hogy szóltál! :R

#nincsbennetarcsi

(#788) Parci válasza Jorus (#786) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

wow, jó kis élménygép az! (sedant, pláne ebből a szűk gépből én sem akarnék)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#789) Jorus


Jorus
nagyúr

Az ország hivatalos Subi fórumán a hangulat a tetőfokára hág... :D

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#790) Qru válasza Jorus (#789) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó nagy öngólt rúgtak maguknak. :(((

#nincsbennetarcsi

(#791) Parci válasza Jorus (#789) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ezt ki posztolta nekik? :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#792) Jorus válasza Parci (#791) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ceofang :)

Ceofang írta:
Lehet most nem leszek nepszeru, de nem birtam kihagyni 8) :

http://kepkezelo.com/images/f7evpmh5tnl54mwmf2xg.jpg
Ha valakit esetleg zavar a trollkodasom, toroljetek! :mrgreen: Nem sertodom meg.
Remelem ti sem, mert emberileg (szinte) mindegyikotoket nagyon birom.

A postot később törölték. :D

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#793) Parci válasza Jorus (#792) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

akkor még csak nem is valami újdonsült outsider. hát, nem tudom, szerintem zsákutcába hajtottak. vagyis nem biztos, lehet, hogy annak a párszáz (?) tagnak akarnak imponálni (értsd: azokat akarják megvámolni :DDD), oszt kész.

őszintén szólva ez az sti imprezás, keménykedős, betűztem neki a kanyarban aztán visszakettőt banda amúgy sem az én világom, számomra ugyanolyan hülyegyerekek, mint a golfgétéísek. ropira törik a verdát hamar, másokat veszélyeztetnek, aztán meg jár a pofájuk meg sajnálják egymás autóit. fail. az a baj, hogy ez a vonal az erősebb, a mezei lega, outback stb. kedvelők, akik értelmes és azért nem unalmas családi kocsit vesznek, meg a kisebbség.

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#794) Jorus


Jorus
nagyúr

Megvan az új program. Elvileg 272LE/330Nm, érezhetően más az autó, a gázreakció, és a teljesítménygörbe; élénkebb, picit pörgösebb, bár gyanítom, hogy a vezérlés is máskor vált, szal még tapasztalgatjuk. Vakteszten átmennék vele, az tuti, mert érezhetően másképp viselkedik a motor, lentebb kezd húzni, gyorsabban pörög fel, szal tuti a fogyin fog látszani a dolog, bár erről majd pár héttel később nyilatkozok. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#795) Qru válasza Jorus (#794) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:C Zsír!

Volt egy leadó 3.0R anno az 260-ra volt írva. Ez szép növekmény.
Hol is írták rá a progit?

mod:

Enyémet is megírhatnák, olyan 190 ló meglenne lazán.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#796) Parci válasza Jorus (#794) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

szóval meglépted. na, kíváncsi leszek, bár hogy van-e káros hatása, az kb. 10 év alatt derülne ki (én mondjuk ennyi ideig tervezem megtartani a kocsit... aztán meg olyan keveset ér majd, hogy azért :DDD).

csábító tulajdonképpen, ugyanakkor én a napi rutint a dög lassú (fogyasztásoptimalizált) I módban tolom, és csak ha előzök, vagy hirtelenkedni támad kedvem, rakom át S-be vagy S#-ba. ez utóbbi viszont amúgy is olyan agresszív, amitől már így is félek :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#797) carr


carr
őstag

Elvétve benézek! :D
Találtam múlt héten faszbukon egy GT hátsó ajtót 25e...... Gondoltam megkérdem...mit ad Isten, 20k.... megkérdeztem a srácot tud-e várni, és megvenném, 20e-ért.
Ok, Vár, kaptam cím, telszám, stb. Főnök elgurult érte (útba esett) , így 2 év távlatában, fele áron vettem egy dupla szárnyú Sportwagon hátsó ajtót. :DD (2015ben keresgettem, 40k volt, és nulla alku) :D
Megérte várni.
:K :C
juppiiii.. :D ^^

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#798) Qru válasza carr (#797) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez jó hír! :C Mikor kerül fel?

#nincsbennetarcsi

(#799) Jorus válasza Qru (#795) üzenetére


Jorus
nagyúr

Haver írta rá az új progit, nekem csak az újraírható chipet kellett fizetnem. Sokat szerelt a Szalay Dakar Teamnek, meg egyéb csapatoknál szokott segédkezni ECU programozásban, tőle szereztem anno a Skodriba a MoTec-et is. Én is szoktam neki segíteni, pl. amikor az új telephelyén kellett összedobni neki egy kis szerver infrát, hálózatot, kamera rendszert meg ilyesmiket. :)

Parci: meglátjuk, hogy alakul a dolog, a blokk és minden egyéb alkatrész jelentősen túl van tervezve, ez az alig 11%-os teljesítménynövekmény nem nagyon kellene, hogy érezhető legyen az alkatrészek élettartamára nézvést, de ugye hát ez majd idővel derül ki. A vezérlés hamarabb vált, de ha az alsó értéken maradok, nem nő érezhetően a pillanatnyi fogyi, de mindenesetre feljegyeztem a dátumot, és néhány tankolás alatt ki fog derülni, hogy mennyi az annyi.
Az STI-s brigád nekem sem a szívem csücske, már ami a stílust és hozzáállást általánosságban illeti, de azért van ott is sok jó arc.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#800) Qru válasza Jorus (#799) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Zsír és ő pörköl ecu-t így utcáról beesve is (pl nekem)? Az ilyen sarki pékekben (pl speed it up) nem bízom...

Bőven nem kell aggódnod, ennyi plusz lazán belefér főleg a H6-os 3.0-nál. Az egy erősen túltervezett motor. :K

#nincsbennetarcsi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.