Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
olymind1
senior tag
Hawk szarkasztikus beszólásai nekem is tetszettek, jól eltalálták azt a karakter, itt is szívesen látám hogy az idegen galaxisban jönne belőle a hülyeség, akár kínjában akár nem
A karakter diplomatikussá/poénossá/agresszívvé válását a DA2-ből is továbbvitték a DAI-be, annak azért örültem, bár valahogy a DA2-nek jobban tetszett párbeszéd rendszere, vagyis inkább a dialógusok, Hawk-ot valahogy sokkal szabadabbnak éreztem mint az Inkvizitort vagy nem tudom, olyan erősen behatároltnak tűnt, hiába volt néha jópár választási lehetőség mintha valami elveszett volna a DA2-ből. MEA inkább hajazzon a DA2-re mint DAI-re ebből a szempontból.
Remélem a Pathfinder nem lesz annyira behatárolva, mégha ki is vették a paragon/renegát pontokat/rendszert, azért csak lehet majd jószándékú vagy gonosz döntéseket hozni.
oriic
HÁZIGAZDA
Másik fórumon felmerült egy érdekes kérdéssor:
"1., a Shadow Broker ( a Yagh és nem Dr. T'Soni ) MINDENRŐL tudott a ME1-ben és ME2 első hányadában ami nagy jelentőséggel bírt az egész Galaxisban.
Felmerül a kérdés :
hogyan lehetséges, hogy nem tudott az Andromeda Initiative programról ?
2., A The Illusive Man volt a leggazdagabb és legbefolyásosabb ember a Galaxisban, a Cerberus mozgalom kezdeményezője és gyakorlatilag az egész Cerberus-t ő finanszírozta többeközött a Lazarus Project-et is.
Felmerül a kérdés :
Az átlagpolgároknak miből volt annyi anyagi hátterük, hogy finanszírozzák a Tejút Rendszer legnagyobb Projectjét, az Andromeda Initiative-t ?
Ennyire sok Donovan Hock nem lehetett a Galaxisban."
Bár simán az a tippem, hogy erre egész egyszerűen nem gondoltak majd a készítők.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
Tibicsucsu
aktív tag
A kasztokat sajnálom. Nekem valahogy emberibb, hogy rendelkezel némi alapképességgel, tehetséggel, genetikával, ami meghatározza egy kicsit, hogy milyen irányban tudsz fejlődni.
A paragon/renegade rendszer jó, hogy kukázva lett. Nekem ilyen szempontból a DA tetszett a legjobban. Nem volt jó vagy rossz döntés, pozitív vagy negatív. A csapattagok egyéni preferenciák alapján döntötték el, hogy mennyire kedvelnek a döntéseim alapján. ME2-ben is sokszor össze-vissza választottam az adott szitutól függően, aminek csak az lett az eredménye, hogy később kevésbé volt a karim meggyőző és nem tudtam elrendezni vitákat.
[Prolixus]
addikt
(#1750) leviske
Explicite valóban nem mondták, de... Azzal nem sokra mész. hogy kiszámolód mióta nem volt ME játék. Eleve pontosan nem tudjuk, érdemben mikor kezdődött el a fejlesztés, és hogyan haladtak, hány ember dolgozott rajta a kezdetektől stb. Ha útközben vagy 2-szer újra kellett gondolniuk a dolgaikat, akkor X hónap (év?) munkájának jelentős része a kukában végezte. A Cyberpunk 2077 is mióta készülget már, de érdemben csak nemrég kezdődött el a fejlesztése. Szóval ez a fejlesztési idő dolog önmagában a háttér ismerete nélkül nem sok mindent jelent.
Ha minden optimálisan ment (ennek mondjuk ellentmond, hogy több kulcsember is lelépett időközben...), akkor persze, lehet benne bőven tartalom. Na mindegy, majd meglátjuk. Az igaz, hogy DA:I kapcsán sok mindent átemelhetnek, nem nulláról kell megcsinálniuk stb.
(#1752) oriic
Lehet hogy tudott róla a Shadow Broker. És akkor mivan? Itt inkább az a kérdés, hogy amikor Liara átvette a helyét, ezek az infók is átkerültek-e hozzá (feltéve, ha tudott róla a Shadow Broker). És ha igen, miért nem hallottunk erről semmit (narratív kérdés persze, a valóságban tudjuk, hogy miért nem hallottunk erről semmit...)
TIM kapcsán ez szerintem így sosem volt kimondva. Hogy ő lenne a legpénzesebb/legbefolyásosabb ember. Biztos, hogy toplistás, de akkor is...másrészt ki tudja, hogy a különböző vállalatoknak mekkora tőkéjük van? Nem írta senki, hogy az AI-et magánemberek finanszírozták. Szerintem sokkal elképzelhetőbb, hogy nagyvállalatok fektettek bele a projektbe inkább, mintsem magánbefektetők.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
#85552128
törölt tag
Simán lehet, hogy a Shadow Broker tudott róla, de a reaperek fényében lehet jobbnak látta Ő is titokban tartani.
[ Szerkesztve ]
leviske
veterán
Mondjuk a paragon/renegade is egy idő után inkább arról szólt, hogy bunkó karaktert akar-e az ember, vagy sem. Nagyon kevés jó/rossz mozzanat volt már a ME2-ben is.
(#1752) oriic: A Cerberus egy szélsőséges csoport volt, míg az Ai mögött elvileg egy fajközi/bolygóközi együttműködés áll ebben a formában.
Az említés hiányát meg le lehet tudni talán annyival, hogy egy olyan karakter számára, aki épp a világ végét akarja megakadályozni, az ilyen alternatív megoldások nem feltétlen jelentenek értékes beszédtémát. Pláne, ha ez az alatt az idő alatt történt, míg Shepard halott volt.
(#1754) [Prolixus]: Az első teaser, amiben már voltak kész 3D-s elemek a játékból (Ryder az egyik bolygón volt egy épületben, vagy hajóban), a 2013-as N7 day alkalmával lettek fellőve az éterbe. Ebből ítélve valamikor 2012-ben kezdhették a fejlesztést és már jó ideje inkább a pályák/küldetések fejlesztésének kéne folynia.
Ha figyelembe vesszük, hogy korábban azonos motoron (UE3) kellett átlagban 2-2 év egy részhez, most meg az "azonos motor" tapasztalatokat a DAI tudta nyújtani, a remény mindenképp megvan arra, hogy volt idejük bőven.
A Cyberpunk fejlesztése annyiból nehezebb dió, hogy kisebb stúdió, nincs akkora dedikált banda a REDengine fejlesztésére, mint amekkora a Frostbite Team és maga a motor nem tart ott ahol a Frostbite. Amennyiben tartani akarják a lépést az EA-vel grafikailag, mélyen bele kell nyúlni a motorba, hogy az az aktuális konzol generáción is elfusson.
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Nem követem a topikot, nem nézek trailereket, nem szeretnék tudni semmit a játékról. Majd személyesen szeretném felfedezni az újdonságokat.
Amiért írok az a Collector's edition. Jól látom, hogy ez már úgy néz ki, hogy vehetünk egy kisautót + egy fémtokot durván 30.000 forintért (a legolcsóbb variánsban), amúgy a játék maga benne sincs a pakkban? Ez most mi a jö büdös franc?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
J.Hetfield
aktív tag
KubanitoS
veterán
Annak idején a Mass Effect 2 esetében sem néztem meg semmit. A játék első 20-25 perce olyan durvát ütött, hogy csak bámultam. Utólagos trailernézéssel aztán láttam, hogy kb azonnal ellőtték a poént, miszerint a Normandyt darabokra lőtték és Shepard megfeküdt a játék elején.
Ha valóban ennyi a CE, hogy vehetek egy idióta kisautót a játék nélkül, akkor inkább kihagyom. Azt hiszem kinőttem már az ilyesmiből.
Mondjuk a Mass Effect 3 után tutira nem lesz pre-order, csak enyhén szólva felháborított ez a CE kiadás.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
myckey
veterán
Nézd a jó oldalát, elég lesz a csupasz verzió, a többiben úgy sincs semmi extra. Nem fáj az ember szíve.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
maajsz
senior tag
A SB tudhatott erről sőt az Illusive Man is, de szerintem akkor és ott nem volt egyikük érdeke sem kiteregetni ezt a dolgot. Ha még bizonyos körökben köztudott is volt, elindultak még a Arrival előtt így közvetlen nem voltak veszélyeztetve. Ha meg úgy nézzük mindenkinek érdeke a program.
A másik evidens, akkor még a készítők sem tudták pontosan hogy mi lesz, ne kelljen már megmagyarázniuk hogy az ME1 egy liftes jelenetébe mért nem vágták bele a newsba, hogy sikeresen elkészült az Andromeda Inititive, köszöntjük mindenkinek a támogatást!
[Prolixus]
addikt
Én inkább örülök neki, hogy méregdrága és amúgy egy fityinget nem ér, legalább nincs kísértés. Ha beraktak volna egy jól megmunkált Alec Ryder-es szobrot....fúú, no ott nagyon izzadt volna a tenyerem.
(#1756) leviske
Én nem akarok vitatkozni veled, bárcsak úgy lenne, hogy már ilyen régóta teljes erőbedobással készül, és minden flottul ment a fejlesztés során, és többen dolgoznak rajta mint a Cyberpunk 2077-en (ezt mondjuk nemtom honnan veszed amúgy...), és tényleg olyan sok tartalom lesz benne, mint amire a kimazsolázott Gameinformer-es írás alapján következtetni lehet.
De én inkább óvatos vagyok.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
leviske
veterán
Velem nem is érdemes.
#58450688
törölt tag
igazad van, de lehet később bejelentenk egy igazi gyűjtőit. Én egy szoborra számítottam, halo bol volt nekem legendary, kisautó engem sem érdekel
keIdor
titán
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
KubanitoS
veterán
Nincs nekem problémám a modellautóval, csak ne nézzék már ennyire hülyének az embert, hogy maga a játék meg nincs benne a pakkban. Ne írják oda, hogy ez a Mass Effect Andromeda gyűjtői pakkja, hanem legyen ez egy extra vásárlási lehetőség, ekkor talán már nem annyira vészes a dolog. (Kivéve az árazást persze.)
Amúgy én is reménykedem, hogy lesz valami extra pakk, csak persze ne ötvenezerért.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
[Prolixus]
addikt
Nem is írják oda. Nem védeni akarom őket, mert pofátlan pénzlehúzás az egész, de itt jogtalanul reklamálsz.
Nomad Collector's Bundle a csomag neve. Nem ME:A Collector's Edition
"Celebrate the release of Mass Effect: Andromeda, the latest chapter in the critically-acclaimed Mass Effect series, with the exclusive Nomad Collector's Bundle!"
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
KubanitoS
veterán
Ohh, akkor lehet tényleg várható még egy "rendes" CE is? Mondjuk az biztos nem lesz pénzlehúzás. Biztos...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
[Prolixus]
addikt
Én nem hiszem. Amúgy az árakat leszámítva, nekem tetszik ez a moduláris felépítés (hogy külön lehet megvenni a főattrakciót). A Legtöbb CE tele van használhatatlan szeméttel, de az árát persze elkérik.
101 Questions And Answers About Mass Effect Andromeda
MAc Walters kreatív direktor válaszol. Ne nézzétek meg, rettenetesen erőltetett és bárgyúan jópofizós a kérdések negyede minimum, a kérdések másik felét (tervezett karakter DLC például...) meg nem válaszolja meg Walters.
Összesen ami érdemi infó belőle:
- Nincsenek Kaszások az Androméda galaxisban
- Egyik csapattárs sem halhat meg a játék során.
- Nem fogunk tudni egyáltalán kommunikálni a Tejúttal semmilyen formában.
- Walters nem tekinti ezt a játékot egy új trilógia kezdetének. WUT?
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Ryder62
őstag
Liara a ME3-ban megemlíti, hogy a Shadow Broker tudott a Reaperekről és kereste a túlélés kulcsát. Ki tudja, lehet ő is benne volt a projectben.
Blyan
félisten
Olvasom a Drew Karpyshyn által irt könyveket (most járok a másodiknál) és egyre inkább az az érzésem, hogy az egész Andromeda ötletet onnan vették. A könyvben a quariánok készülnek, hogy hosszú távú utakra küldjenek felderítőhajókat az űr feltérképezetlen szegleteibe, mert a vándorflotta egyre kevésbé tudja kiszolgálni az igényeiket és a Cerberus támadása miatt a könnyű sebezhetőségük is nyilvánvalóvá vált.
Persze tévedhetek is, de erős a hasonlóság, csak az alapokat kellett kiszélesíteni.
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
#85552128
törölt tag
Nem nagyon kellett ehhez az ötlethez kombinálni, jó pár ilyen scifi sorozat/film van aminek hasonló a története.
BW sztorik soha nem az eredetiségükről szóltak, a megvalósítás a lényeg náluk.
[ Szerkesztve ]
[Prolixus]
addikt
És vajon abba a regénybe honnan vették az ötletet? Ez egy ősrégi sci-fi toposz: Elküldeni nagy hajókat az ismeretlenbe vállalkozó kedvű kolonistákkal, hogy szerencsét próbáljanak, hogy letelepedjenek, hogy új otthont találjanak. Legutóbbi példa amit olvastam a Leviatán ébredésében volt, ahol több ezer mormon akarta elhagyni a Nauvoo nevű gigahajón a naprendszert hogy a Tau Cetihez utazzon, a naprendszeren kívül találva új otthont valahol (ebben a világban "csak" a Naprendszert népesítették még be emberek, tovább nem mentek...legalábbis a ebben a regényben még). Persze az Eros incidens miatt dugába dőlt a terv, de az alapötlet ez volt, a hajó meg is épült nagyjából.
Ez a regény 2011-es. Úgyhogy ennyi erőval akár innen is vehették. Meg még ezer másik regényből...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
(#1774) J.Hetfield válasza [Prolixus] (#1773) üzenetére
J.Hetfield
aktív tag
Timothy Zahn-Kirajzás is ugyanez az alapötlet.
Blyan
félisten
Persze, ősi dolog ez, csak azért érdekes a párhuzam mert magában a Mass Effect univerzumban van ez.
De való igaz, nincs új a nap alatt.
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
AAtt1la
aktív tag
"Egyik csapattárs sem halhat meg a játék során."
Ezt azért nem kellett volna így lelőni.Meg annyira nem is örülök neki,ha elszúrok valamit akkor annak legyen következménye.
Ryder62
őstag
Azon gondolkodok, kéne csinálni mini posztert fotó minőségben a második képről. Vagy erről.
Vistaboy
veterán
"Ez egy második trilógiának a kezdete. Szerintem a ME1-hez és a DAI-höz hasonlóan nem fog extrém hangsúlyos endinget kapni."
Nem is ennek a résznek a vége miatt aggódok, hanem a trilógia - mert valószínűleg ez is annak készül - lezárásától tartok egy picit. A DLC-vel kapcsolatban pedig igaz, inkább adjanak ki olyan kis melléksztorikat, amik kapcsolódnak ugyan a történetbe, de nem befolyásolják a végét. Ne legyen az, mint a Mass Effect 2 és 3 esetén, hogy aki DLC-k nélkül játssza végig, sokmindenből marad ki, rengeteg utalást nem ért meg, és a befejezés sem úgy alakul - gyakorlatilag DLC-k hiányában csak multizással lehetett összeszedni elég "War Readiness"-t, ami pedig pont a legvégén számított.
Bár, ahogy az Originen előrendelhető "Deluxe", meg "Super Deluxe" kiadásokat nézem, ezek a "Deep Space Explorer Armour", meg "Nomad skin" és a "Multiplayer Booster Pack" a legkevesebb mértékben sem fog hiányozni, ami igencsak megnyugtató, hiszen még az alapkiadásra is nehéz lesz összeszedni azt a majdnem húszezer forintot. Bár, ahogy olvasom a CD Galaxis oldalán, hozzánk nem fog eljutni még a Collectors Edition sem, úgyhogy aki izgalomba jött az eddig bemutatott képeken látható távirányítós Nomad kiskocsitól, annak máshonnan kell majd beszereznie azt.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Vistaboy
veterán
Ennek is megvan a jó oldala is, sőt, szerintem így is a legjobb. Legalább nem drágítja feleslegesen a játék árát egy ilyen extra. Az utóbbi időben pont emiatt lettek drágák a gyűjtői kiadások, mert mindegyikhez szériafelszerelésként tartozott egy szobor, el is kértek értük alaphangon 40 ropit, ami olyan ár, amit nálunk kevesen engedhetnek meg maguknak egy játék esetében.
Nekem is bőven jó és elég lesz az alapkiadás is, azt sem bánom, ha lemez sem lesz benne, csak maga az Origin kód. Úgysem használtam eddig őket, mindent netről szedtem le. Viszont azt remélem, hogy ha megvesszük a játékot, akkor valóban teljes sztorit kapunk, mert a ME2 és ME3 DLC-k nélkül nagyon csupaszak a játékok, ha az Andromeda esetén is ez lesz, nagyon kicsesznek a jónéppel. Márpedig sanszos, hiszen az EA-ról beszélünk, ahol a pénz áll mindenek felett...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
oriic
HÁZIGAZDA
Mass Effect: Andromeda - 101 questions and answers by Mac Walters
Csak néhány:
-Ryder twins can be different ethnicities
-Save file transfer to the game after Andromeda "to be determined"
-Mass Effect: Andromeda is not considered the start of a new trilogy
-No original ME trilogy crewmembers in the game
-Character DLC "to be determined"
-There are no Reapers in the game
-You don't have to fuel up the Tempest
-No communication with the Milky Way galaxy "in this game"
-There is no "precursor" race
Bonus
-Animating them sex scenes a bit uncomfortable but yea, fun to watch
Live-Die-Respawn
Vistaboy
veterán
-Ryder twins can be different ethnicities
Más etnikumúak is lehetnek a testvérek? Akkor két Mama Ryder van, vagy mifene? Zabigyerekek leszünk?
-Save file transfer to the game after Andromeda "to be determined"
Magyarul még nem döntötték el, hogy átvihetjük-e mentéseinket a következő epizódba. Ezek szerint az Andromeda sztorija le lesz zárva a végére? Vagy legközelebb a Pegazus galaxisba megyünk?
-Mass Effect: Andromeda is not considered the start of a new trilogy
Na, ez új. Pedig biztos voltam benne, hogy minimum három rész fog érkezni az újabb szereplőkkel és helyszínnel, de ezek szerint most egy grandiózus epizód készül. Vagy esetleg kiegészítőket terveznek, amikkel nincs annyi munka? Remélem, nem azt akarják, hogy éveken át csak a sok rohadt DLC jön majd ki, amivel szépen a végére egy trilógiányi sztorivá bővítik? Mert akkor kenjék a hajukra az egész Andromédát úgy, ahogy van.
-No original ME trilogy crewmembers in the game
Oké, ez világos, 600 év után úgysem sok maradna Shepardból a legendáján kívül. Liara viszont még élhetne, tucatnyi "little blue children" társaságában, akik szintén lőtávolba kerülhetnének... bocsi, ez picit perverz gondolat volt.
-Character DLC "to be determined"
NEM KELL! Minden legyen benne alapból, és csak olyat adjanak DLC-ként, ami engem nem érdekel. Multis skinek, multis pályák, fegyverek, páncélok, minden ilyesmi jöhet tonnaszámra, mások tutira meg fogják venni. De ha olyan szereplőt vágnak ki a játékból DLC-nek, aki fontos lesz a sztori szempontjából, akkor leshetik, hogy megvegyem. Mert én egy árva fillért sem adok ki DLC-re, csonka játék meg nem kell!
-There are no Reapers in the game
Persze, minek is? Hiszen az Androméda galaxisban sokkal feljettebb idegen fajok találhatók, de nekik fontosabb volt a Tejút jóval primitívebb civilizációinak kiirtása, minthogy ide jöjjenek. Nem mintha hiányoznának, csak érdekes.
-You don't have to fuel up the Tempest
Ok, ezzel együtt tudok élni.
-No communication with the Milky Way galaxy "in this game"
Érdekes is lenne. Kérdezünk valamit és 600 év múlva jönne meg a válasz. Addigra azt is elfelejtenék, mi volt a kérdés...
-There is no "precursor" race
Nem is baj, elég lesz a jelenlegieket megismerni.
Bonus
-Animating them sex scenes a bit uncomfortable but yea, fun to watch
Persze, ez mindenképpen az egyik legfontosabb lesz a játékban, örülök, hogy beletették.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
leviske
veterán
Végül is azzal, hogy folyton lezárják a Dragon Age részeket, nagyobb mozgásterük van játékonként. Abból a szempontból meg tök jó, hogy az ember mindig teljes játékot kapna innentől, nem valami folyamatban lévő story pause-t.
oriic
HÁZIGAZDA
"To be clear. Just because #Andromeda isn't start of a trilogy, doesn't mean we haven't been planning for future adventures. Just not 3 acts."
Live-Die-Respawn
Blyan
félisten
A lehetnek eltérőek, annyira kevert lett a fajunk, hogy ki tudja éppen milyen genetikai markerek aktiválódik.
Amúgy az összes leírttal egyetértek.
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
[Prolixus]
addikt
Pedzegették, hogy nem feltétlen Ryder sztori lesz innentől a ME, mint Shepard sztori volt az első trilógia. Plusz kombinálva ezzel a "nem trilógia kezdés" dologgal, én arra tippelek, hogy nagyjából kerek egészként fog lezárulni a játék, legalábbis ami a Ryder tesókat illeti, nem valami bazi nagy cliffhanger-rel és explicit folyt.köv feliratozással.
Aztán hogy ezek után kivel mennek tovább, Ryder vagy nem Ryder stb. azt még nem döntötték el. Ennélfogva a mentéstranszport dolog sem eldöntött, ki tudja, lehet az ez utáni ME meg 200 évvel később fog játszódni az Androméda galaxisban, amikor a döntéseinknek már nem lesz sok jelentősége.
Ez a "kerek egész" dolog amúgy onnan nézve jó dolog lenne, hogy így sanszosabb, hogy a sztorit továbbgördítő DLC-t nem fognak ránk sózni méregdrágán, max valami olyat tényleg csak kiegészíti a már megtörténteket. Azt meg, hogy mennyire szeretnénk közvetlen folytatást a játéknak, még nem tudjuk megmondani. Én ezt inkább pozitív dolognak veszem összességében, állítólag az új Deus Ex például csak úgy hirtelen véget ér, és ordít a játékról, hogy az eredeti sztorit kettévágták két külön játékba, mert nincs érdemi befejezése.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Ryder62
őstag
Nekem tetszik ez az ismeretlen galaxis felfedezése sztori. Ebből sok mindent ki lehet hozni.
Galaxy Map lesz-e? Mert úgy lenne hangulatos, hogy 3d-s térben barangolhatnánk a bolygók között.
maajsz
senior tag
Speciel engem az első rész után a karakterek fogtak meg, az érdekelt hogy mi lesz Shep sorsa illetve a döntések milyen következményekkel járnak és a sztori hogy folytatódik. Nekem ettől volt az ME ME.
Kicsit kényelmes lerázásnak tűnik ez a dolog, persze ettől még nem lesz rossz a játék csak valamennyit veszíthet az ME feelingből.
[Prolixus]
addikt
Lesz, a Tempest hídjáról lesz elérhető. És nem ilyen "2D-s térképen kell tologatni a kisautót" jellegű lesz. Hogy pontosan milyen persze nem tudjuk, de elvileg ha rábökünk egy bolygóra, lesz odautazós animáció, nem csak egy sima loading screen. Szerintem olyasmire kell számítani, mint a Johnny Cash zenés teaser-ben, amikor Papa Ryder lapozza a bolygókat, rábök egyre, aztán a hídról látjuk, ahogy elképzelhetetlen sebességre kapcsol a hajó.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Zoli133
őstag
Az eddigi infók után olyan érzésem lesz, hogy nagyon közel kerül a játék a Dragon Age Inquisition, az eddig felsorolt módosítások mind azt idézeik ami nem baj, szerettm azt.
Meg ha sok a közös akkor csak több idő maradt az egyebekre, én azthiszem megszavazom a bizalmat a játéknak, már csak új VGA kéne, hogy fusson is. (bár örülnék, ha a gépigény a DAI szintjén lenne, de erre nem látok reális esélyt)
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
Ryder62
őstag
Igen, az úgy elképzelhető. A bolygó leírások is megmaradhatnának, azért elég sok dolgot tartalmaztak. Persze nem a légköri meg ásványi adatok, hanem háttér információk az ott történtekről. Hub worldokra leszek kíváncsi hogy azokat hogy oldják meg.
vitaro
senior tag
Kíváncsi vagyok miként oldják meg a bolygóleírásokat. Újonnan érkezetként nem nagyon lehetnek ilyen jellegű információink. Vagy a Nexus feltérképezi a teljes galaxist mire odaérnek az Ark-ok?
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
Ryder62
őstag
Szondák tudnak adatot gyűjteni mondjuk.
[Prolixus]
addikt
The "Nexus" is basically a forward command center staffed by multiple species that arrives in Andromeda early to pave the way for the Arks - from gameinformer
Amúgy ha be tudtak azonosítani Golden World bolygókat, akkor előzetesen is rendelkezésre kell állni sok infónak a bolygókról.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
#85552128
törölt tag
Nekem ez kicsit a Stargate: Universe sztorijához hasonlít, nemcsak azért mert ott is elküldik az ismeretlenbe az embereket (még ha kényszerből is) több millió fényévre. De az ottani hajó is a többi másik "kaputelepítő" hajó útvonalát követte amelyek előre szkennelték a bolygókat és lerakták a kapukat. Így volt már előre egy csomó infó az útba eső világokról.
[ Szerkesztve ]
[Prolixus]
addikt
Képről is úgy tűnik, hogy a Tempest kisebb hajó lesz, mint a Normady-k...
ÉS TUDNI AKARJA VALAKI, HOGY NÉZ KI A KETT?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
#85552128
törölt tag
Nem akarok célozgatni, de nekem ezek már fej nélkül is Prothean/Collectornak tűntek. Ezen a képen mondjuk annyira nem látni, de az alkat megvan. Simán lehet, hogy anno a Protheanok is elindultak aztán ennyi évezred alatt változhattak külsőleg is. És ismerve a "felfogásukat" az alacsonyabb rendű fajokat illetően nem lep meg, hogy ellenségek lennénk...
[ Szerkesztve ]
Ryder62
őstag
Ha ez így fog kinézni akkor a színekkel nem lesz baj.
(#1798) J.Hetfield válasza [Prolixus] (#1795) üzenetére
J.Hetfield
aktív tag
Ezt a hajót amúgy honnan fogják szerezni? Azzal a benga kolónia hajóval utaznak, ezt viszik a csomagtérben, vagy találják valahol leparkolva?
Amúgy jól néz ki, csak nem hiszem, hogy így le tudna parkolni, orra bukna nem?
[ Szerkesztve ]
myckey
veterán
Kapszulából, mind a Dragon Ball -ban.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
(#1800) [Prolixus] válasza J.Hetfield (#1798) üzenetére
[Prolixus]
addikt
Gondolom nem úgy fog majd leszállni, mint a mai utasszállító repülők. És gondolom, hogy farnehéz...Amúgy vinni fogják magukkal, nyilván. A briefing videóban is be van mutatva a Tempest, szóval már induláskor a Hyperion Ark-on van a hajó. Én azon sem lepődnék meg, ha nem csak egy darab lenne belőle.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando