Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-02-22 22:39:15

LOGOUT.hu

Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1301) ldave


ldave
félisten

Shepard neve ugye Alan Shepard-től származott (első amerikai az űrben). Rákeresve a Ryder névre Graham Ryder-t találtam, aki a NASA-nál volt geológus és holdkutató. Vagy esetleg Sally Ride-ra, aki az első amerikai nő volt az űrben.

A Slime draws near! Command?

(#1302) oriic válasza ldave (#1301) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Én utóbbira tippelnék. Hm, be is írom Twitterre Bioware-nek, hátha válaszolnak. :D

Live-Die-Respawn

(#1303) vg válasza ldave (#1301) üzenetére


vg
addikt

Vagy a Ghost Riders in the Sky című Johnny Cash szám után lett az ami... ;]

(#1304) [Prolixus] válasza ldave (#1301) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Utóbbi, valahol olvastam erről, és nem rajongói találgatás kontextusban.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1305) ldave válasza oriic (#1302) üzenetére


ldave
félisten

Ó, lesz akkor itt szarvihar, Sally Ride ugyanis meleg volt, egy nővel élt együtt, akivel együtt írtak jópár tudományos gyerekkönyvet.

A Slime draws near! Command?

(#1306) [Prolixus] válasza ldave (#1305) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Miért lenne balhé? A ME úgymond híres arról, hogy lehet benne buzulni is, nemcsak gangbang-elni :DDD Ezek után szerintem senki nem dobja le a láncot, hogy az új névadó valós személy éppenséggel meleg.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1307) parkr válasza vg (#1303) üzenetére


parkr
őstag

szerintem a dalt később választották, és a név már adott volt

(#1308) #58450688


#58450688
törölt tag

Egy elég badass art, ( Bárcsak ő lenne Ryder, nem az a nyomott arcú :D ) és hozzá egy megindító zene :)
Egyébként pang a fórum, mintha nem is lett volna E3 :( Most megint várhatunk hónapokig..

[ Szerkesztve ]

(#1309) ssanyesz válasza #58450688 (#1308) üzenetére


ssanyesz
csendes tag

Ez a fórum pang, a hivatalosan pörögnek rendesen :D

[ Szerkesztve ]

(#1310) [Prolixus] válasza ssanyesz (#1309) üzenetére


[Prolixus]
addikt

És mégis min? Érdemi információt nem sokat kaptunk még. Itt lett volna az E3-as lehetőség, azon is alig mutattak valamit. Gyakorlatilag nincs miről beszélni.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1311) ldave


ldave
félisten

Amúgy ki milyen megoldást látna szívesen? Sok bolygó, de mindegyiken egy kisebb bejárható terület, vagy inkább kevesebb bolygó, de mindenhol nagy, nyitott világ-szerű területek? Mondjuk nagyságra mint az Inquisiton-ban Hinterlands?
Nekem az utóbbi lenne szimpatikus, mondjuk 4-5 bolygó, de azokon nagy, szabadon bejárható térkép.

A Slime draws near! Command?

(#1312) Televan74 válasza ldave (#1311) üzenetére


Televan74
nagyúr

Harmadik lehetőség! Sok bolygó,nagy bejárható területtel,változatos felszínnel! Tudom vegyem ki a biliből a kezem! ;]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#1313) ldave válasza Televan74 (#1312) üzenetére


ldave
félisten

Jó, de az a legkevésbe reális :) Mondjuk azt remélem, hogy a bolgyók változatosak lesznek, nem pedig a Star Wars szerű jeges, sivatagos, erdős vonalon kapunk majd helyszíneket.

A Slime draws near! Command?

(#1314) oriic válasza ldave (#1311) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Aztán amit kapunk:

2 bolygó, kevés területtel, a többi meg majd DLC-ben. :DDD

Live-Die-Respawn

(#1315) [Prolixus] válasza ldave (#1311) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Attól függ, mennyire lenne változatos egy adott bolygó felszíne. Ha változatos, akkor lehet kevés-bolygó nagy terület kombináció. Mondjuk nem akarok órákat mákózni, szóval azért így is csak mértékkel. De úgy hírlik, hogy pont a SW féle egy bolygó - egy féle éghajlat megoldást követik majd. Szóval inkább a több bolygó, de kisebb bejárható terület kombinációra szavazok.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1316) Tnil válasza ldave (#1313) üzenetére


Tnil
tag

"Planets will have one 'climate' (similar to Star Wars, where one planet is completely desert, the other completely ice or jungle)" (Forrás : Katt)

[ Szerkesztve ]

(#1317) parkr válasza Tnil (#1316) üzenetére


parkr
őstag

mondjuk ez hülyeség.
a mi bolygónkon is van mind a három. (persze így kevesebb meló)

[ Szerkesztve ]

(#1318) ssanyesz


ssanyesz
csendes tag

Én 4-6 bolygónak is bőven örülnék, ha meglenne töltve rendesen tartalommal.

DA:I-ban több bejárható terület / klíma volt, de valahogy olyan üresnek tűnt tartalom szempontjából. Sok fetch quest, az egyszerűsített párbeszedék és egyszerű mellék küldetések, már ha lehet azoknak nevezni őket. SWTOR-ban viszont úgy érzem jól fel voltak/vannak töltve a bolygók.

Legalább ME1 vagy DAO szintű tartalomnak örülnék, SWTOR hosszúságú biztos nem lesz, mert akkor az egész játék gyűjts össze x követ küldetésekből állna, "enyhe" túlzással.

[ Szerkesztve ]

(#1319) Vistaboy válasza ldave (#1311) üzenetére


Vistaboy
veterán

A legjobb mindenképp az lenne, ha minimum egy tucatnyi bolygót fel tudnánk deríteni, mégpedig úgy, hogy a leszállóegységgel landolunk, majd a Mako-val szabadon tudnánk körbejárni rajtuk. Ahol pedig a környezeti viszonyok megengedik, ott ki is lehessen szállni, s gyalog felfedezni az érdekesebb helyeket.

És nem csak holmi díszlet-pályákat kérünk, ahol minden statikus és csak a világító dolgokkal tudunk mit csinálni. Legyenek rajta felfedezésre sarkaló dolgok, mint például idegen fajok és civilizációk nyomai, stb. Mivel gondolom nem csak emberek lesznek a kolonizációs hajón, hanem az eddig megismert fajok képviselői is, ezért kellene legalább egy új, idegen eredetű faj, amiről még a legfejlettebbnek hitt Protiánok sem sokat tudnak.

Számomra viszont az lenne a legfontosabb, hogy több választási lehetőség legyen a párbeszédeknél, valamint a csapattagok se mindig ugyanazok legyenek, hanem annak függvényében változzanak, hogy példakép vagy renegát úton járjuk végig a sztorit. Legyenek olyanok, akik egyáltalán nem tartanak velünk, ha rosszak vagyunk, és vice versa, egyesek csak rossz fiúként legyenek elérhetők.

Ja, és azt is remélem, hogy nem csinálnak stratégiai játékot belőle, nehogy nekünk kelljen menedzselnünk az egész kolonizálást. Legyenek különálló embereink rá, mint a Dragon Age: Inquisition esetén is, és csak a fontosabb dolgokat kelljen nekünk intézni (nyersanyag lelőhelyek, stb.). De ez se legyen sok, inkább a felfedezés és az akció-szerepjáték elemek domináljanak.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#1320) Vistaboy válasza Vistaboy (#1319) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ja, a két legfontosabb kimaradt: Ne legyen olyan DLC, amit a játékból vágtak ki, és normálisan készítsék el a végjátékot!!!

Manapság egy EA játéknál elképzelhetetlen, hogy ne legyenek hozzá később fizetős DLC-k. Viszont azt remélem, hogy legalább azt nem csinálják meg újra, mint a From Ashes esetén, hogy olyasmiért kérnek plusz pénzt, ami eredetileg a játék része volt. Ráadásul tényleg olyan része a sztorinak, ami nagyon is fontos.

Csináljanak pár új pályát, esetleg egy komplett új bolygót, ahol felfedezhetünk valami érdekeset, amivel könnyebb lesz a végén boldogulni, de ne legyen az, hogy aki nem veszi meg a DLC-ket, az a végére a sztori felét nem fogja érteni, mert kivágták belőle. A történetet pedig rendesen fejezzék be, és igenis számítsanak a döntéseink, ne az legyen, mint a ME3 végén, hogy teljesen mindegy, mit csinálsz, van három opció és kész.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#1321) vg válasza Vistaboy (#1320) üzenetére


vg
addikt

100%, hogy olyan lesz. Mint a DA: Inq esetén jól volt megcsinálva, szerintem.

(#1322) ldave


ldave
félisten

BioWare has decided to leave behind Mass Effect 3's controversial ending choices, rather than let them impact the upcoming Mass Effect: Andromeda.
Ezek szerint semmi nem utal majd az ME3 végére az új játékban, tiszta lappal ír új történetet a Bioware.

A Slime draws near! Command?

(#1323) oriic válasza ldave (#1322) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Innentol lehet full rebootkent kezelni a jatekot. :(

Live-Die-Respawn

(#1324) [Prolixus] válasza oriic (#1323) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ha annak nem is, rohadtul töketlen és gyáva húzás. Persze mindenki sejtette, hogy ez lesz...

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1325) Chabe89 válasza [Prolixus] (#1324) üzenetére


Chabe89
addikt

Sejtette? Legalább egy éve mondták már, hogy semmi köze nem lesz hozzá. :U

(#1326) oriic válasza Chabe89 (#1325) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Ami aztan meg is lett cafolva kb az N7 Day videoval tobbek kozott.

Live-Die-Respawn

(#1327) Chabe89 válasza oriic (#1326) üzenetére


Chabe89
addikt

Fanservice volt semmi több.

(#1328) [Prolixus] válasza Chabe89 (#1325) üzenetére


[Prolixus]
addikt

És mikortól is datáltam ezt a sejtést? Ja, hogy nem írtam dátumot. :U

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1329) J.Hetfield


J.Hetfield
aktív tag

[link]

[ Szerkesztve ]

(#1330) vg válasza ldave (#1322) üzenetére


vg
addikt

Jah, ez kb olyan mint amikor J.J. Abrams megjegyzése a twitteren az új SW megfejelése előtt amikor még pletykálták, hogy benne lesz a Mill.Falcon: "Nem lesz benne a filmben". Én arra fogadnám korpás kapalom, hogy egy DLC formában lesz Shepard valamilyen formában, főleg ha bukóra áll a játék.

(#1331) #58450688


#58450688
törölt tag

J.Hetfield:
A cikkben azt írják, hogy lesznek az Andromedában Kroganok pl, és hogy ők alapból ott is éltek abban a régióban...Szerintem ez nem így lesz, hanem a mi kolonizációs hajóinkon jutnak át először az Andromédába ezek a fajok is. Hogy lehetnének ott amikor nem volt mass relay abban a galaxisban? Nem értem..

Készítettem egy concept artot (Illetve átszerkesztettem) én így képzelném el a FEMRYDER-emet :)

[ Szerkesztve ]

(#1332) S1M0N válasza [Prolixus] (#1324) üzenetére


S1M0N
senior tag

Miért lennének töketlenek?

A trilógia lezárult, most egy új történetet ismerhetünk meg, ráadásul egy másik galaxisban, ott meg mire lenne kihatása az előző 3 játéknak? Hogy a parancsokat piros/zöld/kék szemű főnököktől kapjuk?

Szerintem túl van reagálva ez az egész, ráadásul szinte semmit nem tudunk még a játékról...

(#1333) [Prolixus] válasza S1M0N (#1332) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Szóval szerinted teljesen rendben van az, hogy totálisan mindegy mit csináltál az előző trilógiában, milyen döntéseket hoztál, mire lyukadtál ki az utolsó nagy döntés kapcsán (amiről oldalakon keresztül mentek anno a diskurzusok, hogy ki miért mit és mit nem), mert a korábbi trilógiának semmi hatása nem lesz az új játékra. Abszolúte semmi. Miközben ez ugyanaz a világ. Nem alternatív valóság, se nem egy reboot.

Hát szerintem meg ez nincs teljesen rendben.

Új galaxisba meg nyilván azért pucultak el, hogy ne kelljen a korábbi játékok következményeit figyelembe venni.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1334) S1M0N válasza [Prolixus] (#1333) üzenetére


S1M0N
senior tag

Szerintem az Andromeda egy spin-off lesz.

Nem tudjuk, hogy mikor indult útnak a felfedező csapat, így aztán azt sem tudjuk, hogy minek kellene hatással lennie rájuk.

Ha megmagyarázzák, hogy mikor és miért indultak útnak, akkor részemről rendben van, hogy elfelejtjük a Shepard-trilógia eseményeit, főleg a végét.

Nem véletlenül döntöttek így, mert ha meg kiválasztanak egy végződést, akkor meg azért sírna mindenki, hogy miért pont azt viszik tovább. Pont ezért gondolom, hogy spin-off lesz, nem reboot, meg hasonlók, hanem egy mellékág, ami kb. egy időben játszódhat a trilógiával.

De ezek csak feltevések, ahogy írtam, szinte semmit nem tudunk még a játékról...

(#1335) [Prolixus] válasza S1M0N (#1334) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Azok alapján, amit tudunk, olyasmi lesz. Bár persze, ha a további játékok meg ezen a vonalon mennek majd tovább, akkor a spin-off kifejezés erős túlzás lesz.

"Nem véletlenül döntöttek így, mert ha meg kiválasztanak egy végződést, akkor meg azért sírna mindenki, hogy miért pont azt viszik tovább. "

Ez így van. A tényeken ez akkor sem változtat, ez amolyan kifogáskeresés. Mert mi történt? Ahelyett, hogy egy félmegoldással kezelték volna a problémát, vagy valami kreatív módon vették volna figyelembe a trilógia eseményeit, a ME:A stábja fogta a nyúlcipőt, elhúzott jó messze, hogy még véletlenül sem kelljen foglalkozniuk azzal, ami korábban történt. (milyen kényelmes lenne az, ha még időben sem érnék el a trilógia eseményeit)

Egyébként nem feltétlen közvetlen folytatásra vágynék én sem, arról is lemondanék, hogy bármelyik befejezést kanonizálják. De az eddigiek alapján k*rvára semmi nem lesz meg a régi trilógiából, csak a körítés. Azért egy-egy karakter, ha nem is sokáig, de visszatérhetne. Vagy valamilyen formában lehetne szembesülni érdemi reflexiókkal korábbi eseményekre (a befejezéstől függetlenül) stb. Azok alapján amit eddig tudunk, nem ez lesz. A helyszínválasztással igyekeznek annyira tudomást sem venni a trilógiáról amennyire lehet, lesz valami easter-egg erre-arra vonatkozóan és kész. Ez rohadtul bicskanyitogató szerintem.

Gyakorlatilag úgy csinálhatnak egy új játékot, hogy nem kell zavartatniuk magukat a korábbi dolgok miatt, ugyanakkor egy rakás háttérbeli dolog már a s*ggük alá van rakva, ki van találva.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1336) S1M0N válasza [Prolixus] (#1335) üzenetére


S1M0N
senior tag

Értem, amit írsz, és részben persze igazad van, másrészt viszont a fejlesztőknek is. :B

Maguknak csinálták a bajt (no meg az EA), így tudnak kimászni belőle, aztán hogy ez a rajongóknak tetszik-e, az más tészta. Én is szívesen maradtam volna a már jól is mert karaktereknél, akiknek a hiánya fájó pont, de cserébe egy új csapatot, no meg egy új galaxist ismerhetünk meg.

Kíváncsi vagyok, hogy mit találnak ki, mert szerintem tényleg elég keveset tudunk ahhoz, hogy előre bármi miatt lehúzzuk a játékot és a fejlesztőket. A 3. rész óta már nem bízok úgy a BioWare-ben, mint ahogy már jó ideje a CD Projektben, a 3. rész összecsapott lett minden szempontból (nem csak történetileg, hanem jó pár helyen grafikailag is), persze ebben az EA is magasan benne van.

A CDP-nek szó nélkül csengetem ki a pénzt, mert - egyelőre - előre tudom, hogy ők nem beszélnek mellé, ráadásul messze többet adnak, mint amit várok, pedig a Witcher 3-mal és kiegészítőivel szemben is nagy elvárásaim voltak, de simán túlugrották az általam támasztott követelményeket. Sajnos a BioWare kiesett a kegyeimből, már nem tudok annyira megbízni és hinni bennük, mint mondjuk a Mass Effect 2 után.

A 3-nál hitegettek, hogy mi nem lesz benne, erre pont azt kaptuk meg (színválasztós befejezés pl.). Szóval nekem nem is igazán a befejezés módja fáj, hanem az, hogy képesek voltak az arcunkba hazudni, ráadásul ahogy írtam, grafikailag is vannak benne olyan igénytelenségek, amik bennem mély nyomot hagytak. Lehet, hogy sietették őket, lehet, hogy az eredeti sztorit újra kellett gondolniuk, mert kikerült a netre, de a kapkodásukkal sokkal többet ártottak maguknak. El kellett volna tolniuk a megjelenést, ki kellett volna állniuk, hogy "igen, ez meg ez van, ezért kell még idő", az EA is támogathatta volna őket, de inkább elsiették a dolgokat.

Őszintén szólva a 3. részt még nem játszottam végig, anno a magyarításba segítettem be, akkor játszottam vele többet, de közben meg mindig volt valami más elfoglaltságom. Aztán amikor meg kijött a magyarítás, azért nem kezdtem bele, mert az előző részeket is jó lenne kipörgetni előtte, csak ugye közben meg jött a Witcher 3 és az nálam letarolt mindent. :DDD

És félreértés ne essék, a Mass Effect 3 egy jó játék, vannak fantasztikus momentumai, de sok dolgot elszúrtak benne. Az, hogy a játék vége kinek hogy jött be, az meg már más kérdés, ahogy írtam, nekem nem is a színes befejezéssel van gondom, hanem a kiadó és a fejlesztők hozzáállásával. Azzal, hogy becsapták a rajongókat, és sok szempontból egy olyan játékot adtak oda, amilyet pont nem akartak kiadni a kezeik közül, ám mégis pont ez történt... Ez van, ha az üzlet előrébb való, mint a rajongók, és az adott műre való odafigyelés.
Tanulhatnának a CD Projekttől, mert lenne mit...

A leírtaktól függetlenül persze várom az új részt, de az én bizalmamat eljátszotta a BW, szóval óvatos lettem velük és az állításaikkal kapcsolatban.

Kicsit elkanyarodtam az eredeti témánktól, de ezt most ki kellett írnom magamból. :B

(#1337) #58450688 válasza [Prolixus] (#1335) üzenetére


#58450688
törölt tag

Lehet nem terveztek a trilógia idején folytatást, és talán azt sem számolták bele, hogy a rajongókra milyen hatalmas hatással lesz Shepard mint ikon! Ez kb olyan mint star wars Han meg Leia, vagy Luke nélkül.
Saját maguk előtt zárták le a sorompót, ebből a helyzetből csak így lehetett tovább indulni. Én is gyűlölöm az alternatív univerzumos tötréneteket, ennyi erővel tényleg lehet akár vadnyugati história is Mass Effectből.
Cseppet sem tetszik ez, és azt sem értem, hogyan lehet egy 2 537 000 fényévre levő galaxisban Krogan pl?
Akkor ember, vagy Prothean miért nem? elvileg ők előbbre jártak nem? Szóval szerintem ők is velünk utaznak majd szépen a kolonizációs hajókon. Meg az N7 jelmezt sem értem, ha már ennyire el akarnak távolodni, ez olyan mintha a mi világunkban egy mars kolónián ezer év múlva is swat lenne a rendfenntartó egység.
Mert gondolom nem két nap lesz az utazás, vagy van az Andomedában is mass relay? Lehet én kavarom a dolgokat, de ez már az elején sántít nekem, jó lenne ha nem a történet lenne az utolsó szempont, főleg nem egy ilyen széria új részénél, aminek eddig a legapróbb részletét is a végletekig kidolgozták.

(#1338) BoneDragon


BoneDragon
veterán

Huh már megint túl van rágva ez az egész, úgy hogy semmit nem tudni a játékról. Mi lesz akkor mikor jönnek az infók... :D

(#1339) S1M0N válasza BoneDragon (#1338) üzenetére


S1M0N
senior tag

Ezt mondom én is, egyelőre tök felesleges gyártani az elméleteket.
Majd ráérünk szidni őket, ha több információnk lesz. :DDD

(#1340) ssanyesz


ssanyesz
csendes tag

Lehet miután rájöttek az emberek hogy jönnek a kaszások, valamilyen magán cég vagy katonaság egy ága vagy cerberus által vagy akár valamilyen vallásos csoportok titokban finanszírozták az ark-ok építését, aztán uccu neki irány a közeli galaxisok, ha netán a kaszások győznének, az emberiség fentmaradjon máshol is.

Kérdés mikor indultak útra ezek a ark-ok. Ha a 3 rész előtt, vagy ha már 2 rész előtt, akkor Shepard csinálhatott amit akart, ha az ark-ok építőinek a célja a háborútól való eltávolodás volt, és az emberiség fennmaradása. Valami codex bejegyzés biztos lesz az ark-ok előzményéről.

(#1341) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Én azért írtam hogy reboot lesz a játék, mert ha spin-off lenne, akkor számítana a trilógia. Spin-offok lényege, hogy ugyanabban az univerzumban játszódnak, mint az alapmű, de saját sztorival, viszont az alapmű történései kihatással lehetnek akármilyen szinten rá. Ha semmilyen kapocs nincs (lásd itt hogy nem kanonizálják egyik befejezést sem), akkor az már nem számít spinoffnak, hiába vannak azonos fajok, technológiák. (vagy ott van a másik dolog, hogy a trilógia előtt, esetleg vele párhuzamosan játszódik az Andromeda, de ezt mindha megcáfolták volna már)

És igen, szinte semmit nem tudunk a játékról még, de józan ésszel azért nagyon sok mindent ki lehet következtetni.

Live-Die-Respawn

(#1342) parkr válasza ssanyesz (#1340) üzenetére


parkr
őstag

az "ark" valami új magyar szó amúgy?

(#1343) W.Wilson válasza oriic (#1341) üzenetére


W.Wilson
aktív tag

Nem igazán értem ezt a meglepődést, kb. legelső infómorzsák arról szóltak, hogy semmi köze nem lesz a trilógiához.
Én szinte biztosra veszem, hogy az lesz a szitu, hogy a harmadik rész idején elindítanak egy vagy több bárkát, ami a Tejút fajainak képviselőit viszi utolsó mentsvárként az Andromédába. Így aztán szépen kikerülik a három idióta befejezést.

%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel

(#1344) ssanyesz válasza parkr (#1342) üzenetére


ssanyesz
csendes tag

azt hiszem úgy hívják a trailerben látott citadella szerű űrhajókat

(#1345) L3zl13 válasza oriic (#1341) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Nagyon sok spin-off van ahol a két szál annyira eltávolodik egymástól, hogy semmiféle kapcsolat nem marad köztük az eredeten kívül.
Szerintem itt is hasonló lesz a helyzet. Elágazási pontként pedig legvalószínűbbnek a 2. részt vagy a 2-3 rész közti időt tartom. Így tudják legkönnyebben kikerülni a 3. rész lezárásának problémáját.

Aki hülye, haljon meg!

(#1346) ssanyesz válasza W.Wilson (#1343) üzenetére


ssanyesz
csendes tag

én is erre gondolok, és akkor még csak Shepard döntéseiről se kell beszámolniuk, mert nagyjábból körvonalazhatják az előzményeket anélkül hogy túlzott részletekbe mennének

Dragon Age 2-ben is megoldották úgy, hogy a Blight elől menekült a Hawke család, itt meg talán a Reaper-ök elől menekülnek, csak én nem egy másik városra földrészre, de hát ha DA2-ben nem is voltak űrhajók. :D

[ Szerkesztve ]

(#1347) oriic válasza L3zl13 (#1345) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"Nagyon sok spin-off van ahol a két szál annyira eltávolodik egymástól, hogy semmiféle kapcsolat nem marad köztük az eredeten kívül."

Igen, de a forrás az azonos. Ezért is hívják spin-off-nak, vagyis mellékágnak, oldalhajtásnak. Félreértés ne essék, én nem a szavakon lovaglok, csak engem is idegesít már, hogy legalább az alapfelállást nem képesek bejelenteni végre, hogy mégis tudjuk mi a helyzet. :)

Live-Die-Respawn

(#1348) [Prolixus]


[Prolixus]
addikt

S1M0N

"Kíváncsi vagyok, hogy mit találnak ki, mert szerintem tényleg elég keveset tudunk ahhoz, hogy előre bármi miatt lehúzzuk a játékot és a fejlesztőket."

Ha ezt rám értetted, akkor erre annyit reagálnék, hogy nem előre lehúzom a játékot meg a fejlesztőket, szó sincs erről. Lehet hihetetlenül jó játék lesz az Andromeda (bárcsak így lenne), de ha az is lesz, ez a tüske akkor is bennem fog maradni az eredeti trilógia totális negligálása miatt. fogalmazhatok úgy is akár, hogy eleve hátrányból indulnak nálam.

Bízni én sem bízok már a Bioware-ben egyáltalán a ME3 óta. Hiába más csapat, eleve ott van az EA fölöttük, másrészt meg még zöldfülűek, önálló, nagy projektjük még nem volt.

Biosphere

"Lehet nem terveztek a trilógia idején folytatást, és talán azt sem számolták bele, hogy a rajongókra milyen hatalmas hatással lesz Shepard mint ikon! Ez kb olyan mint star wars Han meg Leia, vagy Luke nélkül."

Hmm, láttad te az új Star Wars-t? :D Amúgy biztosan terveztek folytatást. Ha nem is a készítők, az EA tuti. Millió dolláros frencsájsz, nem szokásuk parlagon hagyni jól tejelő címeket. Inkább addig sajtolják őket, amíg tönkre nem mennek, de kisajtolják belőlük mindig, amit nem szégyellnek.

orichalcos

Spin-off lesz az pedig inkább. Jogos, amit írsz, de legtöbb spin-off matériában azért nem fordult elő eddig az, hogy a helyszíne annyira eltávolodjon az eredeti sztori helyszíneitől, hogy potenciálisan utóbbi ne lehessen semmi érdemi hatással előbbire. Most ha John 117 valahogy elkallódna pár galaxissal arrébb, ahol a környéken sincs covenant, ember, flood vagy hasonló, az út során felszedne egy jófajta retrográd, és majdnem teljes amnéziát (szóval még lamentálás sem lenne a korábbi életéről), aztán elkezdene valami új életet az ottani fajjal, ahhoz kapcsolódóan lenne egy totálisan új sztori vagy ilyesmi, az is spin-off lenne, hiába szinte semmi köze nincs a korábbi Halo sztorikhoz. Itt kb ugyanez lesz a helyzet.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#1349) parkr válasza ssanyesz (#1344) üzenetére


parkr
őstag

az ark bárkát jelent (pl. noah's ark)
igaz hogy a lentebb linkelt gémkapocs írásban is használta ezt a szót az értelmes írója, de attól még nem lesz az a nevük, sőt lehet nevük sincs

[ Szerkesztve ]

(#1350) ssanyesz válasza parkr (#1349) üzenetére


ssanyesz
csendes tag

Bioware forumon Ark Project-ként emlegetik. Igen, nekem is Noé jutott eszembe róla, csak hát a ME univerzumban a kaszások számítottak az özönvíznek, már ha ez miatt nevezték el Ark-nak.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.