Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1351) Qru válasza carr (#1350) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tudom de nem fogom cígölni a 15+ kilós akksit. :D

#nincsbennetarcsi

(#1352) carr válasza Qru (#1351) üzenetére


carr
őstag

Azért javasoltam az indiánokat. :D

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1353) carr válasza carr (#1352) üzenetére


carr
őstag

lejárt a szerk.
[link]

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1354) Qru válasza carr (#1353) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Köszi! :R

#nincsbennetarcsi

(#1355) Jorus válasza Qru (#1351) üzenetére


Jorus
nagyúr

25-ös egykezes súlyzókkal szoktam bicepszezni. :DDD

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1356) Qru válasza Jorus (#1355) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Látszik is rajtad. :))

#nincsbennetarcsi

(#1357) Jorus válasza Qru (#1356) üzenetére


Jorus
nagyúr

Jó-jó, de az arcom okos. :DD

Klubra felkerült pár napja gázos OBK 3.0, szentem ma már kint lesz HaHu-n is, ha esetleg vki... vmi 2.1 misi. Mondjuk nagyjából eladhatatlanok a gázos autók.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1358) carr válasza Jorus (#1357) üzenetére


carr
őstag

mi baj a gázos autókkal?
Gázosak nagyon?
:DDD

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1359) Jorus válasza carr (#1358) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ha rendesen meg van csinálva, nincs vele gond igazából, és biztos van olyan időtáv, amikor az üzemanyagköltségen elért megtakarítás nagyobb-egyenlő lesz az átalakítás költségével és a későbbi alacsonyabb eladási áron realizált veszteséggel. Ettől függetlenül én sosem vennék gázos autót, meg több szervizben nem is foglalkoznak velük - Seibikoban például forgalmazó által beépített gázrendszeres autóval sem foglalkoznak (jó, mondjuk dízellel se nagyon :D).

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1360) Petester válasza Jorus (#1359) üzenetére


Petester
senior tag

Néhány hónapja számoltam ki, hogy mennyi idő alatt terülne meg csak a bekerülési költség, 19 ezer km kb. Ez nekünk kevesebb, mint 1 év alatt meglenne.
Az hogy mennyire eladható, még nem gondolkodtam rajta. De mire oda jutunk, hogy eladás, már inkább a rohadás lesz a probléma, mint a kettős üzem. :D
Persze még nem gázosítok, egyelőre nem sürgetem. Most fontosabb volt a vonóhorog. Apropó horog, 2 tonna fekezett tomegre kapott engedélyt! :)

Kinek lesz eladó H6? Néztem a fórumot, csak 2,5-es kék Legat találtam.

(ó\_!_/ó)

(#1361) Jorus válasza Petester (#1360) üzenetére


Jorus
nagyúr

Én előbb csinálnék belőle kabriót, mint gázüzeműt, az fix. :D

Arról van egyébként vhol infó, hogy before/after teljesítménymérés gázosítás esetén hogy alakul? Persze, aki gázosít, annak nem feltétlen a teljesítmény a fontos, ezért nem feltétlen van ilyen jellegű infó. Egyik haver ismerőse 4.3-as V8-as M Mercit gázosított el, hát, az sok mindent csinált, de menni nem nagyon ment utána. :)

Ne is emlegesd a horgot, amióta múltkor mondtad asszonynak, azóta szeretne ő is... mondtam, hogy a Passatjára kaphat egyet, ha ennyire kell. :)

Itten említi az arc az eladó példányt, és itt van közben HaHu-n is. (Mondjuk a tetősínt és a bringaszállítót megvenném tőle. :D)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1362) carr válasza Jorus (#1361) üzenetére


carr
őstag

nem ment? akkor a beálllítás volt szegényes.
bár, én CNG-t jobban preferálom, pláne ha otthon tudok tankolni.. :D
pszt...

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1363) Jorus válasza carr (#1362) üzenetére


Jorus
nagyúr

Gázosítás előtt nem próbáltam, így nem tudom mihez hasonlítani, de nagyon nem tűnt 280 lovasnak, plusz a tulaj elmondása szerint is érezhetően gyengült, cserébe kevesebbet fogyaszt uyge. :) Egyébként Dunakeszin csinálták Medic-Car-ban, spéci gázos műhelyben, szal nem vmi kókány rendszer van benne.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1364) Petester válasza Jorus (#1361) üzenetére


Petester
senior tag

Jajj, ne kabriót! Inkább valami offroad tankot, nagy bütykös gumival, kicsit jobban megemelve, szélvédő fölé hozott szívó csővel, nagy Thule tető csomagtartó tálcával, rajta két pót kerékkel, cb antennával... :D :P

Pedig a horog jó dolog, így meg hogy nem is látszik, a tudat sem zavar, hogy ott fityeg. Bringát a muslicák miatt inkább itt viszek.

Nem tudom, hogy van e teljesítmény vesztés, de én nagy teljesítményű befecskendezőket néztem, nagy teljesítményű reduktorral, amit ha jól belőnek, szerintem nem lenne észrevehető különbség. Amúgy meg ha kell a power, ott a benzin üzem. :)

De hát ez az eladó autó zöld tagé, ezek szerint több mindent lehet látni már? Enyhítettek a forum szabályzatok?
Jah és milyen fura fekete betétek nélkül. De nem rossz. :)

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#1365) Petester válasza Petester (#1364) üzenetére


Petester
senior tag

Már kicsúsztam a szerkesztési időből. Közben rájöttem, hogy nyitott topikba írta be.

(ó\_!_/ó)

(#1366) Qru válasza Jorus (#1363) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A szoftvert hozzá kell igazítani, mert kb 110-es oktanszama van a gaznak. Haveromnak van gyari rendszeres es ott nem erzed gyengebnek gazzal sem.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#1367) carr válasza Qru (#1366) üzenetére


carr
őstag

Am nem értem ez a gázosnemkell hype.-ot.
Ha van egy jól belőtt gázos rendszer, ami csak akkor lesz gázos, ha üzemmeleg a motor. akkor nem para.
Ha állandó a gázos üzem, az már erősebb kopást okoz.
:R

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1368) Parci válasza carr (#1367) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nagyon sok a "ha". oké, nem lehetetlen egy jó rendszer beletenni, amit aztán jól is használ a user. de ellenpélda még több van. én, ha meglátok egy eladó gázos kocsit, már lapozok is. értem, hogy akár jó is lehet, de nekem meg jogomban áll rostálni a kínálatot, és bizony a gázos az kihullik. ahogy egyébként a töröttek is. inkább keresek tovább, várok.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1369) Qru válasza carr (#1367) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Gyárit még meg is mernék venni de ilyen kókány utólagos gázost tuti nem.
Elméletileg mert elvből nem vennék se gázost se dízelt.

Jah és kész a gyertyacsere, kb 1.5 óra alatt megvolt.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#1370) stickermajom


stickermajom
addikt

[link] Júj, kéne. :))

(#1371) Qru válasza stickermajom (#1370) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szétfaragták rendesen de van is benne erő. :D

#nincsbennetarcsi

(#1372) stickermajom válasza Qru (#1371) üzenetére


stickermajom
addikt

Mintha a Gumidirekt tulajáé lenne az autó, ott láttam egy nagyon hasonlót, illetve a Soroksárin szokott fel-le közlekedni. Ha ez az, akkor durva hangja van. Nagyon patent, kár, hogy másodiknak nem tudnám fenntartani, egyetlennek meg sok lenne a 400 ló a hétköznapokra. Illetve nem tudom, hogy ez így ebben a formában mennyire üzemórás. :D

[ Szerkesztve ]

(#1373) Petester válasza Qru (#1369) üzenetére


Petester
senior tag

Mellékszál, de a gyári szettek esetében a sárvédőbe gányolták bele a töltő nyílást és nem mellesleg a szettek beszállítója már évek óta nem foglalkozik a beépített rendszer alkatrészeivel. Többek között emiatt sem fogja senki itthon megjavítani és a diagnosztikára se alkalmasak az itthoni szervizek.
Mikor én kerestem az autókat, nekem nem volt kizáró a gázos állapot, de egy olyan autót sem találtam, aminél nem ordított volna az a fekete dugó a tankajtó mellett. Undorító...

(ó\_!_/ó)

(#1374) Qru válasza stickermajom (#1372) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Elolvasva a leírást, iszonyt mennyi lóvét beleborított... de ez játszós, napi használatra túl erős.

#nincsbennetarcsi

(#1375) Parci válasza Qru (#1374) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nekem nem is logikus, hogy 3 hónapja költötte rá anyámat is, most meg eladó.......

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1376) Qru válasza Parci (#1375) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Biztos csaj új kihívást keres... :DDD

mod:

Petester: Ez nem csak Subi specifikus, haverom hozott Olaszországból egy Renault gyári benzin-gázost azzal se akar itthon foglalkozni senki. Lassan egy éve árulja... :(

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#1377) outsiders


outsiders
aktív tag

Megvolt a szervóolaj cseréje, sajnos muszáj lesz felújítani a szervómotort, nem szűnt meg ettől a művelettől teljesen alászedett kormánynál a zaj. Volt bent egy másik Fori, enyémmel egyidős kb csak XT és automata váltós, ugyanezzel a hibával. Srác azt mondta, hogy 2004 és 2008 között nagyjából az összes Subarunál típushiba. Olyan 50k-tól indul a felújítás, új darabra közel 300-at mondtak amit kicsit furcsállok, mert ebayen olcsóbb ettől a gyári új :U
Kicseréltettem a helyzetjelzőket meg a tompítottat is Philips WhiteVision +60%-ra, egész baba lett, láthatóan jobb lett a fényerő plusz szép fehér fénye van ;]

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#1378) Jorus válasza outsiders (#1377) üzenetére


Jorus
nagyúr

Igen, szervómotor és -pumpa szokott néha megrottyanni, együtt vagy külön-külön. Nálam is az volt az alap probléma, szerencsére azt még az előző tulaj fizette. A 300k-t nem nagyon vágom, nekem 140k-ból megvolt Seibikonál mindkét alkatrész cseréje - oké, ez Outback, nem Forester. A pumpa asszem 70k volt, és általában elég azt cserélni.

Teljesen, tehát ütközésig kitekert kormánynál egyébként teljesen természetes a szervó nyöszörgése, de oda nem tekerjük a kormányt. Ez minden szervós autónál megvan. Nálam a hibajelenség az volt, hogy teljesen ingadozó volt a rásegítés a kormány random állásaiban, néha meg el-elment a szervó, ami erősen balesetveszélyes tud lenni.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1379) outsiders válasza Jorus (#1378) üzenetére


outsiders
aktív tag

Az nem is rossz árban. Ahogy néztem a cikkszámokat ugyanaz a Foriban is pumpa+motor. Biztos, hogy nem fogok szenvedni felújítással ekkora differencia esetében, inkább új alkatrész akkor. Köszi az infót!
A röhej az volt, hogy alacsony szint volt benne (még minimum felett), rátöltött a srác picit és jobb lett elsőre, teljes csere után meg ugyanolyan, mint előtte. Álló helyben tekergette mindkét irányba, bal oldalt ha kattanásig tekered, utolsó harmad fordulaton volt, hogy megugrott.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#1380) Jorus válasza outsiders (#1379) üzenetére


Jorus
nagyúr

Az szentem inkább pumpa gond lesz, mert nálam is ezt csinálta, az előző tulaj elmondása szerint először csak végálláshoz közel, aztán már mindenhol, volt hogy huzamosabb ideig tartó egyenesen haladás után nehéz volt kimozdítani középállásból pl. Esetleg vidd el Seibikoba, mondjanak rá vmit.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1381) outsiders válasza Jorus (#1380) üzenetére


outsiders
aktív tag

Lehet az lesz, az a baj idehaza nem nagyon találok egy hülye alkatrészboltban sem pumpát, hátha nekik van forrás utángyártotthoz jobban. Ebay dugig van felújított pumpával, elég rendesen rá vannak állva.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#1382) outsiders válasza outsiders (#1381) üzenetére


outsiders
aktív tag

Na be is jelentkeztem hétfő reggelre a Seibikoba, kb 3 nap meló a felújítás, cirka 70k árban. De jó szar lesz utána tömeggel bejutni a városba.... :(( Szépvölgyi út az legalább útba esett ;]

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#1383) Jorus


Jorus
nagyúr

Régi gyilok Subi reklám. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1384) Parci válasza Jorus (#1383) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ne aggódj, én lennék a kuszaszemű varázsló, egy hirtelen pillanatban az összes tuningimprezás hülyegyerek alatt ilyenné változna a verda!

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1385) Qru válasza Parci (#1384) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:DDD

Jorus: Látom nagyon rácsúsztál a Libero-ra. :D

#nincsbennetarcsi

(#1386) Parci válasza Qru (#1385) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

mi most remélhetőleg a comfort 5-össel bezárhatjuk a libero témát idehaza :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#1387) carr válasza outsiders (#1377) üzenetére


carr
őstag

Nem gondoltál még bontottat venni, meg hozzá való felújító készletet, és úgy megcsinálni? :D
aztán kicserélni, megcsinálni a másikat is és eladni a felújítottat? sztem jó árban tudnád eladni, és a kettő árban konvergálna a null kiadáshoz. :))
:R

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1388) Jorus válasza Qru (#1385) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nagyon cukker. :DDD Ez egyébként egész bizalomgerjesztőnek néz ki, de egyelőre még infókat gyűjtök, mit kell megnézni rajtuk, mi az, ami típushiba, mi az, ami egyből cserés, stb. A vételáron felül olyan 4-500-ból tervezem normál állapotba hozni majd a kis jószágot. Osztrákból, németből a szebbek 3000 EUR környékén mennek.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1389) outsiders válasza carr (#1387) üzenetére


outsiders
aktív tag

Sajnos nincs erre se időm se tehetségem :D Három nap alatt megcsinálják és kész, ennyit megér nekem a dolog. Perverzióimat kiélem a hangszigetelésben, holnap lenyomjuk a maradékot, igyekszem fotózni eleget nektek :D

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#1390) Qru válasza Jorus (#1388) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nagy fun lehet egy ilyen. Majd ha szerváltál egyet vinned kell egy próbakört. :K

#nincsbennetarcsi

(#1391) Jorus válasza Qru (#1390) üzenetére


Jorus
nagyúr

Tuti lesz egy ilyen előbb-utóbb, szal majd elviszem talira. :D Alapból vicces lesz, hogy beleülök a 120 kilómmal a parányi kis autóba, amiben 50 ló tépi az istrángot, de ugye nem ez a lényeg. :) Kap majd szép színvilágot meg matricákat, ami passzol asszony webshopjához.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1392) carr válasza Qru (#1390) üzenetére


carr
őstag

14évesen ilyenen tanultam vezetni. :DDD
K. nagy élmény volt így utólag.
Erdők, mezők alatt...
Emlékszem egy barátommal mentünk, fatert kiraktuk a tónál, "szórakozóhely" közelében, mi meg mentünk, árkon, bokron át... egyszer beragadtunk a patakba. Azt mondja Csai mikor már beragadtunk...: te, ez a 4wd mit jelent a sebességváltón?
Mit tudom én, mondom... xD
Nyomd meg.
Klatty... akkor gyerünk. Elindult. :D
Nem kellett tolni, meg segítségért menni... <3
Lehet innen maradt a fanatizmus? :D

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1393) carr válasza carr (#1392) üzenetére


carr
őstag

ehune
:R

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1394) Petester válasza Jorus (#1388) üzenetére


Petester
senior tag

Ezek karbisok még? Vagy befecskendezős mindegyik?
Ha elhozatalban kell segíteni, szólj, már 2 tonnát vontathatok. :D
Én elhoznám mindkettőt, vizsga után meg mehetne bele az 1.2-es csettegő... :P

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#1395) carr


carr
őstag

van itt két egykettes csettegő is. :D 52 paripa. uraltam mindet anno. :D

360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

(#1396) Jorus válasza carr (#1392) üzenetére


Jorus
nagyúr

Jó, hát ha alapból Subaruban nőttél fel, akkor nem volt nehéz megfertőződni a fílinggel... :C

Petester: tényleg, egy tréler + a két Libero még bele is fér a 2 tonnás határba. :DDD

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1397) Petester válasza Jorus (#1396) üzenetére


Petester
senior tag

Amúgy nézted már, hogy mennyire kapható még hozzá alkatrész?
Amit Carr linkelt, majd 10 évvel fiatalabb. Nem jobb egy újabbat levadászni? Vagy alkatrész ellátottságban nincs eltérés?
Donorral együtt amúgy jobb venni, mikor a Golfot újítottuk fel, jó volt hogy volt egy donor mellé. :)

(ó\_!_/ó)

(#1398) Jorus válasza Petester (#1397) üzenetére


Jorus
nagyúr

Subiklubon kaptam kontaktot egy sráchoz, aki mindent tud a Liberokról, volt neki is több verzió és évjárat, és elmondása szerint bármi beszerezhető a különböző altípusokhoz utángyártott vagy "helyettesítő" alkatrész formájában. :) Annyi problem lehet, hogy ha szmogriadó van, akkor a kisebb mocis nem lesz alkalmas a városba történő behaladásra.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#1399) Petester


Petester
senior tag

Anyós ülés előtt átázott a szőnyeg. A kivehető lábszőnyeggel együtt... :(
Május óta van nálam, de még ilyen nem volt, pedig volt zuhéban, nem is kicsiben, mióta velünk van. Arra gondolok, hogy a garanciás légzsák visszahívásban már részt vett,valamit nem tehettek a helyére és talán a klíma kondenzvize szivároghat be a lábtérbe.
Szerintetek?

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#1400) outsiders


outsiders
aktív tag

Pár pillanatkép a mai napból, lightos 7 óra meló van benne. Végeredmény meggyőző nekem, mind szar úton, mind nagyobb sebességnél csökkent a menetzaj. A röhej, hogy kevés volt az anyag, lesz még egy kör a hátsó két ajtón... XD Nagyon gyenge minőségű megkeményedett bitumenlap volt rajta gyárilag néhány helyen, plusz kis szivacsos anyag a kerékjárati íveken. Csomagtérajtó is mint a budiajtó gyárilag :DDD A pótkerék alatt olyan volt, mint a konga, röhej.. :DDD

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.