Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz B-L-A-C-K #4112 üzenetére

    Nem fog 32-nél többet menni (és azt is csak 42V mellett), de ez nem is célom.
    Gyorsuljon értelmezhetően, és tudjon rövidebb távon megállni. Ja és az se baj,
    ha felvisz az emelkedőn, mert egy motorral elég gyengécske: sose lesz belőle
    OXO, de nem is az a cél.:Y Egy "Kugoo Dual" azért még lehet belőle idővel...

    Megmértem a Pro motor kerületét, korábban egy drótot tekertem köré s annak
    a hosszát mértem meg, az nem lett teljesen pontos... Most lézert használtam.

    Így jó közelítéssel 1 cm-rel kisebbre jött ki a kerülete: 59.5 cm, azaz 7.46 inch
    átmérő. Ezért volt a 7.4-es kalibrációval elég pontos a távolságmérés korábban.
    (Míg a 8.0 gyári beállítással rendesen fölé mért. Nyilván a sebességet is.:R)

    Szerk: ezzel a kalibrációval 30-31 között ugrál a jelzett érték nyélgázon. A mért
    fordulatszám 846 rpm, ami 30.2 km/h a valós sebesség: nekem ennyi elég lesz.
    Vmi mechanikus fék nélkül istenkísértés lenne ezzel a lélekvesztővel a 60 km/h.

    Hasonlóan: leszabályzott gázon 24 km/h-nál áll meg, amivel 15 mp a 100 méter,
    azaz megállapítható, hogy a távmérés és a sebességkijelzés "szinkronban" van.
    Motorkerékpárok esetén ez nem feltétlen van így: távot általában jól mérnek, ám
    a sebességet rendesen fölé lövik.
    Ja és a fordulatszám ekkor 670.4 rpm, ami ha
    59.5 cm-nek veszem a kerületet 23.93 km/h, szóval megint csak elég pontos.;]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés