Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CartmanLand0
senior tag
-
perge666
veterán
válasz
CartmanLand0 #75148 üzenetére
Kb 50 -ért jutottál hozzá,még te sem tudod mennyi volt?
1:40-es keverékkel járj,1:30 már sok,ezt bejáratásnál szokták ajánlani,1:50 meg szerintem kevés.
-
CartmanLand0
senior tag
Üdv!
Csatlakozom én is a robogósok táborába
Adódott egy lehetőség ( Yamaha Jog Super New Z ) , igy hát lecsaptam rá. Nagyon kezdő vagyok még a robogózásban, réges régen motorozgattam, Simson, ETZ, Komár, Robogo csak egyszer kétszer, persze egyik sem a sajátom volt, haveroké, faluban
Kb 50ezer forintért jutottam hozzá a Yamahához, pöcc-röff, hibátlan, új akksi stb, egyedül a hátsó lámpabura törött, azt kell rá vennem még, külsöre is hibátlan, egy két karc kopás. Lenne majd pár kezdő kérdésem, ezek közül fel is tennék most párat. Üzemanyag gondolom 95ös kell bele. Mivel ki van kötve a külön olajozó, ezért én fogom keverni majd a nedűt. Először is milyen motorolajat ajánlotok a kicsikébe, illetve milyen arányban keverjem ? Mondtak nekem ilyesmit, hogy 4 literhez 1 deci olaj, de mehet 3 vagy 5 literhez is egy deci ... melyik a legjobb arány ? Vagy válasszam az arany középutat, azaz 4 litykóhoz 1 deci ? Köszi előre is a válaszokat, tanácsokat, segítséget
-
SoulReaver
veterán
válasz
sityupityu #75144 üzenetére
Na jól van. Rávettél
De melyik 21-es karbit ajánlod? Kézi szivatós kellene.
-
válasz
energy4ever #75145 üzenetére
Nem kifejezetten erre, de ez is hozzá tartozik. Nem csak a nagy fordulat miatt, hanem a 14-15 lóerő miatt is etetni kell már egy ilyen hengert. És nem csak annyira hogy megfelelően menjen, hanem annyira is, hogy megfelelő legyen a henger belső hűtése. Tehát nem csak arra kell figyelni a karburáció beállítása során, hogy jól menjen hanem a gyertyaképre is gondolni kell. Rossz karburáció során hamar el tud hasalni egy aluhenger még a bejáratás után is, nem olyan "elnéző" mint egy vashenger. De az is van amit te mondasz.
-
energy4ever
addikt
válasz
sityupityu #75144 üzenetére
Plusz mivel 2T, ezert nem csak kevesebb uzemanyagot, hanem vele parban, kevesebb olajat is kap, ami talan a nagyobb gond. Aztan lehet te is erre gondoltal.
-
válasz
SoulReaver #75143 üzenetére
Persze, de a youtube-on pl nem látsz bele, hogy valójában milyen gyertyaképe van a motornak és hogy mennyi ideig ment el...a te döntésed, én nem kockáztatnék.
szerk: Még annyit, hogy egy aluhenger egyébként is jóval érzékenyebb erre a témára mint egy vas. Egy 70-es vasnak elég a 17,5, de egy alunak nem nagyon. A te hengered nem egy mid-race vagy egy high-end kategória, de azért optimális esetben ennek is kell kb 12-13-ezres fordulat a max teljesítményhez, amit nem nagyon fog honorálni ha nem kap elég üzemanyagot.
-
SoulReaver
veterán
válasz
sityupityu #75142 üzenetére
Ezt az őszt már kibírja így... Majd jövőre kap egy nagyobbat. Egyébként youtubeon sok olyan 70es mocit látok, amihez 17,5 karbi van, és mennek mint a picsa.
-
válasz
SoulReaver #75141 üzenetére
Nem fogod tudni úgy fölfúvókázni, hogy tökéletes legyen...
-
SoulReaver
veterán
válasz
sityupityu #75140 üzenetére
Tudom, hogy kelleni fog a 21-es karbi, de most egyenlőre főfúvókákkal játszunk. jelenleg a 95ös gyengus neki... Holnap veszek bele nagyobbat. Idén már nem akarok rá költeni, mert lassan le kell tenni....
-
válasz
SoulReaver #75080 üzenetére
A legjobb megoldás, ha ezzel kapcsolatba felkeresel egy dekoros műhelyt, Az sem olcsó, de bármit megcsinálnak.
(#75077) ricsi99 "Légteniteni probáltam ... viszont nem jöttem rá ,hogy hol tudnák ezen állitani valamit...."
A féknyergen sehol sincs légtelenítőcsavar?
(#75104) SoulReaver Ehhez kevés lesz a 17.5 karbi. Legalább 19-es kell, de adott esetben még egy 21-es sem túlzás...
(#75105) Grenczii ezek a hűtött sport harangok nem lesznek könnyebbek mint egy gyári, sőt...De hát nem is kell nekik, a jobb hőleadás a fő funkciójuk.
(#75135) Norbika88 Valaminek elméletileg kell lenni rajta. Talán nem is plakettnek, hanem valami süllyesztett írásnak kell lennie.
Látom, hogy megint téma a hangolás így megint leírom, hogy ha bármihez is hozzányúlunk (legyen az más henger, kipufogó vagy bármi), akkor sorjában szépen utána kell menni az egésznek. Először a karburációnak (ami véleményem szerint a folyamat egyszerűbb része), utána pedig jöhet a hajtás ami biztos, hogy több időt fog igénybe venni, és itt is csak szép sorjában szabad mindent.
Ha mindent össze-vissza csinálunk, jobbra-balra variálunk a hajtás alkatrészeivel (görgő, kontraszt, kisrugók stb), ráadásul úgy, hogy még a karburáció sincs rendesen beállítva, akkor az életben nem lesz abból a bizonyos körhintából kiút, úgy belebonyolódik az ember. Ebben az esetben nem tudatos és viszonylag rövid időn belül hatásos és célravezető hangolás történik, hanem csak gányolás, felesleges energia és időpazarló próbálgatások, amik a szezonban lévő értékes időt veszik el az embertől.
Bár az összefoglalóban vannak nagyon jó linkek ezzel kapcsolatban (egümotors) ahol szakszerűen le van írva minden, hogy milyen sorrendben merre fele kell haladni a cél érdekében, illetve hogy bizonyos jelekből mire lehet következtetni, látom, hogy vannak akik még mindig nem e szerin járnak el, vagy egyszerűen csak nem olvasták.
Nyugo-val fogok majd konzultálni, hogy majd télen amikor több idő lesz, akkor gatyába lesz rázva kicsit az összefoglaló. Mint írtam, az egüs linkeken szerintem le van írva minden, de erre a hangolásos részre egy viszonylag nagyobb részt fogok majd szakítani, saját szavakkal is leírva majd az egész menetet meg mindent ami hozzá tartozik. -
Grenczii
tag
Na ismét gyertya... 12 es Keihin karbi 80as fúvóka gyertyakép: [kép]
Mondom egy kicsit kaphatna többet is,volt itthon 82es fúvóka mondom jó lesz az.
Meg cserélek mindjárt egy gyertyát is ha már vettem újat.Bemelegítettem a motort mentem kb 3-4 kmert mondom csak megnézem mi a helyzet. [kép]
Na most ilyenkor örülök hogy nem állt be a henger és kidolgozta a letört darabot vagy? -
Norbika88
senior tag
válasz
SoulReaver #75137 üzenetére
Így van. Nem kellet vele szórakoznom.
-
hungar
tag
Sziasztok!
Szerintek egy 50-es Gilera Stalker gyári kipufogója (már nincs benne a folytás) mennyit érhet?
Köszi előre is.
-
Norbika88
senior tag
válasz
SoulReaver #75130 üzenetére
-
mokus1
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz
SoulReaver #75132 üzenetére
Pedig ez vízhűtéses.
-
Grenczii
tag
válasz
SoulReaver #75130 üzenetére
Hangolás a legjobb része el lehet vele ütni az időt.
Lényeg az kapjon rendesen benzint inkább kicsit többet mint kevesebbet. Saját tapasztalat felkentem már dugattyút hengerfalra anno.
Most már bánom nem krómoztattam le a kipufogómat mikor megvettem azért eléggé mást mutat egy króm mint a sima lakkozott. -
Grenczii
tag
Beruháztam egy ilyen "Koso" fordulátszámmérőre. [link] (lehet nem eredeti,de alis Koso tükröm se volt gagyi)
Elég kicsi méret tükörszárra akarom tenni majd konzollal. Volt már valakinek hasonló?
Az újabb változat az 70 euró körüli áron van az lényegesen jobban néz ki.Hajtás hangolás beállításhoz akarom elsősorban ha meg bejön akkor marad. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
mokus1 #75127 üzenetére
Ez egy CV-s karburator, az alatt a kupak alatt fedig a vakumos tolozar membranja van.
Ha ott nem tomit rendesen a kupak, akkor nem tud normalis kialakulni a membran folotti terben, emiatt a tolozar se tud rendesen felemelkedi -> nem gyorsul, nem porog ki a motor rendesen.Remelhetoleg nem lukasztottak ki a membrant
-
p5quser
tag
válasz
KTMHobby3 #75118 üzenetére
Köszönöm! Tanácsaitokra hallgatva vasárnap játszok egy kicsit a variátorral, kuplunggal, csereberélgetek a régi szettből, aztán meglátjuk mi sül ki belőle. Bár jó lenne egy pótfúvóka, mert ha belefullad a benzinbe a 40-es miatt, lehet rajta akármilyen vario.
Jelentkezem még.
Mégegyszer köszi! -
vadászcsiga
félisten
Apropó Repsol. Van különbség a scooter és a gyorsasági motoros 2t olaja között? Mindkettő szintetikus, de más különbséget nem látok a dobozon. Nekem az utóbbi van, de csak később vettem eszre hogy van robogós is belőle.
Illetve mi a trükk arra a dobozból kijövő csőnek amikor letekerem? Elég kényelmetlen úgy betölteni. -
Grenczii
tag
Motul és Repsol olajom is volt már szintetikus mindegyik jó.
Én Castrol Power 1 Racing-et használok most teljes megelégedettséggel.
Teljesen szintetikus olajjal ha nagyobb márkák közül választasz nem lősz mellé.
( félszintetikus is bőven elég lenne de egy szezonba elhasználok 1-2 litert akkor legyen már valami jobbféle)
-
Végül sikerült megoldani a problémát, leszedtük a burkolatot, megnéztük az izzókat, rendben volt minden. Vezetékek teljesen jó állapotban voltak, sehol égés, szakadás, semmi...
Majd következett az aksi, a biztosítékok átvizsgálása, és kiderült, hogy a egyik biztosítéknak a foglalata adta meg magát, nem érintkezett megfelelően, sikerült új vezetékkel, illetve forrasztással rendbe szedni. Jelen pillanatban tökéletesen működik. Köszi ismételten a segítséget.Motul technoszintetikus kétütemű motorolajról mi a vélemény? Ajánlott vagy inkább ne erőltessem.
Emellett még a Repsol és a Gulf szintetikus motorolajaival szemezek, mit válasszak? -
dond
csendes tag
válasz
SoulReaver #75119 üzenetére
A kuplungharang rögzítésére szolgáló nagy falvastagságú anya:
M10 x 1,00 x 6,00mm -
SoulReaver
veterán
Nem tudjátok esetleg, hogy a Fekvő-minarelli, végáttétel tengelyére, amin a kuplung van, oda milyen csavar kell? Ami már a harang után van a legvégén. M10x1 -es? Köszi előre is.
-
KTMHobby3
tag
válasz
p5quser #75116 üzenetére
A 60-as főfúvóka még lehet jó. A 12-es Jikovban 63-as van, csak azzal jó a motor. Erősen motorfüggő hogy mi jó neki. Nálam a 14-esben 56-os van, mint írtam. Tegnap 74-et mentem a motorommal, pedig csak 50 ccm-es.
Tűvel nem egyből esek neki a kívánt méretnek, először felfúrom 0,5-ös fúróval, aztán 2 század mm-enként csinálom a bővítést. Ha elküldöd a fúvókát Neked ingyen megcsinálom. -
p5quser
tag
válasz
macilaci78 #75115 üzenetére
No igen, jó hogy feljött. Ugyanis hiába lőttem az egekbe az alapjáratot, a vario-csere előtt ezen a fordulaton már pörgött a kerék, erre emlékszem. Most viszont nem. 8,5-es görgők, passz a kontraszt, valami fémszínű izé, szettben volt a komplett kuplunggal. Ha jobb idő lesz, akkor szétkapom a házat, visszarakom a régi szettet, megnézem mi változik. Hátha abból kiderül valami.
-
p5quser
tag
válasz
KTMHobby3 #75114 üzenetére
"Peugeot gurtner 12-es karburátorhoz". Ez a varrótűs-dörzsárazás viszont ígéretesnek és egyben roppant veszélyesnek hangzik.
Nem olvad rá a réz az acélra súrlódás közben? Azon túl hogy kivitelezhetetlen a jelenlegi szerszámkészletemmel, félek hogy sorra repülnének el a fúvókák, izzó nyalábot húzva. Viszont ha esetleg elvinném, vagy postáznám a fúvókát, adnál neki egy esélyt? Természetesen nem ingyen.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
p5quser #75113 üzenetére
Nem értek annyira a variátorhoz, jön majd tapasztaltabb. Ha húzod, álló kerékből is egyből ugrania kell, nem csak akkor, amikor magas fordulatról visszaengedésből újra ráhúzol a gázra.
Alapjáraton a hátsó kerék foroghat kicsit, de ezt cipőtalppal is illene tudni megfogni. Ha jobban pörög, magas az alapjárat és a vario már-már zár. Az egyértelműen rossz, ha a rajta ülve a motor gáz nélkül már indulna és fékkel tudod csak egy helyben tartani. -
KTMHobby3
tag
válasz
p5quser #75107 üzenetére
Azt hiszem már többen is leírták hogy mi lehet a probléma a motoroddal. Nem írtad hogy mekkora a torokmérete a porlasztódnak, mert az határozza meg a főfúvóka méretét. Az én 12 mm-es Bing porlasztómban eredetileg 48-as főfúvóka volt, a 14 mm-es felfúrás után jelenleg 56-ossal megy a legjobban. Még annyit hogy az összes főfúvókámat én fúrom fel a kívánt méretre 1 század mm-es pontossággal Simson 35-ös üresjárati fúvókából. Közönséges varrótűvel, amit mikrométerrel mérek meg. Befogva egy kézi köszörűbe "feldörzsárazom" vele a fúvókát. Ezzel a módszerrel az üresjárati fúvókádat is fel lehetne dörzsárazni a kívánt méretre.
-
p5quser
tag
válasz
Grenczii #75110 üzenetére
Szóról-szóra leírtad hogyan viselkedik a motorom. Hidegen és utána 5-10 percig. Van benne kakaó, szinte egy fordulaton gyorsulok 50-60-ig. Azután jön az, hogy ugyanazon a fordulaton már lassan indul, tartja a fordulatot, 15-20 km/h-nál "seggberúgás".
(#75112) macilaci78
Sztenderre állítva hogyan kéne viselkednie? Hamar fel kellene pörögnie a keréknek? Vagy dadogást keressek? Gondolom azt is üzemmeleg motoron kéne.Köszönöm a segítségeteket!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
p5quser #75109 üzenetére
Ahogy visszaemlékszem az általad leírtakra, motorikusan jó: van stabil alapjáratod, gázadásra megfelelően reagál, 15-20 km/h fölött az ereje is megjön. Sztenderre állítva, terhelés nélkül is gyatra alacsony tartományban?
