Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- AuraSync kibeszélő topic
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
1. Ha adtál hozzá bankkártyát akkor annak kellene lenni az elsődleges fizető eszköznek. Az egyenleg legfeljebb akkor, ha arra kaptál pénzt. Kártya hozzárendelése esetén csak akkor utalj az egyenlegre pénzt, ha valamiért a bankkártya nem használható fizetésre.
2. Úgy van, nem bankszámlák közti utalás az alap.
3. Igen, a PayPal váltja a devizát, de ez lehet személyes tranzakció (amit említesz) és lehet kereskedelmi tranzakció is, amikor van vásárlói védelem.
-
spe88
senior tag
Köszi a választ! Kezdem kapiskálni. Volt (van?) egy kis zűrzavar nálam.
Tehát a PayPalt használhatom, úgyis hogy:1. a PayPalhoz csatolt normál bankkártyával vásárolok online, és akkor a PayPal-beállítások közt kell belőni, hogy a bank árfolyamát válassza. Ezt nem kell minden vásárlásánál átállítani. (Ezt a vásárlási módot, gondolom, akkor használja a PayPal, ha a webshopban rámegyek, hogy PayPalon keresztül szeretnék fizetni, és nincs elég PayPal-egyenlegem az adott devizában. Ekkor a PayPalhoz csatolt bankkártyámat vezető bank árfolyama alapján a PayPal leveszi az adott áru ellenértékét.)
2. Ha PayPalon keresztül bankkártyáról szeretnék pénzt küldeni PayPal-egyenlegre (Gondolom csak PP-egyenlegre tudok. Bank to bankra nem használható a PP?), akkor meg minden egyes alkalomnál nekem kell beállítani, hogy a bankkártyámat vezető bank árfolyamát használja.
3. Illetve van egy 3. opció, ami az előző kettőtől független, és akkor a PayPal-egyenlegemről szeretnék más devizába küldeni pénzt. Ekkor a PayPal a saját egyenlegét használja. Ilyenkor lehet beállítani, hogy személyes tranzakcióként menjen az utalás, PayPal-védelem nélkül.
Jól értem, vagy még mindig tiszta homály vagyok. Olvastam az összefoglalót, meg másokat is, de egyre rosszabb a felfogóképességem.
Spóroljunk! Kerül, amibe kerül!
-
Topikgazda
válasz nagyonjjo #40897 üzenetére
Nem hazudok. Igaz.
A hirdetésbe megadtad azt az opciót úgy hogy nincs visszaküldés és nem lehetett belekötni abba hogy nem azt és olyan állapotban kapta ami le volt írva?
De az eBay dönti el hogy jogosan kéri-e vissza a pénzét a vevő.Most nem igazán merülnék bele, az hogy tudsz kezdeményezni probléma jelzést a Return request menüpontban (összevonták egy menüpont névre , de ez nem a kötelező visszaküldést jelentei) nem jelenti azt, hogy az eladónak visszavételi kötelezettsége lenne, ha hirdetésben az szerepel hogy nincs garancia és nincs visszaküldés fogadása.
Ha a termék leírás pontos, olyan az állapota a terméknek ami ott le van írva, akkor a vevő nem csinálhat semmit.Van ez a rész az eladóknak a hirdetés feladásnál, idézek ehhez kapcsolódó dolgokat, bár ezt láttad amikor adtál fel hirdetést:
Setting up your return policy
When you sell on eBay, you need to state whether you accept returns or not, and if so, under what conditions.
Your returns rules options
You can choose to offer one of the following return policies:
No returns
30-day buyer-paid returns
30-day free returns
60-day buyer-paid returns
60-day free returnsVan előírás rövidebb időre is:
You can offer 14-day returns in the following categories:
Camera Drones Camera Lenses Collectibles & Art Digital Cameras Jewelry Medical & Mobility
Ha nincs nap felsorolás azt jelenti hogy nem lehet visszaküldeni, a szöveg értelmezése alapján.
Van a kivétel:
Even if you specify “no returns accepted,” under the eBay Money Back Guarantee, the buyer can still return an item if it doesn’t match the listing description.
Ehhez hozzáteszem ez német eBay-n nem működik, az ottani PTK magánszemély esetén semmiféle garanciát nem határoz meg. A többi oldalon meg bizonyítani kell hogy nem a leírás szerinti állapotú terméket kaptál.
Sajnos én úgy mondanám hogy szemét a hozzáállásuk ehhez a dologhoz, USA eladókat nem szokták kötelezni hogy visszavegyék a terméket ha No return van írva, pedig egyértelmű az átverés, míg Európai eladók esetén meg jönnek ezzel a eBay Money Back Guarantee baromsággal és szívatják az eladót, pedig egyértelmű ott is helyzet, csak a hülye USÁK vevő nem tud angolul olvasni.Ha szállítás közben sérült meg és az csomagoláson is látható külsérelem volt azta szállítóval azt árvételkor jegyzőkönyveztetni kell vagy nem átvenni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyonjjo
tag
Üdv!
Ebayen/Paypalon van valami időkorlát,meddig lehet visszaküldeni a sérült terméket?
Másfél hete jött meg,aznap,rögtön írtam neki,azt mondta beszél gls-el,és jönnek majd visszavinni.
Csütörtökön azt írta,a napokban majd jön kap információt.De eleddig még semmi. -
Topikgazda
válasz csonka #40891 üzenetére
Akkor fizeted a nem bolti dolgokat és nem NFC-vel. Egy helyen láttam képet hogy a PayPal MC kártya van hozzáadva, de az csak USA regisztráció esetén igényelhető, viszont hogy NFC móddal az működik-e az nem derült ki. Általános pénzforrásként akkor ezek szerint menne a PayPal, csak kártyafunkció nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
csonka
tag
Sziasztok!
Nem találtam választ a kérdésemre.
Megoldható-e, ill. működik-e az NFC-s fizetés GPay-en kersztül Paypallal?
Odáig eljutottam, hogy a GPay-ben bent van a PayPal "kártya".NFC engedélyezve, azon belül az érintésmentes fizetés.
Innen kezdve mi a teendő? Persze, ha működőképes itthon a folyamat. -
Topikgazda
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik, ha bankszámla volt a fizetési forrásod (nem magyar fiók) akkor meg oda.
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
ha egyszerre használom fel a paypal balance összeget és a maradékot számláról vonják, mi történik ha refundolni kell?
mind a két helyre ugyanannyi kerül vissza? -
vigyorgó
tag
Szia főnök!
Nagy az ismereted, talán tudnál nekem segíteni. Korábban írtam hogy internetes vásárláshoz kellett nyitnom PayPal számlát. Nincs külön folyószámlám, ezért az Unicredit bank pénztárában szoktam befizetni az aktuális összeget amivel vásárolok. Most annyi változás történt hogy Svédországból utalnának svéd koronát a PayPal számlámra amennyiben működhet a kifizetés. Tehát ha ráutalnak egy bizonyos összeget ez esetben devizát a paypal számlámra,milyen módon tudnám azt akár devizában akár forintban felvenni a bank pénztárában.A bankban megkérdeztem, sajnos nem tudtak információval szolgálni,azt mondták hogy a paypaltól kérdezzem meg[ Szerkesztve ]
-
b12gege
csendes tag
válasz mate_x #40879 üzenetére
Nekem sikerült pár hónapja, de először engem is hibaüzenet fogadott. Akkor még működött a telefonos ügyfélszolgálat és szerencsémre jó arc volt az ügyintéző, így hozzá lehetett adni az ő segítségével mindenféle kivonat-másolat és egyéb hülyeség nélkül is. Nem kötözködött, egy szóval sem mondta, hogy ez nem támogatott számla lenne. A fiókhoz rendeltük, letelt a 72 órás "porelülés" és azóta zökkenőmentesen használom.
Érdemes lehet megvárni, amíg újraéled a telefonos ügyfélszolgálat és akkor is próbálkozni.
[ Szerkesztve ]
-
mate_x
csendes tag
Sziasztok!
Megpróbáltam én is hozzáadni a PayPal-hoz a TW-s amerikai bankszámlát. Hibaüzenetet dobott fel, így írtam az ügyfélszolgálatnak. Bankszámlakivonatot kértek, amit el is küldtem, de a bankszámlakivonaton látszódott a TransferWise felirat. Erre ezt a választ kaptam:"Transferwise is from UK.
It cannot be added as US account because we only accept US Bank account registered in US Soil. Virtual banks are not fully compatible with PayPal for security reasons.
Please consider adding or using your local bank account.Feel free to reply whenever you're ready and we'll reply as soon as we can."Ezek szerint ez ennyi volt, már nem lehet megoldani? Köszi.
-
Topikgazda
válasz m.adri1 #40877 üzenetére
Csak akkor kell ha itt lenne ilyen bejegyzés.
Van olyan hogy ha rosszul adod meg a bankszámlaszámot a pénzkiküldésnél és az sikertelen lesz, akkor levonnak 1500 Ft-ot, de ez nem vásárlásos és annak esetleges visszatérítése téma.
Nincs tennivaló. Amikor jön vissza pénz, lesz egy zöld betűs refund (visszatérítés) tétel a PP tranzakció történetben, utalnak az eredeti vásárlásra és arra hogy továbbítva xxxx számú kártyára. Ha beállítottad akkor kapsz értesítőt is róla.
Ezt a bejegyzést követően 2-5 munkanapon belül megjelenik bankszámládon. Néhány bank pl az Erste, még pár napig zárolja valamiért, de az egyenlegbe beszámolja, más bank meg simán elérhetővé teszi. -
m.adri1
csendes tag
Köszi!
Vissza fogom keresni, hol találtam ezt, csak már annyi fórumot olvastam paypal témában, hogy kicsit bele vagyok kavarodva, lehet rosszul fogalmaztam, vagy félreértettem valamit, de mintha azt olvastam volna, hogy ha a refundolt összeget a paypal nem tudja nekem továbbítani, akkor a következő próbálkozásért díjat számol fel.
Kielégítő volt a válasz, csak egy nagyobb összegről van szó és aggódom, hogy végül lesz valami bukfenc a dologban és rutinos tékozlóhomár olvasóként nem szeretném ha a bank-kereskedő-paypal háromszögben ragadnék, miközben mindenki egymásra mutogat, a pénz meg nem érkezik vissza hozzám, ezért érdekelt, hogy járt-e már más is így és van-e tennivalóm vele -
Topikgazda
válasz m.adri1 #40875 üzenetére
Leírtam hogy miként működik, de kártyás fizetés mechanizmusa az banki dolog elsődlegesen, nem PayPal, minek tájékoztatnának?
Ezt nem tudom hogy miként érted helyileg az olvasást mert ez hülyeség: itt azt is ha nem tudja a paypal visszautalni a refundot, akkor azért büntetést kell fizetni.
Ha van ilyen bejegyzés a topikban add már meg a linkjét és törlöm.
A régit ha lejárt el lehet távolítani, de ha benne hagyod, akkor mindenképp az új legyen az elsődleges!
A bankszámla szám megadás magyar fiók esetén arra szolgál hogy a PayPal egyenlegre érkező pénzt arra a számra utalják ki a te kezdeményezésed alapján, csak egy adatmező amit előre kitölthetsz, nincs köze a vásárlásokhoz.[ Szerkesztve ]
-
m.adri1
csendes tag
A kereskedő azt mondja ők nem látják a bankszámla adatait, csak a kártyáét. Én pedig technikai háttér tekintetében sötétben tapogatózom, nem tudok velük vitázni ezen.
Olvastam itt azt is ha nem tudja a paypal visszautalni a refundot, akkor azért büntetést kell fizetni és ezt szeretném elkerülni
Nem mertem még aktiválni a kártyát, mert nem tudom mivel okozok kevesebb "kárt" és zűrzavart az egész procedúrában. Ha hozzáadom az új kártyát akkor elsődlegesként már érdemes azt beállítani? Vagy gondoltam már arra is hogy a bankszámlát adom hozzá a paypalhoz és akkor esetleg oda mehet automatikusan a refund.
Nem tudom tényleg, semmi tájékoztató nincs fent a paypal oldalán ezzel kapcsolatban -
Topikgazda
válasz m.adri1 #40873 üzenetére
A szokásos válaszom írom. A bankszámlának van kártyája azért hogy a vásárláskor a te bankod és kereskedő bankja közt az utalásos pénzmozgás gyorsabb legyen. Mivel a bakszámládról lett elutalva, a kereskedő bankja tudja a számot és a pénzt vissza tudja utalni mert az adatok ismertek. Nincs szükség bankkártyára és az adataira.
Persze a PayPal rendszer azt írja hogy xxxx számú kártyára ment vissza de ez nem lehetséges, a pénzt megkapod a bankszámlára.
Ha majd aktív lesz a bankkártyád és lesz rajta némi pénz akkor add hozzá a PP fiókhoz, erősítsd meg a 400 Ft-os kódos dologgal és állítsd be ehhez is a banki váltást, hiába látnád az a régi kártyára vonatkozik.[ Szerkesztve ]
-
m.adri1
csendes tag
Sziasztok!
Írtam már a paypal üfsz-nek, de hátha tőletek gyorsabban választ kapok. A napokban lejár a bankkártyám amivel paypalon keresztül vásároltam nagyobb összegben (nem ebay, nem kína), így a refund már a lejárat után fog megérkezni a paypal számlára. A számlaszámom nem változik, viszont az új kártyán, már új kártyaszám van. Az OTP tovább irányított a kereskedőhöz, mert az új kártyaszám miatt gond lehet szerintük a visszautalással.
Ilyen esetekben hogyan jár el a paypal? Mit tudok tenni, hogy a visszáru összege ne vesszen el csak úgy az éterben?
Köszönöm a segítséget! -
Topikgazda
válasz f4lcon #40871 üzenetére
Nem tudom hogy hol adsz el illetve milyen eladási oldalt használsz, de a legtöbbnél van lehetőség banki utalás megadásra. Pl eBay esetén nagyon egyszerű, mert aktiválva, de úgy hogy te adod meg az utalási információkat.
A vevő országától és a használt devizától függően az adott TW számlaszám van megadva $, €, font, AU $, NZ $ és még a PLN, magyarnak meg forintos bankszámla. -
Topikgazda
válasz f4lcon #40869 üzenetére
Értem én, de sehogy nem tudod középárfolyammal váltani így teljesen értelmetlen agyalni rajta, "mi lenne ha" kategóriából nem lesz pénzed.
Amit a leírtam az áll még legközelebb a valósághoz. A TW-en eleve van font bankszámlád, arra kell kérni a pénzt kihagyva a PayPal-t és meg van oldva az hogy középárfolyammal számold. -
addikt
ezekkel tisztában voltam, de mióta van Revolut meg Transferwise meg hasonlók, azóta nem a földtől elrugaszkodott gondolat a középárfolyammal, vagy ahhoz közeli összeggel számolni
viszont azt látom, hogy Revolut-ra csak USD-t tudok küldeni (ahogy úgy tűnik Transferwise-ra is) pedig a Revolut elvileg angol bankban tartja a pénzem (Barclay's, bár mintha lett volna szó arról, hogy Lettországba, vagy hova költözik)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Topikgazda
válasz f4lcon #40867 üzenetére
Kevesebb a veszteséged, mert nem a középárfolyamhoz kell hasonlítani, de nem igazán tudod viszonyítani, csak a magyar bankod számlakonverziós devizavételi árfolyamához, amihez hozzá kell számolnod a forintra váltás költségét is mert bizony az is van.
Nem lehet pénzváltókhoz viszonyítani mert nem készpénz és a Revoluthoz sem, mert nem tudod arra megkapni a fontot.
A középárfolyam az a jelen szituációban csak fikció és pontatlan dolog is.
Hozom az én bankom példáját: font vételi: 371.61 közép: 387.09 eladási: 402.57
Ha vásárolok akkor a középpel számolva egy kicsit meglepedök hogy miért került olyan sokba, ha a bankomban akarom váltani, akkor meglepődök mert jóval kevesebbet adnak érte mint amit középpel számoltam. Semmire nem használható információ nálam.Nem rég számolgattam és € esetén jobb volt a PayPal árfolyam mint az összes költséggel az Ersté-é.
Fontra most 100 font az 37161 Ft, ehhez jön költségként a 0,116% min. 2224 Ft váltási díj, tehát ennyivel kevesebbet kapok. 100 font az 34967 Ft lesz. Ez mint látod megint rosszabb mint a PayPal árfolyama 349,67 Ft a 376,19 Ft helyett.Persze lehet hogy a te bankod kevesebbet kér és többet ad, de egy számolást érdemes megejteni.
Röviden fontot nem tudod máshogy levarázsolni, csak forintban, esetleg egy másik PayPal-os személlyel "becseréled" a fontodat forintra.
Ha nekem lenne fontom most, most a kedvezőbb PayPal árfolyam miatt átváltanám.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
egyre több angol font van (lesz) a Paypal-emen, de már nem akarom angliában elkölteni, hanem szeretném megkapni, lehetőleg minél jobb árfolyamon.
a paypal ma (2020.07.19) 376,19 forintért váltaná át a fontomat forintra, miközben az aktuális középárfolyam 388,5 körül van, azaz nagyjából a pénzem 3%-át elbuknám
van olyan opció, hogy ez ne történjen meg? láttam a Transferwise dolgot az összefoglalóban, de az dollárra íródott.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
Nyitottam egy dispute-ot es az elado beleegyezett a refund-ba, de vissza kell kuldenem a termeket. Errol pont akkor kaptam mailt, amikor elutaztam 2 hetre kulfoldre, szoval fizikailag lehetetlen, hogy el tudjam postazni a hataridon belul. Ilyenkor mit tudok tenni? Ha irok a PayPal-nak, akkor csak egy automata uzenetet kapok, hogy hivjam fel oket, amit jelenleg nem tudok megtenni. Viszont a resolution centernel csak olyan opcio van, hogy feltoltom a bizonyitekot, hogy visszakuldtem.
-
Topikgazda
-
GAbre
veterán
Ezt adta meg paypalban és ahogy látszik a paypal 2x is elfogadta,mint hiteles igazolás,anélkül,hogy ez track number lenne,vagy lehetne trackelni.
Hiába mondtam,hogy én nem kaptam.
Írtam paypalnak,hogy élnék az eladói védelmemmel és visszakérem pénzt.
Erre mondták,hogy nyújtsak be fellebezést,megtettem és rá 2 hétre,meg:
"We were unable to grant your appeal with the information you provided. The decision was made based on details you provided for this case.
We made this decision based on the guidelines outlined in our User Agreement and after careful consideration of all available materials provided. Because we were unable to grant your appeal we have not changed the outcome of this case."Fellebezést,az ügyben tudtam csak benyújtani,hogy nem az jött vissza,amit kaptam.
Ezt jeleztem is commentbe,és 2 képet is raktam be,hogy nem lehet nyomon követni csomagot.
Opcionálisan viszont semmit sem tudok már csinálni a ticketben!
Így nem tudom mit tehetnék már.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
Belgiumból is a külföldre postai út nem ilyen számmal működik, lenni kell Rx vagy Lx999999999BE nyomkövetési számnak.
Az a számsor így ránézésre nem nyomkövetési szám, hanem küldeményazonosító és nem nyomkövetet küldemény. Igazolja a vevő a feladásiról kapott valamivel, hogy kinek és mivel mit küldött el. -
Topikgazda
Van rá mód, Google vagy a másik hitelesítő alkalmazás és annak a módszerei, leállítod az sms-t és aktiválod a másikat. Bár most annyira nem néztem hogy arc vagy valami más biometrikust lehet használni.
De milyen számra ment volna, mert Telekom számokra akár hordozott, akár nem az, rendesen jön pár mp után.[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Üdv!
Olyankor mit tudok tenni,ha nyitott vevő ügyet,elfogadtam visszaküldést.
Adott rendszerbe ilyen tracket:
Tracking number
010541288500452621220304314202
Shipping company
Belgium Post
Állítólag megjött,szóval paypal visszaadta neki pénzt.
Fellebeztem mivel nem is jött vissza,illetve track number se trackelhető.
Vagy ezt találtam
Elvileg 1 napnyi track van benne.(külföldről lett küldve)Illetve nagyon nem lehet látni,hogy hova is ment az a csomag.
Fellebeztem,de nem adtak nekem igazat![ Szerkesztve ]
Avatar
-
No.01
őstag
Sziasztok,
Van arra mod, h telefonon (IOS) csak az arfelismerovel azonositsam magam es ne kelljen szenvednem az sms-ben meg nem jovo kodokkal.
Tegnap es ma reggel is szivatam, nem is kicsit. Most telt be a pohar h a 7.(!) sms-el kapot koddal tudtam csak belepni majd 20(!) perccel az elso bejelentkezesi probalkozas utan.nem mondom, h mindig igy van, de sokszor kesik az uzenet. Szvsz telefonon az ujjlenyomat vagy az arcfelismeres eleg kellene, h legyen hitelesites szempontjabol. termeszetesen laptoporol mar nem ilyen egyszeru a dolog.
Szoval van erre barmilyen alternativa?
Elore is koszonom!
U.i.: azt nem is iratm, h vegul mikor beengedett akkor meg az az uzenet fogadott az appban, h hivj fel minket h valoban be tudjunk azonositani egy masik modon.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz shapphire #40856 üzenetére
Why can't I pay with my PayPal wallet?
Epic Games doesn’t allow purchases through PayPal wallet without a linked funding source. To make a purchase you must have a one of the following linked to your PayPal:
Credit card
Debit card
Bank account
Please make sure you have one of the above linked to your PayPal account and try again.Magyar fiók esetén a bankszámla nem használható fizetésre ezért csak kártya lehet a háttér.
[ Szerkesztve ]
-
shapphire
aktív tag
Van elegendő pénz rajta, már átváltott euro. Epic Games az áruház.
Áhh már látom:
Epic Games doesn’t allow purchases through PayPal wallet without a linked funding source. To make a purchase you must have a one of the following linked to your PayPal:Credit cardDebit cardBank account.Pff, vicc.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz shapphire #40854 üzenetére
Volt elegendő pénz rajta? Ha devizában kell fizetni akkor a PayPal adja az árfolyamot a forintról történő váltáshoz.Ha valamelyik deviza egyenlege lévő pénzt akarod használni az adott devizában történő fizetéshez akkor annak kell lenni az alapértelmezettnek. Ha van €-od és abban akarsz fizetni csak akkor látja, ha az van elsődlegesnek jelölve.
Illetve ahol fizetni akarsz ott nem bankkártyának kell lenni a PayPal-on háttér fizetőeszköznek? Mert van ilyen is.[ Szerkesztve ]
-
shapphire
aktív tag
Sziasztok!
Már vásároltam párszor Paypallal, de most először futottam bele, hogy a fizetés előtt kéri a Paypal, hogy adjak hozzá egy kártyát, különben nem engedi kifizetni az összeget és vissza kell térnem az áruház oldalára.
Pont ezért nyitottam számlát, hogy ne kelljen sehol megadni ilyen adatokat.Valami megoldás erre?
-
Topikgazda
válasz pontyos #40851 üzenetére
Ha a PayPal-ra € érkezik és magyar fiók, azt csak forintra konvertálva megy ki a forintos bankszámlára.
Ha forintos bankszámlára utalsz €-ot (lehet hogy magyar számlára utalás az nem díjmentes) akkor a bankod is forintra konvertálja deviza vételi árfolyamon és felszámít konverziós költséget ami %-os ugyan de van egy fix összeg.
Ha ezt a költséget és hozzáadod a forint összeghez és elosztod az €-val meg lesz a valódi devizavételi árfolyamod (ha az €-os banknak is van költsége akkor azt is be kell számolni) adott esetben több lehet amit a PayPal ad az €-ért, vagy csak kis eltérés van. Ezt előtte konkrétan ki kell számolni hogy mennyi lenne és azután dönteni. -
Topikgazda
válasz pontyos #40849 üzenetére
Ha már aktív az új kártyád és van rajta 800 Ft-nyi pénz akkor rákattintasz a kártyára alul Update card, átírod a dátum mezőket és megadod az új cvv/csc kódot, marad a cím hozzárendelés és elmented.
A képen feljebb a kártya és az én adataim vannak, azt lehagytam.Ezután a 400 Ft-os megerősítés és a banki váltás beállítása ehhez a kártyához a szükséges lépés.
Hova lett a hozzászólásod tartalma?
Ezt az újabb kérdést nem értem.[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
Sziasztok, a fent leírtak alapján, ha hazautalom az Euro-t akkor jobban járok ha a saját bankom váltja, Jól értelmezem? Köszi szépen
[ Szerkesztve ]
-
atua
aktív tag
válasz pendre54 #40846 üzenetére
Persze, egy tökéletes világban. Ettől függetlenül sok helyen a fordított oldalak nem úgy működnek, mint eredeti nyelven (lásd paypal). Ha megnézed a képeidet, angolul indítod a rendelést, de miután visszadob a paypalról már francia, és már be sem vagy jelentkezve.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Azzal, hogy átállítottam angolra, nem lenne szabad, hogy gond legyen. A francia ügyfélszolgálatról meg annyit, hogy miután végignézték a küldött fotókat, sűrű fejvakargatások után ezt írták vissza pár perccel ezelőtt: "I unfortunately do not see where the error comes from." Jól kivagyok segítve.
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
addikt
válasz viktorhu #40841 üzenetére
Ez azért nem állhat fent, mert a DAC topikban már többen is vásároltak erről az oldalról, és minden gond nélkül kiszállították Magyarországra.
V/ Teljesen megbízható a cég, mint írtam is, a hazai hifis körök egyik beszerzési forrása. Nagyon sok márkának, ők az egyetlen európai forgalmazói."Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
Topikgazda
válasz pendre54 #40840 üzenetére
Ki kéne kapcsolnod, mert szerintem nem jól működik hiszen lett némi változás a kártyás fizetések biztonsági dolgainál dupla fizetés jóváhagyás két különböző rendszerrel összeakadhat.
Kapcsold be a kétlépcsős azonosítást a PayPal-on és itt nem kell az Eset akármi.
Biztos megbízható cég, nincsenek kis és nagy kapuk programjukban? Én pénzügyekben egy teljesen külsős céget akinek nem igazán ez a profilja inkább kihagynák.Most hogy írja viktorhu tényleg volt már ilyen és nem csak neki okozott gondot.
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
Üdv!
Párnapja már megfuttattam itt a topikban a problémámat, egy sikertelen vásárlás miatt. Az akkor feltett aggályomra megnyugtató választ kaptam, hogy a sikertelen vásárlások miatt zárolt pénzem, feloldásra kerül majd. [link] [link]
Viszont csak piszkálja a csőröm ez a vásárlás, mert sajnos más európai forrásból nem lehet beszerezni a cuccot. Írtam ma a franciák ügyfélszolgálatának is, hogy mi a szitu. annyit írtak vissza, hogy Google Chrome-val próbáljam, de nálam az az alapértelmezett böngésző egyébként is.
Tettem ismét egy próbát, ismét sikertelen eredménnyel. Most már fotókkal is alátámasztottam a problémámat.
Itt látszik, hogy a rendelési folyamat simán végigvihető, egészen a fizetésig.
A személyes adataimat csak most töröltem, a franciáknak a teljes képernyő ment.
Itt már a fizetés előszobájában járok.
Majd amikor a folytatás gombra nyomok, jön a hibaüzenet képernyő:
A végén meg a paypalos üzenet:
Elképzelhető, hogy esetleg amiatt nem jön össze ez az egész, hogy mivel Eset Internet Security-t használok, és bármilyen pénz fizetéssel kapcsolatban, azonnal az ESET netbank védelmi oldala tölt be, ott szoktam a tranzakciókat lebonyolítani, esetleg az ESET blokkolja az egészet.
Ennek viszont ellentmond, hogy hosszú évek óta még soha nem volt gondom emiatt, szóval nem tudom.
Mivel a francia ügyfélszolgálat is lapít, mint az a bizonyos a fűben , kérdezném, hogy hátha van valakinek valami ötlete még, hogy mégis mi a franc lehet a probléma.[ Szerkesztve ]
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
Topikgazda
válasz snecy20 #40833 üzenetére
Mivel előjegyzett (zárolt) az az jelenti hogy még ott a bankodban, nem lett elutalva, csak lefoglalták.
Sehol nem kell érdeklődnöd, a sikertelen tranzakció egy idő után felszabadításra kerül. Nincs fix határidő 24 órától 7 nap, de van olyan bank aki 30 nappal riogat.
Az OTP esetén általában 2-3 nap szokott lenni, de mindenképp felszabadítják.[ Szerkesztve ]
-
snecy20
nagyúr
Sziasztok,
Volt egy sikertelen PayPal-os vásárlásom, x összeg levonásra került a bankszámláról, melynek következtében az a bizonyos x összeg az OTP Netbank-on belül az 'előjegyzett kártya- és számlaforgalmak' kategóriába került át. Ennek mi lesz a sorsa, mikor íródik hozzá újra az egyenleghez? Vagy átutalási szám alapján érdeklődni kell a bankomnál?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
Topikgazda
válasz jozs6200ax #40830 üzenetére
Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva
És az t se felejtsd el, hogy ez csak vásárlásra vonatkozik, ha devizában küldesz pénzt annál nem lehet előre beállítani, azt mindig a küldésnél kell kézileg állítani, azt meg a pénzküldési leírás végén írtam le.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jozs6200ax #40828 üzenetére
Azt viszont a banknál érdemes átnézetni. Pl valamiért rosszul volt beállítva a vásárlásokra vonatkozó limit, nem az volt a csc/cvv kód. Nincs elérhető pénz valamiért.
A kártyánál ugye beállítottad hogy ne a PayPal váltsa a devizát és a kártya legyen az alapértelmezett fizető eszköz? -
Topikgazda
válasz jozs6200ax #40824 üzenetére
Az egyenlegen jóváírják és az első vásárlásnál felhasználod, minek számlára kiküldeni a 400 Ft-ot?
Ha nem kártyaszámlát adtál hozzá és nem voltak a számok elrontva semmit nem vontak volna le.
De azt hittem a fizetési téma gondod.
A számla nem hozzáadás az nem a bankod miatt van. -
Topikgazda
-
jozs6200ax
aktív tag
Kaptam e-mailt ,hogy hozzáadtam és elsődleges is.Jött az ellenőrző kód ami ugye le vont 400 forintot. Beírtam aktiváltam. Igazából csak azért akarom a számlát hozzákötni mert a kezdet kezdetén volt egy sikertelen tranzakció(aktiváló kód miatt levont 400 ft-ot szerette volna visszaküldeni) és levont 1500 ft-t . Ha ismét beleesnék ebbe a csapdába akkor tudjak rá utalni pénzt a paypalra ne legyek minuszba ott. Akkor gondolom a bankomba érdeklődjek mi lehet a baj.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jozs6200ax #40822 üzenetére
Ez nem a PayPal: kártyakibocsátónál.
A kártyád és annak a bankszámlának amihez tartozik az ellenőrzésére gondoltak bankodnál, van pénz mögötte, használható Internetes fizetés, érvényes stb..
A kártya hozzáadásról az e-mailt azt megkaptad?
Bankszámla sak akkor kell a PayPal fiókhoz ha pénzt akarsz a bankodba az egyenlegről juttatni, a vásárláshoz a kártya és a bankszámlaszám megadás nem függ össze.
Van egy blokkolás ha másodjára akarsz bankszámlát hozzáadni, ez az a szöveg. Nem a vásárlásokhoz tartozik a téma. -
jozs6200ax
aktív tag
Sziasztok ! Szeretnék külföldi oldalról vásárolni paypal-on keresztül. Korábban E-bayen vásároltam vele. Volt hozzárendelve a fiókhoz bankszámla és bankkártya is. Később ezeket töröltem mert nem használtam ,de a fiók megmaradt. Most újra használni szeretném ,hozzárendeltem a fiókhoz egy bankkártyát és mikor fizetnék ezt az üzenetet kapom "Mielőtt újra megpróbálná használni ezt a kártyát, ellenőrizze számláját a kártyakibocsátónál."
Próbáltam volna bankszámlát társítani azt pedig nem engedi "jelenleg nem lehetséges " üzenettel . Tudjátok mi lehet a gond ? Válaszotokat előre is köszönöm . -
bucihost
senior tag
Sziasztok! Paypal gombok (https://www.paypal.com/buttons/) -ra csak fehér ablak jelenik meg napok / hetek óta. Csak nálam van gond vagy egy valami PP gond?
-
Topikgazda
válasz pendre54 #40818 üzenetére
Nem ennyi nyoma van, nem az sms-re kell hagyatkozni, ott van a szépen a váró listán, nem kell bedőlni ennek, pont ez a gagyi bank jellemzője hogy technikai hiba miatt nem megy végig a fizetés, de erről nem tájékoztatnak, persze ha a netbankba belépsz akkor látod hogy szó nincs elutalt pénzről.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pendre54 #40816 üzenetére
Akkor nincs gond, a pénz a bankodban 24 óra - 5 nap közt szokták felszabadítani. Mint írtam nem vontak le semmit. A zárolt tétel nincs levonva.
Nem figyelted még meg, ha vásárolsz kártyával akkor van a vásárlás napja és van az elszámolás napja, akár több nap is eltelik a kettő közt, amikor lekönyvelik akörül szoktál elutalni a kereskedőnek.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Köszi, akkor sorjában:
1./ Igen bankkártya, egy KH Bank-os dombornyomott VISA, amit épp a vásárlás előtt csatoltam a Paypal-os profilomhoz.
2./ Tehát a KH Banktól jőtt az értesítés mindkét próbálkozásra, hogy vásárlás cimen levonták a pénzt.
3./Mint a fenti hozzászólásban is írtam, semmilyen visszaigazolást nem kaptam a franciáktól, és nincs a rendeléseimnél se nyoma.
4./ PayPal fiókomban meg jelen pillanatban ezt látom:"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
Topikgazda
válasz pendre54 #40811 üzenetére
Bankkártya volt a pénz forrás?
Ha igen akkor a bankod zárolja pénzt elsőként, aztán ha nem megy végig a fizetési folyamat az a pénz zárolva marad, aztán ha a kereskedő nem kéri le mert ugye nem történt vásárlás,a bankod felszabadítja, ha nem gagyi bakod van a nem bankba belépve látod is a zárolást, ami azt jelenti hogy későbbi felhasználásra lefogtak annyi pénzt amibe az adott dolog kerül.
Másik kérdés hogy van- e vásárlás visszaigazolásod a webshoptól, van-e fizetett tétel könyvelés a PayPal fiókodba?
Ha nincs, akkor nem vettél semmit. No problem. Majd bankod felszabadítja pénzt.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #65537792 #40812 üzenetére
Hát ez nem túl biztató, több okból is. Először is nem tudok angolul, nekünk úgy 50-55 évvel ezelőtt még az orosz lőn a kötelező, nem mintha oroszul boldogulnék.
Másodszor, a megadott email címemre, ami egy és ugyanaz a PayPal-nál, és a francia weboldalon is, eddig semmi féle email nem érkezett, se a franciáktól, se a Paypal-tól.
Ráadásul a francia oldalon, a profilomnál, a rendeléseim menünél ezt látom: "Order history, You have not placed any orders. ", ami a Google fordító szerint, nincs rendelésem nyilvántartva.
Szóval, ha nincs rendelési azonosítóm, és email másolatokat se tudok csatolni, meg főleg angolul leírni ezt az egészet, hogyan tovább, mert a lóvé meg odavan.[ Szerkesztve ]
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
#65537792
törölt tag
válasz pendre54 #40811 üzenetére
Ahogy elnézem ez nem egy lutri webshop.
Görgess le. Contact us. Pending order. Modify order.
Ha van bármi e-mail-ed, tőlük vagy a pp-től. Screenshot és attach-old a fájlokat.
Írd le mi volt és hogy elállnál a vásárlástól. Pár nap és visszakapod a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Üdv!
Kellene egy kis segítség, mert lehet, hogy nagyon beszoptam egy dolgot. Szökő évente egyszer használom a PayPal-t, szóval ezért a tanácstalanság.
Ezt a cuccot szerettem volna megrendelni, erről a francia oldalról: [link]
Azt láttam, hogy van a terméknél 15-25 napos várakozás, ettől függetlenül a megrendelést simán végig engedte az oldal. Az utolsó lépés, az ugye a fizetés volt, ami tokkal-vonóval olyan 150 Euróra jött ki. Kiválasztottam a PayPal-os fizetést, majd a tovább gomb, és annak rendje-módja szerint beléptem a PayPal-ra a fizetéshez. Ott ért a meglepetés, mert azt az üzenetet írta a PayPal, hogy a francia webáruház kosara üres, és átirányított a francia weboldalra.
Arra gondoltam, hogy valamit elcsesztem, ezért újra végigvittem a vásárlási, fizetési folyamatot, hasonló eredménnyel.
Jó, mondtam akkor most itt hagyjuk abba, majd később visszatérünk rá, viszont egy-két perc múlva jött a bankomtól az üzenet, hogy mind a két tranzakcióra levonták a lóvét, ami több mint 100 e Ft.
Na, most ilyenkor mi van, mert úgy tűnik, se termék, se pénz, meg amúgy is nekem csak egy cuccra lenne szükségem, nem kettőre. Hogy lehet ezt visszacsinálni, kiegyenesíteni?
Előre is köszi a segítséget.[ Szerkesztve ]
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
Dr.Én
veterán
Hali!
Szerettem volna küldeni a napokban pénzt PayPal által a saját kártyámról. De a másik fél nem fogadta el. Így megszakítottam a folyamatot. Annyi kérdésem van hogy a PayPal a kártyára ezen összeget mennyi idő után küldi vissza?
WOT: kissio
-
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Lehet hogy már volt: A PayPal-nak van olyan szolgáltatása hogy amit kifizetek pénzt azt felfelé kerekíti és a különbözetet félreteszi valahova, kvázi gyűjtögetés gyanánt? Azt hiszem a Revoultnak van valami ilyen szolgáltatása.
köszi
-
Topikgazda
válasz PRDZsolesz #40803 üzenetére
Nem a kártyáról lett elutalva, mert a bankszámlának van kártyája. Amikor fizetsz vele akkor csak "felhatalmazod" a te bankodat hogy utaljon majd a kereskedő bankszámlájára, a kártya egy "átjáró" a két számlaközti utalásra. Visszafelé már nincs rá szükség mert a bankok ismerik a számlaszámokat és tudják mozgatni a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
PRDZsolesz
aktív tag
-
Topikgazda
válasz PRDZsolesz #40801 üzenetére
Várod pénzt a bankszámládra. Ha az a bankszámlád meg van még amelyhez tartozott a kártya akkor arra fogják visszautalni, hiszen arról ment.
-
PRDZsolesz
aktív tag
Sziasztok!
Vásároltam korábban egy repülőjegyet, amit anno PayPal-en fizettem, közvetlenül a bankkártyámról. Viszont időközben az a bankkártyám lejárt, így az újat kellett hozzáadnom a fiókomhoz. Visszatérítést kértem a Covid miatt a légitársaságtól, most jött email a paypaltól, hogy a társaság visszatérítést küldött, xxx összeggel, és hogy visszatérítik, viszont a régi kártyaszámom vége szerepel az összeg alatt amiről anno fizettem, nem pedig az új. Mit tudok ilyenkor tenni?
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP Elite X2 1013 G3 I5-8250U 16 GB 256 SSD 1920X1280 IPS TOUCH 120HZ garanciás laptop és tablet
- BenQ ZOWIE XL2540K Esport GARANCIÁLIS monitor
- iPhone 16pro/128/ független! sivatagi titán.
- Lenovo Thinkpad X13 G1 i5-10310U/16GB RAM/512 GB SSD/13.3"FHD magyar bill. laptop garanciás
- XPG LANCER BLADE 2x16GB DDR5 RAM
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest