Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz jaffa 2843 #40914 üzenetére

    Hát a hardver dolgot nem a PayPal tette bele, de persze nem tudom biztosra hogy kinél kell változtatni. Lehet hogy pont ezért nem stimmel mert ez a rész változott és az elvesztés a szinkronizációba bekavart. Egyenlőre csak válasz nélküli ilyen nem müxik a hitelesítő alkalmazás hozzászólásokat látok, illetve a Google-ra visszautaló választ.
    De ez megerősíti azt amit írtam:
    Re: Locked out due to 2 step authentication
    I was finally able to solve this problem. I needed to get to a more experienced consultant, and he had to be actually available on the phone amidst the COVID-19 situation. So, about 15 minutes later - the 2FA was removed from my account and I was able to log into it. However it took some attempts, and I had to use the URL sent to me by the consultant in a browser that doesn't have any other PayPal accounts logged in, because then I was trying to get into the secondary account that I created in order to start any live communication with PayPal.
    So, all in all - have patience, wait for a live available consultant, and your problems will be solved. There is no other way. Good luck!

Új hozzászólás Aktív témák