- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kempingezés és sátrazás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- votlage71: Kábel menedzsment
Hirdetés
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aliendej
tag
válasz
Aliendej #40998 üzenetére
Vajon ki csatolja és mikor? Nincs másik számlám és ezt a kártyát még sose csatoltam se Paypal-hoz, se máshova.
Le akarom szedni a pénzem ami rajta van, elküldeni ismerősnek bárkinek, és megszüntetni a számlát. Körülményes, sokat levon fizetéskor (ebay, ali) nem férek hozzá a saját pénzemhez és már Elon Musk-ot se kedvelem (az Agymenőkbe mondjuk jó volt).
-
válasz
Aliendej #40996 üzenetére
Nem kell hitel kártya lehet a normál kártya. A bankszámla hozzáadás pedig csak az hogy beírod a számlaszámot és ha egyszer lesz a PayPal egyenlegeden pénz és azt ki akarod utaltatni a bankszámládra nem kell a számlaszámot bepötyögni, egyszerű adat megadás előre, hiszen magyar fiók esetén a bankszámla nem lehet pénzforrás. Ez csak egy kifelé irány.
Egyébként sincs rajta mit "védeni" aki megtudja az csak utalni tudna rá. de itt csak a PayPal látja és fogja használni ha te "utasítod" őket.
Más.
A bankodnál a nyílt bankolás miatt nyilatkoznod kellett, hogy hozzájárulsz-e ahhoz hogy bank a számlaadataidat harmadik félnek kiadhassa, ez a problémásabb nem az hogy a PayPal-nak leírod hogy hova utaljon. -
Azért gondolom hogy lépni fognak, mert EU-n belül már él a nyílt bankolási szabályozás, egy kicsit hülyén nézne ki hogy be akarnak lépni erre a piacra, viszont korlátozzák a bankok hozzáférését, ez a szabályozás azért egy kicsit két irányú. Persze ha ők belenyugodnak abba hogy hamarosan az eBay-nek nem ők lesznek a fizetési szolgáltatója és ez némi ügyfél csökkenést és anyagi veszteséget okoz és nem akarnak nyitni új dolgok felé, akkor persze hiába az én elgondolásom. Ketyeg az órájuk.
Gondolat ébresztőnek egy cikk.
Nem mindig olvasható el, ha a süti dolgukra kattintasz akkor eltünteti, de itt egy kivonat. -
De mit módosítsak? Az a kiemelés nem elegendő hogy nem minden esetben megy a dolog?
Akkor amikor kolléga megreklamálta.
Azután azért nem foglalkoztam vele mert több volt a sikeres mint a sikertelen.Meg nekem működik.
Most meg arra várok hogy átértékeljék a hozzáállásukat, mert egy online bank bankszámlája az jogilag sem virtuális. De minek vegyem ki addig?
Viszont nekem jön a reklamáció és a PayPal-ra meg senki nem kérdez rá, hogy miért van gondjuk ezzel a bankszámlával, mi a valódi ok, mert amit állítanak az hülyeség.
Neki ki kell utalni a pénzt, technikailag nincs különbség hogy egy normál magyar bankszámlára, egy IBAN számos bankszámlára vagy az USA bankszámlára kell utalni, ezeket a számlákat magyar fiók esetén nem lehet fizetésre használni, így amitől valószínüleg félnek, az szóba sem jöhet. Nem az ő pénzükről van szó. De már belefáradtam hogy én magyarázzam el ezt nekik. -
cocka
veterán
Ja egyébként szerintem üzleti érdekük miatt nem teszik lehetővé a tw használatát. Amit már csak azért sem értek, mert tudtommal, ha üzletszerűen bizniszelgetsz és paypallal fizetgetnek neked dollárban, akkor a paypal mindig a fogadótól vonja le a sápját, tehát elvileg megkapják a kis jussukat, tudtommal nem is keveset, ez az árfolyam sáp már csak hab a tortán.
-
cocka
veterán
Mit is szeretnél?
Mondjuk hogy módosítsd az összefoglalót, hogy ilyesmi IS legyen benne. Ugyanis jelen állapotában nem teljesen jó, mert ha valaki végigcsinálja és ott akad el, ahol én is (ennek mondjuk nagyobb a valószínűsége, főleg ha TW-vel próbálkozik), akkor anyázhat egy sort. Ha meg még éppen csinálja és nem jutott el a végéig, akkor előzetesen az a benyomása támadhat, hogy hát ez nem is olyan bonyolult.
Ha mást írok az a hazugság. Ezen nincs mit megcáfolni. Mert cáfolat az lenne hogy nem úgy történt, márpedig ez így volt, ez tény.
A te esetedben, amire a téma összefoglalóban hivatkozol.
Te is azt szeretnéd hogy töröljem ezt a tapasztat leírást, mert neked nem jött össze?
Objektív tájékoztatást szeretnék, ahogy szerintem mások is. Nem pedig törlést. A hozzászólásom törlése nem fogja kevésbé macerásnak feltüntetni az US számla hozzáadást.
a Gránit bank is virtuális lényegében azért meg nem szólnak.
Kérdés, hogy mit értünk virtuális alatt. Ha egy fizikai fiókja sincs?
Természetesen erre még nem sikerült válaszolniuk.
Sejtettem. Mikor küldted el nekik a kérdést?
-
Gyula84
veterán
Üdv újra megpróbáltam megint a vásárlást, az oldal visszadobott hogy üres a kosár, de most a bank el is számolta a pénzt mit tudok csinálni?
majdnem 250euro
-
Mire érted hogy ellentmondasz? Mire? Mi a problémád velem? Nem egészen értem ezt az egészet. Mit is szeretnél?
Ne vádolj azzal hogy valótlant írtam ezzel a szöveggel valóságközelibb legyen. az igazságot írtam le, úgy ahogy történt. Ha mást írok az a hazugság. Ezen nincs mit megcáfolni. Mert cáfolat az lenne hogy nem úgy történt, márpedig ez így volt, ez tény.
De ha felmerül mindig írom hogy nem mindenkinek működik, az leírás elején is írom: Van rá megoldás, bár nem mindenkinek sikerül a PayPal ügyfélszolgálattal feloldatni a számla hozzáadás blokkolást.
Többen megtudják erősíteni, hogy hozzá lehetett adni és használjuk is.
Te is azt szeretnéd hogy töröljem ezt a tapasztat leírást, mert neked nem jött össze?
Ami meg virtuális nyavalygásuk illeti, mert azt azt írják, ami egyébként nincs benne a PayPal szerződési feltételekben, addig hülyeség az elutasításuk, a Gránit bank is virtuális lényegében azért meg nem szólnak. Ezzel a téveszméjükkel én nem tudok mit kezdeni, nem az én felelősségem.De hidd el rákérdeztem hogy melyek az ismérvei ennek a virtuális dolognak és miként értékelik hogy ez bank az amerikai banki jogszabályok alapján működik így nincs nagyobb kockázata a pénzkezelésnek, mint a PayPal-ra bízni a pénzünket. Természetesen erre még nem sikerült válaszolniuk.
-
cocka
veterán
Na akkor Oliverda-hoz hasonlóan, most én mondok neked ellent V/. De nem azért, mert ez a heppem, hanem azért, mert ezek a tények.
Tehát annak rendje és módja szerint, Link a US bank accountra rámegyek, kiválasztom, hogy checking stb... beírom a tw-s adatokat és természetesen "you can't link this bank account right now." a válasz.
Írtam a PayPal ügyfélszolgálatnak hogy segítsenek, pár perc múlva jött az automata segítség, arra válaszul elküldtem ugyanezt a kérést.
Tegnap vártam több, mint 24 órát az ügyfélszolgálatos chates ügyintézőre. Nem jelentkezett senki. Szóval az bőven nem pár perc volt. Konkrétan azt írtam, hogy adják hozzá az US számlámat, itt vannak az adatai. TW-ről egy kukkot nem írtam, nehogy a virtuális bullshit miatt ne sikerüljön.
I have successfully added this bank for you.
Ja persze, csak ez nem így megy! Lehet hogy ment régebben, valamikor, amikor még azt a posztot írtad, de az már több, mint egy éve volt, tehát változtathattak azóta a policyjükön.
Ma hívott Írországból egy hadaró nőci, hogy ugye én vagyok én, és hogy ő most akkor küld egy security smst, amit diktáljak neki vissza.
A chaten a válasz ez volt:
Thank you for accepting my call today. As you passed the security check, Please try again to add your US bank.
Tehát elvileg a jó kódot diktáltam be és úgy mond sztornózta a próbálkozásaimat.
(Please note that you may not be able to add a virtual bank). We don't recommend virtual banks as there is a risk of lost transfers. If you have a virtual US bank, please consider adding a local Hungarian Bank instead
Nekem igazából az jutott eszembe, hogy ha valakinek valódi számlája van a Community Federal Savings-nél, akkor vajon ő hozzá tudja adni a sajátját? Vagy a számlaszám és a routing number valamilyen módon utal rá, hogy "virtuális"? De hát ezek gyakorlatilag fizikailag létező számlák.
Természetesen újrapróbáltam és nem sikerült, egyik opcióval se.
Úgyhogy amire hivatkozol a leírásban és amit írsz én simán átfogalmaznám, hogy valóságközelibb legyen.
Biztos csak véletlen az is, hogy a Paypal community fórumon számtalan "nem tudtam hozzáadni a bankszámlámat" típusú topic van.
-
válasz
nagyonjjo #40981 üzenetére
Tisztázzuk már a szituációt.
1.Azért küldöd vissza mert hibás és ezután amit kifizettél vételárat azt visszakapod, ezt szoktuk case, dispute néven elindítani az eBay-en, vagy a PayPal-on és refund-ként emlegetjük az így visszakapott összeg. Ez az egyik folyamat. Ez természetesen az eladótól jár vissza alapból.2 Mivel a case, dispute keretében az van előírva hogy visszaküldés az előfeltétel, ezért a terméket visszaküldjük, ennek díjának visszaigénylése történik a Telus-on keresztül. Ez lenne a második rész, de ehhez lenni kell egy 1.-nek. De ezt nem az eladótól hajtják be, ez a Paypal szolgáltatása.
Ilyenkor nincs jelentősége annak hogy megérkezik vagy nem, hiszen csak fel kellet adni és azt egyértelműen, nem screenshottal, hanem egyértelmű dokumentumok képeivel igazolom. Így 5 napon belül ezt a költséget visszaadják.A vételár pedig akkor kerül refund állapotba és visszautalásra ha az eladóhoz visszakerül a termék és ezt vagy ő, vagy én igazolom a postai nyomkövetéssel hogy átvette.
-
nagyonjjo
tag
Köszönöm a segítséget.
De akkor álljunk meg egy pillanatra.
Évente 12x tudok ilyet kérni.Itt van valami TELUS is.
Én most nem tudom ez mi,biztosító vagy micsoda.
Én azt hittem,hogy havi 1x van lehetőségem kérni ilyet,mert a biztósító vagy maga a paypal állja.
Most ha csakis eladótól hajtják be,akkor ez minek van korlátozva?
Rendelhetek többször is,és akár 12-nél többször is összejöhet,hogy vissza kéne küldenem.
Nem látom az összefüggést.
Telus: képet kért a sikeres kézbesítésről és a visszatérítésről.Could you please be so kind as to upload a screenshot of the confirmation email from the merchant that the item has been received or of the confirmation email from PayPal that you have been refunded with the date visible so that we can successfully process your claim as we can not accept the documentation you have uploaded as sufficient proof of delivery.
Lehet higgadtabban kéne hozzáállnom.De 2-3 hetet vártam,hogy eladó visszaírjon.Ujjabb 2-3 hetet vártam mire elfogadta visszaküldést.+ olyanokat kértek,amiket nem tudtam,és tudok megadni jelenleg.
Nem mellesleg aliexpress megrendeléssel is gond van és napok óta focizok vele is.
+ Még a revolut is szopat,3x töltöttem fel a személyim,de csak nem akarják elfogadni.
Talán érezhető,hogy türelmem határán járok... -
válasz
nagyonjjo #40979 üzenetére
Oké, de az ugye világos hogy hivatalosan mivel az eladó úgy hirdette meg hogy no return a vissza szállítási költségtérítés nem vehető igénybe.
A Telus mit írt? Mert akkor válasszuk már ketté a dolgokat, hiszen két folyamat fut, eddig egynek tünt.
A PayPal meg a refund miatt kérheti, mert az eladóval ezek szerint nem jutottak ők sem előrébb és akkor a saját költségükből állják, nem az eladótól szedik vissza.
Volt ilyen nálam, is elveszett a csomag, de nem tőlem lett a vételár visszaszedve és a vevő is visszakapta.
Higgadtabban kéne hozzáállnod. -
nagyonjjo
tag
Ahogy láthatod,én úgy töltöttem ki már az elejétől fogva,ahogy mondtad.
Kaptam a mai nap egy emailt:PayPal & TELUS International -tól.Ez nem feltétlen 2 külön céget jelent.De a fizetési igazolást paypal kéri a rendszer,ha ők kérik,miért nem adják meg nekik ők maguk!?
Hogy közben nem fogadták el,a címzett igazolást se.
Fürgefutár oldalon rendeltem meg a szállítást.Csatoltam számlát tőlük.
Feladásnál meg ott van a kép,amit látok fürgefutáron:
Címem,címzett,track number,szállító futár.Minden.Le is írtam a képre,hogy ott lehet nyomonkövetni,dpd oldalán még a címzett címét is lehet látni.
Nem tudom ezen mi nem egyértelmű.
De ez meg felháborító amit művelnek. -
válasz
nagyonjjo #40975 üzenetére
Valamit nem jól töltöttél ki, e ahogy írod nem megfelelőek az igazolások, ilyen panaszt még senki nem írt, nálam sem variáltak amióta ez a rendszer él.
Mindig volt a szállítótól hivatalos számlám, nyugtám és mindig tudtam csatolni olyat ahol látszanak az elvárt dolgok hogy kitől, kinek milyen számon, mennyiért.
Egy dolog eltért a tiedtől, nálam az eladóknál mindig volt visszaküldési lehetőség, ahol az eladó nem adott meg ilyet, ott nem is próbálkoztam, hiszen olyanra nem vehető igénybe ez a szolgáltatás.
De írtam már a Telus nem lát bele a PayPal adataidba. Független a kettő. De gondolom arra van lehetőségük hogy a vásárlás adatit ellenőrizzék
De akkor itt megfelelően jelölted hogy te fizetted a szállítást? -
nagyonjjo
tag
"Töltsön fel egy dokumentumot, amelyen látható a különbség a tételért kifizetett vételár, valamint a visszatérített összeg között."
Most meg ez a bajuk!
A legjobb az egészben,hogy max 2 dokumentumot lehet feltölteni.Valamit le kell cserélnem,ami eddig kellett nekik.
És ezt se tudom teljesíteni,mert még vissza se kaptam a pénzt.
És elvileg ezt nekik nagyon jól kéne tudni,mivel paypalon fizettem ki,és elvileg paypalon is kellene visszakapnom.
És amúgy is minek kell ez nekik?
Nem jelöltem be ezt:"A szállítási költséget levonták a visszatérítés értékéből."
És vagy a teljes összeget.Vagy a termék árát kell visszakapnom.Eggyiknek sincs köze a visszaküldéshez! -
válasz
nagyonjjo #40972 üzenetére
Nem értem, a 3 több mint az 1.
De a feladásii bizonylatot azt úgy képzeled el hogy a Magyar Posta feladóvevénye, amelyen rajta van a feladó és a címzett adatai, címe, a nyomkövetésiszám és a cég pecsétje ami azt átvételt is igazolja valamint postaköltség, ehhez szoktam mellékelni a postától kapott fizetési nyugtát.
Nem a PayPal intézi szóval nem őket kell szidni, hanem a TELUS International Europe-nak küldöd be, ők akik a PayPal nevében eljárnak. A leírásodból arra gondolok hogy nem igazán látják át a dolgot, mert nem egyértelmű az amit beküldtél hozzájuk.
De itt írják hogy mi kell:
Milyen adatokat kell megadnom a Visszatérítési kérelmemmel?
1.A szabályosan kitöltött Visszatérítési kérelem űrlapot.
2.Önnek a visszaküldéseket cseh, finn, görög, magyar, román, szlovák, bolgár, litván, szlovén, horvát, lett, észt, ciprusi, máltai vagy portugál normál postai úton, futárral vagy bármely szokásos szállítási módon vagy szolgáltatással kell elvégeznie. A visszaküldési költségek kifizetési módjának megfelelően, Önnek a következőket kell elküldenie:
a.Ha a tétele visszaküldéséhez nyomkövetést tartalmazó postai vagy expressz futárszolgáltatást vett igénybe, csatolja az igazolás egy példányát vagy fényképét, amelyen látható az Ön által kifizetett összeg és a kereskedő/értékesítő szállítási címe.
b.Ha a tétele visszaküldéséhez normál postai utat választott (nyomkövetés nélkül), csatolja a szállítási költség igazolásának egy példányát vagy fényképét, továbbá egy fényképet a csomagról, amelyen látható a kereskedő/értékesítő címe.
c. Ha a visszaküldési költségeket levonták a tétele visszatérítési díjából, csatolja a következő 2 dokumentumot:
a kereskedőtől vagy a PayPaltól kapott fizetési e-mail másolata, amelyben olvasható az Ön által visszaküldött tétel eredeti ára
a kereskedőtől vagy a PayPaltól kapott visszatérítési e-mail másolata, amelyben olvasható az Önnek visszatérített összeg.
Az eredeti dokumentumok másolatai, fényképei vagy lapolvasóval készített változatai csak akkor fogadhatók el, ha tisztán olvashatók. Ezeket a dokumentumokat a tranzakciójának részleteinél elérhető Visszatérítési kérelem űrlapból kell feltölteni. Minden esetben gondosan őrizze meg az eredeti dokumentumokat, mert előfordulhat, hogy Visszatérítési kérelme ellenőrzésének folyamata során be kell mutatnia azokat, ha a beküldött másolatok nem olvashatók. -
nagyonjjo
tag
Hogy szopatja a népet ez a köcsög paypal is.
Elküldtem a csomagot,elküldtem a számlát,a screenshotot a fürgefutár megrendelésről is.(címem,címzett,track number minden rajta)
Erre köztik velem,hogy küldjek olyan képet amin rajta van a csomag és a cím is.
Hogy a francba várhatják el,hogy rakjon fel az ember egy képet csomagról,miután elvitték a csomagot?
Az a köcsög futár is 2 percel azelőtt telefonál,hogy ideért,és 10 percel azelőtt jött az email,hogy ekkor vennék fel,persze csak akkor ért rá futár is.
És semmi időm nem volt még körbefotózgatni se.Főleg nem miután átadtam és rárakta a kis címkéjét cimmel eggyütt.
Nem mellesleg ez a buzi oldal is,most először,ahhoz hogy ezen a fúromon írjak újra be kellett lépnem.
De persze máshol(hardverapro,gamepod) hiába voltam bejelentkezve.Neki ott prohardveren újra kellett loggolnom."Még 2 alkalommal küldhet be visszaszállításidíj-visszaigénylési kérelmet a tranzakcióval kapcsolatban."
Most akkor még 2x tudom módosítani,ha megint szívóznak velem 2x,már többet nem is ugrálhatok? -
baandii
senior tag
sziasztok!
a tegnapi napon volt egy téves fizetésem bankkártyával paypal-on keresztül amit szerencsére vissza is utalt az akinek elküldtem. megjött róla a paypal-tól az email is, hogy az ilyen és ilyen számú bankkártyára vissza utalásra került az összeg.
a kérdésem az lenne hogy ez az összeg mikor kerül vissza a kártyára mert ott még nem látszódik? mennyi az átfutási idő? -
válasz
hard74 #40969 üzenetére
Ha kártyás fizetés esetén is hibás akkor banki dolog lehet a háttérben, de milyen a kártyád MC vagy Visa?
De valamiért érdekes módon kitérnek az ilyen jellegű hibára, akkor csak náluk lehet valami gubanc.Accepted Payment Methods
PayPal
Our website supports PayPal. After you finish shopping, you will be guided to PayPal's platform. Your order will then be processed via the PayPal site where all of your information will be securely protected.
For verification of a business PayPal account: sales@eonon.com
To learn how to use PayPal, please visit http:Credit Card
You can pay by Visa and Mastercard directly if you select credit card payment method. (also called Braintree payment method) You can pay by MasterCard, Visa, Discover and American Express by logging in Paypal account if you select PayPal payment method. Pay with Confidence Our company has been registered under the provisions of the Business Registration Ordinance (Hong Kong). Our PayPal account is verified. Why I can’t finish the payment after entering PayPal site?
If you have entered PayPal’s website successfully, but are still unable to finish the payment, the problem may have been caused by the following 2 reasons:You are not in the region where you have opened your credit card account. For example, if your credit card account was originally opened in the US, but now you’re using it outside the US. (Some cards have such limitation, while others don’t.)
If you could previously shop and complete your payment online with your credit card, but it is currently not working with Eonon, you may have reached the credit limit of your credit card. In which case, consult your bank for further details.
-
válasz
Mexildos #40965 üzenetére
Írj nekik ha úgy gondolod sok idő eltelt már.
A vásárlás és a küldés eltérő kategória és van a pénzmosási elleni törvény amikor egy bizonyos összeget meghaladó pénzküldés esetén kötelesek ügyfélátvilágítást újból megcsinálni, valamint a fogadó fél státusza is ellenőrzésre kerül.
Gondold el milyen kellemetlen lenne ha te elküldöd, viszont annak akinek menne annak meg némi jogi, pénzügyi problémái vannak.
2500 € az alap pénzforgalmi limit, ekkor vagy ennek megközelítésekor kell a személyazonosság megerősítése. Ha ez megvolt akkor is kérhetnek be okmányokat a későbbiek folyamán. -
Mexildos
aktív tag
Sziasztok!
Paypalon belefutottam valami account limitation problémába. Kért a Paypal, hogy küldjem el a személyim meg lakcímkártyám meg minden ilyen képes igazolványt. Ezt meg is tettem. Viszont ha belépek akkor folyamatosan az fogad, hogy a számlámhoz való hozzáférés limitált. Úgy tűnik, mintha nem küldtem volna el az adatokat de ez megtörtént.
Ti is belefutottatok már?
Általában hány napig kell várni a feloldásra? Nagyon bosszantó. Múlt hét szerda óta várok. Normális, hogy ennyi ideig ülnek az adatokon, hogy kitalálják én vagyok-e én?Másik kérdés, hogy nem értem mi a gond. Money send-el nem lehet küldeni 1100 eurót, de Ebay-en ki tudtam simán fizetni 1540 eurót. Ki érti ezt? Furák ezek az EU-s irányelvek.
Köszönöm ha valaki tudna segíteni.
-
Ez a Security Chalange ez valószínüleg állandó lesz, a GDPR és a sütikezelés valamint a nem emberi belépés miatti védelem.
Töröld az eltárolt belépési eszközöket Fogaskerék ikon, Security, Manage your logins és a
ne jelöld a belépési ablaknál a Trust this device jelölőnégyzetet, miután elküldeted az sms-t, az hitelesítő alkalmazást nem tudom ez miként érinti, ekkor kevesebb Something went wrong ...... várható.
Csak jelölnöd kell a security chalange-t
Persze nálam a PayPal átengedve a tűzfalon és a reklámblokkolón is. -
GAbre
veterán
Valaki esetleg tudja miért van az folyamatosan,hogy security chalange,nem vagyok robot szar.
Aztán meg:
"Something went wrong on our end
We're sorry, we're having some issues completing your request right now. Please try again shortly."
Minimum mindíg egyszer,de akár 3-4x is meg kell ismételnem mind2 dolgot!
Idegtépő! -
válasz
Gyula84 #40959 üzenetére
Több oka lehet, nem csak PayPal, hanem az eladási hely beállítása és banki dolog.
Ha megkaptad az értesítőe-mailt hogy hozzáadtad akkor azután lehet vele fizetni. Még két dolgot szoktunk tenni, a kártya megerősítésnek mondott pénzküldési limit eltörlést és azt hogy a bank (vagy akitől kaptad a kártyát) váltsa a devizát. Ez utóbbi lényeges mert adott esetben ha a devizát a PayPal váltja, akkor lehet hogy kevés lesz az a forint összeg ami a kártyához van rendelve. Arra is érdemes odafigyelni hogy a kártyához vannak a bank által beállított limitek, pl vásárlási darabszám, akkor amikor hozzáadod a kártyát az elvisz egy darabot aztán ha fizetni akarsz nem lesz elegendő lehetőég emiatt ha előtte használtad esetleg a kártyát.
A visszautasítás szövegéből lehet következtetni a problémára. -
#04441088
törölt tag
Sziasztok!
Ha Paypalra kapok visszatérítést dollárban, ami automatikusan megy vissza bankkártyára, akkor nekem az OTP melyik árfolyamon fogja vissza váltani?
Azon ami akkor volt aktuális, mikor megjött a visszatérítés Paypalra vagy azon ami akkor lesz majd aktuális, amikor megérkezik a bankkártyára? -
Gyula84
veterán
Üdv
Vettem volna pár ruhát egy oldalon, de visszadobta, hogy fizetési probléma viszont netbankban látom a zárolt összegnél. Ilyenkor mi fog történni?
-
válasz
kaszibat #40947 üzenetére
Amit írsz az belföldi forgalom és 24 mm-nél vastagabb dolgok, nem külföld.
Nemzetközi forgalomban 90 cm max méret úgy hogy az egyik méret nem lehet 60 cm-nél nagyobb. Nem véletlenül kértem az adatokat, ha a befoglaló mérete 90 cm-en belüli akkor levélküldeményként mehet, Kínába a a könyvelt küldemény visszaküldés 500 g-ig 3485 Ft, 501-2000 g-ig meg 8860 Ft.
Csomag ennél drágább 1 kg-ig 17700 Ft, 2 kg-ig 18400 Ft, az EMS 19300Ft 2 kg-ig, azután 10 kg-ig felmegy 34100-raHa kevesebbet küld és elfogadod akkor is lezárható.
-
viktorhu
veterán
-
viktorhu
veterán
Van egy folyamatban lévő visszaküldésem. A nyomkövetési szám alapján az eladó július 16-án átvette a küldeményt, de mivel nem erősíti meg a paypal felé, a dispute-om határideje folyamatosan kitolódik pár nappal, így a pénzt nem kapom vissza.
Ezt a végtelenségig tudja húzni az eladó? Az Alin a feladástól számítva 60 napja volt megerősíteni vagy megreklamálni a visszaküldést az eladónak, és mivel nem reagált, a 60 nap leteltével automatikusan visszakaptam a pénzemet.
-
kaszibat
tag
Nagyon köszönöm a tanácsot. Sajnos már nyitottam vitát a paypal-on és semmilyen módon nem lehet változtatni a nyitott követelésen (teljes visszatérítés). Ha bezárom a vitát, akkor erre a kifizetésre már nem lehet újabbat nyitni, sajnos úgy néz ki, hogy ez tanulópénz volt. Azért futok még egy kört, hátha... Köszi mégegyszer!
-
kaszibat
tag
Sziasztok!
Szeretném a tanácsotokat kérni. Májusban rendeltem egy napozóágyat egy kínai webshopból. Gyanúsan olcsó volt az itthoni árakhoz képest, de paypal fizetési lehetőség számomra garancia érzetet keltett és belevágtam. Természetesen egy filléres szivacsos kis műanyag alátét-szerűséget kaptam, nem napozóágyat. Vitát indítottam a paypalon, ahol átverés miatt teljes visszatérítést kértem. Kínai fél válasza, hogy megadja a teljes visszatérítést, ha visszaküldöm a terméket. Postai kalkulátor szerint még ez a kis méretű csomag is 17.340 Ft-ba kerülne, ha Kínába vissza akarnám küldeni, de a paypal csak 9300 Ft körül térít vissza a visszaküldési díjból. Így már több lenne a deficitem, mint eleve azzal, hogy nem kérem vissza a vételárat. Akkor ez tanulópénz volt, hogy a paypal sem garancia semmire? Véleményeteket, tanácsotokat kérném. -
válasz
Víz Elek #40935 üzenetére
Kezd azzal hogy jelzed a PayPal-nak, hogy nem lehet semmiféle tartozásod és ha ők adták meg az elérhetőségedet a behajtó cégnek akkor intézkedjenek, mert a fiókodban nincs ilyen értékű vásárlás és tartozás sem. Persze nézd meg hogy lehet-e alapja követelésnek.
Írj a behajtó cégnek, hogy tévednek és nézzenek utána, mert jogtalan a követelés. Még ma meg kéne lépni ezeket.Egyébként három eset lehetséges hibásan adták ki behajtásra, illetve valaki az e-mail címmel ami a fiókhoz van rendelve vásárolt és nem fizetett, de ezt nem hiszem, mert addig amíg nincs kifizetve, nincs a pénz nála, ki az a marha aki elküldene bármit és a harmadik lehetőség az átverés.
És ugye van kétlépcsős PayPal belépési védelem? SMS vagy hitelesítő alkalmazás, mert akkor egyértelműen igazolható, hogy tőled semmi nem kifizetett dolog nem mehetett ki. -
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Olyan problémám volna, hogy van német paypalom, és kb 2 héttel ezelőtt kaptam emailt egy bizonyos paypal@infoscore.de-től, hogy mínuszban van az egyenlegem (ami nincs így), és hogy akkor fizessek ki online 35 eurót, pár napra rá küldték postán is ugyan ezt a szöveget amit e-mailben is, a tegnapi nap még már 74 eurót írtak, illetve ma meg kaptam levelet is postán ugyanúgy.
Olvastam a paypal fórumon is, hogy jó pár embert akarnak így lehúzni, esetleg valaki tud valami bővebb, konkrétabb választ erre a problémára? -
válasz
#20238798 #40932 üzenetére
Mint írtam ha te tudod igazolni a teljesítést akkor mit követelne?
Ezt írják:
Ha a PayPallel fizetett egy vásárlásért, és a termék nem felel meg a leírásnak, vagy nem kapta meg, amit vásárolt, a PayPal vásárlói védelemről szóló szabályzata alkalmazandó
Azt ő nem tudja igazolni hogy nem kapta meg marad a másik ok.
Te viszont tudod igazolni:
Az immateriális tételekre és szolgáltatásokra vonatkozó kiszállítási igazolás olyan, a PayPal belátása szerint meggyőző erejű bizonyítékot jelent, amely igazolja, hogy az értékesítés teljesült, és ennek alátámasztására tartalmazza többek között a következő információkat:
A tétel átadásának vagy a szolgáltatás nyújtásának időpontja. Ha ez releváns, a fogadó fél címe (például e-mail-/IP-címe).
Akkor a másik.
8 Mit jelent az, ha egy termék vagy szolgáltatás jelentősen nem felel meg a leírtaknak (angolul SNAD)?
Az Ön által vásárolt termékről/szolgáltatásról akkor jelenthető ki, hogy Jelentősen eltér a leírtaktól, ha az valamilyen lényegi szempontból eltér a fizetést fogadó féltől a vásárlás előtti utolsó alkalommal kapott leírástól (amely a kizárólag online bonyolított vásárlások esetén a fizetést fogadó fél által a releváns online hirdetési felületen biztosított leírásnak tekintendő) (továbbiakban Vásárolt tétel leírása). Erre az alábbiakban hozunk néhány példát: Ön egy teljesen más tételt kapott. Például Ön egy könyvet vásárolt, de egy DVD-t kapott, vagy a dobozban nincs semmi, vagy a kapott szoftver nem az, amelyet vásárolt. Hamis színben tüntették fel a vásárolt tétel állapotát. Például a hirdetésben az „új” megjelölés szerepelt, de Ön egy használt terméket kapott. A vásárolt tételt eredetiként hirdették, de a kapott termék nem eredeti. A vásárolt termékből fontos alkotóelemek vagy funkciók hiányoznak, és erről a hirdetés nem adott tájékoztatást. 3 tételt vásárolt a fizetést fogadó féltől, de csak 2 tételt kapott. A vásárolt tétel a szállítás során megsérült.
Ebből ugyan melyik lenne?Tehát te nem tudod a pénzt visszaszerezni a PayPal-on keresztül, viszont megfelelő indokot sem tud felhozni ha nem közvetlen az átvétel után jelezte a hibát azoknál amit te eladtál neki.
De az is igaz hogy ilyenekre nincs eladói védelem magyar eladóknál:
10. Milyen példák említhetők azokra a tételekre/tranzakciókra/esetekre, amelyek nem esnek a PayPal értékesítői védelem programjának jogosultsági körébe?
1.a fizetést fogadó felek állandó lakóhelye az Egyesült Királyságon kívül található: digitális javak és digitális tartalomra vonatkozó engedélyek (licencek). -
balinlin
senior tag
válasz
#20238798 #40932 üzenetére
Viszont akkor arra meg is kaptad a választ, hogy az 1900 usd-t vissza tudod e szerezni. Nem, legalábbis nem a paypal segítségével.
A többi esetben a case nyitást nem tudod megakadályozni. Ha case-t nyit, akkor azt azért nehéz lesz megmagyaráznia, hogy miért vásárolt megint tőled újra és újra, ha már eleve nem volt megelégedve. -
Ja lehet, most ezt látom kiírva Sending to a friend így ez nem ugrott be. ( A másik meg Paying for an item or service amit kereskedelmi tranzakciónak hívnak)
Ha az lenne és úgy mozogtak a pénzek akkor senki senkitől nem tud visszakövetelni semmit. Ha valaminek az ellenértéke volt és ilyen módon küldte az 1900 $-t az nagy könnyelműség volt. Mert a PayPal ez esetben nem folyik bele a vitába, családtagok, barátok rendezzék maguk közt a pénzügyi vitáikat az lenne az alapelvük. Itt jogilag nincs vásárló és vevő. -
Az mi lenne "F&F utalás? Nekem ez így nem mond semmit. Tesco-nál van F&F márka.
De én ezt olvasom: 1900 USDt utaltam F&F utalással akkor nem te voltál?Azt az előbb nem írtam, ha küldenek nekik valamit akkor foglalkoznak vele, ha nem küldenek akkor meg nem fognak, de mindig foglalkoztak velük az én eseteimnél.
-
válasz
#20238798 #40926 üzenetére
Milyen módon küldted el a pénzt? Kereskedelmi tranzakció volt?
Valamint adtál neki el és ő fizetett neked és azokat kérné vissza? Az mind kereskedelmi tranzakció volt (tőled levonták a jutalékot)?
Ha te tudod igazolni a PayPal felé hogy a megvett dolgot ekjuttad nek akkor miért is neki adnának igazat?
DE létezik eladói védelem is és nem erősíteném meg azt hogy csak a vevőnek van igaz. -
válasz
nagyonjjo #40924 üzenetére
A hirdetésben az volt hogy nincs visszaküldés, ez esetben a PayPal visszaküldési költségtérítése nem lehetne igénybe vehető, de mondjuk ezt felülbírálta azzal hogy azt írta hogy visszaküldheted.
De megadta hogy hova kell visszaküldeni? Mert adott esetben erre nem a regisztrálási cím van megadva.
Pl üzleti eladóknak az alap címnek a cégregisztrációs címe az alap, a elküldési és visszaküldési meg lehet ettől különböző, mert máshol van az üzlet vagy telephely. Ezért célszerű visszaküldés előtt egyeztetni a címeket és hogy tudjon róla hogy vissza lesz küldve. Ha nem jelentkezik akkor az eléggé problémás lehet.
Ha a PayPal-on indítanál dispute-t arra azért szoktak reagálni, azok is akik az eBay-en "eltűnnek". -
Valami javítás történt az SMS-es rendszerben vagy a telefonszolgáltatóm javult meg, de már érkezik az sms a DIGI mobil számra is.
-
GoZoL
senior tag
válasz
jaffa 2843 #40921 üzenetére
Köszi!
Nekem lehet nem ér ennyit az egész, töröltetem akkor az egész fiókot. -
-
GoZoL
senior tag
Sziasztok!
Google hitelesítőt használtam a paypal bejelentkezéshez és resetelődött a mobilom. Hogy tudok bejelentkezni a paypalba? Supportnak hol tudok írni?
Köszönöm! -
-
válasz
jaffa 2843 #40917 üzenetére
Nem mert Írországban van az ügyfélközpont, nem feltétlen indiaiak dolgoznak ott, annyit tudsz spórolni hogy van magyar hívószám is, persze angolul kell beszélni. A fiókkal és veled kapcsolatban szoktak kérni azonosításhoz infókat, azután meg megcsinálják.
Mivel nem tudsz belépni így nem lehet hívás kódot kérni ezért csak az elérhetőségi dolhgok az Öf-ból
munkanapokon 08:00-tól 16:30-ig hívható (GMT). Magyar idő szerint 09:00-17:30
00353 1 436 9111
Ez lenne a magyar ügyfélszolgálati vezetékes telefonszám, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: 1 777 7944 -
-
válasz
jaffa 2843 #40914 üzenetére
Hát a hardver dolgot nem a PayPal tette bele, de persze nem tudom biztosra hogy kinél kell változtatni. Lehet hogy pont ezért nem stimmel mert ez a rész változott és az elvesztés a szinkronizációba bekavart. Egyenlőre csak válasz nélküli ilyen nem müxik a hitelesítő alkalmazás hozzászólásokat látok, illetve a Google-ra visszautaló választ.
De ez megerősíti azt amit írtam:
Re: Locked out due to 2 step authentication
I was finally able to solve this problem. I needed to get to a more experienced consultant, and he had to be actually available on the phone amidst the COVID-19 situation. So, about 15 minutes later - the 2FA was removed from my account and I was able to log into it. However it took some attempts, and I had to use the URL sent to me by the consultant in a browser that doesn't have any other PayPal accounts logged in, because then I was trying to get into the secondary account that I created in order to start any live communication with PayPal.
So, all in all - have patience, wait for a live available consultant, and your problems will be solved. There is no other way. Good luck!
-
válasz
Víz Elek #40913 üzenetére
Eredetileg meg nem érkezés volt a dispute oka. Tényleg úgy van hogy egy már lezártat nem lehet újból megnyitni.
Meg kell nézni ha a minőségi kifogás dispute-t indítására most mit írnak. Ha nem lehet mert már volt egy lezárt, akkor írni kell nekik hogy a meg nem érkezés az téves volt, viszont most itt a minőségi probléma és kérni hogy bírálják el. -
Érdekes, hogy minden más authenticator setup után kidob egy restore kódot, amit mindig el is mentek, azokat vissza is lehet állítani mindenféle gond nélkül, de a google ilyet nem csinál... Sőt, a google authenticatorban lévő összes accountot vissza tudtam állítani, csak a paypal ennyire...khmm.. bonyolult.
Még a banki alkalmazás sem ennyire idióta, ott is restore kóddal megoldható, pedig annak is legalább annyira biztonságosnak kell lenni.A mai eldobós társadalomban a legnagyobb hülyeség HW ID alapján menteni bármit is.
-
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Egyik barátom nevében írok, akivel egy olyan dolog történt, hogy rendelt egy terméket, amit elméletileg a dhl kézbesített itt németországban május 6-án, egyértelműen látszódott a nyomkövetésben is, viszont nem érkezett meg semmi.
Írtunk a paypalnak, viszont arra hivatkoztak, hogy nyomkövetés alapján valóban megérkezett a cucc, de mégsem.
Na mármost a napokban megérkezett a termék, senki sem tudja, hogy hol lehetett eddig, lényegtelen.
Kibontotta a srác, hát teljesen más fajta silány minőségű terméket kapott, mint ami meg volt hírdetve.
Kérdésem az lenne, hogy paypalon keresztül hol lehet panaszt tenni, ha már egyszer volt egy claim és az le lett zárva?
Természetesen az oldal ahonnan rendelve lett megszűnt...Válaszaitokat előre is köszönöm!
-
válasz
jaffa 2843 #40911 üzenetére
Hogy veszítetted el? Több mint egy hónapja megváltoztatta a Google a hitelesírtés mentési rendszerét, hogy könnyebb legyen hordozni. Szerintük ha bármely eszköz ami fel van véve az google authenticator-hoz elvesztésre kerül egy másik olyanra simán lehet telepíteni. Leírták hogy miként kell ezt beállítani.
A hardver függőség miatt a jelenlegi PayPal párosítással nem tudod használni.
A megoldás az lenne hogy ha telefonon nem tudod elérni őket (hétköznap lehet) írásban visszahívást kérni tőlük és a hitelesítő alkalmazás védelmet kikapcsoltatni.
De ránézek a PayPal fórumra hogy írtak-e más lehetőséget. Majd jelzem ha van valami más. -
Sziasztok!
Komolyan ennyire nonszensz a paypal support? A sokat olvasott google authenticator elvesztése probléma... Írtam emailt, hogy mi a helyzet, ugye nem tudok belépni, hiába változtatok jelszót, mindenképp kéri az authenticator kódot, ami sajnos nincs meg. Erre visszaírnak, hogy a profilomban elolvashatom a válaszlevelüket. Wut?!
-
Pontosan, az összes bank aki itt fel van sorolva UniCredit Bank, Budapest Bank, MKB Bank, K&H Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank nem kötötte újra még és ezek magyarországiak, tehát Hungary a Country.
Te is engedélyezted (vagy letiltottad) a bankodban hogy más, külső pénzintézménynek is biztosíthatják a számládhoz való hozzáférést. Idén indult.
Mit gondolsz miért nem tolonganak a külföldi pénzügyi szolgáltatók? Kinek az érdeke hogy szerződéskötéssel egy kicsit húzzák az időt? Az ügyfeleké, a más pénzügyi szolgáltatóé vagy a bankoké?
De felesleges ezen agyalni, gondolom már átutaltad a Top Up-os adatokkal és akkor holnap reggel már az egyenlegeden a pénz. -
Ha pontosan ismernéd akkor tudnád hogy a Trustly az a PayPal-on kívüli cég. Az hogy működjön ahhoz a bank Internetes belépési rendszeréhez hozzá kell férni, ha megnézed a leírást erről a témáról ott benne vannak a képek, amelyek a banki belépési felületeket tartalmazzák, némelyik az egyszerűsített formájú köztük. Csak akkor működik a dolog ha az adott bank és a Trustly megegyezik egymással és a Trustly használhatja a belépési rendszert
Ennek az üzenetnek az az oka: Az hogy a bankod nem ad a Trustlynek hozzáférést,De ez a bank "hibája", védik magukat a konkurenciától és kihátráltak az eddigi szerződésekből, szerinted mit kellene a PayPal-nak csinálni? Törölje?
Lehet hogy tárgyalnak folyamatosan, mert ez egyébként használható volt eddig így a törlésnek nem lenne értelme, inkább kiírják ezt neked: "Unfortunately, we have had to temporarily deactivate instant top-ups with PayPal in your country."
Aláhúztam hogy ideiglenesen, de akkor maradjunk annyiban hogy senkinek nem hibája, csak még nincs élő szerződés. -
Bozek
nagyúr
Komolyan ennyire körülményes feltölteni a PayPal egyenleget? Bár az OTP elvileg benne van a Trustly listában, de jelenleg ez a megoldás inaktív Magyarországon...
-
válasz
poli27 #40901 üzenetére
Most ebben a pillanatban vagy egyáltalán? Mert szerintem elérhető Bár lehet hogy te üzletben történő vásárlásra gondolsz..
Van egy topik ahol van információ ilyenekről is.A Google oldalán meg ez van:
Fizetős alkalmazások elérhetősége
A fizetős alkalmazások jelenleg csak a következő országokban tartózkodó felhasználók számára elérhetők:
Honduras Hongkong Magyarország Izland
Fizetés online vagy az alkalmazásokban
Ez a Google Pay-funkció a következő országokban áll rendelkezésre a részt vevő webhelyeken és alkalmazásokban: Albánia, Algéria, Amerikai Egyesült Államok, Amerikai Szamoa, Angola, Antigua és Barbuda, Argentína, Ausztrália, Ausztria, Azerbajdzsán, Bahrein, Belarusz, Belgium, Brazília, Bulgária, Chile, Csehország, Dánia, Dél-afrikai Köztársaság, Dominikai Köztársaság, Egyesült Arab Emírségek, Egyiptom, Észtország, Finnország, Franciaország, Fülöp-szigetek, Görögország, Hollandia, Hongkong, Horvátország, India, Indonézia, Írország, Izrael, Japán, Jordánia, Kanada, Katar, Kazahsztán, Kenya, Kolumbia, Kuvait, Lengyelország, Libanon, Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Malajzia, Mexikó, Nagy-Britannia és Észak-Írország Egyesült Királysága, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Oroszországi Föderáció, Pakisztán, Panama, Peru, Portugália, Románia, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szaúd-Arábia, Szingapúr, Szlovákia, Tajvan, Thaiföld, Törökország, Új-Zéland, Ukrajna, Uruguay és Vietnám.
-
poli27
veterán
Nem paypal, de tudja valaki miért nem elérhető a google pay itthon?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest