Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- A gépház modding sötét oldala.
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz SoulReaver #75082 üzenetére
Rúgás előtt míért kell meghúzni a szivatót párszor??
De én az önindítós indítást kérdezem,a rúgásos az megy.
-
válasz SoulReaver #75086 üzenetére
Ne is mondd,az SR emiatt többet is evett.
-
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75104 üzenetére
Elég jólesz a moci így lista alapján Annyit meg tudsz nekem nézni hogy a Naraku kuplung harang mennyivel könnyebb mint a gyári? Nem muszáj mérlegelni csak érdekel érzésre sokkal könnyebb e vagy ilyenek. Én is nézegettem kéne cserélni harangot.Tudsz róla pár képet lőni élőbe hogy néz ki? Köszi
-
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75106 üzenetére
Jól néz ki ez a harang én is azért gondolkozom rajta hogy még szinte új a kuplung új haranggal kopjon össze plusz a hűtés se utolsó szempont.(meg morinihoz nincs is másik )
#p5quser: Biztos hogy hajtás gondod van.Először gyertya képet nézz abból kiderül kap e elég benzint.Ha irreálisan könnyű a görgő túl erős a kontrasztrugó. Multivarhoz kapott kontrasztrugóm van ami nem olyan kemény mint a gyári, röpsúly is 7 grammos van benne ami hozzá járt és így ha egyszer elindultam szinte alapjáraton megyek 40el, és minden fordulaton húz.(igaz még járatom vigyázok rá de lehet érezni lesz benne erő)
Idén lesz húsz éve hogy robogózom igaz most pár év kiesett, de alapjárati fúvóka cserét se hallottam még senkitől pedig volt pár ismerősnek sőt nekem is 70es henger DR és Polini is.[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
válasz SoulReaver #75119 üzenetére
A kuplungharang rögzítésére szolgáló nagy falvastagságú anya:
M10 x 1,00 x 6,00mm[ Szerkesztve ]
-
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75130 üzenetére
Hangolás a legjobb része el lehet vele ütni az időt. Lényeg az kapjon rendesen benzint inkább kicsit többet mint kevesebbet. Saját tapasztalat felkentem már dugattyút hengerfalra anno.
Most már bánom nem krómoztattam le a kipufogómat mikor megvettem azért eléggé mást mutat egy króm mint a sima lakkozott. -
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #75132 üzenetére
Pedig ez vízhűtéses.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Norbika88
senior tag
válasz SoulReaver #75130 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Norbika88
senior tag
válasz SoulReaver #75137 üzenetére
Így van. Nem kellet vele szórakoznom.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75080 üzenetére
A legjobb megoldás, ha ezzel kapcsolatba felkeresel egy dekoros műhelyt, Az sem olcsó, de bármit megcsinálnak.
(#75077) ricsi99 "Légteniteni probáltam ... viszont nem jöttem rá ,hogy hol tudnák ezen állitani valamit...."
A féknyergen sehol sincs légtelenítőcsavar?
(#75104) SoulReaver Ehhez kevés lesz a 17.5 karbi. Legalább 19-es kell, de adott esetben még egy 21-es sem túlzás...
(#75105) Grenczii ezek a hűtött sport harangok nem lesznek könnyebbek mint egy gyári, sőt...De hát nem is kell nekik, a jobb hőleadás a fő funkciójuk.
(#75135) Norbika88 Valaminek elméletileg kell lenni rajta. Talán nem is plakettnek, hanem valami süllyesztett írásnak kell lennie.
Látom, hogy megint téma a hangolás így megint leírom, hogy ha bármihez is hozzányúlunk (legyen az más henger, kipufogó vagy bármi), akkor sorjában szépen utána kell menni az egésznek. Először a karburációnak (ami véleményem szerint a folyamat egyszerűbb része), utána pedig jöhet a hajtás ami biztos, hogy több időt fog igénybe venni, és itt is csak szép sorjában szabad mindent.
Ha mindent össze-vissza csinálunk, jobbra-balra variálunk a hajtás alkatrészeivel (görgő, kontraszt, kisrugók stb), ráadásul úgy, hogy még a karburáció sincs rendesen beállítva, akkor az életben nem lesz abból a bizonyos körhintából kiút, úgy belebonyolódik az ember. Ebben az esetben nem tudatos és viszonylag rövid időn belül hatásos és célravezető hangolás történik, hanem csak gányolás, felesleges energia és időpazarló próbálgatások, amik a szezonban lévő értékes időt veszik el az embertől.
Bár az összefoglalóban vannak nagyon jó linkek ezzel kapcsolatban (egümotors) ahol szakszerűen le van írva minden, hogy milyen sorrendben merre fele kell haladni a cél érdekében, illetve hogy bizonyos jelekből mire lehet következtetni, látom, hogy vannak akik még mindig nem e szerin járnak el, vagy egyszerűen csak nem olvasták.
Nyugo-val fogok majd konzultálni, hogy majd télen amikor több idő lesz, akkor gatyába lesz rázva kicsit az összefoglaló. Mint írtam, az egüs linkeken szerintem le van írva minden, de erre a hangolásos részre egy viszonylag nagyobb részt fogok majd szakítani, saját szavakkal is leírva majd az egész menetet meg mindent ami hozzá tartozik.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75141 üzenetére
Nem fogod tudni úgy fölfúvókázni, hogy tökéletes legyen...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75143 üzenetére
Persze, de a youtube-on pl nem látsz bele, hogy valójában milyen gyertyaképe van a motornak és hogy mennyi ideig ment el...a te döntésed, én nem kockáztatnék.
szerk: Még annyit, hogy egy aluhenger egyébként is jóval érzékenyebb erre a témára mint egy vas. Egy 70-es vasnak elég a 17,5, de egy alunak nem nagyon. A te hengered nem egy mid-race vagy egy high-end kategória, de azért optimális esetben ennek is kell kb 12-13-ezres fordulat a max teljesítményhez, amit nem nagyon fog honorálni ha nem kap elég üzemanyagot.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75147 üzenetére
Ez teljesen jó, de "sima" 21-es dellorto nincs sehol raktáron? Azt azért valamivel olcsóbban is megkapnád ha nem is sokkal. De ez egy nagyon jó karbi, nem csak a színében, hanem egy-két megoldásban is különbözik a hagyományostól. Én ilyennel még nem dolgoztam, egy ismerősömnél tudtam szemügyre venni egyszer a dobozból kivéve. A lényeg, hogy nyugodtan megveheted. Egyébként is csak dellorto-t javasoltam volna.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz SoulReaver #75155 üzenetére
sima arányosítás:
1/40: 40L -> 1L
1/40: 1L -> 0,025L (vagyis minden literhez ennyi kell)pl 7L -> 7*0,025= 0,175L olaj
-
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #75155 üzenetére
Egészen pontosan 1,75 dl olaj kell 7 liter benzinhez. A 7 literes tankba mikor tankolsz 7 litert? Mikor állsz a kútra porszáraz tankkal?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dond
csendes tag
válasz SoulReaver #75158 üzenetére
Akkor lehet egy ilyen skálázott flaskával jobban jártál volna
-
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75170 üzenetére
Saját képek karburátorról(Keihin PWS) talán egyértelmű.Vákuumos benzincsap lehet 3 vagy 4 csatlakozós.
Bal oldalon a két piros a bejövő üzemanyag, a sárga a vákuum(mindig az van a tetején a csapnak) a kék az ami karburátor felé megy a benzin.(csapon ha gyári nyilakkal is van jelölve az irány merrefelé kell bekötni.)
[kép]
Második kép a karburátor,a szívócső előtt a karburátor tetején van a vákuum (sárga), másik oldalon megy be a benzin (kék) a zöld az a túlfolyó , és van egy túlfolyó az úszóház alatt is.
[kép]
Legegyszerűbb ha megnézed a gyári karbid hogy van bekötve és az újat mellé teszed és lemásolod a bekötést.Meg van ahol van olaj bekötési pont is de te keveréket akarsz akkor az neked nem kell.
Annyi hogy pl az új karbimon a vákuum vezeték vékonyabb 5 mmes a benzin 6os.Ha lehet kell nálad Y elosztó is csövekhez ha úgy adja ki.[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #75189 üzenetére
" 17,5 karvi 95-ös fúvókával"
Szerintem az már túl sok. Azért zabál,és nem akar menni. -
Topikgazda
válasz SoulReaver #75189 üzenetére
Egyáltalán nem meglepő egy aluhengernél. Az asszony robogóját amikor belőttem 98-as főfúvókánál kellett megállnom, pedig azon csak egy 70-es malossi vashenger van. 95-nél már jó volt a gyertyakép, de 98-al jobban ment a motor. 100-asnál meg már éreztem, hogy nem tetszik neki, 98 volt neki a tökéletes.
Egyébként még az olyan dolgok is beleszólhatnak a főfúvóka méretbe, ha valahol többletlevegőt szív. Most nem olyan fals szívásokra gondolok mint pl főtengely szimering vagy a karburátornál valahol, hanem elég az is ha pl a légszűrőfedél nem zár teljesen passzentosan. Ha ez van, akkor ilyenkor máris valamivel nagyobb főfúvóka kell mind a tökéletes menetteljesítményhez mind pedig a jó gyertyaképhez.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75196 üzenetére
"Kár, hogy ez ilyen random. Nincs két egyforma."
Hát ez tényleg így van..."Még arra is gondolok, hogy a gyenge kontraszt rugóm miatt, a közép tartományi fordulatszám csökkenést, a többlet üzemanyaggal tudja túllépni."
Nem. Tudom hogy miről beszélsz, de semmi köze hozzá. Mármint a kontraszt okozhatja a középfordulatszám csökkenést, de ha az nem oké, akkor azt a motor a többletüzemanyaggal sem tudná ellensúlyozni. Egyszerűen csak sokat kap. Ha már kb jó a karburáció, akkor utána tudsz foglalkozni a kontrasztal is. Amúgy kevés fogyasztást ne várjál majd el ettől a motortól...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #75191 üzenetére
Így már tiszta a kép. Az én 21-es Dellortómban gyárilag 88-as volt. Az én motoromhoz még az is sok volt.
-
suste
veterán
válasz SoulReaver #75211 üzenetére
nem bántásból, de megint úgy tűnik, hogy csak találomra cserélgetsz, és ez sosem visz előre
vagy mi volt az indok a kontraszt cserére én úgy tudom, hogy kontrasztot akkor kell cserélni, ha vagy csúszik a szíj, vagy túl kicsi súlyú görgő kellene már...... -
suste
veterán
válasz SoulReaver #75213 üzenetére
Ok, itt is ezt (is) írják:
Csak akkor cseréljük a rugót, ha görgővel már nem tudunk tovább emelni a fordulat számon, illetve érezhető az ékszíj megcsúszása.
Nem olvastam vissza, ezeken már túl vagy? -
Topikgazda
válasz SoulReaver #75211 üzenetére
Én már egyszer írtam neked, hogy a karburáció és a hajtás hangolását ne csináld egyszerre mert katyvasz lesz a vége. A karburációt nagyjából be lehet lőni úgy, hogy a hajtás még nincs kész, max a végén még lehet egy kicsit finomítani rajta. De annyira mindenképp be lehet, hogy nyugodtan lehessen koncentrálni csak a hajtásra. Egyértelmű, hogy a hajtás okozza a fordulatszámesést, de már ezt is írtam múltkor.
Suste-nak szintén igaza van abban, hogy kontrasztot akkor cserélünk erősebbre, ha már túlzott alacsony súlyoknál járunk.
Amúgy tényleg MHR rugót tettél bele, vagy csak a sima malossi-ból a pirosat?"De a görgőt már hiába cserélem, azok szerintem jók, nem indúl lassan."
Ez semmit sem jelent. Amíg nem pörög túl addig lejjebb elehet menni a görgőkkel sőt kell is. Alapszabály a cvt váltó hangolásánál, hogy akkor lesz megfelelő az eredmény ha teljes gáznál a legközelebb megközelítjük azt a max fordulatot, amin még hasznosan dolgozik a motor. Azaz nem esünk át a másik oldalra, nem pörög túl. De ezt érezni is jól lehet. Az ilyen aluhengeres konfigurációnál még jobban ki kell hegyezni a dolgokat a jó eredmény érdekében, sokkal jobban mint egy vashengernél. Ugye nyomaték nulla, még egy 50-es vasnak is több van. Minél komolyabb a tuning annál jobban bele kell menni a részletekbe mert egyre keskenyebb az a sáv (fordulat) amin jól működik.Egyébként a hibaleírásod alapján logikus lenne a konrtasztcsere, de csak akkor amit már feljebb írtam, hogy már nem lehet vagy nem érdemes a görgőkkel lejjebb menni.
Igen, könnyen beszélek innen, de nem én vagyok ott hanem te.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75221 üzenetére
Gyertyaképet nézz mindenképpen, én most fúvókázok erősen - gyári karbi, 68as fúvókával kezdtem most van benne 82es és még mindig nem sok a benzin, őzbarna kb a gyertya.Még bejáratós 250 km körül van már az 50es vashengerbe (Naraku).Teljes gázzal még nem mentem de lehet kell még nagyobb fúvóka.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75221 üzenetére
"Indulásnál pörgetni kell, aztán nyit a kuplung és hirtelen indul, ebből gondolnám, hogy jó a görgő súly, de szerintem kopottak, mert hallani a zörgést. Csúszkák azok újak."
Az lehet, hogy indulásnál véletlen pont jól elindul, de nem így határozzuk meg az optimális görgőméretet. Az elindulás beállításnak majd a legvégső mozzanatnak kell lennie a hangolás során, amit a kisrugók helyes kiválasztásával, vagy ha állítható a kuplungrugók előfeszítése, akkor annak a kombinációjával tudunk elérni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz SoulReaver #75227 üzenetére
Egyáltalán miért van az, hogy fél gázállásnál indul meg a motor? - gondolom túl erős hátul a nagy rugó. Minél erősebb annál nagyobb fordulat kell, h elinduljon.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #75256 üzenetére
Olyan ez, mint a bölcsességfog: mindenkinek ott a lehetőség, de csak keveseknek van vele baj, nekik viszont nagyon fáj.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #75256 üzenetére
Amugy mennyivel durvabbank hangzik ha azt mondom, hogy jogositvany nelkul, rendszam nelkuli, forgalomban nem levo autoval okoznak balesetet? pedig ugyanaz jogilag kb.
Pesten is van sok ember aki rendszam nelkul szaladgal, bar az utobbi 1-2 evben mintha csokkent volna, kevesebbet latok. A csucsot nalam a rovidgatyas,flipflopp papucsos csavo rohambilivel a fejen jelentette, aki egy 650-es Burgmannal csapatta rendszam nelkul, ugy hogy a 6-os le volt szedve az idomrol es csak annyi volt rajta hogy "Burgman 50".
-
vadászcsiga
félisten
válasz SoulReaver #75262 üzenetére
A kreszben most a legfontosabb téma a villany járgányok szabályozása.
-
suste
veterán
válasz SoulReaver #75262 üzenetére
Persze te/mi így gondolkodnánk, ha csak magunkra gondolunk.
De mi van azokkal akik életükben nem ültek motoron/robogón, netán még biciklin sem (B-s jogsihoz nem kell tudnia biciklizni )?
Üljön fel 125-ösre, mert szabad, aztán....????
Inkább pont visszafelé lenne értelme szabályozni, főleg a fejlődés miatt, és az SMKP-ra szigorúbb szabályozást létrehozni!(#75269)vadászcsiga:
minden gépi hajtás minimum SMKP, kivétel a gyógyászati segédeszközök, aztán csokólom[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
válasz SoulReaver #75270 üzenetére
Egyelőre azt sem tiszta hol közlekedhet. Úttest? Járda?
-
Norbika88
senior tag
válasz SoulReaver #75270 üzenetére
A múltkori esésem is kb. 20-30al történt és rendesen oda basztam a sisakot aszfaltnak, 1 hétig fájt a fejem így is. Fontolom hogy lehet nem ártana tekerés közben is használnom kerékpáros sisakot.
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #75277 üzenetére
Ez a "csak robogo"....
Inkabb csak automata, nem?
Robogobol is van gyarilag valtos, es nem robogobol is van automata. Szerintem nem a motor alakjahoz, hanem a valto tipusahoz kellene kotni. -
lesli.h
aktív tag
válasz SoulReaver #75329 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75334 üzenetére
Gyertyakábelt stb is meg kéne nézni. Már ha egyáltalán ilyen irányú a jelenség eredete.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz SoulReaver #75380 üzenetére
mi köze van a hengernek a főtengely ékhez
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #75392 üzenetére
Olyan eket rakj oda, ami belevalo.
Ha arra gondolsz, hogy gyujtasi idon (elogyujtason) kellene valtoztatni, azt nem az ek hatarozza meg es nem is azzal allitod be.
Arra valo az gyujtasalaplap rogzitesenek kivagasa, ami miatt finoman el lehet forditani +/- iranyba igy eltolva a gyujtas.Ezen kivul nem tudom megis mi masra gondolsz, de leirhatod bovebben, hatha felreertettem valamit.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #75394 üzenetére
Igen is meg nem is. De legalabbis nem ugy, ahogy te gondolod.
A gyari eknek passzolnia kell a vagatba, hogy a fotengelyen ne mozduljon el a lendkerek.
Az elogyujtast pedig a gyujtasjelado vagy az egesz gyujtas alaplap eltolasaval/elforgatasaval lehet beallitani.Ha olyan a tuning konfig, hogy nagyobb elogyujtast is elbir mint amit a gyari eken levo lendkerek enged, akkor lehet kapni kulonbozo fotengely es henger kombohoz eltolt eket. Ez mar eleve a gyari fotengely/lendkerek poziciohoz kepest ad egy nagyobb elogyujtas alapbol. Ha ezt berakjuk, akkor ehhez meg ugyanugy be kell allitani a jelado/alaplap poziciojaval az elogyujtast.
De amit te szeretnel, hogy beraksz egy fix szelessegu egyenes eket, nem erre valo.
Viszont ezt mindenkepp be kell allitani, mert eleg egy szarul beallitott kicsit nagyobb elogyujtas es egy szorult hengerrel vagy lyukas dugoval lesze gazdagabb.
A jelenlegi konfigon probaltal mar nagyobb elogyujtast adni, vagy barmit allitani hogy az keves lenne?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #75396 üzenetére
Na, igy mar kerek a tortenet
Az a baj, hogy igy talalomra nehez lesz beallitani pontosra, jo lenne hozza pluszba stroboszkop is, az konnyitene az eleteden(vagy lehet lendkerek atmerobol kerultet szamolgatni, hogy tudd 1mm mozditas hany fokot jelent).Jopar hengernel van hogy megadjak, hogy mennyinek kell lenni az optimalis elogyujtasnak(pl 13 fok 7000-es fordulaton, 22fok 1500-on) es igy van valami otlet, hogy mihez kepest kellene elindulni, finomitani.
De ehhez nem art, ha az ember mar csinalt ilyet, illetve mire kell figyelni es felismeri, hogy mikor kezd el "kopogni", hogy ha tul sok az elogyujtas. -
Topikgazda
válasz SoulReaver #75608 üzenetére
Hát így a képek alapján én már nem adnék levegőt neki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75610 üzenetére
Mekkora főfúvókánál jársz most? Meg milyen hőértékű ez a gyertya?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75612 üzenetére
Hm...vízhűtéses motor, hidegebb(nagyobb hőértékű) gyertya elméletileg nem indokolt. Viszont akkor sem gyári, gondolom arról a konfigurációról van szó, amit még nyáron vagy mikor mondtál, hogy össze fogsz rakni. Én egy 9-es hőértéket azért megpróbálnék.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75622 üzenetére
Egy tuning robogót nem is "illik" önindítóval indítani, meg hát sok esetben az átalakítás után már nem is lehet. Ezért is lehet kapni mindenféle spéci kinézetű berúgókart.
Ha hangos a kipufogód akkor nyugodtan gyapotozd át a hangtompító részt. A márka mindegy szerintem, hogy mit veszel. Úgy is azon múlik, hogy mennyit raksz bele...[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75624 üzenetére
Valamelyik tartalmaz üvegszál réteget, de egyik sem kizárólag abból van. Itt van pár fajta.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #75647 üzenetére
A linkeltek közül melyik rendelkezik budapesti kiskereskedelmi értékesítési egységgel és raktárral? Mert a kérdés erre fókuszált.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
CartmanLand0
senior tag
válasz SoulReaver #75657 üzenetére
Koszi az infot
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
CartmanLand0
senior tag
válasz SoulReaver #75680 üzenetére
16-os Mikuni karbi
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #75682 üzenetére
User oldalon annyit tennék hozzá, hogy pontos típus alapján lehet találni kiindulási értékeket, mint pl. Simson N3 teljesen beteker, aztán 3-at vissza, stb
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75682 üzenetére
Ez egy nagyon-nagyon jó leírás. Egy másik linkről már egyszer ezt be akartam rakni az összefoglalóba, de közben megszűnt az oldal elérhetősége. Annak idején ugyanígy tanították nekem szóról szóra a karbibeállítás részleteit.
Nyugo, ha van időd, akkor ezt be kéne tenni az összefoglalóba egy külön fejezetbe és lehetőleg úgy, hogy akkor is elérhető maradjon ha ezzel a linkel történne valami. Persze ha van időd.
Ha bejön a rossz idő meg úgy is gatyába rázzuk az egész összefoglalót.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen