Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  LCD TV topic (téma lezárva)

Hozzászólások

(#12801) Paulo5577 válasza Paulo5577 (#12798) üzenetére


Paulo5577
csendes tag

Hozáteszem régebben az LG is volt ilyen mélyponton, de ők szerencsére váltottak és egy sokkal szimpatikusabb útat járnak be. Nem hiába a két Dél-Koreai cég közül az LG a komolyabb nyugaton.

(#12802) BBéci válasza Paulo5577 (#12795) üzenetére


BBéci
titán

"Igazi 100-200-400-800Hz tv nem gyárt a cég"
Ezt kifejthetnéd kicsit bővebben!

Tehát azért nem vennél idei Samsungot, mert 4 éves távlatban nem megbízhatóak. Ezt megjósolta valaki?

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#12803) Paulo5577 válasza nightshadow (#12800) üzenetére


Paulo5577
csendes tag

Nézd én megértem, én sem akartam elhinni, mert ez tényleg rendkívül magas. Egy ilyen adatot senki sem merne felvállani, gondold el, ha hívatalosan megjelenne egy ilyen adat? kb. akár milliárdokat is bukhatna a magyar piacon a Samsung.

(#12804) nightshadow válasza Paulo5577 (#12803) üzenetére


nightshadow
veterán

Ezt az adatot nemhogy a Samsungról, de még az Orionról, Grundigról, vagy a "Tesco-s" Technika-ról sem tudnám elhinni.

(#12805) Paulo5577 válasza BBéci (#12802) üzenetére


Paulo5577
csendes tag

Ezt kifejthetnéd kicsit bővebben!

Dadog a kép vagy más néven darabos.

Tehát azért nem vennél idei Samsungot, mert 4 éves távlatban nem megbízhatóak. Ezt megjósolta valaki?

Egy volt Samsung szervizes tapasztalata.

Remélem a lelkébe nem tapostam senkinek sem. Ti döntitek el, hogy mit gondoltok. Én mindekinek azt tanácsolom, hogy mennyen be néze meg a tv-t ne higgyen sok esetben a számoknak, csak azt amit akár normál tv jelen lát.

[ Szerkesztve ]

(#12806) #75912448 válasza Paulo5577 (#12803) üzenetére


#75912448
törölt tag

4 év/49% képtelenség, kolléga lódított kicsit. Biztos sok munkája volt az elromlott tévékkel és így akar bosszút állni a munkáltatóján. :))

(#12807) Stafni válasza Paulo5577 (#12798) üzenetére


Stafni
aktív tag

Ha ez így lenne, senki nem venne Samsungot. Egész EU-ban lehúzhatnák a rolót.
Az elképzelhető, hogy egy széria hibás de hogy mindegyik ilyen legyen az nem. Mérnökök dolgoznak ott is, akik ha valamit eltolnak repülnek. Ilyen magas hibaszázalékot nem engednek meg az biztos! Ha igaz lenne amit mondasz, az itteni fórumi s telel lenne a
"ne vegyél Samut, me' szar" hozzászólással!

regger: LG munkatársa lehet. :)

[ Szerkesztve ]

(#12808) #75912448 válasza Stafni (#12807) üzenetére


#75912448
törölt tag

Nem vagyok. Többször leírtam, idén 200k körül 3 tévét ajánlanék megvételre.

Samu65xx
SonyEX720
LGLW5500(5590)

Ha jó HD kép kell, akkor vedd amelyik szimpatikus, mert mindegyik kiváló.
Ha jó betekintési szög és színvisszaadás kell, akkor LG.
Ha jó kontraszt és fekete, akkor Sony vagy Samu.
Ha jó 3D, akkor LG.

(#12809) Paulo5577 válasza #75912448 (#12806) üzenetére


Paulo5577
csendes tag

Lehet, hogy hazúdott, nincs kizárva.

(#12810) Stafni válasza #75912448 (#12808) üzenetére


Stafni
aktív tag

Nem rád értettem! :)

(#12811) #75912448 válasza Stafni (#12810) üzenetére


#75912448
törölt tag

Ja OK, sorry, késő van :)

(#12812) Mlnr To'm válasza #09634560 (#12728) üzenetére


Mlnr To'm
tag

Pár hsz-el előtte említette valami okos.úű
Ja és köszi a segítséget. :)

[ Szerkesztve ]

(#12813) BBéci válasza Paulo5577 (#12805) üzenetére


BBéci
titán

"Dadog a kép vagy más néven darabos."
Ebből arra következtetsz, hogy nem valódi 100 (200, stb) hertzes. Nem látok sem összefüggést, sem bizonyítékot az állításodra.
Mellesleg a nálam lévő D8000 cseppet sem darabos, a korábbi Samsungok sem voltak azok, ellentétben két korábban tesztelt LG-vel, bár azok tavalyi modellek.

A Samsung szervizes azt jósolta, hogy az idei tévék fele, 4 éven belül meghibásodik?
A tavalyiaké viszont nem?

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#12814) norcsika79 válasza junior11 (#12766) üzenetére


norcsika79
csendes tag

Ne legyél összezavarodva! Az NX720-as készüléknek,beépített wifi és internet kapcsolata van. Tehát ha a laptoppodon bekapcsolod a wlan(wifi) kapcsolatot akkor a tévékészülékeden gond nélkül internetezhetsz,ingyenes oldalakról például gond nélkül filmeket tölthetsz le! Ha pendrájvot csatolsz,akkor filmeket letölthetsz gond nélkül!Semmilyen kiegészítő nem kell a tévéhez! 1.hete van meg a készülékem de nagyon megvagyok vele elégedve.Főleg a netezés a legnagyobb élmény a tv készüléken.No persze meg a sok filmletöltés! Menj be egy Sony márkaüzletbe és ott összehasonlíthatod a készülékek képminőségét. Igazán csak így tudsz majd dönteni. Mindenképpen hivatalos márkaüzletbe menj! Igaz drágábbak mint a sok webshop de megbízhatóbbak! Kalocsai PC DREAMSOPTÓL soha ne vegyél semmit! Csaló banda!

(#12815) torma1981 válasza norcsika79 (#12814) üzenetére


torma1981
veterán

Na most ezt magyarázd meg. Elég sokat rendeltek már a Pc Dreamshop-ból és eddig nem hallottam hogy sokan panaszkodtak volna.

(#12816) BBéci válasza norcsika79 (#12814) üzenetére


BBéci
titán

A kalocsai cég a legnépszerűbb és legkedveltebb ezen a fórumon, csak így, indoklás nélkül rosszhírüket kelteni, durván inkorrekt cselekedet! :(

A tévék Internet eléréséhez routerre is szükség van, a tiédhez csak laptop kell???

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#12817) torma1981 válasza BBéci (#12816) üzenetére


torma1981
veterán

Egyetértek.

[ Szerkesztve ]

(#12818) Ance válasza norcsika79 (#12814) üzenetére


Ance
őstag

A PD-Dreamshop-ot szerintem ne szidd! :((( Én is tőlük rendeltem és semmi baj nem volt velük. Eléggé durva ilyet leírni, remélem kapsz a nyakadba egy jó kis pert, kívánom neked. Meg is nyernék. Főleg, hogy így indokolás nélkül teszel ilyen kijelentést. Szinte csak pozitív értékelésük van sok embertől.

A helyedben kérnék egy moderálást a hozzászólásodra.

[ Szerkesztve ]

(#12819) norcsika79 válasza torma1981 (#12815) üzenetére


norcsika79
csendes tag

Az általam leírtakat nem fontos elhinni senkinek,csak azt írom le ami velem sajnos megtörtént! Édesanyámmal rendeltünk egy Sony KDL46EX720-as készüléket. E-mail en adtam le a rendelést! Pár órán belül egy kellemes hölgy felhívott hogy másnap már hozzák a készüléket. Pont így is történt! Másnap a megbeszélt időpontban egy fehér szállító autóval megérkezett a készülék. Egy magas barnás bőrű fiatalember hozta. Előttem kibontotta a készüléket,korrektül beüzemelte,majd kitöltötte a jótállást és megkötöttük a szerződést! Eddig le a kalappal a kalocsai cég előtt. A gondok másnap kezdődtek! A készüléken megjelent több zöld pici pixel is,és egy nagyon nagy villogós! KB. akkora volt mint a gyufaszálnak a végén a méreg,kb kétszer! 5.méterről is simán lehetett látni,ekkorát még soha nem láttunk tv készüléken. Írtam egy e-mailt a cégnek,amire nem nagyon reagáltak. Pár óra mulva felhívtuk a céget,a hölgy nem tudott erre mit mondani így kapcsolta a főnökurat! Azt mondta hogy 2.napon belül ki jönnek hoznak cserekészüléket mivel 3.napon belül voltam,és kötöttem 1.éves cseregaranciát is 10ezer ft-ért. Pontosan így is lett! A megbeszélt időpontban megérkezett a fiatalember,de egy másik volt már,de ő is jó barnabőrű volt és erős testalkatú. A készüléket megnézte majd azt mondta hogy nem cserélnek mivel összesen 3.pixelt számolt,a sony meg 6pixel alatt nem cserél! Mondtuk neki hogy a pici pixelek nem is zavarnának de nézze már meg azt a 2.szer gyufaméregnyi nagyságú zöld villogós pixelt.Azt mondta hogy látja de nem tud tenni semmit mivel ez is egy pixelnek számít! 30perc vitatkozás után se jutottunk semmire vele. Nagy mákom van mivel keresztesóm a fogyasztó védelemnél dolgozik! Felhívtam majd ennek hatására kiment a kocsijához és behozott egy új készüléket! Mondta hogy kicseréli de ha annak is lesz baja akkor már többet nem cserél.Kezdett ideges lenni.Mi mondtuk hogy zsákbamacska így nem kell,kérjük vissza a 305.ezer forintunkat.Erre ő felhívta a főnöküket. A srácon egy füles volt de lehetett hallani amit a főnökúrral beszélt.A kedves főnökúr elég durva szavakat hangoztatva mondta neki hogy ne fenyegessük őket a fogyasztóvédelemmel,adja nekünk vissza a pénzünket. Ide nem írnám le hogy milyen szavakat használt! KB. 1.óra először könyörgés majd keresztesóm hívása után,így kaptuk vissza a pénzünket. Édesanyám leszázalékolt enyhe szívbeteg,és sajnos ilyennek lett kitéve.Így kell egy cégnek viselkedni????????????? Ezek után soha többet semmilyen webshop. Felmentünk a Sony márkaüzletbe és ott korrekt nyugodt megfelelő kiszolgálást kaptunk!............Sajnos mi így jártunk ezzel a céggel ami szerintem nem olyan vicces pláne ha az egyik családtag gyengélkedik.

(#12820) BBéci válasza norcsika79 (#12819) üzenetére


BBéci
titán

Amikor a szállító nem akarta kicserélni a tévét, nem a rokonodat, hanem a főnököt kellett volna hívnod, hiszen vele beszélted meg az ügyletet!
Arról a bolt nem tehet, hogy a Sony cég csak 6 hibás pixel esetén cserél.
El kellett volna fogadnod a cserekészüléket, függetlenül a szállítómuki dumájától!
Arról se feledkezzünk meg, hogy amilyen a mosdó, olyan a törölköző!

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#12821) Cyrin válasza norcsika79 (#12819) üzenetére


Cyrin
addikt

most nem azért, de mi a biztosíték, hogy a márkaboltban nem hajtanak el 6 pixel alatt?
dehogynem, és őket még a hírnevük se érdekli, és még többet is fizetsz érte nem is kevéssel...

(#12822) #34784256 válasza BBéci (#12820) üzenetére


#34784256
törölt tag

Arról a bolt nem tehet, hogy a Sony cég csak 6 hibás pixel esetén cserél.

Egy gyufásfejnyi hiba több mint 6 pixelből kell, hogy álljon.

(#12823) Ance válasza norcsika79 (#12819) üzenetére


Ance
őstag

BBécinek totál igaza van. Ő sem tudja tovább érvényesíteni a hibát, ha a SONY nem vállal érte felelősséget.

Mellesleg meg visszaadta a pénzt. Az egészet. Ahogy a fogyasztóvédelmi nagykönyvben meg van írva 3 napon belül. Akkor most mi is a problem????? Miért csaló????? Mert csúnyán beszél?

kátránykettő: Most azért már elgondolkodtam azon is norcsikánál mekkora egy gyufának a feje.

[ Szerkesztve ]

(#12824) BBéci válasza #34784256 (#12822) üzenetére


BBéci
titán

Elképzelhető, de az al(sub)pixeleket nem szabad egyenként számolni. Az sem mindegy, a panel melyik részén helyezkednek el a hibás képpontok.

(#12823) Ance
30 napon belül köteles visszaadni, utalni a vételárat.

Gyufának a feje? Mérge! :D

[ Szerkesztve ]

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#12825) norcsika79 válasza BBéci (#12824) üzenetére


norcsika79
csendes tag

Főleg a 4:3 as filmeknél lehetett látni a fekete fenti csíkban és elég szépen villogott is. 16.9 képnél inkább fekete és szürke szinekben volt jól látható. Persze visszaadták a pénzt de elég nehezen. Szerintem senki sem örülne ha így járna. Az ismerőseim mind teljesen igazat adtak nekem. Ti persze hogy ellenem vagytok mivel ti nem jártatok még így ezzel az üzlettel. Amúgy a szállító mondta hogy családi vállalkozás az övéké,és a sógora a főnök.

(#12826) Ance válasza norcsika79 (#12825) üzenetére


Ance
őstag

Nem ellened vagyunk, hanem a "CSALÓ" kifejezés ellen. Én is rettegtem, mi lesz ha meghozzák a tv-t és van rajta 2 hibás pixel. Mert tudom a gari nem vonatkozik rá, így csak az elállás jogával élhetek, azaz nem fizetem ki.

Eldöntöttem nem is fogom kifizetni, amiért elküld az anyjába majd biztos, de a lényeg, hogy a pénzem megmarad. Valószínű ez is történt volna. Aztán rendeltem volna tőlük mégegyet, ha nem szállítja már nekem ki az a szuverén döntése, hogy nem kell a pénzem, nem vagyok biztonságos ügyfél. Egyébként volt itt a fórumon, aki visszaküldte velük az elsőt pixelhiba miatt, hoztak neki újat.

Szóval a CSALÓ kifejezést kifogásolta itt mindenki csak, mert semmilyen kár nem ért olyan lelki káron kívül, amit egy éteremben, boltban nem kapnál meg, ha kifogásolsz valamit a kiszolgáláson. Sajnos ez megy nálunk, míg külföldön már megtanulták, hogy magukban küldjék el az ügyfelet melegebb éghajlatra, kívül csak mosolyog. De ettől még nem illik egy komoly váddal illetni egy üzletet, mert feleslegesen nagyon sokat árt nekik a nem valós kijelentés.

(#12827) BBéci válasza Ance (#12826) üzenetére


BBéci
titán

Egyetértünk.
Írásban, nagy nyilvánosság előtt csalónak nevezni egy céget, az már büntetőjogi kategória. Ráadásul az elmondottak a legkisebb mértékben sem támasztják alá a vádat.
Ezek után feltételezhető, hogy nem is egészen úgy történt, ahogy olvashattuk.

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#12828) james008bond válasza Cyrin (#12821) üzenetére


james008bond
őstag

Meg nem akarom bántani, de egy kigyúrt barna szállító már tud pixeleket is számolni? Hol tanítják ezt?

[ Szerkesztve ]

Life's Good!/Samsung Galaxy S 6 Edge + Gold/Platinum/S 7 E/Fit 2/PowerBeats 2 wireless/Sony LX900

(#12829) james008bond válasza Ance (#12823) üzenetére


james008bond
őstag

Na igen. 3 napon belül asszem kérdezősködés nélkül kellene cserélni. Vagy nem? Másrészt, netes vásárlás esetén nem 7 nap a szerződéstől való elállás joga? Mindenféle indoklás, veszekedés, fenyegetés nélkül.

[ Szerkesztve ]

Life's Good!/Samsung Galaxy S 6 Edge + Gold/Platinum/S 7 E/Fit 2/PowerBeats 2 wireless/Sony LX900

(#12830) BBéci válasza james008bond (#12829) üzenetére


BBéci
titán

8 munkanap.

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#12831) norcsika79 válasza Ance (#12826) üzenetére


norcsika79
csendes tag

Így történt minden ahogy leírtam. Szerintetek a pixelhibás visszaküldött készülékekkel mit csinálnak a kereskedők? Ha megnézitek például egy sony boltba sokkal több cimke a készüléken,több nyelvű használatik,szoval jóval több papír van a dobozba mint egy webshopos készüléknél.A garancia papír is bővebb és másmilyen egy picit. :) Multkor hasonlítottuk össze. Mindkét tv származási helye szlovák,tehát ezt furcsállom. Vagy ez lényegtelen,a kereskedőtől függ hogy mi van a dobozba?

(#12832) Ance válasza norcsika79 (#12831) üzenetére


Ance
őstag

A pixelhibás készülékekkel több dolgot kezdenek szerintem:

1. Ha a gyártó visszaveszi akkor a kereskedőnek mindegy, a gyártó meg eldönti mit érdemes tenni vele. Javítja, ha megéri neki (mondjuk van a nyakán sok ilyen panel, viszont ilyen panellel már nem gyárt tv-t), vagy továbbértékesíti más boltnak.

Ilyen pl. Szegeden szerintem a Samsung outlet (persze ez is csak tipp). Ott árulnak 300.000 forintos tévéket 150.000-ért hiba nélkül, de csak 1 év garival. Gondolom ezeket javította a Samsung szervíz, de az ügyfélhez már nem került vissza (pl. hosszú időbe került a javítás), de vannak itt pixelhibás készülékek is. Abból eléggé sokat meg szoktak venni kocsmák, reklámozók pl. nekik ugyanis nem nagyon lényeges a pixelhiba és a vendéget sem érdeki, hogy lát rajta pixelhibát. Viszont olcsón felszerelte a helyet tévével.

2. Ha a gyártó nem veszi vissza (amit azért nehezen tudok elképzelni egy jó kereskedővel való kapcsolatban), akkor majd a bolt fogja a fentieknek eladni gondolom.

Amit leírtam pár infón alapul, nincs ilyen boltom, lehet nem így van.

(#12833) TA68 válasza norcsika79 (#12831) üzenetére


TA68
senior tag

"Szerintetek a pixelhibás visszaküldött készülékekkel mit csinálnak a kereskedők?"

Műszaki eladó ismerősöm mesélte, hogy újból eladják olyannak, aki nem fogja észre venni. (idősebb, vagy nem ért hozzá) Nem webshopos üzlet!

(#12834) norcsika79 válasza BBéci (#12827) üzenetére


norcsika79
csendes tag

Keves BBéci. Te minek neveznél egy céget ez én esetembe? Sőt......a környezetembe akinek meséltem mindenki csaló,sumákos bandának nevezte őket. Söt........na de nem folytatom. Én a nagy villogós pixel miatt nem voltam megelégedve. A szállítós férfi és a főnök húzták az időt,hallottam amit hallottam. Készüléket nem akartak cserélni,az időt húzták. Csak a fogyasztóvédelemnél dolgozó keresztesóm hívására reagáltak. Hidd el nekem ha nem hívom fel,akkor nem cserélnek,sőt a pénzt se kapom vissza. A szállítós már indulni akart fizetés és csere nélkül,amikor jöttem a fogyasztóvédelemmel. Ha nem hívom őket akkor tuti semmi. A cég főnöke meg nyomta a dumát folyamatosan hogy ez a pixel nem jogosít cserére. Más lehetőség is lett volna hogy visszakapjam a pénzt,de én a hivatalos utat választottam. Szerintem a helyembe más is így vélekedne.

(#12835) norcsika79 válasza TA68 (#12833) üzenetére


norcsika79
csendes tag

TA68és Ance. Akkor lehet hogy a készülék amit kaptam a webshoptól az már előttem máshol is járt......persze ez csak tipp

(#12836) TA68 válasza norcsika79 (#12835) üzenetére


TA68
senior tag

Ki tudja?............nem ismerem a céget, gyanúsítani meg nem akarok senkit.

(#12837) nonijano


nonijano
csendes tag

Holnap hozzák az új TV-met LG42LK530, mire ügyeljek az átvételkor, azokat a pixel hibákat hogy lehet észrevenni? Elég sokat olvastam a fórumokban de nem nagyon találtam útbaigazítást. Esetleg valami link...

(#12838) junior11


junior11
veterán

Na holnap (vagy holnapután) megyek megnézni a Sony 40NX710-es tévét, szorítsatok, hogy minden jó legyen, ne legyen foltos s meg legyek vele elégedve. :)

A "tesztelése" során mit nézzek? Gondolok itt a külső hibákra, aztán a tükröződése, csatlakozók, menürendszer, beállítások. S ami a legfontosabb a képminőség SD és HD egyaránt, clouding ellenőrzése, betekintési szögek... Azt hiszem ennyi, vagy vmit kihagytam? :DDD

The Truth Is Out There - Az igazság odaát van

(#12839) norcsika79 válasza nonijano (#12837) üzenetére


norcsika79
csendes tag

Googleba keress pixel tesztre rá. A készüléket csatlakoztasd a laptopoddal majd és különböző hátterű szineket nézz meg az új készülékeden. Főként fekete,kék,szürke,szineket. Ha kihozzák a készüléked alapba belemennek a gyári menübe és lefuttatnak egy gyors pixeltesztet. Sajna ez nagyon kevés ahhoz hogy kiszűrd a rakoncátlan pixeleket. Mindenképp a leírtakat végezd el.Ha erre nincs lehetőséged akkor készülj elő egy pendrájval. Tölts le rá különböző szinű háttérszineket vagy filmjeleneteket és azt játszd le. Mindenképp készülj elő. Amúgy én is félek nanyon a tv vásárlástól de most az nx720 készülékkel szerencsém volt,semmi pixel jelenleg benne.Igaz 1órán keresztül teszteltük az üzletbe,az eladó nagylelkűségének köszönhetően.

(#12840) Lehiñito


Lehiñito
senior tag

Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni.
Szerintetek az LG 42LK430 megér 100k-t? Az euronicsban annyiért lehet elhozni és a szüleimnek lenne csak tévéznének rajta.
A 42LK530 az csak a 100Hz-el tud többet? Nem tudom azt árulja e az üzlet.
Szerintetek?

(#12841) norcsika79 válasza junior11 (#12838) üzenetére


norcsika79
csendes tag

Szellemkép, emberek körül fekete vonal ne legyen,fekete háttérben ne legyenek lehetőleg fehér foltok, Szürke,világosabb háttérnél ne legyenek enyhén átlátszó vonalak,csíkok a háttérbe, pixelek, hangszóró ne recsegjen. Ha focirajongó vagy érdemes sport tv-re kapcsoltatni. Focinál a labda ne húzzon csíkot maga után...... :)) :C

(#12842) norcsika79 válasza junior11 (#12838) üzenetére


norcsika79
csendes tag

Nx szériánál például van egy olyan hibajelenség hogy ha gyorsan oldalt megy a kamera akkor becsíkozik,beremeg elég durván a csatorna logója. Például multkor a film+ on figyeltem meg. Ezt a hibajelenséget már EX szérián is láttam. Szerencsére elég ritka amikor ilyen filmjelenet van.

(#12843) junior11 válasza norcsika79 (#12841) üzenetére


junior11
veterán

Köszi!

The Truth Is Out There - Az igazság odaát van

(#12844) nonijano válasza norcsika79 (#12839) üzenetére


nonijano
csendes tag

Köszi, remélem szerencsém lesz és nem futok rá egy kétséges minőségű készülékre..

(#12845) nonijano válasza Lehiñito (#12840) üzenetére


nonijano
csendes tag

Az 530-nak jobb a válaszideje (2,4 ms a 4 ms-vel szemben) és jobb a dinamikus kontrasztarány (150000:1 a 100000:1) helyett.

(#12846) ginola válasza nonijano (#12845) üzenetére


ginola
addikt

Hol találok pixelhiba ellenőrzésre képeket, szerintem ritka az olyan tv , amin nincs, eddig mindegyiken volt 1.

(#12847) norcsika79 válasza ginola (#12846) üzenetére


norcsika79
csendes tag

[link]

[ Szerkesztve ]

(#12848) norcsika79 válasza ginola (#12846) üzenetére


norcsika79
csendes tag

[link] itt. black,white,red,green,blue. :C

[ Szerkesztve ]

(#12849) ginola válasza norcsika79 (#12848) üzenetére


ginola
addikt

Szia

Kép kéne csak nem link, amit usb-n tudnék használni.

(#12850) norcsika79 válasza ginola (#12849) üzenetére


norcsika79
csendes tag

képeket lemented és átmásolod penre.

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  LCD TV topic (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.