Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
a fekete sereg
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
carr
őstag
fú, ez a főcímrobaj... bazeg. anyám, ez még divat?
dobhártyám berepedt (van cca 250W a bal fülemen... és nem PMPO vagy hogyishíjják nagyotmondva )
nálam is valami kátrányos cuccal lett kezelve tavalyelőtt télen a kincs...
Most ponyva alatt kellene bírnia...
Hamarosan kiderül. Mert meglesz a kincsestérkép, és előásom! yo-hoo! és ihatunk barátim'!
[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
carr
őstag
báz! next time come and see me.
térPék
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
Qru
MODERÁTOR
carr
őstag
Sebaj, addig készülünk a nagytalálkozásra! XD
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
ma megvolt a sárteszt. sikerült olyan helyen megállni, hogy a felniig süllyedt a sárba a kocsi. az túlzás, hogy nem is éreztem és úgy álltam ki belőle, mert forgott itt-ott egy kicsit, de simán kijött.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Akkor most jöhet a mosás.
#nincsbennetarcsi
három napja mostam
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Ma volt először olyan, hogy indítás után pár mp-en belül el is indultam, és így most én is tapasztaltam, hogy érezhető a váltást követő finom rántás. Utánaolvasva kiderült, hogy ez indítás után, hideg időben normális, mert még nem melegedett fel a váltóban levő olaj. Kb. 2 perc haladás után ez megszűnik. Ugyanígy a kormányszervó is lustább a sűrű - hideg - olajtól. Mondjuk szinte sosem csinálok ilyet, mivel mindig van valami, amivel pár percet elszöszölök indítás után - jégkaparás, navi programozás, kamerával szöszölés, lámpák ellenőrzése, kutyák utcáról való visszaterelése, asszony autójával kiparkolás, stb.
Csekkoltam, 160-nál forog 3.200 alatt picivel a motor. Nemtom, ez mit jelent, csak mondom.
Épült nálunk nemrégiben egy jó kis útszakasz, amin közvetlenül le lehet hajtani az M7-ről Érd vége felé (a kifelé vezető rész, emelkedő teteje felé, ahol le lehet borítani az M0 felé is), ahol nagyon jó minőségű úton, emelkedőn, kanyarokban és alagutakban lehet zúzni. Már persze, ha nem kerül be az ember elé valami mazsola. Tegnap hazafelé jövet az érdi emelkedőn nyomta mögöttem nagyon valami családi egyterűs apuka, mondjuk nem jöttem gyorsan, 150 max, aztán kisoroltunk, de csak ott jön a seggemben. Aztán rátértünk a fent említett útra, ahol manuál és enyhe bal 3, majd vissza 2 motorfék, nyit a balos 2, jobbos átvág, belül ráz, padló, enyhe jobb 3, majd fék és körforgalom, vissza D-be, szal ott nagyon elkopott szegény a csúszós, emelkedős, kivilágtatlan, kanyargós úton.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Az normális, a dsg is rántva vált olyankor a miénkben.
Jó hosszú az, nekem olyan 130-nál forog annyit kb.
Ismert kanyargós úton még egy sokkal erősebb autóval is tudtam tartani a lépést (Audi 3.0 TDI) persze aztán síkon lazán elment mellettem de kanyarokban ahol én már padlógázon gyorsítottam ki ő még azon izzadt, hogy az orrtolást vhogy leküzdje.
Telekre menet egy 1.6-os mx5 ment előttem a nyáron, na az pl meglepően jól mozgott a kanyarokban. Síkon persze megettem reggelire de a kanyargós részen nem tudtam volna elmenni mellette.
Parci: Ez ilyen műsor... Az enyém most lemosva pihizik a garázsban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Valaki egy jó Lega UDM 2.5GT-t?
#nincsbennetarcsi
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
de akkor még 300-zal drágább volt
(de még így is sok, sőt, nagyon sok, még minimum félmillát el kéne dobni az árból, hogy egyáltalán elgondolkodjon az ember, de én akkor is szó nélkül a saját kocsimat választanám újra)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
600-zal, klubos áron! Azóta átgondolta a kolléga a történetet. Egyébként a 3 misi nem rossz ár érte US-ben, nagyjából ennyiért mennek odakint ezek. Persze ha itthon szeretné eladni, az itteni piaci viszonyok között, akkor valóban túlárazott, mert itthon ezeket nem keresik, nem ismerik, nem is értik.
Persze nekem se kéne Lega nyilván. Na, mondjuk Forester se. Meg semmi más se.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Jah csak most Lenko ajánlott egy wrx-et aztán ránéztem a többi hirdetésre.
Am ha most vennék akkor SUV-t vennék már. XV-t vagy Forit.
#nincsbennetarcsi
volt itthon tavaly egy 2010-es lega kombi 2.5gt, 3,8m ft-ért hirdették egy darabig. akkor inkább már az. de outback 2.5xt is volt 2m környékén (a mi szériánk). nekem ez a lega sedan így, ennyiért sok, jobb a szívó h6 kombi.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
XV nagyon bumfordi, meg ott vmit butítottak a hajtáson is, legalábbis amcsi fórumokon / videókban panaszkodnak, hogy f*scsi benne vmi. Az vmi viszkós megoldás, ha jól tudom. Forit bármikor elfogadnék, amennyiben a pici régiről van szó, szal első és második generáció, többi buta.
Kiporszívóztam az autót, holnap jönnek az új, hímzett, bézs színű szőnyegek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Csak a cvt váltósban van butított, ebben a manuálisban az van ami a többi manuálisban, viszkókuplungos differenciálzárral kiegészített központi differenciálmű. Az automatában meg elektronikus vezérlés osztja előre-hátra a nyomatékot.
A régi Forikkal meg az a baj, hogy a töréstesztje kb 0 csillagos (Imprezából és Foriból is csak az mk3 és az utániak számítanak biztonságosnak). Ha csak a külsőt nézem akkor az mk2 PFL jön be a legjobban. Azt a 2 literes turbóval (XT) be is vállalnám akár...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
foriból a második és a legújabb néz ki jól, a harmadik és első meg elfogadhatóan. nekem/szerintem. de az új fori már marha magas, ott már nem veszem be a dumát a boxerről, meg alacsony súlypontról. ahogy a tribecánál sem. és azért megnézném a legújabb outbacket is, hogy tényleg akkora kanyarvadász-e még, mint a miénk...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Elmentem az EF-be megnézni az új OBK-t. Hatalmas. Álló helyben tapiztam csak, nem tudom, hogy megy meg kanyarban milyen de tetszik. Csak nekem túl nagy. A Fori is.
A Subaruklubos vezetési tréningen volt egy fehér XT. Elég jól szedte a lábát de a gyári geolandar gumival nagyon ügyetlenül mozgott a pályán...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
A Qru által a VAG topicba linkelt videó eszembe jutatta, mennyire szerettem anno a Feliciám hangját... hegyezett sor 4, sportvez tengely, hajtókarok, lendkerék, HF, csip, 4-1 leömlő, 60-as rendszer egy dobbal, 4 gangos egyenes fogazású szekis Hewland, meg a többi nyalánkság. Ilyesmi volt, csak az 1.3, 145 ló és nem volt nyomtávszélesítés.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
És hány kg volt?
#nincsbennetarcsi
az ls400 öt méter volt. nem nagy az az obk, családi autónak pont jó
a fori is pont jó.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Nekem a B6-unk is feleslegesen nagy tekintve, hogy 90-95%-ban 1 vagy 2 ember utazik benne. De igen, család mellé kell a nagyobb autó. Pár éve ezért mentünk inkább nyaralni a Jazz-el mert az Imprezába nem fért be 4 ember + csomagok.
#nincsbennetarcsi
860 csövezve, némileg belezve. Gyárilag 930 az önsúly a forgalmiban.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Akkor veszettül szedte a pacskert.
#nincsbennetarcsi
Ezt a tankot - szándékosan - picivel sportosabban fogyasztottam (de tényleg csak picivel, nem padló-satu-padló üzemmód), minnyá 11.51 lett. Így állok most egyébként.
És OFF: ma végre volt idő összerakni a bringát az új alkatrészekkel (Saint féknyergek, Saint fékkarok, Saint sor, XT lánc, fehér Jagwire bovdenkészlet), meg az első és hátsó Fox is elkészült a karbantartással (szimmeringek, O-gyűrűk, olaj cserélve, hátul nitrogénnel feltöltve), és össze is pakoltuk.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
A nagy átlagod 10,39 nekem 8,21. Hiába no a lovak zabbal mennek.
Szép bringa!
#nincsbennetarcsi
fú, ez a bringa téma nekem kínai... valamikor vettem egy "vintage" cannondale f2000-et (caad3 váz). az jó valamire, vagy opel corsa versus outback 3.0r?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Az nagyon jó kis cucc volt annak idején (90-es évek vége), akkori áron közel 2k USD-be kerültek és az volt a csúcsgépek egyike CC-ben. Az elvileg még a Fatty-s kivitel, 2000-től jött az F széria a Leftyvel. Ha nagyon szép állapotban van, akkor ilyen 2-300 USD körül mennek most. Bringáknál az anyagok fáradása és a régebbi alkatrészek nehézkes beszerzhetősége okán nem nagyon tartják az árukat a gépek, főleg nem ilyen időtávon. De a használati érték ettől függetlenül marad, szal, ha rendszeresen karbantartod az agyakat, csapágyakat, cseréled a sort, láncot, bovdeneket, illetve találsz vkit, aki nekiugrik szétkapni a Fattyt, akkor egészen addig tudod hajtani, amíg az alu váz bírja.
Tegnap megjöttek a szőnyegek az autóba, nagyon szépek, jól eltalálták a színét.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
hibátlan a fatty szerencsére. velem volt apám, nagy cannondale-őrült és bringás, átnézte. igen, ősi csúcsgép. arra, hogy alig használjam, tökéletes
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Honnan rendelted? A gyári a vezető oldalon már nekem is cserés lesz lassan... Méretpontos?
#nincsbennetarcsi
Jó ideje innen rendelek minden autóba szőnyeget: CarCarpit Pöpec pontos mindenhol, tartós, szép.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Köszi! Akkor tavaszra majd innen fogok rendelni.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
EZ már volt fent korábban is emlékeim szerint. Nektek rémlik Urak? Vajh a motort generálozta már? Ha igen akkor lazán beleugranék.... Kis vaddisznó
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
igen, volt már. túl jó az ára ahhoz, hogy tuti vétel legyen, pláne így, hogy már sokat volt fent.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
outsiders
aktív tag
Én is így érzem.... Attól holnap rácsörgök szerintem, leinfózom. Gyanúsan kevés a méter is benne.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Igen az már volt fent korábban is. 126k km elég kevés és ismerve ennek a motornak az élettartamát... háát nagyon nézd meg mit veszel, nehogy vmi visszatekert példány legyen. Ezek hajlamosak nagyon a hengerfejesedésre.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Jorus! Csütörtökön jössz az autós topik talira?
#nincsbennetarcsi
engem meg sem kérdezel?
amúgy nem!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Tudtam, hogy nem jössz.
#nincsbennetarcsi
Elvileg igen. Napközben Orfűn leszünk, de legkésőbb kora délután elindulunk visszafelé, szal ha nem jön közbe semmi, akkor mindenképpen.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
na béláim, vajon milyen lesz egy önvezető sti? piros lámpától csikorgó gumikkal rajtol, full kiforgatva gyorsul 50 km/óráig (amúgy milyen poén lenne, ha lehetne választani, hogy milyen sofőrt szimuláljon a gép neked)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Akkor gyorsan autózzunk még egy kicsit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Szuper, mert én is jövök a H4-el és szeretném ha vinnél egy kört a H6-al. Hátha én is lecserélem...
Az OBK amúgy hány kg?
Parci: Autopliótánál is aktív lesz az SI-Drive.
#nincsbennetarcsi
1.545 kg a saját tömeg. Okés, majd elviszed egy körre. Elég nehéz beszerezni, tavaly év vége óta nem bukkant fel egyetlen 3.0 sem HaHu-n, de még Subi Klubon sem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
nem olyan nehéz, hullámokban jön, volt már egy csomó jó az elmúlt két évben és lesz is még. ki kell várni, persze, de ez még egy tucat honda jazzre is igaz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint
- Microsoft Surface Go 2 tablet - 10% Most Csak 72660 Forint
- JBL Partybox 710