- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz
sityupityu #66766 üzenetére
Az X-Fight nem az. Az a Jetforce, ami befecskendezős. Az X-Fight karbis.
Az első lengőkar brutál erős, viszont az az első rugóstag nekem mindig szétment. Nem úgy, hogy az út szélén maradtam, inkább csak nem volt olyan finom az első rugózás.
A blokkja egyébként jó, hagyományos felépítésű. Alkatrész van hozzá rendesen.
LC-nél a vízpumpa szimeringje hajlamos ereszteni. Cserélni/felújítani nem lehet, csak kompletten lehet cserélni az egész vízpumpát. -
dtsdexter
csendes tag
válasz
Astrasattila #66765 üzenetére
Akkor még tudtak (szerelhető) robogót gyártani
//Állítótal//
Ha megtalálod rajta, akkor innen tudsz leszedni, robbantott ábrákat
http://oem-parts.hu/hu/parts/peugeot/50-ccmInnen pedig egy ritka kincset,: Phil Mather Robogók szerviz és javítás 50-250 cm3-es karburátoros motorok, automata {variátoros) hajtás, európai és távol-keleti gyártmányok.
https://data.hu/get/10554592/Robogok.szerviz.es.javitas.2010.eBOOk-AnAhTaR.rar
-
BossBoss
őstag
Sziasztok!
30 vagyok. Fél életem autóba töltöm. Eldöntöttem hogy robogóra váltok. Egyelőre barátkozok majd a motoros világgal. Így 50-esbe gondolokodok. Ha nagyon bejön majd megyünk feljebb. Szóval a lényeg hogy mit ajánlatok az alábbi feltételekhez.
- városi használat, jönni menni (nagyon ritkán városon kívűl)
- nagyobb testű (180 cm vagyok)
- megbízható legyen (nem vagyok szerelő és nem is fogok nagyon bütykölni, hely hiányába, belváros)
- keret: kb 200 000 Ft( ha valami csak felette elérhető de nagyon jó akkor +- belefér akár)
- jó lenne ha 50-nél nem a vége lenne, vagyis ne erőlködve menjen 50-et. Nem száguldani akarok csak kényelmesen tudja azt az 50-et!Előre is köszönöm!
-
-
Astrasattila
tag
Szervusztok!
Vettem tegnap egy robogót. Peugeot Speedake 50, 1995-ből. Tudna valaki hozzá adni egy szerelési utasítást? Jelenleg motorikusan tökéletes, de bármikor lehet gond egy ilyen korú motornál. Soha nem volt még robogóm, így egy kis segítséggel jó tanulómotor lehet belőle szerelés szempontjából.
Attila -
nyogo83
Topikgazda
válasz
F1r3b1rd #66761 üzenetére
Koszi!
Ugy nez ki lecsusztam rola, tegnap mire erdeklodtem el is vittek. Sajnos nem sok szaladgal belole itthon, javareszt csak a 4t-k vannak.
Ha minden igaz, hetvegen megyek megnezni egy Peugeot X-Fight-ot, kivancsi vagyok milyen allapotban lesz. Annyit sikerult rola kideritenem, hogy ez gyakorlatilag egy Speedfight. -
F1r3b1rd
tag
válasz
nyogo83 #66754 üzenetére
Hello !
Nekem egy Kymco Agility RS 50 2T Naked robogóm van( gyakorlatilag annyi az eltérés a sima RS-hez képest, hogy nincs műanyag fejidom a "műszerfal" körül).
Kymco SF10 fekvő blokk van benne( valahol azt olvastam hogy ez egy Honda blokk kymco által átalakított verziója).
194cm magassághoz, 115kg-val kb 70-75km/h a végsebessége az órája szerint. Szóval kisebb, könnyebb pilótával gyorsabb lesz picivel.
Jövő héten viszem szervízbe, csapágyas lett...
ON
A mostani NGK gyertyák tényleg gagyik ?
Venni akartam egy újat, de az eladó igencsak le akart beszélni róla, mert hamarabb tönkremennek mint a korábbi verziók. Már itt is spórolnak az elektródán? -
dtsdexter
csendes tag
válasz
gyáliSanyi #66759 üzenetére
1 év a biztosítás, de 10 hónap után értesít a netrisk, mivel 11. hónapban már a biztosítónál sem tudsz módosítani, változtatni, csak lemondani a korábbi és az új szerződést. Vagy valami ilyesmi a trükkje. A 11. hónap első hetében általában megszokott jönni a Biztosítótól az értesítés és az új csekk is. Ha elégedett voltál velük, vagy nem akarsz máshol kötni, semmi dolgod nincsen vele, várd meg míg megjön az új csekk, fizesd be aztán majd küldik az új Kötvényt/biztosítási kártyát.
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Egy biztosítás kérdésem lenne, méghogy a netrisk küldött értesítőt robogó biztosításra.
Úgy tudtam, hogy 50ccm-nél csak egy évre szól a biztosítás, most akkor újra kell velük kössek vagy megy tovább a régi biztosítás, ha nem csinálok semmi új kötést vagy lemondást? -
dtsdexter
csendes tag
válasz
nyogo83 #66754 üzenetére
Kérdésedre a választ sajna én sem tudom, meg azt sem, milyen motorral szerelték, majd azt a tapasztaltabbak megmondják, ha tudják
https://www.manualslib.com/manual/1050371/Kymco-Agility-Rs-50.html
-
x1port
addikt
Üdv.
Suzuki lets robogóval van valakinek tapasztalata ?
Folytással kapcsolatban.
Nem tudom hol a csudában lehet benne...
52 km/ óránál érezhetően leszabályoz.
Jó lenne egy 60at kihozni belőle.. -
krisi08
tag
Sziasztok!
Bármilyen robogó, nagy robogó, váltós moped alkatrészének/tuning alkatrészének beszerzésében tudok segíteni bolti ár alatt. Több infó pü-ben.
-
nyogo83
Topikgazda
Valakinek van tapasztalata Kymco Agility 2T RS 50-el? Melyik ketutemu Kymco blokkot kaphatta ez meg?
Sajnos sehol nem talalok most hozza service manualt.
Sogoromnak nezek most robogot es az egyik kiszemelt ez lenne, 5 eves, a masik meg egy Peugeot X-Fight.En jobban a Kymco fele hajlanek, mivel fiatal es eleg megbizhato a hire alapjan az Agility.
-
blu79
addikt
válasz
madarasz92 #66747 üzenetére
Szia. Azt megkérdezhetem hogy így folytásokkal mennyi a vége ?
(sebességre gondolok)
-
Potrien
senior tag
Segítsetek plííz.
Vettem egy svájci postásrobogót, és nagyon le van fojtva, gyakorlatilag 45-a vége.
Hol van benne a gyári folytás?
Variátornál gyűrű,kipufogónál zsák cső,esetleg főfúvóka? -
-
siti
őstag
válasz
madarasz92 #66747 üzenetére
még a főfúvókát megtippelném, gyári van még benne? Van aki szerint a görgőket is cserélni kell, de ehhez nem értek.
-
csongi
veterán
válasz
dtsdexter #66742 üzenetére
Nincs furcsaság.
Mivel kulpung is benne van a képben csak motoro olaj jöhet szóba, és ott is az, aminek van JASO minősítése.A sima motorolaj nem a legjobb.
Mivel egy olajrendszere van a fogaskerék rendszerrel teljesen jó így.
Robogóknál is van, hogy a lehajtásba motor olaj kell. Pl Honda. -
siti
őstag
válasz
madarasz92 #66743 üzenetére
itt írnak róla
náluk gyárilag 8-9000-t forogbár lehet a gyújtásban is korlátozás
-
Repsol600
addikt
Szétszedem és teszek bele új szimeringet. Remélem nem a blokkfélnél enged.
-
madarasz92
őstag
Sziasztok!
Pár napja vettem egy Piaggio NRG Power DD 2008 50-es (vízes+karbis) robogót, igazából nagyon tetszik viszont 7000-es fordulatnál jobban nem pörög. Az eladó szerint benne vannak a gyári fojtások, gondoltam hogy a gyári kipufogó helyett veszek rá valami mást.
Mit ajánlanátok? Gyári a motor teljesen. -
dtsdexter
csendes tag
válasz
csongi #66741 üzenetére
Nyilván más konstrukció mint egy mezei 50ccm mivel manuális váltóval van szerelve, így igen tobb helyre kell az olaj, bár a 820ml is kicsit sokallom aztán fene tudja, az viszont érdekes, hogy gyári adat szerint kell bele ennyi még sem marad 320-350 nél tobb ahogy fent írta, lehet nem folyik át valahova ahova kellene? ... Normál robiknál, kb 110cc szokott kelleni ráadásul API 80V90-ből nem 10V30-ból, az rendes motorolaj ... sok itt a furcsaság
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
sityupityu #66710 üzenetére
bocsi, igen igazad van töltés közben 14,6V (bár ha rajta hagynám 15,7 is fel megy az előző aksim ugye így makkant meg
)
12.4-en ál most az új, hogy egy hónapja lett felsavazva, bár használva még nem volt. -
dtsdexter
csendes tag
Na egy olyan kérdésem lenne, hogy (rendbe hoztam az elektronikát, mindenhol stimmelnek a pólusok +/-, most már jók az indexek, a műszerfal vissza jelzők duda stb)
Kapott új:
Gyújtótrafót
CDI-t
Gyújtásalaplapot
Utólag: Feszültség szabályozó.
Akkumlátort
3 új gyertyát (BR7HS gyári, BR8HS NKG, BR9HS NKG)Legutoljára mikor jöttem haza, egyszerűen megállt menet közben és nem is indult el. Akkor ugye a teljes elektronika elszállt, se index se lámpa, bár az önindító üzemelt, de azon kívül semmi. Ekkor már benne volt
az új CDI, Gyújtásalaplap, Feszültség szabályozó , gyújtótrafó: 14km-ert ment el.Na most, hogy mindent rendbe hoztam, továbbra sem ad szikrát a gyertya. Próbáltam kombinálva, a Gyújtótrafókat régi/új; CDI régi/új; Akkumlátor régi/új, és az összes gyertyával. A gyertya pipán van feszültség, sőt a gyertyán a középelektródán is van feszültség, bár érdekes, hogy a BR7HS-n folyamatos 12v+ van míg a BR8HS-ne fel le mászik folyamatosan 2V-12V+-ig míg a BR9HS-n szintén stabil +12V mérhető a középelektródán, viszont szikra továbbra sincsen.
Egyetlen amit nem tudta variálni az a Gyújtás alaplap. (Testkábel a blokkon rajta, vadonat új, ill a CDI-on is)Mire feltettem volna a kérdést, rá jöttem a feszültség szabályozót felejtettem ki, azt is meg kell néznem még, ill az önindító relét, bár az pörög, úgyhogy az működik gondolom.
-
csongi
veterán
válasz
koxkids #66734 üzenetére
Felrakod az akku sarkot es megmered a feszultseg alapjaraton, es emelt fordulaton.
Sokmindentol tonkre mehet az akksi. Attol is ha keves a toltes, attol is ha tul sok.
14.5 V kb ennyi a max amit a mai akkuk elbirnak, efelett mar bajok lehetnek, 15V mar forralja a vizet.Repsol600: Ha semmi nincs ami elfoglalja a maradek 3.5dl helyet a kuplungnal, akkor nyomas keletkezik.
A szimering csere csak egy dolog. A szimering lehet rossz minosegben nem oda valo, vagy nem a megfelelo meretu, de lehet a fotengelyen a szimeing futam kopott, de a forgattyus haznal a ket fel blokk kozott is beledolgozhat a valto hazba.
Kulung leszed, es ellenorizd a szimeringet. Szerintem egy gaz szivargas ellenorzo habbal megoldhato.
Ha ott minden ok, akkor a tomites ment ki a ket blokk kozott. -
Hogy érdemes mérni a fesz.stab kimenetét ami az akksira megy? Mert akku nélkül, szabadon a kimenet 6-10V DC között ugrál. Terheléstől függ a dolog? Félek hogy ez nyírta ki az akksim.
-
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Van egy Rieju RR (Minarelli AM6) a váltó olajat kb csak félig lehet feltölteni, elvileg 0,7dl megy bele, de ebbe max 3-3,5dlt lehet tölteni, ha több van benne akkor a levegőzőn kinyomja. Szimering lett cserélve, de nem segített hol lehet még a hiba?
-
ForTun3
csendes tag
Sziasztok!
Adott a probléma egy honda robogón:Kb fél éve használom, előtte 2 évet állt garázsunkban. Ki lett takarítva rendesen, úgy kezdtem el használni. Az utóbbi 1-1.5 hónapban akadt egy kis probléma, ha húztam a gázt 40ig ment és ott megállt nagyjából, pedig ment már 100-110et is alattam.
Ezt a problémát megoldottuk úgy hogy a hátsófék féklámpáját kikötöttük. Ezután mint új korában úgy hasított. Aztán 2 hete nem érzékel jól a gázadásra, ha standeren all es huzom neki akkor is csak szakaszosan rofog es nem porgeti a kereket.
Kicsit ideges lettem mert alattam hazafele jovet kezdte ezt el. Huztam neki egy satufeket es elkezdett porogni a motor, folyamatosan jart nem pedig csak szakaszosan.
Na most en rajottem ha gyorsan huzom kiengedem huzom kiengedem... A feket akkor tudok vele haladni, igy hazajutottam vele. Na de most ezt a problémát mi okozhatja?Önindítóra tippeltem. A robi 2ütemű
-
rob83
aktív tag
Hali!
1 hete vettem egy Honda Tact-ot AF24E.
Nincsen vele gondom,csak annyi,hogy néha könnyezik a karbi (túlfolyik.) Úszószintet hogy kell állítani ezen mert nem találtam semmi jelölést a csészén.
-
jilian
addikt
válasz
sityupityu #66722 üzenetére
Igen igazad van. Kicsit két értelmű amit írtam
Most, hogy írod lehet valami szivató, beállítás baja lehet, mert amikor megállok vele pl.: dumálni valakivel, nem tudok egyből tovább menni vele, mert megint dadog mintha túl sok-vagy kevés lenne neki valami.
Nagy kunszt egy ilyen karbi, stb. beállítása?
Nincs róla valami jó kis videó?
-
anderledani
őstag
Sziasztok!
Szeretnék egy robogót venni. Max 160 ezrem van rá, de persze jobb ha jóval olcsóbb.
100-120 körül már nagyon jókat találtam. Amit néztem az Yamaha Jog, Suzuki Lets 2, 10 ezer alatti kilométerrel. -
csongi
veterán
Háát az 100km. El lehet vele menni, de az életedet megunod. Ha sikerül nyugodt forgalom netes utakon menni akkor talán, hegyi katatón meg úgy is egy kínlódás lesz. A kamionokról ne is beszéljünk, mikor elmegy melletted egy, majd megérzed..
jilian: Benzinnek nem lenne szabad ott lenni, olaj lehet.
Javaslok egy motor átnézést karbi takarítást. Eléggé rendellenesek a jelek. Nehogy megragadjon. -
válasz
jilian #66715 üzenetére
Van egy kis ellentmondás abban amit írtál:
"amikor már kicsit bemelegszik, semmi különös, csak gyengébbnek érződik""Esetleg valami beállítási gubanc.... mert a paripa amúgy megy mint a golyó"
Most akkor bemelegedve jól megy vagy nem?
Ha igen, akkor szerintem csak az automata szívató nem működig rendesen, nincs semmilyen komoly baja.
Egyébként szerintem is inkább olajos lehet a lészűrőd, az meg teljesen normális dolog. -
-
blu79
addikt
válasz
sityupityu #66719 üzenetére
- igen pontosan erről lenne szó
-
válasz
csongi #66713 üzenetére
"Attol mert valtos kis motoron ulsz, sok mindent nem fogsz begyakorolni."
Már hogy a fenébe ne gyakorolná be?!
Legalább benne lesznek már a kezében és a lábában a mozdulatok. A későbbiekben már nem kell erre figyelnie csak a motor súlyát kell "tiszteletben" tartania stb. Pl ha egyszer megtanulsz váltós személyautót vezetni, akkor simán elvezetsz egy kamiont is. Igaz, nem kell vele parkolnod és tolatgatnod gyakorlat nélkül, de elvezeted."Van nagymotorbol robogo is"
Azok nem motorok.
-
blu79
addikt
válasz
csongi #66716 üzenetére
hát itt a környéken olyan 50km hatótávolságig motorozni... mármint az 50essel
na meg a munkába járás...
, a naggyal azzal messzebb , bejárni az országot...
jilian szia, a légszűrő az biztos benzines? nem csak olajos? mert ha csak olajos akkor az normális, esetleg érdemes megnézni a karbit hogy nem e koszos...
-
jilian
addikt
Helló!
Lenne egy Aprilia SR 50 carbbis, 2008-as évjárattal.
Nehézkesen indul, és amikor beindul, játszani kell a gázzal, hogy ne fulladjon le.
Az első 200 méteren furcsán dadog mintha valami le akarna esni... (amikor már kicsit bemelegszik, semmi különös, csak gyengébbnek érződik)Gondoltam elsőre leszedem a légszűrőt megnéz milyen belülről...
Hát gondolom itt nem kéne benzinnek lennie, sajnos a légszűrő alsó fel teljesen át van ázva.Lehet ez attól, hogy a motor sokáig úgy volt tárolva, hogy hátrafelé dőlt egy kisebb lejtőn?
Esetleg valami beállítási gubanc.... mert a paripa amúgy megy mint a golyó.szerk.:
Ja gépezet full gyári, minden módosítás nélküli, csak a fojtás lett 500 km után kivéve -
blu79
addikt
válasz
csongi #66713 üzenetére
nagyon köszii,
, gondoltam hogy veszek egy kismotort (váltósat
) majd ha azon fog menni minden jól akkor veszek egy nagyobbat
, nagyból még nem néztem ki konkrétan semmilyent csak nem szeretnék rögtön naggyal kezdeni mert ha ott bakizok a gondok nem kicsik lesznek
. Éppen ezért ha kicsivel kezdek akkor legalább van fogalmam miről is van szó... megszokom a váltás kuplungozást stb
-
csongi
veterán
Van nagymotorbol robogo is
.
Attol mert valtos kis motoron ulsz, sok mindent nem fogsz begyakorolni.
Inkabb a nagymotorok kozul valassz olyat amit hosszabb tavon megtartasz, es azzal gyakorolj.
A valtas ha megy, az menni fog kicsin es nagyon, Ha nem nem, akkor mindegy.
A kis motoron ha elvaltasz,haaat nagy gond nincs, es ezt megszokni nem hasznos dolog. Ha nagyon valtasz el, az mar nagyobb gaj.
A motor sulya, nyomateka, fekek, ezeket kell megszokni. Az 50rol a 600ra valtas hatalmas ugras, persze kerdes a nagymotor nalad mit jelent. -
blu79
addikt
Sziasztok, lassan de biztosan át szeretnék lépni majd a nagymotorok világába
, viszont még soha nem volt olyan motorom amin váltani kellett... könnyen meg lehet tanulni váltani ? Illetve Aprilia RS 50 (ha jól tudom ez 6 sebességes) megfelel a betanulásra ? vagy inkább más motort nézzek betanulásra ?
Előre is kösziii a válaszokat -
-
Sziasztok!
Úgy érzem meghalt az áprilisban vett akksim. Üresjárati feszültsége megvan 12.6-7V, de indítózáskor azonnal leesik 5-6V-ra, és nyilván az önindító sem bírja beindítani a motort. Mitől lehet hogy ilyen gyorsan elhalózott?
Hirtelen, egyik pillanatról a másikra.Köszi.
-
student
őstag
benelli pepe mennyire megbízható? [link]
-
mumtaz
senior tag
Van azért kitétel a fedezetlenségi díjnál. Pl. hogy csak max 2év. Engem itt cumiztatott be az önkormányzat.
2 éve a volt nejem egy baklövése miatt a végrehajtó kivonatta az autót a forgalomból. Itt másképp megy a dolog, még ha ideiglenes is, ha nem a tulaj kérte, akkor szinte bármeddig kivonják. Ment a herce hurca. Vissza lehetett volna helyezni, de előtte is állt fél évig és brutális lett volna a fedezetlensége. Most járt volna le. Egy hónapja kaptam levelet, hogy fizessem be a teljesítmény adót. Felhívtam az önkormit, hogy mire fel, ha ki van vonva. Válasz, hát úgy, hogy az ok, amiért kivonták, megszűnt és ideiglenesen csak 6 hónapig lehet kivonva, ezért tavaly decemberben vissza helyezték. Levél erről nem jött, egyébként meg az sem fél év, hanem több, mint másfél.
Ez után két héttel kaptam egy levelet, hogy kivonták megint a forgalomból, mert nincs rajta biztosítás. A kérdések jogosak:
1. Ha csak olyan autót helyeznek vissza, amin van műszaki, hogyan helyezték vissza? 2 éve lejárt.
2. Ha a biztosítás hiánya miatt kivonják a forgalomból, hogyan helyezték vissza? Vissza helyezésnél nem le kéne csekkolni, hogy minden feltétel adott-e?
3. Jól megszivattak, mert így közel négy hónapra megint fizethetek fedezetlenségit, vagy várhatok újabb 2 évet, míg elévül. -
blade888
csendes tag
válasz
sityupityu #66694 üzenetére
Sikerült találni egy bontóban, jövő héten itt lesz.
-
válasz
huniross #66702 üzenetére
Itt nincs forgalmi és nincs rendszám (ha lenne akkor valóban szükség lenne rá), ezért nem vagy köteles bemutatni semmit sem.. Megmondod, hogy nem akarod használni a motort vagy, hogy szétbontod. Ennyi. Legutóbb is csak azért kérték tőled az adásvételit, mert általában tulajváltás miatt szoktak beszüntetni egy biztosítást. Semmi papírt nem kell adnod.
-
huniross
tag
Most keresek motort, mert a régi összetört kicsit. Az a terv, hogy egy ugyanolyan robogót veszek, a régit elbontom alkatrésznek és átkötöm a biztosítást az újra. Kicsit félek a dologtól, mert gondolom a régit meg kell majd szüntetni és egy újat kötni. Tavaly szüntettem meg egy biztosítást netrisken keresztül, ott kérték az adásvételit beszkennelve. Most, ha lesz új moci, akkor a régiről nem lesz adásvételi, mert szétbontom. Viszont a megszüntetéshez kell majd valami papír, hogy hová lett. Akkor nekem majd szereznem kell papírt egy bontóból? Vagy kummantani kell egy kamus adásvételit? Vagy mondjam, hogy ellopták?
-
nyogo83
Topikgazda
De, de a negyutemut hanyagolnam ha lehet, az eleg lusta. Egyebkent ha megis arra adnam a fejem, akkor ami bejott neki, az a Suzuki Lets 4 Pallet (meg nekem is tetszik
).
Mindenkepp kifogok egyet probalni mert jopofanak nez ki, de maradnek egyelore a ketutemnel.
Benne volt meg a pakliban a Honda Giorno is, de az eleg ritka.Nekem regebben Aprilia Habanam volt, az tetszik neki, csak szelesebb joval az ulese az emlitett robogoknal, meg magasabban is van es nem er le biztonsagosan a laba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okos Otthon / Smart Home
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- Mozilla Firefox
- sziku69: Szólánc.
- Milyen NAS-t vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 512GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Update 04.30. Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- Apple TV eladó
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest