Sziasztok!
Már két éve nincs a lakásunkban Digi net.
Akkor mondtuk fel. Oké, bementünk az ügyfélszolgálatra, router lead, tartozás helyben kifizet, kaptunk róla egy papírt... Oké, téma lezárva...
Másfél év múlva, jön egy levél a Digitől, hogy nincs tartozásunk és egy kicsillagozott csekk...
Rá egy hónapra jön egy másik levél a Pannonhitel ZRT től... Hogy de van a Digitől egy átadott tartozás. Tessék kapaszkodni... 380 Forint. Igen HÁROMSZÁZ-NYOLCVAN FORINT.
Jó hát gondoltuk hülyék. Párom el is utalta, arról a papírt kinyomtatta csókolom.
Erre tegnap gondoltuk mégis kéne a lakásba a net. A digi ott van behúzva. Szépen be is vonultunk mint a rezes banda a Duna Plázába a még létező ügyfélszolgálatra. Adatok oké, kötnénk új szerződést.
Azt nem lehet, mert látja hogy ki lett fizetve a tartozás, arról mutassunk papírt. Erre párom előszedi az utalásról a papírt. Az nem jó.
Mi kell?
Hát a Pannonhiteltől kell egy papír, hogy kifizettük. Amit persze nyilván elfelejtettek fél év alatt kiküldeni.
Telefonon elérni őket nettó lehetetlen, ugyanis a panaszkezelési menüben 10 perc után sípszó hagyjál üzenetet, majd visszahívunk. Tudod mikor. Másik menü. Felsorolja az ügyfélszolgálatosok nevét, Válasszál.!
Választok egyet. Minden ügyintézőnk foglalt, várjál... Várok, 10 perc után a sípszó után hagyjon üzenetet majd, visszahívjuk... Persze dehogy hívnak...
Ezért egy fél napot csesszünk, el hogy budára átmegyünk, hogy kérjünk egy nyamvadt papírt...
Jelzem a Digi hibája, hogy a csekket kicsillagozva küldi el.
A Digi hibája, hogy nem szólt, hogy van tartozásunk...
Vicc ország ez kérem.
Amúgy nem az van a törvényben, hogy 5 percen belül egy élőlény kéne hogy felvegye a telefont?
Hát felcseszték az agyam. Szaros 380FT miatt pattognak....Viccc nettóban.