Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz F_Gergely #53811 üzenetére

    Ezt mar beszeltük es tovabbra sem ertek ezzel egyet :N

    Alapbol tök mas egy benzines es egy dizel motor...mindenben. A dizelben ott van pl a magasnyomasu szivattyu, porlaszto, gazolaj miatt ezek kenyesek, tömödesre hajlamosak (ha pl valaki a csencselt gazolajjal jatszott, lehet majd pont az uj tulaj fogja cserelni...). A dpf a kormos eges miatt sokkal jobban igenybevett, tömödik, hamar hal meg....egy benzinesnel szerintem nincs is olyan program, hogy kormolodas miatt dpf regeneracio....kettöstömegü lendkerek a nagyobb nyomatek, egyenetlenebb jaras miatt ugyancsak a dizelnel problemas....egy 1.4 tsi ben elöbb fog elbomlani az auto alja, mint a kettöstömegü tönkremenjen....egy dizelnel az garantalt visszaterö problema....es ez csak amiket en összeszedtem ismeretek, szoval valszeg a jeghegy csucsa :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés