Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:02:15

LOGOUT.hu

Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Kérdezés előtt kérjük olvasd el az összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7101) Kezdő vagyok válasza King Unique (#7100) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Nem,az enyémen sem volt.
Majd jelentkezem,ha megvan. :)

(#7102) honda23


honda23
aktív tag

1 vagy 2 Tb-os külső vinyót szeretnék venni, usb 2.0 vagy 3.0 az mindegy.
Mit ajánlanátok?

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#7103) Vodar válasza honda23 (#7102) üzenetére


Vodar
senior tag

Na de mennyid van rá? :)

(#7104) honda23 válasza Vodar (#7103) üzenetére


honda23
aktív tag

25-30ezer Ft
Nézegettem a WD-t és a Samsungokat.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#7105) TeeJay válasza King Unique (#7100) üzenetére


TeeJay
félisten

King Unique véletlenül nem tudod hogy a WD Elements Portable 750GB USB3 (WDBPCK7500ABK)cuccban már 2tányéros 3fejes új vinyók vannak-e?
most néztem hardverker-en megjelent és jobb árban van mint a 750-es ADATA csak ki kellene deríteni miféle belső van ebben mert már USB3-as és ez is bejött a képbe mint potenciális jelölt.

itt a vinyó [link]
17500-ért adják USB3 ami már tuti lenne és annak talán már nem törik le a csatlakozója
illetve ha az új 500GB/tányéros megoldás lenne benne annak piszkosul örülnék
azért tippelek 2tányérosra mert másképpen nem lenne olcsóbb mint egy ADATA ami elég megfizethető gyártó. ha bejönne a cucc később veszek még 1-et és 1,5TB-al már vígan ellennék ráadásul akkor mindkét vinyón tudnék tárolni biztonsági mentést a fotóimról ami már most van vagy 50GB :B (jelenleg "csak" 4vinyón őrzöm szóval csak atomrobbanás esetén veszhet el) :DDD

külföldi oldalakon már kapható ott 19mm vastagságot írnak :F
nem tudom az 500gigás ilyenből milyen vastag, majd kiderítem este csak most meló van :O

[ Szerkesztve ]