- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Lelkiblog
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz
F_Gergely #53841 üzenetére
Végéhez szólok először: most F astra 8 szelep, azt imádom benne, hogy kb dízel, de mégis benzin!
egyestől-ötösig nem fullad le, simán elindulok csak kuplunggal és utánna is leveszem a lábam mindenről és ő meg halálnyugodtan megy és csak megy még gyorsul is kicsit
nagyon bitang
Elejéhez: nem tudom mennyi köze van a motortípushoz, de valóban nagyon ici-pici kuplungolással lehet váltani F -ben is, H -ban is. Mondok jobbat, F -ben tudok váltani kuplung nélkül lazán. Egyesbe betesz, gyorsít, gázról levesz láb, szépen húzom ki a váltót (de nem izomból!!!!, csak megfeszítem kicsit), egyszer csak kiugrik amikor épp szinkronban van, tolom a kettes felé, és egyszer csak beugrik. Semmi reccs, semmi. És így végig lehet váltani, semmi baja. (Persze nem kell). A H -ban pedig olyan pontos és feszes minden, nem lötyög a váltó. Berlingo 10 ezer km es vadi új és olyan laza lötyögős francia szart még nem láttam. Jó dolgok ezek az Opelok, aki lenézzi az menjen acsótány kettes golffal aztán örüljön magánakDeclare hát én speciel azt várnám el a dízelautóktól, ha már drágábbak, sokkal bonyolultabbak és sokkal drágább karbantartani ha beüt valami, hogy mondjuk egy 2.0TDI ellen már esély ne legyen. Erre kb. fordítva van a dolog, feltéve, hogy nem chippes persze. Ja meg jó volna, ha a sok állat nem szedne ki minden DPF katalizátor mindent, hogy az legyen a vége, hogy kitiltanak mindenta városból.
Lökettérfogatnak óriási jelentősége van. Érdekes, amikor régebben én mondtam, hogy egy dolog számít: a teljesítmény amit leadsz, átadsz a kerekekkel a betonnak, akkor mindig volt valami. Most meg mégis az
Soha a büdös életben nem lesz egy 1.2TSI meg 1.0
3 hengerezőja gyári.lag szarolyan mint egy rendes motor.
F_Gergely ezek 5-700 ezret generál nélkül? 80 ezernél már generálozni kell a TSI energiás motorokat
német csúcstechnológia
(igen trollkodok, csak sajnos sok benne az igazság)
w333 már leírta. Alapból van egy kis nyomaték, aztán utánna meg hamar lehal. trágya.. versenyzésre, komoly, nagy csiga.. erre lett kitalálva, nem Mariska néninek bevásárolni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eredeti játékok OFF topik
- Óvodások homokozója
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- iPhone 15 128GB, Újszerű, Független, 88%, Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest