Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MasterMark
titán
Kikapcsolt klímával is hallod? Ha igen akkor meg vagy generátor, vagy szervo. Kormányszervót tudod ellenőrizni, ha megkérsz valakit hogy tekergesse a kormányt amíg hallgatod, ha változik akkor az az, ha nem akkor kizárásos alapon a generátor.
Vagy valamelyik feszítő/támasztó csapágy, azt meg csavarhúzóval ki lehet hallgatni.
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Ugytudom igen, de csorogj ra.
#nincsbennetarcsi
Kikapcsolt szelloztetessel is hallottam.
Valszeg minden baja lesz a kocsinak a sok állás miatt. Remélem a klimakompresszor okés...
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Mennyit allt? Azt nagyjabol lehet tudni?
#nincsbennetarcsi
kb. egy évet
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Pedig az nem tragikusan sok.
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Esetleg klíma kuplung vagy feszítőgörgő?
Tiédben villanyszervó van, az nem fog zúgni.
Qru
MODERÁTOR
Feszitogorgore tippelnek azt megtudja viselni a hosszabb allas. Mondjuk minden mast is ami alapvetoen forgasra van tervezve...
#nincsbennetarcsi
az nem inkább ilyen csattogó hang? ez tényleg olyan, mint egy dinamó. na mindegy, majd a szerviz megfejti (remélem).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
MasterMark
titán
HaceCar mellett van egy kipufogós, faszán megcsinálták a kipufogómat.
Az Y elágazásnál behegesztették a lukat, a cső még jó azt mondták. Cserélték a két végdob csatlakozóját sima csőre, mert már szét volt rohadva. Illetve le volt törve a dobok hátsó tartókarja, azt is visszapattintották.
Király lett, el is felejtettem milyen halk is volt ez az autó.
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Melyik ceg az? Mi a nevuk?
#nincsbennetarcsi
MasterMark
titán
Proex ott van mellettük közvetlen.
Voltam bent a hengerfejezést megbeszélni és Hári mondta hogy vigyem oda a kipufogó miatt, mondtam jó.
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Koszi, jegyeztem akkor. Meg nem aktualis szerencsere.
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Feszítőből több is van, az csak egy, ami leng a kar végén.
Nekem zúgott annak a csapágya is, ami fixen a blokkon van, és a körülfogási szöget növeli.
Qru
MODERÁTOR
sattak
csendes tag
Sok tesztet olvastam, meg szerelőkkel is dumáltam, ATE, TRW, Zimmermann a sorrend nagyjából. Az ATE nyert. A ceramic.
MasterMark
titán
Nincs ATE Ceramic az enyémre.
Switch Tax
sattak
csendes tag
A fúrt, mart tárcsákkal meg az a baj, hogy hajlamosabbak vetemedni. Egy idő után nagy fékezésnél indul a disco a kezeidnél. Átlagos felhasználóknál szerintem teljesen felesleges.
sattak
csendes tag
Milyenre nincs? 😀
Qru
MODERÁTOR
Nekem a gyari is megvetemedett az Imprezan. Vmi potensebb kellene nekem is.
#nincsbennetarcsi
MasterMark
titán
sattak
csendes tag
Igazad van, tényleg nem találni rávalót.
czanga
őstag
Közben haladok én is a dolgokkal, nem tűntem el. Teljes audio rendszert megcsináltam, a kontakthibákat kijavítottam, a hátsó ajtókban a hibás hangszórókat cseréltem. A hibás ablakmosó szivattyúk is cserélve lettek, és mivel a hátsóhoz nem találtam olyat ami a megfelelő oldalra vezet ki, megoldottam toldóval és plusz csővel, és szigetelt sarus áthidaló kábeleket gyártottam a csatlakozóhoz, mert sajnos az sem stimmel, de ennek ellenére nagyon patent lett: Velem nem baxtok ki jeligére.
Szépen pipálom ki a listában a dolgokat. Nagy probléma szerencsére kevés van, de mindent megcsinálok ami kicsit is zavar és/vagy problémás.
Qru
MODERÁTOR
Nagyon patent! Attól nem félsz,hogy követ kap a nagy lámpa a lökösben?
#nincsbennetarcsi
czanga
őstag
Most már igen, hogy mondtad.
Viccet félretéve: némileg igen, de a gyári STi ködlámpatakarókért az előző tulaj 80 pénzt kér, és annyiért nem szivesen veszek egy pár műanyag lapot, ha STi, ha nem.
Próbáltam 3D nyomtatott megoldást találni rá, de facelift GC/GF lököshöz nem találtam megolást. Olyan viszont van, ami egy kemény, hálós takaró, ami alatt ott lehetnek a lámpák, de ezek is vámmal mindennel 40-50 közt állnak meg. Elég horror. Kiszerelem magában, akkor meg rendőrök tekintetére számíthatok. Arról nem beszélve, hogy szerez az ember gyári takaró fedlapokat, és akkor meg azt lehet félteni, mert egy vagyon.
A másik gond, hogy nem sebesség függő ugye a dolog, mert simán lehet, hogy M2-n Szécsény-BP táv alatt gurulok a normál komótos tempomban és hopp kavics.
Megvizsgálom majd azt a kérdést is, hogy mennyi az UGY búra, és ha nagyon olcsó simán lecseréltem, ezeket pedig elteszem mélyre.
Pont ettől félek a segge esetében is, hogy JDM (átlátszó indexes) lámpák vannak benne, és ha megtalál valaki hátulról akkor meg vannak gyári lámpák is, de ezt pótolni igencsak esélytelen lenne. Esküszöm ha gáz ha nem, ezen is gondolkodtam, hogy visszacserélem őket, de annak meg mi értelme.. Így szép, és letisztult.
Qru
MODERÁTOR
Nem kell takaro ra, siman rakass ra kofelverodes elleni foliat. Sokkal olcsobb es praktikusabb is.
#nincsbennetarcsi
sattak
csendes tag
Akkor legyen EBC black tárcsa, sárga betéttel, vagy DBA street T2 hawk ceramiccal 😀 Nem az én pénzem.
Qru
MODERÁTOR
Akkor mar inkabb a furt/mart tarcsa ha semmi sem draga.
#nincsbennetarcsi
czanga
őstag
Köszi a tippet, fóliára pont nem gondoltam ebben az esetben. Utánajárok.
Qru
MODERÁTOR
Es ekkora meretben nem is draga. Mondjuk egy komplett autot becsomagolni mar nem lenne olcso.
#nincsbennetarcsi
sattak
csendes tag
Mindkettő vagy fúrt vagy mart, azt hiszem az ebc mindkettő 😅
sattak
csendes tag
Nekem piros ebc van elöl, sárgát akkor nem kaptam. Ezt is a lengyelektől vettem, ott volt. Sokkal jobb a fék, de így is szar 😅
Qru
MODERÁTOR
Nekem az USR tetszik de az uj Blade is tetszetos igy kep alapjan.
#nincsbennetarcsi
sattak
csendes tag
Ezt biztos nem értem 😅
sattak
csendes tag
Meg nem a látvány számít, hanem a tartalom. Néha, mikor épp jó, ezért 'szívatom' a látványpékeket😅 A sleeperség átka 😅
Qru
MODERÁTOR
Mintazatoknak van kulon neve is azokat irtam. A turbogroove a furt es mart is, az usr a csak mart.
#nincsbennetarcsi
sattak
csendes tag
A turbó groove állílólag hangos. A black dash meg nem . Mondjuk engem nem érdekelne a hang 😅
Qru
MODERÁTOR
Magamnak inkabb vmi halkat valasztanek. Bar sokat nem fekezek, javareszt varoson kivul hasznalom a kocsit.
#nincsbennetarcsi
sattak
csendes tag
A legszarabb az egészben, hogy vettem rohangálni egy ignis sportot. Mikor megnéztem, vicces, öklömnyi lófasz kis tárcsa, ezzel mit akarnak ? De olyat fog...beszarás.
Qru
MODERÁTOR
Az enyemen is vicc kategoria a fek.
#nincsbennetarcsi
czanga
őstag
Ohh azok a jó kis Rikárdó ülések, csak a hálót a fejtámlában nem tudtam értelmezni soha.
GT Turbo-n nekem is borzasztóan szar a fék, már csak az autó tömegéhez képest is, teljesítményhez meg végképp, de ezt már írtam. Majd lesz azzal is valami, de sajnos STi-ről bontott brembo nyergekre nincs keret, így marad a jobb betét pl. Majd kialakul.
Qru
MODERÁTOR
Az enyemre is jo lenne egy wrx fek elore...
#nincsbennetarcsi
ma mentem egy kört a városban a subaruval... sajnos.
egyelőre szokom és gyűjtöm a hibalistát, a szerelő csak augusztus elején ér rá:
- a fékszervó kevés, indítás után ilyen 10-20 mp-ig konkrétan nincs is (vagy nem érzem), de használat közben is gyengécske
- a klíma alapjárat környékén, kint a napon nem hűt. ha nem csak állok a dugóban, hanem megyek normálisan, úgy már igen
- ma a kapy úton felfelé elkezdett lassan villogni egy piros hőmérő ikon. némileg összeszartam magam, klíma ki, fűtést feltekertem maxra, ablakot le és így jöttem haza, nem is villogott többet
ha hengerfejesedőcske, akkor megszúrom magam. igyekszem addig nem használni többet.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
MasterMark
titán
Van benne elég víz? Ha turbós akkor a tartályban, ha nem turbós akkor a radiátorban kell ellenőrizni.
A többi az valszeg semmi, a fékrásegítő valahol ereszt, a klíma meg nincs feltöltve vagy az is ereszt.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
nem turbós. radiátoron van valahol egy kis kupak és ott? hideg állapotban?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
MasterMark
titán
Van egy nyomásszabályzós kupak rajta, abból vezet egy vékony cső a tágulási tartályba.
Csak hidegen szabad kinyitni, és színültig kell legyen vízzel.
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
A hutore nezz ra a tobbi nem tragikus hiba.
#nincsbennetarcsi
ok, megnézem holnap
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
megnéztem, van benne hűtővíz színültig
dicranum scoparium + genista pilosa = :)