Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:02:15

LOGOUT.hu

Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Kérdezés előtt kérjük olvasd el az összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7051) TeeJay válasza Kezdő vagyok (#7049) üzenetére


TeeJay
félisten

szerintem amiből az 500gigás WD MyPassport kijön abból tudsz venni 640 vagy 750gigásat más márkában! a WD MyPassport sajnos az egyik legdrágább a mezőnyben és nem biztos hogy a legjobb, sajnos kicsit megkérik az árát főleg ha az 1TB-os méretben nézem.
WD MP USB3 van vagy 24-25ezer 1TB-ban míg a Samsung M2 20ezer alá is befér
de az S2 sem több 21ezertől és az ADATA ütésálló cuccok ha bejönnek szerintem az is 22ezer alatt lesz és az bizony víz és ütésálló míg a WD-hez a Nomad tokot vagy 5-6ezer alatt nem kapja meg az ember.

ahogy figyeltem most nem az 500gigás a bestbuy hanem a 640 vagy inkább a 750gigás vinyók mert forint/GB-ban talán azok jönnek ki legjobban.
pl a 640 és 750GB között ADATA márkánál jó ha egy 1000-1500 a különbség
annyit meg megér plusz 110GB :B

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#7052) TeeJay válasza King Unique (#7048) üzenetére


TeeJay
félisten

hát amelyiket háztetőről ledobták azon én nem tárolnék már fontos adatot :)
lehet hogy épp akkor utána még faszán ment de olyan ütéstől bizony simán leszakadhat a fej az pedig nem egészséges :) én max asztalról szőnyegre vagy parkettára esést mernék vállalni és azt is úgy hogy lapjára esik nem pedig az élére :D

ebben talán az ADATA gumiborításos vinyó jobb mert a SP A80 bizony behorpadt