Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Vegyestüzelésű kazán rostély házilag!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Corleone33 #40298 üzenetére
Igen, ez is gyorsult. Ott van már az Unicredittes számlájukon a PayPal lekönyvelés megtörténik hétfőn reggeli órákban, nekem 0:47 kor jött az e-mail.
[ Szerkesztve ]
-
Corleone33
senior tag
Ha most este küldtem át pénzt paypal számlámra otp netbankon keresztül és az utalási státusza szerint végre lett hajtva, van rá esély hogy hétfői nap folyamán befusson?
[ Szerkesztve ]
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
Topikgazda
A Google változtatott a hitelesítő alkalmazás használatán, most már vélhetőleg nem lesz probléma ha másik telefonra akarjuk átrakni. Cikk itt olvasható, gondolom az oldalunkon is írják.
-
Topikgazda
válasz balinlin #40295 üzenetére
A családban nekünk is van egy PayPal fiók ahol változtatni kellene a telefonszámot, de a belépési védelem kiakadt, így azt továbbra sem tudom kikapcsoltatni. Legalább engedélyezték volna hogy akinek írunk az a blokkolásokat visszahívással megerősítve feloldhatná, azoknál akik a fiókjukba be tudnak lépni.
Arra nincs ötletem aki be sem tud lépni, hogy milyen módon lehetne a problémáit megoldani telefon nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Kaptam választ arra kérdésemre hogy mikortól várható a telefonos ügyfélszolgálat működése.
A válasz: nem tudnak időpontot mondani. Majd ahogy a járvány helyzet lehetővé teszi. -
-
metalman
csendes tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy pontosan mennyibe kerül egy belföldi forint alapú tranzakció? A hivatalos weboldalon irreálisan bonyolult a tálalás. Én csak annyit tudtam kihámozni belőle, hogy 3,4% + rögzített díj, de az sehol nem derült ki számomra, hogy pontosan mennyi a rögzített díj összege.
https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/ua/useragreement-full#r017
-
balinlin
senior tag
-
Topikgazda
válasz balinlin #40289 üzenetére
A SimplePay is OTP egyébként és szerintem a PayPal kliense a Szerencsejátéknak is OTP számlához kapcsolódik.
Nagyon mélyen nem akarok belemenni a kártyás fizetés folyamatába csak röviden írom a lényeget, a fizetési folyamat kezdő lépéseként elindul a kártyakibocsájtó felé egy üzenet hogy mennyi pénzre lenne szükség rendelkezésre áll-e annyi. Ha erre pozitív válasz érkezik akkor következő lépésként elküldésre kerül a vásárlás terhelése a bank felé.
Ha az első lépést is vásárlásnak tekinti a rosszul beállított banki rendszer, rögtön zárol annyi összeget ami felől érdeklődés történt, ezután viszont a tényleges fizetési kérelemre szintén zárolja az összeget, ez utóbbi lesz az igazi vásárlás.
A másikat amihez nem tartozik vásárlás később felszabadítja. A banki technikai részleg látja is hogy van eltérés a két zárolás közt.
Ezt a folyamatot lehet látni a banki könyvelésben.
Azon bankok esetén ahol nem eszetlenül esnek neki a kártyarendszer dolgainak ott kevésbé fordulhat elő ilyen.
Itt nem PayPal probléma van hiszen akkor mindenkinél folyamatosan dupla terhelés menne de már írtam kártyás fizetés esetén a webshop, szolgáltató a PayPal közvetítéssel bankkártyás fizetés adatait kapja meg Tehát ha lenen valami dupla kérés az csak webshopból indulhat ki, a folyamatban a közvetítő vonal -PayPal- nem tud duplázni semmit. -
balinlin
senior tag
Paypallal fizettem, mögötte revolut kártya.
A sok otp-s eset inkább azért lehet, mert eleve itthon az otp rendelkezik a legtöbb ügyféllel.
És hasonló korábban is volt, már nem emlékszem melyik oldalon de biztos nem revolut volt.
Nekem ez nagyon PayPal oldali hibára enged következtetni. -
Topikgazda
válasz titi880526 #40284 üzenetére
Az a gond hogy azt a kártyát amit ehhez a fiókhoz hozzárendeltél nem lehet másik fiókhoz hozzáadni, egy időben csak egy fiókhoz lehet.
Mivel nem tudod használni ezt és egy új regisztrációt csinálsz akkor szerintem nem ütközik abba a kitételbe hogy csak egy személyes és üzleti fiókod lehet, hiszen hiába van egy személyes, ha használhatatlan és nem azért mert le lettél tiltva valami szabályszegés, tartozás miatt.
Véleményem szerint nem húzhatják sokáig hogy nincs telefonos ügyfélszolgálat. Megnéztem az Írországi korlátozásokat ez a tevékenység nincs leállítva, 2 m távolság és maszk használat ami érvényes, szerintem a PayPal is átesett a ló túlsó oldalára, hasonlóan mint náluk a szolgáltatók egy része.
Egyébként ha akarták volna -én meg tudtam volna oldani- ez is mehet home office-ban csak biztosítani kell a rendszerhez való hozzáférés megfelelő titkosítását amikor orvosolják a telefonon jelzett problémát.
Nem igazán vagyok a hozzáállásukkal megelégedve, fizettünk annyit hogy most ne a részvényesek kapjanak profitot, hanem költsék a "munkavédelemre" egy részét a nyereségnek.[ Szerkesztve ]
-
titi880526
csendes tag
Onnan indul a dolog hogy vagy az e-mail cím a hibás, mint látom a jelszót még be sem írtad. - beírtam a mailt "enter" majd kéri a jelsót, aztán írja, hogy nem stimmel stb.
Még egy dolog melyik PayPal belépési védelem van aktiválva sms vagy hitelesítő alkalmazás? Mert ha az utóbbi az is kikattanhat. - nem emlékszem őszintén... :/
De a magyar nyelvű szöveg jön azon a linken is amit megadtam? Angol nyelvűnek kéne lenni. - Nem, ara jön az utolsó csatolt kép eredményként.
De szerintem ezt a fiók belépési problémát csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehetne orvosolni, de az még nem működik. Ma írtam nekik hogy mikortól várható, ha válaszolnak akkor jelzem itt. - azt nagyon megköszönném!
Illetve az eddigi segítséget is szeretném megköszöni
Amenniyben létrehozok egy új Paypal acc-ot később tudom e a kettőt(ha végre feloldják a régit) egyesíteni?
Szükségem lenne a Paypal-re, mert szeretnék egy nagy értékű dolgot eladni nemzetközi piacon.Köszi,
T.
"...ha meg kell baszódni akkor meg kell baszódni..."
-
Topikgazda
válasz #04441088 #40282 üzenetére
Tegnap is vásároltam a BG-ről és a Paypla -on keresztül fizettem Erste Visa kártyával, nem volt dupla terhelés. Van aki úgy gondolja hogy PayPal hiba ez, de ha több OTP-s panaszkodik és más bankot érintő fizetés esetén meg nem akkor nem valószínű a Banggood PayPal fizetési kliensének vagy a PayPal-nak lenne a hibája. Persze előfordulhat az is, nincs hibátlan rendszer.
-
Topikgazda
válasz titi880526 #40279 üzenetére
Onnan indul a dolog hogy vagy az e-mail cím a hibás, mint látom a jelszót még be sem írtad.
Ellenőrizze a megadott adatokat, majd próbálja újra. szöveg az első kép esetén csak ez lehet, ha jelszó is írva volt akkor az sem stimmel. Esetleg valaki megváltoztatta.
Még egy dolog melyik PayPal belépési védelem van aktiválva sms vagy hitelesítő alkalmazás? Mert ha az utóbbi az is kikattanhat.
De a magyar nyelvű szöveg jön azon a linken is amit megadtam? Angol nyelvűnek kéne lenni.
De szerintem ezt a fiók belépési problémát csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehetne orvosolni, de az még nem működik. Ma írtam nekik hogy mikortól várható, ha válaszolnak akkor jelzem itt.[ Szerkesztve ]
-
titi880526
csendes tag
Bár eljutnék eddig: Ha belementél az új jelszó kérésbe azzal az gond, hogy majd a végén egy telefonszámosra jövő sms erősíti meg.
De az üzenet előtt beírod az e-mail címedet és arra jön hogy valami rossz? - beírom a mail címem, majd a feltételezetten jó jelszavam és ez fogad:
Rákattintok a "Problémája van a bejelentkezéssel" gombra:
A tovább után ez fogad kis töltés után:
És ennyi, ez ismétlődik. Nem működik az "elfelejtettem a mail címem" opció sem
Ahogy írtam ez mindenhol így megy, telefon app, mac safari, mac chrome, win chrome, win edge, android chrome, android samsung böngésző.
Most Safariban próbáltam az Általad küldött linket:
Nincs több ötletem...hetek óta ez megy, minden héten rápróbálok, hátha...de nem működik sajnos.
T.
"...ha meg kell baszódni akkor meg kell baszódni..."
-
Topikgazda
válasz #04441088 #40277 üzenetére
Mással igen, valamiért ez páros BG és OTP kétszer csinálja ezt. Zárolja a vételárat, majd pár mp-el később újból lekéri pénzt megtörténik a fizetés és zárolja az összeget, de majd az elsőt sztornózza.
A PayPal-on és a Banggood-on is csak egy vásárlásod lesz.A gond az hogy zárolás dupla összeget foglal le a számlán, de legnagyobb gond az, ha ugyanennyi nem marad az első zárolása után, akkor fedezethiány és nem lesz kifizetve. Viszont te azt látod hogy a pénz zárolva.
Ezt úgy március közepétől, mikor valamit változtattak az OTP-nél azóta van így. Van sejtésem hogy mi a probléma oka, kár hogy azt OTP nem érti a bankkártyás fizetés lényegét. Egy dolgot kellene finomhangolni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz titi880526 #40272 üzenetére
Ez jó lenne, de fiókba megy a válasz, te csak egy értesítőt kapsz az e-mail címedre hogy érkezett üzenet.
Ha belementél az új jelszó kérésbe azzal az gond, hogy majd a végén egy telefonszámosra jövő sms erősíti meg.
De az üzenet előtt beírod az e-mail címedet és arra jön hogy valami rossz?
Erre az üzenetre itt írnak dolgokat.
De ilyet is írtak válaszként:
Re: Sorry, something went wrong on our end. Please try again. USA
I'm very sorry to hear about your experience on the phone, that's definitely not how we want issues to be handled and I apologize for the frustration.
Based on what you've said, it sounds like you may have had a negative balance on another account that's under the email you're trying to user. If this is the case, the account would be locked (which is why you can't log in), and the balance would need to be paid before you'd be able to do anything with that account, including closing it. You'll need to contact us and speak to our collection's department to resolve the balance. I apologize for the inconvenience, but hopefully the issue is resolved soon.
És ilyet is:
About 30 minutes later, I tried again and logged in successfully this time. So, don’t freak out when you see the message.A következőt próbáld meg. Nem tudom milyen az Internet hozzáférésed, de a kapcsolódó eszköz újra indítása, hogy új ip címed legyen.
Firefox leygen a böngésző, ha használtad a PayPal-t arról törölni a PP sütiket és a böngésző gyorsítótárat.
Ne használj VPN-t vagy ip cím rejtő és anonim böngészést, nézd meg hogy a tűzfalon nincs-e blokkolva a PayPal irány (a hálózat az otthoni beállítással menjen ha Windows) ha van reklámblokkoló azon is legyen a PayPal átengedve.
Az azonosítót és a jelszót írd, nekem régebben -azóta nem használom- mikor a Google-t feltörték egy régi jelszót szinkronizált vissza a rendszer a Chrome-ba és sem a PayPal-ra, sem az eBay-re nem tudtam belépni, amíg erre rá nem jöttem.
Ezen a linken próbálj belépni.[ Szerkesztve ]
-
espi38
őstag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni
paypalon keresztül fizettem egy termékért,a kártyámról levont az összeget a rendszer de a paypal történetben tevékenységben semmit nem látni,sőt tovább megyek ahonnan rendeltem a terméket semmilyen visszaigazolást nem kaptam a rendelésről.
Mi lehet a gond,nem kevéske összegről van szó ezért írtam a topicba.
segítő válaszokat előre is nagyon köszönök -
titi880526
csendes tag
Én úgy gondolom nem felejtettem el. Nem sűrű változtatom...illetve a telefonom menti is minden jelszavam.(samsung)
Itt írtam mivel a 'Contact us' és stb csak egy önmagára hivatkozó újra és újra ugyanoda jutó folyamat...:
Szeretnék belépni, de nem lehet azt írja elfelejthettem a jelszavam, új jelszó kérésénél pedig a már elküldött üzenet fogad minden platformon :/
Köszi,
T.
"...ha meg kell baszódni akkor meg kell baszódni..."
-
Topikgazda
válasz titi880526 #40270 üzenetére
Miért nem tudsz belépni? Elfejtetted a jelszavad? Ha nem tudsz belépni akkor hogyan írtál nekik? Milyen segítséget szeretnél tőlük? A nyilvános fórumokon nem lehet belépéshez információkat küldözgetni.
[ Szerkesztve ]
-
titi880526
csendes tag
Sziasztok,
4 hete nem tudok belépni a Paypal-ba, sem telefon app-on keresztül, sem más laptopon/tableten/böngészőben/operációs rendszerben. Elfogytak az ötleteim...
2 levelet írtam eddig a PayPal-nak de rám se hederítenek.
Terhelni tudom Ebay-en keresztül illetve a pár hete kapott refund visszaszállt a bankkártyámra, de ez így akkor sem OK.Ugyanezt az üzenetet kapom telefonon is.
Van valakinek ötlete mit tehetek az ügy érdekében?
Köszi!
T.
[ Szerkesztve ]
"...ha meg kell baszódni akkor meg kell baszódni..."
-
Topikgazda
válasz Golyobis #40268 üzenetére
Ez így működik, valamikor kérik, de általában akkor ha az új fiók közelíti a 2500 € évi forgalmat, nem naptári év.
Normál körülmények közt már rögtön regisztráció után lehet ezt intézni, én sem vártam meg hogy kérjék, jeleztem hogy "teljes jogúvá" akarom a fiókot tenni, akkor ilyesmi néven emlegették, küldték a feltöltési linket és mentek az okmányképek. -
Topikgazda
válasz hellboy #40266 üzenetére
Általában igen. Szokták írni az adott oldalon, úgy hogy a PayPal-t credit card-al együtt emlegetik.
A vásárláshoz elegendő a bankkártyát hozzáadni, miután megkapod az e-mailt hogy sikeresen hozzáadtad az már használható.
Amit megerősítésnek írnak és 400 Ft-ot fizetsz az a pénzkiküldési limitek eltörlése. Én sem látok benne logikát, hogy erre mi szükség külön rendezni. -
hellboy
csendes tag
Szia V/
"Az is tény hogy vannak helyek ahol nem lehet a PayPal-al úgy fizetni ha nincs hozzárendelve kártya."
Ez abban nyilvánul meg, hogy Paypal gomb után bejelentkezve
kéri, hogy adjuk meg kártya számot ?Végül regisztráltam,
Paypal egyenlegemen is megvan már EUR-ba átkonvertálva
(elsődlegesnek beállítva) vásárláshoz szükséges pénz.
Mégis kéri a credit card számot.Kérdés ha most megadom és nem várom meg az igazolást
akkor működni fog?
Vagy szépen végig kell vinni a Kártya hozzáadás-t (1$ és 400Ft -os lépések)?"sok irodában megfordulok... Gondolom megbízhatóak"
-
Topikgazda
válasz LoxChatterbo #40264 üzenetére
A felső sorban látom hogy a kereskedő PayPal kliensének a gyorsfizetési verzióját használná, szerintem az van rosszul beállítva vagy nincs frissítve, vagy nem jó a token képzés.
Melyik oldal lenne ez?A Firefox nem Chromium, Gecko a motor, nem őrültek meg hogy a konkurencia alapján fejlesszenek, egyébként is hamarabb volt a Mozzzilla Firefox mint a Chrome.
[ Szerkesztve ]
-
LoxChatterbo
csendes tag
Kipróbáltam, részben takarva mellékelem a hiba üzenetet.
Chrome-ban próbáltam mivel a Firefox és Edge is Chromium alapon fut (Edge-ben már megnéztem)
A nyelvet átállítottam angolra, One Touch-ot kikapcsoltam, eszköz illetve email-t lecsatlakoztattam/deaktiváltam
2fa-t kikapcsoltam majd restart, ki-be jelentkezés és megnéztem 1 kereskedőnél (teljesen mindegy hisz az összes működik problémamentesen és fizetnek is rajta, többnél nem is próbáltam..), a hibaüzenet ugyanúgy ott van.Kártya ha szükséges lenne fizetés kiegészítéséhez elérhető a fiókon, megerősítve van több mint 1 hete. Az általad írt beállítások mellett még az EUR egyenlegemet is beállítottam elsődlegesként, mivel abban a pénznembem akartam venni valamit. Ez sem segített.
caffease.hu - igyál te is hazai pörkölésű minőségi kézműves kávét!
-
Topikgazda
válasz LoxChatterbo #40262 üzenetére
Csak nem tudsz fizetni.
Töröld a One Touch-nál a megjegyzett dolgokat és kapcsold ki.
Én továbbra is állítom hogy csak az adott deviza egyenleg alap értelmezettkénti beállításakor látja a rajta lévő összeget, ha forint vagy $ az alap értelmezett, akkor nem tudsz €-ban fizetni, hiába van ez €-os egyenlegen elegendő pénz.
Ha egyenleg és nincs elegendő pénz rajta, akkor ha jól van hozzárendelve a bankkártya az esetben kombinált fizetés történik, mert a bankkártyával kiegészíti az összeget.
Az is tény hogy vannak helyek ahol nem lehet a PayPal-al úgy fizetni ha nincs hozzárendelve kártya.
Ha azon az oldalon nem lép tovább amit írsz, az böngésző védelmi probléma, mert nem tudja betölteni azt az oldalt.
Nem igazán találkoztam ilyennel, de hibás is lehet a PayPal fiókod, ha minden más jól van beállítva.
Nem írtad hogy melyik bank és milyen kártya.
De azt próbát megtehetnéd hogy pénzt a kártyához adva, azt alap fizetési forrásnak megtéve a gyorsfizetés, One Touch és belépési védelem nélkül fizetni valamint angol nyelvre állított PayPal-al. Firefox alatt úgy hogy ne legyen VPN, anonim böngészés bekapcsolva.
Ahol megakad ott úgy képernyő kép hogy látszódjon a böngésző cím sora hogy mely oldal amin megáll. Abból lehet következtetni arra hogy mi az ami nem jön be.
Ha sikertelen akkor a fizetési feltételeket és képernyő képet., képeket elküldve segítséget kérni a PP-től.
Alap dolog hogy kártya képes legyen a fizetésre banki oldalról.[ Szerkesztve ]
-
LoxChatterbo
csendes tag
XY kereskedő oldaláról átirányításra kerülök (akár új megnyíló ablakban) a Paypal oldalára, ahol egy bejelentkezés után vagy anélkül (pl. PayPal One Touch / már bejelentkezett állapotban) kiírja az elérhető fizetési módokat és ki is választja nekem az általam beállított elsődlegest. Nálam ez a PP egyenlegem, ennek megfelelően segít is és kiválasztja a fizetett pénznemet is (ha van olyan a számlámon). Ezután tudok fizetni, nálam ilyen a folyamat Paypal vásárlásnál.
A bejelentkezés után már az első üzenetemben csatolt kép szövegével fogad. Ha PP One Touch vagy a kétlépcsős azonosítás "Ne kérdezze újra ezen az eszközön" opció be lett kapcsolva és a kereskedő oldaláról rögtön simán az egyenleg és fizetéshez ugrana bejelentkezés nélkül, ugyanaz az üzenet fogad és semerre tovább csak vissza a kereskedő oldalára.
--
Köszönöm a választ, megnézem 2fa kikapcsolásával illetve deaktiváltatom az eszközöket hátha valamit megold. Telefonon egyébként már próbáltam vásárolni Chrome-ból sikertelenül ill. van mobil app-om is letöltve, használom is.[ Szerkesztve ]
caffease.hu - igyál te is hazai pörkölésű minőségi kézműves kávét!
-
Topikgazda
válasz Golyobis #40260 üzenetére
Ha belépsz a fiókba ott lesz az üzenet és a feltöltési lehetőség. Kötelező a személyazonosságát ellenőrizni felhasználóknak, a pénzmosás elleni törvény írja elő. Adatvédelmi szempontból a bankokra vonatkozó szabályok élnek náluk is. Nem egy hacker társasághoz küldöd el.
-
Golyobis
aktív tag
Kaptam egy e-mailt miszerint ideiglenesen zárolták a számlámat.
A személyazonosságom igazolását kérik bizonyos dokumentumokkal.
Az üzenet biztos hogy tőlük van, mert a rendszerükön keresztül is megkaptam.Ez mennyire szokványos? Nincs valami trükk, hogy esetleg a személyimmel utána valahogy vissza lehet élni?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TeeJay #40258 üzenetére
Lehet jelezni, de nem valószínű hogy adnak kárpótlást, mondjuk zárolják a fiókját, de gondolhatja hogy kitől indult és ténylege meglépi hogy eltávolítja még ezt a 200-at és nem tudom hogy ez követés vásárlás mennyire legális a Twitter-en. Ha nem legális akkor meg ő jelzi a Twitter felé és akkor ők zárják ki ezt a fiókot. De ezt a részt nem ismerem.
-
TeeJay
félisten
már bánom hogy nem vontam vissza első alkalommal...
másik oldalon befizettem 25dollárt másnap 1ezer követővel több volt neki
szóval van valós oldal is csak van pár lehúzós kamu is
kár hogy nem lehet paypal felé ezt utólag már jelezni hogy át lettem verveMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
Topikgazda
válasz TeeJay #40256 üzenetére
Nincs ötletem, én nem látok lehetőséget rá. Sajnos át lett verve az ismerősöd. Ez nem egy klasszikus termék amelynél a rész teljesítést lehetne kifogásolni. A zsarolást ugyan lehetne jelezni, de akkor amivel megfenyegetett meg is fogja csinálni és minden követő eltűnik.
-
TeeJay
félisten
tudnál nekem segíteni?
paypal-on vásároltam 25dollárért egy ismerősnek 1000 twitter követőt (ne kérdezd az értelmét kifizette nekem az árat én csak paypallal segítettem)
az oldal 5napig semmit se csinált írtam nekik levelet hogy kifizettem de semmi
akkor mondtam hogyha másnapra nem történik semmi megy a refund
erre megfenyegetett hogy tönkre teszi a twitter lapját az ismerősnek ha vissza merem vonni a pénzt mert hogy már elindította a folyamatot és blablabla
200-at gyorsan hozzáadott, mondta hogy amíg nem vonom vissza a refund jelentést addig nem fogja a többi 800-at
végül leveleztünk párat és belementem hogy oké zárom a jelentést és akkor majd jön a többi követő.
nos azóta sem történt semmi 1hét alatt és írtam nekik hogy a 25dollárból 1000 követő helyett kapott az ismerős 200-at ami az oldalon csak 10dollár lennena ilyenkor mit tudok tenni? nem tudok már jelentést írni ugyanarra mert 1x lezártam hogy nincs hiba. lehet még ilyenkor valamit kezdeni hogy átb@sztak végül?
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
Topikgazda
válasz LoxChatterbo #40254 üzenetére
Nem a fizetésnél választod az elsődleges egyenleget, azt előzőleg be kell állítani.
Ne használj VPN-t, anonim böngészést és ha van reklámblokkolód a PayPal legyen kivétel.
A számítógép, böngésző hiba kizáráshoz telepítsd fel a PayPal mobil app-ot és azon keresztül vagy a mobil böngészőn keresztül próbálj meg fizetni.
Aktiváltad valamelyik belépési védelmet?
A Biztonságos bejelentkezés/fizetés oldalon ha van valami megjegyzése kocka az ne legyen jelölve, mert adott esetben csak ugyanazon eszközről léphetnél be.[ Szerkesztve ]
-
LoxChatterbo
csendes tag
Köszönöm a választ, a kép beszúrást használom legközelebb!
--
A fizetési opciókig el sem jut, tehát azt, hogy kiválasszam HUF/EUR/USD vagy bármely egyenleget, esetleg a kártyámat használja a fizetéshez. Rögtön a "Biztonságos bejelentkezezés/fizetés" és a forgó karikánál egy redirect oldalra dob, ami a képen is látszik és csak a kereskedő oldalára tudok visszajutni.Hasonlóképp a "Béla Jani, nem Ön az?" kérdés, hogy esetleg fiókot váltsak sem elérhető, a bejelentkezés (ha kéri) és átirányítás/betöltés után csupán a csatolt képen látható fogad.
caffease.hu - igyál te is hazai pörkölésű minőségi kézműves kávét!
-
Topikgazda
válasz LoxChatterbo #40252 üzenetére
Csak az egyenlegről van pénz forrásod? Ha igen akkor úgy működik ha €-ban kell fizetned akkor az €-os egyenlegnek kell az alapértelmezettnek lenni és annyi pénz legyen rajta amennyit fizetni kell.
Vannak olyan helyek ahol csak úgy lehet használni a PayPal-t fizetésre ha bankkártya a háttér pénzforrás.
Ha adtál hozzá bankkártyát akkor meg kell nézni hogy azzal nincs-e gond banki részről, vásárlási limit, web-es használat engedélyezés, pénz fedezet és annak kell lenni a fizetési forrásnak a PP-én, ha kártyánál a banki váltást állítod be akkor a bankod váltja a devizát, de a kártyán a banki kártyás vásárlási elszámolási árfolyamával számolt forint fedezetnek kell lenni.
Nem tudom hogy milyen kártyát használsz, de a banki Visa és Mastercard akár normál, akár Internetes virtuális kártya esetén normál módon lehet fizetni.
Néha a Maestro kártya esetén lehet fizetés technikai gond, de ritkán, akkor viszont az adott helyen nem tudsz vele fizetni.
Ezt így célszerű:
Kép[ Szerkesztve ]
-
LoxChatterbo
csendes tag
Sziasztok,
Bárki tapasztal efféle problémát a PayPal-nél? Bármely online boltban próbálok fizetni (szinte mindegyik külföldi webshop) egyetlen üzenetet kapok a Paypal-re való átírányítás után mikor fizetnék, mégpedig:
"Sajnáljuk nem tudtuk teljesíteni a vásárlást. [..]" Képet mellékelem.Április 20.-a környékén kaptam egy értesítőt, hogy erősítsem meg a fiókom (cím, bankkártya stb.) ez nagyjából 30.-ára sikeresen végbement és korlátlan összeget tudok azóta ki/be fizetni de épp ellenkezőleg konkrétan minden blokkolva van. Szolgáltatásért/termékekért (amely oldalakon akartam is venni valamit) egyetlen fogadja el olykor-olykor a Paypal-t, a többi mind visszadob a mellékelt hibaüzenettel, még olyan is, akinél előre beállított fizetés (Pre-approved billing agreement) van jelen.
Böngésző váltás (Edge, Firefox) nem oldotta meg, pedig azok üresen állnak mert nem használom őket. Chrome-ból előzmény, webhely beállítások, cookie és cache adatok stb törölve lett, ki-be jelentkezés és restart után sem enged semmit vennem. Kb. másfél-két hete semmit nem tudok vásárolni online, pedig elérhető összeg van rajta 4 pénznemben is.Legalább egy valaki írja, hogy neki is volt már ilyen mert a support nem tudott eddig segíteni
Bármi segítséget nagyon köszönök, üdv!
Kép:
https://logout.hu/dl/upc/2020-05/05/644616_ikwgnatyf85jxbhx_pp-merch-issue.png
UI: Naponta megpróbálok 1-1 shoptól vásárolni, összesen kb. 6 boltot használok abból csak 1 van, ahol valamikor enged fizetni PP-vel.
[ Szerkesztve ]
caffease.hu - igyál te is hazai pörkölésű minőségi kézműves kávét!
-
haxy27
aktív tag
válasz #20238798 #40197 üzenetére
Szia. igen a paypal most ezt csinálja nekem is volt ilyen azaz március óta ez van. elöbb lefoglalja az összeget, majd a számláról le vonja a már lefoglalt összeget csakhogy nem a foglalásból veszi el hanem a meglévő számlán maradt összegből, így úgy nézki hogy 2x vonta le, de a foglalást 8 órán belül vissza adják. de gyakorlatilag 2x annyi pénz kell mint amienyiért vásárolni szeretnénk. Meg próbáltam velük erről beszélni de sajna angol tudásom kicsi és azt mondták nem értik mi a gondom. Le fordittatam mondandómat angolra és arra is azt mondták nem értik mit akarok. Szóval paypalrol lemondtam így nem kell.
A demokrácia azt jelenti, hogy mindenkinek lehetősége van a híd alatt aludni!
-
Topikgazda
válasz daikonblaze #40249 üzenetére
Valójában a bankok nem köztik az orrunkra ha valami gond van. Én azt tapasztaltam -bár nem azonos része a banknak a kettő- hogy az azonnali utalás miatti átalakítás, a 2 lépcsős fizetési jóváhagyás,majd a 5-ről 15-re emelése az érintéses fizetéseknél nem probléma mentes működést eredményez. Majd egy napig nem tudtam fizetni Interneten mert nem kaptam meg a jóváhagyó üzeneteket, 30 perc várakoztatás után jeleztem, megnézték és jé, tényleg nem működik, majd javítjuk. Mindenhol előfordulhatnak hibák és nehéz kideríteni hogy ebből a sok szereplőből most épp ki a hunyó.
-
daikonblaze
csendes tag
Azért történtek már olyan csodák velem amik nem történhettek volna meg, de mégis.
Én is elég rég óta használom a paypal-t, csak mivel több webshop-nál előfordult a dolog gondoltam a paypal a ludas. De igazad van lehet az otp-nél vagy a mastercard-dal lehet valami. Bármelyikkel van a gond a hiba március vége óta fennáll (nálam) és többünknél ennyi idő alatt meg kellene hogy oldják szerintem. Szeretem a paypal-t, mert biztonságos de minimálisra csökkentettem a fizetést vele amíg nem változik valami. -
Topikgazda
válasz daikonblaze #40247 üzenetére
A pénz a Paypal-nál nem veszik el, ami hozzájuk kerül azt könyvelik.
A fizetési folyamat nem csak a PayPal-nál működhet rosszul, általában a webshop fizetési kliense ami a PayPal-hoz kapcsolja a fizetési folyamatot azzal szokott a gond lenni.
De lehet gond a webshopnál, a banknál, kártya cégnél, a PayPal-nál és az összeköttetésben.2009 óta fizetek a PayPal-al és soha nem volt ilyen problémám.
Az eBay esetén jóformán lehetetlen az ilyen, hiszen integrált a rendszer és a két fiók össze van kapcsolva, ezer feletti vásárlásról beszélünk, vásároltam már többször az Iponnál ott sem volt gond. Eddig Mastercard és VIsa kártyákat és a PayPal egyenleget használtam pénzforrásnak a PayPal-on. Maestro, vagy Revolut, Curve kártyákat nem.[ Szerkesztve ]
-
daikonblaze
csendes tag
Úgy látom másnál is van hasonló probléma mint nálam. Múlt hónap óta 2-szer vonja le állandóan az összeget először csak a bookdepository oldalon volt gond majd ebay-nél utána meg már az ipon-nál is. Van amikor azonnal sztornóz, van amikor fél nap eltelik, van amikor csak akkor ha mindenkit zaklatok e-mailben (webshop, paypal, bankom).
Jó lenne ha megoldanák, mert idegesítő és tuti lesz olyan alkalom amikor nem kerül vissza a pénzem, mert "elveszik a rendszerben". -
-
Met
nagyúr
válasz poli27 #40243 üzenetére
Attól függetlenül hogy lehet PP fizetést választani én nem vásárolnék ott.
(L:https://www.cyberbunkers.com/2020/05/kirillrcom-reviews-is-kirillrcom-scam.html)[link](/L)"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
poli27
veterán
https://www.kirillr.com/products?handler=smart-home
HaliEz az oldal mennyire lehet kamu? Furcsa hogy Paypalos fizetést enged...
-
Topikgazda
válasz Crestol #40240 üzenetére
Már ténylegesen is látod bankszámlán hogy le van vonva? A fizetés esetén a bankod elsőként csak zárolja és majd azután a kereskedő lekérése alapján utalja el. A zárolt tétel összege nem hagyta el bankot.
Tehát ha ténylegesen elutalva a pénz és a PayPal-on van bejegyzés a fizetésről, abban ott van tranzakció azonosító, azt és a fizetés részleteit megírod az epicgames-nek és a Tinydeal-nek hogy legyen szívesek nézzenek utána.
Ha a PayPal lekönyvelte, a bankszámládról is elment a pénz akkor tőlük elment, az hogy a kereskedő nem igazol vissza az nem az ő hibájuk.[ Szerkesztve ]
-
Crestol
tag
Sziasztok!
Reméltem hogy nem kell ide fordulnom, de eljött az idő és kicsit kétségbe vagyok esve, eddig minden más rendszert hibáztattam, de a Paypal-t nem.
Aztán a napokba történt egy furcsa dolog amire összeállt a kép, de a hiba nem tudom hol lehet..
Nos a szituáció annyi hogy rendeltem öcsémnek online kreditet egy játékba (epicgames), és nem érkezett meg neki viszont a pénzt levonták a számlámról, persze a paypal kiküldte a szokásos bizonylatot róla, mondjuk ennek már több mint 2 hete, és a mai napig semmi....
Aztán rendeltem magamnak 2 napja egy pár cuccot kínából a Tinydeal-ről, és egyszerűen kifizettem paypallal, a számlámról szint úgy levonták, paypal kiküldte a bizonylatot, de az oldalon ahonnét rendeltem továbbra is az van hogy nincs kifizetve!?
Ez hogy lehet?
Furcsaság az hogy korábban testvéremnek rendelt kreditekről szinte azonnal az epicgames is kiküldte a számlát, és jóvá írta az összeget. Most csak hasonlót se kaptam, és ugyan ez a szituáció a TinyDealről rendelt dolgokkal is, korábban amikor kifizettem a termékeket, kaptam egy számlát az oldalról is, és szinte azonnal elkezdték feldolgozni a rendelésemet.Nem hibáztatom a Paypal-t hiszen mindig működött nekem, soha nem voltak ilyen jellegű problémáim, sőt lehet hogy a hiba épp nálam van!
Kérlek szépen titeket, segítsetek!
Köszönöm! -
Parson
addikt
Hát, hogy hogyan müködik nálam, számomra ez még mindig kérdés, mivel még sosem használtam előtte. Lehet hogy másnak gond nélkül müködik 20 éve, én mégis belefutottam kapásból pár olyan kérdésbe, amire itt jött csak válasz, mig más rendszereknél meg vhogy minden sokkal gördülékenyebben ment.
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
Az emil csak egy egyszeri info, ami utána elveszhet. Egy vizuális feedback meg állandóo jelleggel statikus. No de mindegy, ez már részletkérdés.
Na szóval akkor ezek szerint elkezdhetem tesztelni a PayPal-lal történő fizetést...
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
De, igy néz ki. Csak egy kolléga Mastercard-ja meg szép szines (ö mutatta hogy mire számitsak), nem ilyen fos szürke... gondoltam, ez a szürke szin csak addig van, amig nem igazolt - mivel a bankszamlam is szürke volt inaktiv állapotban.
Egal, az oké, hogy akkor ezek szerint használható már, de azért egy vizuális 'szinkódos' feedback nem ártana, hogy az ember hülyebiztosan lássa, hogy aktiv/nem aktiv.[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Topikgazda
válasz Parson #40233 üzenetére
Az a visszaigazolás.
A fizikai kártya másoknak hozzáadva és használható.
Ha a főoldalon jobbra rákattintasz a kártyára akkor nem ilyen a kinézete?
Megjelenik a kártya kép szürke alapon kék Visa szöveg meg a kártya 4 számjegye feket betűvel előtte a pontok, a kártya lejárat és a hozzárendelt cím.[ Szerkesztve ]
-
Parson
addikt
válasz Parson #40181 üzenetére
No töröltem a kártyát, majd ujra hozzáadtam, és egy másikat is. Mindkettőre jött terhelés, ami 2 nap után sztornozva lett, viszont a kártyák (VISA) ugyanolyan szürkék a paypal-ban, mint előtte. Nem kéne ezeknek vmi szint kapniuk, jelezve hogy "oké haver, regisztráltuk, hogy jóok a káyrtyáid, mostantóol használhatod őket"?
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Micsurin
nagyúr
válasz Balázzs #40228 üzenetére
Ebben az esetben full világos, hogy merről kell nézni.
61k volt a kipufogóm múlt hóban, tél elején még 56-57 volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Arra gondolt, hogy az utaláskori vagy a jelenlegi árfolyamon fog e váltani a PP. A jelenlegin fog.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topikgazda
válasz Balázzs #40223 üzenetére
Nem tudom milyen árfolyamara gondolsz, de ha most visszaküldöd a bankszámládra akkor 100 $ úgy 31218 Ft. 312,18 Ft/ 1 $
De kiírja a képernyőre a pontos összeget még a kiküldés előtt az összegző képernyőn, aztán ha nem tetszik ESC vagy az ablak bezárás és nem küldi ki.[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
Két éve utaltam paypal-ra, vásároltam is de azóta nem használtam, ha most visszautalom a jelenleg USD-ben lévő összeget (nem nagy összeg) akkor jelen árfolyamon váltja vissza?
-
Topikgazda
-
Zerdal
tag
Ez az üzenet jön fel ha a kártyáról akar valamit kezdeményezni.
"A kártyakibocsátó bank elutasította a kártyát. Próbáljon meg egy másik kártyát, vagy kérdés esetén forduljon a kártyakibocsátóhoz.""Bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" Oliver Cromwell || PSN ID: Zer0DMG83
-
Zerdal
tag
Köszönöm. Az egyik ismerősnek lett most csinálva a PayPal számla és ez a bankkártya lett regisztrálva. De ma vette észre hogy az HBOGo t nem emelte le. Illetve próbált küldeni pénzt de át is vissza lett utasítva.
"Bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" Oliver Cromwell || PSN ID: Zer0DMG83
-
Topikgazda
válasz Zerdal #40216 üzenetére
Több oka is lehet, ahol fizetnél mit ír ki? Ha eddig tudtál vele fizetni és van rajta elegendő pénz akkor csak technikai probléma lehet vagy a PayPal-nál vagy banknál vagy ahol fizetni szeretnél. Annyi korlátozást látok hogy amelyek a Paypal-al vannak fizetve azok nem számítanak az extra visszatérítésnél, mást nem
[ Szerkesztve ]
-
Zerdal
tag
Sziasztok. Egy gyors kérdés. OTP Bonus hitelkártyáról miért nem tud a PayPal pénzt levenni?
"Bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" Oliver Cromwell || PSN ID: Zer0DMG83
-
Topikgazda
válasz #20238798 #40214 üzenetére
Akkor ami az utolsó linken ennél a résznél van írva Finish setting up your PayPal account az megtörtént és azok a visszaigazolások amit ott írtak megtörténtek?
Engedélyezted a guest payments-t is?Csak egy példa: amikor az eBay-t és a PayPal-t összerendeljük akkor a Paypalra való belépés után van egy link a PayPal-on belül ami visszavisz az eBay oldalára, ez Chrome esetén nem mindig működik, pedig csak akkor fejeződik be az összerendelés ha az eBay oldala újból betöltődik.
Egyébként nekem nem világos hogy pontosan hol a hiba, de te ezt jobban tudod, mert te látod, te csináltad az összerendelést.
Arra próbáltam a figyelmed ráirányítani, hogy nem lehet kategorikusan kijelenteni hogy csak a PayPal-nál van hiba, ha másoknál nem jelentkezik ilyen probléma.
De mivel az Express checkout, Gyors kifizetés a vevőnél is igényel egy engedélyezést, ha fizetéskor nem engedi meg hogy eltárolja a rendszer az már nem normál működés. Ha nincs PayPal fiókja és úgy használja ezt a fizetési klienst akkor is lehet probléma.Ez nem a PayPal védelme, hanem az, hogy nem elvakultan kell a probléma okát megállapítani.
Gondolom a PayPal fiók is teljes jogú, akkor majd írsz nekik, de tudom hogy kérni fognak a hibásnak tekintett tranzakcióról valami adatot, mert egyébként nem lehet kivizsgálni.
Majd tájékoztass bennünket hogy mi volt a konkrét hiba oka, ha valaki másnál is előkerülne.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #20238798 #40212 üzenetére
Hát a Shopify oldalán többször felmerült ez a probléma.
Ilyeneket írnak válaszul.
Welcome to the Shopify Community! If you're still seeing "Activate PayPal Express Checkout" in your admin, PayPal is not yet connected to Shopify. Were you able to try the solution mentioned in this thread for getting PayPal setup complete? There might be permissions in your PayPal business account that need to be edited.I'm happy to hear that your PayPal Express Checkout is working now.
Just in case anyone else runs into this issue, it's important to ensure that you've followed the steps to Finish setting up your PayPal account and that you're using the same account owner email address to log into PayPal that you used to register your Shopify store. If you've followed these steps and the connection still isn't complete, you can try @dipu's solution outlined in this thread to remove the Shopify permissions from PayPal and restart the connection process, or simply give it up to 24 hours to see if the connection registers on its own. Thanks for sharing this, @Hemkumarc!
Just another step for people to try; either access another machine or use your mobile. Log into Shopify and run through the activation process (on the other device). The screen where you select OK to the access, where it freezes, refresh it, once refreshed you should then receive the success message and return to Shopify. In my case I used Chrome on iOS, swiped down to refresh the browser and it worked for me. Best of luck.
Itt írogatják ezeket.
Még ezt a segítséget találtam.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
balinlin
senior tag
Egy rendszerben nem feltétlen jelentkezik egy hiba állandóan, ami a javítást is nehezíti. Tehát attól hogy nálad nem volt ilyen, még lehet a paypal rendszere az oka a jelenségnek.
Nem is állítottam, hogy feltétlen a paypal a tehet róla, de elég valószínű, hogy náluk van valami (még azt sem mondom, hogy hiba).
Mivel a 2 terhelés és 1 storno egyszerre történt így a kártyával sok dolog nem lehetett.
Te szerintem egy kicsit jobban véded a paypalt, mint kellene.
A mostani eset szempontjából mindegy mert régebben volt, de nem először történt ilyen velem, ráadásul az eBay volt és másik kártya.
Ettől függetlenül nagy gondnak sem nevezném mert nem károsít meg ezzel.
A webshopos fórumtárs ügyfeleinek meg lehet hasonló esetük volt, csak a stornóról vagy nem jön értesítés vagy nem vették észre vagy csak késve jön a visszavonás, stb...
Az eredeti hozzászólásom is inkább a jelenség megfejtésére irányult, mintsem a PayPal ekézésére. -
Topikgazda
válasz balinlin #40207 üzenetére
Ha hibás a PayPal akkor másnál is hibázni kell. Ami felmerült az hogy 3 napja folyamatosan duplán szed le pénzt. Nálam meg nem. Te írtad hogy így jártál, kipróbáltam hogy nálam ez hogy működik, nekem nem volt hiba, de azt is tudom hogy az én részemről minden rendben van, normálisan beállítva, így ha gond lesz az tényleg PayPal probléma.
Te miből gondolod hogy egy több összetevős dolognál csak náluk lehet hiba?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Reklámblokkolók topikja
- Ukrajnai háború
- Apple notebookok
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest