Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Petester
senior tag
Nekem inkább egy OBK jutott eszembe róla, de valóban szép és batár. Ezt jobban elkapták, mint a Tribecát - bár nekem ennek ellenére tetszett az is - tanultak a hibájukból.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Hozza a mostani formanyelvet. Tetszik, mondjuk böhöm nagy...
#nincsbennetarcsi
nincs nagy autó, csak kis ember!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Elég sokat kéne ennem mire kitöltenék egy ekkora belteret.
#nincsbennetarcsi
azért nem úgy kell megtöltened, mint a víznek
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
carr
őstag
17.11.30.6.30
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
carr
őstag
Hm?!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Qru
MODERÁTOR
Ez a 24-es út? Mikor kép?
Van még hó ott egyáltalán?
#nincsbennetarcsi
Szerintetek ez valid lehet? Több Subi fórumon is megtaláltam ezt a lehetséges megoldást.
New battery, now engine stalls
SUBARU HARD RESET/ ECU
Start with the engine stone COLD
Make sure ALL ELECTRICAL COMPONENTS ARE TURNED OFF. NO RADIO... NO BLOWER FANS... NO LIGHTS... INTERIOR LIGHTS... NO A/C... NOTHING IS ON.
Disconnect the battery. Leave it disconnected for 10 minutes and pump the brake pedal a few times.
Reconnect the battery. Make sure the terminals are CLEAN and tight
DO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Get into the car
DO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Turn the key to the last position before the starter engages and WAIT 10 full seconds
DO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Turn the key to start the car
DO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Let the car to run until the radiator fans come on. This may take 20-25 minutes
DO NOT TOUCH THE THROTTLE PEDAL AT ALL
Turn the engine OFF and take the key OUT of the ignition switch and wait at least 10 seconds.
Put the key back in the ignition and start the car and drive normally for a bit and see what happens
Voltam kicsit csapadni a rekettyésben, aztán megálltam sétálni a kutyával, és amikor indultam volna vissza (kb 25 perc állás után), indítok, beindul rendben, majd leesik a fordulatszám és leáll a motor. Indítom újra, ugyanez a helyzet. Vártam egy kicsit, újra indítom, megint le akar fulladni, ha gázzal megtartom, akkor nem áll le, de egyébként igen. Ismét vártam egy kicsit, majd újra próbáltam, ekkor nagyon alacsony fordulaton ugyan (300 rpm körül), de megtartotta magát, és el tudtam indulni. Menet közben, megállásoknál, lámpánál stb. már nem jelentkezett a probléma, tartotta a bemelegedett állapotban megszokott ~500+ rpm-et. Nincs hibajelzés a műszerfalon. Olvastam, hogy lehet IAC, PCV, ha ezek nem, akkor nagyjából bármi, aztán rátaláltam arra a thread-re, amiben írják, hogy ez rengeteg Subinál előjön akksicsere után, függetlenül az évjárattól, motortól, váltótól, és a megoldás az ECU reset, amit fent írnak. Holnap reggel kipróbálom, sokat nem vesztek vele.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
outsiders
aktív tag
ez egész korrektnek néz ki Árban azért szerintem kicsit sok, enyém ugyan nem ilyen felszerelt, de 20k km-el kevesebbel 1.85-be hoztam el.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
200e km-rel, lassan 12 évesen, sokadik előző generációs forester, ez nem kicsit drága, ez még azon belül is drága, hogy eleve a subarukat irreálisan drágán adják.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Azóta többször jöttem-mentem vele, de nem jött elő a probléma. Holnap reggel megejtem ezt a hard resetet, aztán meglátjuk. Itt van az említett fórum topic (északamcsi impreza klub), ha esetleg vki keresné egyszer
Új akkumulátor akksi lefullad alapjárat probléma
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Petester
senior tag
Ezt még olvasni is fárasztó volt, nem még céghez vinni...
Akkor akku cserekor töltővel meg kell támogatni és nincs para.
