- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CSorBA
őstag
válasz
lazydog #1693 üzenetére
Hi, énis elolvastam
Teljesen kezdő vagyok, most veszek (vettem, csakhát a posta) 2db sata2es wd 250es (16mb) winyot.. és szeretném eloszor RAID1ben (tükrözés) hasznalni... Lenne pár láma kérdésem azthiszem:
1, Én elég sokat torrentezek, ami elég szépen össze vissza ugraltat ha jol tudom.. Nem lesz így raid1ben ez tul kellemetlen mindkéét winyonak? Gondolom a nevébol eredően, most tök együtt fognak mozogni, igaz?
2, Ha késobb megakarom bontani ezt a tükrözéses cuccot, mert szét akarom szedni a nagyobb helyért, akkor ugye nem veszik el az adat? hanem lesz 2 meghajtom, mindketton tök ugyanazzal, és utana tom torolni az egyikrol amit akarok, vagynem?
köszönöm a valaszokat.. -
Guszti
aktív tag
Nem igazan talaltam semmi infot, az agnollal meg hadilabon allok, ugyhogy remelem itt okos emberek emgmondak majd a tutit....
Nah, tegyuk fel, hogy van egy adaptec 29160-as kartyam. Az a baj, hogy mar azt se tudom, h ha sima PCI slotba rakom, akkor is tudja e a 160MB/s-es sebesseget.
Szoval adva vagyon egy ilyen kartya a gepbe, es ha fogok egy SUN StorEdge D1000-et es osszekotom a kartyaval (persze dobalok bele par winyot is), akkor a benne levo winyok-rol tudok-e mondjuk bootolni (winfos), es hogy a koteteket mi modon tudom letrehozni?
Varom a hozzaertok okitasat, es elore is koszi! -
Zoli329
addikt
Üdv! Lenne egy kérdésem hozzátok. Nforce 590-es lapom van és az alaplapi Raid-ot használnám (már használtam természetesen).