Továbbra sem vetném el a vario körüli vizsgálódást. -
Grenczii
tag
válasz
SoulReaver #75106 üzenetére
Jól néz ki ez a harang én is azért gondolkozom rajta hogy még szinte új a kuplung új haranggal kopjon össze plusz a hűtés se utolsó szempont.(meg morinihoz nincs is másik
)
#p5quser: Biztos hogy hajtás gondod van.Először gyertya képet nézz abból kiderül kap e elég benzint.Ha irreálisan könnyű a görgő túl erős a kontrasztrugó. Multivarhoz kapott kontrasztrugóm van ami nem olyan kemény mint a gyári, röpsúly is 7 grammos van benne ami hozzá járt és így ha egyszer elindultam szinte alapjáraton megyek 40el, és minden fordulaton húz.(igaz még járatom vigyázok rá de lehet érezni lesz benne erő)
Idén lesz húsz éve hogy robogózom igaz most pár év kiesett, de alapjárati fúvóka cserét se hallottam még senkitől pedig volt pár ismerősnek sőt nekem is 70es henger DR és Polini is. -
p5quser
tag
válasz
macilaci78 #75108 üzenetére
Nehéz fordulatszámmérő nélkül, avatatlan füllel megmondani, de érzésre olyan duplája lehet a megemelt alapjárati fordulatszámnak mikor "megindul" a motor. 3500-4000-nek elégnek kéne lennie, szerintem. Főleg, ha 70-es a henger. És mióta megemeltem az alapjáratot, érezhetően jobb lett.
Itt olvastam, hogy az alapjárati fúvóka befolyásolja az alsó fordulat-tartományt, erőt, ezért cserélném először azt, mielőtt bármit is tovább bontanék. -
p5quser
tag
válasz
Grenczii #75102 üzenetére
Az erősebb rugón gondolkodtam, de mivel visít a motor és rollerezni kell (költői túlzással), ezért elsőre az alapjárati fúvókának estem volna neki.
Ha viszont vennék karbit, már 17-t vennék.(#75103) KTMHobby3 és (#75104) SoulReaver
Igazából nem választás kérdése volt a 70-es henger, gombokért jutottam hozzá és érett már a felújítás, legalábbis a főtengely-köszörűsöm szerint. Amíg 5-10 km-eket mentem vele, nem is volt gondja.
Mostanában, a masszív belvárosi túrákon viszont kiderült a turpisság. A szíjat is néztem, ha nyúlik is, nem adja jelét, legalábbis nem rágott az oldala.
És mondom, 15-20 km/h-tól semmi nyűgje. Akár visszafékezés-ből gyorsítva, akár egyenletes 60-as tempónál nem köhög, nem darál, nem akar ledobni magáról. Az összefoglaló táblázat szerint álltam a karbi fúvókáihoz, de meglepi volt az 54-es fő- és 36-os alapjárati fúvóka.
Az excelben sokkal nagyobbak voltak. Vagy piszkálták már előttem (5-6 éve gyűröm, van vagy 17 éves), vagy valami vivacity anomália, vagy nem jó a táblázat. Most 60-as van benne. Az eredeti a próbakörig volt benne, kiderült hogy karcsú. Egy negyed gázra lehörgött.
Szóval ezért ruháztam volna be egy ~1000 ft-os alapjárati fúvókára, mielőtt feltűröm az ingujjat. De sehol se találok.
Bocs, ha hosszú lett... -
SoulReaver
veterán
válasz
Grenczii #75105 üzenetére
Súlyra kb egyforma, igazából nem is nagyon foglalkoztam vele, de nem mondanám, hogy olyan nagyon könnyebb.
Ezt találtam. Még hozzá tartozik, hogy van egy top nardo hűtött dekni is, ami sokat segít a hajtásnak
Még lesz egy ilyen kis mókolás benne.. előgyújtás módosítás. El van forgatva a Gyújtás, ha látszik.
-
Grenczii
tag
válasz
SoulReaver #75104 üzenetére
Elég jólesz a moci így lista alapján
Annyit meg tudsz nekem nézni hogy a Naraku kuplung harang mennyivel könnyebb mint a gyári? Nem muszáj mérlegelni csak érdekel érzésre sokkal könnyebb e vagy ilyenek. Én is nézegettem kéne cserélni harangot.Tudsz róla pár képet lőni élőbe hogy néz ki? Köszi
-
SoulReaver
veterán
válasz
p5quser #75101 üzenetére
Nekem is most lesz összerakva délután a moci.
70es alu hengerhez, marad egyenlőre a 17,5 karbi. Alig hittem a szemennek, előző tulaj 95Ös főfúvókát használt benne... Így már értettem, miért evett annyit...
Ez a kis listám a fő dolgokról, bízok benne, hogy dinamikusabb lesz a roxy:
Athena sport 70, alu
Naraku evo főtengely
Skf c4 csapágyak
Polini g3 for race kuplung
Naraku r-ven hűtött harang
Malossi x-kevlár szíj
Malossi multivar vario(ez benne volt, csak külső tárcsát kell cserélni, meg csillagot)
Kék polini rugó
Top membrán ház(karbon lapos)
Stage6 pro replica króm kipuf -
KTMHobby3
tag
válasz
p5quser #75101 üzenetére
Ha a porlasztót nem cserélted nagyobbra, ne cseréld a főfúvókát se, mert csak rontasz a porlasztó beállításán. Tedd vissza az eredetit, lehet hogy megszűnik a hiba. Lehet próbálkozni hogy melyik főfúvókával megy legjobban a motor, de csak 2 századonként növeld a méretét. Amikor eléred azt a méretet, amelyikkel már rosszabbul megy, az már sok neki. Minden esetben üzemmeleg motornál kell a próbát elvégezni! Alapjárati fúvókát ne bántsd, az jó úgy ahogy van.
Az én Bing porlasztómban nincs alapjárati fúvóka. mégis van alapjárat. Amikor úgy döntöttem hogy növelni akarom a motor teljesítményét, a 12 mm-es torokméretű porlasztót felfúrtam 14 mm-esre, akkor kellett bele nagyobb főfúvóka. A hatás nem maradt el, 10 km/h-val gyorsabb lett a motor. Aztán cseréltem több mindent, most kb. duplája a motorom teljesítménye a gyári állapothoz képest.
Ezt azért írtam le hogy lásd, ha nagyobb teljesítményt szeretnél a motorodból kihozni, nem elég a nagyobb henger, nagyobb porlasztó is kell hozzá, nagyobb főfúvókával. Ehhez passzoló kipufogó is kell, különben fojtja a motort. -
Grenczii
tag
válasz
p5quser #75101 üzenetére
Kuplungba lehet erősebb kisrugót kellene tenni,nekem az segített az elindulási problémán.
Gyertyaképet néztél hogy nem kevés vagy sok neki a benzin már ígyis?
Komplett karburátor van 20 euróért [link] Én nem mernék 70es hengerrel menni 12es karbival.Mekkora fúvóka van benne?
Nekem új Naraku henger került fel 50es,minden csere mint nálad plusz sportkipufogó és most tettem bele 80as fúvókát polini légszűrőbetéttel gyári betéttel elég volt a 75ös. -
p5quser
tag
válasz
KTMHobby3 #75098 üzenetére
Üdv!
Nemrég 70-es lett a motor. Mostanában mertem vele hosszabb utakra menni és mint kiderült 20-30 perc motorozás után igencsak leesik az alapjárat. Valamint roller feeling van induláskor. Némileg segített rajta hogy az egekbe húztam az alapjáratot, de mint azt itt olvastam, az alapjárati fúvóka bővítése lenne az igazi.
Főfúvóka cserélve lett ~10%-al nagyobbra. 15-20 km/h-tól nincs is gond vele. Szíj, variátor, kuplung cserélve lett ugyanakkor. De ilyen alapjárati fúvókát nem láttam akkor sem a webshopokban.
Szóval ezért nyűglődöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5060 TWR számítógép - i5 8500 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD UHD630 WIN10
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest