- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Oliverda #41398 üzenetére
Ők fordultak a bankodhoz felülvizsgálattal? Mert ha te, akkor addig amíg a bank nem hoz döntést ők nem lépnek semmit, mert van ez a szabályuk:
Korlátozott Tevékenységek (amelyek tiltottak)
Jogtalanul „kettős behajtást” megkísérelni a jogviták során azzal, hogy a felhasználó egy adott tranzakcióra vonatkozóan mind a PayPaltól, mind az eladótól, a banktól vagy a kártyakibocsátótól megpróbálja beszedni a pénzét.
De akkor az eladó az micsoda aki nem adta vissza a pénzed, ha ők kontraszelektívek? Ha betartja szabályokat akkor nem kell a PayPal-nak beavatkozni és már el is költhetted volna azt pénzt. Nálad is az eladó okozza a problémát. -
válasz
sgabor #41396 üzenetére
A pénzt az eladónak kell visszaadni, hiszen nem a PayPal-nak fizettél, így az eladód nem kapkodta el. A termék visszaérkezés után 48 órán belül a pénzt vissza kell küldenie. Ha nem teszi, akkor a PayPal-nak kell kényszerítenie, ez időbe telik. Szóval inkább az eladód a hibás, nem a PayPal.
-
sgabor
csendes tag
válasz
viktorhu #41056 üzenetére
Végre rendeződött a visszafizetésem. Nem kapkodta el a Paypal. Pont 3 hónap telt el a visszaküldött termékem eladónak való kézbesítése óta. Ez is csak úgy, hogy többször írtam a Paypalnak az első hónap eltelte óta. Mindig csak automatikus válasz jött és a megoldási dátum tologatása, míg végre a hét elején éló ember reagált, aki elnézést is kért az eddigi teszetoszaságért és ígérte a visszafizetés tényleges megtörténését, ami végre meg is történt. viktorhu a tied is rendeződött azóta?
-
-
válasz
ElektrikusDE #41391 üzenetére
Nem lehet, csak a regisztráció országában lévő cím mehet. Ha valaki tartósan más országban él akkor oda kell regisztrálni egy új fiókkal.
Az eBay és webshop-ok esetén lehet más szállítási címet (akár másik ország) megadni és akkor ha nincs direkt PayPal cím kitétel akkor mehet a fizetés. -
ElektrikusDE
senior tag
Sziasztok!
Ha már a címeknél tartunk, van egy kapcsolódó kérdésem!
Szeretem volna címet hozzáadni, viszont szomorúan látom hogy csak magyart enged, én viszont külföldit szeretnék hozzáadni.
Milyen megoldás van erre az esetre?
-
válasz
#60252516 #41389 üzenetére
Ha a PayPal számlatörténetben nem látod akkor nézd meg a Kifizetések (Payments) Automatikus kifizetés (Pre-approved) résznél a Megtekintés linknél nincs-e valami aktív rendszeres fizetésed. Belépés után a fogaskerék ikonnon keresztül éred el.
Ha ott sincs semmi akkor nem PayPal-nál kell keresni, hanem a bankodnál. -
#60252516
törölt tag
Sziasztok.
Olyan gondom lenne hogy most 16. -án a paypalon keresztül volt egy pár ezerforintos tranzakció, ami a paypalnál nem látszik, csak a netbankban, és gözöm sincs hova és miért történt a levonás, mert csak anyi van a részletek végén hogy "vásár".
Paypalnál hol kellene érdeklödni hogy mi is volt ez?Előre is köszönöm.
-
válasz
MasOyama #41387 üzenetére
Hát nem tudom, senki más nem panaszkodik hogy eltűnt volna. Megnéznéd Internet Explorer-el? Törölted a böngésző gyorsítótárat majd újra indítva a böngészőt? Vagy még annyit megnézni hogy ha Firefox akkor Privát ablak, Chrome esetén meg Inkognitó ablakban belépni.
Esetleg ezen a linken próbálni. -
MasOyama
őstag
-
válasz
MasOyama #41385 üzenetére
Mivel csak nálad van ilyen ezért javaslom hogy töröld a böngésző gyorsítótárat és azután lépj be, Firefox 80.0.1 alatt semmi hiány nincs.
