Hirdetés
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Őskoczka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz
F_Gergely #53841 üzenetére
Végéhez szólok először: most F astra 8 szelep, azt imádom benne, hogy kb dízel, de mégis benzin!
egyestől-ötösig nem fullad le, simán elindulok csak kuplunggal és utánna is leveszem a lábam mindenről és ő meg halálnyugodtan megy és csak megy még gyorsul is kicsit
nagyon bitang
Elejéhez: nem tudom mennyi köze van a motortípushoz, de valóban nagyon ici-pici kuplungolással lehet váltani F -ben is, H -ban is. Mondok jobbat, F -ben tudok váltani kuplung nélkül lazán. Egyesbe betesz, gyorsít, gázról levesz láb, szépen húzom ki a váltót (de nem izomból!!!!, csak megfeszítem kicsit), egyszer csak kiugrik amikor épp szinkronban van, tolom a kettes felé, és egyszer csak beugrik. Semmi reccs, semmi. És így végig lehet váltani, semmi baja. (Persze nem kell). A H -ban pedig olyan pontos és feszes minden, nem lötyög a váltó. Berlingo 10 ezer km es vadi új és olyan laza lötyögős francia szart még nem láttam. Jó dolgok ezek az Opelok, aki lenézzi az menjen acsótány kettes golffal aztán örüljön magánakDeclare hát én speciel azt várnám el a dízelautóktól, ha már drágábbak, sokkal bonyolultabbak és sokkal drágább karbantartani ha beüt valami, hogy mondjuk egy 2.0TDI ellen már esély ne legyen. Erre kb. fordítva van a dolog, feltéve, hogy nem chippes persze. Ja meg jó volna, ha a sok állat nem szedne ki minden DPF katalizátor mindent, hogy az legyen a vége, hogy kitiltanak mindenta városból.
Lökettérfogatnak óriási jelentősége van. Érdekes, amikor régebben én mondtam, hogy egy dolog számít: a teljesítmény amit leadsz, átadsz a kerekekkel a betonnak, akkor mindig volt valami. Most meg mégis az
Soha a büdös életben nem lesz egy 1.2TSI meg 1.0
3 hengerezőja gyári.lag szarolyan mint egy rendes motor.
F_Gergely ezek 5-700 ezret generál nélkül? 80 ezernél már generálozni kell a TSI energiás motorokat
német csúcstechnológia
(igen trollkodok, csak sajnos sok benne az igazság)
w333 már leírta. Alapból van egy kis nyomaték, aztán utánna meg hamar lehal. trágya.. versenyzésre, komoly, nagy csiga.. erre lett kitalálva, nem Mariska néninek bevásárolni
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen egeret válasszak?
- Viccrovat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hegesztés topic
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB CM CMP 510 Corsair 650W
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Xiaomi Pad 7 Pro 11"2 / 8GB/256GB / Szürke / Újszerű állapot / 1 év garanciával / Csak WIFI
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P15s G1 - i7 I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest