Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:02:15

LOGOUT.hu

Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Kérdezés előtt kérjük olvasd el az összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6801) King Unique válasza Kezdő vagyok (#6800) üzenetére


King Unique
titán

Nagyjából itt az infó!
De most nem tudom, emiatt totál leírjon az ember minden ilyen usb3 chipes külső winyót,nem mki panaszkodott rá (A80-ra emiatt),de vmi nem teljesen ok vele az is igaz... :F

[ Szerkesztve ]

(#6802) TeeJay válasza DeFranco (#6799) üzenetére


TeeJay
félisten

HDSentinel mit mond a vinyóra?
én simán visszavinném ha már első nap szórakozik és 72órás cserében kapsz helyette egy zsír újat. az első ADATA-m is másnap cserélve volt mert hazavittem 1x megformáztam és mire felmásoltam rá párszáz GB adatot újra kiírta hogy formázzam de már hibával leállt a dolog. hívtam is a boltot és mondták hogy nyugodtan vigyem vissza, csere lesz azonnal.
a második példány már 11hónapig szépen ment aztán pár nap alatt megadta magát.
ez van sajnos, még a megbízhatóságra gyúrhatna a Samsung
most várom mikor mehetek vissza a boltba és lehet most már ADATA helyett 2tányéros 1TB-os Samsungot kérek mert hátha az már jó lesz :B

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#6803) DeFranco válasza TeeJay (#6802) üzenetére


DeFranco
nagyúr

100%, semmi hibát nem ír, így szerintem nem igazán cserélnék (Aqua) ez nem 72 órás kategória szerintem, de lehet méltányosságból megcsinálnák.

Még legalább egy hibát megvárok, az biztos, mert kiváncsi vagyok, tényleg hibás-e. Addig nem lennék nyugodt a cserepéldánnyal sem.

Neked is pörgött kikapcsolás után esetleg?

[ Szerkesztve ]

(#6804) King Unique válasza DeFranco (#6799) üzenetére


King Unique
titán

Másik gépre dugd rá,azt figyeld mi történik...HDSentinel mit mutat rá,SMART?