Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1451) outsiders


outsiders
aktív tag

Hívtak a Seibikóból, a szervopumpámat már gányolta valaki, nem belevaló alkatrésszel.... Sima felújítás mellett kell rendelni valami alkatrészt bele ami 10 nap, árban nem lesz vészes, 50k alatt cakkpakk. A korrekt hozzáállást mutatja náluk, hogy a kiszedett hibás pumpám helyett bedobtak egy másikat addig, amíg megjön az alkatrész az enyémhez így elhozhatom az autóm ma, ha végeztek a pumpa felújításával akkor elugrok hozzájuk és egy óra alatt bedobják a felújított alkatrészt. Le a kalappal :R

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#1452) Petester


Petester
senior tag

Elkezdtem nyomozgatni a gyári dvd-s navi okosításán, valamelyik Kenwood navi box beépítésével.
Nektek még a gyári navi van bent?

(ó\_!_/ó)

(#1453) carr válasza Qru (#1431) üzenetére


carr
őstag

túlbonyolítod.
így kell ezt. :DDD :))

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1454) Qru válasza carr (#1453) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azért az elején én is kerültem necces szituba... aztán rájöttem, hogy a fizikát ezzel sem lehet átírni. :D

#nincsbennetarcsi

(#1455) Petester


Petester
senior tag

Jorus!!!
Egy szép Libero

(ó\_!_/ó)

(#1456) Qru válasza Petester (#1455) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez tényleg jónak tűnik így képekről. :K

#nincsbennetarcsi

(#1457) Petester válasza Qru (#1456) üzenetére


Petester
senior tag

Fent van a hahu-n is, itt már kicsit beszédesebb a hirdetés. :D

(ó\_!_/ó)

(#1458) Jorus válasza Petester (#1455) üzenetére


Jorus
nagyúr

Kösziköszi! :) Hajnalban megküldte nekem is HaHu robot, de asszony lefikázta, neki a régi tetszik, mondván, ez az "új" verzió nem elég béna... :D

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1459) Petester válasza Jorus (#1458) üzenetére


Petester
senior tag

Hát ilyen indokot se hallottam még... :D
Csak a kocka lámpa hiányzik neki? Vagy mitől lehetne bénábbá tenni? :))

(ó\_!_/ó)

(#1460) Jorus válasza Petester (#1459) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ez ilyen női logika, mi nem érthetjük meg szentem. Szerinte az új túl modern és nem túl sportos... :D

Véleményem szerint mindkettő egyformán béna, de ha már választani kell, akkor az újabb, jobb állapotban levőt venném természtesen.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1461) Parci válasza Jorus (#1460) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nyugi, atom béna az új is :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1462) Petester válasza Jorus (#1460) üzenetére


Petester
senior tag

Pedig a fehér tipikus cégeautó szín, de ha vadulni kell, lennének ötleteim, hogy lehetne sportossá tenni... :K :DDD

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#1463) Petester válasza Petester (#1462) üzenetére


Petester
senior tag

Vagy ha már a T1-esről szó volt a múltkor :D

(ó\_!_/ó)

(#1464) Petester


Petester
senior tag

A H6 alatt elfér a 16-os alufelni? Nem ér bele a féknyereg?
Az autóhoz acél felnit kaptam, nem alá való gumival (215/55 r16), így vennem kell valamit, de nem tudom eldönteni, hogy mit.
Van most a jofogason egy 16-os alu szett, amit láttam már OBK alatt, tetszene is, de hajlok a 17-es szett felé is... :)

(ó\_!_/ó)

(#1465) Jorus válasza Petester (#1464) üzenetére


Jorus
nagyúr

6.5JJx16 ET48 vagy 8JJx16 ET42 passzol rá. Nekem a sár gumik az első méretű acélfelniken vannak. 15-ös felniből nagyon spéci kell, hogy elférjen a nyereg, 16-osból az említett méretek hivatalosak, de hozzájuk közeli méretek is jók lehetnek.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1466) Petester válasza Jorus (#1465) üzenetére


Petester
senior tag

Ez akkor pont jó lenne :)
[link]

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#1467) Jorus válasza Petester (#1466) üzenetére


Jorus
nagyúr

Já. De mi baj van az acélfelnikkel? Fraudajcs odaverte?

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1468) Petester válasza Jorus (#1467) üzenetére


Petester
senior tag

Rozsdás, nagyon, el kéne vinnem Battára homokoltatni, meg szintereztetni. Más baja nincs. De ha már költeni kell rá, eljátszottam a gondolattal, hogy csere és ezzel az aluval jobban is tetszene.

(ó\_!_/ó)

(#1469) Qru válasza Petester (#1466) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Így kép alapján jó állapotban van és az ára is teljesen ok. 50k-ért vettem az enyémre a gyári alut de azokkal kell még foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#1470) mmcc02


mmcc02
tag

Totalcar - Subaru XV 2.0 L 2017 menetpróba

[ Szerkesztve ]

* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *

(#1471) Jorus válasza mmcc02 (#1470) üzenetére


Jorus
nagyúr

Szegény Csikós, amikor ilyen hülyeséget leír, hogy 260 mm-es a szabad hasmagasság, akkor nem érzi, hogy nem lehet jó az adat? :)

Sajnos a motor gyenge, a váltó gyászos, az elektronikus diffizár meg béna. :( Ellenben a belsejét elfogadnám itthonra simán. :K

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1472) Parci válasza Jorus (#1471) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

azon én is ámultam, mert nem csak a szám van ott, amit akár el is írhatott volna, hanem még magyarázza is, hogy land cruiser a lelkem. de egyébként sem értem én az embereket. az átlag józsit mit érdekli, hogy milyen hangja van a motornak? örül, hogy keveset fogyaszt, hogy nem veri le az orrát a spar parkolójában, és hogy bármikor mehet földúton, havon, mert harapja az utat.

most komolyan, mi más fontos van egy kocsiban, mint hogy elvigyem a-ból b-be, olcsón, minden körülmények között?

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1473) mmcc02 válasza Jorus (#1471) üzenetére


mmcc02
tag

Igen, egy kicsit figyelmesebben olvashatta volna a prospektust :))

Amúgy meg nem értem, hogy miért nem árulják 2.0 turbóval. Nem kell a Forester XT 280 vagy hány lova, elég lenne kb 180-200. A nyomaték hiányzik alulról-középről, mert nem annyira standard use case mindig 4000 és rev limit között tartani a motort.

A váltó nem tudom, hogy élőben milyen, még sosem ültem CVT-s autóban. De az alapötlet, hogy a motort mindig a pont szükéges teljesítményhez tartozó fordulatszámon tartja a váltó, az tetszik. Nem pörgeti fölöslegesen, és szerintem túl alacsony fordulaton sem erőlteti.

A középső diffi az úgy tudom, hogy számítógépvezérelt, többtárcsás kupplung, alapból 60/40 nyomatékelosztással. Olyasmi lehet, mint ami a régi automatákhoz tartozik.

A régebbi Subarukon egyéb diffizár (adott tengelyen levő kerekek közt) ha nem tévedek nem volt, ehhez képest a fékezgetős már valami :K

Amúgy ja, a boxer rumblet tudnám én is hallgatni. Ha volna...

[ Szerkesztve ]

* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *

(#1474) Jorus válasza mmcc02 (#1473) üzenetére


Jorus
nagyúr

Jaja, nagyon szűk a motorválaszték, OBK-ból is van a 150 lovas 2.0-s, a 170 lovas 2.5-ös, aztán sehol semmi, csak a 260 lovas 3.6 lityis. Persze biztos megvan az oka rá a gyártó pénzügyi/revenue részlegének. :)

Egy ismerősnek van 2014-es 2.5-ös OBK-ja CVT-vel, azt többször vezettem, hát... nagyon nem az, amit el tudnék viselni huzamosabb ideig, plusz a hajtás, és a szívó kialakítás miatt nem pörgetve max 120-130 lovasnak érződik.
Oké, mondjuk nekem a VW DSG-jétől is hullik a hajam. Akkor már inkább a régivágású 5 gangos avtomat, aminél kényelmesen lehet váltogatni gázpedálból, és bár nagyon kéne bele még egy fokozat, még így is sokkal jobb, mint a DSG, amivel egyszerűen nem tudok kijönni. :D

Igen, épp ez-az, hogy én személy szerint többet várnék a gyártótól egy új szériánál, kicsit azért fejlesztgethetenék azt a hajtást és nem punkt elektromos irányba. Torsent bele pl.! :) Persze a világ nem erre megy, értem én, de attól még jó lenne. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1475) Parci válasza Jorus (#1474) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nincs ezzel gond, mert ott van a 3,6-os. a gond az, hogy mégsincs, mert errefelé nem forgalmazzák :(((

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1476) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

az outback kötelezője tavaly 57e ft volt baleseti adóval együtt, a0-ban. idén b1-be került, ennek örömére 89e ft lett :Y noooooormális? :( (allianz, hogy rohadnának meg)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1477) Petester


Petester
senior tag

Melyik a kakukk tojás? :))

(ó\_!_/ó)

(#1478) Petester válasza Parci (#1476) üzenetére


Petester
senior tag

Anyámmal is ugyan ezt játszották el. A vicc, hogy újra szerződve tudnak megint jó ajánlatot adni, de ehhez miért kell plusz köröket futni?
Nekem idén talán 69e a biztim az OBK-re, szintén az Allianznál, szintén A0-ban. Kíváncsi vagyok, mivel fognak boldogitani, de ezek után sok jóra nem számítok... :D

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#1479) carr válasza Parci (#1476) üzenetére


carr
őstag

biztosítós vagyok, VÁLTS minden fordulókor, vagy legalábbis nézz utána, mennyi lesz, ha maradsz. Leszarják már ha régi üf vagy. :/ kell a nagy fluktuáció, hogy mondhassák: a mi ügyfeleink csinálták a legkevesebb kárt. :D

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1480) stickermajom válasza Parci (#1476) üzenetére


stickermajom
addikt

K&H szintén. 60k (B1) -> 83k (B2). Szerencse, hogy fél óra kb. felmondani és újat kötni máshol. :))
Kezdem megszokni, hogy 1-2 évente pár szolgáltatást (biztosítás, telefon előfizetések, stb.) fel kell mondanom és vándorolni, mert a régi ügyfél semmit nem számít már.

(#1481) Qru válasza mmcc02 (#1473) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, logikus lenne a Levorg 1.6 turbóját betenni, az már ide európába elég is lenne. A 2.0 turbó lenne a finom de azt meg ide nem hozzák. Az, hogy csak a Foriból van benzines turbós... egyértelműen látszik, hogy felfelé akarják terelni a vásárlókat.

CVT jó de szokni kell a füleddel. Engem nem zavar, sztem baromi jó megoldás. :K

Igen, a régi Subikon is csak a középső önzáró, az első és a hátsó tengelyen lévő sima nyitott difi. Egyedül az STI kap gyárilag részlegesen önzárót (sperr) de az is csak hátra.

#nincsbennetarcsi

(#1482) Parci válasza carr (#1479) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

jó, de ez röhej. plusz munka, és értelmetlen is, normálisabb helyeken (hanyatló nyugat, akiknek mi mutatjuk a fényt.....) a régi ügyfelet megbecsülik. :(((

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1483) Qru válasza Parci (#1482) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Itthon másként épül fel a rendszer. Egyrészt az van amit carr ír másrészt az üzletkötők az új ügyfelek után kapják a jutalékot így az az érdekük hogy mozgassák az állományt.

Am elég sokat fizettek, nekem 38k/év balesetivel (B3) a kgfb.

#nincsbennetarcsi

(#1484) Petester válasza Qru (#1483) üzenetére


Petester
senior tag

180 kW A0-ban nem a legjobb párosítás. :D
Bezzeg a Bogárra 34 kW-tal nem fizetek 7e Ft sem éves szinten. Jó mondjuk itt klubos, flottás biztosításom van.

(ó\_!_/ó)

(#1485) Jorus


Jorus
nagyúr

Nekem idén 50k volt baleseti adóval B06-ban, kíváncsi vagyok, jövőre mennyi lesz...

Mondjuk szentem átjelentkezek Érdre lakcímileg, és akkor vidéki leszek, azoknak asszem olcsóbb. Meg az időseknek is, mint Parci. :D

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1486) Qru válasza Petester (#1484) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, az enyém csak 127 kw-os és hobbiautós kötelezőm van ami nagyságrendekkel olcsóbb.

mod:

Jorus: Jelentkezz át, vidéki lakcímmel olcsóbb. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#1487) carr válasza Jorus (#1485) üzenetére


carr
őstag

az is lehet, h vityáéknál az összes biztosító rendszerében be van dobva figyelőbe, ha valaki subaru tulaj, kapjon extra +40% sarcot. :DDD

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1488) Petester válasza Jorus (#1485) üzenetére


Petester
senior tag

Nemcsak a biztosításod lesz olcsóbb, de Érden még az ingatlanadó is olcsóbb, minél többen laknak az adott ingatlanban.

Hogy álltok a Libero kérdéssel? A fehéret megnéztétek? Vagy az végleg kiesett? :)

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#1489) Jorus válasza Petester (#1488) üzenetére


Jorus
nagyúr

Jaja, mérlegelés alapját képezi a kérdés jelenleg, mert ingatlan-spekulációs és adózási okokból kifolyólag asszony is és én is máshova vagyunk bejelentkezve, bár már lassan 3 éve itt lakunk. :)

Liberoból csak a régi tetszik asszonynak, szal olyat kell nézni és kész. :D Mondjuk jövő év elejére kell meglennie, tehát van még némi idő addig.

OBK-ba meg lassan akksit kell vennem, mert elég régi a mostani Varta, ami benne van, és mivel lassan 3 hónapja nincs napi használatban az autó, kezd gyengülni töltésileg szegény. Hétvégén nagytakarítottam az autót, ment a szellőzés a portalanítás miatt, meg némi kis zene, aztán bekókadt az akku, tölteni kellett kicsit rá. :) Ja, meg lassan el kell vigyem Seibikoba, mert olyan, mintha kezdenének finoman morogni/búgni a csapágyak valahol.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1490) Parci válasza Jorus (#1485) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

hé, csak öregurasan vezetek, de fiatal vagyok, mint a ma született bárány!

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1491) Petester válasza Jorus (#1489) üzenetére


Petester
senior tag

A csapágy nekem is megszólalt, valamelyik hátsó. Legalább is szerintem csapágy és nem difi, mert terhelésváltásra változik a hangja.
Az első féket időközben teljesen felújították, minden új lett benne. Fasza lett, magasabban fog a pedál is, másként is tudom adagolni, újra szokni kell. :) És mintha a korábbi remegés is megszűnt volna. De még olyan sokat nem mentem vele, pénteken hoztam el.

Az akkura már csak 1 év gari van, csak akkor vennék újat, ha tényleg offos. Én az utóbbi 2 akkuval majdnem megszívtam. A Toyotában 10 hónap után adta meg magát a Bosch, ezt gariban cserélték, a Golfban meg 1 év után majdnem behalt egy szintén Bosch, de 2x12 óra töltés visszahozta az agyhalálból...

(ó\_!_/ó)

(#1492) Qru válasza Jorus (#1489) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akksiból Ca-Ca technológiás Rocket. Ez a gyári Kia/Hyundai akksi 2 év garit ad rá a beszállító (persze ha boltban veszed akkor csak 1 év... de ugyanaz az akksi attól még).

Exide Premium is jó de annak a minősége kezd kicsit alábbhagyni... Vagy Yuasa de elég drága. Ha meg highend kell akkor MOLL.

#nincsbennetarcsi

(#1493) carr válasza Qru (#1492) üzenetére


carr
őstag

Vagy szar ócó akku + akku refresh vagy hogy a túróba hívják. :D valami 4e szállítással együtt. egy kis fekete doboz, meg egy piros, meg egy fekete vezeték, akkura ráköt, és akkutorna. előző F astra caravan-t azzal adtam faternak, a kis doboz már lekerült róla, de az akku cca 10 éves. :D

megvan:
ez az :
BA-12-24 Akku aktivátor 12/24 V-os akkumulátorokhoz 2 900 Ft
Elég rugalmtalan cég amúgy. posta nincs. vagy ha van, csak utánvéttel. +2000huf. 'nnyukat. :D

[ Szerkesztve ]

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1494) Qru válasza carr (#1493) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem a Hondában a gyári akksi kibírt 9 évet mindenféle hókuszpókusz nélkül és akkor is csak azért cseréltem mert már 9 éves volt és a 10. télnek nem szívesen vágtam volna neki vele. A Mátrában tud azért cudar idő idő lenni de neked pont nem kell mondani... :D

#nincsbennetarcsi

(#1495) Jorus válasza Petester (#1491) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nekkem inkább elölről jön a hang, és sebességtől függ, terheléstől nem, szal mindegy, hogy csak gurulok, vagy pörgetem a motort, olyan 55-65 kmh között mintha búgna kicsit. Megnéztem N-ben vitorlázva is csinálja, ebből gondolom, hogy kerékcsapágy lehet.

Nem vészes még, kb. 5 óra töltés után mondta a töltő, hogy fel van töltve teljesen. Ez egy mezei Varta Blue, az előző tulaj elmondása alapján 5 éves volt az adás-vételkor, tehát most már 6 körül jár.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1496) Qru válasza Jorus (#1495) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha a difiben cseréled rendesen az olajat (60k km után) akkor az kb örök élet +1 nap. Csapágy lesz az szerintem is. :K

#nincsbennetarcsi

(#1497) outsiders


outsiders
aktív tag

Tegnap mókás volt a visszautam Pestre Szolnokról, a szervóm elszállt kb 1 kilométer után :F Cseredarabot kaptam bele múlt héten, mivel a sajátomat kiszedték és felújítják. Nem mostanában vezettem szervó nélküli kocsit, közel másfél tonnát elég combos mozgatni ...... :DDD Remélem semmi nem romlott el, amint éreztem, hogy elszállt megálltam és bekukkantottam a motortérbe, nem folyt el az olaj, a szíjhajtás ment szépen, semmi külsérelmi nyom. Hálistennek már kész a felújított darab, holnap reggel berakják és okosabb leszek.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#1498) carr válasza outsiders (#1497) üzenetére


carr
őstag

Már nemtom hol olvastam, de annyira igaz, ahogy leírtad te is. Nem kötözködés, észrevétel. :D
"Minél fejlettebb egy emberi civilizáció, annál satnyábbak a tagjai"
:DDD :R

ui.: egy kis (mondjuk napi 2 óra intenzív) edzés rám is rámférne. a WOT-tól valahogy nem fejlődik az állóképességem. :D :Y

Qru: 16 szeptemberben vettem excide valami 62Ah -s akkut. egész télen kinn volt a kocsiban... februárban mikor már nem volt -28C° körül, átmentem anyumékhoz.
Röffent elsőre a vas. xD De sztem mondtam. :R Dicsekedtem vele.

[ Szerkesztve ]

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1499) Qru válasza carr (#1498) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha van miből gazdálkodni... én is kidobtam a gyári 47Ah-sat és ment bele a 65-ös. :K

#nincsbennetarcsi

(#1500) carr válasza Qru (#1499) üzenetére


carr
őstag

18k volt kiszállítással, akciósan. :))

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.