Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [bobalazs:] Hány wattot fogyaszt az Amd Ryzen 5600 4070 Superrel
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
de hát találtál egy tök jót! vagy többet is vettél volna?
a tieddel és az enyémmel együtt egyébként legalább 4 tök jó vételről tudok, és ez csak az outback automatával. lega is volt egy rohadt jó(nak tűnő) stb. évi 1-2 jóra azért lehet számítani.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Akkor csak kb 150 kg-al nehezebb mint az enyém az nem vészes.
Am H6-ot a fogyi miatt nem vennék. Bár egy Lega Spec B-t nézegettem sokáig, 2x is elmentem megnézni élőben... de végül lebeszéltem magam róla. Most már kicsit bánom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
ha az a kéziváltós, kombi, talán valamilyen kék lega volt, fekete bőrrel, akkor bánhatod is....................
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Nem, ez egy nagyon lelakott autó volt. Hahu-n árulták kb 4 éve. Aztán az AAA Auto árulta. Meg volt chippelve 245-ről 260 lóra. Bögre fórumtárssal elmentünk megnézni, ő vágja a Subarut témát. A mit kéne rendbe tenni rajta című műsorban már 1M-nál jártunk és akkor még be se indítottuk... na ott elengedtem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
ja, fost nem szabad venni, akkor sem, ha olcsó. amiről én beszélek, hát, azért sírnál szerintem...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Botrányosan le volt lakva. Kb egy ép elem sem volt rajta. Felni mind a 4 leütve, fék kuka, lengéscsillapító kb kuka, szélvédő cserés, lámpabúra, lökös, ajtós horpadt/sérült.... Kár érte mert egy nagyon szép és ritka autó de egyszerűen nem érte volna meg feltámasztani. Azt mondtam ha beesik 1M-ra az ára megveszem de előbb elkelt mint sem lement volna arra a szintre.
#nincsbennetarcsi
á, egy ilyen kocsit ingyen sem... ezek csak a látható dolgok és az is mind szar. kifogsz egy motor, váltóparát, valami megütött és javíthatatlan futóművet, befingott összkerékhajtást, aztán sosem lesz autó belőle.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Hát igen, talicskázhattam volna a pénzt bele az tuti. Csak egyre nehezebb lesz épkézláb darabot kifogni belőle...
#nincsbennetarcsi
a 3.6r sem rossz....
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Jó ha nyerek a lottón hozatok magamnak egy 3.6R Legát usákiából.
#nincsbennetarcsi
ha nyersz a lottón, akkor nekem is hozz egyet!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Jó de ha te nyerted az Eurojackpot-ot akkor te hozz nekem. Igazából egy új WRX-el is beérném...
#nincsbennetarcsi
Qru-nak khm... "találtam" khm... egy videót, ahol hallatszik a H6. Ez olyan 10-170 volt, épp akkor húzta a 3-ast, amikor kijött elém (illetve a felvétel készítője elé) a Skoda. A kamera nem igazán adja vissza a sebességérzetet, de itt most a hang a lényeg. A legjobb rész 0:44-től, amikor finom gázpöcögtetésre emelgeti az orrát az autó 130-nál. Az első 1-2 perc érdekes, utána sima krúzing van.
(A videó egyébként nem ilyen szaggatós természetesen, csak a YT-ra feltöltve vált azzá.)
Egyébként szerintem egy kifejezetten barátságos "arcú" autó a 4th. gen OBK, mégis nagyon illedelmesen szoktak lehúzódni előle, ha gyorsabban megyek. Lehet, visszapillantóból másként fest.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Ahh, köszi, ha hazaértem megnézem.
OBK azért vadorzóbb, előlem nem szoktak lehúzódni soha de lámpánál is rendszeresen bekóstolnak olyan autókkal, hogy csak fogom a fejem (ct200h, 1,4 tsi Rapid). Mivel semmi csicsa nincs sokan csak az 1,5-ös motort nézik ki belőle. Aztán jön a meglepi.
#nincsbennetarcsi
igen, tényleg ilyen a hangja, élőben persze még ordítóbb
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Na megnéztem, finom hangja van és van benne pówer is.
mod:
Parci: Az a Levorg 8,5M-ért csak szerintem túlárazott?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
nekem biztos
én max. a negyedéért vennék autót, ha vennék
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Kicsit az, 8.8 - 8.9-ért már el lehet hozni null km-eseket is HaHu-n, igaz, nem ilyen kolbászzsírmetál színben (bár az az alapáras szín EF-nél). EF konfigurátorban viszont 9.5 a Sport alapára.
Mondjuk ha lenne 8.5-öm autóra, akkor vennék egy 4th gen. OBK-t 3 misiért járkálni, és egy régi STi-t 5.5-ért hétvégékre.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
hát az a fori, főleg ezzel a 2 literes motorral nekem nem kéne. az a baj a forikkal, hogy nagyon lemaradtak, normális automatát sem kaptak stb. kb. a legújabb az, ami jöhetne, de annyit én sosenem költenék kocsira, ha lenne, akkor sem.
igazából ez a mostani obk úgy jó, ahogy van, kicsi a lábtér, ez az egy bajom. meg icipicit lehetne keményebb a futóműve.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Fogyiban a H6 nekem már a fájdalomküszöböm felett van. Igazából a 2.5i a legjobb mert nem eszik vele többet mint a 2.0i-vel de érezhetően jobban megy. Itthon kevés a 2.5i motoros (az is jellemzően OBK nem Fori) az újabbakban meg már nincs is ugye csak 2.0i meg 2.0D.
Nekem kéne a hasmagasság mert cseszhetem a szipi-szupi Imprezámat, az első kavicson felakadok vele, már pedig a telekre nem túl jó minőségű földút visz...
XV jobb lenne mert az a -100 kg azért számít a Forihoz képest. Régebbi Forit (mk1-2) meg azért nem vennék mert papírból van és mert hurka gyenge. Mondjuk kisebb is az XV mint a Fori, ezt elég jól mutatja, hogy a Jazzem csomija is 380 literes meg az XV-é is.
#nincsbennetarcsi
pedig most írt gymkhana priviben: "Van kint kettő is, amit megvennék, csak azért nem teszem, mert automaták én pedig 6 gsngosra várok, ami ritka, mint a fehér holló. Pl. Az egyik egy fekete SI-drive-os 2008-9 körüli olyan 3fél körül lenne itthon, vagy van 2005 környéki 2fél körül. Ha érdekes lehet jelezzetek, és küldök pontosabb infókat" (obk 3.0r a téma)
na, valamelyik?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Ahh, azzal boldogulnék pedig, mert annak már kellően nagy a hasmagassága.
De fogyiban 10 liter a fájdalomküszöböm azt meg a H6 nem tudja max lejtőn lefelé hátszéllel.
#nincsbennetarcsi
Nem fogok odaérni a talira, még Orfűn vagyunk - kicsit elhúzódott a biznisz...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Majd kerítünk vmi minitalit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Megjöttek a felnikupakok ebay-ről, meg persze az ajándék matrica is felkerült.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Na ez aztán fura szerzet,gondolom elég jó móka lehet szervizeltetni a nem széria motorral Azon kívül szerintem nagyon szép ebben a fehér színben. [link]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
na még csak az hiányozna, hogy egy fosvágen pdcrcdtdi rettenet legyen a subaru saját jogán elcseszett dízelje helyett! gondolom drágállotta a másfél milkás motorfelújítást, beletaknyolt tehát valami óccsót. kár, pedig fehér a kocsi és már a fáccseliftes.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Master_Pubi
csendes tag
Szia,
manuálisra várhat jó sokat, mert ha jól tudom, Outback 3.0R csak automata váltóval létezik gyárilag!
-
passz... lehet, hogy 2,5-ösre gondolt, nemtom.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Jól tudod. Gyárilag manuális váltó 3.0-ból csak a Lega Spec B-ben van.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
eladó si-drive 3.0r
mondjuk az árból még egy bő felest engednie kell
(de a lega gt ára is csökkenőben)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Csinos darab!
Ez a Lega elég olcsó, szinte gyanúsan olcsó... Haver szemezik vele.
Mondjuk kell rá költeni mert 200k-nál nagy revízó (vezérlés, gyertyák, olajok, szűrők, stb) meg gondolom a DMF is cserés lehet. Fék, futómű lehet még költség és remélhetőleg nem volt ropira törve. Ja meg egy szett gumi esetleg új akksi.
#nincsbennetarcsi
pedig ez magyar gép, feltehetően ellenőrizhető jól, ha nem volt törve és valós a km, akkor tök jó vétel ennyiért. (annak, aki akar sedant és kréziváltót)
amúgy ezt a vezérléscserét nem értem igazán. láncos motor, nincs rá gyári előírás, mégis tényként kezeli mindenki, hogy 200k-nál cserélni kell. miért? persze a vízpumpa, feszítőgörgők is elfáradhatnak, tény. de igazából amiket felsoroltál, az kb. minden használt kocsi megvásárlásakor kell, tényleg egy full ismert előéletű, vezetett szervizkönyves gép a kivétel, de ez azért ritka (mármint akinek el is hiszed...).
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Mondjuk sose vennék gázos autót, de elég jó állapotban van. Lejjebb fogják vinni, van egy másik fészlift előtti 3.0-s OBK fent lassan egy éve, annak az árából már fél misit engedtek, de a 270k km szentem riasztó lehet. Enyémben kb. 17 éves korára lesz annyi, pedig sokat megyek vele.
Qru: közel másfél tonnához és AWD-hez én a jelenleginél gyengébbet nem vennék. Persze ki kell próbálni, mit tud a 165 ló benne.
Parci: Seibikonál is ezt mondták. Persze ez nem azt jelenti, hogy 201k km-nél darabokra hullik, de az a javaslat, hogy 200-nál teljes vezérlés csere, és akkor még 200-at simán elmegy, mert ezekben a 3.0 H6-okban jellemzően minden más elpusztíthatatlan. Egyébként sem vészes összeg, azt mondták, 300k-ból megáll. Amikor a B6 Passatban kuplung+DMF csere volt, az 500k volt, és 250-enként az is szeret kifingani.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
azzal a kocsival voltak gondok, fórumozott a gazdája, meg nem keresem már a nickjét, de a lényeg, hogy a kocsi nem-nem. igazából semmi mást sem csinált a fórumban, csak nyafogott, hogy megbízhatatlan gép, elromlik minden stb. ja, és megvette, majd két évre rá közölte, hogy túl erős ahhoz, hogy az asszony autópályázzon vele. haggyámá...
volt 2m ft-ért is gázosított 3.0r, ráadásul a fórumos gymkhana vagy hogyishíjják gázosította, 238e km-rel, az százszor jobb vétel volt, ha már.
de a legjobb vétel az enyém volt
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
300k nem vészes?!
a v8-as ls400-nál kb. 100e ft volt a vezérléscsere mindenestül.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Oké, de 10 évente egyszer kell. És persze igaz, mihez képest, de pl. a Passat DMF-éhez képest már nem vészes. Meg pl. idén tavaszra talpraállítottam a két éve porosodó bringámat, kapott új lánctányérokat, hátsó sort, láncot, pedálokat, két új féket, tárcsákat, pofákat, bovdenszettet, plusz az első és hátsó telóba kapott új szimmeringeket, olajat és nitrogént, ez is 300k volt majdnem, pedig ez csak egy bringa és nem is cseréltem nagyobb alkatrészeket.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Igen azért nem lett kizárva élből, mert nem behozott verda.
Azért mert a 2.0i és a 2,5i szíjjas én nem láncos. Ezekre 5 év vagy 100k km a gyári csereperiódus. Nekem is túl van már az első cserén.
Jorus: Igazából nem a 165 ló a kevés benne hanem a 196 Nm max nyomaték. Forgatni kell, hogy autózható legyen, már pedig akkor eszik. Spritmoncsin nézegettem a fogyi adatokat és a 2.0i és a 2.5i között nincs érdemi fogyasztásbéli különbség.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
wow, na ezt nem tudtam! igen, szíjast cserélni kell, sőt, szíjasnál végképp igaz, hogy alapvetően vételkor kb. rögtön cserélném. megjegyzem, az ls400-nál esküdözött a tulaj, hogy cserélve volt, felhívtam a szervizeket, elég pöcsök voltak, de amikor rákérdeztem, hogy "garantálja-e nekem, hogy önöknél cserélve volt", akkor kinyögte, hogy nem. 210e km volt benne. azonnal cseréltem, aztán mutatták a szíjat, amit kivettek. a varrást egyetlen szál tartotta...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Haver Forijában (2.0i) 180k volt a vezérléscsere nekem 160k-ért megcsinálták de ugye a szíjjas olcsóbb megoldás.
Persze nem szabad ezeket elmismásolni. Ha elszakad akkor nagyon nagy kárt tud okozni.
#nincsbennetarcsi
az én kocsimban most van 160e km, szóval biztos, hogy "alattam" lesz cserélve a vezérlés. sajnos.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Nem, baj az. Legalább tudod, hogy rendben van. Filóztam én is mi legyen de végül inkább lecseréltem, nem kockáztattam.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Ha már az autós topikban felmerült ti cserélgetitek az első és a hátsó tengely között a gumikat?
#nincsbennetarcsi
nem én, hanem a gumis , de ja
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Nyehe.
Ok, akkor én is figyelek rá ezután. Thx.
#nincsbennetarcsi