Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- AuraSync kibeszélő topic
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Egy korszak vége
-
LOGOUT.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
duke
aktív tag
Valojaban fogalmam sincs, tobb mint 10 eve amikor regiszraltam, akkor mit adtam meg. Kiirt valami szam toredeket de nem volt ismeros. De ott belepesnel nem lehet masik szamot megadni. Rohej, a jelszot engedi valtoztatni, elfogadja, de hulye sms nelkul nem enged be. Kiprobaltam csak azert, hogy hatha ezt valahogy elfogadjak igazolasnak.
-
Topikgazda
Kötelező a telefonszám megadás, anélkül nem is megy a regisztráció. Szóval valamit te is megadtál. Ráadásul mobil azt amit alapból felajánl.
Eleve felad a belépésnél valami telefonszám töredéket és lehet megadni egy másik számot is amire küldi az értesítőt.
Nincs itt színvonal probléma, most már a PSD2 miatt nekik is szigorítani kell a belépési védelmen, aki nem aktiválta valamelyik belépési védelmet annak a belépések előtt kell valamit csinálnia.
Mielőtt ez teljes mértékben beindult volna folyamatosan írták, kérték az elmúlt pár hónapban hogy egyeztesse, ellenőrizze le mindenki a telefonszámát, sőt kifejezetten "kényszerítettek" hogy erősítsük meg[ Szerkesztve ]
-
duke
aktív tag
Varatlanul a paypal telefonszammal akar csak beleptetni. Szerintem nem adtam meg telefont mert idaig sosem kellett. Az oldalon annyi segitseget talaltam, ha nem tud belepni, akkor lepjen be es kuldjon nekunk uzenetet .
Koszi ezek is hozzak a szinvonalat.
Szoval nem tudok belepni. Mit lehet ezzel kezdeni szerintetek ? -
Topikgazda
válasz morfondőr #41795 üzenetére
Az enyémet meg elvesztette a bank, pontosabban egy másik városba küldték banki átvételre amikor postai kézbesítés volt megadva. Reklamáltam, készítettek egy másikat az megérkezett 1 hét múlva, majd azután 2 hétre megkaptam az elveszett kártyát is. persze két kártyagyártási díjat akartak levonni. 3 hétig a PP egyenlegről fizettem és nem csak forintban.
[ Szerkesztve ]
-
morfondőr
őstag
Végig nyálaztam a beállításokat, szerintem jónak kell lennie! Köszönöm a segítséget!
Igazából ez a legkisebb gondom, mert szinte mindenhol kártyát használok, minimális kp megy el havonta. És ma egy bank nem küldi ki időben a csere kártyát, mert épp "káosz" van náluk valami átállás miatt!Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Topikgazda
-
morfondőr
őstag
Netflix-ről van szó konkrétan. Ahogy látom nincs beállítva még elsődleges fizetési mód! Akkor ha jól gondolom nem kell állítanom semmit, ha elfogadja az egyenlegről az előfizetést. Netflix ahogy látom Ft-ban számláz.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Topikgazda
válasz morfondőr #41791 üzenetére
Ha annál az előfizetésnél használható úgy a PayPal fizetésre hogy nem bankkártyának kell lenni a pénzforrásnak akkor igen. Meg kell nézni az adott hely PayPal fizetési szabályait.
És az elsődleges fizetési módnál vissza kell állítani egyenlegre módra, ha azt kártyára állítottad.
Viszont ha nem forint egyenlegen van a pénz hanem az adott deviza egyenlegre átkonvertálod előtte és azt teszed meg elsődlegesnek akkor jobban jársz, mert nem a vásárlási árfolyammal fogja a fizetéskor átváltani, ami több mint az egyenlegek közti átváltás.[ Szerkesztve ]
-
morfondőr
őstag
Valaki tud segíteni: ha egy előfizetést eddig paypal-ről intéztem, ami a bankkártyáról vonta le az összeget, az automatikusan átáll walletre ha kártyáról nem tud tovább pénzt levenni? Csodálatos takarékbank nem küldte a cserekártyát és holnap lejár a régi!
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
M0Dair
senior tag
Akkor várok még kicsit. Köszönöm!
Az a baj, hogy hétfőn kötelező szervizre megyek és nem tudok pp egyenlegből fizetni csak a forint alapú számláról, de mivel annyira nem lesz nagy összeg valszeg csak 150k max, így elenyésző a váltási vesztesség. Viszont jó lenne már kivenni a többi bent maradt pénzt ami sok, így várom mikor lesz érdemes.
Talán év végén ha eldurvul a helyzet vagy választások után meglátjuk mi, hogyan alakul.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz M0Dair #41785 üzenetére
2-3 Ft szerintem a maximum amit rátennének, talán holnap lesz 301-303 Ft. De látod hogy bankonként is változó az árfolyam eltérés. Most inkább $-os fizetés éri meg váltás nélkül, mert a banki eladási árfolyamok amivel a fizetést számolják nagyon magasak. Most én is inkább a PayPal $-t költöttem mint a bankkártyát terheljem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz M0Dair #41783 üzenetére
Naponta és ha jól emlékszem reggel és délután van új árfolyam.
Tegnap 12:30-kor 1 USD = 299,3835 HUF most pedig 1 USD = 299,1495 HUF
A devizavételi árfolyam lenne a bankoknál, tegnap az Ersténél 300,76 Ft volt most 304,27 Ft, az OTP tegnap 310,15 Ft most 311,30 Ft. Akkor gyengébb a PayPal árfolyam ha a hasonlított banknál nincs az esetlegesen forint számlára érkező $ átváltására különdíj felszámolva. Mint pl az Ersténél az én számlacsomagomnál minimum 2224 Ft fix díj. Az bizony nagyon gyengíti az árfolyamot, 100 $-nál nekem a PayPal jobb.[ Szerkesztve ]
-
M0Dair
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy milyen gyakran frissíti a paypal a váltási árfolyamait?
Ki kéne vegyek az egyenlegemről dollárt de úgy látom pár napja 299-el vált, nem nagyon zavarja, hogy bő 10 forintot ment feljebb az árfolyam.
Köszönöm! -
Topikgazda
válasz rasotamas #41778 üzenetére
A klasszikus bankkártya szám a 4*4 adható hozzá, Visa, Masctercard, Maestro, AE. A kártya hozzáadási ablak jelzi hogy milyen kell.
SEPA bankszámlát írnak, de azt is megadják hogy milyen adatformában írd be, viszont itt a bankszámla fizetési eszköz lehet, szóval a megerősítéshez kell pénzt mozgatni a számla és a PayPal közt, de ezt is írják. -
veterán
Még csak debit kártyám van kint (itt nem minden kártyán van 4x4 számjegyű bankkártyaszám, az enyémen konkrétan az IBAN van rajta), most szóltam a bankárnak akinél kötöttem hogy nekem fog kelleni olyan. Ha meglesz azt a kártyát sem tudom hozzáadni? Tehát németországban kiadott normál MC mehet azért, és csak számlából mehet egy országból való? Vagy kártyákra is van ilyen korlátozás?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Semmi, pont ez a lényeg hogy random kérik. Ha folyamatosan szeretnéd akkor állítsd be az sms belépési védelmet, emezt akkor használják ahol nincs belépési védelem, a PSD2 alapján nekik is kell valamit csinálniuk, persze a fizetés jóváhagyás az egy kicsit bonyolultabb lesz mert ha egyenlegről megy a pénz akkor nekik kellene védelmet adni, ha kártya van mögötte akkor meg a kártyakibocsájtónak és ha olyan akire vonatkozik akkor az eladónak. Így egyenlőre belépési ellenőrzés megy.
-
GAbre
veterán
Sziasztok!
Tudja valaki,hogy mi határozza meg,hogy kér sms-t belépéshez?
Random,van amikor kér,van amikor nem.Avatar
-
Topikgazda
válasz rasotamas #41774 üzenetére
A párhuzamos élet azért jogilag sem megfogható dolog, valahova jobban el kell kötelezned magad. Amíg Németországban élsz lezárod a magyar fiókot, ha haza cuccolsz nyitsz egy újat és amazt lezárod.
De a logikád az érhető és igazad van.
De akkor a kint az nem állandó lakos kategória.
A pihentetés nem véletlenül volt "jelek közt" és mást is írtam még ott.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Értem, köszönöm. És ennek mi a menete? Országváltás?
Komolyan a mai világban nem értem miért gond egy igazi banknál, egy Paypal/TW/Revolutnál vagy egy mobilszolgáltatónál ha valaki több országban él párhuzamosan, mert épp olyan a munkája, családi háttere, stb. Miért nem tudja megoldani egy Erste=Sparkasse vagy Commerzbank, egy Telekom vagy Vodafone amelyek mindkét országban jelen vannak hogy egy ügyfelüknek lehetősége legyen egyformán használni a szolgáltatást mindkét országban. Nem az összesben ahol jelen vannak, csak legalább 2-ben.Szerkesztés miután te is szerkesztetted:
A magyar lakcímem nyilván nem szüntettem meg ahogy a több százezer magyar sem akik külföldön dolgoznak (már aki nem adta el a házat, mondta föl az albit.) De kint is van bejelentett lakcímem, és munkám is, meg telefonszámom is. Fix időre jöttem ki, 13 hónap aztán irány haza.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok! Hozzá szerettem volna adni egy bankszámlát a PayPalhoz a mostani OTP-s mellé, azonban azt írja, csak magyar bankszámlát adhatok hozzá, mégpedig én egy német Deutsche Bankost akartam. Mit lehet tenni?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz pube111 #41766 üzenetére
Az egyenlegről mindig forintra konvertálva megy ki a pénz. Nem értelmezhető a jobban járás. Lhet hasonlítani az árfolyamot, de mást nem lehet tenni, ha ennél az OTP-s számládnál a $-ban érkező jóváírásért nem kérnek pénzt akkor a devizavételi árfolyamhoz hasonlthatdo a PayPal árfolyamát, ha kérnek pénzt azt le kell vonnod az átszámolt árfolyamból és úgy elosztani a forint összeget a $ mennyiséggel.
Az OTP 100 $-ért ad 30620 Ft-ot (306,20 Ft/1$)
A PayPal 100 $-ért 29988 Ft-ot ad (299,88 Ft/ 1$)
632 Ft az eltérés.
Ha az OTP-nél van költség a $ jóváírásnak akkor azt persze le kell vonnod ebből. -
pube111
senior tag
Ha pp usd balanceból utalok otp huf számlára, akkor hol történik az átváltás? Hogy lehet jobban járni?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ferzoli #41764 üzenetére
Csinálj egy € egyenleget és a második, a Paypal is létrehozná, de egyszerűbb ha van már, mert akkor €-ban marad az összeg. De minden esetben a PayPal váltja át majd, de ma nem lenne jó ha forintosítaná. Neked kell majd a bankszámládra kiküldeni, de egy későbbi időpontban többet kaphatsz. Ma akkor 352,31 Ft lenne 1 €, de ez nekem az Erstéhez viszonyítva jó pénz lenne mert ők 349.83 Ft-ot és még van - 2000 Ft váltási díjam is, más bank esetén nem biztos hogy a 352,31 Ft az jó.
[ Szerkesztve ]
-
ferzoli
Ármester
Köszönöm a segítséget. Végül is abban maradtunk, hogy kb az ár felét visszautalja. Ezt meg is tette, de eddig a refundok a vásárláshoz használt bankártyán keresztül a bankszámlán landoltak, most viszont nyilatkoznom kell, hogy mi legyen az összeggel?
Melyik verziót érdemes választani, ha szeretném, hogy a bankszámlára kerüljön (és ha lehet ne a paypal konvertáljon, mint az első esetben)? -
Rick4
félisten
válasz gyulaszu #41762 üzenetére
Jogos, bár azért történt, mivel a sok vásárlásból úgy rémlett, hogy az volt az utolsó tranzakció a paypalon, viszont nem az volt, engedték még menni egy darabig, és minden más tranzakció sikeres volt, ők viszont ezt az egyet nem tették be a történet közé, hiszen szerintük nem ment végbe a dolog, és ők hiteleztek nekem....
Majd most október 1-gyel a fenti fizetnivaló mellé tették oda a 2033 usd-s igényület, ami ugye a kb 600 ezer Ft, és nincs nálam, se kártyán, se zárolásban, arra várunk, hogy a bank nyilatkozzon, illetve 7.-én a paypal is meg lett kérdezve, 7 napot kért Vera, az 14.-én, azaz 11 napja letelt, hallgatnak....
A kérdéses 2033 usd-s tétel sajnos a bal felső sarokban virít...49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Topikgazda
Értem. Akkor csak érdemes sürgetni a PayPal-t. De ha bankod adott konkrét információt akkor azt csak küldd már el a PayPal-nak, persze nem a nálunk minden rendben szöbegre, hanem az utalás technikai adataira gondolok. Ha az a PayPal-hoz kerül akkor hamarabb sikerül nekik kivizsgálni.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
A kártyának asszem 3M a limit napi, meg 50 vagy talán tranzakció, nincs és nem is lehet túllépve, céges kártya, nyilván kicsit másak az igények egy cég részéről, direkt olyan értékek lettke beállítva, hogy a lehetőség is ki legyen lőve, hogy ebbe fussunk bele, nyáron volt ugyanezzel a kártyával egy 6200 usd-s, 2M Ft-os transferwise tranzakció, minden gond nélkül lefutott, és a másik oldalon célba is ért. de írtam, ilyesmi gond nincs, volt, hogy egy vásárlás volt 1M ugyaninnen, gond nélkül, és heti kb ugyanennyi mindig van ugyaninnen. Nincs se blokkolás, se más a bank részéről, ők elküldték a pénzt, a paypal vacakol, és ugye a Vera nevű 14.-ét ígért 7.-én, de azóta mély hallgatás van. Utána tudtam kártya adatok megadásával fizetni, most csütörtökön is ott hagytam náluk 500 ezret, minden működik a paypalon kívül.
A message center rész angol, gépen, androidos appon, telefonon belépve is csak a két elküldött üzenet van, amire a 3 válasz jött, és semmi több.
A banktól fogok tudni adatokat kérni, de kivizsgálás részükről volt, és ők mindent rendben találtak, kértem kivizsgálást a paypal oldalról, ők 7.-én türelmet kértek 14.-éig, az 10 napja lejárt...
Az eladó nem fogja tudni sztornózni a dolgokat, hiszen azok a vásárlás után 5 nappal már nálam voltak, és azóta rég az én ügyfeleimnél vannak, a pénz pedig nélkül van, őket is megkérdeztem, persze, minden oké, látják a pénzt, és nem tudnak tovább mit kezdeni vele. Tehát megvenni se lehet ismét, ha egyszer megvettem, ha visszautalnák, akkor újra ki kellene fizetnem, de a paypal attól még a visszautalt pénz csak a paypal balance-ra tolja, hiszen 600 ezer mínuszban vagyok... Angolra állítva sincs más, 608 ezer mínusz, ugyanazok az üzenetek sajnos.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Topikgazda
Tegyél már meg annyit hogy angol nyelvre állítod a PayPal.t és újból belépve nézel rá, sajnos gondok vannak a maygar nyelvű oldalaikkal, ha visszaolvasol pl a Paypla gomb készítő oldal nem jelenik meg, előfordulhat hogy az a rész is hibás amit emlegetnek.
Akkor bankkártyás fizetés volt. A bankkártyának mennyi a napi fizetési limitje? Azt nem léptétek túl aznap ezzel a fizetéssel?
A bank a kártyás fizetés tételét utalná a PayPal-nak arról a számláról amelyhez ez a kártya tartozik, konkrétan azt az elküldést kellene ellenőrizniük hogy teljesült-e.
Én az évek tapasztalatai alapján nem hiszek a bankok nálunk minden rendben van szövegének. Adják meg a konkrét utalási adatokat és azt eljuttatom a PayPal-nak mert nekik sem hiszek hogy ez rendben van, de ők csak akkor tudnak a beérkező pénzek közt keresgélni ha van valami konkrét adat az adott utalásról. Ha ők ezután sem találják meg akkor mehetünk vissza a bankhoz hogy keressék meg a pénzt és adják vissza.
Ha ez a helyzet nem oldódik meg, akkor írsz az eladónak hogy ez a vásárlás legyen sztornózva, akkor eltűnik a mínuszod és megveszed újból figyelve arra hogy legyen hozzáférhető fedezet a bankkártyán.A Help rész, kapcsolatfelvétel.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Szia, köszönöm a segítséget.
Céges számla, augusztusban kicsivel több, mint 4M Ft ment el a paypalon keresztül, sőt, több olyan is volt, mikor csak ugyanide 1M-ment egyetlen utalással, sosem volt gond. Nem hinném, hogy mot jöttek rá, hogy zsivány vagyok, és az elmúlt 15 évben nem voltam az. A banknál is végig lett kérdezve, náluk minden tiszta, a paypal dolgot nem én intéztem, hanem a titkárnő, de mostmár ciki a várakozás, lennének olyan időszerű lépések, amik csak a paypalon mennek, gondoltam futok én is egy kört, de erre hét közben nincs idő.Ez jött vissza október 7.-én:
Dear XXX XXX
Thank you for contacting PayPal regarding your negative balance, which occurred due to transaction XXXXXXXXXXXXXX0U.
XXXX, I've reviewed your PayPal account and I can see that for transaction of $2,033.96 USD (XXXXXXXXXXXXXX60U), instead of debiting your card ending XXXX, we've charged your PayPal balance. Therefore your PayPal balance is currently negative.
Please note that as your card wasn't charged for this transaction, the pending payment (which occurred due to payment authorization on 14 September) should be removed by your bank typically within few business days, however depending on your bank it can take up to 30 days. We'd like to encourage you to contact your bank for more information.
I sincerely apologize for any inconveniences this may have cause to you.Namost 14.-e óta semmi tobábblépés. Ez a restore account balance rész merre található?
A printscreen is azt mutatja, a kártyáról lett levonv, abank mindent rendben talált.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Topikgazda
Beküldted a banki tranzakció teljes adattételét a PayPal-nak? Küldd be újból és sürgesd meg a kivizsgálást.. Most a hétvégén ugyan ezt adja fel, de küldj üzenetet is.
A bankod igenis tud mit tenni mert az utalásod nem ért célba, derítsék ki hogy miért. Melyik bank lenne egyébként és nem volt gond a pénzmosási törvény ügyfél-átvilágítási szabályaival (2017. évi LIII. törvény 6.§. (1). d) mert az utalás meghaladta a 300000 Ft-ot, de erről is ők tudnának mondani valamit.
Az eladónak a PayPal megelőlegezte a pénzt úgy hogy tőled nem érkezett be? Nem igazán szokott ilyen lenni.
Nekem ha utalással fizetnek akkor értesítenek hogy ugyan van bejövő pénz (függő állapotú) és akkor lesz hozzáférhető ha azt ők is megkapják és addig nem küldjem el a kifizetett dolgot. -
Rick4
félisten
Sziasztok! Volt egy usd-s vásárlásom 600 ezer ft értékben, az eladó, egy webshop, akiktől kb 10 éve vásárolok, rendben meg is kapta a pénzt, a cucc ide is ért, a banki egyenlegről eltűnt a pénz, jött sms, minden. Viszont a paypal szerint azt a 600 ezret nem tudták levonni, vagyis negatívba tolták az egyenlegemet, vagyis amit soha senkivel nem tesznek meg, azt velem megtették, hiteleztek nekem egy csomó pénzt, ennek ellenére most -605 ezren állok.
A bank nem tud mit tenni, náluk nincs a pénz, zárolásban nincs, ha lett volna, már feloldották volna, a paypal nem sürgeti a dolgot, 3 hete be lett küldve a panasz, és innentől akármit szeretnék a szerintük élő tartozás miatt azonnal hozzá akarják adni a 605 ezres összeget.Na ilyenkor mi van?
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
RoSSo3
senior tag
Köszönöm szépen a részletes leírást, segítséget!
Igen, fura ez a nyelv-dolog. Jeleztem a PayPal-nak, a "technical department" vizsgálja a dolgot. Remélhetőleg mihamarabb lesz magyar nyelv is. De mondjuk azért jó lenne, ha jeleznék, hogy emiatt nem tölt be az oldal.
Akkor addig marad a saját képes gomb. Köszi! -
Topikgazda
válasz Morris #41751 üzenetére
Ez akkor van amikor kártyaszám megadással fizetsz, a szám ellenőrzése történik egy próbaterheléssel ha az sikeres rögtön sztornó és megy az igazi fizetés. Nme minden bank rendszere jelzi i mert nagyon gyors a foylamat. Irr azt kel figyelned ha vásárlási darabszám limitet állítasz akkor a vásárláshoz 2 db fog tartozni. Ha hozzárendeled a bankkártyát a PayPal fiókhoz akkor csak amikor hozzárendeled akkor van ez a + ellenőrzés azután mindig 1 tétele van. De ezt említem az Összefoglaló kártyahozzáadási résznél.
-
Thomas1
addikt
Töröltem a gyorsítótárat is, csak ahogy látom kimaradt az írásomból, elnézést.
Kipróbáltam időközben még Chrome-mal is, azzal is ugyanaz a hiba.
Kipróbáltam, hogy rossz jelszót írok be, akkor jelszó problémát ír, szóval nem az a gond.Köszönöm szépen a segítséget, megpróbálom majd valahogy megértetni magam velük, ha egyszer sikerül kapcsolni valakit....
Eladó cuccok: https://tinyurl.com/yayrsbty
-
Topikgazda
válasz Thomas1 #41748 üzenetére
De lényeges a böngésző gyorsítótár törlése is, mert az elmúlt napokban a Chrome és a Firefox is komolyabb frissítést kapott és előfordulhat az eltárolt oldal és a jelenlegi program verzió közt inkompatibilitás. A reklmáblokkolót is célszerű leállítani.
Ha ezek mond megcsinálva és nem müxik akkor tiltás gond lehet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Thomas1 #41746 üzenetére
A Freemail spam mappában nincsenek PayPal üzenetek? És törölted az összes PayPal sütit és a böngésző gyorsítótárat és újraindítva a böngészőt próbálsz belépni?
Ha megnézed ezt videót nem igazán van más ötlet.
Jó eséllyel az e-mail címed valami tiltó listára került, csak valami személyes kapcsolattal lehet tisztázni, de tényleg nem tudom hogy ha a megadott telefonszámokon tényleg csak automata van még munkaidőben is és nem lehet emberhez kapcsolódni hogy lehetne megoldani.[ Szerkesztve ]
-
Thomas1
addikt
Mert azzal visszalép az elejére, és ugyanaz a hibaüzenet, mint a legelején, bejelentkezéskor.
Azért kértem csak mail ellenőrzést, hogy megmutassam, hogy mindenhol ugyanaz a hiba áll fenn.
Szerk.: az eltárolt jelszó az biztosan jó, próbáltam természetesen beírni is, ugyanaz az eredmény.
Felugró ablakok engedélyezve, nem akar semmi feljönni.
Firefox alatt és Edge alatt is ugyanez az eredmény.[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://tinyurl.com/yayrsbty
-
Topikgazda
válasz Thomas1 #41744 üzenetére
A végén miért a Jelszó készítésre kattintasz, miért nem felette lévőre? Előtte meg amikor jelöli zölddel hogy jó az e-mail (0:18) akkor minek kérsz e-mail ellenőrzést?
A jelszó ami el van tárolva a böngészőben az jó, egyezik? Lehet hogy gépelni kellene.
Egyébként most már ha nincs belépési védelem akkor csak telefonos sms vagy hívás után lehet tovább lépni ami egy felugró ablak keretében jön elő. Az engedélyezve?[ Szerkesztve ]
-
Thomas1
addikt
válasz Thomas1 #41642 üzenetére
Sziasztok!
Lassan 1 hete nem tudok belépni a PP fiókomba, ugyanazzal a problémával, mint amit akkor is leírtam.
Itt az eredeti post.Mailt nem tudok nekik írni, Support-hoz ugye belépés kellene, Facebook-on sem tudok élő emberrel beszélni.
Csináltam egy videót a problémáról, itt találjátok.
Belépési védelem nincs aktiválva, és annyira nem tudok angolul, hogy telefonon beszéljek velük.
Tudtok tanácsolni valamit, hogy mit próbáljak még? Vagy mi lehet a megoldás.
Köszönöm!
Eladó cuccok: https://tinyurl.com/yayrsbty
-
K Norbi
addikt
Nekem most csak kártya van betéve és kiválasztva elődleges fizetésnek.
Pay pal 0Ft egyenleg van.Akkor azt mondod nem is kell hozzá adnom semmi számlaszámot?
Ha úgy van Automatikusan megy vissza a kártyámra a pénz? Ez nagyon király! Akkor kész!
De a bankszámla számomat honnan tudják?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #41736 üzenetére
Az általam linkelt képen magyar a szöveg, szerintem magyar fióknál azt veszi át.
De akkor legyen akkor a régi, mert ez beágyazott linket ad.
Nem egészen értem hogy nincs magyar nyelv hiszen választható. Bizonyos rendszer oldalak nincsenek lefordítva de a külső nézetek többsége magyar.
Itt tudsz saját gombot megadni, ahol link az oldaladon lévő képre célszerű ha mutat, nem valami képfeltöltő oldal.De így néz ki egy kész gomb fizetési felülete:
A szerkesztő oldal ezt mutatja ennél mintaként:
Most megnéztem sajnos még nem működik a a gomb készítő oldal maygar fordítása ezért üres a képernyő, eddig jó
de Kezeléshez nincs magyar oldal linkelve, így marad az angol nyelvű felület.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Köszönöm!
Az ÖF-et olvastam csk a 7-11.-et találtam soknak mert hétfő óta bírkoztam velük support ticketen keresztül. Nem tudom miért érezték most hirtelen égetőbbnek a dolgot.
Ilyenkor már nem tudnak kihátrálni ugye?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
RoSSo3
senior tag
Nálam így néz ki, és nem találok több beállítást (linkre való navigáció sikeres fizetés után). Illetve a Copy code gomb van még, amivel ugye be lehet illeszteni a kész gombot a weboldalba.
Szerintem sajnos nincs még magyar nyelv PayPal-on belül. Ez tart kicsit vissza, mert ez csökkenteni fogja a vásárlási kedvet/bizalmat. Jobb lenne egy Barion, SimplePay stb., de ott meg szerződés van, indulási költségek stb. Egy PP sokkal alkalmasabb lenne arra, hogy tesztelhessük a terméket, egyáltalán mennyire kelendő.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #41734 üzenetére
Lehet ezt is magyarítani, meg lehet kép is amire magyarul írod a szöveget. Mindent ugyanúgy be lehet állítani mint a másiknál, de ezt te is látod, innen nem tudok mindent magyarázni. Lehet hogy megjavították a magyar oldalakat és ehhez is kész a fordításuk, de nem biztos, hiszen más a hivatalos nyelv.. A böngésző oldal fordítása?
-
RoSSo3
senior tag
Köszi! Eljutotam idáig, de aztán megakadtam és inkább visszatértem a "régi" felülethez, mert hiányoltam, hogy ezt követően hogyan tudom például megadni azt a linket, ahová a vásárló jut, miután sikeresen fizetett.
Illetve azt hiszem, csak angolul lehet kiírni a szöveget "Debit or Credit Card" van nekem a fekete gombon.
Bocs, hogy ilyen bonyolult vagyok -
Topikgazda
válasz RoSSo3 #41732 üzenetére
Igen, amikor fizet akkor alul lenni kell egy bankkártyás linknek. Úgy kell kinézni az oldalnak, vagy belépés után vagy bankkártyával fizet.
De most ezt ennél a verziónál éred el:A Mobile nézet a keskenyebb mint a Desktop, ez lehet hogy jobb a weboldal megjelenítésnél nem csak mobilon.
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Még egy kérdés a PayPal gombokkal kapcsolatban. Létezik olyan opció, hogy PP számla nélkül, szimplán bankkártyával tudjon fizetni a vásárló? Eddig csak olyant sikerült összeraknom, ahol csak PP számlával engedte a fizetést - vagy létre kellett hozni egyet.
-
Topikgazda
válasz K Norbi #41730 üzenetére
Nem egészen. Nem kell ehhez bankszámla hozzáadás.
Ha a PayPal egyenlegről fizetsz a visszatérítés (refund) az egyenlegre kerül vissza, ha bankkártya a pénzforrás akkor automatikusan megy tovább arra a bankszámlára amelyhez tartozik a bankkártya.
Ez amit akarsz csinálni csak arra való ha kapsz valahonnan pénzt a PayPal egyenlegedre és azt a PayPal-on kívül szeretnéd elkölteni és ezért kiutaltatod a saját bankszámládra és ehhez előre megadod az adatokatAz Összefoglalóban erről is van szó az 5.b pontban leírva a számlahozzáadás. Nem IBAN szám kell, hiszen országon belüli bankszámlákról van szó. De ez is leírva az említett helyen.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Ha érkezik vissza pénz majd vásárláskor.
Ide kell megadnom a bankszámlaszámomat?Bankszámla társítása
A PayPal mindent megtesz bankszámlaadatai védelme és biztonsága érdekében.
Csak magyar forintban vezetett bankszámlát csatolhat.HU57 kell?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Micsurin #41727 üzenetére
Nem kell újból leírni, amit elsőként feltöltöttél, írtál azt nézik majd. De mint látod ha elfogadja az eladó a dispute-t akkor nincs claim-re szükség.
Én egyébként amit javaslok az Öf-ben az alapján járok el.Ha nem sikerül megegyezni, akkor legkésőbb a 20. napon a Paypal Claim-t indítani kell, ez jogvesztő határidő.
Ha az eladó nem reagál, akkor a 7-11. napon célszerű ezt megtenni, ha reagál és nem elfogadható, akkor pedig rögtön a reakciója után. (Nincs hivatalos válaszolási idő előírva.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #41725 üzenetére
Egyébként így, hogy hétfő óta adok időt és próbálok az oldal supportjával eredményt elérni (azon kívül, hogy levették a beváltatlan/beválthatatlan kulcsot a profilomról az inventoryból semmi nem történik csak hazudozás... 50 euró a legolcsóbb tétel az oldalon, akkor hol van az én "resale" kulcsom 35,81-ért? Ezekről is ment screen a dispute alá.) mennyi időt adjak a Disputenak mielőtt Claim-re emelem? Én nem gondoltam többre 2-3 napnál... volt 5 napjuk megoldani a dolgot.
Ha Claimre emelem a dolgot akkor a beküldött képek szöveg etc marad / továbbítódik? Vagy újra le kell írni majd?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
HD alatt mert nem teljes screenelések csak a szöveg hasáb mint itt kb a fórum középső hasábja.
Próbáltam korrekt lenni az árussal szemben de így 4 nap nyílt hazudozás után menjenek már...
mod.: Tétel hibás és a tétel nem felel meg a leírtaknak mezőt választottam btw.
mod2.: JPG-ben szépen felmentek! Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Vitarendezésnél miért futok hibára? PNG-t nem szereti? Esetleg az 5-6-7db kép sok a rendszernek?
edit: nem érem el az össz. 50MB-ot sem a 10MB/darabot.
Egyébként mennyire reménykedjek a benyelt 13 ezremben:
Vettem egy US régió záras játékot (Xbox One csopiban nem igen volt még, hogy ne tudta volna bárki beváltani max VPN-nel de be kell tudd váltani...), a kulcsot megkaptam de se én VPN-en amerikai fiókta sem a csoport topikgazdája nem tudta beváltani(nem ma kezdte).
Ezután egy kint élő ismerősöm is megkérte neki is hibás volt a kulcs. A Kinguin customer supporthoz fordultam közölték eladják újra a kulcsot és akkor kaphatok refundot. A kulcsot levették a fiókomról, majd nem történt semmi 4 napig. 35,81 euróért vettem az oldalon a legolcsóbb ajánlat 50 euró és csak külsősök hirdetnek. Azóta ignorál az oldal ezért most ezt mind leírva nyitottam egy disputet. Reménykedjek PP-ékben? Kulcs nincs elhasználva természetesen mivel beválthatatlan.
Próbáltam csatolni képeket mivel a disputenál is csatoltam le is írtam miket csatoltam majd ott sem küldte be a képeket... jó lenne betenni őket nem? Customer support teljes beszélgetés + account inventory + az árazása az oldalnak a termékre. Link persze megadva a disputenál.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topikgazda
válasz ferzoli #41720 üzenetére
Ez nem az az eBay ahol az lehetséges. Bár hasonlóan mint a mi apróhirdetési oldalainkon is meggondolhatja magát a vevő és az eladón múlik hogy megoldható-e komolyabb vita nélkül.
Erről nem volt kép feltéve? Mert itt a képen egyértelmű hogy ezt biztos nem vetted volna meg ha így néz ki, de a kontakt hiba is elegendő indok, mert ez nem egészen felel meg annak amit írt.
Jelen körülmények közt az működik hogy dispute (ahova azt is beírod hogy az eladó mit ajánlott) és visszaküldés mert így vagy bebiztosítva.[ Szerkesztve ]
-
ferzoli
Ármester
Átolvastam a fenti pontokat, de sima elállást nem találtam a dispute típusok között.
Ezek szerint mindenhogyan a "I received an item that wasn’t as described" típust kell választani? Nincs sima elállás?[ Szerkesztve ]
-
ferzoli
Ármester
Ebay kleinanzeige volt, ahol vettem. Elég sok használt műszaki cikket vásároltam az elmúlt években, jellemzően ebay-ről, soha semmi problémám nem volt. Ez a fejhallgató sajnos pocsék állapotban van. A kábele törött, kontakthibás, a párnái porladnak, potyog róla a bőr. Technisch einwandfrei, guten zustand-nak hirdetve.
Magánszemélytől is simán elállhatok a vásárlástól? Mert akkor feleslegesnek tűnik a dispute.
Ilyenkor mi a teendő?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ferzoli #41718 üzenetére
A PayPal vásárlói védelme szerint is vissza kell küldeni, de ennek költségét a PayPal visszaadja neked.
Nem az eBay volt ahol megvetted? Mert ott is van vásárlói védelem és azzal kellene kezdeni.Dispute-t kell indítanod hogy nem felel meg a leírásnak. Ezt képekkel, videóval ha van értelme és szöveggel bizonyítanod kell. Akkor is visszaküldhető ha mégsem kell, de akkor nem a hibás teljesítésre illik hivatkozni.
Ha az eladó elfogadja -el kell ha hibás- akkor 5 munkanapon belül nyomonkövethető módon (elsőbbség, ajánlott levélküldemény ez 2000 g-ig mehet súlyban és 90 cm befoglaló méretig, vagy Európa+ csomag). A nyomkövetési számot beírod a PayPal-ra és a feladóvevény és nyugta alapján visszakéred a posta költséget a PayPal-tól.
Ha átveszi az eladó, akkor 2 munkanapon belül küldenie kell a pénzt, ha nem teszi akkor a PayPal-tól kéred a közbelépésüket.
A PayPal a nekik elküldött és a felektől bekért információk alapján dönt.
Az Összefoglaló 8. és 9. pontjai segíthetnek.[ Szerkesztve ]
-
ferzoli
Ármester
Sziasztok!
Németországi magánszemélytől vásároltam egy fejhallgatót paypal-on keresztül. Nem jártam még így, de a fejhallgató a meghirdetetthez képest olyan rossz állapotban van, hogy visszaküldeném. Ezt jeleztem az eladónak, és kértem utalja vissza paypal-on a vételárat, amire annyit írt, hogy, előbb küldjem vissza, utána utal. Ezt kihagynám, nem barátként fizettem neki, tehát elvileg él a paypal vásárló védelem. Első ilyen esetem, mi a teendő? Mi alapján, hoz ilyen esetekben döntést paypal?
-
Topikgazda
válasz Degeczi #41715 üzenetére
Pont azt írja hogy az egyenleget használják elsőként. Ha a forint egyenleg az elsődleges és nincs rajta akkor a Then we'll use lép hatályba.
Amikor nem akarom a fontot, €-ot elkölteni amit kapok, akkor mindig egy 0-ás egyenleg, általában a forint az alapértelmezett. Persze ott a CAD és az AUD egyenleg is 0-ásnak ha forintra is szükség van..Nálad egyébként mi az alapértelmezett fizetési eszköz?
Wallet (Pénztárca), Preferred when paying online (Elsődleges fizetési mód online vásárlás esetén) és Set as preferred (Módosítás) link PayPal-egyenleg vagy bankkártya. Bankkártyára lenne célszerű állítani, ha inkább az van használva.[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
válasz Oliverda #41711 üzenetére
Ott próbálkoztam először én is, de ott nem tudsz ezen állítani, mindeképpen az egyenlegből vesz le először, és csak azt szabhatod meg, melyik kártyával folytassa. Ki is írja ("we'll use your balance first" és a "then" után következő kártya helyett választható másik):
V/: Köszi, kipróbálom. Normál fizetésnél egyébként nincs gond, ott rákérdez honnan tegye, ez csak az automatikusan teljesített előfizetéseknél jön elő.
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Juhúú! Köszönöm, így valóban megjelenik már az oldal! Ki is fogom hamarosan próbálni, hogy maga a gomb létrehozása megy-e.
Na látod, erre nem gondoltam volna, hogy a nyelv lehet a gond! Meg is írom a PP ügyfélszolgálatnak, legalább tudják - remélhetőleg - javítani!
Hálám üldözni fog, köszönöm szépen a segítséged! -
horvotto
újonc
válasz germinator66 #41654 üzenetére
na, ma végre felszabadult a pénz...
-
Topikgazda
válasz Degeczi #41701 üzenetére
Állítsd az egyenleget alapértelmezetten forintra, akkor nem látja az €-os egyenleget. Persze ha €-ban fizetnél az egyenlegről akkor át kell állítani, mert akkor a forintos egyenlegről (ha van rajta annyi amennyi átkonvertálva kell) vagy kártyáról fogja szedni az €-ot, vagy az annak megfelelő pénzt.
Így írtam az Összefoglalóba:
Az alap fizetőeszköz a PayPal egyenleg és az a deviza, amit alapértelmezettnek (primary) teszünk meg. Ha nincs rajta elegendő pénz, csak akkor fogja a bankkártyát igénybe venni a fizetéskor. Kiegészíti arról, ha egyezik a deviza vagy ha forint egyenleg az alapértelmezett.
Ide írjam még be azt is hogy mikor nem szedi le az adott egyenlegről?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Picturemaker #41709 üzenetére
Holnap próbáld meg. Lehetne írni, de érdemi válasz a nem lesz mert telefonra és a Messengerre irányítanak át. Írnám a telefonszámukat de tegnap aki próbálta hívni az nem tudott emberrel beszélni, múlt héten még volt rá lehetőség (lehet hogy csak pillanatnyi leterheltségük volt) és azt nem tudom hogy lehet-e visszahívást kérne az automata rendszerben
-
Picturemaker
őstag
Ahogy kinéz, akkor ezt buktam.
Kívülről nem is lehet e-mailt küldeni nekik?A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
Topikgazda
válasz Picturemaker #41707 üzenetére
Lehet hogy mára hagynod kellene, mert 2 sikertelen próbálkozás és blokkol.
A probléma az ha valaki nem mobilszámot adott meg alapértelmezettnek akkor ennél a résznél hívás fogadással tud tovább lépni és ha beírja kódot akkor lesz megerősítve.
Eleve kell a felugró ablak és kivételként fel kell venni a PayPal-t az uBlock-on.[ Szerkesztve ]
-
Picturemaker
őstag
Köszönöm, hogy foglalkozol vele.
Nincs, nem volt megadva mobilom, nem használok okostelefont.
Most kipróbáltam, engedélyeztem a felugró ablakokat, kikapcsoltam a uBlock-ot.
Ugyanaz az eredmény.A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
Topikgazda
válasz Picturemaker #41704 üzenetére
Próbálj már meg a mobil app-on belépni ha sikerül akkor ideiglenesen angolra váltani a nyelvet. Bár nekem megy a belépés és jön a PSD2-es keret( felugró ablak) magyarul is. Ez neked nem jött elő? Felugró ablak tiltva a böngészőben?
[ Szerkesztve ]
-
Picturemaker
őstag
Üdv!
Viszonylag rég használtam utoljára a PP-t és most nem tudok belépni.
Mindenre azt írja, hogy
"Nem tudtuk megerősíteni, hogy valóban Ön az."
A segítségük kimerül abban, hogy küldenek új jelszót (tudom a mostanit) persze nem küld mert "Nem tudtuk megerősíteni, hogy valóban Ön az."
Levelet meg nem lehet küldeni, csak ha belépek.
Mit lehet ilyenkor csinálni?
Köszönöm.A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
RoSSo3
senior tag
Hű, sajnos ez már technikailag magas nekem. Eddig ha ilyesmi volt, akkor az inkognitó-mód megoldotta a dolgot. De most az sem segít. Az Edge böngészőt például egyáltalán nem használom, tehát teljesen "szűz" beállításilag. Ott is teszteltem, semmi eredmény.
Aztán cisnáltam olyant is, hogy mobilhálózatra csatlakoztam, nem a saját itthoni wifi-re. Az sem segített. Se mobilról, se laptopról.
Sima F5 és a CTRL+F5 kombó sem jelent sajnos megoldást, újratölt a fehér oldal.
Azért küldtem el egy másik városban, másik hálózatot használó ismerősnek, hogy nézzen rá, mert kíváncsi voltam. Nála is ugyanez, fehér oldal.
Nektek akkor is betölt ez a rész, ha be vagytok jelentkezve? Eddig egyszer sikerült előhőzni ezt az oldalt, amikor mobilon 1x próbáltam, és nem voltam bejelentkezve. Aztán amint bejelentkezem, fehér. Gondolom, ha valami engedély lenne letiltva, akkor a PayPal ügyfélszolgálata ezt jelezte volna már.
-
-
Degeczi
nagyúr
Le lehet valahogyan tiltani Paypal-on, h alapértelmezetten az egyenlegből teljesítse a kifizetéseket? Vagy hogy csak egyező pénznem esetén tegye, egyébként ugorjon tovább a bankkártyára.
EUR-ban maradt uis az egyenlegemen, amivel nem lenne gondom, néha jól jön EUR-os vásárláshoz (manapság úgyis ritkán használom a Paypalt, inkább Ali-n szoktam) - de csak most veszem észre, h a hazai HBO Go előfizetés forintos összegét is ebből az EUR-os egyenlegből teljesítették, persze előnytelen átváltással...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest