Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-02-22 22:39:15

LOGOUT.hu

Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#851) Vistaboy válasza tiv83us (#849) üzenetére


Vistaboy
veterán

Én egy percig sem multiztam, mégis elő fogom venni hamarosan újra. Most játszom az elejétől a trilógiát, jelenleg a második résznek nagyjából a közepénél tartok... :)

(#845) orichalcos: Legyen csak benne multi, én örülnék neki. Legalább akkor 1842963073 darab DLC-t kiadhatnak hozzá, ami egyáltalán nem érdekel, ergo nem fognak hiányozni. Viszont az egyjátékos részt ne nagyon szabdalják, mert ha megint a felét DLC-ként akarják adni, akkor leshetik, hogy megvegyem. Amióta nem lehet BW pontokkal fizetni, nem tudom őket megvenni és amúgy is drágák Originen...

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#852) #58450688 válasza tiv83us (#849) üzenetére


#58450688
törölt tag

Kivéve én :D én hozzá nyúltam, de mostanra már tényleg ráuntam :D Kínomban amíg várakozok az Andromedára, az első részt kezdtem el újra. Eretnek módon azt még sohasem játszottam végig...

[ Szerkesztve ]

(#853) Televan74 válasza Vistaboy (#851) üzenetére


Televan74
nagyúr

Ma már nem sokat számít hogy BW pont $(281) vagy Origin €(315). Már nincs sok különbség köztük. :N
A többiben igazad van.Nem kell annyi ''kivágott'' DLC.

[ Szerkesztve ]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#854) [Prolixus] válasza Fkris (#848) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Kikérem magamnak. :D

Jó ok, persze, lehet aki multizott nem ért velem egyet, de őszintén, a ME mindig is single player játék volt, senki nem azért vette meg elsősorban még a 3. részt sem, hogy lődözzön 15+x perces meccsekben a haverjaival, hanem hogy megszemélyesítsen egy karaktert, harcoljon, beszélgessen, döntsön. Magyarul szinglizzen.

Ha lehetne választani, hogy egész jó kampány + korrekt multi VS. szinte tökéletes single kampány, te mit választanál?

Még ha lenne valami komolyabb extra a ME multiban akkor megérteném a dolgot, de pl. a 3. rész multijában semmi egyedi nem volt szerintem, mégis bele kellett szuszakolniuk, mer' csak. Kivi lennék pl. Dragon Age Inquisition multijával mennyire sokan játszanak...

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#855) tiv83us válasza [Prolixus] (#854) üzenetére


tiv83us
veterán

En imadom a ME univerzumot, de az ME3 single ugy elszontyolitott, hogy bele kellett oljek vagy 2000 orat a multiba eddig. Pedig a hangulatot eltalaltak, a kuldetesek sem rosszak, csak a fetch kuldetesek, meg a hatalmas logikai bukfencek - amiket az elso par vegigjatszasban nem is fedezel fel - elegge elrontjak az osszkepet.
Na majd a ME:A.

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#856) parkr válasza #58450688 (#852) üzenetére


parkr
őstag

kihagytad az elsőt? :Y

(#857) [Prolixus] válasza tiv83us (#855) üzenetére


[Prolixus]
addikt

De azért öltél bele 2000 órát a multijába, mert annyira hihetetlenül letehetetlenül jó, vagy csak mert "ME éhes" vagy, és annyira felbasz a single kampány, hogy jobb híján inkább multizol...single helyett? Nekem a hsz-odból pont az érződik ki, hogy ez a multi nálad inkább ilyen pótcselekvés jellegű. Magyarul ez az említett adat nem annyiraa multi érdeme, inkább a single kampány kritikája. Persze lehet a saját alapkoncepciómat magyarázom bele a mondandódba. (mondjuk én nem tudom hogy lehet egy játékkal ilyen sokat játszani :) én óriási Borderlands fannak tartom magam, de a BL2-be sem öltem még bele 500 órát sem :DDD )

Mindenesetre pl. lehet ha nem szarakodtak volna a multival, sokkal jobb single kampányt kaptunk volna. Hogy jobbat, abban biztos vagyok, számomra a kérdés csak az, hogy mennyivel. Tudom, hogy a ME3 multit külön csapat csinálta (földrajzilag legalábbis), de ez nem kifogás szerintem.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#858) Chabe89 válasza [Prolixus] (#857) üzenetére


Chabe89
addikt

Szerintem csak ki akarták próbálni, hogyan működik ez az egész és, hogy mit gondolnak róla majd az emberek. Amit a single részével műveltek az nem a multiplayernek tudható be hanem az íróváltásnak szerintem. Bízzunk benne, hogy tanultak belőle és egy kiforrottabb multit látunk majd a következő részben. Azért elég szórakoztató a multi is, főleg ha többen nyomjátok, mert egyedül ilyen random csapattal szerintem egyik ilyen játék sem annyira élvezhető, mintha haverokkal tolnád.

[ Szerkesztve ]

(#859) #58450688 válasza parkr (#856) üzenetére


#58450688
törölt tag

Igazából félig végig játszottam :) Én a második résszel csöppentem bele az univerzumba, rengetegszer végigjátszottam a 2. 3. részt, így ismertem az előzményeket, de eltántorított az elavult grafika, és játékmenet ahhoz, hogy neki álljak az első résznek. Ez persze nagy hiba volt, most játszom vele, és tetszik, a 3. résznél majdnem mindenben jobb, ez a felállás, hogy nem mi vagyunk az univerzum közepe, meg nyomozgatunk, sokkal jobban bejön, mint a 3. rész poszt apokaliptikus önfeláldozós, mindenkitől elbúcsúzós, és meghalós története :)

(#860) #58450688 válasza [Prolixus] (#857) üzenetére


#58450688
törölt tag

Említetted, hogy Borderlands fan vagy, én épp ezen ügyködöm hogy, Bordelands grafikával tuningolom fel a Mass Effect részeket, de kevés pozitív visszajelzés jött. Van amelyik jobb lett, van amelyik kevésbé, ha időd engedi vess erre egy pillantást kérlek, ez az új elfoglaltásom, :D
Itt pedig egy videó ez 100% os Borderlands mod, (Kicsit sok, az új videókban már csak 20% ban használom)

[ Szerkesztve ]

(#861) tiv83us válasza [Prolixus] (#857) üzenetére


tiv83us
veterán

Szimplan mert szeretem ME vilagot es a multija elvezetes. Ha a ME singlr kituno lett volna es a multija ugyanilyen jora sikerul, akkor is ugyanennyit tolnam, csak melle a szingli is menne, amikor kedvet kapok hozza.
Az, hogy a single vege ossze van csapva, az foleg az iras hianya, abszolut semmi koze a multihoz.

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#862) [Prolixus] válasza Chabe89 (#858) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Íróváltás alatt mire gondolsz? Drew Karpyshyn hiányára? Mert ha igen, akkor itt már eleve kis bibi van az érveléseddel, hiszen a 2. részt csak részben írta Drew, vezető íróként mindenhol fel van vésve Mac Walters neve is, aki ugyebár a 3. rész egyedüli vezető írója volt. Másrészt a játéknak irás szempontjából nagyon látványos bajai a végén vannak, szóval nem lehet mondani, hogy Walters aamikor egyedül volt vezető író, az egész játékot katasztrofálisra írta volna.

tiv83us:
"Az, hogy a single vege ossze van csapva, az foleg az iras hianya, abszolut semmi koze a multihoz."

Hát (természetesen :DDD ) én ezzel vitatkoznék. Ha tegyük fel a multira költött zsét írókra költik, akkor lehet valamelyik extra, teoretikus "alíró" kikotlott volna valami olyan befejezést, amit olvasva Walters meg a másik észlény, Casey Hudson nem ragaszkodott volna a rögeszméihez egészen a legvégéig (ugyebár a pletyka mindnehol az volt, hogy ők erőltették a Csillagtökis dolgot ilyen formában, szal én csak ebből indulok ki). Vagy még ha az egész ilyen formában is jött volna, lehetett volna kidolgozottabb, még az extended cut-nál is, vagy legalábbis értelmesebb(en írva). És ez tényleg csak a játék vége.

Azonban lássuk be, a ME3 több szempontból is visszalépés volt, pl a 2. részhez képest. Csak az objektív dolgok: grafika (pocsék textúrák és a társaik), mozgásanimációk. Plusz ez szubjektívebb, de a 3. rész zenéje is sokkal szarabb, mint a 2. részé, és a pályatervezés is elmarad sok helyen. A második részben alig éreztem, hogy sima csőjátékkal van dolgom, a 3. részben meg folyton azt éreztem, hogy hihetetlenül korlátozzák a mozgásomat. Persze ebbe a helyszínek is belekavarnak (külső helyszíneken ugyebár nehezebb lineráis pályát kiépíteni), de akkor is...

De még ha a teljes játékkal elégedett vagy is, a végét leszámítva, azt nem tudom hogyan lehetne vitatni, ha tegyük fel a multira szánt pénz és idő a single kampányba ment volna a fejlesztés kezdetétől, single kampányba ment volna, az még jobb lehetett volna. Ez ilyen egyszerű. A multi mindig csorbítja a single-t és vica versa, egyszerűen azért, mert az erőforrások korlátosak. Itt az egyetlen dolog, amit nem veszek számításba a gazdaságból jól ismert csökkenő határhaszon elv. Na ez igaz, valóban nem tudni, hogy a határhaszon görbén hol állt a játék single része, vagyis ha a multi helyett csak a single-re fókuszálnak, akkor az extra pénz meg fejlesztői idő ténylegesen mennyivel növelte volna a játék minőségét. Hogy növelte volna az biztos, a kérdés csak az, hogy mennyivel. Lehet nem sokkal...ezt tényleg nem lehet megítélni, nyilván én multiellenes vagyok, így azt mondom, hogy sokkal. :DDD

Biosphere :

Hát, ha az őszinte és finomított véleményemet szeretnéd hallani, akkor egyik sem lett túl jó. Most azt hagyjuk, hogy pl. a Tuchanka-s vidi sok helyen homályos meg minden, de még a "How to..." videóról is ordít, hogy ez valami utólagos, és sajnos elég gyenge mókolás. Szerintem ezt nem lehet így megoldani, vagy ha igen, akkor sokkal több munkát igényelne. Igaz, hogy a BL játékokhoz is 3d modelleket használnak, de a BL modelleknél a rajzosítás sokkal precízebb, nem egy automatikus mod segítségével történik, hanem "kézzel", másrészt viszont ha leveszed "fejben" a rajzfilmes körítést róluk, sokkal elnagyoltabb, Overwatch szerű modellek jönnek ki szerintem, a ME grafika ezzel szemben egyértelműen a valósághű megjelenítésre törekszik. Kicsit szerintem fából akarsz vaskarikát gyártani, úgyhogy nem csodálom, hogy (ismét csak szerintem) ez nem működik. Mondjuk az értelme mi lenne ennek egyébként azon túl, hogy gyakorlod az olyen tool-ok használatát?

Ja és piros pont, hogy a Protector 101 zenét használt a "How to..." videóban (Infiltrate c. szám), ugyanakkor fekete pont, hogy erről egy szót sem ejtesz mondjuk a vidi leírásában.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#863) Vistaboy válasza Televan74 (#853) üzenetére


Vistaboy
veterán

Van egy óriási különbség, ami miatt nekem nem megoldható: a BW pontot meg tudtam venni kód formájában a CD galaxisból. Sajnos Originen nem tudok venni semmit, mert nincs kártyám. És nem valószínű, hogy lesz, egyre kevesebb originál játékra futja a keretből, nemhogy DLC-re költsek...

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#864) tiv83us válasza [Prolixus] (#862) üzenetére


tiv83us
veterán

Nem ertek egyet. A multi ugy lett tervezve, hogy a ra koltott kulon kiadasokat megteritse a vasarolhato equipment pakokkal. (Az mas kerdes, hogy a vartnal nagyobb sikerek miatt, a kiadasok valoszinuleg tobbszorose jott vissza). Ha nincs multi, a szingli ugyanolyan gyenge marad.

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#865) Chabe89 válasza [Prolixus] (#862) üzenetére


Chabe89
addikt

Igen és épp ezért érződik egész végig a kettőben is, hogy nem is akarta folytatni a sorozatot csak időhúzás. Persze ettől függetlenül jó játék csak ahogy véget ért az első rész az ember valami epikusabb folytatásra számított és nem ilyen kolbászolunk a galaxisba dologra. Az igazság az, hogy az első rész lehet, hogy mai szemmel már kicsit buta játékmechanikailag, de a story olyan magasra tette a lécet, hogy egyszerűen nem tudták "jól" folytatni. Az első rész után az egésznek olyan kitömött érzése van.

[ Szerkesztve ]

(#866) -KP- válasza Chabe89 (#865) üzenetére


-KP-
addikt

hát igen, mass effect 2 lehetne sidequest: the gamenek is nevezni. alig volt pár küldetés ami a sztorit vitte volna előre. a harmadik részről meg inkább nem mondok semmit. "itt egy szuperfegyver amit csak meg kell építsünk és nyertünk. végig itt volt az orrunk előtt". :W egy 4 éves tudna ilyen sztorit kitalálni kb.

[ Szerkesztve ]

(#867) Televan74 válasza Vistaboy (#863) üzenetére


Televan74
nagyúr

Így már érthető a dolog. :R

Én régen is online vettem a BW pontokat, és én még dollárélt jutottam hozzá mert régi volt az accom.Nekem sem szimpatikus az Origin rendszer,főleg mikor olyan részeket adnak jó drágán,amik amúgy is a játék része lett volna.Mert ilyen fegyver meg ruha pakkokat annyit adnak el amennyit akarnak,nem érdekel.

Andromédát nagyon várom,végre valami újat lehet kezdeni a Mass Effect univerzumban.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#868) #58450688 válasza [Prolixus] (#862) üzenetére


#58450688
törölt tag

Köszönöm a visszajelzést! Semmi extra unatkozom itthon, és szeretek videókat gyártani, de a sima gyári megoldások, hogy valaki játszik és felteszi yt-ra engem már nem elégít ki, meg már unom is kicsit a trilógiát ebben a formájában, annyiszor végig játszottam (kivéve az 1. részt :D ), egyébként ez egy végtelenül egyszerű megoldás ez, és eredetileg tuningolni szerettem volna a ME3 grafikáját, valamivel, csak ezért csináltam ezt. De nem veszem annyira komolyan, lehet egy hét múlva le is törlöm az egészet:) A videók leírásai mindig ki voltak töltve, de pár hete átírtam az egészet technikai okokból, és azóta nem bajlódok azzal, hogy minden infót beleírjak. Szar egyébként yt csatornát üzemeltetni (van egy ennél komolyabb csatim 400 feliratkozóval) állandóan csesztetik a feltöltőket, most is ott tartunk, hogy letörlik az egész csatornát, mert sok a 3. féltől származó zene a videókban, de ez nem ennek a fórumnak a témája :)
Amit pedig írtál a 2. és 3. részről, abban maximálisan egyetértek veled!

(#869) GypsFulvus2 válasza Chabe89 (#865) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Igen, ebben van igazság. Nyilván csak elméleti okoskodás már, de nagyon érdekes lett volna, ha a multira költött pénzt egy igazi "nagyágyú" Sci-Fi író leszerződtetésére költik. Pl. ha az akkor még életben lévő és aktívan alkotó Iain M. Banks (R:I.P. :(( ) sziporkázó fantáziájára bízzák a befejezést. Ő biztosan ki tudott volna találni valami igazán eredeti dolgot, ami kivezeti a történetet a "legyőzhetetlen hatalmú ellenséget kell legyőzni" zsákutcából a szuperfegyver meg csillaggyermek klisék nélkül is.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#870) oriic válasza tiv83us (#855) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Nálam kb ugyanez a helyzet. Annyi kivétellel, hogy én a multit sem szerettem annyira. :(

Live-Die-Respawn

(#871) [Prolixus] válasza tiv83us (#864) üzenetére


[Prolixus]
addikt

"Nem ertek egyet. A multi ugy lett tervezve, hogy a ra koltott kulon kiadasokat megteritse a vasarolhato equipment pakokkal."

És? Nem érzem úgy, hogy ez feltétlen ellentmondana az érveimnek. Ez a pénz a kiadás után jött be, nem a fejlesztés során. Itt az a kérdés, hogy mennyi pénz+fejlesztő állt rendelkezésre a játék megjelenése előtt. Akkor lenne igazad egyértelműen, ha a valóság így nézett volna ki: "Srácok, így hogy akarunk bele multit, itt van XY összeg még a fejlesztéshez meg N darab fejlesztő, de kizárólag a multira! Ha nem lenne multi, akkor ezeket nem kapnátok meg".

Azonban itt az EA-ről beszélünk, mint kiadóról. Nem hiszem, hogy a multi miatt extra erőforrésokat adtak volna. Én valószínűbbnek tartom, hogy így nézett ki a helyzet: "Srácok, itt van XY összeg meg N darab fejlesztő, az egész játékra. Akarunk bele multit is, gazdálkodjátok ki ennyiből ahogy tudjátok." Ha így volt, akkor szerintem nem nehéz belátni, hogy a multi a single kampánytól szívta el a dolgokat.

Persze hogy ténylegesen mi volt a háttérben, sosem fogjuk megtudni. Asszem erősen túlbeszéltük már a témát, úgyhogy én a részemről be is fejezem. :) :K A lényeg, hogy fuck the multiplayer. :DD

Chabe89: Yep, én mindig mondtam, hogy hiába kedvencem a 2. rész, a Kaszás probléma megoldását egy fikarcnyit sem segíti elő, ilyen szempontból ugyanott vannak a játék elején, mint a végén, vagyis sehol, tényleg egy brutális nagy mellékküldi a második rész a fősztori szempontjából. Viszont hogy ennek mi az oka, nem tudni. Lehet azért mert Drew nem volt ott "eléggé", de az is lehet, hogy nem.

Biosphere: Hát ez a jelenlegi youtube rendszer szerintem is geciség egyébként. Ha én csinálnám a dolgot, a felhasznált zenék feltűntetését tenném kötelezővé a leírásokban linkekkel az eredeti előadókhoz, de többet nem.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#872) -KP- válasza [Prolixus] (#871) üzenetére


-KP-
addikt

én sokat multiztam. de nem azért mert annyira jó. több ismerősömmel nem nagyon tudok mást játszani.

mindigis amondó voltam, külön csak és kizárólag multira kihegyezett mass effect kellene. így lehetne normális multi, és a single sem szenvedne csorbát..

(#873) tiv83us válasza [Prolixus] (#871) üzenetére


tiv83us
veterán

Kaptak X osszeget single-re, Y osszeget multira. Ez nem ugy megy, hogy ha nem csinalnak multit, akkor megkapjak X+Y-t. A single-re egyszeruen ennyi jutott, vagy pedig csak ilyen szarul gazdalkodtak belole. A BioWare is megerositette mar ezerszer a Social Networkon, hogy a multi anyagilag nem befolyasolta a kampanyt.

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#874) [Prolixus] válasza tiv83us (#873) üzenetére


[Prolixus]
addikt

"A BioWare is megerositette mar ezerszer a Social Networkon, hogy a multi anyagilag nem befolyasolta a kampanyt."

Persze, szerinted az ellenkezőjét mernék mondani? Community manager-ként én is ezt mondtam volna, vagy producerként is azt adtam volna ki, hogy ezt kell mondani. Az okok teljesen triviálisak. Szóval attól, hogy ezt mondták nem feltétlenül igaz is. Persze nem jelenti azt sem, hogy hazugság, úgyhogy nyilván erre alapozni "a saját igazam" támogatását érvelési hiba lenne, úgyhogy nem teszem.

Mondom maradjunk annyiban, hogy én multiellenes vagyok, az ilyen kijelentéseknek ezért hajlamos vagyok nem hinni. Ugyanakkor nyilván belátom, hogy lehet tényleg ez volt a helyzet a valóságban is, és ha tényleg így volt, akkor az érveim alaptalanok a multi ellen. Hogy ténylegesen mi volt a valóság, nem tudjuk, ezért a "mi lett volna ha érvelések" szükségszerűen önkényesen választott premisszákon alapulhatnak. Nekem nyilván ellentétes az ilyen prekoncepcióm, mint neked (én valószínűbbnek tartom tehát, hiába állítják ennek ellenkezőjét, hogy kaptak X összeget a fejlesztésre, nem volt plusz Y a multi miatt és ebből kellett kigazdálkodniuk a dolgokat ahogy tudták), szal sosem fogjuk meggyőzni egymást ebben a kérdésben. Fuck the multi és kész. ;]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#875) k-adi


k-adi
nagyúr

Mondjuk egy erősen történet orientált játékba minek alapból multiplayer, azt sosem fogom megérteni, de ha van X össz. költség a fejlesztésre, akkor minden pénzre való duma kamu ezzel kapcsolatban.....kivéve ha úgy van elosztva, mint az uniós pénzek, hogy a multis pénzt nem vihetik át a kampány fejlesztésére. Volt már ilyenre is példa. Hogy itt éppen melyik van, volt... hát kitudja.

(#876) #58450688


#58450688
törölt tag

Ma elkészül az utolsó videóm, aztán vége! Köszönöm, hogy megnéztétek az eddig elkészült alkotásokat, sokat jelentetek nekem a visszajelzések. Remélhetőleg ez lesz a valaha készített leghangulatosabb videóm! :R :R :R Belinkelem ha megvan, nézzétek meg ha nem túl nagy teher, és köszönöm ez eddigi kedves hozzászólásokat! :) :R

[ Szerkesztve ]

(#877) #58450688


#58450688
törölt tag

(#878) #58450688 válasza #58450688 (#877) üzenetére


#58450688
törölt tag

De utálom a youtube-ot! :W bocs a sok bejegyzésért, itt a jó link.
További szép napot! :D

(#879) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Nem tudom sokat számít-e:

Drew Karpyshyn, the original Mass Effect writer, returns to BioWare

Live-Die-Respawn

(#880) Televan74 válasza oriic (#879) üzenetére


Televan74
nagyúr

Talán nem valami új projekthez tér vissza? :F

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#881) [Prolixus] válasza Televan74 (#880) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Benne van a bejelentésben, hogy nem.

"I suspect a lot of folks are going to wonder if this means BioWare is about to announce a new project tied to my return. The short answer: no. I originally came to the Austin studio many years ago to work on SWTOR and – at least for now – that’s what I’m focusing on again."

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#882) Vistaboy válasza oriic (#879) üzenetére


Vistaboy
veterán

Az SWTOR a kutyát sem érdekli - kivéve, ha K.O.T.O.R., de nem az -, inkább az Andromédán kellene dolgoznia, mert akkor a végén megint kapunk három robbanást, csak ezúttal lila, rózsaszín és csillámpónis színben... :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#883) #58450688


#58450688
törölt tag

Rég linkelgettem, ezért hoztam egy igen vidám zenét, femshep táncal a háttérben:)

[ Szerkesztve ]

(#884) BoneDragon


BoneDragon
veterán

N7 day most szombaton! Lassan itt a karácsonyi szezon, elhintenek pár infót. :)

(#885) -KP- válasza BoneDragon (#884) üzenetére


-KP-
addikt

élőbe végigtolják a citadel dlc-t. nem semmi program :W

(#886) Fkris válasza BoneDragon (#884) üzenetére


Fkris
őstag

n7napon semmi info nem lesz andromédárol:/

"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...

(#887) Apollyon válasza Fkris (#886) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Pedig karácsonyi ajándéknak nem lenne rossz egy olyan bejelentés mondjuk hogy full játékot adnak ki és nem lesznek fizetős DLC-k ;]

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#888) BoneDragon válasza Fkris (#886) üzenetére


BoneDragon
veterán

Sajnos nem, de említették hogy a karácsonyi szezon alatt lesz pár új infó.

(#889) Fkris válasza Apollyon (#887) üzenetére


Fkris
őstag

úgy csinálsz, mintha nem ismernéd az EA üzletpolitikáját.... ;]

"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...

(#890) parkr


parkr
őstag

Happy N7 day!

(#891) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

(#892) parkr válasza oriic (#891) üzenetére


parkr
őstag

kár hogy csak femshep verzió van

(#893) [Prolixus] válasza oriic (#891) üzenetére


[Prolixus]
addikt

"This is Commander Shepard, signing off."

WHAT. THE. FUCK. :F

N7 day, mindneki az Andromeda-ról akar valami újat megtudni, erre benyomnak egy ilyen videót FemShep narrációval, miután ezerszer elmondták, hogy Shepard el lesz felejtve az új játékban. Namost ezzel nem arra akarok utalni, hogy Shep mégis visszatér valamilyen formában, de ez kb. a trollkodás határait súrolja a Bioware részéről. Ha nem lesz Shepard, felejtsük már el, aztán az új hősre fókuszáljunk már egy N7 napon csesszék meg!

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#894) parkr válasza [Prolixus] (#893) üzenetére


parkr
őstag

signing off - tehát elköszön, mi ezzel a probléma?

(#895) tiv83us válasza oriic (#891) üzenetére


tiv83us
veterán

Ennyi??!
Trollololol.

(Nem, mintha tobbet vartam volna.)

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#896) Gyula84 válasza tiv83us (#895) üzenetére


Gyula84
veterán

ez is valami :)

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#897) [Prolixus] válasza parkr (#894) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Fentebb leírtam, azt már nem olvastad?

Tavaly kellett volna búcsúzkodni vele, nem most, amikor már mindenki az új részre kíváncsi nem Shepardra.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#898) oriic válasza [Prolixus] (#893) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Na kb most ezzel a videóval nálam sokkal több kérdést vetettek fel.

Live-Die-Respawn

(#899) leviske válasza parkr (#894) üzenetére


leviske
veterán

Ha nem konkrétan NEKÜNK játékosoknak szól, hanem a galaxisban szétszóródó N7-eseknek, akkor valamikor ezt még Shepnek el kellett mondania, mint az N7 ikonikus képviselőjének. Pedig Shep a haláláig soha nem volt olyan pozícióban, spectre státusz ide vagy oda.

De ha nekünk szólt, akkor meg vehették volna szájbarágósabbra a figurát egy olyan közönség előtt, akik amúgyis hajlamosak az összeesküvés-elméletek gyártására. :DDD

(#900) [Prolixus] válasza oriic (#898) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Hát ha nem mondták volna papagáj üzemmódban, hogy "Nem, emberek, Shepard-nak semmi köze nem lesz az Andromeda-hoz", akkor nálam is.

Csak azt nem értem, mit keres Shepard egy olyan játék kedvcsinálójában amihez semmi köze nem lesz? És mi a ráknak nem dobnak nekünk morzsákat se? Végüli ha így vesszük, bennem is vetett fel kérdéseket. :)

leviske: A kommentár első részében általánosságban beszél az emberiségről, a második része viszont szerintem direkt a játékos, vagy az irányított karakter (ahogy tetszik) megszólítása. Akárhogyis, N7-es emberkéknek ilyet üzenni nem sok értelme van szerintem. A legtöbb N7-es nem egy felfedező kalandor, hanem egy katona, aki oda megy ahová a feljebbvalói küldik.

Egyébként az e3-as trailer-ben 2016 holiday vagyon írva, ami egy bő év, és még alig láttunk valamit a játékból. A játékmenetből konkrétan semmit. Bűzlik nekem kicsit ez a dolog, de nem akarok vészmadár lenni.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.