Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Winnie The P #39099 üzenetére
Nehogy megpróbáld hozzáadni. A kártyának aktívnak és legalább 1000 Ft pénzzel feltöltöttnek kell lenni és ha hozzáadtad, ezt a kártyát is meg kell "erősíteni" és ehhez a kártyához is be kell állítani a banki konverziót. Lásd a segítségeket az Összefoglalóban.
[ Szerkesztve ]
-
Winnie The P
őstag
Hali! Cserélik a bankkártyámat (már meg is jött) persze más a kártyaszám és a cvc kód is. Ha hozzáadom az új kártyát úgy, hogy az még nem volt használva ( tehát nem aktív) nem lesz gond? Köszönöm
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
Topikgazda
válasz relixo #39097 üzenetére
Annyit érdemes lenne megtenni előtte hogy erről bankszámláról utalnál mondjuk 500 Ft-ot az Összefoglaló 11. pontja szerint, ha az megjelenik a PayPal egyenlegen pár nap múlva akkor az csak egy élő bankszámla lehet és akkor a védelmi rendszer nem fogja blokkolni, ha hozzá akarod adni.
-
relixo
tag
Már a levonás se zavarna (amit egyébként nem látok,hogy megtették volna sehol) és forint alapú főszámlaszámot adnám neki be újra amit 5 évvel ezelőtt emlékszek simán elfogadtak csak ugye a kifizetés oldal azóta nem volt sose használva. Most lett volna elsőre használatba véve de az átutalási hiba miatt a paypal önhatalmúlag eltávolította a számlát:
Amit írnak,hogy a bankomba menjek be baromságnak tartom mert semmi változás nem történt évek óta és rendszeresen használom ebay vásárlásra a paypalt amúgy is. A számlám meg kb 10 éve ugyanaz már még csomag se módosult plusz egyedüli számlatulajdonos vagyok tehát nem lehet semmi a tudtom nélkül változás.Most,hogy újra felvinném a névre ügyelnék de ahogy írtad is a magyar névsorrend szerint jelenik meg már helyesen tehát elrontani se tudnám. Bank névnek javaslatod szerint csak OTP -t írtam és a számlaszám végére a 8db 0-t is beraktam. (ügyeltem mindenre nem gépeltem el semmit,többször ellenőrzök mindent)
Ezek után is az a hiba áll fen továbbra is ,hogy rányomok a "Bank csatolása" gombra és jön a szöveg : "Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."
Arra gondolok,hogy valami türelmi időbe raktak az átutalási hiba folytán majd pár nap múlva felmegyek újra és ha akkor se jó akkor írok a paypalnak vagy felhívom őket. Nem tartom magam hülyének de tudományom most itt megállt tényleg.
Sebaj, nagyon szépen köszönöm tanácsokat és a figyelmedet azért! -
Topikgazda
válasz ®Sapphire #39095 üzenetére
Ha jól értem akkor ilyen logo, kép meg szöveg kell.
Ha megnézed az Összefoglaló, 7. PayPal.Me linkkel pénzfogadása a készítés leírását ezeket a részeket előre kell megtervezni.
Amit a ők írnak létrehozáskor a paypal.me/yourname a törtvonal után kell írnod valami nevet nem muszáj a PayPal regisztrációnál megadott névnek lenni, hiszen hozzárendelődik a fiókhoz és valószínűleg ezért nem engedik meg utólag módosítani, de amit linkeltél egy üzleti fiók jó eséllyel tényleg az neve.
A leírásból itt látható képen alul az a három csak minták és ellenőrizhető hogy az még nincs használva. Ha elkezdesz valamit beírni a yourname helyére akkor azt fogja ellenőrizni hogy nincs-e már használatban.Ha már létrehoztad a saját PayPal.Me linkedet azt nem lehet átnevezni, nem lehet törölni, a PayPal így oldotta meg valamiért, biztos írták az okát, de én nem nézegettem.
Az biztos hogy kép, logo legyen előkészítve mert nem lehet visszalépni, abban a sorrendben kell csinálni ahogy feladja. Ha kiválasztód a képhátterét azt nem lehet már változtatni ha azon túllépsz.
Azt meg lehet próbálni hogy írni nekik és megkérni őket hogy a téves név megadás miatt és mivel nincs használatban nem-e törölnék vagy milyen javaslatuk lenne.[ Szerkesztve ]
-
®Sapphire
csendes tag
Itt egy link: http://www.galaxyhuman.net/macheck/cbmcheckout/paypal-transfer/paypal-me-transfer/#jp-carousel-4427
Így szeretném beírni cégnevet,becenevet stb.,nem pedig a saját nevemet.
Azt írod ,regisztrációnál a hivatalos nevet kell megadni,ami érthető is.
De ha én regisztrációnál megadom a saját nevemet,az paypal . me készítésnél már nem változtatható,vagy csak én nem tudom hogy kell....
Viszont sok helyen találkoztam ilyennel,amit fent leírtam.
Erre keresem a választ. -
Topikgazda
válasz relixo #39093 üzenetére
Telefonon kérsz segítséget. Ez a leggyorsabb. Valószínűleg még 1500 Ft-ot is levontak a helytelen adatok miatt. Pénzforgalmi bankszámla mehet hozzá ami forintos. Nekem kezdetektől van bankszámla hozzáadva ez ami most az 8 éve és nem távolították el és nem is korlátozták.
A név meg ha régebben adtad hozzá úgy volt jó magyar bankszámla esetén is ha a first name az utónév és a last name pedig a vezetéknév volt, a magyar névsorrend ismert számukra és az ilyen formában nem okoz gondot. Ha most akarnád hozzáadni, akkor a felajánlott név kiírása a magyar névsorrend szerint jelenik meg.
A számokat egyben kötőjelek nélkül írod? 3*8 de nem kell tagolni. Biztonság kedvéért ha a vége 8 db 0 akkor írd be, ne hagyd le, bár azt írják hogy nem kell és a név csak OTP legyen[ Szerkesztve ]
-
relixo
tag
Üdv
Végigolvastam figyelmesen az összefoglalóban lévő dolgokat de nem találtam megoldást a saját hibámra vonatkozóan. Ezért leírnám a kérdésem.Pár napja szerettem volna kiutaltatni a paypal balance-ról 20 dollárt a saját OTP-s bankszámlámra. Eltelt a várakozási idő és jött egy üzenet a paypal-tól miszerint a tranzakció nem teljesült és ezért a (már kb. 5 évvel ezelőtt csatolt) bankszámlámat eltávolították a paypal számlámról!
A pénz egy az egyben újra visszakerült a paypal balance-ra, ezzel nincs is gondom viszont én azóta próbáltam újra felrögzíteni a bankszámlámat de állandóan ezt írja hiba üzenetként:
"Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."Így most nem tudok bankszámlát csatolni a paypal fiókomhoz!
Időközben jött egy email is:
An electronic funds transfer from your PayPal account to your bank account was rejected today for this reason: Invalid Bank Account Information.
Mivel 5 éve adtam meg az adatokat és azóta nem is használtam a kiutalást fogalmam sincs mi ment végbe rosszul de gondolom valami név ügyi hiba lehetett ezek alapján. Most figyelnék arra,hogy akkor a pontos adatokat adjam meg de most nem enged semmit mert állandóan a fentebb említett hiba üzenet fogad ha hozzá csatolnék egy számlát a paypalhoz.
Ilyenkor most mit lehet tenni ? -
Topikgazda
válasz Blackhole13 #39091 üzenetére
Nincs. És Revolut számlát ha forintos lenne akkor sem lehet hozzáadni, mert ezek virtuális számlák.
-
Blackhole13
senior tag
Udv,
Paypalrol szeretnek eurot kuldeni Revolutra. Kifizetesnel azt irja csak forintban vezetett szamlat lehet megadni. Van barmi mod konverzio nelkuli kifizetesre? -
Vjankovics82
senior tag
válasz Vjankovics82 #39089 üzenetére
Ez érdekes az új fiókra kértem jelszó változtatást és sikerült! Mi lett a másik fiókommal
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39087 üzenetére
Igen az a vége. Kb 1,5 perc múlva a sikeres csere után. A levélszolgáltatód nem tette véletlenül spam könyvtárba?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ®Sapphire #39085 üzenetére
Paypal fiók létrehozásnál csak teljes saját nevet lehet megadni,elvileg....Gyakorlatilag beírhatsz bármit.
Valós adatokat kell megadnod a regisztrációnál, eleve szerződési kitétel és a később okmányokkal is igazolnod kell.
Ha egy bankszámlát megnyitsz ott sem bemondásra megy a dolog, ez is egy hasonló, elektronikus pénz használatát biztosító szolgáltatás nyújtása. Jogképes személyekkel kötik, az "álnevek" így itt csalásokat tennének lehetővé, az pedig értékhatártól függően szabálysértés vagy bűncselekmény.
Lehet kérni a fiók lezárását és 60 nap múlva törlik. (Valójában addig amíg a törvények előírják archivált állapotban tárolják az információkat) -
®Sapphire
csendes tag
-
Topikgazda
válasz ®Sapphire #39083 üzenetére
Törölni sem lehet, csak deaktiválni.
Szerintem a leírásaik alapján csak egy teljesen új PayPal fiókhoz tudsz másikat készíteni.
De muszáj ehhez ragaszkodni? Megoldható neked történő pénz küldés a másik kettő módszerrel is. normál küldés és a PayPal-pénzgyűjtés[ Szerkesztve ]
-
®Sapphire
csendes tag
Paypal me hivatkozásnál hogyan lehet megváltoztatni a saját nevet becenévre? A paypal me linket már elkészítettem, de a saját nevemet nem lehet változtatni, csak ha beküldök számlát stb.
-
Topikgazda
válasz rudi666 #39079 üzenetére
A feltöltés az csak forint lehet. Egy másik PayPal-os küldhet neked fontot és ha van font egyenleged az arra kerül marad.
Úgy ki tudod kerülni egy vásárlásnál a PayPal konverziót, ha saját neveden van a Revolute vagy Transferwise kártya és azt hozzárendeled a PayPal fiókhoz, akkor nem kell töltögetni semmit és ha a deviza váltást a kártyához a PayPalon a banki (Revolut, Transferwise) váltásra állítod át akkor a deviza konverzió a Revolutnál fog történni az ő árfolyamukkal.[ Szerkesztve ]
-
rudi666
csendes tag
Pénzt csak forint-ban tudok feltölteni?
Revolte/transferwise segítségével valahogy ki tudom kerülni a konverziót? Fontot szeretnék tenni magyar fiókra.
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39077 üzenetére
Nincs ötletem, két fióknál is átállítottam. Még egy próba. Ha olyan a Net akkor legyen egy új IP címed, ha nem fix ip, akkor a csatlakozó eszköz újraindítása. Win 10-en Firefox. Töröld az összes PayPal sütit, a böngésző gyorsítótárat, azután újraindítva a Firefox-ot ezen az oldalon kezd azzal hogy Problémád van....
-
Vjankovics82
senior tag
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39075 üzenetére
A böngészőben lehet valami elállítva. Engedélyezve kell lenni az összes, köztük a harmadik fél sütiknek is, ne legyen anonim böngészés, ne működjön a reklámblokkoló, ne legyen semmi IP cím rejtés, a felugró ablak engedélyezve legyen.
Ez nekem a legelején jelent meg, amikor a Problémája van a bejelentkezéssel? lett választva[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39073 üzenetére
Írtam a kép alatt.
Ezután jön az hogy adjam meg az új jelszót, két mező, elsőbe beírom a másikba ismétlem és
azt a gyors belépés megjegyzést nem jelölve elmentem és kész.Visszajön a belépő ablak.
Firefox böngészőt használva.
Most 2 fióknál is megcsináltam.
Viszont itt Telekom mobil van annál jó a 06-al kezdődő kód küldés mert szintén +36-os magyar számról jön az sms és itt jó a 06 előhívó.
Akik nem 20, 30, 70-es számokról kapják az értesítő sms-eket, azoknak mindenképp legyen tartalék e-mail, biztonsági kérdések beállítva vagy ha adott hozzá bankkártyát, akkor annak a számának megjegyzése mert a jelszó csere aktiválásához ezek lehetnek engedélyező lehetőségek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39071 üzenetére
Igen működik. A belépés oldalon alul a problémám van a bejelentkezéssel.
Jön az hogy biztonsági kódot hova küldje.Itt már látom is hogy az sms nem lesz jó, mert DIGI mobil a szám áés mivel +44-es országból jön az sms a 06 nem értelmes. Ezért Receive an email véálasztom, jön az email benne a kód azt beírva jön a megerősítés ami vagy sms (ez továbbra sem jó) vagy a biztonsági kérdések én azt választom
Ezután jön az hogy adjam meg az új jelszót, azt a gyors megjegyzést nem jelölve elmentem és kész. -
Vjankovics82
senior tag
Valaki kipróbálná hogy jelszót lehet-e változtatni a paypal fiókjába!
Nekem nem sikerül! 😤 -
Topikgazda
válasz szabo01 #39067 üzenetére
Nem kell visszajelzés, főleg ha már egyszer aktiváltad, akinél nem aktív az nem tudja rögtön használni a vásárlási linknél, hanem az aktiválási oldalra visz. Az Összefoglalós leírásban 8. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja is írtam, pontosabban amit nem kapsz azt nem írom.
[ Szerkesztve ]
-
szabo01
csendes tag
Sziasztok
hol tudom aktiválni a posta költség visszatérítést?
Próbálom,rámegyek az aktiválásra,de nem történik semmi,csak lentebb ugrik az oldal ha rámegyek a visszatérítés igénylésére,de semmit nem kaptam róla hogy sikeres lett e az aktiválás...[
L:https://mobilarena.hu/dl/upc/2020-01/30/125029_tr7de3f7csvlrgdx_paypal.jpg] -
Topikgazda
válasz #16729600 #39064 üzenetére
Ezt a pénzt visszakaptad, fókuszálj a másikra. Jogos a felháborodásod hogy nem csináltak semmit, bár eleve a fiók lezárása adja ezt.
Hiába idegesíted magad, a PayPal vonal zsákutca, lehet őket szidni folyamatosan, de az 590 €-t kellene visszaszerezned, arra már ketten is írtuk a megoldást.
Ha a PayPal regisztráció EU-s, Luxembourgi, akkor írásban, akár az EU-s fogyasztóvédelmi vonalon is lehet náluk reklamálni.Ha a szolgáltatással kapcsolatos bármilyen panasz a panaszfelminősítési folyamat teljesítését követően sem zárul az Ön számára kielégítő eredménnyel, a Financial Ombudsman Service (ha Ön egyesült királyságbeli felhasználó) vagy a European Consumer Centre (ECC-Net) számára nyújthat be panaszt, továbbá Anglia és Wales bíróságain kezdeményezhet jogi eljárást ellenünk (vagy a helyi bíróságon, ha Ön máshol él). A nem megoldott panaszokkal kapcsolatban felügyeleti szervünket, a CFFS-t is megkeresheti a következő címen: Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF) 110, Route d’Arlon L-2991 Luxemburg.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Jah és hogy ne legyen félreértés, semmit nem tudtam indítani paypal vonalon, bejelentettem a fiók feltörését, zárolták és sanyi.Azóta nem érem el őket.Sírtam, zokogtam az amcsis supportos srácnak és mivel látta és ( rendkívű jó fej volt) ,hogy a paypal eleve nem igazolt tranzakciókat utalt el, amiről azért az eladókat értesítette, ám ennek ellenére megterhelte a számlám ( ez is eléggé érdekes ) visszatérített egy még nem postázott tételt .Paypal ellenben nem írt egy nyamvadt emailt sem a számla tulajnak , hogy teszem azt " te ostoba balf@sz tényleg te akarsz venni, USA címre nagyértékű cuccokat?" Látta, a paypal hogy valami nincs rendben, ennek ellenére jóváhagyta a tranzakciókat. pffffffff És itt ez a kép a lényeg, paypal jelzi az eladónak, hogy kamu a tranzakció, aztán szépen elutalja a lét.Miezmár??
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39062 üzenetére
Az hogy lezárva fiók a 2020.01.24.12:23 a telefon beszélgetés előtt vagy után volt?
Mert a hacker vásárolt 24-én, bár nem tudom hogy miként fognak az USA-ban azon a címen nem létező személynek kézbesíteni, mert gondolom az Andrea Vukman az fiók tulajdonos neve és azután rögtön kérte is törlését a fióknak.
De nem világos az ezután történt dolgok, mert be tudtál lépni hiszen van képernyőkép, viszont nem tudtál dispute-t indítani a jogtalan fizetésekre.Mivel nem volt arra reakció hogy nem ti zártátok le, ezért nem férsz hozzá.
PP értesítő e-mail If you didn’t close your PayPal account, please report this email to us. Go to our website and click Contact on any of our webpages.Hagyd a PayPal-t mert itt már teljesen zavaros az egész, a bankotoknál Charbeback eljárást kell indítani az 590 $-os tételre, az osztrák bankoknál is van ilyen a netes kártyás vásárlásokhoz, a képernyőképek bizonyítékok feléjük. Ha kérnek is érte10-20 €-ot akkor is megéri, bár nálunk legtöbb banknál ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Igen, ilyen van az 590USD re is.Nem adott a paypal lehetőséget a fiókba való visszajutáshoz, amikor tudtam velük beszélni telefonon, akkor közölték, hogy zárolják a hozzáférést.Perpill paypal szerint nem létezőnek számít a regelt paypal fiókhoz tartozó email címem. Szerinted miért vergődőm a telefonos ügyfélszolgálatukkal, amit nem vesznek fel.?Emailre szintén semmi reakció paypal részéről. Közben felhívtam a bankom és megerősítették, hogy tisztán paypal művelet történt, annál is inkább mert a VISA mindenhez SMS TAN-t ad, nélküle egy fogpiszkálót se tudok venni.Itt a bankom tranzakciós oldala, amit nagy nehezen visszaszereztem 1100USD az is paypalnál íródott jóvá.Hála a rendkívűl segítőkész amcsi supportos srácnak, meg a keverésemnek.Ezért is mondom, hogy paypal, amit eddig alakított az ***********.és minősíthetetlen.Semmit nem tudok náluk intézni.Legalább annyit ismerj el az eddigiek alapján, hogy azért talán, de csak talán(!) kicsit joggal van szemrángásom a paypaltól...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Skillet #39057 üzenetére
Te fizeted ki mert a postán te adod fel és a PayPal kifizeti.
Ha vállalja az eladó a visszaküldés költségét akkor is te fizeted ki a postán, de elküldöd neki -oda kell +-ba számla is- és majd visszatéríti ő.
9300 Ft a maximum amit fizet a PayPal és rögtön igényelheted ha feladtad, az eladó meg lehet hogy a kézhezvétel után a refunddal együtt küldi.
Inkább a PayPalt veszem igénybe. Persze ha 9300 Ft-nál több lenne a díja, akkor azért nyaggatom a különbözetért az eladót. -
Topikgazda
válasz #16729600 #39058 üzenetére
Oké, akkor ugyanilyen van az 590 $-os tételhez is? De eltudtad indítani rájuk -erre ugye nem kell mert visszaadták a pénzt- Report issue-t?
De most nem értem, ki és mikor zárolta a PayPal fiókot? Így semmit nem lehet reklamálni. Ha más férne hozzá akkor jelszó csere, biztonsági kérdések cseréje elegendő szokott lenni, hiszem az ügyintézés a fiókon keresztül történik. Amit ha zárolnak akkor sikertelen lesz minden. -
Topikgazda
válasz #16729600 #39053 üzenetére
Ezek az e-mailek amit kaptál. Amikor belépsz a PayPal fiókba akkor az Activity listában ott vannak ezek a vásárlások?
TételsorRákattintva lenyílik és alul a Report an issue az ahol jelezheted a jogtalan fizetést, baloldalt meg írja a vásárlói védelmet.
-
FingR86
őstag
-
#16729600
törölt tag
Ez egy felfokozott idegi állapot, szóval sorry, ha megbántottalak.De továbbra is mondom, hogy nem feltétlenül a felhasználó a hülye.Itt a 2 tranzakcióról a paypal visszaigazolás, természetesen láthatóak a műveletek...Ha egy sípoló gumikutya árát vonták volna le, nem is idegeskedne annyira az ember, de itt azért elég combos összegek vannak vitatva.
[ Szerkesztve ]
-
-
FingR86
őstag
a pénzfogadásnál arra gondoltál, hogy ha a linkre kattintanak, akkor melyik pénznem ugrik fel alapértelmezetten ?
ott forint volt beállítva, mégis mindig különböző pénznemekben érkeztek az összegek, aminek örültem is.
gondolom a küldő átváltotta a saját pénznemére a legördülőben.
kb van vagy 7 féle pénznem a paypal fiókomban amin érkeztek korábban összegek.de mostanában az esetek nagy részében mindig forint érkezik és kevesebb mint amit küldtek. de ez csak az utóbbi 1-2 hónapban van így.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39043 üzenetére
Tudom azt írtad hogy ne kérdezzelek. Ez amit írnak az az amikor valaki nem a Paypal fiókjába belépve fizetve, hanem pl. az eBay- fizet és nincs PayPal regisztrációja és bankkártyával fizet, ekkor mivel az eBay fizetési kiszolgálója a PayPal az ő kártyaadat bekérő oldala jön, azon keresztül fizetsz és ez vendég fizetési mód.
Ez hasonló amikor az áramszolgáltató számláját fizeted, jön az OTP fizetési kliense, de ott sem kell OTP-s nek lenni, bárki fizethet.Lényeg az, hogy ha belépsz a PayPal fiókra és őket használtad, ott kell lenni a két tranzakciónak, azoknál, azokra lehet a PayPal-on belül a jogtalan fizetésre indítani dispute-t.
Ha ott van akkor nem vendég tranzakció volt,
Ha nincs, akkor a bankkártya adatokat megadva fizettek egy olyan helyen ahol a PayPal-tól veszik igénybe a kártyabeviteli fizetési klienst.
Ekkor nincs hozzá köze a PayPal-nak és amit LuckyL is írt az a megoldás, bankkártya panaszt kell benyújtanod a bankodhoz a bankod attól a cégtől fogja visszakövetelni a pénzt ahova az megérkezett.Légy szíves gondold át amit írtam, mert ha nem a PayPal fiókon keresztül történt a vásárlás akkor ők nem hibáztak semmit.
[ Szerkesztve ]
-
FingR86
őstag
egy kis segítséget szeretnék kérni:
paypal.me be van állítva és folyamatosan érkeznek rá különböző országokból különböző pénznemekben kisebb értékű összegek.
nem is volt ezzel korábban probléma, mindig abban a pénznemben kértem a könyvelését, amiben küldték.
nem kértem a konverziót forintra.de egy jó ideje egyre több minden érkezik forintban és nem az az összeg amit küldtek (kevesebb), holott a küldő ugyanúgy mondjuk euróban küldi az összeget.
ez egy ember utalási története:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39044 üzenetére
A jelszó cserét nem lehet e-mailben rendezni. És az első e-mailben a megszólítás a Dear és a neved volt?
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz LuckyL #39034 üzenetére
Természetesen minden lepucolok, a feltört gmail fiokot is megszüntetem majd, de egyenlőre muszáj meghagynom, mert onnan levelezek többek között a paypal-al is.Telefonra csak a google hitelesítő alkalmazás került fel új alkalmazásként. Az elutasítás, amúgy meg is érkezett, ezzel a kitétellel, amit végképp nem értek.Pláne, hogy a paypal vendég fiókot és a PayPal Payments Pro szolgáltatás aktiválása ( tudtommal??) el sem érhető az országomból.Jellemzően USA, Kanada a felhasználási területe.Íme a lepattintó szöveg:
"PayPal’s Guest Checkout are unfortunately not eligible for purchase protection. Purchase protection doesn’t cover guest checkouts.For future reference, all payments using a PayPal account are processed securely and eligible for purchase protection. If you have any issues with a purchase made with a PayPal account, you can contact us here and we’ll ensure you are fully protected for your purchase. Thanks for your understanding and cooperation!"
Attól pedig továbbra is heveny agyf@szt kapok, hogy az illetékes osztály gyakorlatilag elérhetetlen.És az is áll, hogy ha nem szaladgálok, meg kontaktolok vadul az USA kereskedővel a kár összege jelen pillanatban 1100USD vel több lenne.Továbbra se hiszem, hogy ez egy normális eljárási rend lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39041 üzenetére
Küldök privátban egy e-mail címet továbbítsd már ezt az e-mail arra.
Az üzenet központbna is tudnál írni, de az alábbiak a PayPal e-mail címei és mindegyikre lehet írni.
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39036 üzenetére
Mert nálad is a Symantec VIP Access alkalmazás volt használva? Nem írtad hogy lenne belépési védelmed.
DE mégegyszer pontosítottam, nem a PayPal-tól kaptad ők nem cserélnek jelszót, ez egy phishing e-mail volt.[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Regisztráltam egy paypal fiókot, aminél beállítottam a kétlépcsős azonosítást egy token alkalmazással. Időközben a paypal és a token alkalmazást nyújtó cég között megyszűnt a szerződés. Ezért nem tudok belépni a fiókomba. Mi lehet a megoldás? -
őstag
válasz #16729600 #39012 üzenetére
bankkártya panaszt kell benyújtanod a bankodhoz és vissza fogod kapni a pénzed, ha a paypal magától nem adja vissza (lehet hogy feljelentést is kell majd tenned)
továbbá nem ártana az eszközt amiről hozzférsz az accountokhoz vírusellenőrizni, de ha telefonról van szó leginkább gyári állapotba visszaállítani és minden jelszót megváltoztatni
ugyanis nekem teljesen egyértelmű a lerásból hogy hackelés áldozatává váltatok
(jobban meg kéne nézni milyen appokat szedtek le oylan telefonról, ahol internetbankoltok és bankkártyát használtok)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39031 üzenetére
A jelszó változtatáshoz kapod a megerősítő kódot és azután nem tudsz belépni?
Tegyél még egy próbát belépni mobil app-on keresztül az eredeti jelszóval, ha most ott sem jön össze azzal vagy egy újjal akkor halaszd holnapra a dolgot. Lehet hogy sok próbálkozás miatt ideiglenesen blokkolt a rendszer. -
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39029 üzenetére
Próbáld már meg böngészőből De biztos hogy nem kamu értesítés volt?
-
Vjankovics82
senior tag
-
Topikgazda
#39026 sz. szunya1 hsz.
Jah jah a végtelenül jogkövető és korrekt cég vs. nyomoronc és/vagy félkegyelmű átvágott esete ez, ha nem rohangálok fűhöz fához, akkor most 1100USD vel jobban meg lennék károsítva.És ha vennéd a fáradtságot és olvasgatnál akár angol vagy német nyelvű fórumokat tapasztalhatnád, hogy kapásból pattintják le a károsultakat hasonló ügyekben, mindenféle ürüggyel.De mindegy is.Neked szent a paypal,bankok, aliexpressz.Mi károsultak meg félkegyelműségünk okán bekaphatjuk.Részemről befejeztem, aki olvassa a sztoryt majd levonja belőle a konzekvenciát. -
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39024 üzenetére
A szöveg ugyanaz csak angolul ami neked lett írva és scam.
Annyit nézz már meg hogy a levelező programodban az eredeti megjelenítése esetén az e-mail fejléc biztos PayPal-ra mutató-e. A Received: részeknél
Tényleg nem találkoztam olyannal hogy ők csináltak volna ilyet.
De akkor a jelszó cserével kell kezdeni, a belépési képernyőn a Having trouble logging in? vagy a Problémája van a bejelentkezéssel? kellene kezdeni. A Chrome néha nem jól működik ezen a részen.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39021 üzenetére
Ez volt a kérdésed:
Akkor szűkitsük le egy kérdésre a vergődésemet, ha van 5 napja a paypalnak megakadályozni egy csalással szerzett árú kézbesítését, ezt miért nem teszi meg? Ezt te hogyan is gondoltad?
Megpróbáltam megmagyarázni, hogy ez nem a dolguk, ha jogtalan kifizetés történt ők a szerződési feltételek szerint visszaadják a pénzed. Ezzel részükről az irányodban el van minden intézve.
Miért kell nekik mást tenni még? Téged károsítottak meg, neked kell feljelentést tenni.
Az hogy ők majd esetleg milyen jogi lépéseket tesznek az téged miért érintene? -
Topikgazda
válasz Skillet #39020 üzenetére
Az eBay topikban az Összefoglalóban van segítség ehhez is.
Azt kell mellékelned a posta költség visszaigényléshez ahol látszik hogy ki, kinek és mennyiért küldte el és a nyomkövetési szám.
Ezek rajta vannak a feladóvevényen, az ajánlott ,elsőbbségit nem tudod kikerülni, így ez a rendelkezésedre áll mellé elég a nyugta, nem kell a számla.
Mindenképp rá kell pontosítani a visszaküldési címre az eladónál.
Nem annyira körülményes, ha megkéred akkor le tudod fényképezni -
Skillet
addikt
Sziasztok.
Kis segítséget kérnék. Összefoglalót már olvastam, csak nem akarok elrontani valamit. Paypal visszatérítést igényelnék nemsokára, mert egy ebayen vásárolt árut visszaküldenék egy német cégnek. Az ebayen a cég már elfogadta, hogy visszaküldöm! A postán miként adjam fel a csomagot, mely megoldás erre a legjobb? Illetve kérjek számlát, vagy elég a fizetési bizonylat (blokk) is a PayPal-nak? A csomagot le kellene fotózni blokkal együtt? Ami körülményes, mert mire a blokkot kapom, a csomagot már behúzta az ügyintéző. Vagy elég külön-külön kép?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39018 üzenetére
Köszi, de nem erről beszéltem kaptál e-mailt az szokott is jönni. De nem kell már csatolni semmit, értem a problémát.
Félreértesz valamit. Semmi közük a szállításhoz, nekik nem kell megállítani.
Ahhoz van közük, hogy az e-mail-ekben is olvasható tranzakció azonosítóhoz tartozó kifizetéseket, ha az jogtalan, akkor visszavonják és a pénzt visszaadják a PayPal fiók tulajdonosnak. 10 nap a vizsgálat általában.
Nem érdekli őket hogy mi van azzal ami ki lett fizetve. Ne várj el olyat amire nincs felhatalmazásuk és nincs rá szükség.Én erről beszélek:
Biztonsági/csalással kapcsolatos problémák
Jogtalan kifizetés
Ebben az esetben a számlájáról egy olyan kifizetést hajtottak végre, amelyet Ön (vagy bárki, aki az Ön nevében kifizetéseket hajthat végre) nem engedélyezett.
Egyéb biztonsági/csalással kapcsolatos problématípus
Ebben az esetben egyéb biztonsági vagy csalással kapcsolatos probléma merült fel, például:
más módon, jogosulatlanul beléptek a számlájára; jelszavát vagy PIN-kódját feltörték; a szolgáltatáshoz való hozzáférésre használt eszközét elvesztette, ellopták vagy inaktiválták.Hogyan segítünk...
A jelen felhasználói megállapodás rendelkezéseinek függvényében célunk a probléma kivizsgálása, és a probléma 60 napon belül történő megoldása. Továbbá, ha az Ön problémája:
egy váratlan számlázási megállapodás kifizetésekor a következőt fogjuk tenni 10 munkanapon belül, miután értesített bennünket: megtérítjük a kifizetés összegét; vagy ismertetjük, miért nem tudjuk megtéríteni Önnek az összeget.
egy másik PayPal-számlára indított helytelen kifizetéskor, ezt fogjuk tenni: azonnali erőfeszítéseket teszünk a kifizetés nyomon követésére és ingyenesen értesítjük az eredményről; a lehető leghamarabb kompenzáljuk (és legkésőbb azon munkanap végén, amikor tájékoztat bennünket a problémáról) azzal, hogy a számláját olyan állapotba állítjuk, amelyben akkor lenne, ha a kifizetés a küldő fél által meghatározott feltételek mentén történt volna.
Ez azt jelenti, hogy: ha a helytelen kifizetés következtében Önnek kevesebb pénz maradt a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal jóváírja a számláján a különbséget.
Amennyiben a helytelen kifizetés következtében több pénz lett a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal levonja a többletet a számlájáról.
Itt van teljes, egy táblázatban a végén hogy mikor nem jogosult a kártérítés.Természtesen az a legnagyobb gond hogy a pénz elment.
De az a másik probléma, hogy azoknak akiknél a szám hordozott telefonra nem jött meg az sms, azoknak azt javasoltam hogy használják a hitelesítő alkalmazást, ami ezek szerint nem biztonságos.
Ha van rá kapacitásod, azt azért érdemes lenen kideríteni hogy akkor hogy is történt ez a "feltörés", biztos érdekelne mást is hogy ne kerüljön ilyen kellemetlen helyzetbe.[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
parancsolj, itt vannak a paypalos képek is, még a nyomkövetési szám is ott van, ezzel annyira nem lehet megfogni, mert tele vagyok ilyen képernyő mentésekkel ( azért remélem nem Te jársz el ügyvédként a paypal képviseletében itt a ph-n) De akkor szűkitsük le egy kérdésre a vergődésemet, ha van 5 napja a paypalnak megakadályozni egy csalással szerzett árú kézbesítését, ezt miért nem teszi meg? Kiváncsian várom az újabb paypal felmentő tézist.( úgy látszik a megmagyarázhatatlant is lehet magyarázgatni meg csiszolgatni )
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39016 üzenetére
Oké akkor van élő jogosulatlan vásárlás dispute a PayPal-nál, az akkor indítható ha megtörtént a vásárlás. Értem én hogy kell egy felelős, de biztos hogy a PayPal okozta?
Most már hogy írtad az Amazont, egyértelmű hogy a Google a felelős, őket is kellene egy kicsit nyaggatni.
A címet nem a PayPal-tól vette át hanem a Grailed-en megadottat használták, az ip cím meg lehet dinamikus és nem biztos hogy valójában USA.
De ezek nem PayPal vásárlási tétel képek, ezzel nem igazán tudok itt mit kezdeni.
Jogosult vásárlást úgy értem, hogy ha a védelmekkel ellátott felhasználói fiókba belépve történik a vásárlás az belülről jogosultnak látszik, ha nem az akkor jelezni kell feléjük.[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Google hitelesítő alkalmazás volt.A jelszó gmail vs paypal teljesen különbozőek voltak.A jogosultságot cáfolnom kell , lásd csatolt képek.A Grailed aukciós ház és mind a két eladó kapott üzit a paypal-tól, hogy nem authorized az utalás, mégis megkapták a pénzt.Érdekes . hogy amazon.com és amazon.de is visszautasította a vásárlást, mert ott is próbálkozott a csaló.Paypalon miért ment át akkor? Nem szokatlan, hogy paypal számlatulajdonosa regisztrált cím helyett USA címre, USA IP ről rendel? Ez csak amazonnal verte ki a biztosítékot és tagadták meg a teljesítést?Valamint jelezve lett paypal felé a fiók feltörése, miért nem állították le UPSP-nél a kézbesítést, ha tudták, hogy csaló vásárolgat?Ne már.
első vásárlás:
második vásárlás: -
Topikgazda
válasz Vjankovics82 #39014 üzenetére
Pontosan milyen formában jött és ha e-mail akkor milyen címről? Amire kaptad az a PayPalnál a kapcsolattartásra megadott dolog volt?
Én ilyen értesítőt soha nem kaptam, nem is szokták letiltani a jelszót.
De ezt találtam a Neten.[ Szerkesztve ]
-
Vjankovics82
senior tag
Sziasztok!
5 nappal ezelőtt ez küldte a paypal:
Egy közelmúltbeli ellenőrzés azt mutatta, hogy e-mail-címe és jelszava más webhelyen veszélybe kerülhetett. Bár ez a biztonsági szabálysértés nincs összefüggésben PayPal-számlájával, szeretnénk ellenőrizni, hogy számlája biztonságban van-e. Ezért jelenlegi jelszavát letiltottuk és Önnek egy újat kell létrehoznia.
nem tudok új jelszót létrehozni mi lehet a baj?
-
Topikgazda
válasz #16729600 #39012 üzenetére
Csak egy kérdés, melyik kétlépcsős védelem volt a PayPal-nál? Ha sms védelem akkor a telefonhoz is hozzáfért valaki?
Ha Google hitelesítő alkalmazás volt akkor már érdekesebb a helyzet, mert azt nem a PayPal felől tudták feltörni. De a jelszó az nem volt azonos a két helyen?
Ha a Google-nál kellet kezdeményezni a fiók igénybevételét akkor azt törték fel.
Ilyen esetben szerinted a PayPal mit lát? Azt hogy a jogosult vásárolt.
Indítani kell a jogosulatlan vásárlás jelzését és kivizsgálják 3-5 vagy 15 nap.lehet hogy gerinctelenségnek tűnik, de leírták hogy mi az eljárási rend az van folyamatban.
A Googel-t azt továbbra is használjátok?
Ezzel nem a PayPal-t védem mert nem tudni a teljes történetet, de ehhez hasonló esetben ki kell deríteni hogy merről is indult a dolog, itt nekem a Google tűnik hibásnak.[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Egy kis tanulságos történet a paypal hihetetlenül gerinctelen hozzáállásához egy kártyacsalásos történetben.Ennek alapján, mindenki eldöntheti, hogy igénybe veszi-e a csodálatos "szolgáltatásukat (pff ).
Adva van egy paypal fiókhoz csatolt VISA kártya. A fiókot 2 lépcsős azonosítás védte.A Gmail fiókot szintén.Pár napja jött sms a párom telójára a paypal-tól, hogy vásároltak 1600USD értékben a [Grailed.com] -ról. Azonnal telefon paypal-nak,( akkor még jó egy óra múlva elérhetőek voltak, addig hallgattam Wagner operát a kapcsolásra várva ) bankba rohanás, kártya letiltás.Google-nál kezdeményezés a fiók újra birtokba vételét.Segítőkészek voltak: újra bejutottunk a fiókba.Paypal 3-5 napos választ ígért.Közben leesett állal néztem, a csalónak szánt értesítéseket.Ennek hatására felvettem a kontaktot a Grailed supportjával.Az egyik tétel még nem került postázásra, szó nélkül refundolták az 1100 USD tételt. A másik tétel már úton volt a csaló felé amcsi postával (UPSP).Paypal tudta a nyomkövetési számot.Nem lépett az USA hatóságok felé semmit, nem tartatta vissza a csomagot, hogy ne keletkezzen kár.Lóf@szt se csinált.Szépen 5 napig nézegethette a nyomkövetést és nyugtázta, hogy a csaló felmarkolja a cuccot.Grailed-es admin is haját tépte, hogy nem léptek semmit.Tegnap jött levél,no nem a paypal-tól, hanem az admin sráctól. hogy ők akkor feljelentést tesznek az FBI-nál csatlakozzam be a panasszal hozzájuk [FBI Internet Crime Complaint Center] . Valamint, írt, hogy innentől a VISA chargebackben bizhatok ( de csak talán ).Tehát a paypal hátradőlve ( remélem egy jó Havanna szívarral a kezükben ) nem csináltak semmit a kárenyhítésért.530€ pápá és ha nem vagyok tüsténke, akkor bukta a fennmaradó 1100USD is.Of course paypal azóta se válaszolt semmit és felhívni se lehet őket, mert egy munkatárs átkapcsol egy olyan mellékre, amit 2 órán belül se vesznek fel.( 3X próbáltam felhívni őket )
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Valóban, most lehet többet írni, így lényegében te is beírhatsz mindent, hogy mit veszel meg, de ugye általában az eladó írja hogy mit ad el.
Ha ez egy hirdetési oldal akkor magát hirdetés azonosítóit. De ha küldd "számlát" azon a lényegi dolgok rajta.
Magadnak meg lemented ha vannak képek, a pontos hirdetést, ha az esetleges reklamációhoz kell. -
luk88
tag
Gyakorlatilag mintha kiállítana egy számlát?
-
Topikgazda
A legegyszerűbb az lenne ha ő küldene egy pénzbekérőt, amelyen az ő részéről minden rajta van, mit ad le mennyiért, szállítási költség stb., de előtte te elküldöd neki név, cím, telefonszám és a paypal azonosító e-mail cím adatokat, akkor ezt be tudja oda másolni.
Amikor küldöd a pénzt, kevés a karakterhely de ami mindenképp kell a név, cím, telefonszám utalás arra hogy mit fizetsz. Nem biztos hogy elegendő lesz teljesen körbeírni a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
luk88
tag
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem, elolvastam az összefoglalót, de szeretnék megerősítést kérni.
Egy külföldi oldalon, nevezetesen az allegro.pl nevű piactéren szoktám vásárolni több kevesebb sikerrel, a logisztikát megoldották eddig mert szerencsere olyan területen, ami elerhető volt, arra járt pont egy magyar logisztikai cég futárautója, na hát szivességet tettek, gyakorlatilag.
Most viszont nem igazán lehetséges ezt kivitelezni.
Az eladó rugalmasnak tűnik, visszaírt azonnal, fel is ajánlotta. Dpd-vel tudja küldeni paypal utalás.
A termék vagy szolgáltatás fizetése opciót kell választani, az eddig tiszta.
Adatokat megadni célszerű, mármint a vásárolni kívánt termék adatait. más egyebet? Feltüntetni, hogy mi az, esetleg lementeni az oldal tartalmat ?
Előre is köszi ha valaki válaszol.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz b12gege #39003 üzenetére
Nem azt írtam, ma annyival ment volna ki, amit te is írtál, a 71.084 Forint az ő árfolyamukkal, de most ez nem olyan nagy a különbség.
A két bank összegéhez lehet nagyjából hasonlítani, mintha egy deviza utalás érkezett volna a forintos bankszámládra és ők ennyit adtak volna érte, de mindkét banknál az ilyen jóváírásokra fizetni kell díjat is.
Maradva az Erste banknál, kapom a 240 $-t, ők adnak érte 70718 Ft-ot, ez a PayPal-tól kapott pénztől kevesebb és levonnak még 2151 Ft-ot, lényegében 68567 Ft lesz a számlámon, 2517 Ft-al kevesebb mint amit PayPal ad.
Az OTP ad érte 72774 Ft-ot, de ő is levon 1759 Ft-ot és így 71015 Ft marad meg. Ami 69 Ft-al kevesebb, mint amit PayPal ad.
De ez csak elméleti számítás mert nem a bankszámládra indult ez a $ mennyiség, jelen pillanatban csak az a lehetőséged van hogy kiküldöd a bankszámládra és ennyit kapsz érte vagy elvásárolod.Röviden a lényeg, ha minden költséget beleszámolsz, akkor nem biztos hogy az az összeg amit a PayPal ad a 240,25 $-ért nagyon kevés lenne.
Egy dolog még, ha nincs bankkártya a PayPal fiókodhoz hozzárendelve, akkor csak havi 21000 Ft a maximum amit kiutaltathatsz.[ Szerkesztve ]
-
b12gege
csendes tag
Tehát azt mondod, hogy ha a bankszámlámra utalom ki, akkor nem a PP belső konverziós számaival dolgozik, hanem az otp-s árfolyammal megy ki az összeg?
Sorry, ha hülyeségeket írkálok, de még eddig soha nem utaltam ki pénzt PP-ról, eddig mindig el tudtam költeni, most viszont volt több eladásom is, ami után a kapott dollárt nem tudom mire költeni.[ Szerkesztve ]
-
b12gege
csendes tag
Most 240,25 USD-re megnéztem, a Paypal árfolyamán 71.084 forint. Gondolom át kell váltanom előtte, mert a magyar bankszámlám forint alapú, de ha nem is nekem kell, akkor is váltja a PP automatikusan.
TW-nál nézve dollár küldése forintban ugyanerre az összegre, 72.705 ft-ra jön ki...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
- HP EliteBook 840 G6 Fémházas Tartós Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- AOC CU34G2X 34" 144Hz 21:9, ivelt Gaming monitor, monitorváltás miatt eladó!!
- Logitech G Pro X Superlight + Corepad Skatez PRO & Soft Grips
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest