Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-02-22 22:39:15

LOGOUT.hu

Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1701) parkr válasza [Prolixus] (#1690) üzenetére


parkr
őstag

én inkább úgy értelmeztem hogy mind a 4 bárkán más lesz, nem egy "mindenes" lesz mindegyiken

(#1702) #85552128


#85552128
törölt tag

Amúgy érdemes feliratkozni az Initiative-re mert in-game kapunk majd valamit: [link] :K

Ja és az Asari neve: [link]

[ Szerkesztve ]

(#1703) csab991


csab991
senior tag

Remélem lesznek újabb fegyverek is, eddig csak régi ismerősöket látok a képeken. Ezekről a "koronás" idegenekről hirtelen a qunari faj ugrott be. :D

[ Szerkesztve ]

(#1704) parkr válasza [Prolixus] (#1698) üzenetére


parkr
őstag

"accepted onto the pathfinder team" ezt onto-val kell helyesen használni

amúgy poén hogy a Voyager program üzeneteit mutatják a First contact protocolnál :D

(#1705) leviske


leviske
veterán

Nekem kezdetektől fogva szimpatikus, hogy egy zöldfülű lesz a fő karakter. Szerintem ez a Tomb Raider sorozatnak is csak jót tett. Kevésbé biztos az ember a karakter képességeiben, mint egy olyan főhős esetében, aki kibírt olyan megpróbáltatásokat is a játék sztorija előtt, mint Shepard.

(#1706) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Sign up at http://beacon.bioware.com for a chance to try out Mass Effect: Andromeda multiplayer before release.

Live-Die-Respawn

(#1707) vitaro


vitaro
senior tag

No, akkor a várható sztori: az Andromédába érve az Ark amin utazunk közlekedési balesetet szenved, aminek következtében Ryder papa elhalálozik, így megörököljük a kitüntető pathfinder címet. Innentől a célunk a többi ark túlélőinek és a helyi jóarcoknak az összetoborzása lesz, hogy együttes erővel aztán legyőzzük a nagyon rosszban mesterkedő glóriás genyót... Mintha kicsit ismerős lenne, nem? De ne legyen igazam.

Ja! Mindeközben természetesen mindenkit meg lehet húzni nemtől és fajtól függetlenül.

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#1708) Ryder62


Ryder62
őstag

Tetszik. Várom.

(#1709) #85552128 válasza oriic (#1706) üzenetére


#85552128
törölt tag

Csak XO, PS4 :U

(#1710) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

Akkor összegezzük, amit tudunk:

- 2185-ben indulnak el a hajók. Mivel minden arra utal, hogy érkezéskor valóban le fognak zuhanni, vagy lesz valami balhé, így kb pont 600 évvel később fog játszódni a játék, vagyis 2785 körül.

- Az Androméda I. egy Alliance-től független, magántőkéből finanszírozott program. 3 Ark indul útnak, mindegyik egy-egy külön fajnak ad otthont. Hogy melyik a másik 2 faj, még nem tudjuk, az emberek Ark-ja a Hyperion. Minden Ark-nak van egy Pathfinder karaktere, aki egy katona/tudós/vezető szupermix (éppen csak nem egy Dr Manhattan...), az egész Ark vezetője lényegében. Az embereké valószínűleg Papa Ryder.

- Van még egy negyedik hajó, a Nexus. Amin nem tudjuk kik vannak, vagy mire is jó. A trailer-ben van egy képkocka, ahol asari és ember együtt látható, ha az Ark-okon tökéletesen homogén a populáció a "lakók" faját tekintve, akkor ez éppen lehet a Nexus-on van.

-A Pathfinder karaktereknek lesz egy elit kis csapata, spéci kiképzéssel és felszereléssel.

-A játékba visszatérnek a turianok, ezt Mike Gamble írta twitteren. Illetve a trailerben salarian-ok is láthatók, tehát ők is visszatérnek.

- A földi járművünk neve Nomad. A légi a Tempest, utóbbit persze már eddig is tudtuk.

-a Férfi Ryder egy totál ismeretlen szinkronos, Tom Taylorson kelti életre, a Női Ryder hangja Fryda Wolff lesz.

- A loyality mission-ök visszatérnek, a játék vége után is teljesíthetőek lesznek. A befejezés nem fog függni tőlük egyáltalán, mint a 2. részben.

És a puszta spekuláció:

A vorcha/kollektor szerű lények lesznek az ellenfelek (legalábbis ők biztosan), meg vannka ezek a polipszerű robot akármik, velük is össze fog akadni a bajszunk. A játék elején biztos lesz valami balhé az Ark-ok kapcsán, hogy milyen szintű lesz a szerencsétlenség, azt nem tudni.

Papa Ryder valszeg a játék elején el fog patkolni sajnos, mert a trailer-arról szól, hogy a fiatal Ryder gyerek lesz az új pathfinder. Hogy mondjuk ez miért örökléses alapon megy, nem teljesen értem. Az N7-es páncélt tippre azért látjuk ilyen sokat, mert azt is örökli a fiatal Ryder gyerek, szóval nem Papa Ryder fog szerepelni benne.

Azt a sötét bolygót is több snittbe bevágták, lehet valami fontos szerepe lesz.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1711) J.Hetfield válasza [Prolixus] (#1710) üzenetére


J.Hetfield
aktív tag

Papa hangját Clancy Brown vagyis Kurgan kölcsönzi :)

(#1712) Ryder62 válasza [Prolixus] (#1710) üzenetére


Ryder62
őstag

Jó kis összefoglaló.

(#1713) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

Hát, összességében én sem estem hanyatt. A trailer elég átlagos, kicsit kevésbé "divatosra" vágva szerintem is jobb lett volna.

Szvsz mivel már a játék elején meg lesz a bonyodalom, sokat nem fognak törődni az otthagyott galaxis dolgaival. Pedig igazán érdekelne, hogy kik és miből finanszírozták ezt a gigaprojektet... Ez a zöldfülűre pottyant vezető szerep amúgy persze nem eredeti, de vérfrissítésnek szerintem sem rossz (Shep-hez képest, aki már "érett" katona volt a játékok elején úgymond). Ugyanakkor én nagyon bírtam volna, ha Papa Ryder komolyabb szerepet kap a játékban, lett volna valami érdemleges apa-fiú(lány) kapcsolat. Persze ezt csak a spekulációkra építve írom, lehet nem hal meg a játék legelején Papa Ryder. Plusz remélem azt is sikerül értelmesen kimagyarázni, hogy miért egy zöldfülű kap ilyen fontos és elvileg csak kiváltságosnak járó szerepet, mint a Pathfinder.

Fegyverek kapcsán eddig szinte koppra ugyanazokat a fegyvereket láttuk, amiket eddig. Lehet nem a legjobb ötlet, főleg, hogy mivel privát projekt, éppen fegyvereket is tervezhettek volna a programhoz. Nyilván nem baj egy két visszatérő stukker, ahogy e fenti dolog még nem jelenti azt, hogy nem lesznek új fegyverek. Mindenesetre fura, hogy szinte csak ismerős fegyvereket láttunk eddig (Carnifex, Avenger, M3 Predator etc).

Ez a vorcha/collector ellenfél egyáltalán nem tetszik egyelőre. Tökre olyanok, mint amilyen lényeket eddig láttunk (legalábbis így hátukról, szemből nem láttuk még őket ugyebár).

Annak mondjuk örülök, hogy a Collectors Editionbe ilyen baromságot raktak, így nincs meg a kísértés. PC kiadás borítója meg atomkirály. Viszont azt figyeltétek, hogy nem listáztak az eddigi szivárgásoknál PC-s Delux-ot? Előrendelni én biztos nem fogom, soha semmit, ami EA fennhatóság alatt van. Majd ha jók a kritikák, inkább veszek egy Deluxe-ot.

Nekem sem tetszik a férfi Ryder, semmi olyan karaktere nincs, mint a standard Shepardnak. Ugyanakkor nézhetjük ezt úgyis, hogy semmi motiváció nincs így változatlanul hagyni a főhőst. Én a férfi Shep-et sosem alakítottam a saját képemre, annyira karakteres volt Mark Vanderloo. Itt ez biztos nem így lesz.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1714) Apollyon válasza [Prolixus] (#1713) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Igen azért jobb lett volna egy mezomorf testalkatú karaktert a játékba tenni, mint amilyen Shepard is volt. Így viszont jelenlegi állapotban nagyon nyikhaj, és nincs meg benne az ember bizalma hogy egy ilyen kis virslibelű kölök majd jól megmenti a fajunkat (és másokét).

Amúgy érdekes ez a 600 év dolog, mert lehet hogy ami egy űrhajón 600 év, az nem biztos hogy nálunk is annyi (aki szereti egy kicsit a fizikát az érti). :U El lehetne ezzel is játszadozni de nem hinném hogy ennyire belebonyolódnának :D

Ezekszerint akkor Reaper fenyegetés miatt lépnek le a Tejútból, legalábbis nekem még ez tűnik logikusnak.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1715) [Prolixus] válasza Apollyon (#1714) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Gondolom a játék részben arról is fog szólni, hogy nyikhajként, és részben kényszerűségből bizonyítanod kell majd a saját rátermettségedet másoknak. A kényszer kapcsán amúgy behozhatnak pár ügyes dolgot a játékba, gondolok itt némi önmarcangolásra, "külsőleg keménynek látszom, de belül rettenetesen félek én is" ellentétre, vagy éppen arra, hogy ez a gyerek még sosem volt komoly helyzetekben, úgyhogy tényleg őszintén fog tudni majd azon moralizálni, hogy vajon ebben a helyzetben mi a helyes és mi nem az, illetve, hogy van-e olyan egyáltalán, hogy helyes stb. Szóval ilyen téren tetszik, több potenciál van benne, mint Shepard-ban, aki sosem kérdőjelezte meg önmaga képességeit, meg a legmagasabb szinteket leszámítva (lehet-e Spectre) más sem kérdőjelezte meg az ő képességeit soha. Én mindig is bírtam az olyan karaktereket, akik folxamatosan felülvizsgálják magukat a tetteiket, megkérdőjelezik azt, hogy amit tettek jó volt-e vagy sem, képesek-e még megtenni azt ami rájuk vár stb. Remélem itt is kapunk valamit ebből azért, nem az lesz, hogy két fegyveres csetepaté megnyerése után az ifjú Ryder hirtelen egyből azt fogja majd hinni magáról, hogy ő az új Master Chief.

Amúgy a hivatalos honlapon említik a tömegreléket, a prothean-okat is, de a Kaszásokról egy szó sincs. Ha azért mennének, lenne...szerintem nem lesz róluk szó, és ezek alapján nem ezért mennke, csak felfedezni. Az erre vonatkozó rajongói kérdéseket (sajnos) elháríthatják a készítők azzal, hogy hát miért is lene szó a Kaszásokról, a galxsi és az emberiség nagy résznek totál ismeretlenek voltak 2185-ben a Kaszások, a Citadel Council és az Alliance pedig nem ismerte el a létezésüket. Tehát hivatalosan nem is léteztek úgymond Kaszások 2185-ben.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1716) oriic válasza Apollyon (#1714) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"Ezekszerint akkor Reaper fenyegetés miatt lépnek le a Tejútból, legalábbis nekem még ez tűnik logikusnak."

Mivel Shepard halálakor lépnek le, inkább a Collectors fenyegetés miatt húznak el. :D

Live-Die-Respawn

(#1717) GypsFulvus2 válasza vitaro (#1707) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Remek összefoglalás! :D És most nézzük a dolgot a glóriás genyó szempontjából:
A galaxisunkban évszázadok óta béke honol, az utolsó polgárháborúk lezárta után nyugalomban sokasodunk, szapordunk, épíłtgetjük kaptárainkat az új nemzedékekkel. Erre a semmiből hirtelen megjelennek mindenféle puhatestű, kétlábon járó szörnyetegek, marha nagy hajókkal, és kijelentik, hogy ez a galaxis immár az ő "otthonuk", és ne rontsák itt a levegőt mindenféle glóriás genyók... Békeharcuk kiteljesítéseként elkezdenek bolygókat felderíteni, lerabolni, a békés őslakosokat kiirtani, majd mindenféle zászlókat tűzögetve kijelenteni, hogy az illető bolygó már az ő tulajdonuk. Hát, ...'nyátokat, azt... :D

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#1718) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

A MEA honlapon ti amúgy be tudtok jelentkezni? Nekem még most is error-t dobál...

"Vicces" amúgy, még a toborzós trailer-en feliratkoztam email címmel, erre egy betűt nem küldtek ma semmiről.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1719) Apollyon válasza [Prolixus] (#1715) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Jó meglátásaid vannak.

A Reaperekkel kapcsolatban azért te is óvatos voltál és odatetted hogy "hivatalosan". Ugye Reapert mindenki láthatott aki járt Eden Prime-on vagy a Citadelen (és túlélte) szóval ilyen kósza feljegyzések, utalások, üzenetek stb. még lehetnek. Illetve ugye ők sem korlátozódnak egy galaxisra. Igen, szeretnék találkozni velük, vagy legalább valami hasonlóan nagy, monumentális gigászi ellennel – legalábbis egy ME trilógiával a hátunk mögött szerintem kéreti magát az ilyesmi :D

A collectorra hasoníltó Andromédás ellen feje engem kicsit egy sörnyitóra emlékeztet.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#1720) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Gameinformerből tonna új infó. Nem vagyok gépnél, szóval ha valaki lefordítja és leírja, megköszönöm.

