-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roxbury
őstag
Ez az atmosos dolog a legkimeletesebb, en is ezt csinalnam. Ezek a motormoso adalekok meg olajcsere elott beleontve meg ugye bent maradnak a motorban, ugyse lehet leereszteni teljesen, szoval hogy az uj olajban még ott keringjenek tovabb még ezek a sz@rok, attol hidegrazasom van. 😀
Egy jo szintetikus olajjal atmosni, par ezer utan lecserelni, annal jobb nincs. 😊 -
Magnum_
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #989 üzenetére
Ezt kérdezd meg a Hondától is az i-DSI motorok kapcsán.
-
Motion_Blur
félisten
válasz ekrisztian #985 üzenetére
Japán szívó benzines hova kormoljon?
"sajnos" nekem soha nem feketedett be a Swift-en az olaj, kivéve 1 alkalmat amikor hagytam véletlenül 17e km-ig.
azt hiszem a TSI-nél ilyen gondom nem lesz bír nívón szép világos barna, kíváncsi leszek cserénél mi jön le
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ekrisztian #985 üzenetére
+1
Ha nem fekete a használt olaj akkor nem végzi jól a dolgát, azaz nem lebegteti a kokszot hanem hagyta leülni a rendszerben.
mod:
Cicero: Jó az új avatarod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ekrisztian
őstag
válasz Motion_Blur #971 üzenetére
Az elég baj. Látom még mindig azt gondoljátok az jó, ha az olaj nem fekete..
-
w333
félisten
-
Cicero
őstag
Nem a téli számít, ezt lentebb is írták. Ha a 40 fogy, a 30 méginkább fog. Nálam is ez a helyzet, 30-al próbálkoztam, ette nagyon, kapott total 5W40 olajat, most mérsékeltebb a fogyás... kop..kop...
Totalból van kétféle 5W40, a vastagabbat válaszd (kinematikus viszkozitást nézd 100 °C-on)
-
pepucs
tag
Sziasztok,
2002-es Toledo 1.6 BCB, LPG, 381 000km. Eljött az olaj és szűrők cseréjének ideje. Előző cserénél Liqui Moly Leichtlauf 10W40 olajat kapott viszont kellett rá töltenem 1L olajat (szerelő tippje kézrátéttel: szelepszár szimering).
Nagyon rontana a helyzeten ha vékonyabb: MOTUL Specific 5W40-et kapna? Gondolkoztam MOTUL 5W30-on is, de az drága ahhoz, hogy "elfüstölje 5000 alatt""azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Roxbury
őstag
válasz Motion_Blur #969 üzenetére
Igy van, sima korongos, még hidrotoke sincs benne. 😊
A 30 as sustina jo vekony 100 fokon ahogy nezem. 😊
A helix vastagabb azert, hiaba 30 as, 11.9 100 fokon. Bar lehet csipegetni fogja. 😊 -
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #969 üzenetére
Az M13A lapkás, nem hidrotőkés.
-
Roxbury
őstag
válasz Motion_Blur #969 üzenetére
Semmi hangja. 😊
130e van benne. 😊 -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #971 üzenetére
Nem nagyon hajtja.
Amit a Suzuki csipeget az szar amúgy -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #969 üzenetére
Sustina-t gondolom nem hajtottad meg annyira...
HTHS-e nem lehet túl magas. -
Roxbury
őstag
Pár hete leveleztem a Shell olajok magyarországi forgalmazójával, hogy mégis mi lehet a Helix Ultra ECT C2/C3 0W30 HTHS értéke. Megjött a válasz: 3,5 . úgyhogy aki használni szeretné és eddig meg volt keveredve a C2/C3 miatt, akkor nyugodtan használhatja a 3.5-öst igénylő motorokban is, ahogy én is lecseréltem a Swiftben (1.3i, M13A, 2006) erre tegnap. Ennél gyorsabban nem fog körbeérni az olaj indításnál. 10 ezrenként cserélve azt hiszem mindent megtettünk a lehető leghosszabb élettartam eléréséért. 😊
Mindenkinek üzenem, aki fél a 0W olajoktól, hogy ez a legjobb, amit az autójával tehet. 😊
-
-
veterán
Igen, ezek a nagykereskedelmben forgalmazott MOL benzinek. 3. oldal, 3. bekezdés.
A MOL kúton (kiskereskedelemben) MOL NEO benzint árulnak, ami szvsz nem ez.Részemről MOL/Shell, néha OMV 95-öst tankolok immár a 4. VW TSI-be, abba jó az is . De mint írtam, szombaton Auchan 98 ment bele, nem lett baja tőle, normálisan megy és fogyaszt. Most hétvégén MOL vagy Shell 95-öt kap (amelyik kút épp olcsóbb).
-
őstag
ESZ95 és 98 van náluk. link
Egyébként sokáig OMV 100 plust nyomattam, de volt idő, hogy huzamosabb ideig Auchan 98-ast. Kb. 2 éve pedig Mol EVO 100 plust. Semmi különbséget nem "érzek" sem erőben, sem fogyasztásban J GTC 1.6T (A16LET) tesztjárművön.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
veterán
Pedig pont az extra koktél jelenthet különbséget...főleg egy 1800bar + EGR + DPF rendszernél.
Én most azt vettem észre, hogy a MOL EVO Plus-szal halkabb a motor, a Luk/OMV/Shell prémiummal nem volt halkabb.
De arra is gondoltam, hogy a túlzott adalék mennyiség is lehet káros, mert ugyan szép lesz a motor hangja, de a DPF-nek nem biztos, hogy jó. Zsákbamacska és hit kérdése ez...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
Én elfogadom, hogy szerinted mese; szerintem meg bőven jó az én autómba a 95.
Az egész cikk a kompresszoros-turbós motorról szól, amit nagyon helyesen kivezettek a piacról. Kicsit novothtibi is visszavett már.
Nagyon OFF: Gondolom jól lehúzta azért a javítással a kedves ügyfelet, inkább tettem volna bele egy bontott motort max. 150 k-ért + munkadíj.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz forceberg #949 üzenetére
Nem tudom de ezek féltve őrzött ipari titkok. Az biztos, hogy más az adalékolása mint a MOL-nak.
Megveszik a MOL-os alap benzint (amit olyan oktánosra "párolnak" amilyenre kérik) aztán azt kevernek vagy nem kevernek bele/hozzá amit akarnak.A Shell pl annyira félti a saját receptjét, hogy nem is a finomítóban keverik készre, hanem külön adalékolják utólag. Ami persze nem biztosít olyan egyenletes eloszlást/koncentrátumot mintha a finomítóban kevernék be ezért sokan tapasztaltak egy időben hektikus fogyasztást (az eltérő adalék koncentráció miatt) de ha jól tudom ezen már javítottak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Saab, Volvo topik
- Hobby elektronika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HTPC (házimozi PC) topik
- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest