Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
WRX vs Civic SI vs Elantra N drag race: [link]
#nincsbennetarcsi
na, hívott a szerelő, kész a kocsi. nem vette le a váltó alját végül, mert ragasztva van és nem akarta babrálni , de lejött 4 liter olaj, aztán ment vele picit és lejött még 1. koszos volt, nem piros , most megint jól vált...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Remeljuk most mar jo lesz.
#nincsbennetarcsi
ha nem, akkor lehet, hogy elviszem a seibikóba, hogy szedjék le az alját és csináljanak egy full pucevát ők, az némi bizakodásra ad okot, hogy a tök új váltóolaj dzsuvás. lehet, hogy beleégett picit az ősi olaj anno és még annak a következményeit nyögöm...
na mindegy, meglátjuk, hogy így meddig bírja.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Van csomo szuk jarat ahonnan ido mire kioldodik. Kellhet par atmosas mire jo lesz. Remeljuk ez eleg lesz.
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Ha beleégett, akkor nagyon megkínozták, mert amúgy úgy emlékszem jelzi is ha túl meleg az olaj benne.
Mondom ezt én, akinek feketére égett kuplungot és összegyógyult kettős tömegűt vettek ki.
Én mennék vele, és dobnék néhány hónap múlva még egy cserét akkor is, ha nem romlik a váltásérzet.
ha nem romlik a váltásérzet, akkor is cserélem valamennyi idő után, egyetértek
akkor nem tudom, hogy mi lesz, ha megint gyorsan (100 km-en belül) romlik, cserélgessem-e még csodát várva
mindenesetre két hét múlva megyünk vele ausztriába, ha jó, ha rossz
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Ha már Ausztria: hogy van most ott, lehet dashcam az autóban, mobilteló a műszerfalon? Illetve hogy van ott most a hólánc?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
gőzöm sincs
hólánc lesz nálam, bár nem két pár, csak egy
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Lacerta
aktív tag
Így elég egyértelmű, hogy a szar váltás és az olajszutyok összefügg.
Most akkor az a kérdés, hogy lerakódott szutyokkal küzdesz, vagy valahonnan termelődik?
Előbbinél meg fog javulni, utóbbi eset viszont elég nagy b@zdmeg.
tud ilyet, hogy egy zárt rendszerben ilyen gyorsan újratermelődik?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Lacerta
aktív tag
Ha csúszik valamelyik nedves kuplung ( a TC-ben, vagy az egyik bolygóműben ), akkor igen.
Qru
MODERÁTOR
Rendőrnek annyi elég.
#nincsbennetarcsi
Omli85
őstag
Itt vagy egy elég korrekt TC cikk.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
Szuper, köszi!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
na, hazajöttem vele. vált. hogy jól vagy nem jól, lassan már nem is tudom, az biztos, hogy az x-trail 4 sebességeséhez képest ez egy lomha szar. hogy általánosan az vagy csak az enyém az, passz. azért egyelőre jobb, mint volt. (5 l olaj volt 25e, meg egy óra munkadíj 10e. ja, meg műszakit is elintézte, 34e ft összesen. viszont sérült reg. matrica miatt mehetek én is okmányirodába )
cserébe kibaszott egy P0410 hibakódot, szekunder levegő rendszer hiba
kezdem úgy érezni, hogy lukra futottam ezzel a kocsival. remélem, hogy idővel elfogynak a hibák...
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
ouch, úgy látom, hogy a p0410-nek komoly hagyománya van a subaruknál, bár főleg a fori xt-ket írják. mindenesetre az emissziós normák miatti ilyen-olyan trükkök (égéstermékbe visszavezetett levegős rész, ha jól értem) a felelősök. és rémlik nekem, hogy amikor vettem pár alkatrészt egy subarus sráctól, ő ajánlgatta, hogy köttessem ki az egr szelepet, hidegindításkori hajszárító villanyfűtést, meg minden "minden ilyen szart", mert jellemzően meghibásodnak és visznek magukkal ezt-azt.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Ki kéne próbálnod egy másikat is, hogy legyen hasonlítási alap.
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Nekem a hűtőrendszert kellene átmosni, de nagyon.
Időnként random módon megjön a fűtés, majd eltűnik.
Ha le tudnám engedni egyedül a rendszert, már rég megcsináltam volna.
MasterMark
titán
Leengedni egyszerű, csak leveszed a csövet és kifolyik...
Switch Tax
Lacerta
aktív tag
Ismerem a gravitáció működését.
Panelban lakom, és ház előtt parkolok.
Qru
MODERÁTOR
Ahogy Mark irja, lazits le egy bilincset alul, cso lehuz a tobbit a gravitacio intezi.
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Hát ja, aláfexem, aztán mehet csatornára.
Qru
MODERÁTOR
Ne pazarolj, szurd at a fogaid kozott es mehet vissza.
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Áh, kuszák a fogaim, nem jók ilyen célra.
Mondjuk a fagyálló hamar jókedvre derítene, az osztrákoknak is volt egy ilyen boros projektjük a '80-as évek végén.
Egyébként igen, lehet hogy érdemes lenne visszaforgatni a kisebb-nagyobb sziklák leülepedése után, főleg hogy menne bele valami radiátortisztító csodaszer is.
A légszárítóból viszont már gyűjtöm a vizet az öblítéshez.
czanga
őstag
Persze csak óvatosan, mert kellemetlen lehet, ha következő olajcserekor találgatni kell, hogy "ami jött a leengedett cuccal az az elveszett fogtömésem, vagy belülről egy fámdarab?!"
Lacerta
aktív tag
Gondolom az olajszűrő csak megfogná, de az önmagában is igen kellemetlen, ha a hűtőkörből egy fogtömés is át tud menni a motorolajba.
na, okmányiroda pipa, érkezik a ropogós új fölösleges matrica
viszont, a váltó szar, ugyanúgy lustán, nehezen vált vissza, emiatt erőtlennek érződik az autó a folyamatos használatban. szóval... hát, ezt megszívtam.
mit javasoltok, hova vigyem? jó lenne valaki olyanhoz, aki betéve ismeri a típust, mert sejtem, hogy az a vége, hogy egy automata váltós szétborítja az egészet, de örülnék a biztos rutinnak is, aki még előtte mond róla valami okosat.
"Subi Zoli" a Szépvölgyi út tetejéről őt ajánlotta: Ferenc Gáspár, ismeri valaki?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Lacerta
aktív tag
Qru
MODERÁTOR
Akkor meg mindig nagyon rajtavannak a matrica dolgon. Bezzeg a sok fustolo tragyadomb az atmegy siman muszakin.
Valto: sajnalom, Seibiko kulsos valtos kontaktjat kerd el, azok lattak mar sok Subarut.
#nincsbennetarcsi
czanga
őstag
Ilyen az amikor felületesen olvasol, és váltóolaj dolgot kevered más hűtökörös dolgával.
(remélem senki semmit nem vett zokon, csak viccelek)
Qru
MODERÁTOR
Persze, ertjuk mi a treafat.
Csak nem szeretjuk.
#nincsbennetarcsi
Bandiahegyro
tag
Üdv,
Mindenre gondoltam, csak arra nem, hogy van ph-s subaru topic, de miért is ne lenne.
Segítséget szeretnék kérni. Idén muszáj rendbetenni a kasztnit, évek óta húzódik (az okát most hagyjuk inkább).
Tudtok ajánlani valakit, aki megbízható?
99 impreza gt.
Hátha, köszönöm.
czanga
őstag
Szia,
Sajnos amennyire én látom, ez egy marha nagy vakfolt jelenleg is. Se megbízhatót, se elérhetőt nem tudok. Nekem csak apró gond van még a jobb hátsó sérvédő ív közepén amihez lesz családon belül segítség, de ha "nagy" a baj amit nem hiszünk, akkor biztonság kedvéért én is keresgélek, de eddig semmi eredménnyel. Üdv egy GF8 GT 99' tulaj.
sidenote: Szivesen látnánk képeket a vasról, ha beszélhetek mindenki nevében.