De írták hogy változtattak és a böngésződ meg a régi eltárolt adatokat szedi elő és ezért tűnik úgy hogy hiányoznak. Ilyenkor célszerű ellenőrizni a mobil app-ot és másik gép, másik böngésző. -
MasOyama
őstag
Néhány napja magától eltűntek a címek, és néhány menü pont is a paypal felületéről. Nem tudok rendelni külföldről, mert az írja nincs cím beállítva. Másik gépen / böngészőből is néztem, hiányoznak a menü pontok. Írtam nekik, de nem jött válasz. Valami ötlet, mit tegyek? (már azon gondolkozom, hogy regisztrálok egy újat)
-
GAbre
veterán
Az okés,hogy számolni lehet.
De nem tudom mennyi volt előtte.Azt tudom,hogy már múltkor is néztem ,hogy mintha,nem változott volna az egyenlegem,de gondoltam hülye vagyok,mert minuszban szépen mindíg rögtön levonta.
De plusban már nem csinálja a rendszer azóta se... Érdekes,bár fee nélkül ingyen küldtem.
De úgy 1 óra után illene már mutatkoznia egyenlegben is,ha 5 perc után ott volt historyban.
Sztem...
Amúgy lekértem a múlt havi részletezőt,azóta is submitted,és nem tölthetem még mindíg le...
Ráadásul szivat revolut,amazon is....
Elegem van ebből a mai napból is...Én nem egyenleg feltöltésről beszélek.
Hanem van rajta *1000Ft.Fizetek *500-at levonja.
Küldök *500-at.Marad *500Ft.
Stb.és 10 tranzakció után,hogy tudhatom meg egyenlegem,hogy ha nem tudom,hogy 1000Ft-ról indultam?Mert már több éves a paypalom....
Csak azt látom,hogy volt *3500Ft-om,küldtem +*1500-öt,de maradt és jelenleg *3500Ft.
Erre mondj kérlek valamit,mert én nem tudom.
Ráadásul,most megismételve,elküldtem magamról *1 ft-ot,aztán visszaküldtem.
És levonódott,meg vissza. -
Ha volt app frissítés annál is célszerű törölni a gyorsítótárat. de nálam az app is oké.
De akkor esetleg nézd meg a böngészős verziót is. Lehet hogy ott sincs, nem érkezett meg az egyenlegre.
Én ilyenre az elmúlt évekből nem emlékszem De ott nem írja,hogy mennyi volt az egyenleg.És mennyivel lett több. Mindig az össz érték látszik és az hogy ha más egyenlegen van de ott is az össz egyben.
Ha volt 200 Ft-od az egyenlegen és küldtél az egyenlegre 1000 Ft-ot akkor lesz egy bejövő 1000 Ft-os tétel és kiírva 1200 Ft, így ha látod hogy mennyit küldtél utoljára és azt kivonod a kiírt összegből tudni fogod hogy a könyvelésekor mennyi volt rajta. -
GAbre
veterán
Kicsit gyanús volt nekem mostanában az egyenlegem.
Ma küldtem át pénzt paypalom-ra ott is van historyban,hogy kaptam.Viszont az egyenlegem,nem változott.(nem először fordult elő,bár úgy gondoltam,lehet rosszul emlékszek.
Lehet ezt valahol nyomon követni,hogy alakult egyenlegem? -
válasz
Oliverda #41373 üzenetére
Itt a 6. pont tárgyalja hogy mi szükséges a döntésükhöz. Lényeg az hogy célszerű lenne ha írnál az eladónak, mert neki csak egy kattintás leigazolni hogy megkapta és rendben van és visszaadta pénzt neked.
Ha nem kaptad meg pénzt és a PayPal segítségére, döntésére van szükség az jelen esetben az eladó miatt van, ugyanis ha visszakapja az eladott terméket köteles visszaadni neked a pénzt a PayPal-tól függetlenül.
........
b. hogy a fizetést fogadó fél vegye át a vásárló által visszaküldött tételt, és fizesse vissza a teljes vételár és az eredeti postaköltség összegét a vásárlónak.
Ha a fizetést fogadó fél nem veszi vissza a neki a vásárló által a PayPal utasítására visszaküldött terméket, a PayPal jogosult a vásárló javára dönteni a reklamációban. Ehhez a vásárlónak meggyőző erejű bizonyítékot kell benyújtani arra vonatkozóan, hogy a terméket arra a címre küldte vissza a fizetést fogadó félnek, amelyet a reklamációs folyamat során a PayPaltól kapott.
De a kézbesítési igazolást is kell -ha van- benyújtani bizonyítéknak. -
Oliverda
titán
Nem tudom, mit csinált az eladó, hisz nekem erre sem rálátásom, sem befolyásom nincs. A kért dokumentumokat megkapták, a nyomkövetésen pedig tisztán látszik, hogy lassan egy hónapja kézbesítették a cuccot. Ha az eladót nem érdekli és nem jelzi vissza, akkor meddig kell várni? Hónapokig?
-
Oliverda
titán
Ha a vásárló részéről valamire eddig nem lehetett panasz, az a reklamációk és a visszatérítések kezelése, de most úgy fest, ez is elkezdett hanyatlani. Július végén nyitottam egy case-t, hogy visszaküldjek egy cuccot az eladónak. A szükséges adatokat kitöltöttem, a motyót pedig annak rendje és módja szerint feladtam postán, majd még azon melegében feltöltöttem az ezt bizonyító feladóvevényt. Az eladó alig egy hétre rá meg is kapta csomagot, a PayPal viszont azóta sem hajlandó lezárni az ügyet, minden céldátum elérését követően megtoldják egy héttel a várható határidőt, miközben nem történik semmi.
Ma írtam nekik, hogy mégis mi a franc van már amikor minden oldalról ki lett pipálva az összes szükséges dolog. Íme a válasz:
Az egy dolog, hogy már egy hónapja ott áll náluk a kért dokumentum, de a link egy teljesen más helyre, a kártyakonfirmációhoz visz. Hab a tortán, hogy az idiótája kéri, hogy válaszoljak, a beszélgetést viszont lezárta. Innen már tényleg nehéz lejjebb süllyedni...
-
A GYIK pontatlan. Magyarországon forintszámlák közt azonnali utalás van így ha megy a pénz a PayPal Unicredites forint számlájára az pár mp-ben belül ott van, ebben sincs változás.
Ellenőrizd le az utalási tételet és azután írj nekik ha ott számlaszám és a transfer ID-t stimmel, bár néha a vágólapos bevitel megtréfálhat bizonyos böngészőnél ami C-vel kezdődik. -
A kedvezményezett az nem számít az neked információ, megnéztem nincs számlaszám változás.
Jó a banki könyvelésben a számlaszám? 10918001 00000001 15050684 ez a 3*8-as kellene hogy legyen és nem banki megbízás azonosítóhoz lett írva a transfer id (Átutalás azonosítója)
Könyvelni könyveli akkor is ha valami kimarad. -
-
Dr. X
aktív tag
Tudnátok segíteni? Csinálni akarok egy üzleti számlát, de egyszerűen nem lehet. A "termék vagy szolgáltatás kulcsszavai" mezőbe kellene MCC kódot írni, de nem tudom, hogy mit. Utána kerestem különböző MCC kódoknak, de egyik sem jó. Valami tipp?
-
nadoka6789
csendes tag
válasz
M0Dair #41355 üzenetére
M0Dair -> Erre én is gondoltam, de ahogy V/ is írta, ez nem a legtisztább módszer, és egyáltalán nem biztos, hogy kivitelezhető.
Tajrexi -> Lineage 2-ről van szó, sajnos nem nagyon van olyan közvetítő oldal ahol ezt véghez lehetne vinni.
M0Dair -> Párszáz dollár miatt nem aggódnék ennyire, de eléggé Top karakterem van, az eladási ár 13.000-15.000 dollár között lenne. (13.000-et ajánlottak, én 15.000-et szeretnék.) Ezért vagyok elővigyázatos, és ezért kérdeztem a limitet, mivel elég nagy összegről van szó.
Amint látom nincs rá teljesen biztonságos megoldás Paypal keretein belül, így nem fogom elfogadni az ajánlatot.Köszi a segítséget és Üdv,
N
-
válasz
Botigta #41358 üzenetére
A következő oldalon lesz ahol kiválasztod hogy miről menjen. Az hogy még nem látod a folyamat elején nem jelenti azt hogy eldugták, még nem aktuális amíg nem tudni hogy mennyit akarsz küldeni
De mivel ez pénzküldés neked kell kézzel átállítani. A PayPal az alap a Devizaváltásnál, tapp rá és válaszd a Kártyakibocsátót és akkor már az eredeti deviza látszik, nem a konvertált forint -
Tajrexi
tag
válasz
nadoka6789 #41354 üzenetére
Nem tudom, milyen játékról van szó pontosan, de én a helyedben utánanéznék, hogy van e valamilyen közvetítő oldal, akiken keresztül véghez tudnád vinni a cserét.
-
-
M0Dair
senior tag
válasz
nadoka6789 #41354 üzenetére
Szia!
Az a baj, hogy nem fizikális termék, szóval ha szemét a vevő, akkor igen vissza tudja kérni és easybe megadja neki a PP. Ha nagyon tartasz tőle, hogy átver, akkor csináld azt, hogy emiatt az egy tranzakció miatt készíted a paypalt és amint megjött a pénz kiutalod és bezárod az accountod.
Mivel gondolom nem több ezer dollcsiról van szó így a limit miatt ne aggódj.
-
nadoka6789
csendes tag
Kedves Forumozók!
Eléggé új vagyok a Paypal világában, és segítségre lenne szülségem.
Adott egy online MMORPG játék, ahol szeretném eladni az accountomat. Van is rá vevő, aki nyilván Paypalon szeretne fizetni. Hogyan tudom megvédeni a pénzem, hogy ne tudjon benyújtani semmiféle visszatérítési kérelmet? Bizonyítani nem nagyon tudom, hogy megkapta az “árucikket” mivel összvissz egy email címről és egy jelszóról van szó. Ha jól tudom, abban az esetben, ha nem tudom bizonyítani, hogy az árut átadtam, akkor vissza tudja igényelni az átutalt pénzét. Ezt abban az esetben is meg tudja tenni, ha azonnal kiutalom a pénzt a Paypal accounthoz hozzáadott bankszámlámra? (Ennek a kiutalásnak van-e valamilyen felső limitje)
Szóval tanácsot szeretnék kérni, hogy hogyan tudom elkerülni az átverést.köszönettel,
N
-
válasz
nincsvics #41352 üzenetére
Automatikusan a küldő számlájára megy vissza. A fogadó bank lehet hogy 2-3 nap amíg le könyveli a megérkező pénzt, de ez nem fog elveszni.
Az lenne a célszerű most az azonnali utalással rögtön megkapod azután már te küldheted aa saját egyenlegedre, még az nap le is könyvelhetik, ha munkanapon lenne. -
válasz
nincsvics #41350 üzenetére
Más nem utalhat a PayPal egyenlegedre, csak te a saját számládról. Egyértelműen leírva, 14 nap után visszautalják.
Pénz hozzáadása
Elektronikus pénzt vásárol, amihez azzal egyenértékű pénzösszeget kell utalnia nekünk.
Manuális módszerrel, a számla felületén elérhető „Pénz hozzáadása” funkcióval is fizethet nekünk, illetve utasíthat minket, hogy vonjuk le a megfelelő elektronikus pénzösszeget az Ön finanszírozási forrásáról.
És a képernyőn sem másnak a számláját emlegetik, pontos a fordítás. 1-es és 2-es pont. Amit olvasol az lenne a szerződési feltételük, a Felhasználói megállapodás. Szóval nem biztos hogy reklamálni lenne célszerű, mert ez beleesik a Korlátozott Tevékenységek címszóba. -
nincsvics
újonc
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Barátom utalt a paypal számlámra pénzt és ugye azt irja a paypal hogy meg kell egyeznie az utalásban szereplő névnek a paypalon szereplő névvel. De ebben az esetben nem egyezik meg. Az utalás már 7 napja megtörtént és el fog jutni hozzám a pénzem ebben a helyzetben vagy nem? Ha nem akkor hól tudok írni a supportnak vagy hogy lehet ezt megoldani?
Segítséget előre is köszönöm!
-
válasz
Rigormortiis #41348 üzenetére
Az lenne az elmélet. De szerintem nem fogja, főleg ha a fizetési hely EU-n kívüli vagy nem működik nála ez az opció.
Amikor ezt kipróbáltam a bank szívatott mindig, nem mindig lehetett használni, volt amikor simán fizettem, volt amikor annyit késett hogy újból kellet fizetnem, dupla zárolással. Aztán át értékeltem, Internet kártyára csere, fizetés előtt töltve és belépési védelem gyors fizetések nélkül.
Így akkor pontosítom, nekem az Erste banknál ez nem működött normálisan
Ha nem kell külön fizetni érte akkor állítsd be és látni fogod a tapasztalatokat, gondolom bármikor ki lehet kapcsolni ha haszontalan lenne.
Enélkül is jogtalan használat esetén -ha te vétlen vagy- kötelesek a bankok a pénzt visszaadni. -
válasz
Rigormortiis #41346 üzenetére
Általában sehogy, bár találkoztam olyannal hogy nem kéri, de valójában nincs jelentősége. Ha valamelyik a belépési védelmed aktiváltad akkor csak te tudsz fizetni, de ahol van lehetőség a gyorsfizetésre és bekapcsolod akkor persze az ki van kerülve
-
Rigormortiis
veterán
Ha beállítok a paypalhoz is használt bankkártyámhoz internetes biztonsági kódot, az mennyire kavar be paypalon keresztül történő fizetéskor?
-
válasz
D1Rect #41344 üzenetére
Hát ez szívás, csak lenni kelet volna az egyenlegén vagy a pénzforrásán annyi pénznek amit te kifizettél (nem hiszem hogy rögtön el is költötte amikor megérkezett) és egy kattintással refundként visszaküldhette volna, amikor sem nálad, sem nála nem lesz semmi levonás.. Sajnos némelyik eladó nagyon nem érti a rendszer működését
-
thommypl
tag
Sziasztok!
Még tíz évvel ezelőtt regisztráltam egy paypal fiókot amit aztán sokáig nem használtam és el is felejtettem a jelszavát. Mikor szükségem lett volna rá az elfelejtett jelszóhoz két infó kellett volna: a regisztált e-mail cím (ez megvolt) és vagy egy sms (nincs meg a szám) vagy egy biztonsági kérdés (nem emlékeztem rá).
Mivel évekig nem használtam úgy döntöttem regisztrálok egy újat más e-mail címmel.Kíváncsiságból megint rápróbáltam a régire és most elég volt neki az e-mail címem a jelszó változtatáshoz. Így van egy megerősített fiókom amiről az e-mailek egy ritkán használt fiókra jönnek, meg van egy "üres" fiók az elsődleges e-mail címemmel.
A kérdésem az lenne, hogy ha az eredetit lezárom és az újabbnál megadom az elsődlegesen használt e-mail címemet (amivel még régen regisztráltam) akkor át lehet állítani, hogy azzal jelentkezek be és oda jöjjenek az értesítések?
-
M0Dair
senior tag
Sziasztok!
Hátha valaki járt már így és tud segíteni nekem.
Csináltam egy új paypal-t régi ebayhez, mindent megadtam, jöttek rá a kifizetések, igazolványt stb. beküldtem elfogadták és a végén jött egy levél, hogy egy linked account-on negatív az egyenlegem (se összeg se semmi konkrétum), ezt rendezzem addig limited marad az amit használok. A problémám csak az, hogy a régi accountom már bezártam tisztán anno és valszeg valaki sumákban visszakért pénzt azóta (wtf) de nem tudom milyen összeg se semmit. Arra a mailcímre most újra nyitottam egy pp-t, természetesen nincs rajta mínusz.
A fő számlámon ami a linked miatt limitált azon van pénz és rendezném a tartozást bármi is az. Azt szeretném elérni, hogy terheljék rá, vonják le és hagyjanak békében árulni végre, de csak azt a választ kapom, hogy a Collection Department hívjam. "To resolve negative balance please contact Collections Department at +353 1 436 9196, 8 am-7.00pm GMT, Monday – Friday, 8 am-6.30 pm GMT"
Alig beszélek angolul, a levelezés oké, de azon nem érem el ezt az osztályt, a chat nem megy, twitteren, fb-n, sehol semmi velük kapcsolatban. Esetleg valaki tud egy mailcímet vagy tippet, hogy hogyan tudnám ezt mihamarabb rendezni?
Vagy valaki ha belsős segítene ezt ledumálni? Baromi idegesítő, hogy nem tudom az eBay fees-t kifizetni se és annyit kéne elintézni, hogy a main accountra terheljék bármilyen linked accountom negatív egyenlegét aztán lépjünk már tovább.Bárminemű segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
-
válasz
ricsko72 #41330 üzenetére
Mindjárt nézem hogy a példámhoz honnan érkeztek az üzenetek.
A pénzbekérő innen jött: service@intl.paypal.com
Az hogy elküldték a pénzbekérőt az innen jött: service@intl.paypal.com
Az hogy megérkezett a pénz az innen jött: service@intl.paypal.comÉs így néz ki a kifizetési e-mail:
És az összeg elérhető, bár nem küldtem el semmit, hiszen vissza is vonhatom
Csak azt tudom továbbra is javasolni hogy vedd fel a kapcsolatot a PayPal-al mert valami nem stimmel.
-
Meg van hogy mit változtattak, rá kell kattintani a Szállítólevél nyomtatása linkre és menteni, ki kell nyomtatnod, ezután felül ott lesz a
De akkor lásd hogy miként megy a dolog. Küldtem egy pénzbekérőt.
Ez van a PayPal-on:A vevő fizetése és a szállítólevél nyomtatása után ez:
Látszik a jutalék is -
válasz
ricsko72 #41326 üzenetére
Nem, azt írtad küldtél pénzbekérőt ott van a listában minden ilyen, a linkelt képeiden is ott van. de tényleg kattints már erre a bejövő pénz tételsorra, mert lehet hogy csak össze lett kötve.
Melyik böngészőt használod mert előferdülhet hogy hiányosan jeleníti meg az oldalt és csak ezért nem látod a beviteli mezőt.
Szerintem itt kellene lenni valahol és ha tényleg megérkezett hozzájuk erre a pénz akkor felül más lenne a menüsor, de bármi lehet. -
RoBos
senior tag
Hello,
régi problémám, h nem tudok új szla számot hozzáadni a fiókomhoz. A régit már töröltem mert megszűnt az a számlám, de ennek ellenére sem tudok újat hozzáadni. Tudok úgy küldeni magamnak pénzt az új számlámról, h az nincs hozzáadva a fiókomhoz, kvázi mintha vki idegen küldene nekem oda pénzt?!
-
ricsko72
tag
A PP email alján van ez a szöveg:
"Important note: This PayPal® payment has been deducted from the buyer's account and has been "APPROVED" but will not be credited to your account until the shipment reference/tracking number is sent to us for verification. This security measure is embarked on, due to the fact that the buyer was subscribed under PayPal User Protection Policy so as to secure the buyer's transaction. We alert you to tell you your money has been "Pending" since we have not received any Reference Tracking details for the shipment verification."
Akkor ez csak hablaty?
-
válasz
ricsko72 #41322 üzenetére
Nem, be kell írni az eladáshoz ott a helye, ha beírod oda akkor küldi a rendszer az értesítést a vevőnek hogy elküldve.
Megnézted már a tétel listánál?
ő azt mondja, hogy azért nincs az egyenlegen, mert még nincs ellenőrizve a szállítás. Ez hazugság.
Én meg azt mondom, ha eladtam valamit és a vevő fizetett, a PayPal azután írja azt nekem hogy küldjem el és a pénz ott az egyenlegemen a jutalékkal csökkentve. -
ricsko72
tag
Embernél rákérdeztem, ő azt mondja, hogy azért nincs az egyenlegen, mert még nincs ellenőrizve a szállítás. Da ha jól gondolom, akkor az csak akkor lesz meg ha már elvitték a csomagot.
Csak épp azt nem értem, hogy a PP melyik kisujjából szopja ki, hogy hopp lett egy tracking számom. Gondolom sehonnan.Tehát ha bizalmatlan vagyok, akkor ha megmondom az embernek, hogy elvitték a csomagját, akkor ő szépen fogja magát és visszavonja az egészet. Persze nem tudom, hogy ezt megteheti e.
Volt néhány hete egy eladásom, viszont az Ebay-es volt, ott egyből megjelent az egyenlegemen a pénz és azt sem tudtam levenni amíg nem adtam meg a tracking számot. De akkor, ott volt erre lehetőség a PP felületén.
-
válasz
ricsko72 #41318 üzenetére
Értem.De ha tényleg megjött a pénz akkor nem stimmel az emlékeztető és a pénz helye sem.
Mert a jó embernek a küldött pénzbekérőnben kell a linkre kattintva fizetni, mert úgy tudja odakönyvelni.
Tényleg kérdezz rá a PayPal-ra.
Még egy kiegészítés, az cím ahova küldeni kellene az elég hiányos. -
válasz
ricsko72 #41316 üzenetére
Akkor sem jó.
Itt az olvasható hogy az egyenlegen a 350 €, ott pedig akárhogy nézem nincs 350 €.
Nem látható hogy ők levonták a 3,4%-os jutalékot a beérkező pénzből.
Van egy pénz igénylésed ami nincs rendezve.Hogy volt ez a fizetés akkor? Küldött a csóka neked pénzt az PayPal e-mail címedre vagy te küldtél az ő címére pénzbekérőt?
Esetleg én megérdeklődném hogy az értesítésük ellenére az adott számú (felül az ID) tranzakcióban szereplő összeg még sincs az egyenlegen, hol van akkor.Nem tudom hogy milyen nyelvjárásban fordítják magyarra a szöveget, de amikor én eladok valamit és fizet a vevő, nem igénylés az angol szó fordítása a beérkezett pénznél.
-
válasz
ricsko72 #41314 üzenetére
Tevékenység menüpontban van a lista oldal.
Ha lenne tényleges bejövő pénzed, akkor az egyenlegen lenne a 350 € függőben, nem pedig 0,15 €.
Nekem úgy tűnik küldtél egy 350 €-os pénzbekérőt és arra nem jött még semmi. Ezért függő, nem pedig azért mert kaptál pénzt és kezdő eladóként visszatartják a vásárlói védelem érdekében.
Szóval kattintanod kellene az első képen az Emlékeztető küldésre.
Nem egészen ezt a szituációt írtad le és ugye nem lett elküldve? -
ricsko72
tag
-
válasz
norrberth #41308 üzenetére
Ne cseszd már fel az agyam
Hogy lenne már jobb?
Most a PayPal vásárlási árfolyama 1 € 377,81 Ft, a bankod mai elszámolási árfolyama 1 € 364,34 Ft.
Csak ma 13,47 Ft-al járnál rosszabbul ha a PayPal váltásra állítod. Nem véletlenül javasoltam hogy a banki váltás legyen beállítva. Mindig kedvezőbb a banki árfolyam. -
válasz
norrberth #41303 üzenetére
Nagyon egyszerű akár naponta 3-szor van árfolyam frissítés és a kártyásvásárlsok elszámolásának módszere bankonként változik, de nem a vásárlás napi árfolyam amivel terhelnek. Lehet hogy tudom a bankod váltási módszerét írd meg a nevét.
Ráadásul a fizetéskor csak egy általános árfolyammal számolja át kvázi tájékoztató információ csak amit esetleg sms-ben megkapsz.
Valamilyen módon az elszámolás napján, a kártyás vásárlási szabályuk szerint a deviza eladás árfolyammal vonják le. -
norrberth
addikt
Sziasztok
Ha pay pal al fizetek miért számol fel több pénzt a Bank vásárláskor?
Vettem hétfőn 147,66 Euroért lomot.Akkor 359Ft volt 1 euro.
Beszoroztam 52,690FtÉs a bank ma küldi ezért
53,855Ft vett le.
És 366 ba volt az Euro.Pedig nem.
Nem értem én ezt -
gas136
újonc
A kártyádnál PayPal-os vagy banki devizaváltás van beállítva és a kártya az elsődleges fizetőeszköz? - banki, a kártya az elsődleges
Nem volt semmi változás a kártyaadatainál? - nem
Az eBay-en szállít az eladó a címedre? - igenDe most, hogy a levonásról kiderült, hogy csak zárolás, másnak meg simán tudtam fizetni megnyugodtam
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- GOPRO Hero 11 BLACK - 5.3k akciókamera - 2 akku, tartozékok (5.)
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- Sony PlayStation 5 ( PS5 ) Sony PlayStation VR2 Csomag
- Dell Precision 7680 Eco FHD+ 13600HX 14C / 16G D5 / 1T G4 workstation
- Gigabyte GA-Z68A-D3-B3 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! HP 250 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASRock FORMULA OC RX 6900XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged