Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#701) Qru válasza Jorus (#700) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Lassan kicseréled a fél verdát. :D

#nincsbennetarcsi

(#702) Jorus


Jorus
nagyúr

Le kellett hozni pár dolgot a nyaralóba... :DDD

Qru: ezt itt alul betennéd TIR-be a nevemhez, mint a VAG topicban vagyon? A paramétereit ismered. :) Aztán hátha ti is kedved kaptok "képesedni".

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#703) DZs válasza Jorus (#702) üzenetére


DZs
senior tag

Kár, hogy a fűnyíró nem fért be. :)

(#704) Jorus


Jorus
nagyúr

DZs: Az már rég oda van telepítve szerencsére. :) De asszony talált néhány jó árú szekrényt meg nemtommit, meg fellépőt, meg akármit Vaterán, amit le kellett hozni. Mondtam, hogy oké, lejövök a cuccokkal, de akkor mára csak pakolás, autózás, pakolás, aztán pizza és sör és hepaj. Szal majd csak holnap megyek haza. :D

Igaz, korán kell mennem, mert 10:00-ra viszem asszonyt élményvezetésre, és közel két és fél óra az út Orfű - Érd szakaszon. Mindig is szeretett volna Trabit vezetni, szal szerveztem neki egyet, oda megyünk holnap délelőtt. :) 601 Universal.

A májusi, Seibiko-s revízió után viszem az autót autóvill. haverhoz, aki jellemzően rally autók ECU-jával foglalkozik, aztán megnézzük, mik a lehetőségek; aszongya minimális belenyúlással elérhető a 270 LE / 330 Nm ezzel a motorral. Meglátjuk. Persze szerinte a moci turbóért kiállt, és rengeteg hely van ehhez a motortérben, de lehűtöttem a lelkesedését. :)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#705) Parci válasza Jorus (#704) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ne piszkáld szerintem... komolyan, mi hiányzik?

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#706) Jorus válasza Parci (#705) üzenetére


Jorus
nagyúr

Lomha. :DDD Természetesen semmi sem hiányzik, de nem tart semmiből kipróbálni, csak egy újraírható chip kell az ECU-ba, ami nem nagy tétel árban. Előtte lementjük a gyári programot, így az bármikor visszaírható, ha mégsem tetszik az új program, mert mondjuk 20 litert kezd enni, vagy akármi.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#707) Parci válasza Jorus (#706) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

a lomhaság minden oka a váltó, azt kéne szoftverfrissíteni inkább :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#708) Jorus válasza Parci (#707) üzenetére


Jorus
nagyúr

Aszongyák, hogy 'japánosan megfontolt'. Lexusban is ilyen lomha volt egyébként?

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#709) Parci válasza Jorus (#708) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem, az sokkal okosabb váltó volt. amúgy s# módban nem érzem lomhának, sőt, hát ijesztő is kicsit, ultra agresszívvé válik.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#710) Qru válasza Jorus (#704) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem +17 lovat meg +20Nm-t ígértek de az enyém kis varrógépmotor abból olyan sokat nem lehet kihozni. El is engedtem de tiédnél azért lenne hova menni azzal már érdemes foglalkozni. :K

Képes összefoglaló kész. :))

#nincsbennetarcsi

(#711) carr válasza Jorus (#603) üzenetére


carr
őstag

:D ez hatalmas! :D
Köszi a videjót! :D
Háu háu ahhá... :D zoltán erika. :D
Lehet senkit nem érdekel, de én úgy vagyok az ilyennel, hogy legalább hallom a sajt gondolataimat. ;) :R
*szerk.

#700 vagy #704
Jorus:
ezeket honnan rendeled? Véletlen nincs valami subaruparts.jp weboldal ahonnan lehe:t rendelni ilyen gyári szarokat, mert az e(lme)baj-on csak hamisítványok vannak. vagy csak hitványok. :F

[ Szerkesztve ]

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#712) Qru válasza carr (#711) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az összefoglalóban lévőket nézted már?

#nincsbennetarcsi

(#713) carr válasza Qru (#712) üzenetére


carr
őstag

hasznos tanács. :DDD
Köszi Modiman! ;)
:R

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#714) Jorus válasza Parci (#709) üzenetére


Jorus
nagyúr

A gázreakció, a forsulatszám, a vezérlés, stb. az nyilván teljesen más, ha S-ben vagy S#-ben van a kar, de attól még a váltó lassan vált és nem feltétlenül elektronikus szempontból, hiszen, ha manuálisan váltasz, akkor is komótosan pakolja a fogaskerekeket. :) De nekem nem zavaró különösebben a váltó sem, nyilván nem rallys a fíling, de az autó sem olyan, tehát nekem ezzel nincs gondom. Mással sem. :D

Qru: ez ugyanannyi kb. Mármint 10% plusz, ami nálad 17 és 20, az nálam ~25 és 30 ugye. Valszeg ez az a növekmény, amit minimális belenyúlással, szoftveresen megoldanak simán. Persze nyilván sokkal egyszerűbb turbós autókat húzni, csak ott is célszerű utánamenni a többi alkatrésszel, ha nagyobb mértékű az emelés. Karaj lett az összefoglaló! :R

Carr: a videón nem Zoltán Erika szám szól :) aki énekel, Csepregi Éva és a Neoton. Mármint eredetileg ők éneklik a YoYo-t, a felvételen meg ugye az Irigy Hónalj Mirigy.
Az alkatrészeket az amcsi Subaruparts.com-ról rendeltem, egészen pontosan az Ebay-es oldalukról, itt találod őket: Subarupartsdirect. Csak eredeti alkatrészekkel foglalkoznak, és meglepően hamar ideér a cuccuk, kb. másfél hét volt mindkét rendelés.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#715) Parci válasza Jorus (#714) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ha nem zavar semmi, akkor minek akarod pöckölgetni? ;]

(na, leszálltam a témáról, hajrá, valamennyit biztos elbír még a rendszer. persze azt se feledd, hogy ez a 3.0r motor már eleve az előző h6 tuningolt verziója, vékonyabb hengerfalakkal stb.)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#716) Qru válasza Parci (#715) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, már a 2.5-nél is ez volt a panasz, hogy vékony a hengerfal és nem annyira bírja a tuningot...

mod:

carr: A tiédben EJ16-os motor van, ugye?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#717) carr válasza Qru (#716) üzenetére


carr
őstag

skacoook! a 2.0 motor felett csak megölitek a blokkot tuninggal. Azé' nagyobb, hogy ne kelljen tuningolni. :P
A gyártó részéről persze....
A legmegbízhatóbbak az EJ20ak gyári norma eltérés cca +20% teljesítménynövekedést bír el, különösebb átalakítás nélkül, hogy hamar szétforgácsolódna a motor.
Túlságosan ki vannak könnyítve.
Oroszoknál van egy közmondás: "az anyagminőség a súlyban van" vagy ilyesmi. :))

Qru: EJ16E asszem, sima 1st gen, 90 paci. :)
Lomha, de legalább annyit eszik mint egy STI. :DDD

[ Szerkesztve ]

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#718) Qru válasza carr (#717) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó az, abban még v'ót anyag. Elbírja majd a csigát simán. :C

Olajcserekor volt ott egy 1,5-ös motorral szerelt kérdezem mennyit eszik? Azt mondja 9-10 ha nem bántja. :Y Az ott van fogyiban ahol én kb.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#719) carr válasza Qru (#718) üzenetére


carr
őstag

* (csak érne már ide, de tényleg olyan lassú a szállítás, mint egy csiga)
Igen. Én is 8L-el vagyok riogatva... awd. mechanikus. mindig ott van ha kell, ha nem. :))
Inkább legyen ott még akkor is amikor nem kell, minthogy később érjen oda.
Szerintem úgyis elviszem "auswitzba" , azt elgázosítom. :D

[ Szerkesztve ]

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#720) Parci válasza Qru (#716) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

persze a 3.6r meg szintén ugyanez, még tovább könnyítve (igaz, lóerőben alig lépett előre), szóval van tartalék :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#721) Qru válasza carr (#719) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azzal elég vegyesek a tapasztalatok (gáz). Olvass utána rendesen...

Nekem most a nagyátlagom 8,38 liter. Igaz városi használat nálam az alig van.

mod:

Parci: Igen az is "csak" 258 ló a 3.0 meg 245 ló... Nem olyan egetrendető erőtöbblet. Azért kéne egy 3.6R. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#722) Parci válasza Qru (#721) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

hát egy 3,6r outbackért odaadnám a teljes magyar kormány minden tagjának összes végtagját!!

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#723) Qru válasza Parci (#722) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:DDD

Az már teker szépen: 350Nm & 260 Le és 0-100: 7,5 sec..

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#724) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

tényleg, toyota mr2-t nem nyúzott itt senki, soha? egy utolsó szériás nekem bakancslistás volt, lassan elengedem a témát, de azért biztos dögös holmi :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#725) carr válasza Qru (#721) üzenetére


carr
őstag

van ismerős, ellátott tapasztalattal... ő 3.0 nissan terranoval teker, bár CNG.s a verda és otthon tankolt, de nagyjából hasonló a használódás...
Egyébként az elektronikán sok múlik. 90% általában.
De benzin nélkül b@szhatod. Bemelegítés után mindegy szinte mit töltesz bele. Amíg el nem éri az üzemi hőfokot, addig csak benzin, utána váltja át magát gázra. ;)

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#726) Qru válasza Parci (#724) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem, sosem kívántam rá ahogy az MX5-re sem igazából. Egyszerűen nem érzem magam benne biztonságban.

carr: Ha van bejáratott rendszer akkor sima ügy de ide nem jó akármi. Fórumon sokat olvastam róla, hogy többen kiszedették mert nem működött rendesen. Mondjuk biztos vmi olcsót vettek azt nem tudom... de azt igen, hogy a gyári gázrendszeres Subarukban elég komoly technika van.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#727) carr válasza Qru (#726) üzenetére


carr
őstag

Addig vadászok, amíg össze nem rakom, hogy tartós legyen, és jó. Ez a cél. Nem tudom holnap használni. Unokatesóm kölcsönkérte az akkut belőle. mondjuk nem baj, marha ittasak leszünk. xD :D

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#728) Qru válasza carr (#727) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hany Ah-s akksi van benne? Enyémben 47Ah-s (volt) gyárilag... Ki is meredt a szemem mikor megláttam. :D

#nincsbennetarcsi

(#729) carr válasza Qru (#728) üzenetére


carr
őstag

62Ah-s Exide-t vettem bele. Biztos ami tuti. :)

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#730) Qru válasza carr (#729) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Na az már döfi. :K Enyémbe is 60-as ment.

#nincsbennetarcsi

(#731) carr válasza Qru (#730) üzenetére


carr
őstag

Még azon agyaltam lately, hogy átrakom az akkut a csomitartóba, valamelyik kerékjárat ív mögé...közelítendő az ideális tengelyterhelést. :D

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#732) Jorus válasza carr (#717) üzenetére


Jorus
nagyúr

Amcsiban szokás az EZ30-akra superchargert tolni, arra nemtom, hogy reagál a többi alkatrész. :D A kisebbikkel is 360 lovat hoznak ki a H6-osból, azzal úgy 5 sec körül futja a százat a Lega. :) Az EZ63-osra a kit meg 440 lovat tud superchargerrel, az azért elég beteg...

És még szép is.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#733) Parci válasza Jorus (#732) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

jaja, és amikor szétfossa magát a gép, akkor vesz egy újat :K

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#734) Jorus válasza Parci (#733) üzenetére


Jorus
nagyúr

Hosszú élettartamot nyilván nem jósolnal csóri motornak. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#735) Qru válasza carr (#731) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Végülis csak a kábelt kell hátrahúznod... Meg vhogy rendesen rögzítened az akksit hátul.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#736) carr válasza Jorus (#734) üzenetére


carr
őstag

Az EJ20, cosworth (ami nem két forint, 18.000 (!) $ a full build (csak a motor) kifejezetten erre hegyezett turbo-val) 434 LE-t tud kereken mérve, és az bírja is. Nem hullik szét csupercsárgerrel ami akkor is tol ha nem kell........... :/
Arra azt mondom, hogy well balanced. A többi meg elmehet a 'csába. :(

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#737) carr válasza carr (#736) üzenetére


carr
őstag

upsz... EJ25 volt az említett hardcore cucc.
:R
(outback 2.5 xt)

Qru:
10k a két ~5m kábel, plusz, ha megkérdi a rendőr, hogy mióta van az utastérben az akku, akkor lehet még $... :DDD
De mindent a sebesség oltárán. :R

[ Szerkesztve ]

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#739) Qru válasza carr (#737) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tedd a csomiba ott nem feltűnő. S60 Volvokban is ott van gyárilag.

#nincsbennetarcsi

(#740) Qru


Qru
MODERÁTOR

Egy kis nyalánkság:

Impreza GC8 2.5GT....

#nincsbennetarcsi

(#741) Jorus válasza Qru (#740) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ez a Hógolyó, nem? Ez tavaly télen 5.5 misiért volt hirdetve. :) Elég sokat engedtek az árából.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#742) Qru válasza Jorus (#741) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Gondolom nem akadt rá vevő annyiért. FB csportoba rakták fel reggel onnan van a link.

mod

A kereső nekem nem dobja ki mert a szűrőm úgy van beállítva, hogy a 2003-nál régebbieket kizárja.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#743) Qru


Qru
MODERÁTOR

Ez Jorus tette be az autósba de itt jobb helyen van:

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#744) Qru


Qru
MODERÁTOR

A végén szépen odaveri az új STi-t... Kár érte.

#nincsbennetarcsi

(#745) Jorus


Jorus
nagyúr

Megvolt a revízió, kb. 1 óra volt. Pluszban kértem a szervó ellenőrzését, mert ha álló helyzetben álltam a féken, és el volt tekerve picit a kormány, akkor finoman remegett, amit nem gondoltam jónak. :) Meg amikor csekkoltam a szervófolyadék tartályát, az picivel volt a minimum fölött, ami annyira nem okés, a januári csere óta. Mint kiderült, jól éreztem, egy helyen egy illesztés mentén szivárgott a szervóolaj, szal azt gyorsan ki is cserélték. Állítottak még futóművet, tisztítottak klímát, és felszerelték a fém gázpedált is az olaj- és szűrőcsere, pollenszűrő cserén, diagnosztikákon, folyadék és fék-ellenőrzéseken kívül. Jellemzően a legtöbbet a gázpedál cseréjével szöszölték, mert ki kellett hozzá venni az egész pedálszerkezetet, hogy hozzá lehessen férni a csapszeghez, ami tartja. :) Mondták is, hogy még szerencse, hogy nem álltam neki otthon. :D Cserébe szép, és jól tapad a cipőmhöz. :) Plusz, ahogy jelezték, 50k + ÁFA volt, a pluszok ellenére is.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#746) Parci válasza Jorus (#745) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

fú, meg ezen a képen is az látszik, hogy mennyire gyengus lábtérben ez a kocsi :U (a pedál szép. nálam marad a gyári, úgy sem nézegetem, eltakarja a lábam)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#747) Qru válasza Jorus (#745) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Korrekt! :K

#nincsbennetarcsi

(#748) Jorus válasza Parci (#746) üzenetére


Jorus
nagyúr

Émmá megszoktam, hogy mikor hogy kell tartani az apró, 47-es topánkáim. :D Ami lehetne szélesebb, az a bal oldali "lábpihentető" platform, amit nem is értek, miért ilyen vékony, hiszen elférne simán ott szélesebb is, szal majd lehet, oda kerítek vmi tuning darabot szintén.

Subiklubról megkeresett egy srác múlt héten, hogy nyár vége felé venne ő egy autót, de nem tudja, hogy Fori legyen, Lega vagy OBK, és ezeken belül kéziváltós vagy automata, ha milyen motorral, stb. Hétfőn átjött, dumáltunk egy órát, mentünk két kört, és ennek következtében hirtelen megvilágosodott, hogy neki bizony 3.0R OBK kell, és a héten megy is ki németbe ezért a darabért. :D Sógora tegnap elvitte ott kint felmérésre, átnézésre a helyi Subaru szervizbe, ahova egyébként is hordták az autót, és néhány esztétikai hibát leszámítva teljesen rendben van. Úgy látszik, fertőző a dolog. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#749) Parci válasza Jorus (#748) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ha a belméretét elfogadja az ember, meg nem 5,4 literes fogyasztást akar, akkor igazából nincs mibe belekötni. :N

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#750) Qru válasza Jorus (#748) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A Spec B az nem csak kéziváltósban volt?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.