[link]

"Many familiar weapons return, as well as new melee options like swords and hammers" :)

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#1721) maajsz válasza Apollyon (#1714) üzenetére


maajsz
senior tag

A triológiában sem esett szó ilyen FTL idő eltérésről, pedig gyakran használták, bár lehet nem annyira huzamos ideig. Szerintem ilyenbe nem mennek bele, az a 600 év is majdnem hogy hasra ütés szerű szám lehet. Ami megfogott a trailerbe az a "gravity well" vagy hogy nevezi, abból remélem kisül valami érdekes történet.

(#1722) [Prolixus] válasza Apollyon (#1719) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Persze, hivatalosan, én is úgy gondolnám, hogy nem totál ismeretlenek a galaxis lakóinak, eleve ezért tartottam elképzelhetőnek én is azt eddig, hogy a Reaper fenyegetés miatt mennek.

Viszont biztos lehetsz benne, hogy ne a Reaperek miatt mennek. És nem azért, mert a készítők kerülni akarják a témát, mint a pestist, meg a honlapon feltüntett idővonalon nem tesznek róluk említést. Prózaibb oka van: A ha a honlapon nézed az eligazító videót, van egy infódoboz ahol extra infókat lehet olvasni. Na ott írják, hogy az Andromeda Initiative 2176-ban lett elindítva. Mármint akkor kezdődtek a műveletei. Akkor meg még a lecsóba sem voltak a Kaszások vagy Shepard. Időközben persze lehet a program vezetői tudomást szereztek a Kaszásokról pletyka szinten, szóval úgy gondolták, hogy a program kap egy "extra" színezetet, de a kezdeményezés biztosan nem a Kaszások miatt indult.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1723) parkr válasza [Prolixus] (#1710) üzenetére


parkr
őstag

"3 Ark indul útnak, mindegyik egy-egy külön fajnak ad otthont"
4 lesz az
(...) in addition to hyperion three other arks(...)

[ Szerkesztve ]

(#1724) [Prolixus] válasza parkr (#1723) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Igazad van, én írtam el, bocsánat. Szóval 4 Ark meg a Nexus. Így szerintem ki lehet találni melyik 4 faj: asari, ember, turian, salarian.

Ami még érdekes lehet, az a találkozás a többi hajó Pathfinder-ével. Nagyon remélem, hogy azok nem haraptak fűbe, aztán komoly interakcióink lesznek velük.

SZERK: Topicgazda nincs amúgy? Valaki? :DDD Egy csini összefoglalót lassan már össze lehetne dobni. :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1725) leviske válasza [Prolixus] (#1710) üzenetére


leviske
veterán

Mondjuk, ha mindenki más meghal a lehetséges jelöltek közül, nem nehéz örökletesen megkapni egy pozíciót.

Amúgy nem értem miért veszitek ennyire biztosra, hogy a papa Ryder az elején meghal. A trailerben van egy olyan jelenet, ami sanszos, hogy nem a Hyperionon, hanem a 4K-s bemutatóban látott helyen játszódik és ott a papa Ryder van az armorban a fia meg ott áll mögötte.

Azt nem mondom, hogy az egész játékot túléli, de az apukát akár el is rabolhatják, vagy szimplán más okokból is átadhatja a fiának/lányának a pathfinder szerepkört a játék indulása után.

Szvsz logikus lenne egy Anderson szerű figurát felépíteni vele.

(#1726) #85552128 válasza [Prolixus] (#1724) üzenetére


#85552128
törölt tag

Fenti linkből: -The Hyperion (humanity's ark) arrives at an incorrect location that's volatile and loses contact with the other arks and Nexus

(#1727) -KP-


-KP-
addikt

Mass Effect Andromeda Multiplayer Tech Test csak xbox one és ps4-re elérhető. nyaljanak sót.

(#1728) [Prolixus] válasza leviske (#1725) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Kiváló meglátás lenne, ha biztosan tudnánk, hogy ki van abban a jelentben a kék-fehér páncélban. De nem tudjuk. Igaz, hogy eddig ilyen péncélban csak őt láttuk, de ugyanebben a páncélban feszít (csak a női változatban) az AI program alapító nő az eligazítós videóban. Szóval ezek alapján nem biztos, hogy egyénre szabott páncélok vannak, és nincs másik olyan páncél, mint ami a férfi Ryder-nek van. De amúgy én is hajlok arra, hogy az ő, jó lenne, ha Papa Ryder-nek lenne némi jelenléte a játékban. Csak mivel "you are the new pathfinder" duma van, plusz rengeteget szerepek az N7 páncél, aki meg eredetileg Papa Ryder, könnyű azt feltételezni, hogy az elején meghal, így zuhan rá a fiatal Ryder-re minden, a páncél is meg a szerep is.

(#1726) Szaby59

Mindjárt nekiugrok a posztnak, de ez érdekes infó köszi. Tetszik az ötlet amúgy, egyszerűbb így megcsinálni a játékot "jóra" szerintem.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1729) Chabe89 válasza [Prolixus] (#1724) üzenetére


Chabe89
addikt

Akár jelentkezhetsz is. Úgy is nagyon vágod a témát. :)

(#1730) maajsz válasza [Prolixus] (#1728) üzenetére


maajsz
senior tag

Vannak benne érdekes dolgok: (a teljesség igénye nélkül egy pár)

-Powers are instead hotkeyed for quick use, no longer pausing to bring up a wheel and aim
Nem lesz pause (megszokott harci értelmeben), így realtime harcrendszer hotkeyekkel

-Class system is gone:
nincsenek kasztok :O te válogatod össze a skilljeidet, de ha elég pontot szánsz egyfajta skill kategóriába arra kapsz új bónusz skilleket
Újra configolhatod a skilleket

-The 'Kett' are the main enemy: szóval a Kett az ellen neve

-Your land vehicle is designated the "Nomad"
Mako helyett Nomaddal landolsz, sokkal jobban kezelhető gyorsabb de nincs fegyverzete

-A bolygók nem épülnek egy kaptafára, mindegyiken lesz vmi ellenséges fő bázis, környezeti veszélyek (hazard, savas pocsolya stb..). Lesznek rajtuk superbossok amiket valszeg első nem tudsz kinyírni.

-Scanning and discovering these things also allows you to obtain blueprints to craft weapons and armor for yourself:
Saját fegyver/armor készítése :O

The Tempest (Your Ship)
Normandy feeling, nincsen loading a hajón barangolás közben. Nincsen a mapon hajókázás, azonnal bolygóhoz ugrik. Landing scene van, de loading screen nincs.

-There are more relationships in the game than any other Bioware game
Sokkal több románc lehetőség, illetve még a legkevesebb dialógussal rendelkező társnak is több szövege van mint az ME3 a legtöbb dialógussal rendelkezőnek

-A loyality küldetések nem fontosak akár a fő sztori után is teljesíthetőek

-A kapcsolatok szerteágazóbbak, valaki csak szexelni akar, van aki csak mélyebb kapcsolatot

-No more Paragon/Renegade system :O
Egyetérthetsz vagy nem anélkül hogy jó/rossz pontokkal jutalmaznak
Az opció félék: érzelmi döntés, logikus döntés, professzionális vagy általános döntés
A döntések soha nem egyértelműen jók vagy rosszak, mind2höz vannak előnyök, hátrányok

Jövőre nézve a sztori nyitott marad természetesen.
A Bioware már fél a multi endingtől szóval ez meglepetés marad, de más lesz mint a trilógiában megszokott.

(#1731) Ryder62 válasza maajsz (#1730) üzenetére


Ryder62
őstag

Részről részre butul a sorozat.

(#1732) [Prolixus] válasza maajsz (#1730) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ja. Plusz:

You play as either Scott or Sara Ryder, the children of Alec Ryder (pathfinder of the human ark)
-Alec Ryder is voiced by Clancy Brown
-Events at the start of the game occur that pass this role down to you, you are untested and unproven, unlike Commander Shepard of the previous trilogy
-This doesn't mean Mass Effect is Ryder's story from now on, they want the game to feel like a complete story (while teasing other stories that could happen)

Illetve:

-You can customize your father and your sibling, though not as extensively
-The "Nexus" is basically a forward command center staffed by multiple species that arrives in Andromeda early to pave the way for the Arks

-There is a narrative reason that allows you to reconfigure your points throughout the game so that you can try out multiple gameplay approaches without making multiple characters
-You can customize your helmet, chest, shoulders, arms and legs, more extensive than previous trilogy

-Due to complications in the awakening process, your sibling won't join you in combat but you can interact with them and build a relationship
-Many of these dealings are optional, and discovering more about the Ryder family is a plot thread
-BioWare is confident the details of this story are what differentiates it from a traditional "hero's journey"

Tényleg tonnányi infó van ebben a posztban, kb kötelező olvasmány annka, akit érdekel a játék. Mindenesetre így kiderült pár dolog, Papa Ryder valóban már az elején átadja a stafétabotot. Ja és az Asari csapattárs Peebee (nickname) és a Nexusról szökött el, ami amúgy ilyen előretolt command center, különféle fajjal a fedélzetén. Meg az egyik emberi csapattárs egy volt rendőr, és elég laza személyisége lesz elvileg. És lesz craftolás is a játékban.

***

Hát, ha engem kérdeztek, ez túl szép és túl sok hogy igaz legyen. Olyan, mintha a Witcher 3-mat bedobták volna az űrbe, és még megszorozták volna vagy hárommal azok alapján, ami mindent ígér az egész játék. Nehezemre esik elhinni, hogy egy EA égisze alatt működő stúdió bele tudni ennyi minden tolni a játékba. Ha mindent elhinnék, amit olvastam, akkor már most kettőt rendelnék elő belőle, az egyiket játszani, a másikat meg csak szimplán hálából...

(#1731) Ryder62

EL is olvastad amit írta abban a posztban? Pont hogy nem. Durván előrelépés a sorozat az ígéretek alapján, pont hogy nem egyet lépnek, hanem fél tucatot előre, ami már gyanús. Nincsenek kasztok, teljesen réd van bízva merre akarsz fejlődni. Nincsenek paragon/renegát döntések, meg paragon/renegát qte-k, nincsenek jó vagy rossz döntések, a játék több opciót akar kínálni mint eddig bármikor, sokkal több interakciót, sokkal nagyobb szabadságot a párbeszédekben, a személyre szabhatóságban, és nem akar úgy terelgetni meg a kezedet fogni mint a korábbi részek. Legalábbis ez az ígéret...meg a reklám.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1733) J.Hetfield válasza [Prolixus] (#1732) üzenetére


J.Hetfield
aktív tag

A paragon/renegade hiánya szerintem is jó lépés, túl egyszerű volt és szélsőséges, vagy jófiú voltál vagy s*ggfej. Olyasmi lehet ez az új rendszer mint az Inquisition dialogue wheele lehet érzelmeket kifejezni: dühös, szomorú, meglepett stb.
[link]

[ Szerkesztve ]

(#1734) [Prolixus] válasza J.Hetfield (#1733) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ilyeneket említ a poszt, hogy:

-Dialogue option tones: heart, head, professional and casual.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1735) J.Hetfield válasza [Prolixus] (#1734) üzenetére


J.Hetfield
aktív tag

Jaja olvastam, szerintem ez jó változtatás.

(#1736) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

Érdekes amúgy, hogy a gameinformer-es írásra hivatkozva a posztban azt írják, hogy Alec Ryder is személyre szabható lesz valamilyen szinten. Viszont a MEA (geeeeeeez...EA :O ) honlapon van felpattintva egy kép róla:

Amúgy tagja volt a Jon Grissom féle csapatnak, amelyik az első utazást hajtotta végre a Charon relén keresztül.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1737) #58450688


#58450688
törölt tag

Lábadjon konnybe a szemetek :)

(#1738) #58450688 válasza [Prolixus] (#1736) üzenetére


#58450688
törölt tag

Ez egy sittes csávó!! :D

(#1739) Vistaboy válasza [Prolixus] (#1732) üzenetére


Vistaboy
veterán

"Nincsenek kasztok, teljesen rád van bízva merre akarsz fejlődni. Nincsenek paragon/renegát döntések, meg paragon/renegát qte-k, nincsenek jó vagy rossz döntések, a játék több opciót akar kínálni mint eddig bármikor, sokkal több interakciót, sokkal nagyobb szabadságot a párbeszédekben, a személyre szabhatóságban, és nem akar úgy terelgetni meg a kezedet fogni mint a korábbi részek. Legalábbis ez az ígéret...meg a reklám."

Igen, ez mind túl szépnek és jónak hangzik. De akkor vajon a csapattársak küldetéseinek miért nem lesz semmire kihatása? Ne legyen igazam, de a BioWare - okulva a ME3 végének fiaskójából - már előre úgy építhette fel az Andromeda sztoriját, hogy gyakorlatilag teljesen mindegy, mit, hogyan, mikor, kivel és miképp teljesítünk, a vége mindig ugyanaz lesz majd. Márpedig ez az újrajátszhatósági értéket nem kicsit fogja csökkenteni. Ha semminek nem lesz semmire kihatása, úgy semmi értelme másik hőssel, esetleg ellenkező nemű karakterrel újra végigvinni. A Mass Effect 2 pont emiatt tetszett anno. nagyon, hogy egyáltalán nem volt mindegy a végén, hogy melyik csapattársaddal milyen viszonyt ápoltál, vagy kit vittél magaddal bizonyos helyekre. Ha nem foglalkoztál a személyes küldetésükkel, nem élték túl a játékot.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#1740) maajsz válasza Vistaboy (#1739) üzenetére


maajsz
senior tag

Engem főleg másik kaszt kipróbálása késztetett újra játszásra, itt viszont fent áll a veszélye, hogy meglesznek a leghasználhatóbb skillek és úgyis mindig azokat válogatod össze. Az hogy nem lesz renegade/paragon annyira nem baj, itt is követhetsz egy vonalat majd egy másikat, de amiatt én is aggódom hogy ezeknek nem lesz akkora súlya és túl hasonló lesz a kimenetel minden esetben. Bár lássuk be a renegade stílus okozott néhány vicces pillanatot a játék során, remélem ebbe is csempésznek egy kicsit.

(#1741) vg válasza Ryder62 (#1731) üzenetére


vg
addikt

Még szerencse, hogy több száz órát öltél a Andromeda-ba, mielőtt ezt a véleményt megírtad.

(#1742) #85552128


#85552128
törölt tag

Amúgy az a "furán" beszélő tag (aki mondja, hogy "This is incredible" "I have a bad feeling" vajon AI lehet vagy a Krogan csapattag ? Az effekt jobban hasonlít a Kroganekéhez, de ahogy mondja olyan mintha egy gép lenne.

A végén az a "Now I know you what makes you special" is érdekes, valószínű lesz valamink vagy legalábbis hősünknek ami miatt a főgonoszt (Kett) érdekelheti az emberi faj.

(Nagyon remélem, hogy nem az lesz, hogy elakar indulni a Tejútba...)

Uhh most olvasom: "Due to complications in the awakening process, your sibling won't join you in combat but you can interact with them and build a relationship"

Szóval vagy lesérül vagy lehet ő lesz az a hang gépen keresztül :D

[ Szerkesztve ]

(#1743) -KP-


-KP-
addikt

Az hogy nincsenek osztályok szerintem jó. Idegesített hogy van 80 me3 multi képesség, aminek jó ha a negyede bent van a single playerben. Személy szerint örülök a szabadságnak, hogy én választhatom meg saját magam a képességeim.

csináltam egy ilyen végigjátszást, de coalesced editorral kellett mókolnom. csomó idő volt. Frostbite enginen meg lehet nem is lehet majd ilyen szinten mókolni.

paragon renegade is totál fos volt. kénytelen voltál vagy full jófiú lenni, vagy full köcsög. ha csak egy két helyen nem ugyanazt választottam, már esélyes volt, hogy különböző konfliktusokra se a paragon se a renegade pont nem volt elég.

Ezek a módosítások egyelőre tetszenek.

[ Szerkesztve ]

(#1744) maajsz válasza -KP- (#1743) üzenetére


maajsz
senior tag

Igen sajnos a paragon/renegade pontok főleg első végigjátszásra igen húzósak voltak. Későbbiekben az első részt már "csítelve" toltam, felmaxoltam/kinulláztam a pontokat többször az elején, így max intimate/charm-al indultam és végig tudtam játszani úgy ahogy nekem éppen jól esett.
Ha itt nem lehet olyan szinten mókolni, jobb is hogy sokkal nagyobb szabadságot adnak, meg amúgy ehhez a felfedezős élményhez nem is illik annyira a seggfej/jófiú stílus, teljesen ismeretlen helyek, szituációk ilyenkor az ilyen döntések között a határ igen csak el szokott mosódni.

(#1745) [Prolixus] válasza #85552128 (#1742) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Szerintem nem krogan és biztosan nem a lesérült (?) tesó. Az egy dolog, hogy a hangja fura (amúgy nekem Javik jutott róla eszembe, szerintem nagyon hasonló hozzá a hangja), de olyan lassan, kimérten beszél, meg mindent kihangsúlyoz, mint aki nem az anyanyelvén beszél, hanem számára egy idegen nyelvet. Ez nem volt jellemző a kroganokra eddig, a tesónál meg max egy gépi hang lenne vagy ilyesmi, de nem hiszem hogy a beszéd tempóját akár érintené ez az egész. Lehet egy tök új csapattárs, twitteren írták, hogy lesz olyan csapattársunk, aki egy új faj képviselője.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1746) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

Néhány új kép:





Plusz háttérképnek való, végre Full HD felbontásban:



[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1747) Blyan válasza [Prolixus] (#1732) üzenetére


Blyan
félisten

Nekem ezek a jellemszerű QTE dolgok bejöttek. Most se lenne ellenemre, függetlenül attól hogy nem kell kihasson a jellemformálásra, viszon a szituációkat érdekesebbé tette.

[ Szerkesztve ]

The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.

(#1748) maajsz válasza [Prolixus] (#1746) üzenetére


maajsz
senior tag

A femRyder nagyon jól mutat, tuti ezzel kezdeném :)
Amúgy a képen is balos, meg valamelyik videóban is láttam, hogy balos volt a hero, nagyon remélem ezen lehet variálni mert már CS-ben guta ütött meg tőle.

(#1749) olymind1 válasza [Prolixus] (#1732) üzenetére


olymind1
senior tag

Mass Effect 3-ban nincs olyan sok párbeszéd a társakkal, mint az ember gondolná. Ha DAI-t vesszük alapul, abban elég sok duma volt szerintem, ha arra a szintre felhozzák a párbeszédeket (vagy azok mennyiségét), már jól járunk :K

Talán a párbeszéd rendszer is arra fog hajazni. Viszont ezt a nincsenek jó/rossz döntések maszlagot már DAI-ben is erőltették, és néhol érződött rendesen hogy elég általános/lapos lett az Inquisitor és nem igazán lehettünk Evil Overlord-ok, hiába voltunk mi a döntés hierarchia csúcsán. Remélem ezt a cső karakterséget itt jó messzire elkerülik. :U

(#1733) J.Hetfield
Jaja, az érzelmek kifejezése jó dolog volt és nem volt köze a döntésekhez, remélem azt áthozzák ide is, hogy mi hozhatjuk létre a karakterünk modorát, ami nem határozza meg a cselekedeteit, pl lehetünk professzionális/érzelemmentes gyilkosok, dühöngő/érzelmes jótevők, vagy fordítva.

(#1750) leviske válasza maajsz (#1730) üzenetére


leviske
veterán

Szerintem a pause kivétele nagyon jó ötlet. Egy újonc nem látja át annyira a harcot, mint egy parancsnok (Shepard), ráadásul a feszültséget is lehet vele növelni. Emellett a korábbi részek tanulsága is az, hogy tök mind1 mit kérünk a csapattársainktól, úgy is pillanatok alatt kinyuvadnak. :DDD Jobb, ha ezt másképp oldják meg, mint eddig.

A class system megszűnése meg igazából megintcsak érthető. Már a korábbi részekben is eléggé beleerőltetett volt a dolog. Pláne a ME3-ban, ahol a fegyverek súlya és a képesség betöltési idő közt kellett balanszírozni.

(#1732) [Prolixus]: Azért a Witcher 3 szintet, meg annak a többszörösét egyelőre nem igérték be. :DDD Magára a tartalomra viszont elvileg volt idejük, elvégre ugyanaz a motor mint a DAI esetében és az eddig látottak alapján nem is változtattak rajta annyira extrém mértékben. Így azért elég sok content fejlesztésére elég tud lenni 5 év. Ráadásul 2 éve már kaptak visszajelzést a DAI-ből, hogy mire nincs igénye a játékosközönségnek és mire van.

A legtöbb újítás már a DAI-nek is a része volt.

(#1736): A két gyerekről is vannak hivatalos fotók, ahogy a Fallout 4-re rákeresve is láthatod a két ikonikus alap karaktert. Szóval ez nem jelent semmit. Anno a DA2-ben random alakította a custom karakterünkhöz a családot, ez a megoldás szerintem jelentősen barátibb.

(#1739) Vistaboy: Ez egy második trilógiának a kezdete. Szerintem a ME1-hez és a DAI-höz hasonlóan nem fog extrém hangsúlyos endinget kapni. A DLC-k eladásai is jobban tudnak alakulni, ha a játék játszható marad a main story zárását követően is. Ilyen formában nem lehet egy ME3 szintű következményeket jelentő zárást berakni. A ME2 vége meg hiába volt nagyszerű, a folytatásban képtelenek voltak lecsapni.

(#1749) olymind1: A paragon/renegade rendszer elvetése már anno a DA2-ben kezdődött meg, ahol inkább a diplomatikus/viccelődős/aggresszív választási lehetőségek voltak előtérben. Ez a rendszer azért nem rossz szerintem, mert sok tőlünk független reakcióját is megszabja a karakternek. Ráadásul a reakciótípusok számát is növelték a DAI-ben. Szvsz ettől nem laposodott el, én sok Inquisitor-os beszóláson felröhögtem. R

Ez a "heart, head, professional and casual" pedig kifejezetten jól hangzik és több rétű viszontreakciókat is tudnak rá építeni.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.