CB
senior tag
Pakson van egy jónak mondott , a térségben elismert karosszéria műhely. Nekem még szerencsére nem volt velük dolgom, de akinek volt az dícséri.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Bandiahegyro
tag
ez is gf8
nincs is nagyon fotóm, meg hát úgy néz ki, mint egy fehér gf8, csak pici hibákkal itt-ott
Bandiahegyro
tag
köszönöm, egynek elteszem.
Az sem hátrány, aki szedett már rendbe ilyen érett imprezát, lehet ők is egyébként, majd megkérdezem.
sattak
csendes tag
Subaru automatával kevesen foglalkoznak. Foris haverom talált most valakit, aki igen. Ha jó a tapasztalat, megírom.
köszi!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Outback H6 teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
czanga
őstag
Pedig ritka az már itthon is, mint a fehér... GF8.
Viccen kívül egyetlen egy fehéret láttam facelift verzióból mostanában. Kirándultunk egyet párommal Epöl és környékén, majd egy település kis utcájába befordulva (arra vitt a Waze) egyszer csak kint állt egy az egyik ház elött. Csináltam is magunknak egy képet a két autóról, mert jópofa pillanat volt.
#13035 CB
Köszi, ezt én is elteszem talomba. Persze meg kell náluk érdeklődni, hogy ilyeneket konkrétan csinálnak/tak e.
#13040 Qru
Van egy barátias, márkafüggetlen szűkkörű találkozó aminek az eleje óta részese vagyok. Pont az utolsón volt ott ő is, és hozta ki a H6-ost. Megnézegettem, tök érdekes autó.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Meg nem vt idom megnezni a vidit csak betettem, hogy meglegyen. Estipestin voltam kb 2x, az 1 szem PH-s talin es kb ennyi. Ja meg voltam a Subaru klubos egesznapos vezetesi treningen.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Olajcsere pipa. Végül nem Vörösvárra vittem, hanem Érdre, mert Viktor nem akart szervóolajat cserélni. Mint kiderült nem ok nélkül. Atom mód be vt rohadva a csavar de végül sikerült. Kuplung is kapott új folyadékot (ott a légtelenítés vt kicsit hosszadalmas de amúgy sima ügy).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Qru
MODERÁTOR
Szep, 2 generacio a banyaban.
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Nem lehetett kihagyni.
Egyúttal meghúzgáltam a gépet a sárban, bár nem volt szándékos.
El akartunk menni az alsótelekesi gipszbányához, itt van egy alkalmas leágazás ahonnan meg lehet közelíteni a meddőhányót ( a gyerek gipszkristályt akar gyűjteni ).
Az eleje még betonlapos, aztán befelé egyre sz@rabb, de legalább szűk és nem lehet megfordulni.
Úgy mentünk az agyagos, iszapos keréknyomban, mint a villamos, nem mertem megállni, mert féltem, hogy traktor kell kifelé. Aztán szembe jött egy 10% körüli emelkedő, ott lefullasztotta a VDC a motort, ez eldöntötte a kérdést, hogy megyünk-e tovább? Mondjuk a család már addig is sikoltozott erősen.
Az asszony kérdezte, nem megyünk-e be gyalog a bányáig, mutatom az utat, hogy ezen?! Majdnem térdig ért a sár a gyerekenek.
Végül visszatolattam vagy 100m-t, amíg meg tudtam fordulni, meglepő módon közben nem akadtunk el sehol, és nem ásta el magát az autó, de azért megizzadtam rendesen a végére.
Jó ez a Fori, na.
Qru
MODERÁTOR
Diffi nem melegedett el?
#nincsbennetarcsi
Bandiahegyro
tag
Ez vicces sztori így, mert az pont az enyém lesz
czanga
őstag
Esküszöm volt egy fejtésem valamiért, de csak megérzés.
Ezért sem írtam konkrét települést se semmit, és nem tettem fel képet sem (habár rendszám ki lett volna takarva)
[ Szerkesztve ]