Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Bozek #40907 üzenetére

    Ha pontosan ismernéd akkor tudnád hogy a Trustly az a PayPal-on kívüli cég. Az hogy működjön ahhoz a bank Internetes belépési rendszeréhez hozzá kell férni, ha megnézed a leírást erről a témáról ott benne vannak a képek, amelyek a banki belépési felületeket tartalmazzák, némelyik az egyszerűsített formájú köztük. Csak akkor működik a dolog ha az adott bank és a Trustly megegyezik egymással és a Trustly használhatja a belépési rendszert
    Ennek az üzenetnek az az oka: Az hogy a bankod nem ad a Trustlynek hozzáférést,

    De ez a bank "hibája", védik magukat a konkurenciától és kihátráltak az eddigi szerződésekből, szerinted mit kellene a PayPal-nak csinálni? Törölje?
    Lehet hogy tárgyalnak folyamatosan, mert ez egyébként használható volt eddig így a törlésnek nem lenne értelme, inkább kiírják ezt neked: "Unfortunately, we have had to temporarily deactivate instant top-ups with PayPal in your country."
    Aláhúztam hogy ideiglenesen, de akkor maradjunk annyiban hogy senkinek nem hibája, csak még nincs élő szerződés.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés