Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz koxkids #66734 üzenetére

    Felrakod az akku sarkot es megmered a feszultseg alapjaraton, es emelt fordulaton.
    Sokmindentol tonkre mehet az akksi. Attol is ha keves a toltes, attol is ha tul sok.
    14.5 V kb ennyi a max amit a mai akkuk elbirnak, efelett mar bajok lehetnek, 15V mar forralja a vizet.

    Repsol600: Ha semmi nincs ami elfoglalja a maradek 3.5dl helyet a kuplungnal, akkor nyomas keletkezik.
    A szimering csere csak egy dolog. A szimering lehet rossz minosegben nem oda valo, vagy nem a megfelelo meretu, de lehet a fotengelyen a szimeing futam kopott, de a forgattyus haznal a ket fel blokk kozott is beledolgozhat a valto hazba.
    Kulung leszed, es ellenorizd a szimeringet. Szerintem egy gaz szivargas ellenorzo habbal megoldhato.
    Ha ott minden ok, akkor a tomites ment ki a ket blokk kozott.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés