Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12001) MasterMark válasza Parci (#11997) üzenetére


MasterMark
titán

Kikapcsolt klímával is hallod? Ha igen akkor meg vagy generátor, vagy szervo. Kormányszervót tudod ellenőrizni, ha megkérsz valakit hogy tekergesse a kormányt amíg hallgatod, ha változik akkor az az, ha nem akkor kizárásos alapon a generátor.

Vagy valamelyik feszítő/támasztó csapágy, azt meg csavarhúzóval ki lehet hallgatni.

Switch Tax

(#12002) Qru válasza Parci (#12000) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ugytudom igen, de csorogj ra.

#nincsbennetarcsi

(#12003) Parci válasza MasterMark (#12001) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

Kikapcsolt szelloztetessel is hallottam.

Valszeg minden baja lesz a kocsinak a sok állás miatt. Remélem a klimakompresszor okés...

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#12004) Qru válasza Parci (#12003) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mennyit allt? Azt nagyjabol lehet tudni?

#nincsbennetarcsi

(#12005) Parci válasza Qru (#12004) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

kb. egy évet :U

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#12006) Qru válasza Parci (#12005) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pedig az nem tragikusan sok.

#nincsbennetarcsi

(#12007) Lacerta válasza Parci (#12003) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Esetleg klíma kuplung vagy feszítőgörgő?
Tiédben villanyszervó van, az nem fog zúgni.

(#12008) Qru válasza Lacerta (#12007) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Feszitogorgore tippelnek azt megtudja viselni a hosszabb allas. Mondjuk minden mast is ami alapvetoen forgasra van tervezve...

#nincsbennetarcsi

(#12009) Parci válasza Qru (#12008) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

az nem inkább ilyen csattogó hang? ez tényleg olyan, mint egy dinamó. na mindegy, majd a szerviz megfejti (remélem).

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#12010) MasterMark


MasterMark
titán

HaceCar mellett van egy kipufogós, faszán megcsinálták a kipufogómat. :))

Az Y elágazásnál behegesztették a lukat, a cső még jó azt mondták. Cserélték a két végdob csatlakozóját sima csőre, mert már szét volt rohadva. Illetve le volt törve a dobok hátsó tartókarja, azt is visszapattintották.

Király lett, el is felejtettem milyen halk is volt ez az autó. :C

Switch Tax

(#12011) Qru válasza MasterMark (#12010) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Melyik ceg az? Mi a nevuk?

#nincsbennetarcsi

(#12012) MasterMark válasza Qru (#12011) üzenetére


MasterMark
titán

Proex ott van mellettük közvetlen.

Voltam bent a hengerfejezést megbeszélni és Hári mondta hogy vigyem oda a kipufogó miatt, mondtam jó. :DDD

Switch Tax

(#12013) Qru válasza MasterMark (#12012) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Koszi, jegyeztem akkor. Meg nem aktualis szerencsere.

#nincsbennetarcsi

(#12014) Lacerta válasza Parci (#12009) üzenetére


Lacerta
aktív tag

Feszítőből több is van, az csak egy, ami leng a kar végén. :D
Nekem zúgott annak a csapágya is, ami fixen a blokkon van, és a körülfogási szöget növeli.

(#12015) Qru


Qru
MODERÁTOR

Aszfaltlegendák 3. rész: Subaru Impreza

#totalcar

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#12016) sattak válasza Qru (#11999) üzenetére


sattak
csendes tag

Sok tesztet olvastam, meg szerelőkkel is dumáltam, ATE, TRW, Zimmermann a sorrend nagyjából. Az ATE nyert. A ceramic.

(#12017) MasterMark válasza sattak (#12016) üzenetére


MasterMark
titán

Nincs ATE Ceramic az enyémre. :(

Switch Tax

(#12018) sattak


sattak
csendes tag

A fúrt, mart tárcsákkal meg az a baj, hogy hajlamosabbak vetemedni. Egy idő után nagy fékezésnél indul a disco a kezeidnél. Átlagos felhasználóknál szerintem teljesen felesleges.

(#12019) sattak válasza MasterMark (#12017) üzenetére


sattak
csendes tag

Milyenre nincs? 😀

(#12020) Qru válasza sattak (#12018) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem a gyari is megvetemedett az Imprezan. Vmi potensebb kellene nekem is.

#nincsbennetarcsi

(#12021) MasterMark válasza sattak (#12019) üzenetére


MasterMark
titán

De a többi legacy-ra se látok.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#12022) sattak válasza MasterMark (#12021) üzenetére


sattak
csendes tag

Igazad van, tényleg nem találni rávalót.

(#12023) czanga


czanga
őstag

Közben haladok én is a dolgokkal, nem tűntem el. Teljes audio rendszert megcsináltam, a kontakthibákat kijavítottam, a hátsó ajtókban a hibás hangszórókat cseréltem. A hibás ablakmosó szivattyúk is cserélve lettek, és mivel a hátsóhoz nem találtam olyat ami a megfelelő oldalra vezet ki, megoldottam toldóval és plusz csővel, és szigetelt sarus áthidaló kábeleket gyártottam a csatlakozóhoz, mert sajnos az sem stimmel, de ennek ellenére nagyon patent lett: Velem nem baxtok ki jeligére. :))

Szépen pipálom ki a listában a dolgokat. Nagy probléma szerencsére kevés van, de mindent megcsinálok ami kicsit is zavar és/vagy problémás.

(#12024) Qru válasza czanga (#12023) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nagyon patent! Attól nem félsz,hogy követ kap a nagy lámpa a lökösben?

#nincsbennetarcsi

(#12025) czanga válasza Qru (#12024) üzenetére


czanga
őstag

Most már igen, hogy mondtad. :DD

Viccet félretéve: némileg igen, de a gyári STi ködlámpatakarókért az előző tulaj 80 pénzt kér, és annyiért nem szivesen veszek egy pár műanyag lapot, ha STi, ha nem. :(

Próbáltam 3D nyomtatott megoldást találni rá, de facelift GC/GF lököshöz nem találtam megolást. Olyan viszont van, ami egy kemény, hálós takaró, ami alatt ott lehetnek a lámpák, de ezek is vámmal mindennel 40-50 közt állnak meg. Elég horror. Kiszerelem magában, akkor meg rendőrök tekintetére számíthatok. Arról nem beszélve, hogy szerez az ember gyári takaró fedlapokat, és akkor meg azt lehet félteni, mert egy vagyon.

A másik gond, hogy nem sebesség függő ugye a dolog, mert simán lehet, hogy M2-n Szécsény-BP táv alatt gurulok a normál komótos tempomban és hopp kavics.
Megvizsgálom majd azt a kérdést is, hogy mennyi az UGY búra, és ha nagyon olcsó simán lecseréltem, ezeket pedig elteszem mélyre.
Pont ettől félek a segge esetében is, hogy JDM (átlátszó indexes) lámpák vannak benne, és ha megtalál valaki hátulról akkor meg vannak gyári lámpák is, de ezt pótolni igencsak esélytelen lenne. Esküszöm ha gáz ha nem, ezen is gondolkodtam, hogy visszacserélem őket, de annak meg mi értelme.. Így szép, és letisztult.

(#12026) Qru válasza czanga (#12025) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem kell takaro ra, siman rakass ra kofelverodes elleni foliat. Sokkal olcsobb es praktikusabb is.

#nincsbennetarcsi

(#12027) sattak


sattak
csendes tag

Akkor legyen EBC black tárcsa, sárga betéttel, vagy DBA street T2 hawk ceramiccal 😀 Nem az én pénzem.

(#12028) Qru válasza sattak (#12027) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor mar inkabb a furt/mart tarcsa ha semmi sem draga. :D

#nincsbennetarcsi

(#12029) czanga válasza Qru (#12026) üzenetére


czanga
őstag

Köszi a tippet, fóliára pont nem gondoltam ebben az esetben. Utánajárok. :)

(#12030) Qru válasza czanga (#12029) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Es ekkora meretben nem is draga. Mondjuk egy komplett autot becsomagolni mar nem lenne olcso.

#nincsbennetarcsi

(#12031) sattak válasza Qru (#12028) üzenetére


sattak
csendes tag

Mindkettő vagy fúrt vagy mart, azt hiszem az ebc mindkettő 😅

(#12032) sattak


sattak
csendes tag

Nekem piros ebc van elöl, sárgát akkor nem kaptam. Ezt is a lengyelektől vettem, ott volt. Sokkal jobb a fék, de így is szar 😅

(#12033) Qru válasza sattak (#12031) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem az USR tetszik de az uj Blade is tetszetos igy kep alapjan.

#nincsbennetarcsi

(#12034) sattak válasza Qru (#12033) üzenetére


sattak
csendes tag

Ezt biztos nem értem 😅

(#12035) sattak


sattak
csendes tag

Meg nem a látvány számít, hanem a tartalom. Néha, mikor épp jó, ezért 'szívatom' a látványpékeket😅 A sleeperség átka 😅

(#12036) Qru válasza sattak (#12034) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mintazatoknak van kulon neve is azokat irtam. A turbogroove a furt es mart is, az usr a csak mart.

#nincsbennetarcsi

(#12037) sattak


sattak
csendes tag

A turbó groove állílólag hangos. A black dash meg nem . Mondjuk engem nem érdekelne a hang 😅

(#12038) Qru válasza sattak (#12037) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Magamnak inkabb vmi halkat valasztanek. Bar sokat nem fekezek, javareszt varoson kivul hasznalom a kocsit.

#nincsbennetarcsi

(#12039) sattak


sattak
csendes tag

A legszarabb az egészben, hogy vettem rohangálni egy ignis sportot. Mikor megnéztem, vicces, öklömnyi lófasz kis tárcsa, ezzel mit akarnak ? De olyat fog...beszarás.

(#12040) Qru válasza sattak (#12039) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az enyemen is vicc kategoria a fek. :(

#nincsbennetarcsi

(#12041) czanga válasza sattak (#12039) üzenetére


czanga
őstag

Ohh azok a jó kis Rikárdó ülések, csak a hálót a fejtámlában nem tudtam értelmezni soha.
GT Turbo-n nekem is borzasztóan szar a fék, már csak az autó tömegéhez képest is, teljesítményhez meg végképp, de ezt már írtam. Majd lesz azzal is valami, de sajnos STi-ről bontott brembo nyergekre nincs keret, így marad a jobb betét pl. Majd kialakul.

(#12042) Qru válasza czanga (#12041) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az enyemre is jo lenne egy wrx fek elore... :K

#nincsbennetarcsi

(#12043) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

ma mentem egy kört a városban a subaruval... sajnos.
egyelőre szokom és gyűjtöm a hibalistát, a szerelő csak augusztus elején ér rá:
- a fékszervó kevés, indítás után ilyen 10-20 mp-ig konkrétan nincs is (vagy nem érzem), de használat közben is gyengécske
- a klíma alapjárat környékén, kint a napon nem hűt. ha nem csak állok a dugóban, hanem megyek normálisan, úgy már igen
- ma a kapy úton felfelé elkezdett lassan villogni egy piros hőmérő ikon. :U némileg összeszartam magam, klíma ki, fűtést feltekertem maxra, ablakot le és így jöttem haza, nem is villogott többet

ha hengerfejesedőcske, akkor megszúrom magam. igyekszem addig nem használni többet.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#12044) MasterMark válasza Parci (#12043) üzenetére


MasterMark
titán

Van benne elég víz? Ha turbós akkor a tartályban, ha nem turbós akkor a radiátorban kell ellenőrizni.

A többi az valszeg semmi, a fékrásegítő valahol ereszt, a klíma meg nincs feltöltve vagy az is ereszt.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#12045) Parci válasza MasterMark (#12044) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem turbós. radiátoron van valahol egy kis kupak és ott? hideg állapotban?

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#12046) MasterMark válasza Parci (#12045) üzenetére


MasterMark
titán

Van egy nyomásszabályzós kupak rajta, abból vezet egy vékony cső a tágulási tartályba.
Csak hidegen szabad kinyitni, és színültig kell legyen vízzel.

Switch Tax

(#12047) Qru válasza Parci (#12043) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A hutore nezz ra a tobbi nem tragikus hiba.

#nincsbennetarcsi

(#12048) Parci válasza MasterMark (#12046) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ok, megnézem holnap :R

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#12049) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

megnéztem, van benne hűtővíz színültig

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#12050) MasterMark válasza Parci (#12049) üzenetére


MasterMark
titán

Akkor nincs gond. Ilyen melegben simán lehetett melege.

Hűtő nem koszos? Klíma radiátor, meg a vízhűtő között nincs szemét esetleg? Venti megy?

Switch Tax

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.