(ó\_!_/ó)
Kicsit pepecselősen írta le, dehát amcsik, na. Holnap reggel megnézem.
Ja, ha addig betáplálsz, akkor elvileg nincs ilyen gond. A dolgot egyébként ugyanaz okozza, amiről Qruval beszéltünk kicsit korábban, elmászik sok egyéb mellett a fuel trims is, és rossz keveréket adagolhat, ettől fullad le - eltér az akksi kivételekor utoljára észlelt és berakás után először észlelt állapot az ECU szerint, ezt oldja meg a reset és a tanulási folyamat elvileg.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
lorcsi
veterán
akkor ezt már meg sem kérdezzem h menynire miylen?
a fenti vagy inkább ezt érdemesebb ?
fú, egyik rosszabb, mint a másik...
az első egy meghalós turbós motoros, régi vas, legalább 1m ft-tal túlárazva
a második pedig a világ egyik legszarabb, tutira elromlós motorjával szerelt vas
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
lorcsi
veterán
basszus
és ez ?
na: dízel subarut NE! az euro5-ösök már nem törik el a főtengelyüket tutira, de a subaru nem tud dízelt csinálni. még azon felül sem, hogy senki sem tud, érzékeny, drágán javítható, használtan problémás műfaj... de a subaru arányaiban is gyenge a témában.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
outsiders
aktív tag
+1, van olyan szerviz aki nem is foglalkozik velük. 2 vagy 2.5-ös szivót, esetleg régebbiből 2 lityis turbót kell nézni.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
vagy 3,0 literes hat hengereset
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
outsiders
aktív tag
Forestert nézett... Amúgy jha, ha kell a power az a tuti
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
lorcsi
veterán
ok, megértettem
csaka benzin
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Mik lennének a kívánt paraméterek? Telekjáró legyen, AWD, max 3.5 misi?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
lorcsi
veterán
suv méretű és ne bmw
3 misi alatti
és legyen benne bugi
[ Szerkesztve ]
piqla
őstag
sziasztok,
tudom, hogy sok-sok mindentol fugg, de nagysagrendileg erdekelne: mennyi lehet nagyjabol egy 230 lovas Forester kotelezoje eves szinten?
jogositvannyal rendelkezo, de soha nem vezeto csaladtagom neven lenne a kocsi
(#1818) Parci : az elsot en is neztem, azt hittem, hogy a Subaru benzines kocsik jok es hogy csak a dizelektol kell tartani. miert fos az az elso, bezs Forester?
[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
outsiders
aktív tag
Motorgenerált igényel meghatározott futás után az a motor, nem jó konstrukció. Kötelezőre meg kalkulátor akad, lehet számolni szépen...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Petester
senior tag
Dízelt csak akkor, ha már túl van a motor cserén vagy végig csak a márka szervizbe hordták. Ha garanciában cseréltek benne motort, akkor van egy kis nyugalom, de ez se életbiztosítás. Láttam nem egy hirdetést 2010 utáni dízel Subarukról, amit motort hibásan árultak.
Egy barátomnak kerestünk dízel 3. generációs OBK-et. Emil Freibe mentem tanácsot kérni, őkis azt mondták, hogy csak olyat, amiben már új motor van...
Vegyél egy H6-os OBK-et és legyünk még többen! Én májusban hoztam be a miénket, itthon kevés a választék belőle, ha meg van, az se mindig a legjobb választás. Nekem szerencsém volt, nem kellett sokat kajtatnom utána.
(ó\_!_/ó)
A0-ban 80-90k körül évente. Nekem a papíron 245 lovas Outbackre 44k B07-ben.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Szerencsére nálam nem volt ilyen gond csere után.
Jah és mindenki nyugodjon meg: volt hó a Mátrában.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Eléggé lehangoló, H6 OBK 1-1 darab van a hahun is és a mobile.de-n is... Mindenki begyűjtötte a télre a lovakat?
(ó\_!_/ó)
néha van pár, néha semmi. ki kell várni. na meg igazából kezd kifutni ez a széria, ugye 10+ évesek gyakorlatilag, lassan nem lehet majd megkímélt példányt találni. ez van, lexus ls430-at sem lehet már jót venni, öt éve lehetett, most már nem, az a vonat elment.
azt kell kitalálni, hogy mi az a kocsi 2010 környékéről, ami közben meg "beérik"
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
Hát, kalkuláltam egyet, hogy mire számíthatok az idei évben bizti fronton. Hát, nehogy csökkenni nem fog, de örüljek neki, ha nem lesz több. Tényleg rendesen emeltek a biztosítók. Az Allianz a mostani 56e + baleseti adós biztosításom felvitte 156e + baleseti adóra... Amúgy maradni fog minden a tavalyi szinten, 4 biztosítónak elfogadható ajánlata van.
(ó\_!_/ó)
Petester
senior tag
azt kell kitalálni, hogy mi az a kocsi 2010 környékéről, ami közben meg "beérik"
Csak a Fori, ami tetszik ebből az időszakból. Az új OBK, ami tetszik, 2015-től, a 4 generáció számomra felejtős. De addig kihúzza a PDF, amire beesik az ára számomra elfogadható szintre.
(ó\_!_/ó)
Megcsináltam most reggel a resetet, azóta jöttem-mentem, leállítottam, indítottam hidegen, melegen, egyelőre teljesen jól működik, plusz nincs tanulóidőszak, egyből minden jól működik, és így sem felejtett el semmit, csak az időzónát és az adott tankra számított átlagfogyit, minden más a fejében maradt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Király!
#nincsbennetarcsi
carr
őstag
ja, 24. Ózon egyenes.
Dátum felette. nov 30.
csütrötöki. sztem sózzák. :/
[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
Qru
MODERÁTOR
Köszi! Közben megjártam magam is az utat. A hegy lábánál sózva volt de aztán Füredtől már lehetett hóban veretni.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Nosztalgia ide, kalandvágy oda, ezt vehettem volna a PDF helyett ugyan abból a pénzből...
(ó\_!_/ó)
Akkor már inkább egy Sandero Stepway, illetve picit rádobsz, már megkapod robotiztált váltóval is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Petester
senior tag
Azért az "élmény faktor" nem ugyan az a két autó között...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
outsiders
aktív tag
Jelen kontextusban az élmény ekvivalens az orális élményekkel?
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Petester
senior tag
Igen, erre gondoltam.
Alapvetően szeretem a kihívásokat, de egy ilyen olvasmány után nyugodtan dőlök hátra, hogy jól döntöttem, mikor OBK-et vettem...
(ó\_!_/ó)
tothm
őstag
Sziasztok!
Lenne most lehetőségem ismerőstől venni egy 2010-es 2000es dizel forestert. 190e km van benne.
Sok helyen olvastam, hogy óckodni kell a dizel subarutol. Tényleg ennyire gáz? Mi tud benne tönkremenni, és mennyi a javítása ha gáz van?
Köszönöm előre is!
tothm
a motor és másfél millió
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Nem az ő műfajuk sajnos. Az újabbakkal talán kevesebb a probléma, de én semmiképp sem ajánlanám. Több Subaru szerviz eleve nem foglalkozik dízelekkel, ha vmi gondja lesz, igen költséges a javítása a benzines változatokhoz képest.
HaHu-n, ha rákeresel, 2008-2010 közötti Legákra például, jelenleg benzinesből 3 db van eladó (plusz a GT, de az más tészta), dízelből meg 21 db. Szabadul tőle mindenki, aki tud, mielőtt vmi komolyabb meghibásodás üti fel a fejét. Ha nem feltétlen muszáj, szerintem ne azt vedd.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
carr
őstag
2010es második szériásokkal elvileg kevesebb a probléma. Talán erősebb az az alkatrész ami az előzőben tönkrement.
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.