Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:02:15

LOGOUT.hu

Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
Kérdezés előtt kérjük olvasd el az összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7251) King Unique válasza Kezdő vagyok (#7249) üzenetére


King Unique
titán

Nem muszály regisztrálni :N ,az csak való,h +terméktámogatást kapsz hozzá (telefonos,v vmi ilyesmi+stb.)
A driver nem zavar bele szerintem,nem kell leszedni,telepítésnél van egy kurtított program telepítésére lehetőség (backup nélkül),amit utólag elvileg hozzá lehet telepíteni a többihez,én is próbálgattam,de én a full telepítés előtt biztos,ami biztos,ne legyen keveredés,inkább a "régit" leszedtem és úgy,de nem muszály. :N
Nem tudom pontosan milyen lemezképfile-ra gondolsz,nekem hirtelen a külön virtuális CD ugrik be,de az végülis a titkosítás után a külön belepéshez van (egy kis utility) ,v vmi ilyesmi,nem próbáltam még... :N ,de ezt Smartware is megcsinálja automatikusan,miután letitkosítod,belepésnél megjelenik egy CD ikon,szerintem ez lehet az...

(#7252) Zola007 válasza TeeJay (#7250) üzenetére


Zola007
veterán

sajnos nem mindenkinél ilyen egyszerű a dolog
nekem továbbra sem áll le, pedig már eleve 1-n volt a kapcsoló

32 v 64 bites rendszeren próbáltátok?

[ Szerkesztve ]

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#7253) TeeJay válasza Zola007 (#7252) üzenetére


TeeJay
félisten

nálam Win7 Ultimate 32bit Hun és azonnal leáll eltávolításkor
csináltál a parancs után restartot ugye?
csak úgy fog működni :B

Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

(#7254) Zola007 válasza TeeJay (#7253) üzenetére


Zola007
veterán

persze hogy volt restart
azóta 2x is + rendes leállítás, de nyugaton a helyzet változatlan