Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
leviske
veterán
Pont az a kérdés, hogy az irányított karakterhez vagy hozzánk beszél.
Az N7 meg ide vagy oda, Shep élete alatt Hackett meg Anderson felette állt, így akár a reaper invázió megfékezése előtt játszódik, akár sokkal utána, semmi értelme nem lett volna Shepnek egy ilyen általános nyilatkozat megtételére. Egyik esetben azért, mert volt több felettese, másik esetben meg azért mert fizikai formában nem létezik a legtöbb befejezésben. Az meg kissé negatív üzenet volna, ha a destroy lenne a canon ending.
[ Szerkesztve ]
[Prolixus]
addikt
Ok, de ha értetted nem értem miért merült fel egyáltalán, hogy a szétszórodott N7-es katonáknak szólt ki. Az irányított karakter és maga a játékos egy RPG-ben szvsz gyakorlatilag ugyanaz, legalábbis ilyen kontextusban.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
oriic
HÁZIGAZDA
A lényeg a lényeg, a végén az űrhajó tetszik nagyon.
Live-Die-Respawn
#58450688
törölt tag
Tudjátok, hogy ímádom Femshepet, kizárólag női karakterrel vagyok hajlandó tolni a trilógiát, és Jennifer Hale is a legszimpatikusabb narráció, mint a játékban, úgy a való életben is, már amennyit láttatni enged a magánéletéből. De a videó alatt is sokaknak kiverte a biztosítékot, hogy Femshep hangán búcsúzik tőlünk Shepard, amit egyébként sem tudok mire vélni, egyrészt a játékosok kb 60% Male karakterrel tolja, bár erről nem ismerek hivatalos statisztikát, csak úgy kb érzésre gondolom a neten látott dolgok alapján. A másik, hogy miért kell most mégis bolondítani az embereket ezzel? Miss Hale is már tucatnyi alkalommal elköszönt a rajongóktól, vers, vagy twitter üzenet formájában, a BioWare nem tudd elszakadni Shep-től, ez még rendben is lenne, de ennél az sem lenne meglepőbb ha egy bravestarr jellegű sci-fi cowboy hibrid trailerrel állnak elő...értitek? én sem
[Prolixus]
addikt
Egen, mondom én hogy kb. trollkodik a Bioware velünk.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
oriic
HÁZIGAZDA
Az lenne a legnagyobb trollkodás, ha megjelenne a játék, és Ő lenne a főszereplő.
Live-Die-Respawn
#58450688
törölt tag
Ja így már clear! egy másik fórumon írták: "A szöveg Shepard búcsúüzenete azoknak a telepeseknek akiket a reaper háború alatt indítottak az Androméda felé, arra az esetre ha elpusztulna a Tejútrendszer, továbbvigyék a civilizációt."
J.Hetfield
aktív tag
Bárcsak több faj közül lehetett volna választani a játékban ezek a csak femshep idióták kiakasztóak. Mass Effect hivatalkos oldalán is mi megy. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem nagyon idegesít ez a folytonos nő-férfi párharc. Ezért voltak jobbak a régi Bioware játékok azokban csomó faj közül lehetett választani, nem volt ez a baromság, mint most, hogy a femshep az igazi, meg a male a wrong. Amúgy ha jól emlékszem a Bioware adatai szerint a játékosok 80%-a férfi karakterrel játszik. Na mindegy, remélem most már lassan jön valami gameplay, mert kínzás amit művelnek
Fkris
őstag
A te analogiád szerint a fallout 4 is aggályos, mert fél évvel ezelőttig semmi info nem volt rola....
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
Fkris
őstag
törölhető.
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
oriic
HÁZIGAZDA
Csak találgatás, semmi alapja szerintem.
Live-Die-Respawn
leviske
veterán
Igen, egész logikus míg nem gondol arra az ember, hogy a vezetője ezeknek a projekteknek nem lehetett Shepard, hiszen Anderson és Hackett felette állt.
Emellett ami kicsit elszomorít, hogy a BioWare nyilatkozta, hogy Shepnek semmi köze nem lesz a játékhoz, erre direkt csinálnak egy félreérthető teasert.
[Prolixus]
addikt
Nincs hát, ilyenre tudtommal utalás sem volt a trilógiába. Mondjuk valamilyen szinten logikus, és bevallom erre nem is gondoltam, hogy Shep esetleg hozzájuk szólna. Mondjuk így sem tetszik jobban, pont mert nagyon félreérthető, hogy ez most micsoda is akarna lenni tulajdonképpen.
Shep persze nem lehetett a vezetője vagy a felügyelője vagy akármilye semmilyen ilyen expedíciós küldetésnek. Ugyanakkor ő volt az emberiség legismertebb arca, a BIG HERo stb. Szóval ilyen értelem nem lett volna furcsa, ha esetleg tőle rögzítenek egy üzenetet.
Fkris: Nem vontam analógiát semmi között.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
#58450688
törölt tag
Igen? én bekajáltam ez is azért van mert semmi infót nem dobnak még ilyen neves ünnepnapokon sem
Remélem azért, mert valami hyper epikus dolgot művelnek az új résszel!
leviske
Igen ezt én sem értem, lehet együtt buliztak Jennifer-el, és részegen ezt találták ki
J.Hetfield
Mindenhol ez megy, konzol vs pc, Femshep vs Male Shep...tök mindegy egyre jobban elhülyülnek az emberek a nettől! Ez nem így zajlana ha szemtől szemben mondanák ki a véleményüket. Rossz irányt vettek a fórumozási szokások szerintem
#58450688
törölt tag
Ryder62
őstag
Hoppá. Érdekes.
De vajon turianok,asarik, salarianok stb is indítottak volna hajókat? Mert mintha azt mondták volna hogy az eddig ismert fajok feltűnnek.
parkr
őstag
én nem értelek titeket...
N7 day-re csinálták a videót ami a rajongókról/-nak szól, tőlük búcsúzik a régi játék, az utolsó N7 day alkalmából, még az új megjelenése előtt.
minden szóból ez jön le, nem lehet félreérteni.
mellesleg még azt sem tudjuk milyen formában lesz jelen az N7 az Andromedában, csak egy páncélon láttunk egy logót ami nem is a játékból volt.
vitaro
senior tag
Pontosan, ezzel a videóval stílusosan elköszönnek a régi trilógiától, és új lapot nyitnak a játék történetében. Nincs ezen mit félreérteni.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
#58450688
törölt tag
Már milliószor elköszöngettek könyörgöm 2012-es az utolsó rész új infót a népnek, és nem lesz félreértés. Ennyi!
[ Szerkesztve ]
#58450688
törölt tag
Ráadásul szinte az összes hazai "lap" így hozta le a hírt (és a külföldiek is) "Teaseren a Mass Effect: Andromeda"
#58450688
törölt tag
Zenét már rég hoztam, ez nem hivatalos, de gyönyörű, és én így képzelem el az "ambient" zenei részét az Andromeda-nak.
Mass Effect 3 nak is a legjobban sikerült része volt, itt egy fél órás összeállítás, én pl elalváshoz szoktam használni
oriic
HÁZIGAZDA
Mert az.
Live-Die-Respawn
Fkris
őstag
oricnak igaza van,a teaser a kedvcsinálásról szól, szóval végülis teaser, mert meghozta a kedvet az andromédához.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
parkr
őstag
karácsonyi időszakra ígérték az új infókat, ott meg még nem tartunk. felesleges volt most ilyesmire számítani.
#58450688
törölt tag
Ha nem gond hogy más oldalról linkelek, vessetek erre egy pillantást, szerintük ez lesz az új főhős neve.
(Ha gond valaki törölje legyen szíves, köszi!)
wjbhbdux
veterán
szivárog
2 Squad mates as before, a human blonde and a krogan mentioned
All squad mates have jetpacks which come into play in exploration
Omnitool has more functionality, for example a combat shield
Greater detail in character facial features and models
Destructible covers (Yay Frostbite!)
Completely different ship (I take it as a step away from the frigate sized ship that we saw in Normandy and towards a larger ship, perhaps the one seen here )
Hints at Mako customization
'Pathfinder quarters' section in the ship
Main character is referred to as 'the pathfinder'
Story revolves around finding a new home for humanity and other races
New ship travel system (Instead of the old galaxy map) where you manually fly the ship
Enemies (the main opposing force I assume) are bipedal cross between Vorcha and Collectors
The (non-human) enemies drop into combat from Cerberus ships (I would assume a placeholder, but if it's not then it gets interesting)
One of the antagonists is a human soldier with armor similar to yours but without N7 insignia
/s
parkr
őstag
"you manually fly the ship"
háát, nemtudom hogy ez mennyire lenne jó
[Prolixus]
addikt
source?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
[Prolixus]
addikt
Minden ami nem minimum a fejlesztőktől vagy az EA-től/Bioware-től jön csak pletyka...aztán volt már rá példa, hogy egy-egy pletyka igaznak bizonyult. Amúgy a videóban annyira szabadkozik a speaker gyerek, hogy "ezek nem megerősített infók", hogy még hajlamos vagyok elhinni a dolog nem hoax létét.
Az irányítható hajó a video alapján annyi lesz, hogy nem egy felülnézetes térképen kell majd navigálni, hanem FPS nézetben kapunk egy zoomolható, 3D galaktikus térképet, aztán ebben kell kijelölni a végállomást, hogy hova menjünk a FTL hajtóművel. Biztos cool dolog lesz ha ilyesmi lesz, de attól nem kell fosni, hogy ténylegesen nekünk kell irányítani a hajót mint valami pilóta. Ez szerintem sem lenn túl jó ötlet.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
parkr
őstag
nem is az hogy nem jó ötlet, de ha reálisan csinálnák meg kurva sok idő menne el vele
[Prolixus]
addikt
Pont ezért nem tartom jó ötletnek. Nem űrszimulátorra nevezek be amikor ME játékot veszek. Arra szerencsére ma már vannak modern alternatívák a játékpiacon.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
#58450688
törölt tag
Infók egy "másik oldalról" ugyanaz mint a fenti szerzemény, csak magyarul.
"Egy Reddit-felhasználónak köszönhetően megtudhattunk pár érdekes részletet az új Mass Effectről, az Andromedáról. A szivárogtató főleg a játékmenettel kapcsolatban közölt információkat, így nem nincs spoilerveszély.
Sajnos nagyon keveset tudunk még csak az új Mass Effectről, és a megjelenés is még nagyon messze van. Most azonban némi információval szolgálhatunk egy Reddit-felhasználónak köszönhetően, aki kiszivárogtatott egy-két érdekességet a játékkal kapcsolatban. A alfórum moderátorai szerint a felhasználó bizonyította nekik, hogy az információk valósak, azonban a bizonyítékot nem szeretnék felfedni.
Ezúttal is két csapattagunk harcolhat majd mellettünk. Állítólag egy női és egy krogan társra már biztosan számíthatunk.
Osztagunk minden tagjának lesz jetpackje, mely megkönnyíti majd a felfedezést.
A karunkra szerelt úgynevezett Omnitool több funkciót kap - például pajzsként is használhatjuk majd.
A Frostbite motornak köszönhetően élethűbbek lesznek az arcok, valamint rombolható lesz a környezet a harcok során.
Testreszabhatjuk a MAKO-t.
A főszereplőre pathfinderként, azaz úttőrőként hivatkoznak majd.
Egy új űrhajónk lesz, melyet ezúttal már manuálisan és közvetlenül irányítunk, azaz nem a galaxis térképen kell majd makettezni.
Ellenfeleink kétlábú élőlények lesznek, a szivárogtató szerint olyanok lesznek, mintha a vorcha és a collector fajok kereszteződései lennének.
Állítólag a nem emberi ellenfeleket a Cerberus hajói dobják majd le, de ez még lehet nem a végleges modell.
Nem sok információ, azonban ezek alapján azért már kezd körvonalazódni milyen játék is lesz a Mass Effect: Andromeda. A megjelenés valamikor 2016 őszén várható."
Az egészet ide másoltam a helyesírási hibákat nem javítottam!
[ Szerkesztve ]
parkr
őstag
ráakadtam erre a hangszerre és egyből a collector hajóban hallott zajok jutottak eszembe
[ Szerkesztve ]
vitaro
senior tag
Úttörő? Ne már, a Mókus örs fog az emberiségnek új otthont találni?
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
Vistaboy
veterán
Van benne pár érdekes momentum, de összességében nekem az jön le ebből, hogy az EA/BioWare szeretné átvinni a Dragon Age: Inquisition játékelemeit az új Mass Effect részbe. Csak ezúttal inkvizíció helyett a kolonizáció lesz a dolgunk.
Ez így, elsőre jó ötletnek tűnik. Pláne, hogy visszatér a MAKO is, remélhetőleg nem kell sokat szkennelni a bolygókat, hanem be lehet majd járni a felszínüket. Legalábbis úgy, mint az első részben, a jetpack ilyen helyzetekben lehetne nagyon hasznos, ha a járművel nem tudunk valahová feljutni, akkor az felvinne. Bár szerintem megint csak a harc és a multi színesítése miatt kerül bele, de remélem, nem lesz igazam.
A rombolható környezet, valamint, hogy megint csak két társunk lehet, azt bizonyítja, hogy ismét az akció fog előtérbe kerülni. Nem mintha baj lenne vele, de legalább a társaink személyiségét és a velük való interakciót normálisan oldják meg, ne legyen megint az, hogy van egy pozitív, egy semleges és egy negatív válaszlehetőség, oszt csókolom. A végeredmény meg mindig ugyanaz, mindegy, mit választasz, csak jó és rossz pontokat gyűjtesz, viszont a csapat hozzád való viszonya nem változik.
Igenis, legyen több lehetőség, vagy legalábbis annak függvényében legyenek benne extra jelenetek és küldetések, hogy melyik helyszínre kit viszünk magunkkal. Meg ha összeveszünk valakivel, az igenis hagyjon ott, vagy legalábbis ne kapjuk meg az extra küldetéseit. Így többször végig tudjuk játszani. Mert ha megint az lesz, hogy a végén mindenképp a piros, kék és zöld között kell választani, akkor lehúzhatják magukat a WC-n a játékukkal együtt.
Az űrhajó irányíthatósága jó is lehet, de mivel alapvetően egy kolonizáló (terraformáló) hajóról van szó - másképp hogy lehetne lakhatóvá tenni egy bolygó felszínét -, akkor az alapból feltételezi, hogy nem egy Normandia osztályú hajóról beszélünk, hanem jóval nagyobbról. Márpedig egy olyannal nem lehet csak úgy egyszerűen le- és felszállni a bolygókra.
Szerintem a bolygók és naprendszerek közötti utazásra fogjuk majd a kolonizáló hajót használni, mégpedig úgy - ahogy a videón is látni -, hogy szimplán rábökünk a célra, egy animáció keretén belül megérkezünk, majd átszállunk a leszállóegységbe, amit szabadon vezetve landolunk a felszínen. Onnan pedig a szokásos TPS nézetbe vált a kamera. Ez így nagyon jónak hangzik, remélhetőleg nem cseszik el.
Ami az ellenfeleket illeti, igazán lehetnének már közöttük egzotikus idegen fajok is, mert azt sehogy sem tudom elképzelni, hogy minden űrlény humanoid lenne. Ez megint azért van, hogy ne kelljen sok karaktermodell, valamint, hogy multiban egyenlőek legyen az erőviszonyok - pedig egy Alien vs. Predator szerű küzdelem lenne a legjobb -, ha lennének olyan ellenfelek, akiket csak bizonyos felszereléssel és/vagy taktikával lehetne legyőzni.
Egyelőre még várós a dolog, remélhetőleg a végleges forma hasonló lesz az itt felvázoltakhoz, akkor eléggé év játéka gyanús lesz az Andromeda. Csak ne az EA lenne a kiadó... akkor nem félne az ember, így viszont csak reménykedhetünk, hogy nem egy újabb DLC-központú pénznyelőt kalapáltatnak össze a BioWare embereivel.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
tiv83us
veterán
Jo lesz az, szerintem csak kicsit megturbozzak vizualisan az utazast, mert azert valljuk be, akarmennyire is feelinges volt csaszkalni a Normandy-val a bolygok kozott, azert eleg gagyi volt a kivitelezes, a meretaranyok, a suta mozgas ide-oda, a "Reaper-uldozos" jelenetek, meg az allando ugralas a relayeken keresztul mar elegge faraszto volt. Ha valami olyasmi lesz, mint ami az uj teaserben van, hogy third personbol nezzuk, ahogyan elzugunk rendszerbol-rendszerbe, az igen pazar lenne
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
kriszpontaz
veterán
A bolygók MAKO-val történő felfedezését én is jó ötletnek tartom, az első részben is sokat dobott a játékmenethez. Ha pedig legalább SW Battlefronthoz hasonló minőségben sikerül megcsinálniuk bizonyos helyszíneket, az nagyot fog dobni a játékélményen.
#58450688
törölt tag
Szerintem ennyi újdonsághoz, túl kevés a fejlesztési idő amit a játékra szántak, és 2016 vége is mindjárt itt van. Még egy rendes gameplayt sem láttam belőle.
BoneDragon
veterán
Ahhoz az év vége megjelenéshez minimum tegyél hozzá 3-4 hónap csúszást.
Zoli133
őstag
Az hogy nem láttunk semmit nem jelenti azt, hogy nincs semmi.
Fallout4ről fél évvel ezelőttig nem lehetett semmit tudni, azt se hogy létezik kb, pedig nem akkor kezdték.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
#58450688
törölt tag
Nem mondtam hogy nincs semmi, csak azt, hogy még semmit nem mutattak Mondhatnám hogy felesleges találgatni, de akkor mit írhatnánk ide a fórumba?
BoneDragon: Persze, alap a csúszás szerintem 2017 vége lesz az
Zoli133
őstag
Csak úgy tűnt amelett hoztad fel érvnek, hogy kevés az idő megcsinálni, mert még nincs semmi. 2012 végén kezdték a fejlesztést ha igazak a hírek. Jövő év végére az 4 év. Az elég idő szokott lenni jó/tartalmas játékot fejleszteni.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
#58450688
törölt tag
Biztos jó játék lesz!
-KP-
addikt
szerintem meg egy okádék volt a mákó az első részben. Nem is hiányzott sem a második sem a harmadik részből. Remélem az andromédába normálisan megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
parkr
őstag
nekem a hammerhead jobban bejött, hasznosabb volt.
oriic
HÁZIGAZDA
Ezerszer jobb is volt mint a Mako.
Live-Die-Respawn
kriszpontaz
veterán
Az tényleg jó volt.
AAtt1la
aktív tag
Az első részben nem a Makoval volt a baj,inkább a tereppel amin használni kellet,minden bolygón hegyek voltak,nagyon egyformára sikerültek.Ebben a részben az lesz a jó hogy leszállás előtt nem kapunk majd részletes leírást a bolygókról,hanem nekünk kell majd felfedezni mi van a felszínén,legalábbis remélem így lesz.
L3zl13
nagyúr
Hammerhead ugyanúgy haszontalan volt, mert nem tudott elszakadni a földtől.
Az első részben elég gáz volt, hogy minden más faj repülő járművekkel közlekedik én meg max ugrálni tudok.
Mondjuk így néha azzal szórakoztam, hogy megmásszam a bolygó legmagasabb csúcsát.
Jó volna, hogy a felfedezést be/vissza tudnák hozni a játékba.
És ez alatt nem a naprendszerek összes bolygójának 100%-os végigszondázását értem hanem egy kis open world-ösítést.
Lophatnának pár ötletet a fejlesztés alatt álló űr felfedezős játékokból. (No man's sky pl.)
Aki hülye, haljon meg!