Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #9068 üzenetére
Akkor nem értettél meg. BMW -nél a súlypont középen van, azért is olyan jók alapból a driftre. Próbáld ki egyszer egy kanyarban, meg fogsz lepődni.
Ugye ha lenyomod a féket az auto súlypontja előre esik, a hátsó tengely terhelése relatíve lecsökken. És ha ezt kanyarban teszed az auto hátulja kitör. Na most, ha itt nem nyomod a gázt akkor 2 dolog lehet. Vagy kifarol az auto, vagy visszaugrik a segge, de inkább ez a valószínűbb. Tehát a féket csak a kanyar elején kell nyomni röviden gázadás közben, utánna fel lehet engedni. Utánna már gázzal és kormánnyal lehet operálni.
Ezt most nehogy úgy képzeld el, hogy az auto keresztbe csúszva kanyarodik, csak minimális a hátso rész kitörése. De ez pont elég ahhoz, hogy az auto kicsit túlkormányzott legyen a kanyarban, ne az elejét tolja.De mondom, ezt elméletben nehéz leírni.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest