- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- ldave: New Game Blitz - 2025
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
válasz
Petyyyyy #96641 üzenetére
Ez egy elég fogós kérdés. Más a két autó, oké, Opelok, de ennyi.
Most léptem át a 11 ezer km-t az autóval.
Őszintén megmondom, az elején meg kellett szoknom az autót, mert nagyon más volt, mint a korábbiak (közvetlenül előtte egy 2016-os superb-et hajtottam).Erőre és dinamikára nincs panasz. A motor könnyedén repíti ezt a bodegát. Kellően nyomatékos is. A fogyasztása nagyon láb függő. Csináltam vele 2 hete egy 1700 km-es karikát és 5,8/100km lett a végeredmeny (ketten nyaraltunk, megpakolva, klimával), de általánosan inkább a 7,2/100km mondható el (budapest-veszprém + egy kis városozás).
Azt észrevettem, hogy 3000-es fordulat felett indul meg a verda, hiába van turbo 2000-es fordulattól.
A matrix led lámpak baromi jók (bár én ezt végigküzdöttem és sajnos most kicsit más miatt, de még mindig tart a buli). A klima elsőosztályú, hamar hűt. Igaz vannak anomáliák, de betudom az "opelos" jelzőnek.
A 18-as papucsok szerintem ehhez az autóhoz nagyok, de mivel első szezont futottam velük, még szokom egy picit. A téli kerekeim 17"-on vannak, azzal jóval komfortosabb a futása. Persze pályan baromi jó a nagyobb kerék, de összességében én 17"-nál nagyobbat nem tennék ra.
A kilátás, tükrök nagyon jók, nincsnek holt- vagy sötét foltok. A holttér figyelő lehetne érzékenyebb, mert már csak nagyon közel mutatja, ha van ott valaki. Városban szuper, de pályan sok hasznát nem venni (szerintem).
Tudnék sok dolgot írni még, de egyelőre ennyi, ha valakinek kérdése lenne, szívesen részletezem.
Ami nekem még szembeötlő volt, hogy mikor nézegettük az autót, akkor kb. az összes szalonban az enjoy felszereltség volt. Azoknak a belső anyaghasználata nem volt vészes, de mégsem volt az igazi. Na mi végül egyedi, innivation felszereltséget rendeltük, és az anyaghasználat ég és föld. Van ebben is műanyag, de nem rossz a tapintása.
Na ebből még jön a belső zaj. Semmi nem zörög, vagy csörög (jó, egy 8 hónapos autó ne is zörögjön). Szóval olyan 120-ig teljesen csendes a kocsi, utána már hallani azért a szélzajt.
Összességében más liga, mint a Signum volt, de érződik nagyon a fejlődés. Szuper autó az Astra és eddig a szerviz oldalon kívül mindent szeretek rajta. A 200 lovas verzió egy picit bánt, de ezen kívül nagy a szerelem. Na jó, a klíma néha sípol, de már nem idegesítem magam, ahogy a szervizben mondanák: "ez ilyen". Ezt a választ amúgy a motor alapjárati hangjára kaptam, mert szerintem zörög az okoskerék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Canon EOS DSLR topic
- Jókora gond volt az ASRock bizonyos alaplapjaival
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- VR topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hegesztés topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest