Köszönöm a segítséget , esetleg akkor részecskeszűrő illetve turbó nélküli megbízható benzines "hasonló" gépjárművet tudna (tudnál) ajánlani?
[ Szerkesztve ]
Köszönöm a segítséget , esetleg akkor részecskeszűrő illetve turbó nélküli megbízható benzines "hasonló" gépjárművet tudna (tudnál) ajánlani?
[ Szerkesztve ]
Sajnos annyira nem ismerem a mostani felhozatalt ebben a kategóriában Illetve új autóban szívó benzines... hát, szerintem a fehér holló gyakoribb, az Euro-sokadik norma kinyírt minden ilyet. Gyors kereséssel, hasonló kategóriájú autóban (Ford Tourneo Connect, VW Caddy, Peugeot e-Rifter / Traveller) én most csak turbósokat / elektromosokat találtam
Szerk.: esetleg az MG ZS...
[ Szerkesztve ]
Valóban a folyamatos euro-norma korlátozások miatt kompromisszumot kell tudni kötni az igények és a kínálat között sajnos végülis nem sürgős a vásárlás számomra ,úgyhogy ráérek eldönteni. Köszönöm szépen a segítőkészséget!
Sok sikert, remélem találsz egy jó megoldást!
A 2018 utáni benzinesekben is muszáj már részecskeszűrőnek lennie, illetve a közvetlen befecskendezés (+ az egr) miatt ugyan úgy kokszosodni fog a szívó oldal főleg a rövid városi utak alkalmával...
Egy dízelhez képest csak a gyorsabb üzemi hőmérséklet elérése az előnye, ellenben többet fogyaszt.
Szvsz minden modern belső égésűnek kellenek időnként pályás, nagyobb terhelésű szakaszok.
Városba, rövid utakra vegyél priuszt
[ Szerkesztve ]
Használj Te is szabad szoftvert !
Nagyobb terhelés az sebesség vagy fordulatszám függő?
Csak mert nekem a 9es váltóval még 170el is csak kb 2000et forog (OM654).
Szóval én dízelt hajtok, városban ritkán használom, de azért összejön vele 1-200km bevásárló utakkal. Aztán pár havonta 900km autópályán.
Nagyobb terhelés az sebesség vagy fordulatszám függő?
hát valahogy is-is + a megtett távolság egyhuzamban (pályatempó) is játszik szerintem.
Ha a kedvem és a helyzet úgy hozza elpörgetem időnként, intenzívebben gyorsítok, vissza vissza váltok.
Az teljesen jó ha pár havonta megkapja a pályát, van idő még alacsonyabb fordulat mellett is mindennek szépen átmelegednie, kiköhögnie magából a város fáradalmait
Nekem 7G OM651
Használj Te is szabad szoftvert !
Sziasztok!
Van egy 2013-as évjáratú W204-es C osztályom, 220 CDI 170 lóerős motorral. Az autót 5 hónapja vettem egy kereskedésből. Amit az autóról tudni lehet, hogy 2018-ban hozták be Magyarországra 96 000 Km-el (hogy ez mennyire valós nem tudom...), és 1 tulaja volt itthon egy Kft, az ügyvezetője használta. Megvan a szerviz előélet is 2018-tól, szépen csinálták rajta az olajcseréket, Castrol olajat rakattak bele (mondjuk a 20 000 Km csere intervallumot kicsit sokallom, és 10 000 Km-ként cseréltetem), volt féktárcsa és betét csere, meg egy-egy gumi cső, nagyobb gond nem volt vele. Én 197 000 és párszáz Km-el vettem, jelenleg 208 000 és párszáz Km van benne. Első nagyobb szerviz 206 980 Km-nél (olajcsere, szűrők, két stáb pálca előre és elhasználódott a termosztát, ezért az is cserélve lett) nemrég megvolt.
1 hete vettem észre, amikor bejöttek a hidegebb (6 fok alatti) reggelek, hogy a reggeli hideg indításnál lánc hangja van 2-3 mp-ig a motornak. nyáron vettem az autót, akkor nem adott hangot hideg indításnál, és egészen mostanáig nem is csinált ilyet.
Ha hidegen indítom reggel, akkor 2-3 mp-ig van ez, de utána ha leállítom és akár 2-3-szor is indítok újra még mindig hidegen akkor már egyáltalán nem adja a hangot, csak a legelső indításnál. Amikor meleg a motor akkor nem csörög, nem zörög, nagyon szép Mercedes dízel hangja van. Napközben a munkahelyemen 20-22 fokos mélygarázsban állok és úgy emlékszem, hogy pl amikor egész nap állt a héten is az autó bent miután reggel megérkeztem és délután fél 5-5 körül elindítottam, akkor nem adta a lánc hangot úgymond hideg indításnál. Ezt holnap majd nyitott motorháztetőnél és ajtónál is megnézem a mélygarázsban.
Mennyire kell rettegnem ettől?
OEM 651-es motor, hátul van a lánc, és a motor kiborítós cserével 1 000 000 Ft körüli összeget rebesgetnek.
Ezzel a motor kiborítással is nem tudok mit kezdeni, mert pl YouTube-on komolynak látszó szervizeknek vannak fent olyan videói, hogy nyilván megbontással (porlasztók, szelepfedél, elektronika, stb...), de a motor kivétele nélkül cserélik a láncot. Az is tény, hogy ezeknél a videóknál csak a láncot cserélték, se a fogas kerekeket, se a feszítőket nem.
Előre is köszönöm ha válaszoltok!
[ Szerkesztve ]
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
Szia! Mielőtt megvetted a kocsit, be kellett volna menni egy Merci szervizbe vagy szalonba és ott alvázszám alapján megmondtak volna sok dolgot. A csere 200 alatt van nyugodj meg!
Két dolog miatt kérem a segítségeteket.
Alany, Mercedes C350e 2.0 155kW T modell 2016.
Akku üzemről indulva, még nem is kapcsol be a benzin motor, de az utastérben hideg időben beszivárog a benzinszag.
Az normális, ha 3 napig nem használom az autót beül a hátulja (mindkét oldal)? Vagy ez légrugó szivárgás lehet? Ennek az autónak elől hátul ugyan az a pneumatikus rendszere vagy két kör van vagy négy?
Gondolom a légrugót párban érdemes cserélni.
Köszi előre is.
Szép napot, Urak!
Mi a véleményetek az E 200, 250, 300 kombiról? (2008-2012 évjáratú, 4 millió Ft alatti és benzines) Eddig nem volt Mercedes nekem, ezért gondoltam egy kis váltásra (VW-ről). Karbantartása és alkatrészei drágák, vannak köztük nem ajánlottak /gyári hiba miatt/, stb?
Előre is köszönöm a segítséget, választ!
Szép napot!
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
Szia! Igaz nekem diesel a Mercim de nem bántam meg. VW-ről váltottam én is. Szerintem a következő is Merci lesz
[ Szerkesztve ]
Alkatrész nem sok minden kellett csak kopó alkatrészek. De szerintem nem vészes árban!
[ Szerkesztve ]
Üdv Urak,
Vito 116 cdi W639/2 az alany.
Menet közben felvillant az összes lámpa a műszerfalon mint amikor a gyújtást ráadom, egy pillanatra leállt a motor, majd égve maradt az ASR és az ESP lámpája. Leállítás, újraindítás, mintha mi sem történt volna. Hibakód nem maradt benne...
A Hungárián mentem és egy kisebb bukkanón mentem át amikor ez történt, de azóta már sokkal rosszabb úton is mentem és nem ismétlődött meg. Találkozott már valaki ilyennel? Mi lehet ez? Kontakt hiba valahol?
www.smart-bus.hu
Hello,
Eléggé testhibának tűnik. ASR + ESP égve marad, mert azoknak kell méter, mire felveszik az adatot reset után.
[ Szerkesztve ]
ASR + ESP működéséből adódóan tényleg logikus, hogy égve marad, ezt végig sem gondoltam...
Az elektromossághoz totál hülye vagyok ezért lehet, hogy hülyeséget mondok, de az fura nekem, hogy test hiba miatt leáll a motor... azt gondolnám, hogy csak a töltés megy el.
Esetleg hibás OBDII csatlakozó, vagy olvasó nem kavarhat be? Állandóan csatlakoztatva van egy OBDII olvasó, hogy lássam a víz hőmérsékletet.
www.smart-bus.hu
Leáll persze, mert test nélkül nincs áram és a CR dízel anélkül nem megy (nagynyomású pumpa, azonnal megszűnik a befecskendezés). OBD nem hiszem, hogy okozna ilyet. Én a motor testkábel megpucolásával kezdeném.
[ Szerkesztve ]
Köszönöm Uram, akkor ezzel kezdek...
www.smart-bus.hu
👍🏻 Ha van fejlemény írd meg. Remélem ott lesz a ludas csak.
Idáig csak egyszer csinálta, de azért a következő olajcserénél ránézetek és megírom mi volt...
www.smart-bus.hu
Sziasztok!
Hatha tud valaki segiteni, vagy egy jo tippet adni. Minden otletet szivesen meghallgatok!
Adott egy 2013-as Mercedes C220 cdi, 170 loeros kombi auto. Ora szerint 217 000 km van benne.
Decemberben eszre vettem, hogy az auto alatt a melygarazsban olaj folt jelent meg. Szerelohoz elvittem, a szelepfedel tomites hibajat allapitotta meg (szelepfedel kozepen a motor tetejen allt az olaj). Szelepfedel tomites csere megvolt. Eloregedett es repedezett volt mar. Hasznalat masfel hetig, majd az olaj megint megjelenik az auto alatt (a szelepfedel kozepen mar nem jelent meg az olaj). Szerelo az olajtekno tomitesre gyanakodott, mert 2-3 csavaron is cseppeno olajat latott. Tekno tomites cserelve masfel hete (az nem volt olyan veszes allapotu mint a szelepfedel tomites), de ma megint olajfolt az auto alatt. Nyilvan arra tudok gondolni, hogy a tomites cserek nem voltak feleslegesek, de az alap olaj fojas nem lett megszuntetve.
Most csutortokon megint megy hiba feltarasra az auto, meglatjuk mi lesz.
Van olyan resz, alkatresz vagy barmi, amit javasoltok csekkolni?
Minden haspancel meg van az auton es az olaj rendszerint a bal elso kerek kormany osszekotoje alatt jon ki a mitorvedo burkolatbol. Gondolom igy van ki perforalva, hogy csak ott tud kifolyni.
Elore is koszonom a segitsegeteket!
Gabor
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
Bal oldalon van az olajszűrő ház - műanyag az is a biztonság kedvéért ...."jó" esetben csak a tömítései eresztenek.
https://www.youtube.com/watch?v=3p4jBouYOhg
Visszajelzést hadd kérjünk ha megvan a hibaforrás.
[ Szerkesztve ]
Használj Te is szabad szoftvert !
Vagy főtengely szimmering még esetleg
Hello,
Lenne egy nem ép egyszerű kérdésem.
Csomagtartó lámpa nem aludt ki, 2x is merítette az akksit, mérés, ill ledre cserélve a led szépen pislákol (ha nem zárod az autót)
Néztem a vezetékezést, már úgy volt húzok be magam mérgembe, a barna-sárga csíkos vezeték nézem az dupla a csatlakozónál, miért ?
Valamerre az el van még vezetve, a pneumatikához, ahonnan szépen 8-11V okat kap mikor
zárok, vagy zárást szimulálok a kapcsoló kihuzásával.
Azt nem tudom miért van összekötve a kapcsoló (talán, hogy nyitott állapotban ne tudd bezárni ?)
Kiiktatva a pneumatika és a csomagtartó közti részét a barna-sárga vezetéknek, a probléma megszünt, nyitás-zárás működik bár a külön csomagtartó nyitó gomb nálam nem működött elötte sem.
Valaki tudja, mi oka, hogy a pneumatika és a csomagtartó kapcsoló össze van kötve ?
Föleg, hogy a gomb kihuzásával, mint egy snack automatában, zárást lehet szimulálni.
Lehet gányolás valakinek, de így sem állapot, hogy kinyírja az akksit, ill bármikor visszaforrasztom, ha kell, csak le zsugorcsöveztem a végét.
A másik ez már inkább csak w210, az olvasó lámpa szerkezetben miért van egy picike ventilátor ?
[link] ott az a fekete kocka fent
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
"A másik ez már inkább csak w210, az olvasó lámpa szerkezetben miért van egy picike ventilátor ?
[link] ott az a fekete kocka fent"
Pontosan nem emlékszem, de elvileg a belső hőmérséklet érzékelőhöz van köze.
Köszi,
Másikra valami ötlet, miért hagy feszültséget a pneumatika a csomagtartó világításon ?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Sziasztok!
ABS sárgán világít: elsősorban mit kell vizsgálni? (mielőtt a szervizbe viszem)
R320 CDI 4x4, 224 lovas, 2008-as évjáratú, háromezres köbcenti.
Előre is köszönöm a segítséget, a választ!
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
ASAP kéne szerválni egy egyszerű olcsó kis BT OBD olvasot kiolvasni milyen hibakodok vannak. pár ezer Ft, mindig jol jön.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
Milyen olvasót érdemes venni? Mobilos applikációval?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
ha jól rémlik OBD2 a neve a kis vackomnak, kb 7éve vettem ebayen gombokért.
Az viszont nem opcio kivárnod most.
De egyébként igen, kocsiba bedug, teloval parosit, telon a torquet felrakni, es mehet a mókolás.
Hodor. Hodor? Hodooor!
Super mini Elm327 v1.5-öst vettem 7 éve, el van téve valahova. A Golfomhoz vettem, de azt nem szerette. (úgy rángatózott a motor tőle)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
Melyik applikáció (android) jó a hibakód leovasáshoz? (ELM327)
Előre is köszönöm a választ!
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
Használj Te is szabad szoftvert !
Sziasztok!
Gyerekkorom egyik kedvence volt a pápaszemes Merci, kinéztem egy CDI 122 lóerős c200-as Mercit (2006-os gyártás), érdeklődnék, hogy kb. milyen fenntartási költségekkel kell számolni?
Gondolok itt olajcserére, meg egyéb kopó dolgokra.
És kérlek ne röhögjetek ki nagyon, jelenleg egy P2-es Toyotám van.
[link] Mercedes C200 CDI T (2008) –MűhelyPRN 147. Hátha segít.
Hello,
A Prius helyett vagy mellette lenne?
Meg egyáltalán mi vezetett erre a döntésre, hogy egy C200 dízelt vegyél?
Mivel ez egy C osztály (olcsóbb modell) alapverziója, kétlem hogy hobbiautó lenne ami mindig megkapott időben mindent. Tehát én arra számolnék, hogy egy közel 20 éves autón minden kopó-fogyó dologra lehet költeni.
Árakat nem tudok mondani, nézegesd meg a nagyobb autó alkatrész webshopokban milyen költségekre lehet számítani. Plusz ha nem magad szereled, vedd hozzá a munkadíjat, ami valószínűleg nem kevés pénz manapság.
Én is szeretem az öreg Merciket, de csak olyat vegyél amire nem sajnálod költeni a pénzt
"Kedvencem", amikor az Avantgard rács mellé felteszik a csillagot a motorháztetőre is
[kép]
Köszi szépen. Picit azért segít, bár nyilván nem itt szervizelnek a legolcsóbban.
A Prius helyett lenne. Azért gondolkodok rajta, mert elköltöztünk, és ha megyek Pestre az alsóhangon csak oda 30-35 km lenne most Vácról, az M2-esen. (Ez mondjuk jelenleg olyan heti 2-3 alkalom max.) Illetve arra tényleg tökéletes a P2, hogy megbízhatóan elvisz A-ból B-be, de számomra kezd unalmas autó lenni. 77 lóerő + egy kicsi a villany, de gyorsításnál bőg a motor, illetve a szélzaj is sok.
Amit kinéztem, annak feltették a kinti szervizfüzetét, és meg is találtam a helyet, ahova vitték korábban Ausztriában. Egyedül így hirtelen a rozsdától félek, mert ezeknél állítólag előszeretettel jön elő.
Köszi a válaszokat!
Ennyit tudtam segíteni, nekem 2008-as A160 van, nagyon szeretem, újként simán megvenném, de ennyi idősen nagy hülyeség volt. Impulzus vásárlás volt, akkor kellett volna, hogy agyonverjen valaki egy 48-as tangapapuccsal, amikor megvettem. Az előző tulaja egy sóher f@sz volt, mint azóta kiderült. A szervízkönyv csak egy papír, bármit elbír.
barnam_: Csillagból sosem elég Egy konyakon, vagy egy tábornokon is van legalább 3
Érthető. Köszönöm a vicces őszinteséged.
Én is gondolkodóban vagyok miatta, mert ugye itt már tényleg durva tételek is lehetnek a javításokban, és sajnos vélhetően az ilyen autóknak van legkevésbé gondos gazdája.
Magyar személytől vetted?
Szia! Erre a távra ilyen korú dízelt.... háát... Ausztriából giga rizikós venni, ez a széria rozsdásodik is, és odakint garantáltan kapta az ívet. Még ha kívülről nem is látszik, a lemezek alatt, a bölcsőn stb garantáltan lesz. Nekem benzines CLK-m van, hobbiautó, télen nem használom, de még így is, hogy igen szép állapotot vettem, 2 év alatt ráment 1 milla. (És még hátra van a futómű felújítás, szélvédő csere. apróbb rozsdák kezelése stb stb...) Motorikusan semmi baja, csupa-csupa apróság, vagy picit nagyobb bosszúság mechanikailag.
A dízelnél még motorikusan is van rizikófaktor, szóval én a helyedben erősen átgondolnám a régi prémium dízel dolgot. Sztem nézz inkább egy benzinest (ne a Kompressort...), és igen, nagyobb lesz a fogyasztása, de cserébe nincs benne, hogy egyszer csak kér 500 ezret hirtelen, és állsz az M2-es közepén, este...
Ettől függetlenül készülj fel, hogy sok apróság lesz, ami előjöhet, ami vagy zavar, és megcsináltatod (= pénz!), vagy nem zavar, nem csináltatod meg - de akkor meg minek a prémium autó?
Szia!
Köszi a választ, igen-igen, eléggé morfondírozok rajta, ez akkor lehet már csak egy gyerekkori álom marad.
Ezer hála az objektív beszámolókért, sokat segítenek.
Nagyon szívesen Nekem is régi álmom volt, de van mellette egy "futkorászós" autónk (régi Fiesta ) - első autónak ezek az autók neccesek már szerintem. Az álmot azért ne temesd - ki tudja, mit hoz a jövő? Én mindenképpen benzinest javaslok, ha keresel, és lehetőleg hazait, vagy melegebb éghajlatról származót (netán Észak-Németországit, ott eléggé vigyáznak rájuk, más a "habitus", és nincs őrült sózás). És tény, hogy "fel kell készülni" a tartására, de cserébe még ma is olyat nyújtanak, amit kevés új autó tud (a forma, a "tömeg" érzete, a bőr, a fa, a fém... nekem ezek számítanak )
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb szempont a szervíz:
Te szervizelnéd?
Van bevált ismerősöd akihez tudnád vinni?
Ha egy rozsdamentes példányt kifogsz, akkor lehet esélyed. De ha nincs a szervíz kérdéskör megoldva, akkor messzire kerüld el, pláne egy P2 után. Cimbineknaz van, és már-már kínosan semmi baja semminek semmikor. Már amiatt is bontószökevénynek tekinti egy autómat, mert 210k-nál motortartó bakot cseréltem...
Csak hogy jobban értsd: a Mercedesemre most vár service A ajánlat. Szűrők, olaj, fékfolyadék, üa.szűrő. 245ezer Egy nagyon-nagyon jó mercinekndedikált szervízben. És 78ezer Ft csak a munkaköltség önmagában(1.5óra) egen a vonalon öngyilkosság régiautózni.
Hodor. Hodor? Hodooor!
Sziasztok! Nekem.volt 2006-os évjáratú 220 CDI Mercim. Nem rozsdasodott egyaltalan. 2005-től már nem. Olajecsere mindennel együtt 45 ezer se volt.
[ Szerkesztve ]
Szia! Szerintem ott le akarnak húzni!!!
[ Szerkesztve ]
A fura, hogy remek hely, többször voltam. Volt, hogy fél órát nézegették egy kis problémámat, és mivel nem volt mit javitani konkrétan, egy fillér elkérése nélkül engedtek el. De ezen az összegen nyitva maradt azért a szám. A márkaszerviz a tavalyinal olcsobb ajanlatot adott )igaz ők nem cserélnének ü.a szűröt...én meg senkiben sem bizok ugyhogy szokas szerint nekem kell utanajarni h amugy kell-e most vagy sem. ) Egyre nehezebb olyan szerivzt talani aki dragan, jot nyujt (de megsem horror ar, lehuzos tetelekkel)
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
Huh, hát ez az ajánlat tényleg húzós... Nem tudom, melyik szerviz ez, de Merci-specifikus az Antal Service (szervizeltettem náluk, korrektek voltak minden téren), a volt "Hanácsek és társa", most AutoDigit. Érdemes esetleg tőlük is egy-egy ajánlatot bekérni...
És ha az általad ajánlottak között van?
Hodor. Hodor? Hodooor!
Akkor erre mondják, hogy kopp! Sejtésem szerint a második lesz... vagy az első! De akkor jó tudni, hogy ilyen árak "repkednek" immáron...
Sajnos más cégekkel nincs tapasztalatom
[ Szerkesztve ]
Milyen autó és mi szerepel az A serviceben? Nekem 320 CDI-ben lég, üa., olajszűrő meg a 8.5 liter olaj £260 ~ 120e ft
Motul olajjal, Mann filter cuccokkal.annyiba kerül a csere, mint a 78 ezres munkadíj.😀
[ Szerkesztve ]
Olaj, levego, pollen és ü.a. szuro; motorolaj, és fékfolyadék
Főleg az ü.a. szűrő ára fejvakarós (60k)
Facelift mk2 CLS 220d
Egy tucatmotor... szempont is volt vásárlásnál, hogy minél egyszerűbb legyen maximális szinten tartani. (Az adblue-s elmebeteg árakat mondjuk nem jártam körbe eléggé )
Hodor. Hodor? Hodooor!
A www.mercibolt.hu -tól kérj árat az üa. szűrőre, és látni fogod, ha nagyon eltér a kapott ajánlattól.
Köszi!
(B tervem, h a márkaszervízben megkapja amit kell, ami 135k környéke lesz, kevesebb cuccal) És az ü.a szűrőt ha tényleg indokolt, én kicserélem gyári alkatrésszel, vagy a beszállítótól saját néven megvéve .
Hodor. Hodor? Hodooor!
Ez egy sima OM651 -es motor.
25-30 ezres a jó minőségű üzemanyagszűrő + 2 aba bilincs
C3-as olaj 2x4 liter legyen 30e
levegő és olajszűrő egy 10-es
szereldmagadban 6 ezer az 1 óra míg le/kicseréled
Használj Te is szabad szoftvert !
Áhh, igen. 350 CDI-m volt, abba volt 25k az üa. szűrő, én már ott vakartam a fejem Elektromosak már sajnos. 4 hengeres motorhoz viszont elég sok az A service, ismerős W204-hez 140k körül kapta az A szervizt, de itt abban sok minden van, folyadékok pótlása, fékek, ablaktörlők ellenőrzése stb.
[ Szerkesztve ]
Hát... eltér. Szignifikánsan drágább a merciboltnál minden, mint a korábbi horrornak titulált árajánlatban. Bolond világ van nnna.
(Marad a B terv, márkaszerviz emészthető ajnálata, sz.könyv vezetve, assistance; aztán a maradék 1-2 apróságot én kicserélem...ami igyis "extra", merthát a márkaszerviz nem is akarta volna cserélni )
Hodor. Hodor? Hodooor!
Nabakker, hát ez tényleg felfoghatatlan... "Okos lehetsz, de szép nem"
W210 nél az elektromos üléseket lehet állítani villany nélkül ?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Szerintem sehol nem lehet, hacsak szét nem szeded az ülést...
Hova érdemes váltóolaj/szűrő (7G Tronic) cserére vinni a gépet Budapesten vagy környékén ?
Csináltatott mostanában valaki ilyet, milyen árakkal kalkuláljak ?
Használj Te is szabad szoftvert !
Szia! Nekem tavaly volt csinálva Motul olajjal de, le volr cserelve a vizszivattyú, a gorgők meg a feszítő igy volt 225 munkadijjal.😀
[ Szerkesztve ]
Vagy 235. De a számlán ott van.
[ Szerkesztve ]
Hali!
Részben elmaradtam a válasszal, de az autót csak múlt pénteken hoztam el.
A baj valóban az olajszűrő háznál volt, a két O gyűrűvel volt a baj. Hiába lett kicserélve a gyári méretűre, az sajnos nem oldotta meg a dolgot. Egy Mercedes specialista javasolta a szerelőmnek azt, hogy cserélje nagyobbra az O gyűrűket, akkorára, hogy kézzel ne tudja benyomni a szűrő házat, hanem csak a csavarokkal tudja oda húzatni a helyére.
Ez megtörtént, a hiba pedig meg is oldódott!
Ugye az előző kommentben írtam, hogy a szelepfedél, és az olajteknő tömítés korábban már cserélve lett olajfojás hiba miatt, de ugye most utólag kiderült, hogy az olajteknő tömítés csere felesleges volt (a szelepfedélnél valóban eresztett), ezért a mostani akcióért a szerelő nem kért egy forintot sem. Nyilván nem az O gyűrűktől mentem volna tönkre, de azért néhány munkaóra elment a szereléssel eg a hiba feltárással, mert ugye bontani is kellett pár dolgot ahhoz, hogy a szűrő házat le lehessen venni. Szóval korrekt volt a szerelő.
[ Szerkesztve ]
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
Sziasztok!
Mercedes C 220 CDI W204 kombi autom tetoablaka eddig gond nelkul mukodott, de most erdekes hibat produkal.
Teljes nyitasnal (tetobe csuszas) nincsen gond se nyitasnal sem zarasnal. Buktatasnal a kovetkezo hibat csinalja. Ki lehet buktatni teljesen, de amikor be akarom zarni, akkor csak 1-2 mm-t zarodik es ha nyomva tartom a gombot akkor se indul el ujra, hanem elengedem a gombot, ujra megnyomom es akkor mar szepen bezar. Amikor produkalja a hibat akkor utana azt a 2 mm-t vissza nyitni sem lehet mar, csak a gomb ujboli benyomasaval a tetoablakot bezarni.
Volt valakinek ilyen tapasztalata?
van esetleg valami tippetek?
Elore is koszonom!
Gabor
[ Szerkesztve ]
iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine
Sziasztok,
Van esetleg valakinek tapasztalata 300de (újabb 2020 facelift) modellel? Dízel/elektromos
Vannak esetleg jellemző típushibák/problémák? Mire kell figyelni?
köszi előre is!
Sziasztok,
2005-ös W169 A150 autóhoz milyen motorolajat válasszak? Illetve hány liter kell bele?
[ Szerkesztve ]
samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300
Az autósboltban Motul 8100 X-clean+ adtak 5w-30, ez MB229.51 tanúsítvánnyal rendelkezik.
Most, így utána járva csak 10W-40-et találok MB229.1-es jóváhagyással. Akkor ezt vigyem vissza, ne tegyem bele 1.5 benzinbe?
Minek kellene bele a 10w40? Szerintem a 229.51-es olaj tökéletes kell legyen, jót adtak.
Szép napot!
A w211 E500 Mercimen megmakacsolta magát az Airmatic.Nem tudja leengedni a levegőt.Van is hibakódom hozzá
Néztem hozzá alkatrészt és egy ilyent találtam
[link]
Ez az ami kell nekem?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...