Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#351) Parci válasza Jorus (#350) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

de hát találtál egy tök jót! vagy többet is vettél volna? :DDD

a tieddel és az enyémmel együtt egyébként legalább 4 tök jó vételről tudok, és ez csak az outback automatával. lega is volt egy rohadt jó(nak tűnő) stb. évi 1-2 jóra azért lehet számítani.

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#352) Qru válasza Jorus (#348) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor csak kb 150 kg-al nehezebb mint az enyém az nem vészes.

Am H6-ot a fogyi miatt nem vennék. Bár egy Lega Spec B-t nézegettem sokáig, 2x is elmentem megnézni élőben... de végül lebeszéltem magam róla. Most már kicsit bánom. :B

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#353) Parci válasza Qru (#352) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ha az a kéziváltós, kombi, talán valamilyen kék lega volt, fekete bőrrel, akkor bánhatod is....................

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#354) Qru válasza Parci (#353) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem, ez egy nagyon lelakott autó volt. Hahu-n árulták kb 4 éve. Aztán az AAA Auto árulta. Meg volt chippelve 245-ről 260 lóra. Bögre fórumtárssal elmentünk megnézni, ő vágja a Subarut témát. A mit kéne rendbe tenni rajta című műsorban már 1M-nál jártunk és akkor még be se indítottuk... na ott elengedtem. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#355) Parci válasza Qru (#354) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ja, fost nem szabad venni, akkor sem, ha olcsó. amiről én beszélek, hát, azért sírnál szerintem... ;]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#356) Qru válasza Parci (#355) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Botrányosan le volt lakva. Kb egy ép elem sem volt rajta. Felni mind a 4 leütve, fék kuka, lengéscsillapító kb kuka, szélvédő cserés, lámpabúra, lökös, ajtós horpadt/sérült.... Kár érte mert egy nagyon szép és ritka autó de egyszerűen nem érte volna meg feltámasztani. Azt mondtam ha beesik 1M-ra az ára megveszem de előbb elkelt mint sem lement volna arra a szintre.

#nincsbennetarcsi

(#357) Parci válasza Qru (#356) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

á, egy ilyen kocsit ingyen sem... ezek csak a látható dolgok és az is mind szar. kifogsz egy motor, váltóparát, valami megütött és javíthatatlan futóművet, befingott összkerékhajtást, aztán sosem lesz autó belőle.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#358) Qru válasza Parci (#357) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát igen, talicskázhattam volna a pénzt bele az tuti. :K Csak egyre nehezebb lesz épkézláb darabot kifogni belőle...

#nincsbennetarcsi

(#359) Parci válasza Qru (#358) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

a 3.6r sem rossz.... ;)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#360) Qru válasza Parci (#359) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó ha nyerek a lottón hozatok magamnak egy 3.6R Legát usákiából. :D

#nincsbennetarcsi

(#361) Parci válasza Qru (#360) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ha nyersz a lottón, akkor nekem is hozz egyet! :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#362) Qru válasza Parci (#361) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó de ha te nyerted az Eurojackpot-ot akkor te hozz nekem. Igazából egy új WRX-el is beérném... :B

#nincsbennetarcsi

(#363) Jorus


Jorus
nagyúr

Qru-nak khm... "találtam" khm... egy videót, ahol hallatszik a H6. :) Ez olyan 10-170 volt, épp akkor húzta a 3-ast, amikor kijött elém (illetve a felvétel készítője elé) a Skoda. A kamera nem igazán adja vissza a sebességérzetet, de itt most a hang a lényeg. A legjobb rész 0:44-től, amikor finom gázpöcögtetésre emelgeti az orrát az autó 130-nál. :D Az első 1-2 perc érdekes, utána sima krúzing van.
(A videó egyébként nem ilyen szaggatós természetesen, csak a YT-ra feltöltve vált azzá.)

Egyébként szerintem egy kifejezetten barátságos "arcú" autó a 4th. gen OBK, mégis nagyon illedelmesen szoktak lehúzódni előle, ha gyorsabban megyek. Lehet, visszapillantóból másként fest. :)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#364) Qru válasza Jorus (#363) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ahh, köszi, ha hazaértem megnézem.

OBK azért vadorzóbb, előlem nem szoktak lehúzódni soha de lámpánál is rendszeresen bekóstolnak olyan autókkal, hogy csak fogom a fejem (ct200h, 1,4 tsi Rapid). Mivel semmi csicsa nincs sokan csak az 1,5-ös motort nézik ki belőle. Aztán jön a meglepi. :D

#nincsbennetarcsi

(#365) Parci válasza Jorus (#363) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

igen, tényleg ilyen a hangja, élőben persze még ordítóbb :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#366) Qru válasza Jorus (#363) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Na megnéztem, finom hangja van és van benne pówer is. :C

mod:

Parci: Az a Levorg 8,5M-ért csak szerintem túlárazott?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#367) Parci válasza Qru (#366) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nekem biztos :DDD

én max. a negyedéért vennék autót, ha vennék

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#368) Jorus válasza Qru (#366) üzenetére


Jorus
nagyúr

Kicsit az, 8.8 - 8.9-ért már el lehet hozni null km-eseket is HaHu-n, igaz, nem ilyen kolbászzsírmetál színben (bár az az alapáras szín EF-nél). :) EF konfigurátorban viszont 9.5 a Sport alapára.

Mondjuk ha lenne 8.5-öm autóra, akkor vennék egy 4th gen. OBK-t 3 misiért járkálni, és egy régi STi-t 5.5-ért hétvégékre. :K

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#369) Qru válasza Parci (#367) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Max a feléig elmennék. Forester vagy XV és ezekkel a telekre is kijutnék.

mod:

Jorus: Igen, azzal aztán le lenne fedve a paletta. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#370) Parci válasza Qru (#369) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

hát az a fori, főleg ezzel a 2 literes motorral nekem nem kéne. az a baj a forikkal, hogy nagyon lemaradtak, normális automatát sem kaptak stb. kb. a legújabb az, ami jöhetne, de annyit én sosenem költenék kocsira, ha lenne, akkor sem.

igazából ez a mostani obk úgy jó, ahogy van, kicsi a lábtér, ez az egy bajom. meg icipicit lehetne keményebb a futóműve.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#371) Qru válasza Parci (#370) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Fogyiban a H6 nekem már a fájdalomküszöböm felett van. Igazából a 2.5i a legjobb mert nem eszik vele többet mint a 2.0i-vel de érezhetően jobban megy. Itthon kevés a 2.5i motoros (az is jellemzően OBK nem Fori) az újabbakban meg már nincs is ugye csak 2.0i meg 2.0D.

Nekem kéne a hasmagasság mert cseszhetem a szipi-szupi Imprezámat, az első kavicson felakadok vele, már pedig a telekre nem túl jó minőségű földút visz...

XV jobb lenne mert az a -100 kg azért számít a Forihoz képest. Régebbi Forit (mk1-2) meg azért nem vennék mert papírból van és mert hurka gyenge. Mondjuk kisebb is az XV mint a Fori, ezt elég jól mutatja, hogy a Jazzem csomija is 380 literes meg az XV-é is. :D

#nincsbennetarcsi

(#372) Parci válasza Qru (#371) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

pedig most írt gymkhana priviben: "Van kint kettő is, amit megvennék, csak azért nem teszem, mert automaták én pedig 6 gsngosra várok, ami ritka, mint a fehér holló. Pl. Az egyik egy fekete SI-drive-os 2008-9 körüli olyan 3fél körül lenne itthon, vagy van 2005 környéki 2fél körül. Ha érdekes lehet jelezzetek, és küldök pontosabb infókat" (obk 3.0r a téma)

na, valamelyik? :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#373) Qru válasza Parci (#372) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ahh, azzal boldogulnék pedig, mert annak már kellően nagy a hasmagassága.

De fogyiban 10 liter a fájdalomküszöböm azt meg a H6 nem tudja max lejtőn lefelé hátszéllel. :D

#nincsbennetarcsi

(#374) Jorus válasza Qru (#373) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nem fogok odaérni a talira, még Orfűn vagyunk - kicsit elhúzódott a biznisz... :(

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#375) Qru válasza Jorus (#374) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Sajnálom. :( Na de majd legközelebb. Nagyion kíváncsi vagyok a H6 hangjára élőben.

Red Sun Fest-re jösz/jöttök?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#376) Jorus válasza Qru (#375) üzenetére


Jorus
nagyúr

Majd kerítünk vmi minitalit. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#377) Qru válasza Jorus (#376) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:C

Megjöttek a felnikupakok ebay-ről, meg persze az ajándék matrica is felkerült.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#378) outsiders


outsiders
aktív tag

Na ez aztán fura szerzet,gondolom elég jó móka lehet szervizeltetni a nem széria motorral :U Azon kívül szerintem nagyon szép ebben a fehér színben. [link]

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#379) Parci válasza outsiders (#378) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

na még csak az hiányozna, hogy egy fosvágen pdcrcdtdi rettenet legyen a subaru saját jogán elcseszett dízelje helyett! gondolom drágállotta a másfél milkás motorfelújítást, beletaknyolt tehát valami óccsót. kár, pedig fehér a kocsi és már a fáccseliftes.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#380) Master_Pubi válasza Parci (#372) üzenetére


Master_Pubi
csendes tag

Szia,

manuálisra várhat jó sokat, mert ha jól tudom, Outback 3.0R csak automata váltóval létezik gyárilag!

-

(#381) Jorus


Jorus
nagyúr

Lecsutakoltam. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#382) Parci válasza Master_Pubi (#380) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

passz... lehet, hogy 2,5-ösre gondolt, nemtom.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#383) Qru válasza Master_Pubi (#380) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jól tudod. Gyárilag manuális váltó 3.0-ból csak a Lega Spec B-ben van.

#nincsbennetarcsi

(#384) Qru válasza Jorus (#381) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tegnap itt is volt mosatás:

#nincsbennetarcsi

(#385) Parci


Parci
HÁZIGAZDA

eladó si-drive 3.0r

mondjuk az árból még egy bő felest engednie kell :)

(de a lega gt ára is csökkenőben)

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#386) Qru válasza Parci (#385) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Csinos darab! :C

Ez a Lega elég olcsó, szinte gyanúsan olcsó... Haver szemezik vele. :U

Mondjuk kell rá költeni mert 200k-nál nagy revízó (vezérlés, gyertyák, olajok, szűrők, stb) meg gondolom a DMF is cserés lehet. Fék, futómű lehet még költség és remélhetőleg nem volt ropira törve. Ja meg egy szett gumi esetleg új akksi.

#nincsbennetarcsi

(#387) Parci válasza Qru (#386) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

pedig ez magyar gép, feltehetően ellenőrizhető jól, ha nem volt törve és valós a km, akkor tök jó vétel ennyiért. (annak, aki akar sedant és kréziváltót)

amúgy ezt a vezérléscserét nem értem igazán. láncos motor, nincs rá gyári előírás, mégis tényként kezeli mindenki, hogy 200k-nál cserélni kell. miért? persze a vízpumpa, feszítőgörgők is elfáradhatnak, tény. de igazából amiket felsoroltál, az kb. minden használt kocsi megvásárlásakor kell, tényleg egy full ismert előéletű, vezetett szervizkönyves gép a kivétel, de ez azért ritka (mármint akinek el is hiszed...).

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#388) Jorus válasza Parci (#385) üzenetére


Jorus
nagyúr

Mondjuk sose vennék gázos autót, de elég jó állapotban van. Lejjebb fogják vinni, van egy másik fészlift előtti 3.0-s OBK fent lassan egy éve, annak az árából már fél misit engedtek, de a 270k km szentem riasztó lehet. Enyémben kb. 17 éves korára lesz annyi, pedig sokat megyek vele.

Qru: közel másfél tonnához és AWD-hez én a jelenleginél gyengébbet nem vennék. :) Persze ki kell próbálni, mit tud a 165 ló benne.

Parci: Seibikonál is ezt mondták. Persze ez nem azt jelenti, hogy 201k km-nél darabokra hullik, de az a javaslat, hogy 200-nál teljes vezérlés csere, és akkor még 200-at simán elmegy, mert ezekben a 3.0 H6-okban jellemzően minden más elpusztíthatatlan. Egyébként sem vészes összeg, azt mondták, 300k-ból megáll. Amikor a B6 Passatban kuplung+DMF csere volt, az 500k volt, és 250-enként az is szeret kifingani.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#389) Parci válasza Jorus (#388) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

azzal a kocsival voltak gondok, fórumozott a gazdája, meg nem keresem már a nickjét, de a lényeg, hogy a kocsi nem-nem. igazából semmi mást sem csinált a fórumban, csak nyafogott, hogy megbízhatatlan gép, elromlik minden stb. ja, és megvette, majd két évre rá közölte, hogy túl erős ahhoz, hogy az asszony autópályázzon vele. haggyámá...

volt 2m ft-ért is gázosított 3.0r, ráadásul a fórumos gymkhana vagy hogyishíjják gázosította, 238e km-rel, az százszor jobb vétel volt, ha már.

de a legjobb vétel az enyém volt :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#390) Parci válasza Jorus (#388) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

300k nem vészes?! :DDD

a v8-as ls400-nál kb. 100e ft volt a vezérléscsere mindenestül.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#391) Jorus válasza Parci (#390) üzenetére


Jorus
nagyúr

Oké, de 10 évente egyszer kell. :D És persze igaz, mihez képest, de pl. a Passat DMF-éhez képest már nem vészes. Meg pl. idén tavaszra talpraállítottam a két éve porosodó bringámat, kapott új lánctányérokat, hátsó sort, láncot, pedálokat, két új féket, tárcsákat, pofákat, bovdenszettet, plusz az első és hátsó telóba kapott új szimmeringeket, olajat és nitrogént, ez is 300k volt majdnem, pedig ez csak egy bringa és nem is cseréltem nagyobb alkatrészeket.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#392) Qru válasza Parci (#387) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen azért nem lett kizárva élből, mert nem behozott verda.

Azért mert a 2.0i és a 2,5i szíjjas én nem láncos. Ezekre 5 év vagy 100k km a gyári csereperiódus. Nekem is túl van már az első cserén.

Jorus: Igazából nem a 165 ló a kevés benne hanem a 196 Nm max nyomaték. Forgatni kell, hogy autózható legyen, már pedig akkor eszik. Spritmoncsin nézegettem a fogyi adatokat és a 2.0i és a 2.5i között nincs érdemi fogyasztásbéli különbség.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#393) Parci válasza Qru (#392) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

wow, na ezt nem tudtam! igen, szíjast cserélni kell, sőt, szíjasnál végképp igaz, hogy alapvetően vételkor kb. rögtön cserélném. megjegyzem, az ls400-nál esküdözött a tulaj, hogy cserélve volt, felhívtam a szervizeket, elég pöcsök voltak, de amikor rákérdeztem, hogy "garantálja-e nekem, hogy önöknél cserélve volt", akkor kinyögte, hogy nem. 210e km volt benne. azonnal cseréltem, aztán mutatták a szíjat, amit kivettek. a varrást egyetlen szál tartotta...

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#394) Qru válasza Parci (#393) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Haver Forijában (2.0i) 180k volt a vezérléscsere nekem 160k-ért megcsinálták de ugye a szíjjas olcsóbb megoldás.

Persze nem szabad ezeket elmismásolni. Ha elszakad akkor nagyon nagy kárt tud okozni.

#nincsbennetarcsi

(#395) Parci válasza Qru (#394) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

az én kocsimban most van 160e km, szóval biztos, hogy "alattam" lesz cserélve a vezérlés. sajnos. :)

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#396) Qru válasza Parci (#395) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem, baj az. Legalább tudod, hogy rendben van. Filóztam én is mi legyen de végül inkább lecseréltem, nem kockáztattam.

#nincsbennetarcsi

(#397) Qru


Qru
MODERÁTOR

Ha már az autós topikban felmerült ti cserélgetitek az első és a hátsó tengely között a gumikat?

#nincsbennetarcsi

(#398) Parci válasza Qru (#397) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem én, hanem a gumis :DDD, de ja

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#399) Qru válasza Parci (#398) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nyehe. :D

Ok, akkor én is figyelek rá ezután. Thx.

#nincsbennetarcsi

(#400) Parci válasza Qru (#399) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem nagy ügy, de egyenletesebben kopnak

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.