-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #80023 üzenetére
Tehat 92-esnel is ha a legalso poziciobol emelted fentebb a tut akkor sokallt.
Azert irtam, hogy azt azt kellene elerni, hogy kozepallasu tuvel kiserletezni, hogy mekkora fuvoka kelljen.
Ha a tut legalso pozicioba leereszted, akkor az felrevisz nagyon. Mert lehet az also gazpozicioban annyira szukiti a tu a fofuvokat, mintha 92 helyett 82-84 lenne bent, viszont nyelgazon meg szinten nem a teljes 92-es meretet hasznalja ki, hanem mintha csak 88-as lenne benne.
Akkor ha nem jo, sokallni fogja nem csak full gazon, hanem mas gazallasban is.
Ha viszont elered, hogy full gazallason nagyjabol tokeletes a keverek, viszont negyed-fel gazon sok, akkor el lehet kezdeni osszeloni az alapjarati fuvoka meretevel, mivel olyankor a ketto egyutt dolgozik(nagyjabol).
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #80019 üzenetére
Legfelso maras azaz teljesen beeresztetted a tut, es igy megy jol akkor lentebb 2 merettel a fuvokat es kozepre a tut. 92 es kozepallas. Majd 1 et fel 1 et le mire hogy reagal.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #80019 üzenetére
Elegge fura. Es ezek a gyertyakepek mind full nyelgazas menet es azonnali leallitas utan keszulnek?
Amugy ugy hogy a tu a legalul van (tehat a gyuru legfelul), nem csoda hogy fel kell menni ennyire fofuvoka meretben. Kozepen levo tuvel erdemes mindig kiindulni es akkor az nagyjabol mutatja, hogy felfele/lefele erdemes elindulni a fuvokazasban.
Eloszor nyelgazas terhelesnel kell beloni a fofuvoka meretet, utana lehet az alapjarati fuvoka es a tu pozicioval finomitani, hogy a tobbi gazallasnal is jo legyen.
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #80017 üzenetére
95-96... szépen lassan felfelé. számít a páratartalom,a légnyomás, a hőmérséklet, a henger hőfok. Sose lesz tökéletes Csak közeli.
[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #80013 üzenetére
Ha a 92-essel szegeny volt, tupoziciotol fuggetlenul, akkor kar a 90-essel probalkozni.
Csak kell szerezni egy 94-est...
A 90-essel ne hasznald, mert az tenyleg nagyon keves neki, nehogy megszoruljon.
Ideiglenesen rakd vissza a 97-est vagy mekkora volt a nagy, aztan szerezz be egy 94 korulit. -
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79995 üzenetére
Ez eleg szegeny keverek, probald meg, hogy kozepre teszed gyurut a tun.
Kell neki azert melegen jopar nyelgazas kor, mire a gyertyan rendesen latszodik, mi is a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79960 üzenetére
Probald meg megpucolni (esetleg lang felett kiegetni) a gyertyat, mert azert elegge kormos volt elotte, hogy rendes kepet mutasson.
Amugy ez mar kezd normalisnak tunni, innen lehet a kovetkezo lepes, hogy a tut probalod majd feljebb rakni, ha gyertya szegenyes kevereket mutatna. -
CartmanLand0
senior tag
válasz SoulReaver #79957 üzenetére
Nekem is onnan jön. Remélem csak az adja ki a hangot. Kedden majd belövöm a karbit is, mivel még nem csináltam igy nem igazán éreztem még rá.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79944 üzenetére
Szerintem menj lejjebb azzal a fofuvokaval. Siman beprobalnek 90-est, vagy akar alattit is.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79940 üzenetére
Nyelgazon lodd be eloszor a jo fofuvoka meretet, akkor onnantol lehet a tu meretevel es poziciojaval jatsszani.
A tu pozicioja kb nyolcad gazallastol picivel fel gazallas utanig szol bele a keverekbe, a tu merete/alakja pedig negyedtol harom negyedig. -
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79937 üzenetére
Lehet hasznalni, baja nem lesz, de valoszinu nagy a fofuvoka ha ennyire le kell tenni.
Tubol megprobalhatsz egy picit kevesbe “hegyes” kialakitasut venni, de en inkabb megprobalnam az 1-2 merettel kisebb fofuvokat, egyszerubb mint a tu alakjaval probalkozni.[ Szerkesztve ]
-
sonny007
tag
válasz SoulReaver #79919 üzenetére
Még egy motoromnál se kellett leszednem a lendkereket. Ezért álltam tanácstalanul a dolgok előtt.
Az alátétek az alaplap felfogató csavarjai alá raktam amik így megemelték a csavarokat tehát annak a lendkerékhez semmi köze.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek -
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #79853 üzenetére
Nem egészen, mert ha van mögötted egy csaj az pozitív lassulás.
-
válasz SoulReaver #79799 üzenetére
Jaaaaa,ebből is látszik milyen zöldfülü vagyok.
A simsonon és az MF70 gépemen gyújtás kivételével majdcsak mindent vágok,de ezek a robogók meg újabb mocik nekem idegenek sajnos.
-
válasz SoulReaver #79779 üzenetére
Aha értelek.
Milyen légtelenítő???
Csak azért kérdezem mert a kis Boosteremet még a mai napig be szoktam indítgatni ami ugye rossz,és nem jövök rá a bajára.Hátha a légtelenítéssel adnál valami jó ötletet,mert azt nem vágom mi lehet. / ha csak nem fék légtelenítés,de az mit keresne a hengernél /Amúgy a Booster elég könnyen beindul több heti állás után is,de nagyon csendesen jár és 5-10mp után leáll.
Utána egyből indul és ugyanez a szitu.
Ha gázt húzok rögtön lefullad,indítás közben ha gázt húzok akkor nem is indul.
A blokkrepedést kizártam teljesen,mert jobb oldalt a ventillátor felől van repedve....Karbi gondra gyanakszok mostmár,csak nem akarnék feleslegesen rákölteni.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #79775 üzenetére
Megértem és teljesen jó ötletnek tartok én is, sok hasonló robogón csinálnak ilyesmi kis ajtót e célból. Pláne ahol tuning van...ott szinte "kötelező".
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz SoulReaver #79775 üzenetére
Tökéletesen megértelek. Ha megnézed akkor az összes komolyabb roxnak vágva van az ülése. Én is vágtam. Ilyen egy elcseszetten szerelhető motort a föld nem hordott a hátán...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tothferenc
senior tag
válasz SoulReaver #79775 üzenetére
Szabo Karpit. Hornetes csopiban sokan dicserik.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
válasz SoulReaver #79775 üzenetére
Olyan sokat szívsz a karbival hogy kellett az az ajtó??
-
Rivaul
addikt
válasz SoulReaver #79458 üzenetére
Nem. Miután megírtam meg is néztem, engedtem a bovdenen és megigazítottam mindent. Hidegen elkezdi felpörgetni de most ráadtam a szivatót és utána már nem tette. Eddig nem csinálta pedig tettem ebbe a karbiba egy százast ezzel a beállítással. Annyi hogy eddig marha meleg volt. Nem zavar annyira mert abbahagyja csak fura.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #79456 üzenetére
Nalam Choi nori- dellorto karbi kombonal van olyan, hogy nagyobb gazadasra megall. De ott nagyobb a tolattyu mint a dugattyu(tulzas nelkul), szoval ertheto a jelenseg.
Mas: Ma voltam mv agusztanal, italjet meg nincsen, azt mondtak csusznak a gyartassal a virus miatt. Pedig megneztem volna.
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #79421 üzenetére
Áh, nincs pénz, meg munkába járni felesleges is.
Most is azért vittem el, mert megvan 3 hónapja és azóta csak melóba jártam vele 2 Km-re meg boltba, sehova máshova. Úgyhogy illett már kikormolni.
Aztán két hét és ugyanolyan lesz, a rövid távok megölik.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79370 üzenetére
Lehet az en monitorom szinhomerseklete masabb, de a keprol messze van a feheres, szegenykeverekes gyertyakeptol.
Ez teljesen elfogadhato, nagyon minimalisan lehetne barnabb/dusabb, de en ennyiert nem piszkalnam.Megjegyzem ezert csaloka fenykeprol barmit is mondani, csak nagyon a veglet eseteknel lehet tutira megmondani a biztosat.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #79317 üzenetére
Tovább, és talán minimálisan hamarabb kipörögne. De csak akkor van ilyennek értelme, ha olyan szinten van a motor, hogy ha a jelenlegi cdi valóban korlátozza valamennyire. Ha nincs olyan szinten, akkor gyakorlatilag szerintem semmit sem éreznél meg a csere után.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #79240 üzenetére
Azert nem elterjedt, mert Japan belpiacos a nagy reszuk azoknak, amikbrn ez a cvt osszeallitas van. Kint eladtak csak az egyik modelbol 1,4millio peldanyt. Ha azt nezzuk, hogy belpiacos, ugy kimondottan jo eredmeny! Foleg, hogy csak 2003-2007ig gyartottak, egy ev megszakitassal.
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #79234 üzenetére
Ember! Te kerted!!!
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #79232 üzenetére
Lenyegtelen. A tobbi robogonal ahol szugseges van plusz fogaskerek cvt utan. Ezeknel meg nem kozvetlenul a ket fogaskerek er ossze, hanem lanc van koztuk...
De itt egy kozvetlenebb pelda is akkor: Suzuki Lets AZ50 X. Elvileg ezis hutes nelkuli cvt-s. -
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #79227 üzenetére
Suzuki Choi-Nori.
Ha jol tudom Lets II-vel megegyezik par alkatresze a CVT-ben, igy lehet annak sincs hutese ott.
LT-Z50ben sincs. Bar az nem motor, hanem quad.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79166 üzenetére
Altalaban a hengerfejben/hengerfejnel van kozvetlenul a vizcsocsatlakozas kozeleben.
-
Laybee
őstag
válasz SoulReaver #79151 üzenetére
Adorjánhoz ne menj, általa rendszeresen szervizelt motorhoz rossz gyertyát , rossz hűtővizet tett be és még pénzt is kért érte.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79156 üzenetére
Nem gaz a 80 egyaltalan. 2T-nel van hogy egy ket tipusnal elter az optimalis uzemi homerseklet(van Piaggio blokk, aminek mar 60 C-nal fullra nyit a termosztat), de atlagban a 80-90 fok nem gond.
Runnernel pl 80 foknal nyit fullra es 80-90 kozott mozog, de azt meg dugoban se lepi tul.Regebben a Runerremnel volt olyan, hogy neha dugoban fentebb maszott nyaron, de egy termosztat csere megoldotta, mert el volt mar oregedve es nem tudott fullra kinyitni.
-
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #79161 üzenetére
Nem engem kell meggyőznöd, de nem árt ha biztosra mész. Könnyen le tudod ellenőrizni. Egy forrásban lévő vizes edényben 100 C°-ot kell a műszernek mutatnia. Ha jó a műszered, akkor annál a hőfoknál, amit írsz, túl van hűtve a motorod.
-
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #79159 üzenetére
Akkor már csak azt kell kideríteni hogy pontos-e a műszer.
-
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #79156 üzenetére
Az a kérdés hogy hol méred a 80 fokot. Autónál a hengerfejben mérik. A termosztát 87 foknál kezd el nyitni.
-
válasz SoulReaver #79156 üzenetére
Pontos az a vízhőfokmérő?
Autónál tudomásom szerint 90 celsius fok az üzemi hőmérséklet,mint ahogy előttem is besaccolták,szerintem motornál is itt körül kell lennie. -
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #79154 üzenetére
Valami itt nem kerek. Egy autó hűtővíz hőmérséklete 87-92 C°-között van. Ha alatta van, túl van hűtve a rendszer.
-
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #79151 üzenetére
Nem érzem soknak a 80°C-ot, ha ez a folyamatos utazótempón is az üzemi hőmérséklet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csapee
őstag
válasz SoulReaver #79137 üzenetére
Hát lehet nem vállalta látatlan alkatrész és felszerelés alapján beállítani, de amúgy nem rossz szakember. Őszintén neki nincs benne pénz csak az időt viszi.
Csapee
-
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #79137 üzenetére
Alapdolgokat vállal, de karbi beállítást nem?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csapee
őstag
-
Mattb
senior tag
válasz SoulReaver #79131 üzenetére
Hűha nem tudom... A héten kellene szereznem egyet sajnos sürget az idő picit. Nem tudom hogy egy sr50/aerox/runner esetlegesen Vespa?
Vagy egy am6 vagy d50b supermoto? Ezen kettő közül melyik a jobb? -
robogo81
senior tag
válasz SoulReaver #79127 üzenetére
Talán egy nagyobb fogaskerék(szett) végáttétellel nagyobb végsebességet lehetne elérni,de akkor a meghajtást újra kellene hangolni a megváltozott gyorsulás miatt.Még jó hogy van a gépedben kb.:17-8 csikó,azzal ki lehet hozni sokat.
Ui: fasza az urage!
[ Szerkesztve ]
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
Mattb
senior tag
válasz SoulReaver #79105 üzenetére
Meg érheti ez a felárat? [link]
Vagy mennyire zsákbamacska?[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #79091 üzenetére
Ebből a kalkulátorból én sem jöttem ki, mert ez ugye hangtechnikai, ami meg nekünk kell az a depressziócsökkentés. Ha jól értelmeztem. Ami itt van aza kipufogóoldali résznél nyerne értelmet,(a hangszóróból kiindulva, hacsak valaki nem fordított 180-as fázissal használja az otthoni hangfalait) de nekünk szívó oldali ütem lenne a lényeg. Ha valaki csinált ilyet elmagyarázhatná a dolgot, hogy tiszta legyen
[ Szerkesztve ]
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #79086 üzenetére
Igen, valoszinuleg sokat kap. Azt meg te tudod, hogy az alapjarati fuvoka/fofuvoka hogy lett osszelove a hengeredhez, lehet hogy egy kis finomitas rafer.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #79093 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #79091 üzenetére
[link] alján van kalkulátor
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #79088 üzenetére
Egy pneumatikás megcsinálja, ha van másik tartalékba, csak a szögelés kell és átmérő, szürke fémragasztóval aluba hőtűrően évekig szolgál. [link] [link] Ezek bírják a srapát, főleg ha menetesen van belehajtva a csonk akkor világ vége + 1 év.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
SoulReaver
veterán
válasz SoulReaver #79077 üzenetére
Na még egyszer.
Érdekes, mindig akkor telik meg a topik, amikor felteszek egy kérdést...
-
szabcsab
csendes tag
válasz SoulReaver #79025 üzenetére
Nem tűnik melegebbnek, mint korábban!
Malossi variátor, kevlár szíj, Doppler SX86 állítható kuplung és Doppler SX86 hűtött harang!
Melyik hibádzik? -
mumtaz
senior tag
válasz SoulReaver #79018 üzenetére
Az szerintem oda kevés lesz. Ok, hogy Noctua, de azoknak nincs akkora légszállítása. Azokat procihűtésnek találták ki, hogy a PC-hez mérten nagy légszállítással, de halkan működjenek. Meg a PC ventiket nem arra találták ki, hogy nedves kinti környezetben is jól működjenek.
Bár meg lehet próbálni
EZ inkább felelne meg a célnak -
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #79018 üzenetére
Városban tötyögésnél iszonyat jó dolog. Egy olcsó bimetallal pedig örök élet.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78955 üzenetére
Nem látni az árnyéktól, de ez nem igazán tűnik őzbarnának.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #78955 üzenetére
Nagyon rossz a kép, az árnyék miatt kb semmit sem látni belőle.
Egy vízhűtéses blokknál és gyári motornál egyáltalán nem kell eltérni attól, mint ami elő van írva. De ha mindez még egy alaptuningal van párosítva, sok esetben még ekkor sem.
A léghűtésesnél már más a helyzet. Ott nincs olyan konstans-állandó hőmérséklet mint egy vizesnél. Télen a hideg, nyáron pedig a meleg miatt. Egy ilyen motornál nyáron még a teljesen gyári állapotúnál is érdemes elgondolkodni, hogy egy számmal feljebb menjünk, tuningnál meg egyenest kötelező.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #78952 üzenetére
En maximum akkor szoktam a gyaritol alacsonyabb hoerteku gyertyat hasznalni, ha reggel ilyen 10 fok korul van(osz-tavasz), meg erzekenyebb ra a motor.
De legtobbszor nem nagyon van ra szukseg, hogy cserelgesd.
A tied specibb, mert nem gyari. Megprobalhatod a melegebb gyertyat, pl 8 helyett 9-est, aztan ranezel majd, hogy tisztul-e rendesen, nem kormolodik. -
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78952 üzenetére
Ha jó a gyertyaképe és normálisan megy én nem cserélném.
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78949 üzenetére
Én azt se tudom melyik irányba melegszenek.
-
robogo81
senior tag
válasz SoulReaver #78937 üzenetére
Jó vétel! Jól látom hogy adtak hozzá Pinlock lencsét? Vagy a plexinek olyan a kialakítása hogy mintha rajta lenne?
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #78942 üzenetére
Az NZT bukón a sötét plexit gombnyomásra egy rugó csapja fel, míg a Crivit (Lidl) esetében ény nyomom fel a gombbal. Előbbi kényelmesebb.
Az NZT esetén a bélés kb 70%-a nem kivehető, mivel nagyon izzadós vagyok, a maszk sem ér semmit. 1,5 éve nem volt rajtam az a bukó, amit lehetett, frissen mosva tettem vissza és még mindig van szaga. :(
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #78937 üzenetére
A külső víztiszta plexi hol áll meg? Ugye lent és fent van fix állása. Köztes állások hogy vannak?
A sötét plexit rugó csapja fel, vagy nekem kell a gombbal feltolni?
A belső mosható? Az összeset ki lehet venni, vagy marad benne ez-az?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
suste
veterán
válasz SoulReaver #78900 üzenetére
Ha nekem szólt, akkor én már váltottam jó pár éve (Benelli velvet 125, majd Honda PCX 125).
A Tauris mostani tulajának meg korlátlan "A" -ja van .
Pont a "megérés" a lényeg!
A Tauris-szal naponta 10-15km-t megy melóba városon belül, amire tökéletesen megfelelnek az 50-esek (főleg variátor mod után ). Ez a legköltséghatékonyabb erre, és vállalhatóak a körülmények.
Én hetente többször megyek 35km-re melóba, peremkerületeken keresztül, ahol többször van 70-es tábla. Elég volt 1-2szer megtenni ezt az 50-essel, hogy megértse az ember, hogy ez nem erre való... Plusz a 2 személy is kellett volna, így nekem egyértelmű volt a feljebb lépés.(#78904) DJGABI
Én jópár évvel ezelőtt csináltam, és akkor is iszonyatosan elhúzódott.
A vizsgaidőpontokra nagyon sokat kell várni, ami nagyon bosszantó, mert technikailag akár 1 hét alatt is kész lehetne a jogsi (3 óra kresz - 1. nap, 1 óra rutinpálya + 1 óra város - 2. nap, vizsga - 3.nap DE SZÉP IS VOLNA ).
Ehelyett lesz belőle 3 hónapSzóval nagyon jól hangzik a B125 a leírások/előírások alapján, csak éppen jól megszívat a rendszer .
Ennek ellenére érdemes megcsinálni, ha ez a kategória amivel megfelelően tudod megoldani az utazást (költségek és kényelem).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #78836 üzenetére
Fel tud annyira melegedni, hogy ráégjen a hőálló? Mármint féknyeregre pl Hammerite bőven elég, ha nem jár Hungaroringre az ember
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78834 üzenetére
Keeway Focus, ez a kínai fekvő Minarelli. Ahogy nézem ez készült zárt és nyitott deknivel is, akkor én szerencsés vagyok.
A Giannelli Go kipu 3 hét után a tartókonzolja hegesztéseinél, a leömlőnél ahol hajtva és hegesztve van, illetve hátul a kipuvégnél lévő szűkítő körbehegesztése is rozsdásodik. Oké, hogy csillaggarázs, de ez rendben van vagy ennyire alsó-középkategóriás termék?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78832 üzenetére
Gyárilag is van szellőzője, elől egy kis bevezető, hátrébb alul meg egy kivezető. Ki is pucoltam mikor görgőt cseréltem. Ezek szerint normális, ha ilyen meleg.
-
206 cc
senior tag
válasz SoulReaver #78753 üzenetére
Ok. Oda szereznem kell szerszámot,mert olyan középen lukas torx kulcsom nincs. Az érezhető, hogy a benzin fogy el nem hajtás baj.
206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #78731 üzenetére
Ezt a "boost bottle"-t nem simerem még de jól néz ki, 5K-nál nekem is lehal és el is köpi a gyertyát, elszegényítettem, így az alsó részen jó, nyél gázon kicsit szegény, de városban még kellően dinamikus.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78735 üzenetére
Biztos messze van a munkahely és végig nyelezi.
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #78727 üzenetére
Ha az alapjárat jó, akkor azt ne bántsd main jet et tegyél bele kisebbet.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #78686 üzenetére
Köszönöm szépen Neked a nyelvtani helyreigazítást. Ígérem, többé nem fogok elkövetni ekkora otrombaságot.
-
csapee
őstag
válasz SoulReaver #78665 üzenetére
Ettől féltem én is.
Csak kezd sok lenni a hobbi projekt Neos.Csapee
-
válasz SoulReaver #78665 üzenetére
Ezért szeretem én a manuális szivatót.
-
válasz SoulReaver #78662 üzenetére
Értelek,köszönöm a választ.
-
válasz SoulReaver #78660 üzenetére
Kb.7 évig volt egy autómata szivatós SR-em,az ilyet soha nem csinált,vagyis szerintem ez nem természetes.
Ja,és a Piaggio Free robogóm is ezt csinálja.
-
sagat1982
újonc
válasz SoulReaver #78612 üzenetére
szia véletlen kuldtem el meg1x a leirást-gyertyam kuldom a fotot en is kiprobalom a masik tut... mert egy srac meg adott egy tippet hogy tul keskeny a tunek az a resze ahol daral a motor es lehet ez a baj mondjuk ha ha tul forgatja ember az alaplapot akkor durrog a motor nem is megy ..
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78632 üzenetére
Gyári Keeway Focus 50 2T, csak a fojtások lettek kiszedve.
Pénteken kiderül a pontos fogyasztás is. De az is lehet, hogy kínaisan nem 5 literes a tankja és akkor eleve rosszul számoltam, péntekre viszont a pontos rátöltéses számolás lesz, nem tankméret alapú.[ Szerkesztve ]
-
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78625 üzenetére
Köszönöm! Van javaslatod, milyet vegyek bele? Vagy jó az ami benne volt?
-
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78622 üzenetére
Köszönöm! Megnéztem. Nem vagyok benne 100% biztos, hogy jól csináltam, de úgy tűnik nincs szikra. Ahonnan kicsavartam a gyertyát, a végét ott odaérintettem a blokkhoz, de semmi szikra. Sem rúgásra sem önindítóval.
Érdemes egy gyerta cserét próbálni vagy biztosan nem azzal lesz a gond, hanem a gyújtótrafóval? -
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #78619 üzenetére
Ezt a kis szikras dolgot irhatod egy kevesbe tapasztaltnak! Lehet a jo nagy szikrat is kicsinek fogja latni!
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78619 üzenetére
A gyertyát hozzá kell érinteni a blokkhoz, az lemaradt.
-
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78614 üzenetére
Amatőr kérdés, de hogyan látom, hogy ad-e szikrát?
A karburátor eddig jó volt, mert mint a golyó, azon nem állítottam. Gondolom magától nem állítódik el, max eldugulhat, ha jól sejtem. -
SoulReaver
veterán
válasz SoulReaver #78596 üzenetére
-
robogo81
senior tag
válasz SoulReaver #78574 üzenetére
Egy kis gumidarab mennyi problémát tud okozni,ennél beleszólt az alapjáratba,de végre rendben van minden.
Ideje volt már ennyi minden után.redmi note 8 . psn:robert_warior
-
csapee
őstag
válasz SoulReaver #78458 üzenetére
2t - 4t karburátor injektor?
2t karburátornal ha zárva van a súber nem lesz kipufogas. Főleg masszív hosszú lejtőn illik lotybolni a gázt kapjon egy kis kenest a henger.
De nem vagyok szakértőCsapee
-
dond
csendes tag
válasz SoulReaver #78458 üzenetére
Engem is érdekelne, mert ez nálam is fennáll a 70-es gépemnél, komoly "motorfék" pöfögés nélkül, azon ez az összeállítás van (könnyebb görgőkkel), az 50-esemmel amiben minden gyári (csak egy fehér kontraszt van) meg vígan gurulok pöfögve a lejtőkön
-
Dtomka
veterán
válasz SoulReaver #78460 üzenetére
Ha a Piaggio NRG-ben majd kicserélem az izzókat az ugye nem lesz szálka a rendőr szemében?
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78460 üzenetére
Jaaaa. Nekem ki lett belezve, mert nagyon durva hangja volt, mint a hajtókarosságnak. Aztán mivel raktáron nem volt, mondtam a szerelőnek, hogy ideiglenesen inkább berúgok aztán majd később megcsináljuk.
Akkor miért nem megy a motor? Akkor már csak a dugulás okozhatja. Ezek szerint maga a gyertya jó is lenne elvileg.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #78368 üzenetére
Valahol a kuplung is annak tekinthető, hiszen a centrifugális erő hatására engednek a kisrugók, és ezáltal mennek ki a pofák a harang felé.
(#78386) grobi007 Én sajnos nem tudok, mert vidéki vagyok. De van itt pár Budapesti, biztos tudnak majd segíteni.
(#78375) runner 125 A féltve őrzött kincs
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78373 üzenetére
És hogyan lehet orvosolni, hogy hamarabb nyisson?
-
Rivaul
addikt
válasz SoulReaver #78368 üzenetére
Nem A kuplung röpsúlyos. A nyitási fordulatot szabályozzák a kisrugók hogy mikor feszüljenek a pofák a haranghoz.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78366 üzenetére
Bocsi, nem vagyok benne annyira, hogy magam megszereljem. Azt gondoltam, lehet csak user error, van rá valami trükk.
Ha szerelni kell, akkor az nem fog menni egyedül. Esetleg tudtok Üllőn vagy a környéken jó szakit, aki be tudja jól állítani? -
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78364 üzenetére
Egyébként jól megy, jól gyorsul. De ez nem manuális váltós, nincs rajta kuplung.
-
d@vee
őstag
válasz SoulReaver #78327 üzenetére
Nemtudom. Akkor értem haza, mikor írtam. Holnap kiveszem a gyertyát és megnézem.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz SoulReaver #78323 üzenetére
Igen van. Ugyanannyi mint máskor, néha berúgóról is beindítottam.
Ja
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #78305 üzenetére
Gyári jellegű csőcserénél nem.
(#78308) Fehér Farkas A legtöbb esetben nem illetve max csak egészen minimálisan a tökéletesség kedvéért.
"Elég a görgő vagy kell kontrasztrugót is majd cserélni?"
Ezt innen meg nem mondja neked senki, de megérzésem szerint nem a gyári görgőmérettel van nálad a baj (ha az van benne), hanem valószínű, hogy kicsit megfáradt már a kontraszt benne. Ebbe a fajtába ami neked van már gyárilag is silány minőségű kerül bele. Persze ez csak feltételezés innen.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #78301 üzenetére
Maxi robogókhoz ilyen áron megy, kicsit nagyobb méret mint a tied.
Csabi001 (#78295) Szerintem a malossi, még ha drágább is. Sracing-en most 42 ezer. Top-ot hol látsz egyébként 20 ezerért a tiedhez?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78305 üzenetére
Azt hittem az csak rezóshoz kell.
Hát most egyelőre marad így, mert se méretet, se súlyt nem tudok és a gyertyás eset után én már a könyvnek sem hiszek amit ír rá gyárilag. Úgyhogy most marad így, majd valamikor kicserélem, meg akkor kap majd új gyertyát, meg valószínű akkor kap új gumikat is, hogy így meglegyen egyben ismét egy nagy rendelés, de most nincs pénzem ennyi mindenre.Elég a görgő vagy kell kontrasztrugót is majd cserélni?
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #78165 üzenetére
A krómozás az egyetlen tartós megoldás ezeknél a csöveknél. Ha azt rendesen megcsinálták, és nem kap külső hatást (ütést, követ stb) akkor az nagyon sokáig bírja. Minden más megoldás (festék, lakk) rövid életű.
(#78171) Rivaul Hát ezt nem hiszem el! Esküszöm, hogy nem kamuzok, de ahogy ma nézegettem a fórumot pont te jutottál az eszembe, hogy milyen rég jártál itt.
Nagyon jó vételt csináltál, gratulálok hozzá.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
őstag
válasz SoulReaver #78165 üzenetére
Oké, értem, tehát ennek nem az a funkciója, mint egy festéknek. Én azt hittem, hogy az egész króm részt végigtekerted. Egyébként tényleg nem mutat rosszul.
Azt olvastam, hogy ezek a kipufogók hajlamosak a korrózióra, azért is gondolkozom valami felületkezelésen. Elvileg gyárilag le van lakkozva, de az nem tudom mennyire tartós.