Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Szilikát

    őstag

    válasz Enigma1945 #33409 üzenetére

    Saját tapasztalatok a féktípussal (más jármű):

    - Talán egy hónapos volt, amikor szétszedtem átnézésre. Tisztítás után egy kis zsírzásra szorultak a mozgó alkatrészek, persze módjával, hogy semmi ne kerüljön a fékpofákhoz. Beállításhoz alkalmaztam a kézi behúzós módszert, de utána az álló felén még finomítottam a beállítócsavarral, mivel túl közel került, tehát legyen egy kis légrés is, de minél kevesebb. Sajnos a keréknek is van egy kis oldalirányú mozgása a tengelyen, ezzel is kalkulálni kell, ha olyan. Van egy biztonsági rögzítő csavar, amit lazítani kell, utána finoman állítani a másikkal a légrést, majd ismét rögzítés.

    - Egy másik módszer, amikor az álló felén papírlapot vagy valami alkalmas vastagságú lapot teszek be, kézzel behúzom, utána rögzítem a nyerget, így beáll a megfelelő légrés.

    - Viszont mindez nem segített már 1 év / 1500 km után, mert a mozgó oldal időnként nem húzódott vissza rendesen. Itt megint szétszedés / tisztítás / kenés és kész. Nem egy bonyolult szerkezet. A bowden kötését nem kell piszkálni, bontani, így megmarad a beállítás.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés