Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4001) outsiders válasza Qru (#4000) üzenetére


outsiders
aktív tag

Seibikoban azt mondták amúgy múlt héten, hogy az új Fori kap majd turbós blokkot szintén, csak nem idén még :K

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4002) Qru válasza outsiders (#4001) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kizárásos alapon ugyanezt az 1.6 turbót (FB16 DIT) mert a 2.0 turbó (FA20F) már most is elérhető hozzá itthon 260 lóval otthon 280 lóval. A 2.4 turbót (FA24) úgy sem hozzák el ide. :(

#nincsbennetarcsi

(#4003) CB válasza Qru (#3998) üzenetére


CB
senior tag

Ezzel a mocival összerakhatnának egy Forester PHEV-t. Raknának középre egy 70 lovas villanymotort, és már venném is.

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#4004) outsiders válasza Qru (#4002) üzenetére


outsiders
aktív tag

Idehaza még a régi modell van, nem? Az újat csak és kizárólag a 2.5 szívó blokkal lehet kapni/előrendelni amcsiknál is még, XT verziót ki se hozták belőle.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4005) Qru válasza outsiders (#4004) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen még a a régi, 3 féle motorral:

- 2.5i (FB25)
- 2.0XT (FA20F)
- 2.0D (EE20)

mod:

CB: Az adná de a PHEV-hez csak szívómotort adnak, esetünkben egy módosított 2.0i (FB20X). A nyomatékszegénységét a villany motor kompenzálja cserébe az attkinson ciklusú szívó takarékosabb mint az otto üzemű turbós.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4006) Parci válasza Qru (#4005) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem baj az atkinsonos szívó, sőt, nagggyon jó, ami baj, hogy nem áll itt a ház előtt kettő! :O

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4007) CB válasza Qru (#4005) üzenetére


CB
senior tag

Nem bánom! Jó lesz azzal is. :D
Legyen egy 40-50 km-es tisztán elektromos hatótáv, oszt én mindent megoldok azzal.
Ha meg kell az erő, akkor a kettő együtt biztos elboldogul.

[ Szerkesztve ]

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#4008) Parci válasza CB (#4007) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

outlander phev, már készen van :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4009) CB válasza Parci (#4008) üzenetére


CB
senior tag

Tudom, még tetszene is, de hát mégse Subaru.....

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#4010) Parci válasza CB (#4009) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

jaja, így talán tartós is lesz ;]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4011) Qru válasza Parci (#4010) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Degec. :DDD

De vhol jogos sajnos.

#nincsbennetarcsi

(#4012) CB válasza Qru (#4005) üzenetére


CB
senior tag

"az attkinson ciklusú szívó takarékosabb mint az otto üzemű turbós"

Biztos vagy te ebben?
Nem vagyok biztos abban, hogy az 1.6 turbó többet eszik, mint a 2.0 benzin, bár nekem csak CR-V -m volt 2.0 automata, nem tudom a kisebb mennyit eszik.

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#4013) Qru válasza CB (#4012) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Közepes részterhelésen talán kevesebbet de alacsony és magas terhelésnél biztos, hogy többet eszik az otto üzemű mint a attkinson ciklusú még akkor is ha fel van töltve.

Nem hülyék a gyártók, ha megnézed senki sem alkalmaz turbós motort hibridrendszerhez a Porsche-t kivéve. De az ugye nem is köznapi felhasználásra van tervezve.

#nincsbennetarcsi

(#4014) CB válasza Qru (#4013) üzenetére


CB
senior tag

Ezt megcáfolhatom?
Mini Countryman 1.5 turbo PHEV
Három hengeres, turbó.
Főnököm próbálta egy hétvégét, azt mondta: "Brutális! Brutális!".

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#4015) dethroner válasza Parci (#3990) üzenetére


dethroner
veterán

Beszélsz hülyeséget :) Én se voltam túl jó véleménnyel a dízelekről, de ez főleg az elhanyagolt 20+ éves széthajtott, padlógázzal kínzott átlagos 1,6 szívók miatt volt. Nem értik a nyomorultak akik vezetik azokat a tragacsokat, hogy egy olyan dízel sebességére nem sokat tud hatni a gázpedál taposásával.
Viszont ez a boxer dízel nagyon kulturáltan jár, nem zakatol, nem füstöl semmivel jobban mint a hasonló korú benzinesek. Vannak autók, amikbe a benzines motor való, és vannak, amiknek a dízel áll jól. Tényleg van olyan aki szerint egy másfél tonnás autót benzines motorral kell hajtani? Mi a jó abban? A 2 literes motor kevés hozzá, a 2,5-ös meg kétszer annyit eszik mint a dízel és a biztosítása is sokkal több. Ezekhez a nagy bódékhoz szerintem pont a legjobb választás a 2 liter körüli TD ha mozgatni is kell, klíma működése se okozzon zavart az erőben emelkedőn és a fogyasztást is emberi értéken lehessen tartani. Benzin maradjon a városban karistolós autókban :)

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4016) outsiders válasza dethroner (#4015) üzenetére


outsiders
aktív tag

Hagyjuk már..... XD 1400 kilós SG forit teljesen jól mozgatja a 2 lityis szívó. Eszik 9 körül vegyesben, dízel mondjuk 7 litert. Dízelben ott a sok modern dízel költség, konstrukciós hibás blokk, nehezebb melegedés. Mi is éri meg benne? Mitől áll neki jobban? :DDD

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4017) Parci válasza dethroner (#4015) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

a legjobbabb a hibrid :), én a dízelt utálom. nem a menettulajdonságai miatt, hanem az illúzió miat, hogy "keveset fogyaszt". ja, csak aztán másfél millió, hogy megint keveset fogyasszon. az sem segít, hogy a subaru rendesen elkefélte az első generációt a boxer dízellel.

de megvennék én egy dízel 2015-ös forit is szó nélkül és magam alá köpnék :DDD, linkeltem is a minap, csak már elvitték.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4018) Jorus válasza Parci (#4017) üzenetére


Jorus
nagyúr

Van az a dízel, amibe betolnám a popóm, csak úgy hobbiautónak persze. :D

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#4019) Parci válasza Jorus (#4018) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

hohó, +1, nem fékeznék a piros lámpánál :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4020) dethroner válasza outsiders (#4016) üzenetére


dethroner
veterán

Most ne csak a subarura gondolj. Más márkák tudnak/tudtak megbízható, nem konstrukcióhibás dízel motort gyártani. Nehezebb melegedés tud előny is lenni. Munkatársam egy öreg vectrát hajt. Nem sok ideje van foglalkozni vele, aztán egyszer mondta hogy pár hétig szinte víz nélkül járt vele, mert eldurrant egy cső, de mivel nem nagyon nyomja 2000 fölé a főtengelyt, gond nélkül eljárt vele :) Azért én ha keveset akarnék alkatrészre költeni, modern benzineset se vennék semmiből.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4021) Parci válasza dethroner (#4020) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

azt én sem, én a nagy lökettérfogatú, szívó benzintemetőkben hiszek. azok kimennek a világból. hacsak nem lesznek hengerfejesek :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4022) outsiders válasza dethroner (#4020) üzenetére


outsiders
aktív tag

Értem én de ha nem megy az ember évente 10-12k kilométernél többet, akkor hol is jön ki a csodás fogyasztás előnye? Plusz a drága bonyolult befecskendező rendszer, dmf, részecskeszűrő felújításának az ára? Mitől lesz jó a hirtelen jövő majd ugyanúgy elfogyó nyomaték a másfél tonnás testhez? A karakter szerethető bizonyos esetekben valóban, de mindennapos általános használatra, amire a Subarukat is kitalálták soha nem vennék dízelt. Ha a dízeles karaktert vadászom a turbós benzin sokkal inkább. Vegyen az ember náciwagent 6 hengeres dízellel büntetni az autópályán, ha az a cél, de subarut ne már..... :O Okkal hagyták abba a gyártást és fejlesztést is, tiszavirág életű próbálkozás volt csak, meg akarták lovagolni az európai dízel mániát.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4023) Parci válasza outsiders (#4022) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem akartak ők lovagolni, inkább az volt, hogy kedves európánkban a fullra tolt dízelmánia miatt már semmit sem lehetett eladni, ami nem 5,4 litert fogyaszt, ergo kénytelenek voltak belelépni a kutyagumiba ők is. tényleg a világ vicce, ahogy most összeomlik az egész dízelpiac az elmúlt tíz+ év után. :(

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4024) Jorus válasza Parci (#4023) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ezzel szemben az Észak-amcsi FB csoportokban 10-ből 8 újonnan vásárolt OBK 3.6-os. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#4025) Parci válasza Jorus (#4024) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

let's all éljünk ott!

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4026) outsiders válasza Parci (#4025) üzenetére


outsiders
aktív tag

Mehetünk srácok ;]

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4027) dethroner válasza Parci (#4021) üzenetére


dethroner
veterán

Az én 96-os évjáratú R19-em motorja, váltója, kuplungja még nem látott szerelőt. Pár villany baja volt már, ahogy egy jó franciához illik :D De olyan remekül mentem vele 2 döglött gyertyával is, 90-ig el lehetett tolni másodikban úgy is ;] Én is kimegyek vele a világból, hengerfejes nem lesz. Kicsit kopott, kicsit koszlott, de ha megmossa az eső, még mindig bele tudok szeretni az örök sedan formájába.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4028) Parci válasza outsiders (#4026) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

á, nekem már megvolt. :U új-zélandot viszont sunáznám!

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4029) Sub-ZeRo válasza Parci (#4028) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Azt én is! :B ;)

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#4030) Qru válasza CB (#4014) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az is inkább élvezeti cikk mint közlekedő edény de igazad van. :K

Sajnos a turbó sokat eszik ha taposod. Nekem volt 1.8 TSI-m többet evett mint a szívó 2,5-ös motor városban pl. Országúton részterhelésen mondjuk kevesebbet a nagyobb hatásfok miatt.

mod:

Parci: Tőlem mehetünk. :C Moderálni onnan is tudok. :D

outsiders: A Vezzess.hu után az Origo is lehozta a Subaru tech day bemutatóját: [link]

dethroner: Ez a VW féle 2.0 CR TDI egész jó konstrukció. Bár ezzel is úgy vagyok mint a zsiráffal az állatkerben: jó pofa jó pofa de otthonra azért nem kéne. :D
Így, hogy nem én szervizelem (céges) oké, nem nekem fáj amikor 500k-ért kell DPF-et cserélni meg EGR-t és lassan jön a DMF csere ami megint 300k-s tétel lesz alhangon. Azért ennyi pénzből elég sok benzint lehet venni... :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4031) Parci válasza Qru (#4030) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

jaja, a milliárdjaidat ugyanúgy megkapod érte :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4032) Qru válasza Parci (#4031) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Sima abból lesz STI-m. :D

#nincsbennetarcsi

(#4033) Petester


Petester
senior tag

Néhány napja megnéztem ezt a hirdetést, azóta állandóan ez van az első helyen a firefox kiemelései között, így beette a retinámba magát... :D
Mennyire reális ár érte amúgy? Ismeritek esetleg? Nem figyelem az árakat, de gondolom eljön a pillanat, amikor már nem lefele, hanem felfelé mennek a nem leélt egyedek árai. Ez eljött már a GT-k esetében?
Nem szándékozom megvenni, csak úgy furdalja az oldalam a kíváncsiság. :B Hacsak nem megy bele a család (Anya ;] ), hogy elmenjen a Golf a garázsból és átadja a helyét egy nála méltóbb családtagnak. :DDD Amire sajnos kicsi az esély... :(

(ó\_!_/ó)

(#4034) Qru válasza Petester (#4033) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Fehér úti autótelepről jót még nem hallottam de lehet megtaláltad a gyémántot a szemét között. :D

#nincsbennetarcsi

(#4035) outsiders válasza Petester (#4033) üzenetére


outsiders
aktív tag

Marhaszép kocsi :Y Befektetésnek szerintem teljesen gyári állapotban relatíve alacsony futással van értelme ilyen verdákat venni.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4036) Petester válasza Qru (#4034) üzenetére


Petester
senior tag

A szöveges leírás elég biztató, így lehet akár gyémánt is :D, meg a képek is elég meggyőzőek. Lehet valakinek szerencséje lesz vele.

Outsiders: Nem is befektetésnek gondoltam, de állagmegóvás esetén csak van az a szint, amikor már nem veszít az értékéből. Az mk2-es Golfok esetében a (részben) felújított és/vagy nem leélt autók már beálltak egy szintre. Ebben az esetben mondjuk annyi van belőlük, amiből Dunát lehetne rekeszteni, de gondolom az 1. generációs Imprezák is itt tarthatnak, ha egy tulaj vigyázza és szereti a technikát. Tuning menteset már amúgy sem lehet találni szerintem, a lefújó szelep, kipufogó, race ülés, nagy kerék és csüccsentés, stb szerintem nem feltétlen kizáró egy vásárlás esetén, úgy is vannak eltérő ízlések ilyen téren, amiket könnyen lehet át vagy vissza alakítani. Csak a váz és a fődarabok ne legyenek tákolva. Minden másra ott a MasterCard. :D

(ó\_!_/ó)

(#4037) Qru válasza Petester (#4036) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha nincs szétrohadva az alja és a motor sem füstöl akkor valid. Az más kérdés, hogy ebbe azért a családot nem ültetném bele mert kb olyan jó a töréstesztje mint egy lovaskocsinak.

Családiból inkább ez (magamnak): Lega kombi 2.0i FB csopiban 1,8M-ért hirdeti a srác.

Vagy csapatósnak meg ezt a 3.0R-t küldeném amíg HF-es nem lesz. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4038) outsiders válasza Qru (#4037) üzenetére


outsiders
aktív tag

De már mióta hirdeti.... :U Nincs rá kereslet vagy baja van? Ki tudja.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4039) Petester válasza Qru (#4037) üzenetére


Petester
senior tag

Az ilyen második autónak való, mint nekünk is a két veterán - törést tesztről esetükben nem is beszéljünk :D. Amikkel azért elindulunk hosszabb távra is. Egy Impreza ezektől minden tekintetben jobb. :K
Most pl. megyek majd Szerencsre a Bogárral, mivel nincs még kész az OBK. De a nagyobbik kölök biztos jön velem, mert imádja a Bogarat, ha otthon hagynám, tuti bosszút állna az anyján. ;] Meg csavarogni is szeret, de az most mellékes. :)

Szerk.: A H6 csapatósnak nagy. Játszottam az OBK-kel télen, azért más, mint egy kisebb, rövidebb testet terelgetni.
Az automata váltó ellenére azért így is jó volt, nem csak fánkokat, de középpontján is sikerült körbe forgatnom. Meg is lepődtem. :B De akkor is más az élményfaktor egy Imprezával.

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#4040) Petester válasza outsiders (#4038) üzenetére


Petester
senior tag

Ahogy nézegettem, csak a H6-ok indulnak ebben az ársávban. A 2.0 szerintem a gond, hiába a jó felszereltség. Nem kapkodnak a "kis" motorok után.

Szerk: Qru, az a H6 már valszeg hengerfejes volt ennyi km-rel. Kétszer... ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#4041) Qru válasza Petester (#4039) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Sajnos attól még fűbe harapsz ha szembe jön a Vitarás, hiába csak hobbi autó. Az esetek többségében úgyis a vétlen szívja meg sajnos. Mióta megborultam az M3-on azóta nálam ez fő prioritás.

Persze mókásabb, főleg, hogy a Lega cula hiába a H6 azért nem megy lélegzetelállítóan, míg a turbós úgy hátbaver, hogy a füleden bugyog ki az adrenalin. Ennek ellenére én a Legát választanám.

outsiders: Valószínűleg is-is. Sokat eszik, nem olyan mókás mint egy WRX, sokat futott és öreg. Kitudja milyen bajai vannak. Ha meg nekiállsz gatyába rázni (sport futómű felújítás, fék, vezérlés, esetleg HF felújítás) akkor már elköltötted rá a vételár felét... Egyszerűen nem éri meg.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4042) Acheron válasza Qru (#4037) üzenetére


Acheron
őstag

Közel 20 éves technika, de azért még van a varázsa. Hétköznapi használatra már én sem vennék ilyet, de időnkénti krúzolgatni vele azért adná a fílinget. :K
Mai szemmel már fura, hogy 218 Le és 1165 kg mellett "csak" 9 mp -es a 0-100, ámbár anno ez nagyon nem volt rossz. (btw, nem is tudom, miért nem a 80 - 120 van megadva általános adatként, gyakrabban van használva, mint az álló helyből rajtolgatás :F )

(#4043) Petester válasza Acheron (#4042) üzenetére


Petester
senior tag

9 mp? Itt kevesebbet írnak.

(ó\_!_/ó)

(#4044) Parci válasza Qru (#4037) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

érdekes ez a lega azért, 373e km van benne, az dicsőséges. pedig sti fék, amire csak az költ, aki fékez is... szóval azért tud tartós is lenni ez a h6.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4045) Qru válasza Acheron (#4042) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Biztos, hogy nem 9 sec (max a szívóé), az én szívóm tud 8,2-t úgy hogy jóval gyengébb és jóval nehezebb.

Parci: A WRX-es haverral elmentünk megnézni egy ilyet nem pont ezt de hasonló futású 3.0R volt egy szolid (265 ló) chippel.
Fék felújítandó, sport futómű (Bilstein) futómű felújítandó, 4 felni felújítandó, némi lakatosmunka, fényszórók gatyábarázása, vezérlés-vízpumpa csere. Így a cca 2M-s árra már rávertünk (volna) +1M-t. És akkor még mindig előjöhet egy klímakompi halál, egy vízcső/termosztát eldurranás... az esetleges hengerfejességről nem is beszélve. Szóval elengedtem a dolgot. Marad poszterként a falamon.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4046) Parci válasza Qru (#4045) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

az enyémmel nem kell semmit csinálni ;)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4047) Qru válasza Parci (#4046) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

De nem is 2M alatti áron vetted. :D

#nincsbennetarcsi

(#4048) dethroner válasza Qru (#4030) üzenetére


dethroner
veterán

Most akkor a dízel Foresterben van kettős tömegű, vagy nincs? Itt valaki korábban azt írta hogy nincs, de az alkatrész kereső webshopokban találni hozzá.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4049) CB válasza dethroner (#4048) üzenetére


CB
senior tag

Lehet, hogy a CVT váltósban nincs, a kéziben pedig van.
Van egyáltalán kézi váltós dízel Forester? Nem is tudom. Videokban csak cvt forestereket látok.
Rákerestem hahun, van.

[ Szerkesztve ]

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#4050) dethroner válasza CB (#4049) üzenetére


dethroner
veterán

Persze, mienk 2010-es dízel kézi váltós.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.